#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/09/2011 21:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα ηνία της χώρας αναλαμβάνει οσονούπω ο Καρατζαφέρης



«Σας δίνω μια υπόσχεση, θα γίνω πρωθυπουργός για να σώσω αυτόν τον τόπο. Είναι θέμα χρόνου να αναλάβουμε τις τύχες της χώρας», τόνισε ο Γιώργος Καρατζαφέρης μιλώντας σε συγκέντρωση του ΛΑ.Ο.Σ στο συνεδριακό κέντρο «Ι. Βελλίδης» της ΔΕΘ. Όταν οι συγκεντρωμένοι φώναξαν το σύνθημα «η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες», ο κ. Καρατζαφέρης παρενέβη και είπε: «Στους καθαρούς Έλληνες, που αγαπούν την πατρίδα, όχι στους αριστερούς κηφήνες».

Δεσμεύτηκε ότι ως πρωθυπουργός θα διώξει τους λαθρομετανάστες από την Ελλάδα και σημείωσε: «Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν λαθρομετανάστη να ασελγεί σε βάρος της Ελλάδας. Θα τους διώξω. Ήρθαν στο σπίτι μου χωρίς να τους φωνάξω κι έχω την υποχρέωση να τους δείξω την πόρτα της εξόδου».

 

Μη βιαστείτε να γελάσετε και να ειρωνευτείτε. Δεν θα βγει από εκλογές. Θα τον διορίσει ο ΓΑΠ πρωθυπουργό για ένα μήνα. Υπάρχει μυστική συμφωνία. Ήταν ο όρος για να ψηφίσει 30 κυβερνητικά νομοσχέδια.  Για κάθε Νομοσχέδιο και μια  μέρα πρωθυπουργίας  λέει ο πρώτος όρος. Ο δεύτερος είναι να μοιραστούν στα σχολεία οι εκπομπές του Άδωνι. «Κάνε με για μια μέρα Πρωθυπουργό», λέει ο φέρελπις Καρατζαφέρης  διαρκώς στον ΓΑΠ για να τον ψήσει. «Αν μπεις. θα κάτσεις ένα μήνα, να πάρω τα ρεπό μου» αντιπρότεινε ο σκληρός διαπραγματευτής πρωθυπουργός.

 

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει.  Μόνο για λίγο καιρό ξαποσταίνει και μετά με τον Καρατζαφέρη τραβά. Μετά τους Αθηναίους στο Μαραθώνα, τους Σπαρτιάτες στις Θερμοπύλες, τον Αλέξανδρο που μετέδωσε το ελληνικό πνεύμα στον τότε γνωστό κόσμο, τον Παπακωνσταντίνου που μας διέσωσε και μας διέσυρε, ο Γιώργος από τις Τζιτζιφιές θα μεσουρανήσει στο πολιτικό στερέωμα και θα σώσει τη χώρα.

 

Ο Έλληνας Νίξον ονειρεύεται «καθαρούς Έλληνες», χωρίς πιτυρίδα, φακίδες και ακμή. Οι κηφήνες είναι μόνο αριστεροί πράγματι, έχει στα χέρια του δημοσκοπήσεις στρωματοποιημένες από 57 κυψέλες ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ. Θα διώξει τους λαθρομετανάστες δείχνοντας τους την πόρτα. Μετά οι ίδιοι θα μπουν από το παράθυρο αλλά το καθήκον του θα το έχει κάνει. Ολόκληρη καριέρα έστησε πάνω τους, δεν μπορεί να είναι και πολύ σκληρός μαζί τους. Θα κρατικοποιήσει και τις υπηρεσίες διακίνησης των λαθρομεταναστών και θα γεμίσει τα ταμεία.

 

Ίσως οι σημερινοί Έλληνες είμαστε ελάχιστοι πνευματικά για να καταλάβουμε το μεγαλείο του Καρατζαφέρη. Του ευχόμαστε τα καλύτερα και να μη φορέσει ποτέ τις μπλούζες που κουμπώνουν στην πλάτη. Από το Δαφνί μπορεί να ανέβει στο όρος Αιγάλεω ως άλλος Ξέρξης και να κυβερνάει από εκεί μέσω τηλεδιασκέψεων. Το επικοινωνιακό επιτελείο του, εμπνευσμένο από τον Ναπολέοντα Βοναπάρτη (Καλόμερο) θα λειάνει ελαφρώς το τραχύ επίθετο του μεγάλου αρχηγού σε Καλο-τζαφέρη, για να μείνει στην ιστορία όπως ο Καλοϊωάννης Κομνηνός, που έδωσε νέα πνοή για δεκαετίες στο Βυζάντιο.

 

Το μόνο αρνητικό είναι ότι η Ελλάδα είναι πολύ μικρή για να δείξει το ταλέντο του ως αυτοκράτορας, Γιατί δεν πάει στην Κίνα, που δεν θα τον καταλαβαίνουν κιόλας τι ξεστομίζει και θα κυβερνήσει απερίσπαστος;

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. φωνη avatar
    φωνη 14/09/2011 21:26:19

    Μπορεί να ντυθεί Πρωθυπουργός στις απόκριες να του φύγει ο καημός.

  2. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 14/09/2011 21:33:15

    Προτείνω να επιλεγεί ως μοντέλο σε διαφήμιση με αφρόλουτρο και το εθνικό σλόγκαν: ''για Έλληνες που τρίζουν από καθαριότητα''!!! μια άνεση στο φακό, όσο να πεις την έχει...

  3. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 14/09/2011 21:39:42

    ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ για εγκεφαλογράφημα, να δούμε τι έχει μέσα παναθεμάτονε!
    ή επειδή τον κουτσούλησε το περιστέρι, τόχαψε οτι θα γίνει βεζύρης!

  4. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 14/09/2011 21:42:36

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΗ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ!!! Ο Καρατζαφέρης κατηγορεί όλους τους άλλους ότι δεν νοιάζονται για την πατρίδα μας και νοιάζονται μόνο για τις καρέκλες. Θέλει όμως και αυτός μια καρέκλα: Την καρέκλα του πρωθυπουργού!!! Και την θέλει την καρέκλα αυτή όχι για το δικό του το καλό αλλά για να σώσει τον τόπο!!! Και όταν λέμε τόπος εννοούμε τους Έλληνες. Και όταν λέμε Έλληνες εννοούμε τους καθαρούς Έλληνες. Και όταν λέμε καθαρούς εννοούμε τους μή αριστερούς!!!! Άσε μας ρε Καρατζαφέρη!!!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Χρήστος Δημάρης 14/09/2011 22:00:56

      Τι γνώμη να έχει για τον Άλαν Τιούρινγκ που ήταν αριστερός, άθεος κι ομοφυλόφιλος, αλλά ''έσπασε'' το σύστημα κρυπτογράφησης των Γερμανών;

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ ΕΥΑ 14/09/2011 22:03:44

        Ευτυχώς που δεν ήταν και Πακιστανός!!!

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Χρήστος Δημάρης 14/09/2011 22:06:12

          χαχα! φοβερό!

  5. eothino avatar
    eothino 14/09/2011 21:44:49

    Oι αριστεροι ειναι η μεγαλυτερη γακρενα στην Ελλαδα, θελουν αυτη την κατασταση,την κατασταση χαους,γιατι μονο σε ετσι εχουν λογο υπαρξης!!! Θελουν τον εργατη να πειναει για να βγενουν να φωναζουν!!! και κανουνε το παν καθε φορα με απεργιες στην τουριστικη περιοδο κτλ... να φευγουν οι τουριστες να χανουν μεροκαματα οι εγαζομενοι!!!!!

  6. Αμυδρός avatar
    Αμυδρός 14/09/2011 21:44:49

    Είπαμε, πως παίρνουν ληγμένα, αλλά αυτός πρέπει να παίρνει ειδική παρτίδα.

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Αμυδρός 14/09/2011 21:46:14

      Για την πατρίδα

  7. alakran avatar
    alakran 14/09/2011 21:47:40

    "Είμαστε ένα απέραντο φρενοκομείο"

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 14/09/2011 21:49:23

    Απήγγειλε δε και το εξής:

    Ἀντιπολιτευόμενος! ἱδοὺ τὸ πρόγραμμά μου!
    Τὴν τωρινὴν κυβέρνησιν ἀγρίως θὰ πατάξω!
    Πατρὶς ἐδῶ, πατρὶς ἐκεῖ, πατρὶς τὸ σύνθημά μου,
    πατρίς, μὰ τὸν Θεόν, πατρίς- enfin θὰ πατριάξω!
    Ὁράτε ὅτι τὴν πτωχὴν πατρίδα μας προδίδουν,
    διότι τρώγουν μοναχοὶ καὶ εἰς ἡμᾶς δὲν δίδουν.

    Ἐλπίζω, συμπολῖται μου, τὴν ψῆφόν σας νὰ ἔχω!
    Ἐλπίζω νὰ μ’ ἐκλέξετε, ὡς τὸν πρωθυπουργόν σας,
    διότι, μὰ τὸν Ἰησούν Χριστόν μας, δὲν ἀντέχω,
    καὶ φεῦ! θὰ μ’ ἔχετε βαρὺ φορτίον στὸν λαιμόν σας!

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Γιάννης Φαίλτωρ 14/09/2011 21:58:14

      Γιάννο, ωραίο ζεϊμπέκικο θα γινόταν το πόνημα

  9. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 14/09/2011 21:55:09

    Μικρέ Οδυσσέα,

    με όλο το σεβασμό στα άρθρα και στα σχόλιά σου, απόψε θα σε ρωτήσω:

    ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ, ΠΡΑΚΤΙΚΑ, ΔΗΜΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...
    ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΝΕΓΕΙΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ...
    ...ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΛΑΚΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΡΧΟΝΤΟΠΑΛΙΑΤΣΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ;

    Συμπάθα με, αλλά απόψε εγώ δεν μπορώ να κάνω πλάκα ούτε με το γελοιωδέστερο υποκείμενο του κόσμου!

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Αυριανιστής 14/09/2011 22:02:40

      Απολύτως σεβαστό , αλλά και το χιούμορ στην τελική δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια μορφή άμυνας στη μαυρίλα.

  10. Julia avatar
    Julia 14/09/2011 21:59:24

    Mην παρεξηγείτε τον αρχηγό!!!!απο τις πολλές κωλοτούμπες χτύπησε στο κεφάλι.

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Julia 14/09/2011 22:07:20

      Τώρα το κατάλαβα. Θα μας διασώσει λόγω διάσεισης

  11. The Saint avatar
    The Saint 14/09/2011 22:01:32

    Ψυχραιμία αγαπητέ Αυριανιστή...
    Σε ...παρηγορεί το γεγονός ότι ....δεν έχουμε δεί τίποτα ακόμη;

  12. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 14/09/2011 22:02:26

    Αν υποψιαστώ πως ο ΓΑΠ του πρότεινε την πρωθυπουργία της "συνενοχικής" κυβέρνησης που ονειρεύεται στο ξύπνιο του, θα έχω πέσει πάρα πολύ έξω;
    Γιατί για να το πει με τέτοια σιγουριά, κάτι μαγειρεύεται στα καζάνια της κολάσεως. Εκτός κι αν του κάθισε, στην κορυφή, πάλι κανένα περιστέρι και έδωσε νέο χρησμό!

  13. Tassos avatar
    Tassos 14/09/2011 22:06:59

    Πάλι καλά που υπάρχει αυτός ο αστείος κωλοτούμπας και γελάει το χειλάκι μας.

  14. skeptiki avatar
    skeptiki 14/09/2011 22:17:52

    :)

  15. ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ 14/09/2011 22:21:13

    Πρωτα πρωτα αυριανιστη εδωσες το πραγματικο στιγμα της εξαγγελιας των νεων μετρων.Κυριοι ΔΗΜΕΥΟΝΤΑΙ τα σπιτια μας,τα σπιτια που μενουν τα παιδια μας! Αν αυτο περασει και συσωμος ο πολιτικος κοσμος το αφησει , μαζι με την δικαστικη εξουσια που θα δεχθει χιλιαδες προσφυγων για τη δηθεν κοινωνικη παροχη των ΔΕΚΟ που θα πρεπει να εισπραξουν ενα χαρατσι , εκβιαζοντας για το κοινωνικο αγαθό που παρεχουν (σημειωταιο ειναι ο μοναδικος παροχος η ΔΕΗ) , τοτε δεν πρεπει να ξαναδιαβασουμε τα περι της ωρας του Σαμαρα και τα υπολοιπα. Ο Καρατζαφερης καλο ειναι να παρει κανα κομπιουτερακι και να μετρησει ποσα πρεπει να χωσει στον Βεζιρη γιατι απο οσα θυμαμαι εχει αρκετα τμ στην ιδιοκτησια του. Και για τους θρησκους της σελιδας σημερα ανημερα του σταυρου , σταυρωθηκαν ολοι οι ελληνες εκτος απο τα εκκλησιαστικα ιδρυματα. Τι θελει να πει οποιητης? Μην θυμωσει κανενας Λειβαδιας και σορταρει το συμπαν,,,,ακομη δεν εχει πληρωσει κτηματολογιο αλλα γαργαρα....

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ 14/09/2011 23:59:15

      ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΓΕΣΙΑΣ: Σωστή η παρατήρηση σου για την εξαίρεση της Εκκλησίας. Αυτό δείχνει ότι δεν έχει πρόβλημα μόνο η πολιτική μας ηγεσία. Έχει μεγάλο πρόβλημα και η Δεσποτοκρατία μας. Μας λείπουν ηγέτες που να δίνουν το παράδειγμα. Μας λείπουν ηγέτες που να πάσχουν μαζί με τον λαό. Μας λείπουν ηγέτες που να αγωνίζονται μαζί με τον λαό. Αυτοί που παριστάνουν τους αρχηγούς μας είναι όλοι τους βολεμένοι και δεν μπορούν να καταλάβουν τον πόνο μας.

  16. Αμυδρός avatar
    Αμυδρός 14/09/2011 22:27:16

    Ποια Πατρίδα. Αν νοιάζονταν για την Πατρίδα δεν θα ψήφιζε το Μνημόνιο του Θανάτου.

  17. TopGunZ avatar
    TopGunZ 14/09/2011 22:35:59

    Γιατί, είσαι σίγουρη ότι το τελευταίο που αναφέρεις δεν το θεωρεί και αυτό μειονέκτημα?

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ TopGunZ 14/09/2011 22:52:34

      Εννοείς την ευφυΐα TopGunZ; Πολύ πιθανό!!!

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ TopGunZ 15/09/2011 00:34:24

      TopGunz,που χάθηκες εσύ ρε φίλε;
      Είχα αρχήσει να ανησυχώ.Ο Δαναός έβγαλε το απουσιολόγιο από το συρτάρι,είδα κι έπαθα να τον πείσω να το βάλει πάλι μέσα.

  18. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 14/09/2011 22:41:10

    Οπως Μεταξας το 1936....

  19. Delphi avatar
    Delphi 14/09/2011 22:53:57

    Se polla einai poniros lagos latris tis kareklas o Kolotoumpas, alla DEN exi adiko oso afora tous aristerous, aftoi katastrepsane tin Ellada, kai me ta apotiximena oikonomika tous modela tou bolematos, kai sto ethniko epipedo me tis prodosies tous. Kai gia tous lathrometanastes exi dikeo, min eimaste ipokrites. Aplos emis i Neo Dimokrates den tolmame na ta leme afta dimosia , prepi na eimaste *politically correct* ;) .

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ Delphi 14/09/2011 23:14:01

      ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ: Να μην γινόμαστε υπερβολικοί και να μην γινόμαστε σαν τον αδερφό του Γιωργάκη, τον Νικολάκη που συνεχώς μεταθέτει τις ευθύνες του αδελφού του. Να πάψουμε οι μισοί Έλληνες να κατηγορουμε τους άλλους μισούς. Το καλλίτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να μάθουμε να ακούμε ο ένας τον άλλον. Ο δεξιός να ακούει τον αριστερό και ο αριστερός να ακούει τον δεξιό. Έχουμε φτάσει στο σημείο οι δεξιοί να μην ακούν τους δεξιούς και οι αριστεροί να μην ακούν τους αριστερούς!!! Διάβασε τί έγραφε ο Λαφαζάνης δύο χρόνια ΠΡΙΝ μπεί η χώρα μας στο ευρώ: "Σε πείσμα των κρατούντων απόψεων, οι οποίες έχουν περιβληθεί το φωτοστέφανο θρησκευτικού δόγματος, θα προσπαθήσω όσο το δυνατόν πιο συνοπτικά να τεκμηριώσω ότι: ΠΡΩΤΟΝ: Το "ευρώ" έτσι όπως οικοδομείται, αποτελεί μηχανισμό κοινωνικής εκθεμελίωσης της Ευρώπης. ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Η διαμόρφωση του "ευρώ" δεν πρόκειται να αποβεί παράγοντας σταθερότητας αλλά περαιτέρω αστάθειας και ανασφάλειας για την Ευρώπη ως σύνολο και τα κράτη μέλη της. ΤΡΙΤΟΝ: Ο αποκλειστικά αγοραίος και μονεταριστικός δρόμος οικοδόμησης δεν οδηγεί κατ' ανάγκη στην ενοποίηση αλλά μάλλον στην αποενοποίηση και σε περαιτέρω αποκλίσεις, παράλληλα με την πολιτική επικυριαρχία των ισχυρών κρατών εντός της ευρωπαϊκής Ζώνης. ΤΕΤΑΡΤΟΝ: Η Ελλάδα θα υποστεί βαρύτατες οικονομικές και κοινωνικές συνέπειες (πασιφανείς ήδη) για να εισέλθει στο ευρώ, οι οποίες όχι μόνο δεν θα ανακοπούν, αλλά θα επιταθούν στη συνέχεια, προκειμένου η χώρα να παραμείνει στη Ζώνη του ενιαίου νομίσματος. ΠΕΜΠΤΟΝ: Η σχεδιαζόμενη διεύρυνση της Ένωσης, τέλος, υπ' αυτές τις ευρωπαϊκές συνθήκες θα έχει άκρως δυσμενείς επιπτώσεις για τις πιο αδύνατες χώρες, ενώ θα ενισχύσει την πολιτική και οικονομική θέση των ισχυρότερων χωρών." Αναλυτικότερα: http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4691:lafzanis-euro-98-99-&catid=55:an-oikonomia&Itemid=283

      • singularity avatar
        singularity @ Χρήστος Δημάρης 15/09/2011 09:20:34

        «Η επί δεκαετίες σοβαρή και επιστημονική εργασία του καθεστώτος επάνω στην κοινωνική μηχανική και χειραγώγηση έκαναν τον αριστερό πολίτη να ακούει τουλάχιστον με καχυποψία κάθε πατριωτικό λόγο και τον δεξιό πολίτη να αντιμετωπίζει με την μέγιστη των επιφυλάξεων κάθε οικονομική ή κοινωνική διεκδικητική πρόταση. Η λαϊκή διάσπαση δέθηκε μάλιστα και με αδελφικό αίμα στον εμφύλιο, διότι το καθεστώς πίστεψε πως με το αίμα των αλληλοσκοτωμένων πατριωτών θα θεμελίωνε την αιώνια κυριαρχία του, με βάση τον διχασμό. Και πράγματι ως έναν βαθμό δεν είχε άδικο. Το σύστημά του δούλεψε και ακόμη του αποδίδει. Ο διχασμός, ο με αδελφικό μάλιστα αίμα δεμένος, ήταν το καλύτερο ποντάρισμα που έκανε ποτέ, μεταπολεμικά, το σύστημα στην πατρίδα μας»

        Διονύσης Χαριτόπουλος (αριστερότατος)

    • φωνη avatar
      φωνη @ Delphi 14/09/2011 23:20:22

      Μερικοί δεν τα λέμε, γιατί δεν τα πιστεύουμε και όχι επειδή δεν τολμάμε να λέμε αυτά που πιστεύουμε. Δεν μονοπωλούμε τον πατριωτισμό δεν είναι μόνο όσοι ψηφίζουν ΝΔ πατριώτες και ενδιαφέρονται για την Ελλάδα. Υπάρχουν άνθρωποι που είναι αριστεροί έχουν μια ιδεολογία, άσχετα αν την ασπαζόμαστε ή όχι, και αγαπάνε τον τόπο τους και πρέπει να τους σεβόμαστε.

      • Delphi avatar
        Delphi @ φωνη 14/09/2011 23:53:26

        Fenete stathikes pio tixeros apo emena.Prosopika den exo gnorisi aristero kai patrioti.. Den anvifalo oti agapane to topo tous, ala istorika i aristeroi agapagane pio poli tin ideologia tous apo tin patrida tous, kai tous eitane pio *efkoli* i prodosia. Iparxoun poli paradigmata pou boro na anefero ala den einai to thema tou arthrou.

      • dennis avatar
        dennis @ φωνη 15/09/2011 00:08:10

        Τους νομιμοποιησαμε,αναγνωρισαμε τους ''ηρωες'' τους,δωσαμε συνταξεις στους ανταρτες του εμφυλιου πολεμου,αφησαμε τα πανεπιστημια ερμεα στα χερια τους,η αριστερη ιδεολογια πλεον θεωρειται ως η πολιτικα ορθη,τα ΜΜΕ κατα βαση αριστεροκρατουνται...Και το ερωτημα ειναι τι κερδισαμε;Ποτε καθησαν αυτοι οι ανθρωποι στο ιδιο τραπεζι μας ωστε να επιλυσουμε απο κοινου τα προβληματα του τοπου;Ποτε!
        Το μονο που εισπραξαμε 30 χρονια τωρα ειναι στειρα αρνηση,καταληψεις,επεισοδεια,πορειες με την παραμικρη αφορμη.
        Νομιζω οτι η ανοχη και ο σεβασμος θα πρεπει να εχουν καποια ορια...

        • Delphi avatar
          Delphi @ dennis 15/09/2011 00:09:29

          +10000000

        • Χρήστος Δημάρης avatar
          Χρήστος Δημάρης @ dennis 15/09/2011 00:30:44

          ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΖΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ: Αυτή την φράση μου την έλεγε η γιαγιά μου η Ηπειρώτισα. Η γιαγιά μου γεννήθηκε στις αρχές του προηγούμενου αιώνα ή στα τέλη του προπροηγούμενου αιώνα. Πέθανε στις αρχές αυτού του αιώνα. Καταλαβαίνεις τι είχαν δει τα μάτια της. Τούρκους, Ιταλούς, Γερμανούς, δικτατορίες εμφύλιους κλπ. Στον εμφύλιο τα αδέλφια της μοιράστηκαν και όταν κάποτε της μίλησα για αριστερά και δεξιά με κοίταξε με ένα βλέμα που ακόμα και τώρα δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω.

  20. Orestios avatar
    Orestios 14/09/2011 23:13:01

    Ο Καρατζαφέρης αποτελεί κωμικό διάλλειμα

  21. dennis avatar
    dennis 14/09/2011 23:33:47

    Μην ειστε αφελεις.
    Δεν τρελαθηκε ο Καρατζαφερης ωστε να πιστευει οτι θα γινει πρωθυπουργος.Επικοινωνιακο τρικ ειναι ωστε να αποτιναξει το προφιλ του κομματος διαμαρτυριας.Ειναι πανεξυπνος ο τυπος...

  22. johndoctor avatar
    johndoctor 14/09/2011 23:43:46

    Οι μεγαλύτερη γάγγραινα της χώρας φίλε μου είναι ψευτοΠατριώτες που τόσα χρόνια μας πουλάνε Ελλάδα και Ορθοδοξία και οικογένεια και όχι μόνο αυτό...αλλά και τα 3 αυτά πράγματα τα εμπορεύονται
    Το ΛΑ.ΟΣ και ο Καραντζαφύρερ ειναι χαρακτηριστικό παράδειγμα...

    • Bloody Mary avatar
      Bloody Mary @ johndoctor 15/09/2011 11:21:10

      Συμφωνώ και επαυξάνω! Περισσότερο όμως από τις "κωλοτούμπες" και την υποτιμητική για τη νοημοσύνη μας παραληρηματική συνθηματολογία του με εξοργίζει η οικειοποίηση του πατριωτικού συναισθήματος που διακατέχει όλους τους Έλληνες και ο υποβιβασμός του σε προεκλογικό "σλόγκαν" του δήθεν πατριωτικού (απο)κόμματός του....

  23. Σίμος avatar
    Σίμος 15/09/2011 06:31:59

    Καρατζαφέρη πατριώτης και μνημόνιο δεν γίνεται. Ο προδότης είναι προδότης ακόμη και αν προδώσει μια φορά.

    Πρώην ψηφοφόρος σου

  24. Ίωνας avatar
    Ίωνας 15/09/2011 07:41:40

    Ο Καρατζαφέρης είναι ένας εκ των πλέον διακεκριμένων Τροϊκανοτσολιάδων. Ψήφισε, αυτός και οι βουλευτές του, με ενθουσιασμό το μνημόνιο και τώρα παριστάνει εκ νέου τον Πατριώτη. Κούνια που τον κούναγε... Όσο κι αν τον σπρώχνουν τα στημένα gallops, με τα καταγέλαστα ποσοστά, που του δίνουν και που δεν πείθουν πλέον ούτε τους αφελέστερους των Ελλήνων, στις επερχόμενες εκλογές, θα εισπράξουν, ο ίδιος και το κόμμα του, τα επίχειρα.

  25. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 15/09/2011 08:22:13

    Πέρα από το αν είναι αστείος με αυτά που λέει ο Καρατζαφέρης ή όχι δημοσκοπικά έχει παγιώσει ένα ποσοστό γύρω στο 6%-8%. Να συμφωνήσω ότι αυτά περί πρωθυπουργίας του είναι αστεία. Τότε όμως να απαντηθεί και το ερώτημα για ποιόν λόγο αυτό το 6%-8% μένει μαζί του (όπου 6%-8% η διαφορά από τους 151 βουλευετές στους 165 για να ασκηθεί αποτελεσματική διακυβέρνηση), αφού δεν μένει για τα αστεία του.
    Μήπως μένει μαζί του γιατί είναι ο μόνος που συστηματικά μιλάει κατά της λαθρομετανάστευσης (παραδέχομαι τον Σαμαρά που αθόρυβα αλλά αποτελεσματικά φέρνει το θέμα στην επικαιρότητα όταν μπορεί βλ. αποχώρηση ΓΑΠ από Πρωθυπουργία), ενώ η ΝΔ με τα λάιφ σταιλ στελέχη της, βλ. Αρούλης με το καπελάκι στη Μύκονο, σηματοδοτεί σε αυτόν τον κόσμο (6%-8%) ότι τον θεωρεί γραφικό και αστείο που πιστεύει αυτά που πιστεύει και τον αναγκάζει να μείνει με τον Καρατζαφέρη; Ένόχλησε η φράση "καθαροί Έλληνες" (συμφωνώ άστοχη και χωρίς να βγάζει νόημα); Μα ο ΚΚ ο Β' την είπε πρώτος το 2000-μην τα ξεχνάμε τόσο γρήγορα- και από φόβο προς την Αριστερά έτρεχε να μεθερμηνεύσει;
    Ενόχλησε η φράση "αριστεροί κηφήνες"; Αλαβάνος, Ψαριανός, Στρατούλης, Μαργαρίτης, Δαμανάκη. Θέλετε και άλλους; Αν ενοχλούνται οι Αριστεροί τότε να βρούνε πιο άξιους ανθρώπους να τους εκπροσωπούν, γιατί οι τωρινοί είναι δυσφήμιση για την Αριστερά.
    Βρεθήκανε και όψιμοι υπερασπιστές των Πακιστανών είδα. Να υποθέσω ότι οι ληστείες, δολοφονίες, βιασμοί κοκ γίνονται από τα Νεφελίμ. Αρκετά με το στρογγύλεμα, εκτός και αν κάποιοι πιστεύουν ότι η ανάληψη της διακυβέρνησης και εφαρμογή επώδυνης πολιτικής προϋποθέτει πιστοποίηση πολιτικής ορθότητας και στήριξη από τον Βερέμη και τον Πρετεντέρη (ναι αυτός που σας λέει φιρφιρίκους).
    Στην αντιπαράθεση προς το σκοπό της ιδεολογικής επικράτησης οι εντάσεις και οι ρήξεις είναι αναπόφευκτες χωρίς αυτό να σημαίνει διχασμό. Ναι θα ειπωθεί και καμιά κουβέντα παραπάνω. Είναι όμως προτιμότερο από το στρογγύλεμα.
    Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ένα μεγάλο ποσοστό συμπολιτών μας καταπιέζεται, φοβάται για τη ζωή, την τιμή και την περιουσία του και αντί να προβληματιστούμε γιατί αυτός ο κόσμος, που ενώ έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα και ανάγκη να ελπίσει σε κάτι καλύτερο προτιμά τον Καρατζαφέρη από το Σαμαρά, ασχολούμαστε με τις μωροφιλοδοξίες του Καρατζαφέρη.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ Bodinus1576 15/09/2011 08:29:53

      Σαφώς παίζει ρόλο η όχι αρκετά δυναμική θέση της ΝΔ στο κρίσιμο θέμα της λαθρομετανάστευσης.

      Λάθος τακτικής του Αντώνη, που ίσως δεν έχει αντιληφθεί πως, στο θέμα αυτό , θέσεις που κάποτε θα τις λέγαμε "ακροδεξιές" , είναι σημερα θέσεις της μεγάλης πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού.

      Αλλα μήπως και τα ποσοστά του κολοτούμπα στις δημοσκοπήσεις μαγειρεύονται και φουσκώνονται γιατί έτσι εξυπηρετεί το Σύστημα?

      • Delphi avatar
        Delphi @ ΣΤΕΛΙΟΣ 15/09/2011 13:44:36

        +1000. Exis apolito dikeo, i xliares thesis tou Samara den boithane.O mesos politis fovate, zi me anasfalia.Kathe mera exoume kai apo ena egglima, poles klopes, biasmous.O Karatzaferis poli ekspina kalipti ta kena pou afini o Samaras.Min ksexname oti to megalitero pososto psifoforon tou LAOS einai proin Neo Dimokrates.

  26. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 15/09/2011 08:24:07

    Μυρίστηκε εκλογές ο κολοτούμπας ,και τον έπιασε δήθεν η πρεμούρα για τους αριστερούς και τους λαθρομεταναστες!

    Τόσο καιρό που συγκυβερνούσε μετην...Αφρα Αλ Σαλέχ , δεν είχε πρόβλημα!

    Α ρε Βορίδη ,τι κάνεις και κάθεσαι σ'αυτό το τσίρκο?

  27. Bloody Mary avatar
    Bloody Mary 15/09/2011 12:03:09

    Πιστεύω πως, πέρα από το γελοίο του πράγματος, ο λεξιλάγνος δημαγωγός, που δεν διστάζει να καπηλεύεται έννοιες όπως "πατριωτισμός", "λαός", "ορθοδοξία" κλπ. προκειμένου να εδραιωθεί στο πολιτικό σκηνικό (κάτι που, δυστυχώς, έχει καταφέρει εξαιτίας της ανικανότητας, του νεποτισμού και της αλαζονείας των στελεχών-βαρώνων-βουλευτών-υπουργών κυρίως της ΝΔ), δεν πρέπει να υποτιμηθεί.

    Ας μην ξεχνάμε ότι στις τάξεις του (απο)κόμματός του έχουν συμπεριληφθεί στελέχη που είτε αποτελούν "γέφυρα" με τις ΗΠΑ (σύμφωνα με τα wiki-leaks) είτε διετέλεσαν προϊστάμενοι της ΕΥΠ (ο νοών νοείτω....). Επιπλέον, ουδείς γνωρίζει τους συνδέσμους, τις επαφές και τις διαπραγματεύσεις του με παράγοντες/πράκτορες/εκπροσώπους κλπ. του εγχώριου και διεθνούς πολιτικοοικονομικού συστήματος (και όχι μόνο).

    Όλα αυτά, σε συνδυασμό με την επερχόμενη πολιτική αστάθεια, την εντεινόμενη ανησυχία των διεθνών παρατηρητών και πατρώνων για το ενδεχόμενο κοινωνικών εκρήξεων και την ανατροπή του υπάρχοντος - υποταγμένου σ' αυτούς - πολιτικού κατεστημένου, τον καθιστούν επικίνδυνο (ιδίως αν ληφθούν υπ' όψιν τα ισχυρά σύνδρομα που διακατέχουν τον ίδιο, αλλά και κάποια από τα "πρώτης γραμμής" στελέχη του).

    Συνεπώς, στους καιρούς που ζούμε, τέτοια "φαινόμενα" πρέπει, πέρα από τον - απολύτως δικαιολογημένο - χλευασμό, να αντιμετωπίζονται και με τη δέουσα περίσκεψη.

  28. greekboy avatar
    greekboy 15/09/2011 15:42:09

    Το πρόβλημα δεν ειναι τι λέει. Οτι θέλει μπορει να λέει και να πιστεύει. Το προβλημα είναι οτι συγκεντρωνει ως κόμμα ενα μεγάλο ποσοστό. Δεν έχουμε καμμία ελπίδα όσο υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν την ψήφο τους σε αυτόν. Οι Ελληνες δεν σκέπτονται και για αυτό έχουμε καταντήσει εκεί που έχουμε καταντήσει. Τα πρόβατα μπορούν να επαναστατήσουν; Προφανώς όχι.

    • george avatar
      george @ greekboy 15/09/2011 19:39:43

      +10000
      Ας το βαλουν καλα στο μυαλο τους ολοι,ψηφος στην ΝΔ ειναι επαναστατικη πραξη!!!

  29. PEPE avatar
    PEPE 15/09/2011 18:35:01

    ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ι 2ΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΠΡΩΘΗΠΟΥΡΓΟΣ!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.