#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/04/2010 11:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Ο Γιώργος είναι τυχερός που είναι Έλληνας. Πουθενά αλλού δεν θα γινότανε πρωθυπουργός»

Πατριδογνωσία

 Χαράς Ευαγγέλια . Η Πιπιλή κέρδισε την Πρεζεράκου και την Κουλιανού και προχωρεί ακάθεκτη στον διαγωνισμό χορού του Ant1.

 Έχω αρχίσει ήδη μαθήματα χορού και παρακαλώ τις ενδιαφερόμενες να κάνουν ουρά. Αν η Φωτεινή το κατάφερε αυτό, φανταστείτε τι μπορούμε να πετύχουμε εμείς οι νεότεροι. Όχι μόνο στην πίστα.

 Το τηλέφωνο της Μέγκαν το έχει κανείς;

 Δεν καταλαβαίνω πάντως γιατί διαμαρτύρονται διάφοροι κουτσομπόληδες.

Πρόκειται για ένα σαφές δείγμα αναπαλαίωσης της ΝΔ το οποίο πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψιν του ο Αντώνης Σαμαράς.

 Είμαι σίγουρος ότι αν μερικοί Τομεάρχες  άρχιζαν να χορεύουν ραπ δημοσίως αντί να κάνουν δηλώσεις, τα ποσοστά της ΝΔ στα γκάλοπ θα εκτοξεύονταν.

 Όχι δεν είναι γραμμή της Ουάσιγκτον η προκλητική αγιογραφία του ΓΑΠ από το περιοδικό Time με τίτλο «Γιώργος Παπανδρέου: Ο Έλληνας στοχαστής». Πρόκειται περί αντικειμενικής δημοσιογραφίας.

 Με την οποία συμφωνώ απολύτως στο σημείο που γράφει ότι «είναι αδύνατον να κατανοήσει κανείς την σύγχρονη Ελλάδα χωρίς να κατανοήσει τους Παπανδρέου».

 Οφείλω ωστόσο να επισημάνω μια παράλειψη του περιοδικού: Έπρεπε να γράψει ότι ο Γιώργος είναι τυχερός που είναι Έλληνας. Πουθενά αλλού δεν θα γινότανε πρωθυπουργός

 Προσέξατε επίσης ότι τη συνέντευξη  ο Γιώργος επανέλαβε ότι η Ελλάδα δεν θα χρεοκοπήσει, αλλά δεν έκανε καμία αναφορά στους Έλληνες;

Στο μεταξύ, 1.500.000 Έλληνες είναι με την καραμπίνα σπίτι τους όπως γράφει το ΠΘ.

Συμπεριλαμβάνονται και όλοι οι κάτοικοι του χωριού μου.

Βγήκε χθες ο πρόεδρος του χωριού βόλτα και νόμισα ότι έβλεπα τον Κορλεόνε, με τα δίκαννα που είχε γύρω του.



Ο Νίκος Παπανδρέου δηλώνει ότι για την Ελλάδα θα κάνει και τούμπες.

Εγώ πάντως όσες τούμπες κι αν κάνω στο Κατάρ με Lear Jet δεν πρόκειται να πάω ποτέ.

Ούτε να μείνω στο Imaret των 1.500 ευρώ τη βραδιά όπως ο Θόδωρος.

Πως αλλάζουν οι καιροί. Κάποτε σκοτώνονταν να πάνε στην Πάρο για να δουν τον Ρουσόπουλο. Εφέτος γίνεται χαμός για την  Τζούλια.

 Α, εντάξει. Συμφωνεί κι ο Βενιζέλος ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε μόνοι μας. Τώρα να πληρώσουμε χωρίς άγχος.

Δεν μου λες Βαγγέλη, αν εγώ δεν θελήσω να προσπαθήσω μαζί σας θα τεθεί θέμα να παρεξηγηθείτε;

Ερώτηση: Αν πάμε στο ΔΝΤ τι θα απογίνουν τα Εθνικά Θέματα;

Απάντηση: Διεθνή

Αποφασισμένος να κερδίσει το στοίχημα της ασφάλειας δηλώνει ο Μ. Χρυσοχοΐδης

Κι εγώ είμαι αποφασισμένος να κάνω σεξ με την Μέγκαν.

 Θα μου δώσει κανείς το τηλέφωνό της τέλος πάντων;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 05/04/2010 12:23:22

    το τηλέφωνο τς Μέγκαν. Ευχαρίστως:
    090-69696969

  2. Kalesanos avatar
    Kalesanos 05/04/2010 13:31:25

    ΕΙΝΑΙ?

  3. thespieys avatar
    thespieys 05/04/2010 13:41:23

    Καλά, ο Nick Papadreou δεν ήταν αυτός που αποκάλεσε την Ελλάδα "καταραμένο τόπο"; Τώρα έγινε Πατρίδα;

  4. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 05/04/2010 13:50:41

    Οι τέσσερις γιοί του Αντρέα.Εξ αριστερών πρός τα δεξιά:ο αφανής,ο ποδηλάτης,ο ροκάς και ο τούμπας.Το Σοφούλι που το κρύψανε;

    • nancy avatar
      nancy @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 05/04/2010 14:55:46

      Πήρε των ομματιών της. Ελλάδα μόνο για διακοπές.. Ισως είναι η καλύτερη απ όλους.

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ nancy 05/04/2010 14:59:01

        nancy,μήπως υπάρχει και κάτι άλλο με το Σοφούλι;

      • nancy avatar
        nancy @ nancy 05/04/2010 16:02:48

        Δεν ξέρω Σπάρτακε, ίσως έχει άλλα πιστεύω, αλλά εκεί δεν με αφορά...

  5. nancy avatar
    nancy 05/04/2010 14:57:17

    Να το χαίρονται το θείον βρέφος.

  6. ωχαδελφέ avatar
    ωχαδελφέ 05/04/2010 15:47:29

    afiste thn sofia ston pono kai thn dystyxia ths, den exei afhsei airesh gia airesh sto allo hmisfairio, thn eixan pantrepsei kai me ton Katsaneva.

  7. GreenHorses avatar
    GreenHorses 05/04/2010 16:50:27

    Μα δεν το είχε πει και ο ίδιος σε συνέντευξη του στο κλικ:

    Αν δεν ήσασταν ένας Παπανδρέου, θα ήσασταν τώρα σε κάποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού;

    Mπορεί να ήμουνα σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού, μπορεί να ήμουνα ένας κοινωνιολόγος που θα έκανε έρευνες σε κάποιο γκέτο μαύρων της Αμερικής. Η θα δούλευα για την ανοικοδόμηση του Kόσοβο με μια ανθρωπιστική οργάνωση. Η μπορεί να ήμουν κιθαρίστας σε κάποιο ροκ γκρουπ και να έγραφα μουσική σ ένα ελληνικό νησί.

    http://www.klik.gr/148/papa/index4.htm

    Το κιθαρίστας μάλλον θα ήταν το επικρατέστερο!!!

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ GreenHorses 05/04/2010 23:41:05

      Πω ρε...
      Δηλαδή έχουμε μπλέξει όχι απλά με αριστεριστή made in USΑ Obamaniac κτλπ κτλπ αλλά με τα πλέον αριστερίστικα (censored) που χει γεννήσει εκείνος ο τόπος. Οι πρώτες επιλογές ήταν τα γκέτο να κάνει μελέτες για το πόσο welfare θα τους κόβει για να κάθονται και να τους πληρώνουν οι άλλοι και η δεύτερη για το πως θα προωθούσε τις ανθρωπιστικές επιχειρήσεις της CΙΑ, ναρκο επιχειρήσεις δηλαδή με κατασκευασμένα προβλήματα μειονοτήτων για να πατήσει τη ποδαρά της η Αμερική και όλο την αληταρία της CIA να χώνει τη μούρη του να βγάζει χαρτζιλίκι.
      Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει που έχει μπλέξει και τι πραγματικά σημαίνει ΓΑΠ. Καλύτερα να πάρουμε τον αρχηγό της CIA και να τον κάνουμε πρωθυπουργό, και να του δώσουμε επιταγή εν λευκό λέγοντας τους "μεγάλε τα κάνουμε ολα θα είμαστε τα καλύτερα πειραματόζωα για πάρτι σου, βάρα μας μέχρι εκεί που δεν παίρνει" λιγότερο χάλια θα καταντήσουμε. Εν τω μεταξύ οι ΠαΣοκες θα πρέπει να φυτρώσουν και τρίτο χέρι για να μουτζώνονται για το γεγονός ότι αυτός ο "εκλεκτός" έτυχε να είναι ότι καλύτερο είχαν για να κάνουν κυβέρνηση.
      Μπορεί κάποιοι να νομίζουν ότι τα παραλέω, άλλα δεν τα παραλέω καθόλου και θα τα βρούμε μπροστά μας.

    • paratiritis2000 avatar
      paratiritis2000 @ GreenHorses 06/04/2010 00:00:08

      Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει που έχει μπλέξει και τι πραγματικά σημαίνει ΓΑΠ. Καλύτερα να πάρουμε τον αρχηγό της ΣIA και να τον κάνουμε πρωθυπουργό, και να του δώσουμε επιταγή εν λευκό λέγοντας τους "μεγάλε τα κάνουμε ολα θα είμαστε τα καλύτερα πειραματόζωα για πάρτι σου, βάρα μας μέχρι εκεί που δεν παίρνει" λιγότερο χάλια θα καταντήσουμε. Εν τω μεταξύ οι ΠαΣoκες θα πρέπει να φυτρώσουν και τρίτο χέρι για να μουτζώνονται για το γεγονός ότι αυτός ο "εκλεκτός" έτυχε να είναι ότι καλύτερο είχαν για να κάνουν κυβέρνηση.
      Μπορεί κάποιοι να νομίζουν ότι τα παραλέω, άλλα δεν τα παραλέω καθόλου και θα τα βρούμε μπροστά μας.

      Έχουμε μπλέξει όχι απλά με αριστεριστή made in USΑ Obamaniac κτλπ κτλπ αλλά με τα πλέον αριστερίστικα (censored) που χει γεννήσει εκείνος ο τόπος. Οι πρώτες επιλογές ήταν τα γκέτο να κάνει μελέτες για το πόσο welfare θα τους κόβει για να κάθονται και να τους πληρώνουν οι άλλοι και η δεύτερη για το πως θα προωθούσε τις ανθρωπιστικές επιχειρήσεις της ΣΙΑ, ναρκο επιχειρήσεις δηλαδή με κατασκευασμένα προβλήματα μειονοτήτων για να πατήσει τη ποδαρά της η Αμερική και όλο την αληταρία της ΣIA να χώνουν τη μούρη τους να βγάζει χαρτζιλίκι με τις ευλογίες τύπων Soros.

  8. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 05/04/2010 17:39:52

    Πανικός! Βγήκε από το Wikileaks πριν δύο ώρες βίντεο που δείχνει εν ψυχρώ δολοφονία από τον στρατό τον ΗΠΑ στο Ιράκ. Ανάμεσα και δημοσιογράφοι του Reuters.

    http://collateralmurder.com/

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ Γιάννης Σ. 05/04/2010 17:40:18

      Συγγνώμη, τΩν.

  9. exomatiakaivlepo avatar
    exomatiakaivlepo 05/04/2010 17:50:08

    Γιώργο ΠΡΟΣΕΧΕ.....'Ερχεται Χιονοστιβάδα !!!

    Μετά το κανό ο GAP μας δείχνει, τις ικανότητες του και στο Σκι....

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/04/blog-post_2291.html

  10. MAKYS avatar
    MAKYS 05/04/2010 18:25:52

    -Γυρίζουν την πλάτη στην κυβερνητική πρόσκληση για την απόσβεση του -δυσθεώρητου - δημοσίου χρέους οι Έλληνες
    -Σύμφωνα με πληροφορίες του bankingnews.gr , τα ελληνικά νοικοκυριά εμφανίζονται απρόθυμα να στηρίξουν την πρωτοβουλία του Προέδρου της Βουλής Φίλιππου Πετσάλνικου, για κατάθεση χρημάτων που θα συμβάλλουν στην μείωση του κρατικού χρέους.
    Αν και η εντολή που έδωσε ο κ. Πετσάλνικος είναι να μην δημοσιοποιούνται τα συγκεκριμένα στοιχεία, το bankingnews.gr είναι σε θέση να γνωρίζει ότι τα χρήματα που υπάρχουν στον λογαριασμός της Τράπεζας της Ελλάδος είναι μηδαμινά.
    Οι έλληνες που υπερασπίστηκαν αυτή την ιδέα είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού με αποτέλεσμα οι καταθέσεις να αναλογούν με τις εισπράξεις που έχει ένα κέντρο διασκέδασης…!
    Και αυτό γιατί μόνο η Βουλή έκανε… σεφτέ με τον λογαριασμό της Τράπεζας της Ελλάδας .
    Επειδή όμως η Βουλή επιχορηγείται από τον κρατικό προϋπολογισμό στις εισπράξεις του οποίου συνεισφέρουν όλα τα φυσικά και τα νομικά πρόσωπα, δηλαδή όλοι εμείς, άρα θεωρητικά θα μπορούσε να πει κανείς ότι έμμεσα ανταποκριθήκαμε στην πρόσκληση…
    Εμείς απλά να θυμίσουμε ότι το κρατικός χρέος βρίσκεται μία ανάσα από τα 300 δισ. ευρώ.

    www.bankingnews.gr

  11. paratiritis2000 avatar
    paratiritis2000 05/04/2010 20:20:00

    "Όχι δεν είναι γραμμή της Ουάσιγκτον η προκλητική αγιογραφία του ΓΑΠ από το περιοδικό Time με τίτλο «Γιώργος Παπανδρέου: Ο Έλληνας στοχαστής». Πρόκειται περί αντικειμενικής δημοσιογραφίας.

    Με την οποία συμφωνώ απολύτως στο σημείο που γράφει ότι «είναι αδύνατον να κατανοήσει κανείς την σύγχρονη Ελλάδα χωρίς να κατανοήσει τους Παπανδρέου».

    Οφείλω ωστόσο να επισημάνω μια παράλειψη του περιοδικού: Έπρεπε να γράψει ότι ο Γιώργος είναι τυχερός που είναι Έλληνας. Πουθενά αλλού δεν θα γινότανε πρωθυπουργός"

    Προσπαθει να μας φορτωσει το φαινομενο Γκιωργκος ως αναποσπαστο φαινομενο της Ελληνικης κοινωνιας το TIME. Τοσο τσιρκο εχουμε γινει πια? Τσιρκο πιστευω οτι ειναι αυτοι που τον στηριζουν. Τσιρκο ειναι ο συρφετος που θα ξαμολυθει μετα την επιστροφη του Πασχα να μας πεισει οτι δεν υπηρχε αλλη λυση, παρα να ακουλουθουσαμε τη σοφια του Γκιωργκος. Τσιρκο ειναι παντα οσοι και τον Μίκυ Μάους να τους δώσεις για αρχηγο θα αναγκάζωνται να τον στηρίξουν οσο ανίκανος και να είναι γιατί αλλιώς θα καταποντιστούνε.

    Φαντάσου...
    Πρέπει ΑΥΤΟΙ χωρίς να έχουν κι άλλη επιλογή να στηρίξουν ενα άτομο σαν το Γκιώργκος, , ενω την ίδια στιγμή οι ίδιοι πάλι θα προσπαθήσουν να πείσουν εμένα οτι τελικά ΕΓΩ είμαι αυτός που έχει προβλήματα και κανείς άλλος!
    Γκιώργκος=Εγγύηση

    Χαχαχαχαχαχα!!! :) :) :)

  12. sim avatar
    sim 05/04/2010 20:20:46

    Λένε ότι ο πρωθυπουργός έχει απαιτήσει από τους υπουργούς να τηρούν πιστά τις αρχές της κοινωνικής δικαιοσύνης και ισότητας σε όλες τις βαθμίδες του κράτους. ΛΕΝΕ, μάλιστα, να τονιστεί εν αντιθέσει με τον κ. Κασιδόκωστα που υπηρετεί στο γραφείο του αρχηγού ΓΕΝ κ. Δημήτρη Ελευσινιώτη –αντικανονικα-, ο γιος του σημερινού πρωθυπουργού, Ανδρέας Παπανδρέου, υπηρέτησε στις Ειδικές Δυνάμεις και δεν έτυχε καμίας ιδιαίτερης μεταχείρισης, όπως συνέβη με τον γιο της κυρίας Μαριάννας Λάτση, ο οποίος υπηρετεί από τις 22 Μαρτίου στην ακριτική Καραϊβική.
    Ο OΡΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΘΡΑΣΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΙΠΙΛΑΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ
    -ΛΕΝΕ Ο ΠΑΡΙΣ ΥΠΗΤΕΤΕΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΕ ΝΑΥΣΤΑΘΜΟΥΣ Η ΝΗΣΙΑ
    -ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΑΔΕΙΑ 17ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΣΧΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΕΟΙ ΝΑΥΤΕΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΙΔΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΩΝ 5 ΗΜΕΡΩΝ
    -ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ,ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΨΩΜΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΞΑΦΑΝΗΣΑΝ ?
    -ΛΕΝΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΓΕΝ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ
    -ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΞΕΥΤΙΛΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΛΕΣ
    το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ ενωμένο δυνατό και η υποκρησία και το πολιτικο θράσος είναι απίστευτο ΚΑΙ παράλληλα προκλητικό

  13. Μαρία avatar
    Μαρία 05/04/2010 22:29:19

    "Ο Νίκος Παπανδρέου δηλώνει ότι για την Ελλάδα θα κάνει και τούμπες".

    Δηλώνει επίσης "Μασκαρεμένος Έλληνας με αμερικανική καρδιά". Άρα, να τις ξεχάσουμε τις τούμπες?

    • nancy avatar
      nancy @ Μαρία 06/04/2010 10:07:47

      Καί τούμπες καί κολοτούμπες. Βασίζεται στην μεγαλοθυμία των οπαδών του Πασοκ.

  14. ataktos avatar
    ataktos 06/04/2010 10:41:44

    Λέτε να το πιστεύει και η μαμά Μάργαρετ ???????????

  15. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 06/04/2010 12:14:56

    Αγαπητοί φίλοι, Χριστός ανέστη!

    Δεν ξέρω πού ακριβώς να γράψω τις σκέψεις μου για την κόντρα Μπόμπολα-Θέμου, που νομίζω ότι είναι πολύ κρίσιμη και τροχιοδεικτική για την πορεία των εξελίξεων στον πολύ κρίσιμο χώρο των μέσων "ενημέρωσης", ή μάλλον χειραγώγησης της κοινής γνώμης.

    Και είναι κρίσιμη γιατί νομίζω ότι είναι τμήμα της γενικότερης κόντρας Μπόμπολα - ΓΑΠ που πολύ δύσκολα πλέον κρύβεται. Μια ματιά μόνον αν ρίξει κανείς στο πλήρως ελεγχόμενο από το Μπόμπολα Έθνος, θα δει ότι πέρασαν οι μέρες που έκαναν ρεβεράντζες στον ΓΑΠ και αρχίζει μια διακριτική, αλλά πολύ σαφής αποδόμηση της σημερινής κυβέρνησης. Άραγε, χτυπώντας το Μπόμπολα, ο ΓΑΠ πριονίζει το κλαδί πάνω στο οποίο κάθεται;

    Ίσως όχι ακριβώς. Τις προάλλες έθετα το ερώτημα στην ομήγυρη, από πού αντλεί την αυτοπεποίθησή του και την επιτυχία του απέναντι στο Μπόμπολα ο Θέμος. Σήμερα το πρωί συνειδητοποίησα ότι μόνον από τον ίδιο το ΓΑΠ, από την ίδια την κυβέρνηση μπορεί να αντλεί την αυτοπεποίθησή του ο Θέμος. Δεν εξηγείται αλλιώς να έχει καταφέρει να βάλει από πίσω του όλους τους δημοσιογράφους του Θέματος, αν δεν υπήρχε "άνωθεν" στήριξη, ακόμη και χρηματική (που δεν το γνωρίζουμε βέβαια αυτό, πρόκειται για απλή υπόθεση), για να μπορέσει να βγάλει αμέσως καινούργιο φύλλο ("το Θέμα των Δημοσιογράφων", μάθαμε ότι κατοχυρώθηκε ως τίτλος από διάφορες διαδικτυακές και μη πηγές), αν "τολμήσει" και τον διώξει ο Μπόμπολας από το Θέμα. Και μάλιστα θα το βγάλει με το φωτοστέφανο του "διωκόμενου από τη διαπλοκή, ανεξάρτητου δημοσιογράφου". Ποιος τον πιάνει τότε!

    Γυρίζοντας σε εκείνη την ανάρτηση "Τα... πάθη του Μπόμπολα με το Θέμο", είδα ότι στο ερώτημά μου υπήρχε απάντηση από τον σχολιαστή Γιάννη Σ. η οποία καταλήγει προφανώς στο ίδιο συμπέρασμά, ότι δηλαδή εδώ υπάρχει εμπλοκή ΓΑΠ.

    Το ερώτημα τώρα που τίθεται είναι αν όλα αυτά ενδιαφέρουν τη Νέα Δημοκρατία και το Σαμαρά. Αν δηλαδή τη Νέα Δημοκατία τη συμφέρει ήττα του Μπόμπολα ή ήττα του Θέμα (και, άρα, έμμεσα, ήττα του ΓΑΠ). Το ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί ευθέως ότι τη συμφέρει "ήττα του ΓΑΠ", διότι ο Μπόμπολας αποτελεί εδώ και τριάντα χρόνια βασικότατη σταθερά του συστήματος ΠΑΣΟΚ και, επίσης, αποτελεί και το μόνο διαπλεκόμενο που ευνοήθηκε ξεκάθαρα από την εξαετία Καραμανλή, ελέω του ήδη επελθόντος γιγαντισμού του και των αναθέσεων νέων έργων από το μπαρμπα-Σουφλιά. Όλοι οι άλλοι διαπλεκόμενοι, περιλαμβανομένου του Λαμπράκη, βγήκαν αρκετά κλονισμένοι από την περίοδο Καραμανλή, με μόνη εξαίρεση το Μπόμπολα, ο οποίος βγήκε ακόμη πιο εύρωστος και έχοντας προσθέσει και στο κομπολόι του το "Πρώτο Θέμα", την πρώτη σε κυκλοφορία εφημερίδα με, ευρύτερο του Πασοκικού, αναγνωστικό κοινό.

    Το ότι δεν είναι ξεκάθαρο με ποιανού τη νίκη ευνοείται ο Σαμαράς, το αποδεικνύει και το προηγούμενο της περιόδου 1988-1991 με το Μητσοτάκη, που στηρίχθηκε στα εκδοτικά συγκροτήματα που ήταν φιλικά προς το ΠΑΣΟΚ, για να του γυρίσει στη συνέχεια αυτή η στήριξη μπούμεραγκ, αφού εύκολα ξαναγύρισαν οι Μπόμπολας, Λαμπράκης, Τεγόπουλος στο φυσικό τους χώρο, το ΠΑΣΟΚ. Αν δηλαδή Λαμπράκης και Τεγόπουλος ήδη αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης και ο ΓΑΠ έχει βαλθεί να χτυπάει το Μπόμπολα, χάνοντας εκ του μη όντος το μόνο εκδοτικό συγκρότημα με οικονομική επιφάνεια (ακόμη σήμερα, δεν ξέρουμε πώς θα είναι η κατάσταση σε ένα ή δύο χρόνια), τότε μήπως καταρρέει το "σύστημα ΠΑΣΟΚ" στα ΜΜΕ; Μην ξεχνούμε ότι η τριάδα αυτή ελέγχει και το Mega, μακράν τον πρώτο ενημερωτικό σταθμό στην Ελλάδα.

    Προχθές είδαμε και τον Παπαχελά να τρίβει τα χέρια του στην Καθημερινή και να καλεί την κυβέρνηση να μην στηρίξει κανέναν καταρρέοντα εκδότη και να αφήσει να μείνουν "λίγοι και πιο υγιείς" παίκτες στην αγορά των ΜΜΕ (κοινώς: να αφεθεί να κυριαρχήσει το Αλαφουζέικο).

    Με όλες αυτές τις κοσμογονικές ανακατατάξεις στα ΜΜΕ, και με τον Παπανδρέου να κάνει παιχνίδι μέσω Θέμου, επανερχόμαστε στο ερώτημα αν τη ΝΔ τη συμφέρει ο Θέμος ή ο Μπόμπολας. Όσο και εάν δεν έχει πλήρη δυνατότητα επηρεασμού των εξελίξεων, μπορεί να γίνει ένας παίκτης είτε κερδίζοντας (έστω και βραχυπρόθεσμα μόνον) την υποστήριξη (ακόμη και έμμεση, όχι φανερή) ενός σημαντικού παράγοντα των ΜΜΕ, είτε δίνοντας οπτική επιβίωσης στη μετά-ΓΑΠ περίοδο, είτε ενισχύοντας την αντι-Μπόμπολα δυναμική των πραγμάτων. Για να χρησιμοποιήσουμε δηλαδή μια έκφραση του Θύμιου Παπανικολάου, τίθεται το δίλημμα "Κερένσκι ή Κορνίλωφ". Με την έννοια, τι θα τη συμφέρει περισσότερο για το αύριο, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.

    Από τη μια έχουμε μια βασική σταθερά του συστήματος ΠΑΣΟΚ, όμως ταυτόχρονα κι έναν παίκτη που δεν σχετίζεται με τον αμερικανικό παράγοντα (ή, έστω, πολύ λιγότερο από άλλους), άρα είναι αρκετά ανεξάρτητος παίκτης και σημαντικό αντίβαρο της επιρροής των Αμερικανών στα ελλαδικά ΜΜΕ (πολύ σημαντική παράμετρος στο όλο πεδίο, όταν ο αμερικανικός παράγοντας ξεκάθαρα ευνοεί το ΓΑΠ). Μην ξεχνούμε επίσης ότι πάντοτε το συγκρότημα Μπόμπολα έπαιρνε σαφώς πιο πατριωτικές θέσεις από ό,τι ο Λαμπράκης (συνώνυμο του ενδοτισμού) ή και η Ελευθεροτυπία, που παρέχει στέγη και κύρος στους "Ιούς" και διάφορους άλλους νεοταξικούς.

    Από την άλλη έχουμε την προσπάθεια του ΓΑΠ να δημιουργήσει ένα προσωποπαγές σύστημα ΜΜΕ με επιρροή στην κοινή γνώμη, μέσα στο οποίο προφανώς νομίζει ότι π.χ. ο Θέμος θα του είναι πιστός. Ένα σύστημα πολύ πιο επικίνδυνο από αυτό που γνωρίσαμε στο παρελθόν ως σύστημα ΠΑΣΟΚ, καθότι απολύτως ανεξέλεγκτο από την όποια πολιτική ή κοινωνική δυναμική, την οποία τουλάχιστον στο παλιό σύστημα ΠΑΣΟΚ ήξεραν να σέβονται, να αναλύουν και να συνεκτιμούν στις κινήσεις τους.

    Αν στοιχηματίσουμε ότι ο προσπάθεια του ΓΑΠ είναι εξ ορισμού θνησιγενής, τότε τη ΝΔ τη συμφέρει η ήττα Μπόμπολα. Είναι όμως έτσι; Είναι δηλαδή η προσπάθεια του ΓΑΠ να ανατάξει πλήρως το πολιτικό - επιχειρηματικό - δημοσιογραφικό σκηνικο΄εξ ορισμού θνησιγενής; Τείνω να πω πως ναι. Όμως δεν είμαι σίγουρος.

    Εκείνο για το οποίο είμαι αρκετά σίγουρος, είναι ότι ο Μπόμπολας ανήκει στις δυνάμεις εκείνες που σε μια μελλοντική Ελλάδα με ένα εκατομμύριο πολιτογραφημένους μουσουλμάνους μετανάστες θα ταχθεί με τις δυνάμεις που θα επιχειρήσουν να προστατέψουν το αύριο της χώρας και να ανακόψουν την αρνητική για το ελληνικό έθνος δυναμική που θα προσδώσει η μουσουλμανική μετανάστευση.

    Για το λόγο αυτό τείνω να υποστηρίζω, συναισθηματικά σχεδόν και όχι τόσο λογικά, το Μπόμπολα, στη σύγκρουση αυτή. Ασχέτως από το τι συμφέρει τη ΝΔ και το Σαμαρά. Πού, μακροπρόθεσμα, στη δική μου οπτική, ταυτίζεται με αυτό που συμφέρει τη χώρα.

    Ο ΓΑΠ επιχειρεί τώρα μια κλασική εφαρμογή της τακτικής "διαίρει και βασίλευε". Ίσως θα πρέπει να εφαρμόσει κάτι αντίστοιχο ο Μπόμπολας μέσα στο Πρώτο Θέμα, ώστε να διασπάσει το μέτωπο των δημοσιογράφων, που έχει καταφέρει να πάρει μαζί του ο Θέμος. Δεν είναι δύσκολο, πρέπει μόνον να τους πείσει ότι είναι πιο ισχυρός από το Θέμο. Αν καταφέρει να πάρει με το μέρος του τα σημαντικότερα δημοσιογραφικά στελέχη, τότε θα μπορέσει να επαναφέρει το "κακό παιδί" Θέμο υπό τον έλεγχό του, όσο βέβαια αυτό είναι δυνατόν, και πάντως να του περιορίσει τις εξουσίες. Δεν θα χαθεί ο Θέμος, έχει έντονο το ένστικτο της αυτοσυντήρησης.

    Αν πάντως χάσει το Πρώτο Θέμα ο Μπόμπολας, ίσως αυτό δώσει αυτοπεποίθηση στο ΓΑΠ να ξεκινήσει μια γενικότερη αποκαθήλωση του Μπομπολέικου από τα πράγματα της χώρας. Δεν θα είναι άσχημη κι αυτή η εξέλιξη. Αν μη τι άλλο, δεν θα βαρεθούμε καθόλου. Έπειτα, είπαμε ήδη ότι το πιθανότερο είναι, η προσπάθεια του ΓΑΠ να επιβάλει "δική του" δημοσιογραφία κλπ. είναι εξ ορισμού θνησιγενής. Ειδικά αν βασίζεται σε "μπαλαντέρ" τύπου Θέμου, που μπορεί αύριο να πάει με τον αντίπαλο του ΓΑΠ επειδή απλώς έτσι θα τον συμφέρει.

    Αυτά ως μερικές σκέψεις για μία μάχη που κατά τη γνώμη μου είναι πολύ πιο σημαντική από όσο φαίνεται.

  16. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 06/04/2010 13:49:46

    Επώνυμε,μελέτησα στη λεπτομέρειά του το σχόλιό σου.Βρήκα πολλές σκέψεις όμοιες μ'αυτές, που κι εγώ έχω κάνει τούτες τις μέρες.Αλλά κατέληξα στο δίλλημα :με τη Σκύλλα ή με τη Χάρυβδη;;;;Ετσι αποφάσισα να καθίσω ν'απολαύσω την 'αρένα',στον καταπράσινο κήπο μου, κάπου εκεί που τελειώνει η Αττική κι αρχίζει η Βοιωτία.Σε απόσταση αναπνοής,(αλλά ευτυχώς όχι θέασης),μιάς κύριας αρτηρίας (ή μήπως αυτής καθαυτής της αορτής;;)που αιμοδοτεί τον έναν εκ των δύο Μαικήνων του λεπτού πνεύματος και των τεχνών!Κοντολογίς Επώνυμε,είναι σαν να βρίσκεσαι σε χασαποταβέρνα της Πίσω Αετοκορφούλας και να σε 'ζορίζει' η γαστέρα σου. Εσύ όμως, έχεις να διαλέξεις μεταξύ της 'οκλαδόν τούρκικης Καλλιόπης' με τον βιότοπο πολλών ποικιλιών χρυσόμυγας, με το σκουριασμένο καρφί στον τοίχο να σ'εφοδιάζει κομμάτια εφημερίδας και της πλαινής Καλλιόπης,όπου ο καταιωνιστήρ(καζανάκι) είναι μόνο γιά διακοσμητική παρέμβαση και δεν λειτούργησε ποτέ.Τι λές λοιπόν Επώνυμε;;;Δεν θα διάλεγες το βραχάκι,που και απεριόριστη θέα στη χαράδρα παρέχει αλλά και προστασία (privacy) από αδιάκριτα βλέμματα;;;

  17. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 06/04/2010 14:12:03

    Με μπέρδεψες ρε Σπάρτακε και χάθηκα στις πολλές παρομοιώσεις. Ποιο είναι το βραχάκι με την απεριόριστη θέα στη χαράδρα που παρέχει προστασία από αδιάκριτα βλέμματα; Και η διαφορά της μίας Καλλιόπης με την άλλη είναι το καζανάκι ή και οι χρυσόμυγες; Και ποιος είναι ο ένας και ποιος ο άλλος;

    Ή μήπως εννοείς ότι απλώς θα καθήσεις να το απολαύσεις και δεν θα πας σε καμία Καλλιόπη; Κοινώς, δεν θα πάρεις θέση;

    Οπότε, αν σε κατάλαβα σωστά, νομίζω κι εγώ ότι το καλύτερο είναι να καθήσεις να το απολαύσεις.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Επώνυμος 06/04/2010 14:23:31

      Exactement mon ami ! Με κατάλαβες πολύ καλά κι αυτό φαίνεται στην τελευταία σου φράση. Οσο γιά τις δυό καλλιόπες,είσαι μεγάλο παιδί πιά,δεν χρειάζεσαι βοήθεια γιά να καταλάβεις ποιούς εννοώ.Γιά το βραχάκι τώρα :δεν είναι ρομαντικό;;;;Εκτελείς μιά φυσιολογική σου λειτουργία,απολαμβάνεις τη χαράδρα που χαίνει μπροστά σου και ποιός απόκοτος θα τολμήσει να σου κάνει μπανιστήρι στην άκρη του γκρεμού;;Οεο;;;;;;;;;;;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 06/04/2010 14:35:06

      Τώρα όμως θα σε ρωτήσω πάλι ποια είναι η άκρη του γκρεμού. Μήπως η χρεωκοπία μας ως χώρας;

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Επώνυμος 06/04/2010 14:59:50

      Η άκρη του γκρεμού Επώνυμε,μπορεί ν'άναι και η χρεωκοπία μας ως χώρας.Μπορεί όμως ν'άναι και το εφαλτήριο γιά πέταγμα σε μακρυνούς ορίζοντες.Ούτως ή άλλως,η άκρη αυτή,είναι διαφορετική γιά τον καθένα μας.Αρκεί ως τότε,να μας έχει μείνει κουράγιο και δύναμη, γιά ν'ανοίξουμε τα φτερά μας.Αν τελικά την σκαπουλάρουμε,τότε θα προστρέξουμε στην αναζήτηση του χαμένου καιρού.(Marcel Proust,a la recherche du demps perdu).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.