#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/01/2014 13:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος έγινε… αναπληρωτής πρωθυπουργός



Να έβαλε κανείς το χεράκι του; Να είναι ο δαίμων του τυπογραφείου; Ότι και να είναι το αστείο της ημέρας είναι ότι ο Ευάγγελος Βενιζέλος έγινε… πρωθυπουργός. Εστω και αναπληρωτής. Ετσι έλεγε μέχρι πρότινος ο επίσημος λογαριασμό της Ελληνικής Προεδρίας στο twitter.

Συγκεκριμένα, στα μηνύματα που έστελνε από τον εν λόγω λογαριασμό, κατά την επιθεώρηση του Ευάγγελου Βενιζέλου στο Ζάππειο, ο τελευταίος εμφανίζεται εκτός από «FM» (Foreign Minister), δηλαδή, υπουργός Εξωτερικών και ως «DPΜ» που στη διεθνή πολιτική ορολογία σημαίνει: Deputy Prime Minister, δηλαδή, Αναπληρωτής Πρωθυπουργός.

Αυτά είναι μεγαλεία για τον Μπένι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kst avatar
    Kst 08/01/2014 13:42:48

    Αυτή είναι η μεγάλη αλήθεια για την Χούντα του Πασοκ.. Ακόμη και στο 4% θέλει να βγάζει πρωθυπουργούς με την ανοχή ή τις πλάτες τις ΝΔ. Ας θυμηθούμε όλοι τις εκλογές του 2000... Ρε ουστ από δω...ομερτά!

  2. Γιωργος Παπαδοπουλος avatar
    Γιωργος Παπαδοπουλος 08/01/2014 13:50:50

    Αυτο σας πειράζει!!! Που τον κουβαλατε στην πλατη δύο χρόνια;;;

    • fantomas avatar
      fantomas @ Γιωργος Παπαδοπουλος 08/01/2014 18:11:19

      και ειναι και βαρης..... ο μπαγασας!!

  3. Δρυς avatar
    Δρυς 08/01/2014 14:01:54

    Χαράς μεγαλεία για τη συγκυβέρνηση.

  4. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 08/01/2014 14:12:00

    Εχει κόψει καπίστρι.(Ελληνική παροιμία)

  5. Αγρότης avatar
    Αγρότης 08/01/2014 14:27:56

    Αν νομίσαμε ότι η συνάντηση στο Μαξίμου αφορούσε το 25άρι είμαστε γελασμένοι. Ε ρε μεγαλεία ο Ευάγγελος!
    Εικόνισμα πρέπει να σου κάνουμε κ.Σαμαρά... πώς τον αντέχεις;

  6. Μωρίας εγκώμιον avatar
    Μωρίας εγκώμιον 08/01/2014 14:29:55

    Ο Βαγγέλης και οι γερμανοί είναι φίλοι μας, πρέπει να το εμπεδώσουμε.

  7. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 08/01/2014 14:52:20

    Στον ΓΑΠ θα γραφει ...MVP των CDS

    • fantomas avatar
      fantomas @ Μεγαλες στιγμες 08/01/2014 18:12:16

      καλο!!!

  8. tolis1989 avatar
    tolis1989 08/01/2014 16:58:02

    O αναπληρωτής πρωθυπουργός είναι Acting Prime Minister. Deputy Prime Minister είναι ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης. Σε κυριολεκτική μετάφραση Αντι-πρωθυπουργός!

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 08/01/2014 20:18:24

    «Παν το πολύ, τη φύσει πολέμιον.»
    ~Ιπποκράτης

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ η Dimi 09/01/2014 05:05:30

      Το πολυ σε τι αναφερεται? Στην 'μεγαλομανία' του Ε. Βενιζελου, η στο "πολυ σοβαρο θεμα" που βρηκε να αναρτησει ο αρθρογραφος

  10. Elen avatar
    Elen 09/01/2014 13:35:37

    Καλό θα ήταν όταν ΔΕΝ ξέρετε τους όρους που χρησιμοποιούνται διεθνώς για άτομα που κατέχουν τις θέσεις του Βενιζέλου (Αντιπρόεδρος, Αρχηγός Κόμματος που στηρίζει κυβέρνηση συνασπισμού, κλπ) ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΕΤΕ.

    Τον Βενιζέλο θέλω να ζήσω να τον δω στη φυλακή αλλά αυτό ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι θα συνηγορήσω σε ό,τι μαλακία κάθεται και γράφει ο τελευταίος ημιμαθής που δεν μπαίνει στον κόπο να ψάξει ούτε καν στο Google, μπας και μάθει τι σημαίνει ο κάθε τίτλος και ποιός δικαιούται να τον φέρει.

    Γράφω με το κομμάτι για το χαρτζιλίκι μου δεν σημαίνει ότι αποκτάς και δικαίωμα στην παραπληροφόρηση. Αρκετή βλακεία μας περιγριγυρίζει. Ας μην προσθέτει ούτε ο γράφων την δική του, ούτε οι εξ' ίσου αμαθείς σχολιαστές του.

    • kriti avatar
      kriti @ Elen 10/01/2014 15:49:25

      μμμμμμμμμμ..........τι τραγουδιστραρας,,,,,,,,,,,,

  11. knight rider avatar
    knight rider 09/01/2014 23:46:15

    Deputy Prime Minister ........δηλαδή βοηθός - υποπρωθυπουργός.... από Government's Vice President (Aντιπρόεδρος Κυβερνήσεως). Μάλλον για υποβάθμιση μοιάζει.....καθώς στην διεθνή ορολογία το Vice υπερέχει σαφώς του Deputy.