«Mummy, mummy, ψήφισε ποτάμι»
27/02/2014 12:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Mummy, mummy, ψήφισε ποτάμι»

Ποτάμι: Πρωταγωνιστές Οικολόγοι Τραγωδοί, Αντικειμενικά Μεγάλη Ιδέα

Μετά την ΕΛΙΑ, το ποτάμι. Ο βοσκός του Άκη λείπει, τα αμνοερίφια τα ενσαρκώναμε ανέκαθεν εμείς οι ψηφοφόροι κι έτοιμη η βουκολική εικόνα.

Αν και με το σουξέ που έχουν το «Κάτω Παρτάλι» και το «Κάτω Βουρδούλι», ένα σκέτο ποτάμι χωρίς υψομετρικό προσδιορισμό, μοιάζει παράταιρο.

Αφήστε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν, όλα τα ποτάμια να τρέξουν, όλους τους κτηνοτρόφους να αρμέξουν.

Οι οπαδοί του νέου κόμματος θα λέγονται «ποταμίσιοι», οι νεολαίοι «ποταμίστας», το κτήριο που θα στεγάσει τα κεντρικά γραφεία του κόμματος pota-mission.

Η μαθητική κίνηση «το ποταμάκι», οι φοιτητές «Χύμαροι» και η γραμματεία γυναικών «σιγανό ποταμάκι».

Τα συνθήματα είναι επίσης έτοιμα:

«Ελιά, ποτάμι, έλα και εσύ ιμάμη».

«Mummy, mummy, ψήφισε ποτάμι».

Ο Βαλλιανάτος πάντως οφείλει να μας ενημερώσει αν το ποτάμι είναι σερνικό, ή μήπως κρύβει μια Νέδα μέσα του.

Αν και μόνο το γεγονός ότι το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, μάλλον αρκεί για να μαντέψουμε τα στρέιτ γούστα του.

Έχουμε την πανελλήνια αποκλειστικότητα και σας αποκαλύπτουμε ότι το ποτάμι είναι απλά ένα αρκτικόλεξο:

«Πρωταγωνιστές Οικολόγοι Τραγωδοί, Αντικειμενικά Μεγάλη Ιδέα».

Είναι καλό να υπάρχει μια «μεγάλη ιδέα».

Έστω κι αν αφορά μόνο τον πρωταγωνιστή του Κινήματος και την εικόνα που έχει για τον εαυτό του.

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 27/02/2014 13:12:34

    Μικρέ,εξαιρετικός!!!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Κυθήριος 27/02/2014 13:29:47

      Τώρα μου ήρθε κι ένα σύνθημα: Καβάλησα καλάμι,ψηφίζω το ποτάμι.

      • μελιτίνη avatar
        μελιτίνη @ Κυθήριος 27/02/2014 14:41:14

        Ο δάκος δεν το πιάνει το ποτάμι!

      • Μ.Ο. avatar
        Μ.Ο. @ Κυθήριος 27/02/2014 16:22:21

        Μη φας πλοκάμι, δώσε 10 ευρώ για το ποτάμι

  2. Ερωτηματική avatar