#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/01/2012 14:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Άγιος Πειραιώς καλεί Αλέκα

Σεραφείμ προς ΚΚΕ: «Σώστε την πατρίδα, αποκηρύξτε τον αθεϊσμό»



Με έναν πραγματικά έξοχο πρόλογο ξεκινά η επιστολή του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ προς την Αλέκα:

«Εξοχωτάτη κ. Παπαρήγα,
Ως Ποιμενάρχης του επινείου της Πρωτευούσης της Χώρας ημών και πνευματικός διάκονος της εν Πειραιεί Εκκλησίας του Θεού, μετ' αισθημάτων συνοχής καρδίας και πολλής θλίψεως δια την όχλησι της Υμετέρας πολυευθύνου Εξοχότητος εν καιροίς δυσχειμέροις κατά τους οποίους αγωνίζεσθε για την διάσωσι της φιλτάτης Πατρίδος εκ των αρπακτικών διαθέσεων των δανειστών και πιστωτών Αυτής που πραγματούμεναι αναποδράστως θα οδηγήσουν εις την απώλεια της εθνικής κυριαρχίας και ανεξαρτησίας, καθηκόντως προάγομαι όπως παρακαλέσω Υμάς να εμποδίσητε την στοχευμένην επίθεσιν του καταρρέοντος κόμματος της τέως συμπολιτεύσεως, το οποίο δια των Εξοχωτάτων Υπουργών του κ.κ. Ευαγγέλου Βενιζέλου και Μιλτιάδου Παπαϊωάννου επιχειρεί την ψήφισι υπό της Βουλής των Ελλήνων νομοσχεδίων σαφώς αντικειμένων εις την Συνταγματική νομιμότητα και τα δημοκρατικά αισθήματα…..Παρέλκει βεβαίως εις την Υμετέραν έμφρονα κρίσι να αναφέρω ότι ο δήθεν προοδευτισμός του κ. Υπουργού προεβλέφθη όσον αφορά εις την θεσμοθέτησι «και ετέρου σεξουαλικού προσανατολισμού» εκτός του υπό της ανθρωπίνης οντολογίας και του αιωνίου Δημιουργού του ανθρωπίνου προσώπου τεθεσπεισμένου, που προβλέπεται ως έννοια εις τα άρθρα 2 και 3 του προς ψήφισι νομοσχεδίου για την «καταπολέμηση εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας», ως και δια την υπ' αυτού απόπειρα εισαγωγής της αμέσου λύσεως του ιερού θεσμού του γάμου, τόσον υπό του φρενοβλαβούς ηγεμόνος της Ρώμης Νέρωνος όστις συνήψε «γάμο» με δύο έλληνας απελευθέρους τον εύσωμο και ανδρώδη Πυθαγόρα και τον λεπτόσωμο και γυναικώδη Σπόρο, τον οποίον κατέστησε εκτομία και μετωνόμασε εις Σαββίνα, όπως εξιστορεί εις την περιώνυμο Ρωμαϊκή του ιστορία ο Έλλην ιστορικός Κάσσιος Δίων, (163 μ.Χ.) της οποίας την αλήθεια επιμαρτυρούν οι σύγχρονοι ιστορικοί του γεγονότος Τάκιτος και Σουητώνιος, όσον και από τον ψευδοπροφήτη του Ισλάμ άραβα έμπορο Μωάμεθ, ο οποίος τον 7ον αι. εις το Κοράνιόν του ανιδρύει την διάλυσι υπό του ανδρός του γάμου δι' απλής τρισσής σχετικής δηλώσεως…»

 Δηλαδή:

Πρώτον ο Νέρωνας τα μίλαγε τα «καλιαρντά» φαρσί.

Δεύτερον εγχειρήσεις αλλαγής φύλου γίνονταν και στην αρχαιότητα, χωρίς να χρειάζεται η μετάβαση στην Καζαμπλάνκα.

Τρίτον αν μπλέξετε με καμιά Σαββίνα, ρωτήστε πρώτα για τα παιδικά της χρόνια.

 Ερωτήματα: Τέως συμπολίτευση το ΠΑΣΟΚ με σαράντα φεύγα Υπουργούς και εξήντα δώσε γραμματείς και διοικητές;

 …. «Ο προφανής στόχος του νομοσχεδίου είναι η φίμωση της πληροφορήσεως, εκατοντάδων ιστολογίων, εφημερίδων και περιοδικών, αφού ακόμα και η αναφορά εις την εγκληματικότητα ομάδων λαθρομεταναστών η εις το επιβαλόμενο από το Ισλάμ «τζιχάντ» και εις τον φονταμενταλισμό του, θα αποτελή πράξι ποινικά κολάσιμη. ..Αν αυτή η παράγραφος του νομοσχεδίου δεν αποτελεί την ναυαρχίδα της ουσιαστικής αποποινικοποιήσεως της διακινήσεως των ναρκωτικών ουσιών, συλλήβδην έχομε υποστεί επιδημία κρετινισμού, διότι όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού κέντρου παρακολουθήσεως ναρκωτικών και τοξοκομανίας τέσσερα κιλά ινδικής καννάβεως η δύο κιλά ηρωΐνης κοστίζουν περίπου 40.000 Ευρώ. Επομένως δια να εμπίπτη κανείς εις τας διατάξεις του αθλίου αυτού νομοθετήματος θα πρέπει να διακινή τόνους ναρκωτικών! Όλα τα ανωτέρω που επιτυχώς επεσημάνθησαν εις το Υμέτερον δημοσιογραφικόν όργανον «Ριζοσπάστης» ως προείπον νομοθετούνται με το πρόσχημα του «εξορθολογισμού των ποινών δια την διακίνηση ώστε να μην αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο οι μικροδιακινητές και οι μεγαλέμποροι και να μην μπαίνουν οι χρήστες φυλακή». Όντως οι χρήστες έχουν ανάγκη από θεραπευτικά προγράμματα και όχι φυλακές και θα πρέπει με όλους τους τρόπους να οδηγούνται εις την επιλογή της απεξαρτήσεως. Όμως για να γίνη κάτι τέτοιο θα πρέπει να υπάρχουν τόσα «στεγνά» θεραπευτικά προγράμματα όσα έχει ανάγκη η χώρα με επαρκές εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό. Σήμερα όμως υποχρηματοδοτούνται τα σχετικά προγράμματα και τα κέντρα προλήψεως τινάζονται εις τον αέρα με αποτέλεσμα να είναι αδύνατος η προσφορά του πολυσημάντου έργου τους».

 Πολύ σημαντική η αναφορά στην υποχρηματοδότηση προγραμμάτων απεξάρτησης. Αν και πιο σημαντική είναι η διαχείριση των όποιων πόρων…

Επιδημία κρετινισμού μην πει κανείς ότι δεν υπάρχει αφού ακόμη διαβάζουμε τις ρήσεις του μεγίστου Τραπεζίτη ΟΦΑ (όπου φυσά ο άνεμος) …

Να κλείσουν και τα ιστολόγια των πρώην αριστερών και αεί άθεων που θαυμάζουν μορφές σαν τον Βελουχιώτη και διακρίνονται από έναν άκρατο σεξισμό. Γράφουν εκεί διάφορα απολωλότα  πρόβατα, που νομίζουν ότι γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα...

Συνεχίζει η επιστολή: «Εξοχωτάτη κ. Παπαρήγα,
Με ιδιαίτερο σεβασμό και εκτίμηση εις το Υμέτερο πρόσωπο χρεωστώ επ' ευκαιρία της επικοινωνίας μεθ' Υμών να αντικρούσω καθηκόντως τον διακηρυσσόμενον υπό του Υμετέρου κομματικού σχηματισμού αθεϊσμόν και να παρακαλέσω να επανεκτιμήσητε τα επιστημονικά, φιλοσοφικά και ιστορικά δεδομένα που κρατούν Υμάς δεσμώτες εις το «μουράγιο» της τραγικής εγκοσμιοκρατίας.
Ο αθεϊσμός και ο αγνωστικισμός ενώ δήθεν καταλύουν το θρησκευτικό κοσμοείδωλο περί δημιουργίας και περί ευφυούς σχεδιασμού, ουσιαστικώς υψώνουν το έωλο, αβάσιμο και ανεπέρειστο επιστημονικώς και λογικώς κοσμοείδωλο της ασυναρτήτου τυχαιότητος, ως αιτίας και ουσίας του εκπληκτικής συνθέσεως και αρμονίας του κόσμου με την αντιεπιστημονική αντιλογική και εξ εμπαθείας και μίσους κατά του Δημιουργού προβολή της δήθεν φυσικής επιλογής και της δήθεν κοινής καταγωγής των ζωντανών ειδών. Δια των κατωτέρω αποδεικνύεται ότι ο κόσμος είναι δημιούργημα της απερινοήτου σοφίας και αγάπης του εκτός αυτού υπάρχοντος Τρισαγίου Θεού κατά την υπέροχον έκφρασιν του ιερού ψαλμωδού: «ποίησιν δε χειρών αυτού αναγγέλει το στερέωμα» (Ψαλμ. 18,1)….
Κατόπιν των εκτεθέντων ο «αφελής» αγνωστικισμός του Υμετέρου κομματικού σχηματισμού που αποδίδει το θαύμα της ζωής εις την τυχαιότητα και την ασυνειδησία και ανυπαρξία του μηδενός αποτελεί το πλέον χαρακτηριστικό γνώρισμα του τραγικά πεσμένου και αποτυχημένου ανθρώπου που συμπνίγεται στην χοϊκότητα και αδυνατεί να αναχθή από την κτίση στον κτίσαντα.
Κατά ταύτα παρακαλώ όπως επενεκτιμήσητε την Υμετέραν στάσιν και τας εν λόγω αρχάς του Υμετέρου κομματικού σχηματισμού διότι άλλως αναποδράστως θα υπηρετήσητε τον σχεδιασμό του διεθνιστικού σατανιστικού χώρου και θα επαναλάβετε την δεδομένη ιστορική αποτυχία της γαλλικής επαναστάσεως και του λεγομένου «υπαρκτού σοσιαλισμού» διότι θέτοντας εις τα προς κατεδάφισι μέσα στην ανθρώπινη ψυχή τον αιώνιο Θεό, ουσιαστικά κατεδαφίζεις και καταδολιεύεις πλήρως τον άνθρωπο επειδή κατά την μεγαλειώδη ρήσι του Ντοστογιέφκι «χωρίς Θεό όλα επιτρέπονται».

 Αν το ΚΚΕ αλλάξει τη στάση του μετά από αυτή την επιστολή φεύγω για Κόστα Ρίκα, αφιερώνοντας το υπόλοιπο της ζωή μου στη μελέτη του παρεξηγημένου στοχαστή ΓΑΠ, που απέδειξε ότι η δόξα από την απαξίωση απέχουν 2 χρόνια και τρία Μνημόνια.

Για να αλλάξει στάση ο Περισσός πρέπει πρώτα η τοπική οργάνωση Καρδίτσας να αλλάξει την απόφαση που είχε πάρει χωρίς πολλές πολλές εξηγήσεις και με παρρησία στο Μεσοπόλεμο: «δεν υπάρχει Θεός».

Δεν ζει ο υπαρκτός εις την Κούβα; Εις την Βόρεια Κορέα;

Η γαλλική επανάσταση δεν απέτυχε  βεβαίως ιστορικά, τουλάχιστον ως προς το σκέλος της ελευθερίας. Τρανή απόδειξη το γεγονός ότι μπορώ να γράφω διαβεβαιώνοντας σας ότι δεν υπηρετώ τον διεθνιστικό σατανιστικό χώρο…

 Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. demon avatar
    demon 21/01/2012 15:06:15

    Εγω το βλεπω πολυ θετικο η "κ.παπαρηγα" να ανταποκριθει θετικα στον δεσποτη και να αρχισουν .."συνομιλιες"..

    Να εχουμε και εμεις (και ισως και τα ΜΜΕ) κατι να ασχολουμαστε..

    Αν και πολυ φοβαμαι οτι ο δεσποτης του Πειραια θα χαρακτηρισθει "ρεβιζιονιστης" και οπαδος του μεγαλου κεφαλαιου..
    Και ο "πειραιως' θα τους χαρκτηρισει "παλιοκομμουνιστες'...
    Σε δουλεια να βρισκομαστε

  2. Tassos avatar
    Tassos 21/01/2012 15:18:54

    Ο δέσποτας είναι γόνος της οικογένειας μεγαλοδικηγόρων Μεντζελόπουλου (ή κάπως έτσι). Εμένα ο τύπος με μοιάζει για ημίτρελλος. Γιατί τον κάναν δεσπότη???

    • dimx avatar
      dimx @ Tassos 21/01/2012 15:38:15

      To " ημί " που το ειδες ?

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ dimx 21/01/2012 15:46:17

        Από τα, ημι-σκούμπρια!!!

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Tassos 21/01/2012 17:19:48

      Για εισαγγελέας ολοκληρωτισμού πρέπει να προορίζονταν αλλά απέτυχε κι εκεί στις εξετάσεις.

    • ΗΛΙΑΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ @ Tassos 21/01/2012 20:26:33

      ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΜΗΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ. ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ.

      • Kωστας Μ.Α. avatar
        Kωστας Μ.Α. @ ΗΛΙΑΣ 22/01/2012 02:48:57

        Δεν αμφιβαλλω για την φιλοπατρια του , αλλα πρεπει να ακολουθει τις κοινωνικες εξελιξεις . Η σοβαροτητα δεν εξασφαλιζεται με την αρχαιζουσα...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Tassos 21/01/2012 21:19:59

      Γιατί αυτοί που εσύ θα θεωρούσες λογικούς, τους έχουμε πρωθυπουργούς και μέλη του ΔΝΤ και της Goldman Sachs.

    • Kωστας Μ.Α. avatar
      Kωστας Μ.Α. @ Tassos 22/01/2012 02:46:05

      Απλως ζει σε εναν παραλληλο κοσμο , ο οποιος ποτε δεν προκειται να συναντηθει με τη σημερινη ελληνικη κοινωνια...
      Ας κυτταξει τους ομοφυλοφιλους που πυκνωνουν τις μοναστικες και ιερατικες ταξεις και ας αφησει ησυχους τους λαικους ομοφυλοφιλους που αποτελουν αποδεκτα πλεον μελη της κοινωνιας μας ...
      Ελεος πια με αυτον τον ανθρωπο , κανεις απο τους τοσους συνετους ιεραρχες δεν τον συμβουλευει να σοβαρευτει?
      Ο Χριστος πουθενς δεν καταδικαζει τους ομοφυλιφιλους , αντιθετα καταδικαζει απεριφραστως και κατηγορηματικως τους Φαρισαιους υποκριτες και τους πλουσιους ...

      • pater avatar
        pater @ Kωστας Μ.Α. 22/01/2012 09:13:01

        Συνετούς ιεράρχες εννοείς τους μουγκούς;;;

  3. astrokritis avatar
    astrokritis 21/01/2012 15:30:57

    .. δεν ξέρω για σας , βρε παιδιά , αλλά εγώ το χάρηκα το γράμμα του Δεσπότη στην κα Παπαρήγα . ... Πιο πολύ , βέβαια , διασκέδασα με τα σχόλια του Μ.Ο . .. Φανταστήτε , όμως , να τα ''βρουν'' η Εκκλησία με το ΚΚΕ ... Ούτε ψύλλος στον κόρφο των ''μνημονιακών'' , μετά ... '' Που σε πονεί και που σε σφάζει'' , θα τους πηγαίνουν !! ... χαχαχαχ ! ...

    • ο Μήτσος avatar
      ο Μήτσος @ astrokritis 21/01/2012 21:54:28

      Θα πουλάει το κανάλι του ΚΚΕ εκτός από μαξιλάρια μετά εικονίσματα και κομποσκοίνια!

  4. Ναυαγός avatar
    Ναυαγός 21/01/2012 17:54:00

    Πρωτάκουστη ενέργεια !!!
    Εκεινο που έχει σημασία τώρα είναι να αναμένουμε την οποιαδήποτε απάντηση η όχι της Αλέκας μετά από την μετάφραση της επιστολής του Μητροπολίτη "" του επινείου της Πρωτευούσης της Χώρας ημών και πνευματικού διακόνου της εν Πειραιεί Εκκλησίας του Θεού"" που έχει για καμάρι της τον Ολυμπιακό της -
    Αμήν !!! από ένα ""Παναθηναϊκό"" της καθ' εαυτού Πρωτεύουσας της Χώρας ημών ""τας Αθήνας "".

  5. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 21/01/2012 18:04:00

    Απέραντο φρενοκομείο, χα-χαχαα!

  6. The Saint avatar
    The Saint 21/01/2012 18:05:44

    Πέραν της πρώτης εντύπωσης, που δίνει (όχι σε όλους πάντως...) η επιστολή αυτή γιά τον συγγραφέα της, πρέπει να ομολογήσουμε, ότι ο ΣΤΟΧΟΣ της επιστολής δεν παύει να είναι ο ΚΟΙΝΟΣ στοχος που πρέπει να έχουμε όλοι μας αυτές τις περίεργες πολιτικά μέρες που ζούμε, και ότι πρέπει ασχέτως των διαφορών που μπορεί να έχουμε μεταξύ μας τον "καλό καιρό", να συμβάλλουμε στην ομόνοια που χρειάζεται γιά να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή αντίσταση κατα του αρμαγεδδώνα που έρχεται να κατασπαράξει τη χώρα και τον Ελληνισμό!!!
    Είναι ΧΡΕΟΣ ΟΛΩΝ μας να διδαχθούμε απο τα ιστορικώς πεπραγμένα, να ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΟΥΜΕ τις διαφορές μας, και ΕΝΩΜΕΝΟΙ να βαδισουμε στο δρόμο της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στα νεοταξικά μασονικα κελευσματα των Αντίχριστων...

    Καλοδεχούμενος δέσποτα.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ The Saint 21/01/2012 18:56:27

      Πές τα χρυσόστομε!!! Ἂντε καί κάποιος πού βλέπει καί λίγο μακρύτερα ἀπό τούς ὑπόλοιπους καί ὂχι μέ διάθεση χλευασμοῦ καί κοντόφθαλμης κριτικῆς καί εἰρωνίας!

    • λαικη δεξια avatar
      λαικη δεξια @ The Saint 22/01/2012 19:42:44

      ετσι φιλε.
      ολοι μαζι ενωμενοι.
      δεν υπαρχουν μπλε και κοκκινοι.
      υπαρχουν πατριωτες και προδοτες.
      υπαρχουν εργαζομενοι και αδουλευτοι.
      υπαρχουν 10000 λαμογια , που θελουν να εξαθλιωσουν 10000000 ελληνες.
      τι λετε ; αν ερθουμε απεναντι τα 10000000 στα ασπονδυλα των 10000 , ποιος θα βγει νικητης ;
      αν οπου τους βλεπουμε , ''τις αρπαζουν'' , θα εχουν δυναμη να μιλανε ;

  7. kapoios avatar
    kapoios 21/01/2012 18:06:11

    Βλέπει ο δέσποτας τι έρχεται και νοιώθει στενάχωρα...
    Σου λέει αυτοί (ΚΚΕ) δεν αποκηρύξανε το '90 , κάτσε μην ξυπνήσουν οι Ελληνες και έχουμε κανα εκρηκτικό μίγμα και μας έρθει σοσιαλισμός από κει που δε το περιμένουμε οπότε καλοπιάνει την Αλέκα για να τα χει καλά με τους "εαμοβούλγαρους" κομμουνιστοσυμμορίτας...

    • Tassos avatar
      Tassos @ kapoios 21/01/2012 18:13:04

      Ποιό ΚΚΕ ρε φίλε? Ασε μας τώρα...Κοινούς στόχους έχει με την τρόϊκα. Να εξαθλιωθεί ο Λαός να πάρει κανα ψηφαλάκι.

      • dnesto1 avatar
        dnesto1 @ Tassos 21/01/2012 18:21:49

        Τουλάχιστον δεν συγκυβερνάει με τους θιασώτες του μνημονιου και εκπροσώπους της τρόικας.
        Είναι λίγο άτοπο αυτό που γράφεις φίλε Τάσο.

  8. Πελασγός ο Μιλήσιος avatar
    Πελασγός ο Μιλήσιος 21/01/2012 18:20:09

    Μελετώντας αρκετές αναρτήσεις, προσπαθώ να δω τις τάσεις του ιστολογίου. Όχι τόσο του περιεχομένου των αναρτήσεων, παρά τη συγκέντρωση σχολιαστών.
    Στο προκείμενο, στατιστικά διαπιστώνω από τα 7 σχόλια, τα 5 είναι ξεκάθαρα χλευαστικά προς την Εκκλησία, και τα 2 αν δεν τα κατέτασσα σε αντίθετο πνεύμα, θα τα χαρακτήριζα "χλιαρά".
    Υπάρχει δηλαδή στατιστικά ένα αντιεκκλησιατικό πνεύμα στους "θαμώνες" του Antinews.
    Επειδή όμως στην καμπύλη του Γκάους, τα 2 από τα 7, βρίσκονται μακράν της "καμπάνας", μπορούν και να απορριφθούν.
    Αν για λόγους οικονομίας τα εντάξουμε και αυτά στον υπολογισμό της κατανομής, τότε έχομε ένα 71% αντιεκκλησιαστικό πνεύμα. Δοθέντος, ότι τα 7 στοιχεία, δεν είναι αρκετά για μια υπόθεση, διότι με 11 θα αποφαινόμασταν πιο αξιόπιστα, τότε θα μου εδίδετο το δικαίωμα ως παρατηρητή, να αναφωνήσω προς την ηγεσία του Antinews,
    "Δεξιότερα Κουροπάτκιν..."

    Πελασγός ο Μιλήσιος

    • Kωστας Μ.Α. avatar
      Kωστας Μ.Α. @ Πελασγός ο Μιλήσιος 22/01/2012 03:05:27

      Φιλε η Εκκλησια πρεπει να διακρινεται απο συνεση , μετρο και κοινωνικη ευαισθησια .Τα ολοκληρωτικης νοοτροπιας δε συμβαδιζουν με την προς ολους αγαπη του Χριστου.
      Το οτι σεβομαστε την Ορθοδοξη ιστορια και παραδοση δε σημαινει οτι θελομε να επιστρεψομε στην παντοκρατορια φανατισμενων θρησκευτικα ατομων. Το οτι επιμενει να στρεφεται κατα των γκει , τη στιγμη που σε ολη την Ευρωπη ο σεβασμος των δικαιωματων τους δεν αμφισβητειται απο κανεναν και ειναι δειγμα κοινωνικης προοδου , ειναι απλως απαραδεκτο απο καθε αποψη {και χριστιανικη , αφου ο Χριστος πουθενα δεν καταδικασε τους ομοφυλοφιλους και σε πληροφορω οτι στην εποχη Του ηταν πολλοι και προβεβλημενοι ...}.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Kωστας Μ.Α. 22/01/2012 19:41:39

        Εγώ πάλι, συγχαίρω τον Μητροπολίτη, για αυτό που εσύ τον μέμφεσαι. Ότι δηλαδή, μένει πιστός στην ορθόδοξη ανθρωπολογία, αδιαφορώντας για την «πολιτική ορθότητα» και τις εκάστοτε ιδεολογικές «μόδες» (που έρχονται και παρέρχονται).

        Και μάλιστα, με τη στάση του δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον, για τους ανθρώπους αυτούς, αντί να τους κοροϊδεύει ότι όλα έχουν καλώς με την κατάστασή τους, για να τον λεν προοδευτικό.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Πελασγός ο Μιλήσιος 22/01/2012 21:54:07

      Μιλήσιε Πελασγέ,
      η κριτική στάση έναντι ενός Ιεράρχη δε συνιστά αντιεκκλησιαστική στάση πόσω δε λιγότερο αντίληψη.
      Προσωπικά και εν Χριστώ βαπτισθείς είμαι και μέλος της "Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας" αναγνωρίζομαι και ως τέτοιο διατελώ.
      Η νομικίστικη προσέγγιση στα ανθρώπινα πράγματα συνιστά μέρος της Παλαιάς προ της ελεύσεως του Χριστού και Θεού Διαθήκης. Η Καινή Διαθήκη συμπυκνώνει το μήνυμά της στην ακροστιχίδα Α Ω δηλαδή ΑΓΑΠΩ.
      Λοιπά σχόλια ως εκ τούτου περιττεύουν.
      Ειρήνη Ημίν
      Φοβούμαι ότι οι στατιστικές σου έχουν πέσει έξω κατά πολύ.

      • Πελασγός ο Μιλήσιος avatar
        Πελασγός ο Μιλήσιος @ Εύμηλος 23/01/2012 11:32:53

        Αγαπητέ Εύμηλε,
        Χαίρομαι για το ύφος και το περιεχόμενο των λεγομένων σου.
        Το ΑΓΑΠΩ μην το πολυπιάνεις και συ και γω στο στόμα σου, γιατί είναι πέραν ημών.
        Εκκλησία αποτελούμε κλήρος και λαός. Δεν θα γίνω τιμητής της Εκκλησίας, διότι είμαι μικρός γι αυτό.
        Όμως, το να καταστήσουμε τις αμαρτίες των ανθρώπων, όρους διαπραγματεύσεων για το Ορθόδοξο πιστεύω μας, δηλαδή για να το πω ξεκάθαρα, τα πάθη μας να μην αποτελούν "φραγμούς" στα πιστεύω μας, τότε αδελφέ μου καλύτερα να μη μιλάμε για Ορθοδοξία αλλά για κάποιο άλλο δόγμα. Τι ενοχλεί μερικούς, αν τους ενοχλεί, να ασπασθούν ένα άλλο δόγμα, όντες επιρρεπείς σε αμετανόητα πάθη τους, για να ξέρουμε τι ζητάμε.
        Αν π.χ κάποιος, θέλει να ζει με τα πάθη του, και γνωρίζεις τι εννοώ, τότε να μην κοροιδεύει τον εαυτό του και ας πάρει κάποιον άλλον δρόμο.
        Η Ορθοδοξία αγαπητέ μου, είναι ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ γιαυτό απαιτεί ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ.
        Να ξέρεις, ότι ο δρόμος της ελευθερίας απέχει παρασσάγγας από την ελευθεριότητα...
        Όσον αφορά τις στατιστικές μου προσεγγίσεις, μακάρι να είναι όπως το λες.

        Πελασγός ο Μιλήσιος

        • juliet avatar
          juliet @ Πελασγός ο Μιλήσιος 23/01/2012 12:41:40

          Kαλή βδομάδα,
          Ελευθερία χωρίς κανόνες και σεβασμό ,είναι ασυδοσία. Ο ελευθέρος άνθρωπος έχει και κανόνες και όρια.
          ''Η χριστιανική διδασκαλία είναι τόσο απλή που ακόμη και τα μικρά παιδιά καταλαβαίνουν το νοημά της.Οι μόνοι που δεν καταλαβαίνουν είναι εκείνοι που θέλουν ν΄αποκαλούνται Χριστιανοί χωρίς να είναι πραγματικοί Χριστιανοί''.
          Λεων Τολστοΐ

          • Πελασγός ο Μιλήσιος avatar
            Πελασγός ο Μιλήσιος @ juliet 23/01/2012 13:33:41

            Juliet,

            "Χωρίς Χριστό, όλα επιτρέπονται"
            Φιοντόρ Ντοστογιέβσκι,

            Και για την αντιγραφή,

            Πελασγός ο Μιλήσιος

          • juliet avatar
            juliet @ Πελασγός ο Μιλήσιος 23/01/2012 14:26:08

            Πελασγό Μιλήσιο
            O Μίλαν Ραΐ μετα τη συνεργασία του με τον Τσόμσκυ είπε:
            Ο Ρούσβελτ μίλησε για τέσσερεις ελευθερίες του Δυτικού κόσμου:την ελευθερία του λόγου ,την ελευθερία της πίστης ,την ελευθερία από ανάγκη και φόβο.Κατά τον Τσόμσκυ όμως υπάρχει και μια πέμπτη,''η ελευθερία να ληστεύεις και να εκμεταλλεύεσαι'' .
            Και μάλλον στην εποχή της πέμπτης ελευθερίας βρισκόμαστε .
            Οσο για τις στατιστικές για τα σχόλια ,έχετε απόλυτο δίκιο.Το να μην πιστεύω είναι δικαίωμά μου, το να χλευάζω ή να ειρωνεύομαι τον άνθρωπο που πιστεύει είναι
            μικρότητα της ψυχής και της νοημοσύνης μου.Θαυμάζω τους απλούς ανθρώπους που πιστεύουν με αγνότητα και δεν μπορώ ποτέ να φανταστώ ότι μπορώ να φτάσω την ψυχούλα τους.Μου θυμίζουν την νόνα μου ,αγνή και πάντα καλόκαρδη με μια καλή κουβέντα γι΄όλους.Αγράμματη εκείνη, παιδί εγώ την μάθαινα να διαβάζει και εκείνη μου ξεδίπλωνε την καλοσύνη της.
            Καλό μεσημέρι .Σας ευχαριστώ για την απάντηση.

          • Πελασγός ο Μιλήσιος avatar
            Πελασγός ο Μιλήσιος @ juliet 23/01/2012 14:47:52

            Juliet,

            Αν ήταν Ορθόδοξος ο Τσόμσκυ, αυτό το" η ελευθερία να ληστεύεις και να εκμεταλλεύεσαι” , θα το περιέγραφε μονολεκτικά με την "απληστία", η οποία είναι απόρροια του πάθους της φιλαργυρίας, δηλαδή της φιλαυτίας.
            Όμως Φιλοκαλικέ Juliet, ο Τσόμσκυ αν γνώριζε το Χριστό, δεν θα ετύρβαζε περί κοινωνιολογικής γνωσιολογίας, αλλά θα ήταν ένας Φιλοκαλικός Ομολογητής, και όχι Απολογητής του Ταλμούδ...

            Πελασγός ο Μιλήσιος

        • V avatar
          V @ Πελασγός ο Μιλήσιος 07/06/2012 08:59:43

          Ο ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΦΥΛΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΑΛΛΩΤΡΙΩΜΕΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΦΗΒΟ !
          Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ! ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΜΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ Ή ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ, ΑΣ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΝ ΚΥΡΕΥΟΝΤΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ !

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/01/2012 18:22:45

    Λεπτότατο χιουμοράκι...

    Εκτός από τις αντιρρήσεις του στο νομοσχέδιο των ναρκωτικών που καταψήφισε η ΝΔ, που διαφωνεί η πατριωτική πτέρυγα της ΝΔ στο παρακάτω:

    "Μέ ἕναν προκλητικόν «παλαιοημερολογητισμόν» ἐπιχειρεῖται νά εἰσαχθῇ ἡ παρωχημένη ἔννοια τῆς πολυπολιτισμικότητος εἰς τήν ἑλληνική ἔννομο τάξι, τήν στιγμή κατά τήν ὁποία τά ἐφαρμοσθέντα μοντέλα πολυπολιτισμικότητος εἰς ἄλλες χῶρες καταρρέουν ἀνεπανορθώτως, ὡς οἱ ἡγέται των διακηρρύσουν καί ἐπενέρχονται οἱ ἔννοιες τῆς ἐθνικότητος καί τῆς ἰδιοπροσωπείας ἑκάστου λαοῦ."

    Προστατεύστε την Ιδιοπροσωπεία του Έθνους, αποκηρύξτε την πολυπολιτισμικότητα, λέει.

    Θα έχει ενδιαφέρον η απάντηση των κομμουνιστών στην έκκληση-επιστολή.
    Κατά τη γνώμη μου είναι σημαντική παρέμβαση.

    Αλήθεια, τα μέλη και οι ψηφοφόροι του ΚΚΕ (πεντακόσιες, εξακόσιες χιλιάδες περίπου) επιλέγουν όλα πολιτική κηδεία;

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ αλλενάκι 21/01/2012 21:24:51

      Πολύ καλά τα λές...

      Γνωστό ότι ο Φλωράκης επιθυμούσε χριστιανική εξόδιο ακολουθία αλλά ο Περισσός δε σεβάστηκε την επιθυμία του....

      Όσο για τα υπόλοιπα, μάλλον φοβίζει πολύ η ειρήνη μεταξύ δύο χώρων που τους χώριζαν πολλά, έτσι και βρουν πεδίο ειρηνικής συνεργασίας πολλά τζάκια και πολιτικοί ταγοί στην Ελλάδα θα ανησυχούν.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ αλλενάκι 22/01/2012 09:12:07

      Tα περι πολυπολιτισμικοτητας απεσυρθησαν απο το νομοσχεδιο μετα απο διαμαρτυριες της ΝΔ.
      Αυτο ομως δεν αλλαζει οτι η επιστολη του Πειραιως εχει παρανοικο στυλ.

  10. l
    l' ami du peuple 21/01/2012 18:42:30

    οϊ, οϊ μαννα μου!!!!

  11. Περίεργος avatar
    Περίεργος 21/01/2012 19:09:07

    Χμμμμμ..... Ενα άνοιγμα προς το ΚΚΕ με πιό άλλο τρόπο θα μπορούσε να γίνει?? Μήπως βλέπει δύκολους καιρούς μπροστά και θέλει επαφές?? Μην ξεχνάμε η Εκκλησία, στο παρελθόν, είχε πολιτικό ρόλο .....

  12. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 21/01/2012 19:25:40

    Δεν μπορεί , πλάκα είναι!

    "Ημετέρα πολυεύθυνος Εξοχότης" η Αλέκα???!!!???

    Ουτε στην Αυτοκράτειρα Σίσσυ της Αυστρουγγαρίας να μιλούσε!

    Τώρα , επειδή είμαι κακός και απαίσιος , να ρωτήσω τον Δέσποτα, αυτά περί "ετέρου σεξουαλικού προσανατολισμού" τα λέει μόνο στην Αλέκα , ή και στη Λιάνα?

    Πάντως ,τι κρίμα ,αυτήν την ΥΠΕΡΟΧΗ γλώσσα , που κάνει ακόμα και τις ασυναρτησίες να λάμπουν,να την ακούμε πιά μόνο στην εκκλησία!

  13. Orestios avatar
    Orestios 21/01/2012 19:35:59

    Εξοχωτάτη κ. Παπαρήγα
    χι χι χι χι

  14. occultist avatar
    occultist 21/01/2012 19:50:15

    ""Πάντως ,τι κρίμα ,αυτήν την ΥΠΕΡΟΧΗ γλώσσα , που κάνει ακόμα και τις ασυναρτησίες να λάμπουν,να την ακούμε πιά μόνο στην εκκλησία""

    +10000

  15. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/01/2012 20:41:28

    Να σας πληροφορήσω πάντως ότι ο Σεραφείμ ως παιδί του άρεσαν οι φάρσες (χωρίς πλάκα αυτό).
    Ως προς τη Γαλλική Επανάσταση ένα σχόλιο: Την πόρτα στον ολοκληρωτισμό, τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και τα γκουλάγκ, στο όνομα της ιδεολογίας περί μίας "ιδανικής κοινωνίας", την άνοιξε η Γαλλική Επανάσταση. Τουλάχιστον, ο Ντοστογιέφσκυ είχε δει καθαρά όταν προέβλεπε ότι στη Ρωσία ό,τι θα συνέβαινε θα είχε ως πρότυπο το τί συνέβη στη Γαλλία μετά το 1789... Και δεν αναφέρομαι μόνο στην περίοδο της Τρομοκρατίας, η Τρομοκρατία υπήρξε επειδή όλα τα γεγονότα από το 1789 οδηγούσαν προς τα εκεί.
    Η Μεγάλη Βρετανία δεν χρειάστηκε καμία Γαλλική Επανάσταση προκειμένου να θεμελιώσει τον κοινοβουλευτισμό και την αντιπροσωπευτική δημοκρατία.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ ΒΙΣ 21/01/2012 21:50:16

      Έχουμε περίπου παρόμοια άποψη για την Γαλλική επανάσταση και την πολιτική εξέλιξη στην Αγγλία.

      Αν και είναι λίγο υπερβολικό να αποδώσουμε τον σταλινισμό στον Διαφωτισμό, όπως και τον ναζισμό στον Ρομαντισμό , ωστόσο υπάρχει μία μακρινή σχέση, έστω και δια μέσου μιας διαστροφής του προτύπου.

      Το βιβλίο που με έκανε να απομυθοποιήσω την Γαλλική επανάσταση, όσο και αν σου φανεί παράξενο, είναι το A Tale of Two Cities, του Dickens. Εκεί περιγράφεται η διαστροφή και η μοχθηρότητα του γιακωβίνικου όχλου.

      Πάντως και σαν φάρσα είναι ιδιαίτερα κακόγουστη η επιστολή του μητροπολίτη. Όσο για την βαμπιρική γλώσσα που χρησιμοποιεί, είναι απλώς γελοιοποίηση της εκκλησιαστικής “καθαρεύουσας”.

    • V FOR VENDETA avatar
      V FOR VENDETA @ ΒΙΣ 07/06/2012 09:06:53

      ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤ ΟΥΣΙΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ Ή ΑΓΓΛΙΑ ΑΣ ΕΧΕ ΣΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ Χ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ! ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΟΠΩΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΜΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΗ ΛΙΡΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ! GOD SAVE THE QUEEN !OI ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ !

  16. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 21/01/2012 22:54:20

    Saint, Κυθήριε, αλλενάκι, Νικόλα, συμφωνώ με τις παρατηρήσεις σας...
    ΥΓ: Μου δημιουργήθηκε βέβαια και μια ουσιαστική απορία....Ο Νέρωνας, ποια καλιαρντά ομιλούσε; τα απλά ή τα ντούρα;

  17. Kωστας Μ.Α. avatar
    Kωστας Μ.Α. 22/01/2012 02:56:21

    Ο Πειραιως εχει ψυχολογικο προβλημα , η αρχαιζουσα { την οποια τη λατρευω στα παλαια μας κειμενα } το τονιζει και το αντιομοφυλοφιλο κρεσεντο του κατα τη γνωμη μου κρυβει πολλα...
    Ο Θεος ας τον λυπηθει και ας τον βοηθησει να βρει ηρεμια ψυχης .

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Kωστας Μ.Α. 22/01/2012 12:38:04

      Δέν ξέρω τί ἐννοεῖτε μέ τή φράση σας ὁτι ὁ Πειραιῶς ''μέ τό ἀντιομοφυλοφιλικό του κρεσέντο'',ὃπως λέτε κρύβει πολλά,ἀλλά διακρίνω ἐδῶ ὃπως καί σέ σχόλιά σας πιό πάνω ὃτι περίπου ὁ Χριστός ''ἐπιζητοῦσε'' τήν παρέα μέ τούς ὁμοφυλόφιλους ἀφοῦ τονίζετε ὃτι πουθενά δέν τούς καταδικάζει.Ξέρετε ὃτι ὁ Χριστός ἀγαπᾶ τούς ἁμαρτωλούς -καί ποιός ἂλλωστε ἀπ' ὃλους μας δέν εἶναι-,προσπαθοῦσε δέ νά τούς φέρει μκοντά του νά τούς κάνει νά ἀλλάξουν ζωή ἀλλά μισοῦσε καί καταδίκασε καθαρά τήν ἁμαρτία ὃπως φαίνεται σέ πολλά σημεία τῶν 4 εὐαγγελίων.Ἡ ὁμοφυλοφιλία στή γλώσσα τοῦ Εὐαγγελίου εἶναι ἁμαρτία,ὣς πιστοποίηση δέ καταδίκης τῆς ἁμαρτίας αὐτῆς ,σᾶς παραπέμπω στά ἐξῆς χωρία: Α'Κορινθ.κεφ.6,στιχ.9 καί Α'Τιμοθ. κεφ.1,στιχ.10,τοῦ Ἀποστ.Παύλου πού καταδικάζει ἀπερίφραστα τήν ἁμαρτία αὐτή.

  18. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 22/01/2012 07:43:48

    Δεν είναι αντίθετα τα μηνύματα του χριστιανισμού από τα αντίστοιχα του σοσιαλισμού -ισότητα ,κοινοκτημοσύνη των αγαθών, να χουν όλοι δουλειά και στέγη και φαγητό-και δεν είναι λίγοι εκείνοι οι αριστεροί πολίτες που είναι πιο ευλαβείς απέναντι στον κλήρο από πολλούς συντηρητικούς. Να θυμίσω πως ο πρώτος καπετάνιος του ΕΛΑΣ, Άρης Βελουχιώτης τα πρώτα πρόσωπα που χαιρετούσε όταν έμπαινε στα χωριά ως ελευθερωτής ήταν ο πρόεδρος και ο παπάς. Εγώ προσωπικά σέβομαι απεριόριστα τους ιερωμένους αγωνιστές που σφαγιάστηκαν από τους Τούρκους στον υπέρ πάντων εθνικό μας αγώνα, και δεν είναι λίγοι(Αθανάσιος Διάκος, Σαλώνων Ησαίας, και άλλοι πολλοί). Αγαπάμε την πατρίδα και τη θρησκεία των προγόνων μας πιο πολύ από τους κατηγόρους μας εμείς οι αριστερών φρονημάτων και δεν επιτρέπουμε την καπηλεία των εθνικών αυτών αξιών. Μπράβο στον Μητροπολίτη για την πρωτοβουλία του αυτή.

  19. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 22/01/2012 09:29:12

    Που να βρεθούν τα ευήκοα ώτα στην αριστερά των αγκυλώσεων και της δογματικής αντικαπιταλιστικής κορώνας ; Εκτός αν υπάρξουν κοσμογονικές αλλαγές. Περιμένω με αγωνία την απάντηση της Αλέκας (αν υπάρξει) .....

  20. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 22/01/2012 10:49:01

    Εγώ που είμαι τελείως άθεος και καθόλου κομμουνιστής, διαβλέπω μιά προσπάθεια του μητροπολίτου Πειραιώς να επικοινωνήσει με έναν εχθρό, για την από κοινού αντιμετώπιση ενός κοινού εχθρού και των δύο...
    Ίσως λίγο ρομαντικό, αλλά... you never know...

  21. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 22/01/2012 12:11:41

    Αφιερωμένο στους "λογικούς" συμφορουμίτες που δεν ανέχονται παρουσίες σαν τον σεβασμιώτατο Πειραιώς... αν δε σας κάνει, αναλογιστείται μήπως σε αυτην τη δύσκολη περίοδο για τη χώρα είναι οι "λογικοί" που φέραν τη χώρα στο χάλι που είναι. Προτιμώ τους δήθεν "παρανοϊκούς" που έχουν αφιερωθεί ολοκληρωτικά στο καλό της πατρίδας και του συνανθρώπου, της δημοκρατίας και της ελευθερίας. Για τους υπόλοιπους, φάτε τους "λογικούς" και αντισυνταγματικούς νόμους Καστανίδη, τους οποίους πρώτος κατήγγειλε ο σεβασμιότατος Πειραιώς.

    h__p://www.youtube.com/watch?v=QAzOdpkqrKo
    h__p://www.youtube.com/watch?v=goVlQ4lraaU

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 22/01/2012 12:43:23

      !!!!!!!!!!!!!!!

  22. Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος avatar
    Κωνσταντινόπουλος Γεώργιος 22/01/2012 12:12:14

    Η εκκλησία σήμερα-και όχι μόνο-επιτελεί πλούσιο ποιμενικό και ανθρωπιστικό έργο. Όλες οι μητροπόλεις, μα για τη Φθιώτιδα που γνωρίζω ο παναγιότατος μητροπολίτης μας Νικόλαος περιθάλπει γέροντες στο σύγχρονο γηροκομείο της Στυλίδος, φροντίζουν σε συμπόρευση και με δημάρχους και άλλους φορείς τους φτωχούς δίδοντας συσσίτια σε καθημερινή βάση , ιδρύει πνευματικά κέντρα(στα εγκαίνια ενός απ' αυτά παραβρέθηκα κι εγώ ως δάσκαλος) και γενικά έχει πλούσια ποιμαντική δράση. Τι μας απέμεινε αδέρφια, εκτός από πατρίδα, θρησκεία και γλώσσα; Γι' αυτά πολέμησαν τους τυράννους Τούρκους οι πρόγονοί μας και σήμερα εμείς δε δυνάμεθα άξιοι να τα κρατήσωμεν όρθια; Εθνική ομοψυχία να 'χουμε όλοι οι Έλληνες και να κρατήσουμε την πατρίδα μας ανεξάρτητη κι ελεύθερη.

  23. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 22/01/2012 12:42:03

    Συμφωνῶ ἀπόλυτα μαζί σας,συγχαρητήρια.

  24. Berlousconication avatar
    Berlousconication 22/01/2012 15:09:25

    Ο Σωκράτης ήταν πρό Χριστού χριστιανός και οι πρώτοι χριστιανοί ήταν προ κομμουνισμού κομμουνιστές.
    Πολλά κοινά σημεία. Αγώνες και αγωνιστές, αφετηρίες, μοντέλο κοσμοθεώρησης, ρητορική, «μάρκετινκ», δογματικότητα και πάει λέγοντας.

    Το κείμενο προδίδει συντηρητισμό, αλλά θίγει προωθούμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες και τακτικές το λιγότερο αμφίβολες.
    Όσο για τη βλαχοκαθαρεύουσα, νομίζω οτι είναι θέμα γούστου.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Berlousconication 22/01/2012 20:19:19

      Εισαι φοβερος!
      Την ασυναρτησια περι κοινων σημειων,την αποδιδω σε αγνοια.
      Δεν γνωριζεις ουτε Μαρξισμο,ουτε εισαι κατηχημενος.
      Οσον αφορα στον ορο ''βλαχοκαθαρεύουσα'',επιδυκνειεις γλωσσικη
      αμαθεια καθ'οτι δεν αναγνωριζεις κλασσικα Αλεξανδρινα Ελληνικα.
      Το μεγαλο προβλημα ειναι πως τις αποψεις σου μοιραζονται παρα πολλοι
      Ελλαδιτες.

  25. Νικήτας Αποστόλου avatar
    Νικήτας Αποστόλου 22/01/2012 20:58:25

    Ο Μητροπολίτης Πειραιώς, ορθά ενεργώντας, στα πλαίσια του ποιμαντικού του έργου, στην επιστολή του προς την κ. Παπαρήγα, αναφέρθηκε και στην υλιστική κοσμοθεωρεία, που ασπάζεται το Κ.Κ.Ε. και με τα επιχειρήματά του την ανατρέπει. Όμως στην αντίστοιχη επιστολή του της 13-1-12 προς τον Πρωθυπουργό κ. Παπαδήμο “ξέχασε” να καταφερθεί και κατά του αστικού υλισμού, που υλοποιείται πρόδηλα στο κοινωνικό μας σύστημα και ιδίως αμαρτωλό και τρισάθλιο χρηματοπιστωτικό σύστημα που λειτουργεί στη χώρα.
    Ως Χριστιανός Επίσκοπος, όφειλε να επισημάνει στον πρωθυπουργό, οτι είναι χρέος του (ως χριστιανού) να καταργήσει, σε συνεργασία με την Βουλή, τις νομικές διατάξεις, που ρυθμίζουν τα του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών του Χρηματιστηρίου Παραγώγων, οι οποίες λειτουργούν έτσι ώστε οι θεσμοί αυτοί να είναι οίκοι χρηματολατρίας, τοκογλυφίας και σκληροκαρδίας που διαλύουν την κοινωνία και τις οικογένειες της πατρίδας μας. Εκεί εξάλλου γίνονται και οι περίφημες “φούσκες” και τα διαβολικά “χρηματιστηριακά προϊόντα”, τα οποία διαρκώς πολλαπλασιάζουν τους τόκους των σαδιστών δανειστών μας και σκοτώνουν έτσι κάθε δυνατότητα εξόδου της χώρας από τις «φυλακές υπερχρέωσης» στις οποίες μας έχουν κλείσει.
    Το ανωτέρω πλαίσιο ρυθμίσεων ζημιώνουν και καταστρέφουν τον λαό μας και το έθνος μας εξ ίσου, αν όχι και πολύ περισσότερο, από τις διατάξεις του νομοσχεδίου, τις οποίες καταγγέλει ο Ποιμενάρχης Πειραιώς.

  26. Νικήτας Αποστόλου avatar
    Νικήτας Αποστόλου 23/01/2012 08:30:33

    Αντί ειρωνικών σχολείων, τιμιώτερο είναι ο σχολιαστής σας της επιστολής να αντιτάξει επιχειρήματα.

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Νικήτας Αποστόλου 23/01/2012 10:06:48

      Πιο τίμιο εκ μέρους σας θα ήταν να μας πείτε που είδατε την ειρωνία.
      Δείτε άλλα δημοσιεύματα επί της επιστολής και θα καταλάβετε.
      Κριτική σε μια δημόσια επιστολή γίνεται, με ελαφριά δόση χιούμορ, δίχως κανένα ίχνος προσβολής προς τον Μητροπολίτη.
      Εκτός αν είστε εκπρόσωπος του Νέρωνα, τον οποίο πράγματι ειρωνεύτηκα, γεγονός για το οποίο απολογούμαι...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.