#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/10/2013 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Προκόπης και ο νερόμυλος του "βασικού μετόχου"



Ο Προκόπης …πυροβόλησε την θεωρία των δύο άκρων και έφτασε ως το σημείο να υποστηρίξει ότι όποιος την υιοθετεί ρίχνει νερό στον μύλο της Χρυσής Αυγής!

Άκουσες Αντώνη; Λάθος. Άκουσες Χρύσανθε; Αλλά εγώ να δεχτώ το επιχείρημα για το νερό και τον μύλο. Ποιος θα μου λύσει την απορία για το ποιος έριξε νερό στον μύλο ποιανού, όταν τα …μούσκευε με τον «βασικό μέτοχο»;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γεμάτος απορίες avatar
    Γεμάτος απορίες 11/10/2013 09:28:02

    Μονο με τον βασικό μέτοχο;

  2. Ρηνα avatar
    Ρηνα 11/10/2013 09:48:17

    Οι φιλοδοξιες ειναι το αφροδισιακο των πολιτικων. Οι ιντριγκες το μεσον επιβιωσης. Ο εμετος ειναι το αποτελεσμα στο οποιο καταληγουν οι πολιτες που δεν "χωνευουν" κανενα απο τα δυο παραπανω.

  3. alex avatar
    alex 11/10/2013 09:54:09

    καποιοι πολιτικοι οταν καταλαβουν οτι εκλεισε ο πολιτικος τους κυκλος, τελειωνουν την καριερα τους με δικη τους αποφαση και με το κεφαλι ψηλα..
    καποιοι αλλοι ομως που εθελοτυφλουν κανουν τα παντα για να παραμεινουν ενεργοι, για να θυμησουν σε οσους καποια στιγμη τους εμπιστευτηκαν το ποσο αληθινη ειναι η λαικη ρηση 'τα στερνα τιμουν τα πρωτα'..

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/10/2013 10:57:36

    Όποιος υπουργός Εσωτερικών ευχαριστεί τους εισβολείς λαθρομετανάστες, ρίχνει νερό στον μύλο αφανισμού του έθνους που τον εξέλεξε και τον έβαλε στη θέση αυτή.
    Όποιος ψηφοφόρος της ΝΔ βάζει σταυρό στον Παυλόπουλο, ρίχνει νερό στον μύλο της Χρυσής Αυγής....

  5. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 11/10/2013 13:20:47

    Το μεροκάματο προσπαθεί να εξασφαλίσει ο Πάκης (έχει πλάκα να άφησε τους πάκηδες το 2008 λόγω συνωνυμίας) και πιάνει στασίδι απο νωρίς....
    Αν χρειαστεί να κάνουμε τον μεγάλο συνασπισμό και εμείς οι βαλκάνιοι, ποιοί φελοί επιπλέοντες, επί παντός υγρού, νομίζετε ότι θα χρησιμοποιηθούν για να κρατηθεί το δίχτυ που θα μαζέψει τα αφρόψαρα?
    Οσο πιό κενός, αλαφρύς και φωτεινός είναι ο φελός τόσο πιό σιγουρος είναι ότι θα τον χρησιμοποιήσουν οι καλοί ψαράδες.
    Ο μεγάλος πάκης επιπλέει παντού..

  6. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 11/10/2013 13:40:34

    ...ρε σεις , ο Ραφηνάτος (aka Κουρασμένος , δεν έχει λάβει θέση ακόμα για τα "δύο άκρα "
    .... το έθνικό κεφάλαιο ρε σεις, να μιλήσει έδω και τώρα ......

  7. Eva avatar
    Eva 11/10/2013 14:34:40

    Μπά? Αντέδρασε ο Παυλόπουλος?
    Νόμιζα οτι δεν είχε συνέλθει απο την αφασία απο τότε που ο Κασιδιάρης χαστούκιζε και μπουγέλωνε την Κανέλλη και την Δούρου.

  8. Ραβινος avatar
    Ραβινος 11/10/2013 14:54:00

    Μια ζωη τωρα {επι δεκαετιες } αναρωτιεμαι ποιος/α στον διατανο ψηφιζει τετοιους κουραμπιεδες τυπου Πακη & Αρη να μας πριζουν καθε φορα με τις λαχανοτοποθετησεις τους ?