#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/10/2013 16:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Καραμανλής το 'ριξε στο ράφτινγκ…


Την περιοχή της Ξάνθης επέλεξε ο Κώστας Καραμανλής για να περάσει το τριήμερο, έχοντας στο πλευρό του δύο «Καραμανλικούς» βουλευτές που εκλέγονται στην Θράκη, τον Ευριπίδη Στυλιανίδη και τον Αλέξανδρο Κοντό.

Ο πρώην πρωθυπουργός που διαμένει  στο χωριό Καρυόφυτο, μαθαίνω ότι το έχει ρίξει στις εκδρομές και στα …extreme sports. Αφού πρώτα, όπως λένε οι πληροφορίες, επισκέφτηκε  το Δασικό χωριό του Λειβαδίτη έχοντας μάλιστα ως οδηγό μέλος της  Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης επισκέφτηκε και τον καταρράκτη που βρίσκεται στην περιοχή, ενώ στο πρόγραμμα είναι και η κατάβαση του ποταμού Νέστου, από το ύψος του Δαφνώνα και μέχρι τα στενά.

Πάντως σύμφωνα με τις πηγές μου μετά από κάθε δύσκολη προσπάθεια της παρέας ακολουθεί τρικούβερτο τσιμπούσι… προκειμένου να αναπληρώνονται και οι θερμίδες που χάνονται από τις αναβάσεις και τις καταβάσεις…

Ροβεσπιέρος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. CHRIS avatar
    CHRIS 27/10/2013 20:26:13

    Την καλύτερη δουλειά κάνει ο άνθρωπος.

  2. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 27/10/2013 21:43:34

    Τσιμπούσι; Καλά αυτός δεν έκανε δίαιτα;

  3. δημης avatar
    δημης 28/10/2013 00:24:59

    Αλήθεια ...ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ..ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ ;;;;;;;;
    -Τι έγιναν οι Υπουργοί που ήσαν στο πάνελ ;;;;;;;;
    -Πως αυτοκτόνησαν τον Επιστήμονα ;;;;;;;;;;
    ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ,τώρα με την Γερμανο-Αμερικανική ιστορία υποκλοπών δεν έσκυψε ξανά επάνω...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ δημης 28/10/2013 16:00:53

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΤΣΙ.

  4. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 28/10/2013 12:40:55

    Αυτός κατέστρεψε την Ελλάδα. Όλες οι παθογένειες της μεταπολίτευσης, στην 5ετία Καραμανλή πολλαπλασιάστηκα. Του έλεγαν "Πρόεδρε πρέπει να πάρουμε μέτρα" κι απαντούσε "καλά, ας το αφήσουμε για αργότερα".

    Μακράν ο χειρότερος πολιτικός της μεταπολίτευσης, ίσως χειρότερος κι από τον Ανδρέα Παναδρέου. Πολύ σωστά κάνει ο Σαμαράς και κρατάει αποστάσεις από τον κουρασμένο και τα παπαγαλάκια του στη ΝΔ.

    • leak avatar
      leak @ Δημήτρης 28/10/2013 14:55:31

      Συμφωνώ απολύτως.
      Το χειρότερο είναι ότι για πολλούς είναι ο, εναλλακτικός του Τσίπρα, μεσίας.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Δημήτρης 28/10/2013 15:59:59

      Δημήτρη,

      ". . . ίσως χειρότερος κι από τον Ανδρέα Παναδρέου. Πολύ σωστά κάνει ο Σαμαράς και κρατάει αποστάσεις από τον κουρασμένο και τα παπαγαλάκια του στη ΝΔ."

      Ξέχασες τόν γιωργάκη. :lol: :lol:

      Πολύ καλά πάντως κάντε τήν δουλειά σας. . .μόνο πού πολλοί δέν τρῶνε κουτόχορτο. :D

      • Μικρασιάτης avatar