#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/11/2013 11:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προκόπης εναντίον Κυριάκου

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 25/11/2013 12:09:07

    Και οι δύο είναι .........ο ένας ποιό άχρηστος από τον άλλον.

    • Eva avatar
      Eva @ ΠΕΛΙΑΣ 25/11/2013 12:29:04

      Αυτό υποθέτω το τεκμηριώνετε με το οτι ανήκουν στη ΝΔ.

  2. θηραία avatar
    θηραία 25/11/2013 13:54:48

    Στο θέμα των σχολικών φυλάκων...σίγουρα τα έχει κάνει σαλάτα ο αξιοκρατικά εκλεγμένος γόνος !!!!
    Από όσα ακούω... απολύει σχολικό φύλακα πολυετούς θητείας σε δημόσιο σχολείο, καθότι απόφοιτος γυμνασίου...λες κι αν ήταν κάτοχος διδακτορικού θα έκανε αυτή τη δουλειά....Αφήνει σχολεία αφύλακτα έρμαια στα χέρια ...εμπόρων ουσιών...
    Πλέον τις περιφρουρήσεις των σχολείων τις έχει μεταβιβάσει ή στη φιλοτιμία κάποιων γονιών ή στα κουρεμένα ντουλαποειδή χρυσά αυγά...
    Πως του φαίνεται, ότι έχει αποφοιτήσει από το κολέγιο αθηνών... τέτοια περιφρόνηση στα δημόσια σχολεία!!!!

    • Tassos avatar
      Tassos @ θηραία 25/11/2013 14:48:49

      Αυτό το παραμύθι περί φυλάκων που σώζουν τα παιδιά από τους εμπόρους ναρκωτικών είχε το περισσότερο γέλιο. Κάτι 55άρηδες και κάτι θείτσες ήταν οι σχολικοί φύλακες. Ρουσφέτια πολιτικάντηδων της κακιάς ώρας.

  3. θηραία avatar
    θηραία 25/11/2013 15:18:28

    Αλλο το ρουσφέτι του δήμαρχου για την θέση... που ήταν ολοφάνερο γιατί ο σχολικός φύλακας εμφανιζόταν στο σχολείο μόνο την ημέρα της πλερωμής....
    κι άλλο η ουσία, ότι οι σχολικοί φύλακες είναι απαραίτητοι στα δημόσια σχολεία, γιατί οι συνήθεις ύποπτοι καιροφυλακτούν κι ευκαιρίας δοθείσης ...μπουκάρουν για να πουλήσουν, για να χουφτώσουν, για να τσαμπουκαλεφτούν κλπκλπκλπ

    Στο Μωραίτη πάντως θυμάμαι και τα 12 χρόνια, ότι ο φύλακας ήταν το φίλτρο και για όποιον ... κοίταγε το σχολειό μας! Ισως στο Κολέγιο να μην χρειαζόντουσαν φύλακα...... και γι αυτό να τους περιφρονεί ο γόνος υπουργός!

  4. Magganas avatar
    Magganas 25/11/2013 16:29:02

    Η κυβέρνηση δεν πρέπει να διαχειριστεί την καυτή πατάτα της κινητικότητας, η κυβέρνηση πρέπει να ΑΠΟΛΥΣΕΙ κόσμο!!!

  5. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 25/11/2013 16:35:19

    Μιλαει ο κυριος Παυλοπουλος που μονιμοποιησε τους συμβασιουχους του Σημιτη.Οχι αλλο καρβουνο please

    • Eva avatar
      Eva @ Μεγαλες στιγμες 25/11/2013 17:34:50

      Και ψηφοφόρους του ανταρσύα να σου πω εγώ.
      Μ αρέσει όμως, που κάνουνε ρουσφέτια και τους
      μαυρίζουνε μετά.

  6. Magganas avatar
    Magganas 25/11/2013 17:55:29

    χαχαχα
    Αυτό είναι όντως το πιο ωραίο!
    Το ΠΑΣΟΚ έβαλε από το 1981 και μετά πάνω από ένα εκατομμύριο κόσμο στο δημόσιο και τώρα είναι στο 6%... :) :)

    • Eva avatar
      Eva @ Magganas 25/11/2013 19:50:07

      Απο κεί να καταλάβεις. Ούτε τσίπα να στηρίξουν αυτόν που τους ευεργέτησε.

  7. ΦΒΚ avatar
    ΦΒΚ 25/11/2013 18:55:42

    Πότε θα απαλλάξει τον δημόσιο βίο της χώρας από την παρουσία του ο Πάκης ο λούζερ;

  8. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 25/11/2013 19:29:09

    O ταλαντούχος κος Ρίπλεϋ;
    Μια ζωή αυτοί οι Γερμανοί μες στην επιφύλαξη και στην ανασφάλεια... δυστυχία σκέτη!