#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/12/2009 11:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Περιμένουμε εναγωνίως και την συνέντευξη Σαμαρά στην Παναγιωταρέα

Πατριδογνωσία



Δεν μας αφορά που θα δίνει συνεντεύξεις ο Σαμαράς. Αυτό μας έλειπε να κάνουμε και συγκρίσεις μεταξύ τηλεοπτικών Ταρζάν και μαϊμούδων.

Αφού έδωσε και στον Κοττάκη, εκεί θα κολλήσουμε; Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα

Έχουμε όμως την εντύπωση ότι μερικοί που πίνανε προεκλογικά το καφεδάκι τους στην Β. Σοφίας θα του κάνουν μεγάλη επικοινωνιακή ζημιά αν δεν τους στείλει εγκαίρως σπίτι τους.

Με την ευκαιρία, κείνο το κατάπτυστο άρθρο  για τη Ντόρα Μπακογιάννη που της έδωσε ευκαιρία να λέει ότι την βρίζουν που δημοσιεύτηκε;



Κατά τα άλλα από χθες έχουμε πρόεδρο της ΝΔ τον Σαμαρά με Επίτιμο τον Μητσοτάκη

 Γι αυτό και μόνο ο Σαμαράς μπορεί να δώσει συνέντευξη ακόμα και στον Πρετεντέρη. Και στην Αυριανή άμα θέλει, εμείς δεν έχουμε αντίρρηση.

 Που να δείτε τι έχει να γίνει όταν ζητήσει συνέντευξη και η Παναγιωταρέα.

 Δεν θα ήταν όμως ευγενικό να απονεμηθεί και στη Ντόρα ο τίτλος της «επίτιμης αρχηγού»;

 Τι να τις κάνει ο Σαμαράς τις ευχές και τα συγχαρητήρια; Σκόρδα και χάντρες θαλασσιές να του στείλετε.

 Μόλις συνέρθει απ’ το σοκ ο επίτιμος θα κάνει τέτοια αντεπίθεση που θα σβήσει απ’ το χάρτη τον Γιούρι Γκέλερ.

 Και συ Αντώνη μην ασχοληθείς με ηγετικές ομάδες και αλλά που μπορούν να περιμένουν. Σύστησε πρώτα ομάδα αντιγκαντεμικής προστασίας.

 Ξεματιάστρες, καφετζούδες, συλλέκτες λαγοπόδαρων και τετράφυλλων τριφυλλιών, ότι τέλος πάντων μπορεί να επιστρατευτεί.

 Πως ήταν παλιότερα οι κινηματογραφικοί ghostbusters; Ένα τέτοιο πράγμα μόνο που εδώ θα έχουμε τους costasbusters.



 Καμία αίσθηση του χιούμορ δεν έχουν τα κανάλια. Μας έδειχναν δηλώσεις Σαμαρά και Ντόρας και όχι τη φάτσα του Μεϊμαράκη.

 Τον οποίο τον βλέπω να έχει σημαντικό ρόλο στην επόμενη μέρα της ΝΔ. Ίσως να τοποθετηθεί ιδιαίτερος της Κατερίνας  Παπακώστα.

 Περαστικά στον Ψωμιάδη που νοσηλεύεται με πνευμονία. Είδες Παναγιώτη, για να έχεις ρεύμα…

 «Έσκισες μεγάλε….» είπε στον Σαμαρά ο Κώστας Καραμανλής όταν του τηλεφώνησε προχθές βράδυ για να τον συγχαρεί.

 «Συγχαρητήρια Αντώνη», είπε ξερά η Ντόρα. Και παραλίγο να παγώσει το τηλέφωνο.

 Αληθεύει ότι ο Μητσοτάκης ζήτησε να του στείλουν τα δίφραγκα των ψηφοφόρων της κόρης του;

 300.605 Χ 2 μας κάνει 601.210 ευρώπουλα για παρηγοριά΄

 Κατά τα άλλα απαράδεκτοι αυτοί οι νεοδημοκράτες. Και τους βγάλαμε πρόεδρο και τους δώσαμε και από δυο ευρώ.

 Επίτροπος ναυτιλίας η Δαμανάκη. Που η μόνη σχέση της με το «άθλημα», είναι ότι τραγούδησε την “Ψαροπούλα” σε γιορτή στο Δημοτικό σχολείο

 Εντάξει ρε παιδιά. Αφού έφθασε να χρωστάει το Ντουμπάι, οι δικοί μας υπουργοί οικονομικών πρέπει να προταθούν για νόμπελ.

 Ήδη βεβαίως έχουν βραβευθεί για το καλύτερο παιδικό βιβλίο. Για το παραμύθι που πούλησαν στις Βρυξέλλες για το έλλειμμα.

Διαβεβαιώνουν από το ΠΑΣΟΚ ότι θα γίνει η εκτροπή του Αχελώου. Και πως για να στεριώσει το φράγμα στην Μεσοχώρα θα χτίσουν τη Μπιρμπίλη.

 Φωτογραφίες: 1. Νέο Δελχί, ακτιβιστές της PETA People for the Ethical Treatment of Animals μακιγιαρισμένοι σαν πίθηκοι διαμαρτύρονται υπερ των δικαιωμάτων των ζώων. 2 Λος Άντζελες. Η Lady Gaga στο American Music Awards 2009. 3.  Μουσουλμάνοι προσκυνητές στο Βουνό Αραφάτ, κοντά στην Μέκκα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. KENTAYROS avatar
    KENTAYROS 01/12/2009 08:12:00

    Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΓΛΥΨΙΜΟ ΣΤΗ ΝΕΤ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟ ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΠΟΥ ΕΒΡΙΖΕ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΩΣ ΠΡΟΔΟΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΝΔ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΩΣ ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΤΗ ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΣΥΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ. ΡΕ ΟΥΥΥΥΣΤ ΑΝΤΕ ΚΟΝΟΜΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΘΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΗΝ V+O ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΝ ΟΙ ΒΑΡΒΙ ΜΕ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΞΑΔΕΛΦΟΥ ΛΑΝΑΡΑ....

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ KENTAYROS 01/12/2009 09:49:10

      Αμαν Κενταυρε τι ξετυλιγεις τωρα ?

      Ο Λαναρας "αγορασε" και την Telepassport του Γεωργιου-Σκαρπελη.. και λοιπων ΠΑΣΟΚΩΝ παληκαριων με $$ απολυτα διαφανη ! χαχαχαχα

      Η V+O ειναι πεντακαθαρη.. τι λες τωρα? εχεις δει το πελατολογιο ( οχι αυτο π κοβει αποδειξεις... !! χαχα )

      ΠΠ

    • ελεύθερος avatar
      ελεύθερος @ KENTAYROS 01/12/2009 10:56:55

      Έχουν χιούμορ μερικά βουτυρόπαιδα εκεί στο στρατόπεδο (πρώην) της θεοδώρας.

  2. Aris. A avatar
    Aris. A 01/12/2009 08:31:00

    Παρακαλώ να προτείνεται στον κύριο Πρετεντέρη στην επόμενη εκπομπή να έχει καλεσμένους την κυρία Μπακογιάννη και τον κυρίο Βενιζέλο να μας εξηγήσουν πως διασύρονται τα φαβορί και φιλαράκια.

  3. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 01/12/2009 09:39:07

    Καλό είναι ο Σαμαράς να προσέξει πολύ ποιους θα έχει δίπλα του. Και φυσικά ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης του είναι (και μας είναι) παντελώς άχρηστος. Το καλύτερο που έχει να προσφέρει το παιδί στον δημόσιο βίο είναι να συμμετέχει σε τίποτα "αποκαλυπτικές" εκπομπές του Ευαγγελάτου (για τα τσιμπούρια στα στρώματα και άλλα συναφή).

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 01/12/2009 09:52:00

    Δε θελω το γυιο η και τη θυγατερα κανανος πολιτικου να περνει το δαχτυλιδι του μπαμπα-μαμας. Δε γουσταρω ρε παιδι μου. Ασ ασχοληθουν με τις σπουδες και το αντικειμενο τους. Μακρια οι δεινοσαυροι με τις μακριες (οικογενειακες) ουρες. Δε γουσταρω αλλο να με σωνουν οικογενειακως. Δε θελω ρε ανθρωπε.

    Αντωνη.. φιλε μου... ουτε τα δικα σου παιδια θελω να δω μια μερα υποψηφια σε λιστα!!

    ΠΠ

  5. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 01/12/2009 10:27:38

    Σήμερα το μπλογκ Δεξί Εξτρέμ τα χώνει στον Σαμαρά γιατί λέει έδωσε συνέντευξη στον Τριανταφυλλόπουλο που λέει τα είχε χώσει στην Ντόρα με εκείνο το δημοσιευμα προεκλογικά.....
    Καλά κρασιά, αν αρχίσουμε έτσι τότε η κυρία Ντόρα θα γίνει οσιομάρτυρας, της καταδίωξης από εμάς τους σαμαρικούς, και το ΠΑΣΟΚ δικαίως θα γελάει. Ας σοβαρευτούμε, κι άς αφήσουμε τον άνθρωπο,τον νέο πρόεδρο να κάνει τη δουλειά του. Από πού ν΄αρχίσει βέβαια και πού να τελειώσει..........

    • ελεύθερος avatar
      ελεύθερος @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 01/12/2009 11:02:14

      Ο δεξί εξτρέμ ξέρει πολύ καλά τί λέει, τα πάρε-δώσε με τους κακούς χαμαιλέοντες μας έκαναν μεγάλη επικοινωνιακή ζημιά στο παρελθόν.
      Έχουν τον τρόπο τους να σου βάζουν κουβέντες στο στόμα και μετά κτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο για αυτό που είπες.
      Ο νέος πρόεδρος πρέπει να προσέχει πολύ, πάρα πολύ.
      Η σχέση με τέτοια υποκείμενα πρέπει να είναι σαν τη σχέση με την πεθερά, ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 01/12/2009 14:47:40

      Θέλει πάρα πολλή προσοχή Αντώνη στο τι κάνεις, διότι σε περιμένουν όλοι στη γωνία με τα κουμπούρια γεμάτα. Λάθος η συνέντευξη σε Τριανταφυλλόπουλο, λάθος και η συνάντηση με ΓΑΠ χθες. Έπρεπε να πάει καμιά βδομάδα αργότερα.

      Εντωμεταξύ συναντάω γνωστούς μου που ξέρουν ότι στήριζα Σαμαρά και με έχουν στο γλείψιμο για κονέ με τη νέα εξουσία! Κύριε ελέησον! Ο Έλληνας δεν πάει καλά! Πού να είχα και τίποτε επαφές με τους ανθρώπους του Σαμαρά!

      Αν φέρονται έτσι σε εμένα, φανταστείτε πώς θα φέρονται στον Αντώνη και στους παρατρεχάμενους.

      Πρέπει να κρατήσει την ίδια στάση που είχε πάντοτε. Πρέπει να κάνει σωστή χρήση του πολύτιμου κεφαλαίου που έχει από μόνος του και που του δώσαμε κι εμείς.

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Blimblomblim 01/12/2009 15:16:58

        Γειά σου αγαπητέ Blimb.
        Μήπως παραείμαστε αυστηροί με τον Αντώνη? Τον κάλεσε ο ΓΑΠ. Τι έπρεπε να κάνει, να πει όχι? Στο κάτω-κάτω ήταν μια θεσμική συνάντηση πρωθυπουργού - αρχηγού αξ. αντιπολίτευσης. Δε βρίσκω τίποτα το κακό.
        Και γιατί τόσος σαματάς για τον Μάκη? Δεν τον εκτιμώ καθόλου αλλά δυστυχώς αυτοί είναι οι δημοσιογράφοι μας. Πρέπει δηλαδή να δίνει συνεντέυξεις μόνο σε όποιον εκτιμά ή εκτιμούμε? Σημασία έχει τι λες και όχι σε ποιόν το λες.
        Νομίζω ότι αυτά είναι ζητήματα επικοινωνιακής τακτικής που έχουν μηδαμινή σημασία. Την ουσία να δούμε και εκεί να κριτικάρουμε.

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/12/2009 10:56:09

    Ηταν μια ευχαριστη εκπληξη για μενα η σταση του μπλογκ Δεξι Εξτρεμ που συμπαθουσε το Σαμαρα.
    Πρεπει να γινει αντιληπτο οτι ο ΤΡ. εχει κατα καιρους παρει θεση υπερ της τρομοκρατιας της 17Ν.Εάν η ΝΔ θελει πραγματικα να δωσει ιδεολογικο αγωνα οπως λεει το πρωτο πραγμα ειναι η διακοπη καθε σχεσης με ανθρωπους που δικαιολογουν δολοφονιες δικων της στελεχων και βουλευτων.
    Υπαρχει ιστορικη μνημη.Καποιος λογος υπαρχει που σημερα δεν υπαρχει κεντροδεξιος τυπος-καποιοι σκοτωναν τους κεντροδεξιους εκδοτες και αλλοι δημοσιευαν προκηρυξεις.Λοιπον αν δε τεθει το ζητημα αυτο στα ισια δε γινεται τιποτα.
    Ελευθεροτυπια και Ταρζαν πρεπει να κοπουν-αλλιως ειμαστε μια απο τα ιδια.
    Και δεν ειναι θεμα οσιομαρτυρα Ντορας,και αυτη εχει κανει λαθη αλλα οχι τοσο μεγαλα.

  7. LUXOR avatar
    LUXOR 01/12/2009 11:08:12

    Του την είχε στήσει τη κάμερα ο ΜΤ απέξω από το σπίτι του. Σίγουρα τον έπιασε απροετοίμαστο. Καμία δικαιολογία όμως. Ο ΜΤ βολιδοσκοπεί για να γλυτώσει τις αποζημιώσεις που θα πληρώσει στη Ντόρα και το Βενιζέλο. Αλλά εδώ έπαιξε και έχασε.

    • Δεξί Εξτρέμ avatar
      Δεξί Εξτρέμ @ LUXOR 01/12/2009 14:07:00

      Φίλε LUXOR
      η συνέντευξη δόθηκε έξω από την Ριγήλης και ήταν κανονισμένη από ώρα γι' αυτό και την προανήγγειλε ο Χατζηνικ στην εκπομπή του (λέγοντας ακολουθεί ο Μάκης με μια μεγάλη δημοσιογραφική επιτυχία)... 45 λεπτά μετά κατέβηκε τυχαία ο Αντώνης.
      Αν του την είχαν στημένη έπρεπε να κάνει μια δήλωση και να τους γυρίσει την πλάτη.
      Όπως λέει ο προηγούμενος δεν μπορείς να δίνεις συνεντεύξεις σε ανθρώπους που εχουν υπερασπιστεί την τρομοκρατία και που είναι στα δικαστήρια με την ΝΤόρα της οποίας τη στήριξη φαντάζομαι ζήτησε για να πάει το κόμμα μπροστά...

      ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ μην το κουράζουμε. Απλά ας πούμε ότι έγινε μια πατάτα χωρίς δόλο και τελειώνουμε ελπίζοντας να μην υπάρξει αλλη

      Το σίγουρο είναι πάντως ότι δεν του προσφέρουμε υπηρεσία αν του λέμε: εντάξει μωρέ δεν τρέχει και τίποτα

  8. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 01/12/2009 11:14:56

    Παιδιά το parapolitika γράφει ότι θα αξιοποιήσει ο Σαμαράς και τον.....Γιακουμάτο! Φάκτορα, τρέξε να τον προλάβεις τον αρχηγό μην κάνει το απονενοημένο διάβημα!

    • tiramola avatar
      tiramola @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 01/12/2009 11:28:31

      Όχι μόνο τον Γιακουμάτο αλλά και την Παπακώστα την καρατέκα με 25 dan(δεν τις έδιναν άλλα...)σε σκιώδη κυβέρνηση αγαπητή Βίβιαν...
      Σειρά επίσης έχουν ο Μπασιάκος και ο κόκκινος Πάνος...
      Ο μίστερ τίποτα Αβραμόπουλος αν δεν γίνει αντιπρόεδρος της σκιώδους θα παρακολουθεί στενά την Μαριλίζα μήπως και χαλάσει το μεγαλειώδες έργο του στο ΕΣΥ...
      Και έπονται πολλοί άλλοι "πετυχημένοι"...

    • XAPLAS avatar
      XAPLAS @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 01/12/2009 11:54:09

      Ο Γιακουματος εχει "ληξει".

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ XAPLAS 01/12/2009 11:56:54

        Ελπιζω να μην το σκεφτεται σοβαρα ο Αντωνης για Γιακουματο. Γιακουματος, Κιλτιδης, Ν.Κακλαμανης, Θαν. Γιαννόπουλος, Κασσίμης και μερικοι ακομη ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ δεν πρεπει να ειναι στην ηγετικη ομαδα. Ολοι τους ανω των 58-60, φθαρμενοι, εμπαθεις, ξεπερασμενοι. ΑΝΤΩΝΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ

        • asinepis avatar
          asinepis @ ΓΙΑΝΝΗΣ 01/12/2009 12:25:27

          Συμφωνώ να βάλη κανέναν 40αρη οπως καιο Αντώνης.....

  9. tiramola avatar
    tiramola 01/12/2009 12:12:54

    Οι αλλοδαποί σου φταίνε χριστιανέ ορθόδοξε?
    Η αθλιότητα που έχει να κάνει με τα λαμόγια διοικητές των νοσοκομείων που μέχρι τώρα ήταν τα κομματόσκυλα του κόμματός σου με τις προμήθειες κάτω από το τραπέζι δεν σε ενοχλούν?
    Αλλά βέβαια τώρα πατήσαμε reset και πάμε για νέο ξεκίνημα...
    Ο αποτυχημένος επαγγελματίας πολιτικός κύριος τίποτα τώρα είναι ο ...Δημήτρης...

  10. rebel avatar
    rebel 01/12/2009 12:43:20

    http://adopana.wordpress.com/2009/12/01/%CF%86%CE%AC%CE%BF%CF%85%CE%BB-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%AC/

  11. gav avatar
    gav 01/12/2009 14:35:47

    δεν μπορω να καταλάβω τι δουλεια είχε να δώσει πρώτη συνέντευξη στον μακακη!!!! (μη βριζετε Σαμαρά έχω ψηφίσει και γω όπως και σεις) τι κίνηση ήταν αυτή?? με ποιό σκοπό?? έξω τα λαμόγια φωνάζουμε και πάμε στο ΑΡΧΙλαμόγιο?? μήπως για να δείξουμε τι ότι τάχουμε καλά με το μακάκη και να φοβούνται οι γύρω μας ότι έχουμε πρώτο βήμα στην ΤV για να τους βγάλουμε στη σέντρα αν κουνηθούν ή κάνουν κάτι?? Νομίζω ότι ήταν λάθος επιλογή!!!!

  12. Ψάλτης απορών avatar
    Ψάλτης απορών 01/12/2009 15:22:25

    Μεγάλη βλακεία η συνέντευξη στον Τριανταφυλλόπουλο.
    Εγώ δεν είμαι Σαμαρικός -ούτε πολύ περισσότερο ΝΔ- αλλά του αναγνωρίζω ότι έκανε ΠΟΛΙΤΙΚΗ προεκλογική εκστρατεία και αυτό είναι κέρδος για όλους μας.

    Θέλω να πω ότι κάποια στιγμή αυτά τα "νέα πορεία", "ανάγκη ευρύτερων δράσεων", "νέες ιδέες", "καινοτόμες στρατηγικές", που ποτέ δεν συγκεκριμενοποιούνται, ποτέ δεν προσδιορίζονται και απλώς λέγονται για να μην ειπωθουν τα ουσιώδη (που... δεν υπάρχουν ή αποκρύπτονται) πρέπει να σταματήσουν. Αρκετά με το στιλ συνασπισμού, γιώργου και ντόρας, δηλαδή.

    Αλλά όταν σκαμπάζεις από πολιτική και το δείχνεις διεκδικώντας την προεδρία του κόμματός σου δεν πας να δώσεις συνέντευξη (και πολύ περισσότερο την... πρώτη) στον... Δημοσιογράφο.

    και μάλιστα όταν αυτός ο ουτιδανός είναι στα κάτω του, οι περισσότεροι έχουν αντιληφτεί τι κουμάσι είναι και πόθεν εκπορεύεται.

    Άρα... μεγάλη βλακεία -αν και ο λαός το λέει αλλιώς.

    Εκτός αν "έπρεπε" οπότε τα πράγματα είναι χειρότερα.

  13. Ψάλτης απορών avatar
    Ψάλτης απορών 01/12/2009 15:22:28

    Μεγάλη βλακεία η συνέντευξη στον Τριανταφυλλόπουλο.
    Εγώ δεν είμαι Σαμαρικός -ούτε πολύ περισσότερο ΝΔ- αλλά του αναγνωρίζω ότι έκανε ΠΟΛΙΤΙΚΗ προεκλογική εκστρατεία και αυτό είναι κέρδος για όλους μας.

    Θέλω να πω ότι κάποια στιγμή αυτά τα "νέα πορεία", "ανάγκη ευρύτερων δράσεων", "νέες ιδέες", "καινοτόμες στρατηγικές", που ποτέ δεν συγκεκριμενοποιούνται, ποτέ δεν προσδιορίζονται και απλώς λέγονται για να μην ειπωθουν τα ουσιώδη (που... δεν υπάρχουν ή αποκρύπτονται) πρέπει να σταματήσουν. Αρκετά με το στιλ συνασπισμού, γιώργου και ντόρας, δηλαδή.

    Αλλά όταν σκαμπάζεις από πολιτική και το δείχνεις διεκδικώντας την προεδρία του κόμματός σου δεν πας να δώσεις συνέντευξη (και πολύ περισσότερο την... πρώτη) στον... Δημοσιογράφο.

    και μάλιστα όταν αυτός ο ουτιδανός είναι στα κάτω του, οι περισσότεροι έχουν αντιληφτεί τι κουμάσι είναι και πόθεν εκπορεύεται.

    Άρα... μεγάλη βλακεία -αν και ο λαός το λέει αλλιώς.

    Εκτός αν "έπρεπε" οπότε τα πράγματα είναι χειρότερα.

  14. asinepis avatar
    asinepis 01/12/2009 15:28:08

    Επόμενη συνεντευξη στον Τράγκα και τον Θέμο. Για να δούνε οι διαπλεκόμενοι

  15. GeorgesDrunk avatar
    GeorgesDrunk 01/12/2009 15:56:22

    Κορυφαία η ανάλυση για την ήττα της Ντορούλας στο www.tarpagmata.gr. Με αναφορές στα νέα κοινωνικά δεδομένα που πρέπει και ο Πρόεδρος να συμπεριλάβει στα κριτήρια των αποφάσεών του. Δεν μπορούμε πια να μιλάμε άλλο για δεξιούς κι αριστερούς. Ο κόσμος έδειξε ότι αυτά τα έχει αφήσει πίσω.

  16. nagia avatar
    nagia 01/12/2009 16:06:03

    Αγαπητοι φιλοι επειδη εβλεπα την εκπομπη του Μακη γιατι το θεμα του ηταν η εκλογη Προεδρου μας,ελεγε οτι εχει στησει καμερα στην Ρηγιλλης[και οχι στο σπιτι του]γιατι ηξερε οτι ο Σαμαρας ηταν μεσα και δουλευε.Μολις βγηκε ,τα εχασε, τον καλωδιωσαν αμεσως και παρα τις ψιλοδιαμαρτυριες του,οτι δεν εχει χρονο γιατι τον περιμενουν για φαγητο και οτι μετα θα ξαναεπεστρεφε στην Ρηγιλλης,ο Μακης του ζητησε να απαντησει σε μερικες ερωτησεις......Ε! τι να εκανε ο Προεδρος ευγενικα χαμογελασε και απαντησε σε οτι τον ρωτησε.Εγινε ετσι ακριβως οπως σας το περιγραφω.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ nagia 01/12/2009 16:25:53

      ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΙΖΟΝ ΘΕΜΑ!!!

  17. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 01/12/2009 16:22:02

    Οταν περπατάς στο δρόμο πηγαίνοντας γιά φαγητό και σε πετύχει κάποιος δημοσιογράφος καισου απευθύνει τον λόγο,η ευγένεια απαιτεί να χαιρετίσεις και ν'απαντήσεις.Αν αυτό αποκαλείται συνέντευξη,τότε εντάξει,είναι ατόπημα.Ωστόσο,επειδή τρελλαινόμαστε γιά αποδομήσεις με το καλημέρα,καλύτερα θ'άταν να σκύψουμε πάνω στο φαινόμενο των 700.000 ψηφισάντων της 29/11/09.Που δεν υπολόγισαν ούτε ορθοστασίες,ούτε "πέσιμο συστήματος",ούτε ουρές και ταλαιπωρία.Ποιοί;;;Ολοι αυτοί που ανασκολοπίσιθηκαν ιταμά,στις Ευρωεκλογές και στις πρόσφατες Εθνικές εκλογές.Προσωπικά,πιστεύω ότι όλος αυτός ο κόσμος,στάθηκε όρθιος προσβλέποντας στην ελπίδα.Μεγάλη,τεράστια η προίκα του νικητή, μα όμως,μεγαλύτερη ακόμα η ευθύνη του.Το πόπολο αυτό,δεν περιμένει λεφτά και διορισμούς,απλά ψηφίζει,στηρίζει,ελπίζει(σε άλλα κομματικά -πράσινα-στρατόπεδα φύονται οι ...συναλλαγματικές και τα γραμμάτια).Γι αυτό κύριε Σαμαρά,χαμογελάστε του,πείτε του πως θα κάνετε σωστά και τίμια τη δουλειά σας.Αυτό θα φθάνει και θα περισσεύει.Υστερόγραφο:Ποιός είναι τελικά ο προοδευτικός πολίτης;Αυτός που ανιδιοτελώς παλεύει γιατί καρτερεί μιά καλύτερη μοίρα γιά την πατρίδα του ,ή αυτός που στοιχίζεται σαν αρνί πίσω από λεχριτομουσάτους τενεκέδες,με στόχο μιά θεσούλα στο Δημόσιο ή στις ΔΕΚΟ,πιπιλίζοντας την καραμέλα της προοδευτικότητας(Οχτώβρης,Γιούνης).

  18. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 01/12/2009 16:52:06

    Από κάθε άποψη ήταν φάουλ και μπορούσε να το αποφύγει. Ο Αντώνης πρέπει να καταλάβει δύο πράγματα:

    α) Θα κρίνεται πολύ αυστηρά για την κάθε του κίνηση. Αν εδώ που είμαστε οι άνθρωποι που τον στηρίξαμε είμαστε οι περισσότεροι δυσαρεστημένοι με τη συνέντευξη στον Ταρζάν, σκεφτείτε πόσο άσχημα χτυπάει σε όσους δεν τον στήριξαν. Φάουλ, λάθος, ανεπίτρεπτο. Τελεία.

    β) Έχει υποχρέωση να στηριχθεί στους ανθρώπους που τον εξέλεξαν: στον απλό, ανιδιοτελή λαό. Αυτοί είναι η δύναμή του. Ο Σαμαράς έπαιξε με κάποιους ισχυρούς το 1993, όταν τον χρειάζονταν, και όταν σταμάτησαν να τον χρειάζονται για την ανατροπή Μητσοτάκη, τον πέταξαν σα στιμένη λεμονόκουπα. Δεν πρέπει να ξανακάνει το ίδιο λάθος. Δεν τους έχει ανάγκη. Το μόνο που έχει ανάγκη είναι η διαρκής λαοφιλία. Και αυτή χάνεται πολύ εύκολα Αντώνη μας. Δεν θέλει παραπάνω από ένα-δυο φάουλ σοβαρά για να χαθεί. Εδώ ο Καραμανλής την έχασε με μια ανόητη παρουσία στη ΔΕΘ του 2008.

    Ο Μουαμάρ Καντάφι, όταν πήρε την εξουσία το 1969 στη Λιβύη, μοίρασε από ένα όπλο στον κάθε πολίτη. Τους είπε ότι "όποτε θέλετε, μπορείτε να με ρίξετε από την εξουσία". 40 χρόνια μετά, ο Καντάφι παραμένει αδιαφιλονίκητος λαοφιλής ηγέτης στη χώρα του. Όσο και αν δεν είναι συγκρίσιμες οι δύο καταστάσεις, η ομοιότητά τους έγκειται στο ότι στηρίζονται στον απλό, ανιδιοτελή, καταπιεσμένο λαό, που σήκωσε ξανικά κεφάλι και ισοπέδωσε τους δημίους του, τους αφέντες του.

    Ο Σαμαράς δεν μπορεί να γίνει λοιπόν αφέντης στη θέση του αφέντη. Ο Σαμαράς έχει μόνον τη δυνατότητα να εκφράσει τον απλό λαό. Δεν χρωστάει σε κανέναν, χρωστάει σε εμάς όλους.

    Ακούμε κουβέντες για αξιοποίηση του Αρούλη. Μα καλά, για τον Αρούλη έχανα τις ώρες μου από τη δουλειά μου για να μπλογκάρω σαν τρελός υπέρ του Σαμαρά, για να απαντάω στο κάθε σχόλιο του κάθε ντοράκια; Ποιος είναι ο Αρούλης δηλαδή; Τι εκπροσωπεί πολιτικά; Το απόλυτο τίποτα; Να δεχτώ τουλάχιστον τον Αβραμόπουλο που τον στήριξε, να το καταλάβω ότι του έχει μια υποχρέωση. Ο μικρός όμως είναι ένα πραγματικό τίποτα. Υπάρχουν αξιόλογοι στην άλλη πλευρά, όμως δεν είναι ο Άρης σε αυτούς.

    Όχι, όχι, όχι. Από το επιτελείο του Αντώνη, πολλές φορές υποψιαστήκαμε σε αυτό το μπλογκ ότι μας διαβάζετε και μας παίρνετε υπόψη σας. Αν λοιπόν μας διαβάζετε και τώρα, βάλτε το καλά στο μυαλό σας και πείτε και στο νέο πρόεδρο αν τον αγαπάτε. Όσο εύκολα πήρε -10,5% η ΝΔ το Σεπτέμβριο και ο πανίσχυρος Καραμανλής πήγε σπίτι του, άλλο τόσο εύκολα η μανία με την οποία στηρίξαμε Σαμαρά, θα εξατμιστεί.

    Δεν έχει την πολυτέλεια να αποτύχει. Το χρωστάει σε όλους μας. Είναι το μόνο που χρωστάει - αλλά το χρωστάει πραγματικά.

  19. Roulis avatar
    Roulis 01/12/2009 17:00:48

    Το αν αυτα που ειχε βγαλει ο Τριανταφυλλοπουλος για την Θεοδωρα και την Νικήτα μας ενδιαφερει καθολου ή να το περασουμε στα ψιλα??Στο κατω-κατω ας μην εκανε τετοια εκτροπα για την εκλογη της αυτοκρατειρας...

  20. remali avatar
    remali 01/12/2009 17:15:45

    Δεν εχετε καταλαβει οτι ο ανθρωπος αυτος ειναι ευγενης καταδεκτικος και χαλαρος με τους ανθρωπους γυρω του, γεγονος που οφειλεται στην παιδεια και στην καταγωγη του.Δεν ειναι απομακρος και αποστασιοποιημενος ουτε υπεροπτις.Γιαυτο ψηφιστηκε.Τωρα φυσικα αναγκαστικα θα πρεπει να "κλεισει" λιγο και να γινει πιο προσεκτικος.Το θεμα ειναι εκ του μη οντος.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ remali 01/12/2009 17:23:24

      Ναι, αυτό συμβαίνει, δέχομαι ότι γι' αυτό έγινε, επειδή είναι καταδεκτικός, ανθρώπινος, ευγενής. Αυτό έλειπε να είχε γίνει και επίτηδες! Όπως σωστά λες, θα πρέπει να γίνει πιο προσεκτικός. Το θέμα όμως δεν είναι εκ του μη όντος. Δεν κρίνουμε τις προθέσεις του, λέμε αντικειμενικά ότι έγινε, ΥΠΗΡΞΕ ένα λάθος, έστω και για τους λόγους που αναφέρεις. Το λάθος αυτό έγινε πολύ εύκολα και η ευκολία με την οποία έγινε είναι που μας προκαλεί κάποια ανησυχία, που εκφράζουμε εδώ μέσα. Και που επιθυμούμε να μεταφερθεί και στον ίδιο, από όποιους ανθρώπους του μας διαβάζουν (ας το ελπίσουμε δηλαδή να μας διαβάζουν ακόμη, αλλιώς, ζήτω που καήκαμε).

  21. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 01/12/2009 17:33:57

    Όσον αφορά τον Αρη, μας αρέσει - δε μας αρέσει, είναι πρώτος βουλευτής στην Β Αθηνών υπ΄ευθύνη του κόσμου που τον ψήφισε. Και μένα δε μου αρέσει αλλά δεν μπορώ να κατηγορήσω τον Σαμαρά αν τώρα τον χρησιμοποιήσει όπως και κάποιους άλλους ντορικούς. Δεν γίνεται αλλιώς. Διαφορετικά θα κατηγορηθεί για αποκλεισμούς, κάτι που δεν θα τον ωφελήσει. Ο ίδιος πάντως είπε ότι δε θα το κάνει.
    Βεβαίως εξαρτώνται όλα από το ΠΩΣ θα τους χρησιμοποιήσει και από το αν θα ανεχθεί προσωπικά παιχνίδια ή παιχνίδια... μητσοτακικά. Εκεί πρέπει να είναι αμείλικτος.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Κώστας Θ. 01/12/2009 17:42:11

      Άλλο να τον αποκλείσει, άλλο να τον βάλει πρώτη μούρη. Είναι το τι στίγμα δίνει και αυτό το στίγμα είναι λάθος.

      • Κώστας Θ. avatar
        Κώστας Θ. @ Blimblomblim 01/12/2009 17:50:10

        Πρώτη μούρη, όχι. Εδώ σύμφωνοι. Αλλά νομίζω ότι πρέπει να του δώσει κάποιο ρόλο.
        Αλλωστε ο Αρης είναι απλά ΟΦΑ. Δεν είχε ποτέ σχέσεις με το Μητσοτακέικο και η στήριξη στην Ντόρα ήταν καιροσκοπική. Ευκολα μπορεί να μετατραπεί σε Σαμαρικός, αν δει ότι αυτό τον συμφέρει.
        Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι ο Σαμαράς έγινε αρχηγός της ΝΔ και δεν έφτιαξε νέο κόμμα. Θα αναγκαστούμε να ανεχθούμε ορισμένους μέχρι να ανανεωθεί το κόμμα με καλύτερους. Να προσέχει όμως και ο κόσμος τι ψηφίζει.

    • remali avatar
      remali @ Κώστας Θ. 01/12/2009 17:50:31

      τα αποτελεσματα των βουλευτικων ισχυουν τυποις αλλα στην ουσια ανατραπηκαν σε αυτη τη δυναμικη διαδικασια και ειδικα στη Β Αθηνων...
      πρωτη μουρη ο απολιτικ κομψευομενος των γιωτ θα ηταν καλο μηνυμα;
      ενα διακοσμητικο στοιχειο δλδ σε καιριο ποστο και αλλοι με καιρια προσφορα σε ρολο διακοσμητικου στοιχειου; πως την εχουν δει μερικοι ετσι;

  22. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 01/12/2009 17:56:42

    Αντιθέτως: νομίζω ότι το κόμμα στο οποίο γράφτηκαν σε μια μέρα 800.000 μέλη και πόσοι ακόμα δεν μπόρεσαν λόγω μακράς αναμονής, δεν είναι η ΝΔ που ξέραμε, αλλά ένα άλλο κόμμα. Ένα νέο κόμμα, όπως λες. Θα πρέπει να κινηθεί προσεκτικά βέβαια ο Αντώνης, να μην κάνει εκρηκτικές κινήσεις, αλλά θα πρέπει να μην κρατήσει την παλιά ΝΔ. Ήδη είναι φευγάτη. Αν την κρατήσει με το ζόρι, θα χάσει εμάς. Πρέπει να κρατήσει μόνο το όνομα και τη σφραγίδα.

    Ο κόσμος παρασύρεται και ψηφίζει, πολλές φορές. Ο Άρης είναι επικοινωνιακός, έχει αέρα, προβολή, εύκολα βάζει κάτω τους αντιπάλους του στη Β΄. Αν γινόταν αύριο εκλογές, δεν θα έβγαινε πρώτος, διότι η ΝΔ της 30ης Νοεμβρίου είναι κιόλας πολύ διαφορετική από τη ΝΔ της 4ης Οκτωβρίου.

  23. Νέαρχος avatar
    Νέαρχος 01/12/2009 19:12:52

    Ψυχραιμία παληκάρια δεν ψηφίσατε μονο εσεις οι 50-100 μπλόγκερς τον Σαμαρά αλλά 800000 κόσμος , εντάξει η κρητική αλλα μη γίνεσται υπερβολικοί ...για παράδειγμα διαβάζω , να διώξει αυτόν να διώξει εκείνον , τον Άρη το Πάνο τη Παπακώστα κλπ , και ποιόν να κρατήσει ρε παληκάρια , καμια πρόταση υπάρχει; καλά στεναχωρεθήκατε που ο Πρόεδρος μίλησε πρώτα στο Μάκη , γιατι; υπάρχει κανένας καλύτερος στη TV; απ οτι διαβάζω στα διάφορα μπλόγκ όλους στην ίδια "θέση" τους έχετε , αν μίλαγε στο Πρετεντέρη όλα καλά; η θα του δώσετε λίστα που θα πάει και με ποιόν να μιλάει και ποιον θα έχει συνεργάτη; λίγη ψυχραιμία δεν βλάπτει , πάρτε μια ανάσα....είμαστε κι εμείς εδώ οι υπόλοιποι 790.900 εκτός μπλόγκ.

  24. Jasmin avatar
    Jasmin 01/12/2009 19:17:29

    Μου άρεσε αυτό που είπε ο-η "Ψυχραιμια"
    Συμφωνώ απόλυτα!
    Αν όμως πούμε ότι λόγω τρομοκρατικών "συγγενειών",δεν έπρεπε να πάει στον Τριανταφυλλόπουλο και επειδή ο εγκέφαλος κυκλοφορεί έξω ανενόχλητος και όλοι οι σημαντικοί στην ιεραρχία επίσης, όπως και ολόκληρη η α' γενιά,
    μήπως τελικά, απλώς δεν ξέρουμε ότι ο Σαμαράς ήδη έχει επισκεφθεί πολύ χειρότερους; Ή μήπως η συγγένεια εξ αγχιστείας δεν πιάνεται;

  25. nemo avatar
    nemo 01/12/2009 19:59:50

    ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ,ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΚΑΙ ΑΣΚΟΠΗ,ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΨΥΧΗ ΓΛΥΚΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΕΔΡΕ!ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΖΟΥΓΚΛΑ.

  26. Κώστας Οικονόμου avatar
    Κώστας Οικονόμου 01/12/2009 22:08:35

    Μας απογοήτευσε η συνέντευξη στον Τριανταφυλλόπουλο. Δεν ήταν καλή αρχή.

  27. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 02/12/2009 08:30:30

    Το taxalia αφήνει σαφώς να εννοηθεί ότι η συνέντευξη ήταν δουλειά του Μαρκόπουλου. Άμα έχεις τέτοιους φίλους...

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/12/2009 08:59:46

    Ενα επερχομενο τεστ για το νεο προεδρο ειναι η "επετειος" των επεισοδιων.
    Αν η ΝΔ σεβεται τον εαυτο της πρεπει να αρνηθει καθε συμμετοχη σε πανηγυρικους και να δηλωσει οτι τα περυσινα Δεκεμβριανα ηταν αποπειρα πραξικοπηματος της ακρας αριστερας κατα της νομιμης δικης της κυβερνησης και του κοινοβουλευτικου πολιτευματος.Ισως να ζηταω πολλα αλλα λεμε μηπως αλλαξει κατι.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ψυχραιμια 02/12/2009 09:10:18

      Δεν ζητάς πολλά, λογικό είναι αυτό που λες, αλλά δεν πρέπει να ξορκίσουμε το πρόβλημα. Οι αντιεξουσιαστές και οι μπαχαλάκηδες έχουν υπαρκτή απήχηση σε ζωντανά κομμάτια της κοινωνίας και αυτό είναι πρόβλημα πρώτα από όλα πολιτικό.

      Ο Σαμαράς δηλαδή έχει καθήκον να τους πάρει μαζί του, χωρίς να τους κολακέψει τα αυτιά, και όχι να τους πολεμήσει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.