#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/12/2013 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τζάκι και επανάσταση



Ο αληθινός επαναστάτης ανάβει τζάκι τις ημέρες τις απαγόρευσης.

Οι έχοντες ενεργειακό τζάκι είναι ρεφορμιστές, όσοι αγόρασαν πέλετ οικολόγοι εναλλακτικοί και όσοι ανάβουν κεριά μέσα στο τζάκι προβοκάτορες.

Όποιος καίει ξύλα ελιάς είναι υπέρ της κίνησης των 58 και όποιος καίει παλέτες και παλιά έπιπλα δεν χρωστά στην εφορία.

Η δε χρήση ξυλόσομπας αφαιρεί κάθε ελαφρυντικό από τους κατηγορούμενος.

Η  έκφραση «είναι από μεγάλο τζάκι» υποδηλώνει σύσταση εγκληματικής ομάδας.

Οι έμποροι ξυλείας θα διώκονται με τις διατάξεις για τους εμπόρους ναρκωτικών.

Όποιος συλληφθεί με μισό τόνο στην κατοχή του, δεν μπορεί να επικαλεσθεί "ιδία χρήση".

Αναμένεται προκήρυξη για την πρόσληψη 250 χιλιάδων αστυνομικών αιθάλης, εκτός κι αν το έργο δοθεί με απευθείας ανάθεση στον «ερυθρόλευκο» Άγιο Βασίλη.

Ο νέος εχθρός του Έθνους είναι η αιθαλομίχλη.

«Εμπρός λαέ μη σκύβεις το κεφάλι, ο μόνος δρόμος είναι κούτσουρα και πάλι».

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. katalytikos avatar
    katalytikos 16/12/2013 10:15:35

    Η πόλις ε(θ)άλω!!!!!!

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ katalytikos 16/12/2013 21:55:52

      Ευρηματικότατε, τα σέβη μου!
      (Το γκρί πουκάμισο σμόκιν, στην ταράτσα, που μυρίζει μετσοβόνε, δικό σου είναι;)

    • GeNiAl avatar
      GeNiAl @ katalytikos 18/12/2013 16:14:43

      εξαιρετικά !

  2. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 16/12/2013 11:16:07

    Μικρέ απαράδεκτη η εικόνα που επέλεξες
    Έπρεπε τουλάχιστον να συνοδεύεται με μια αιθερία ύπαρξη ξαπλωμένη δίπλα στο τζάκι.
    Αρχίζεις να χαλάς και ανησυχώ! χαχαχα

  3. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 16/12/2013 12:51:28

    Δεν ξερω για εσας αλλα και εγω αν ειχα λεφτα για πετρελαιο,ολη μερα θα σκαρφιζομουν αστειακια για τους τζακαδες.Προς το παρον ,προσπαθω να ζεστανω τα παιδια μου

    • M.O. avatar