O Πάγκαλος και η... μαλαπέρδα
15/07/2014 17:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

O Πάγκαλος και η... μαλαπέρδα

Ότι ο Πάγκαλος είναι… φευγάτος εδώ και καιρό το έχουμε καταλάβει. Πλέον έχει χάσει κάθε αίσθηση πολιτικού μέτρου, αν και πολλές φορές έχει δίκιο σ’ αυτά που λέει.

Σήμερα περιέλαβε τη Ρένα Δούρου κάνοντας και πάλι σεξιστικό χιούμορ λέγοντας: «Οι εκπρόσωποι της ΠΟΕ-ΟΤΑ είναι αυτοί που έδωσαν στην κυρία Δούρου ως δώρο μια χειροβομβίδα κρότου λάμψης κι ένα γκλομπ αστυνομικό, το οποίο είναι μια μαλαπέρδα, περίπου πενήντα πόντων, μαύρη. Φαντάζομαι θα πονάει, δεν την έχω δοκιμάσει ποτέ, γιατί εμένα η αστυνομία ήταν σε παλαιότερες εποχές, όπου τα γκλομπ ήταν ξύλινα».

Και πρόσθεσε: «Εν πάση περιπτώσει, της το έδωσαν ως δώρο γιατί το αφαίρεσαν από την αστυνομία μετά από μάχη που έδωσαν, επαναστατικού χαρακτήρα, αφού αφόπλισαν κάποιο αστυνομικό. Το έδωσαν λοιπόν στην κυρία Δούρου και χάρηκε πολύ».

Δεν έχει κι άδικο να τα «χώνει» στον Μπαλασόπουλο και την παρέα του όπως και στη Δούρου που είναι χαρούμενη για την… επαναστατική της διάθεση. Αλλά εκείνη τη… μαλαπέρδα τι την ήθελε;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GregA avatar
    GregA 15/07/2014 21:22:59

    Μην υποβαθμίζετε την αισθητική της ιστοσελίδας, προβάλλοντας τις θέσεις αυτού του ............ Ευτυχώς δεν βάλλατε φωτογραφία του τουλάχιστον.

  2. airman avatar
    airman 16/07/2014 09:40:08

    Η φωτο πάντως "μιλάει". Ο Μπαλασόπουλος με την άνεση που τον διακρίνει και η Ρένα με περιέργεια που δίνει "λαβές"! Ε, δε θέλει και πολύ η φαντασία του Θόδωρου!

  3. Γιώργης Α . avatar
    Γιώργης Α . 16/07/2014 10:11:04

    Καλά ο Πάγκαλος είναι αισχρός. Και βαθιά κομπλεξικός . Καλείται τώρα να υποστηρίξει επιλογές που έχει κάμει στη ζωή του και δεν μπορεί, και λόγω ηλικίας... και του φταίν οι πάντες. Κατά τα άλλα και η χειρονομία των εκπροσώπων των ΠΟΕ ΟΤΑ δείχνει το επίπεδο σκέωψης και χιούμορ που έχουν. Ούτε γυμνασιόπαιδα.

  4. Naruto avatar
    Naruto 16/07/2014 11:43:30

    Πράγματι η χειρονομία των εκροσώπων των ΠΟΕ ΟΤΑ δείχνει επίπεδο καφενείου ορεινού χωριού .

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Naruto 16/07/2014 12:16:02

      Στα καφενεία ορεινού χωριού συχνάζουν άντρες, με όλη τη σημασία της λέξης, που σέβονται τις γυναίκες και τα γένια τους. Πού βρίσκεις την ομοιότητα επιπέδου, εκτός κι αν δεν ξέρεις από ορεινά χωρά;

  5. Ποντομέδων avatar
    Ποντομέδων 16/07/2014 12:45:54

    Μα χωρίς τη ...."μαλαπέρδα' δεν θα είχε αξία το σχόλιό του, απέναντι στην βλακώδη, υβριστική προς την Αστυνομία και χυδαία χειρονομία- πράξη των κουλτουριάρηδων αναρχόφιλων ! Κρίμα, που δεν την κράτησαν, γιατί σήμερα θα τους χρειαζόταν, να την βάλλουν εκεί που ------- , από το πένθος τους για την σύλληψη του φίλου τους !

  6. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 16/07/2014 21:47:30

    Δε την έχει λέει δοκιμάσει ποτέ. Να και κάτι που δε φάγαμε μαζί..

  7. Ποντομέδων avatar
    Ποντομέδων 17/07/2014 20:45:01

    Πολύ καλό Κυθήριε !