#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/10/2013 12:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρότειναν στον στρατηγό Φράγκο την αρχηγία της ... Χρυσής Αυγής;



Καλά πληροφορημένες πηγές μας λένε ότι πριν από λίγο καιρό ανώτατος παράγοντας της Χρυσής Αυγής πρότεινε στον στρατηγό Φράγκο να αναλάβει την ηγεσία του κόμματος τώρα που η κανονική ηγεσία του  βρίσκεται στον ...Κορυδαλλό. Φυσικά ο στρατηγός αρνήθηκε, όπως και τις άλλες προτάσεις να ηγηθεί ακροδεξιού κόμματος.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρηνα avatar
    Ρηνα 29/10/2013 12:40:15

    Ποιου τελικα κομματος θα ηγηθει;

  2. Μara avatar
    Μara 29/10/2013 13:00:30

    Φραγκούλη Φράγκο τον λένε, όχι Κώτσο....

  3. Hawk avatar
    Hawk 29/10/2013 13:00:52

    Αρνήθηκε λοιπόν να γίνει Φράνκο ο Φράγκος. Τι δουλειά έχουν οι στρατιωτικοί να ηγούνται πολιτικών κομμάτων? Αν θέλει να βοηθήσει - όπως υποψιαζόμαστε - την χώρα των χιλίων και ενός σωτήρων, έχει ένα σωρό πράγματα να κάνει.

    • Alexandros A. avatar
      Alexandros A. @ Hawk 29/10/2013 14:17:02

      Απαγορεύει το Σύνταγμα σε απόστρατους Στρατιωτικούς να θέτουν υποψηφιότητα για πολιτικά αξιώματα? Απο που θα πρέπει να προέρχονται οι πολιτικοί δηλαδή? Μόνο γόνοι οικογενειών, οικονομολόγοι, συνταγματολόγοι-αερολόγοι, ή να έχουν σπουδάσει "πολιτικές επιστήμες", μήπως να είναι τραγουδιστές και κιτσο-σελεμπριτις?. Κάποιοι απο τους πιο πετυχημένους (πράγμα σπάνιο) Έλληνες Προθυπουργούς υπήρξαν πρώην αρχηγοί στις Ένοπλες Δυνάμεις (π.χ Βούλγαρης, Πλαστήρας, Παπάγος, Μεταξάς).

      • Hawk avatar
        Hawk @ Alexandros A. 29/10/2013 14:53:56

        Λυπάμαι αλλά θα σας απογοητεύσω, οι στρατιωτικοί για μένα είναι υπεράνω των πολιτικών, είχαν την ευκαιρία και την τύχη να υπηρετήσουν την πατρίδα και αυτή είναι υπέρτατη προσφορά και τιμή για έναν άνθρωπο. Τώρα αν θεωρεί κάποιος ότι αν ανακατευτεί στην πολιτική με τις σημερινές πολιτικές συνθήκες έχει να προσφέρει τίποτα περισσότερο στον εαυτό του, αυτό είναι άλλο θέμα. Γιατί στην πατρίδα δεν πρόκειται, γιατί πολύ απλά δεν μπορεί, τουλάχιστον μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο.
        Αναφορικά δε με τους Ελληνες πρωθυπουργούς πρώην αρχηγών των Ε.Δ., η ιστορία δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχει μόνο μία ανάγνωση.

        • Alexandros A. avatar
          Alexandros A. @ Hawk 29/10/2013 16:40:05

          Έχει και την "αριστερή ανάγνωση" κατα την οποία όλοι ήταν προδότες (Μεταξάς, Βενιζέλος κλπ) ΕΚΤΟΣ απο τους Αριστερούς, που σαμποτάριζαν την Μικρασιατική Εκστρατεία καλώντας τους στρατιώτες σε λιποταξία, τους Αριστερούς που οργάνωσαν παιδομάζωμα κατα τον εμφύλιο στη Β. Ελλάδα και συμμάχισαν με τους Βούλγαρους(πρων Ναζι-νυν Κομμουνιστές) και μίλαγαν για Μακεδονικό Έθνος και φυσικά τους Αριστερούς που ήρθαν στην εξουσία με το ΠΑΣΟΚ.

          • Δημήτρης Κ avatar
            Δημήτρης Κ @ Alexandros A. 31/10/2013 01:03:30

            Συμφωνω μαζι σου και αυτο και αν δεν ειναι το χειροτερο που εχει συμβει και συμβαινει σε αυτη τη χωρα... Αυτος ο διχασμος ειναι υπαρκτος

    • giorgos avatar
      giorgos @ Hawk 29/10/2013 15:31:36

      Συμφωνω απολυτος.τι δουλεια εχει ο Στρατηβος φραγκουλης με αυτα .Η πολιτικη ειναι δουλεια του Παπαντρεα,του τσοχατζοπουλου,του παπαντωνιου,του παγκαλου,τουτσουκατου,του σημιτη,του βενιζελου,του παπακωσταντινου,κλπ .ειναι καλο να ρωταμε ποιος ειναι ο Στρατηγος και μετα να τον κρινουμε ως Φρανκο.αυτα μας φαγανε εδω στην ψωροκωσταινα.ντροπη. για καποιους που ειναι πατριωτες πρεπει να τους δειχνουμε τουλαχιστον σεβασμο.

    • αραχνούλα avatar
      αραχνούλα @ Hawk 29/10/2013 18:51:24

      Δηλαδή με τη λογική σου, θα πρέπει να ηγείται του υπουργείου υγείας γιατρός, του οικονομικών λογιστής, του παιδείας δάσκαλος κ.ο.κ. Τότε λοιπόν και στο δημ τάξης να είναι αστυνόμος και στο άμυνας στρατιωτικός. Για να σε ενημερώσω, θα σου πω ότι το τρίπτυχο οργάνωση-διοίκηση-ηγεσία είναι έμφυτο σε όσους προορίζονται να διοικήσουν και δεν έχει σχέση με το επάγγελμα.

      • Ελευθέριος avatar
        Ελευθέριος @ αραχνούλα 30/10/2013 15:43:37

        Από το σχόλιό σου και μόνο φαίνεται πως είσαι εντελώς άσχετη με διοικητικά θέματα. Αυτός που έχει στα χέρια του την διοίκηση ενός τομέα, πρέπει να ξέρει τον τομέα απ'έξω και ανακατωτά. Αλλά να μου πεις, εδώ βάλατε τον Άδωνι στο υγείας. Λέει βέβαια καλά το μάθημα στις ειδήσεις θα μου πεις...

  4. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 29/10/2013 14:40:57

    Δηλαδή επικοινώνησε κάποιος "ανώτατος παράγοντας της ΧΑ" με τον κ.Φράγκο, έκλεισε ραντεβού μαζί του (?) και του ζήτησε να ηγηθεί της ΧΑ !!!!
    Και ο κ.Φράγκος δέχθηκε να συναντηθεί ή να μιλήσει με "ανώτατο παράγοντα" της ΧΑ ?????
    Πολύ περίεργα πράγματα .....

    • factorx avatar
      factorx @ np_complete_problems 29/10/2013 17:19:44

      Εχουμε δεσμευθει, αλλά αν μάθεις και το όνομα θα πέσεις ξερός

  5. Ήταν ένα μικρό καράβι avatar
    Ήταν ένα μικρό καράβι 29/10/2013 15:38:27

    Δεν είμαστε καλά...... Πως το διανοήθηκαν οι ...άφρονες;

  6. Γιαδικιάρογλου avatar
    Γιαδικιάρογλου 29/10/2013 16:12:44

    Mην τον υπερτιμάτε τον άνθρωπο και του παίρνουν αέρα τα μυαλά.
    Ανώτατος στρατιωτικός ήταν και με το τελευταίο άστοχο non paper προς τον Αβραμο αποδεικνύει ότι θεωρεί εαυτόν κάτι μεταξύ Ναπολέοντα και Παπάγου.
    Γι΄αυτό και οι απόστρατοι του υπενθύμισαν ότι υπήρξαν φορές που είπε ναι σε όλα στον Βενιζέλο , κατά την θητεία του ως πρώην ΑΓΕΣ αλλά και υπηρ.υπουργού της κυβερνησης Πικραμένου και τώρα γίνεται τιμητής των πάντων.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Γιαδικιάρογλου 29/10/2013 18:01:07

      Καἴ ἔχει καί θυγατέρα φιλοπολιτισμική. :D

  7. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 29/10/2013 16:47:23

    Ένας επαγγελματίας ηγέτης εκατοντάδων χιλιάδων ατόμων, είναι πάρα πολύ πιθανό, να μπορεί να διοικεί την Ελλάδα πολύ πιο καλά από έναν Ηθοποιό, Δικηγόρο, Τραγουδιστή, Μηχανικό, Δημοσιογράφο ή κάποιον ανεπάγγελτο , πλην όμως προερχόμενο από τζάκι!
    Πάντως ο συγκεκριμένος φαίνεται ότι διαθέτει και μυαλό και κρίση και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από τη μη αποδοχή της ηγεσίας της ΧΑ!

  8. roadrunner avatar
    roadrunner 29/10/2013 17:20:52

    Μάλλον η ΧΑ έχει καταληφθεί πια, από στρες ..για το επερχόμενο δημοσκοπικό ξεφούσκωμα

  9. kritwn avatar
    kritwn 29/10/2013 20:01:50

    Κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν πρόκειται να ηγηθεί ενός μορφώματος με σβάστικες. Αυτό ήταν και είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Χ.Α., δεν μπορείς να πουλάς εθνικισμό με θιασώτες του Χίτλερ.

  10. Stefanos avatar
    Stefanos 31/10/2013 21:07:21

    @Φωτεινή, φιλοπολυπολιτισμική εννοείς;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.