#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/10/2013 13:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πως η Μέρκελ την ...πάτησε με τον Μητσοτάκη



Γενέθλια για τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη που συμπλήρωσε αισίως 95 χρόνια ζωής και με την ευκαιρία ο Επίτιμος δέχτηκε πλήθος ευχών.

Ανάμεσα σε εκείνους που θυμήθηκαν τα γενέθλια Μητσοτάκη και η Άνγκελα Μέρκελ, η οποία έστειλε ευχητήρια κάρτα στον πρώην πρωθυπουργό. Η Γερμανίδα Καγκελάριος  μιλάει μάλιστα με πολύ θερμά λόγια για τον Κ. Μητσοτάκη και την πολιτική προσφορά του, σημειώνοντας: «…Στη μακρόχρονη πολιτική σας πορεία, εξασφαλίσατε σημαντικά οφέλη για τη χώρα σας. Και ως Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας συνεισφέρατε σημαντικά στην ανάδειξη του κόμματος σας τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Για αυτή σας την αδιάκοπη δράση, σας αξίζει ο σεβασμός και η αναγνώριση. Σας εύχομαι επίσης προσωπική ευτυχία και την ευλογία του Θεού».

Η Αγκέλα άνοιξε λογαριασμό αφού  τώρα πρέπει και ο Μητσοτάκης με πρώτη ευκαιρία να της ευχηθεί … Ωχ, ωχ.

Ροβεσπιέρος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 18/10/2013 13:18:42

    Αυτό είναι το πρώτο ευχάριστο νέο που μαθαίνω σήμερα! Αγαπητέ Ροβεσπιέρε, τα σέβη μου!

  2. ΥποβρύχιοΒανίλια avatar
    ΥποβρύχιοΒανίλια 18/10/2013 14:22:32

    Πολύ ωραία! Ας μη χρονοτριβούμε τότε , ας της ανταποδώσει τις ευχές την 28η Οκτωβρίου, επί τη ευκαιρία του ΟΧΙ μας! Να έχει και συμβολισμό η ευχή ....

    • DebbyTant avatar
      DebbyTant @ ΥποβρύχιοΒανίλια 18/10/2013 21:35:07

      Ναι ανταποδωσε...
      Αληθεια η ..κοντολιζα του ευχηθηκε?

  3. George avatar
    George 18/10/2013 15:19:00

    Τον είχε δει και η Θάτσερ στο Φοντενεμπλό την ημέρα της ψηφοφορία για την ηγεσία του Συντηριτικού κόμματος το Νοέμβρη του 1990 και της είχε ευχηθεί καλή επιτυχία.....

    • loyal subject avatar
      loyal subject @ George 19/10/2013 19:02:51

      Ειπαμε, αυτο δεν ειναι αλήθεια. Εγινε διάσκεψη στο Παρίσι για το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, όλοι οι αρχηγοί των δυτικών κρατών ήταν εκεί και ο Γκορμπατσώφ επίσης.. Στα απομνημονεύματα της η Θάτσερ λέει ότι ο Κολ της πρόσφερε ενα μπουκέτο λουλούδια και το ζεύγος Μπους την αγκάλιασε για να την ενθαρρύνουν στην εσωκομματική δοκιμασία που είχε μπροστά.. Ο Μητσοτάκης τη μάρανε..;

  4. τάσος avatar
    τάσος 18/10/2013 19:11:26

    χρόνια πολλά κώστα μητσοτάκη. να ζήσεις να θάψεις όλο το πασόκ. χιλιόχρονος.

  5. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 18/10/2013 19:39:21

    Ἡ Μέρκελ εὐχήθηκε στόν Πρόεδρο προσωπική εὐτυχία καί τήν εὐλογία τοῦ Θεοῦ.
    Ἐμεῖς μποροῦμε νά τῆς εὐχηθοῦμε προσωπική εὐτυχία καί τήν εὐλογία τοῦ Μητσοτάκη.

  6. Σ Μ avatar
    Σ Μ 18/10/2013 20:58:32

    95 χρονῶν, λέει, ὁ Μητσοτάκης. Νὰ τὰ ἑκατοστήσει ὁ ἄνθρωπος, ἀλλὰ... μέχρις ἐκεῖ.

    Κανονικὰ λέμε «γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος». Στὴν περίπτωση τοῦ Μητσοτάκη, εἶναι σκέτο «γηράσκω ἀεί».

  7. leak avatar
    leak 18/10/2013 21:55:51

    Να τα χιλιάσει ο άνθρωπος. Προς διερεύνηση το DNA του, φοβερή πνευματική διαύγεια για την ηλικία του...

  8. Αιρετικός avatar