#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/01/2014 09:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

H Τζαβέλλα ψάχνει τον ...Σαμαρά



Το εισιτήριο που θα την κρατήσει άλλα πέντε χρόνια στην Ευρωβουλή ψάχνει η Νίκη Τζαβέλλα. Η ευρωβουλευτής του ΛΑΟΣ έχει βάλει...«λυτούς και δεμένους» να υπάρξει συνάντηση με τον Αντώνη Σαμαρά για να μπορέσει να μετακινηθεί προς τη ΝΔ. Δεν ξέρουμε εάν έγινε ή όχι η συνάντηση με τον Πρωθυπουργό, αλλά μαθαίνουμε ότι ο Αντώνης Σαμαράς έχει άλλες σκέψεις για τη λίστα της ΝΔ για το Ευρωκοινοβούλιο και όσα γράφονται σε διάφορες εφημερίδες, δεν έχουν καμία βάση...Όλα ξεκινάνε από μηδενική βάση!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 27/01/2014 09:57:58

    Πριν εξετασθεί η περίπτωση της επανόδου της κ. Τζαβέλα , στη ΝΔ, ας επανεξετασθούν όλα όσα κατά καιρούς έχει πει στην Ευρωβουλή!

  2. αρης avatar
    αρης 27/01/2014 10:10:42

    Είναι πολλά τα λεφτά Αντώνη. Η Νίκη πρέπει να πληρωθεί αλλοιώς δεν έρχεται...

    • Ήμερος Αγριόλυκος avatar
      Ήμερος Αγριόλυκος @ αρης 27/01/2014 11:43:35

      :-) Είναι κι αυτή ακριβή, ή ...πανάκριβη; Όλες οι φίρμες προσπαθούν να εξασφαλίσουνε μικρόφωνο και πίστα τώρα που η ...νύχτα έγινε δύσκολη.

  3. Dimos avatar
    Dimos 27/01/2014 10:38:37

    Πάντως όσοι παρακολουθούν την πορεία της κυρίας απορούσαν πως ήταν στο ΛΑΟΣ αφού ήταν πιο φιλο-ευρωπαία και υπερ της παγκοσμιοποίησης (με την έννοια της δυτικής επέκτασης) από πολλούς πασόκους ή νεοδημοκράτες. Ήταν απορίας άξιον πως ο Καρατζαφέρης, στα λόγια τουλάχιστον, υποστήριζε την προσέγγιση με τρίτες χώρες (Κίνα, Ρωσία κλπ) ενώ η Τζαβέλα ήταν τελείως αντίθετη. Θυμάμαι μάλιστα ότι σε μια εκπομπή είχε αποκαλέσει τη Ρωσία μεγαλύτερο εχθρό της Ελλάδας από την Τουρκία (η αντίληψη της ΕΕ) με την έννοια ότι αφού ο ενεργειακός και όχι μόνο αντίπαλος της Ευρώπης είναι η Ρωσία, τότε είναι και για την Ελλάδα. Αλλά και σε άλλα θέματα εμφανιζόταν με θέσεις οι οποίες δεν επικεντρώνονταν τόσο στο εθνικό συμφέρον αλλά στο ευρωπαϊκό. Εθνικό συμφέρον που δεν ταυτιζόταν με την ΕΕ δεν υπήρχε για την κυρία αυτή. Τώρα ποιό ρόλο είχε αναλάβει με την ένταξή της στο ΛΑΟΣ και γιατί ακόμη και με τη διάλυση αυτού του κόμματος εξακολουθούσε να παραμένει είναι ένα ερώτημα που μόνο η ίδια και ο Καρατζαφέρης μπορούν να απαντήσουν.

    • Aρης avatar
      Aρης @ Dimos 27/01/2014 14:14:27

      Εσύ Δήμο φαίνεται έχεις ακόμα ιδεολογία...

  4. Grenade avatar
    Grenade 27/01/2014 11:53:15

    Τι; Τον ...ψάχνει και δεν της βγαίνει στο τηλέφωνο;

  5. Giatros avatar
    Giatros 27/01/2014 12:52:17

    Αρχίζει η περίοδος των μεταγραφών.

  6. Romeo avatar
    Romeo 27/01/2014 13:58:42

    Αν μπει αυτή στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ, πολλά από αυτά θα πάνε στα σκουπίδια!

  7. christof avatar
    christof 27/01/2014 15:57:51

    Απο διετιας επρεπε να ενταχθει στους ευρωβουλευτες της ΝΔ.Τωρα ειναι μαλλον αργα.

  8. δημης avatar
    δημης 28/01/2014 02:17:10

    ΜΕΣΑ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ !!!!!!!!
    ΕΔΩ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΜΕ ΚΟΡΑΣΙΔΑ ΓΙΑ ΚΟΡΑΣΙΔΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.