#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/06/2009 12:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νίκησαν οι «Σας Έχουμε Όλους Γραμμένους» (ΣΕΟΓ)

 (Πατριδογνωσία μετεκλογική)


_________________________________________________________________________________________________
Ποιος είναι ο πραγματικός νικητής των εκλογών; Το κόμμα ΣΕΟΓ - «Σας Έχουμε Όλους Γραμμένους». Θυμάστε πως το είχαμε πει, πάλι πρώτοι. Το λέω για να μην κουνιούνται όλοι εκείνοι που τους δούλευαν χθες οι γκαλοπατζήδες - ξέρετε ποιους

Στη φωτογραφία μια γοητευτική εκπρόσωπος του νέου κόμματος. Χθες το βράδυ δέχτηκε πρόταση να εκπροσωπεί και το antinews.

«Σήμερα ακούστηκε η φωνή του Έλληνα, η φωνή της Ελληνίδας», είπε χθες ο ΓΑΠ.

Του μισού Έλληνα και της μισής Ελληνίδας, έτσι; Να εξηγούμεθα  για να μην παρεξηγούμεθα.

Αλέκα μου, τώρα που δεν απέδωσε η προβοκάτσια θα επιστρέψεις εκείνο το 1,5% που έλεγες;

«Δαγκωτό ΠΑΣΟΚ» δήλωσε χθες πρωί πρωί ο εκδότης του Βήματος συμπαραστεκόμενος στον αγώνα του ΓΑΠ εναντίον της διαπλοκής.

«Οψόμεθα ες Φιλίππους», Σταυρό μου. Ο Σωκράτης τι κάνει;

Στην φωτογραφία βλέπετε την άλλη νικήτρια των εκλογών σε παιδική ηλικία.

Τι έλεγαν τα παπαγαλάκια της ότι θα κάνει το βράδυ των εκλογών; Θα αμφισβητούσε τον Καραμανλή; Χα χα χαααααα

Η Νατάσα έλεγε χθες το βράδυ σε μια φίλη της ότι, έκανε και ένα καλό η χθεσινή βραδιά στον Κώστα. Μέχρι να ισορροπήσει την κατάσταση ο Προκόπης, πρέπει να έχασε ίσα με πέντε κιλά. Μετά την δήλωση όμως το ξανάριξε στα σουβλάκια και ισορρόπησε

Γιώργο μου, νομίζω ότι πρέπει να ξαναπάρεις κοντά σου τον Λαλιώτη γιατί σε επικοινωνιακό επίπεδο σας βλέπω λίγο αποδυναμωμένους, αν εξαιρέσει κανείς τα λασπόλουτρα.

Μέχρι πριν ένα μήνα όλοι συμφωνούσαν ότι με ένα 3% + το Κίνημα θα είχε πετύχει μια υπερήφανη νίκη. Τελικά, χθες το βράδυ πανηγύριζε  η ΝΔ που έχασε με 4,4% , ενώ στην Ιπποκράτους παράγγελναν αντικαταθλιπτικά για να συνέλθουν.

Πως έγινε αυτο το καταπληκτικό; Στο ΠΑΣΟΚ δεν είχαν φαίνεται, ως κόμμα, εκτίμηση του αποτελέσματος, βασίστηκαν στα πρώτα exit polls και έβγαλαν τον κόσμο στους δρόμους να πανηγυρίζει.

Αντιθέτως ο Ζαγορίτης έστελνε τους δικούς του στις παραλίες να μαζεύουν ψηφοφόρους.

Ούτε καν πήραν χαμπάρι την παγίδα που τους είχε στήσει ο Παυλόπουλος στο υπουργείο Εσωτερικών. Γι αυτό τους βλέπατε μετά μουδιασμένους στα κανάλια.

Μέχρι που μίλησαν οι αρχηγοί τα επίσημα αποτελέσματα δεν έλεγαν να ανέβουν πάνω από 2,5 - 2,8%. Αφού μίλησε ο Καραμανλής, άρχισαν σιγά σιγά να ξεκολλάνε και αργά τη νύκτα όταν οι εκπομπές τελείωσαν μάθαμε και το τελικό αποτέλεσμα.

Άντε και του χρόνου, επειδή ο ΓΑΠ πάλι την πάτησε, αφού ακούει τον Ραγκούση. Δεν βλέπω εφέτος εκλογές.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 12:32:15

    Για τις χθεσινοβραδυνές απρέπειες αυτός είναι ο "αντί" σχολιασμός?

  2. ΑΦΓΑΝΟΣ avatar
    ΑΦΓΑΝΟΣ 08/06/2009 12:35:13

    ΚΩΣΤΑΚΗ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙΣ ΤΟΥΣ

    ΝΤΟΡΑ
    ΚΥΡΙΑΚΟ
    ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ
    ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ
    ΠΑΥΛΙΔΗ
    ΜΑΓΓΙΝΑ
    ΤΣΙΤΟΥΡΙΔΗ

    ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΟΝΟΨΗΦΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ.
    ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ.

  3. factorx avatar
    factorx 08/06/2009 12:43:44

    @theo1611: τις εννοείς; Ποιές απρέπειες;

  4. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 08/06/2009 12:45:21

    Ο Γιάννης Ραγκούσης ήταν το πρώτο αποιδεολογοποιημένο άτομο που μας ήρθε στο ΠΑΣΟΚ τότε στο οικονομικό.
    Τι υπέροχη ιστορία. Μπορεί κάποια στιγμή να την γράψω.
    Αξίζει πάντως τον κόπο να ψάξει κανείς να μάθει την αλήθεια από κάποιους παλιούς του συντρόφους, όχι του ιδίου φυράματος όμως με αυτόν.
    Θα μου πεις... το λεπτό και ευγενές δέρμα μπορεί να είναι και δέρμα παχύδερμου..

  5. leon avatar
    leon 08/06/2009 12:46:35

    Για ποιο λογο δεν βλεπεις εκλογες?

  6. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 12:46:45

    Καλά με το εκλογικό αποτέλεσμα, την αποχή και την ερμηνεία τους και το φιάσκο(?) των exit-polls. Με τις απρέπειες που ξεδιπλώθηκαν χθές βράδυ ασχολείται κανείς?

    1. O ικανότατος, κατά τα λοιπά, δημοσιογράφος, σε αντικείμενο όμως στο οποίο είναι άσχετος, όπως στην πρόβλεψη του εκλογικού αποτελέσματος, επιβάλλει στον έγκυρο αναλυτή (καθηγητή πανεπιστημίου που τον πληρώνει ο Ελληνικός λαός)τα όρια γύρω από τα οποία θα κινηθεί. Όχι μια και δυό φορές αλλά περισσότερες και με χουλιγκανικό τρόπο. Είδε και αποείδε ο καθηγητής και λέει στον αέρα το καταπληκτικό ο υπουργός ο Παυλόπουλος το υπολογίζει σε 3,8%, αλλά εγώ το βγάζω πάνω από 4,2%!!!!

    2. Η ελεγχόμενη ροή αποτελεσμάτων από το ΥΠΕΣ, σε ποιά άλλη χώρα γίνονται τέτοια ρεζιλίκια?

    3. Η μη αναγνώριση του αποτελέσματος από τον Πρωθυπουργό και η ύβρις που απηύθηνε προς αυτούς που δεν ψήφισαν το κόμμα του.

  7. factorx avatar
    factorx 08/06/2009 12:52:26

    @theo1611: δηλαδή θέλεις να μας επιβάλεις την άποψή σου; Η δική μας είναι αυτή και επειδή δεν το κατάλαβες η συγκεκριμένη στήλη είναι χιουμοριστκή. Διάβασε και προηγούμενες αναρτήσεις για τα exits.

    Μήπως εχεις προβλημα αντίληψης της πραγματικότητας; Τα exitpolls δεν τα είδες;Ούτε τις θριαμβολογίες των πρασινων μπολογκς και σελίδων. Τους ποανηγυρισμούς στους δρόμους;

    Μηπως είσαι μικρό παιδί και δεν θυμάσαι τι έκανε το ΠΑΣΟΚ επι 20 χρόνια;

    Εμεις λέμε μόνο οτι οι μαθητές ξεπέρασαν το δάσκαλο

  8. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 12:55:24

    @FactorX:

    Καμμία προσπάθεια επιβολής άποψης αγαπητέ και γω χιουμοριστικά σχόλια κάνω.

    Αλλά όχι διδακτικά!!!

  9. lady girl avatar
    lady girl 08/06/2009 13:00:06

    @ 2 ΑΦΓΑΝΟΣ
    κοίτα, μερικές συμβουλές, επειδή δεν είμαστε ζώα. Γράφεις τα ίδια και υπογράφεις κάθε φορά αλλιώς. Σε έχουμε ξαναδεί να νουθετείς τον Κωστάκη, ποιούς να διώξει. Παραδόξως σήμερα δεν επαινείς Σαμαρά. Δεν αρκεί αυτό για ξεκάρφωμα. Μην έχεις συνέχεια το ίδιο στυλ (μόνο κεφαλαία, μόνο εντολές κλπ). Πιο διακριτικά, πιο καλό αποτέλεσμα.

  10. factorx avatar
    factorx 08/06/2009 13:01:12

    @theo1611 καλά τώρα, με τσάκισες. Παω να ρίξω καμιά βουτιά για να συνέλθω. Ποιες παραλίες εχουν περισσότερς διαμαρτυρόμενες;

  11. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 13:03:47

    @FactorX

    Ok και μένα με τσάκισες. Πάμε παρέα

  12. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 08/06/2009 13:05:07

    @4 Mayri Trypa
    Θα περιμένω την ιστορία, αν όμως δημοσιευτεί σε άλλο θέμα ίσως την χάσω ...

  13. ΑΦΓΑΝΟΣ avatar
    ΑΦΓΑΝΟΣ 08/06/2009 13:12:07

    ΑΓΑΠΗΤΗ lady girl

    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΝEWS ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ.
    ΑΠΛΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΠΡΟ.
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΣΑΝ ΗΓΕΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΧΕΙ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΕΠΙΔΕΞΙΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΕΙΔΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ.
    Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ, ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ,ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
    Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ...ΚΑΡΡΙΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ....ΖΩΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ.

  14. factorx avatar
    factorx 08/06/2009 13:15:40

    @ΑΦΓΑΝΟΣ: θα αμολήσω κανένα Ροτβάιλερ

  15. Karlelis avatar
    Karlelis 08/06/2009 13:20:59

    -Αποθάρρυνση και ανία…

    Το κοντόβραδο άρχισε να πλακώνη. Ο ήλιος έτρεχε γοργός στη δύση του και πουλιού ευτυχισμένου κελάδημα δεν αντιλαλούσε πουθενά• δειλό ζωύφιο κανένα δεν επρόβαλλε μέσ’ από τα χόρτα• πετούμενου γοργό φτεροκόπημα δεν ετάραζε τον αιθέρα. Μόνον κάποτε ολότρεμος ίσκιος ιχνογραφούσε ψηλά το εχθρικό πέταγμα του όρνιου και πάλιν έφευγε μακράν, σαν να ετρόμαζε την κακή ενέργεια τέτοιας ατμοσφαίρας• και κάτω από μακρινόν ξέρακα έβγαινε κραυγή άγρια και ξαφνική.
    Όλα τα ζωντανά περίγυρα, χτήνη, δέντρα και άνθρωποι, έπλεκαν ακυβέρνητα μέσα στην αποθάρρυνση και την ανία. Μέσα τους είχαν κάτι τι ανήσυχο• επίβουλο κάτι επεριπετούσεν ολόγυρά τους• ο εφιάλτης αδάμαστος εκαθόταν στην ψυχή και την ανάγκαζε να ποθή αόριστα και όμως ασυμβίβαστα με τη ζωή και την αποστολή της. Τα χτήνη με τη μύτη ακουμπισμένη στη γη, τ’ αυτιά κάτω ριγμένα, την ουρά αργοκίνητη, βασιλεμένα τα μάτια εφρύμαζαν και αναχαράζονταν κι ετρεμούλιαζαν το σώμα, λες κι επάσχιζαν να διώξουν την ασφυξία που θανατική τα ετριγύριζε. Τα δέντρα, με τα φύλλα κρεμασμένα στα κλωνάρια τους, άψυχα μόλις εκινούνταν με φρικίαση στο λαβρόκαφτο φύσημα. Και οι άνθρωποι και βαθμοφόροι Έλληνες, όλοι με χαύνα πρόσωπα, έδειχναν πως είχαν αποκάμει και συχαθή πλέον την εντολή και τη μοίρα τους.

  16. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 08/06/2009 13:21:05

    Οταν ο ένας μπερδεύει τις κάλτσες με τις κάλπες
    Ο άλλος είναι σταθερή αξία στα σουβλατζίδικα
    Η τρίτη περιμένει να φυτρώσει το μουστάκι του Στάλιν
    Ο τέταρτος ασχολείται με real estate πολυκατοικιών
    Από τον Αλέκο και τον Αλέξη ποιον να διαλέξω δεν μπορώ?
    και ο Ακάλυπτος βάζει τον Τρεμόπουλο στη σύνταξη του Ευρωκοινοβουλίου
    Απορεί κανείς για την κατάσταση της χώρας
    ή για τα ποσοστά του ΣΕΟΓ?

    ΥΓ

    ...βρε factorx αντί να τα δίνουν σε δημοσκόπους και σε δημοσιογράφους, δεν λες να μας πληρώνουν τις μπύρες στην παραλία? και καλύτερα αποτελέσματα θα έχουν και φθηνότερα θα τους έρχεται....

  17. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 08/06/2009 13:51:29

    @12 Καραμήτρο

    Η ιστορία αυτη έχει αξία να γραφτεί μόνο αν συζητήσουμε ποτέ την πορεία του ιδεολογικού και πολιτικου εκχυδαισμού του ΠΑΣΟΚ. Θα ήταν ενδιαφέρουσα πατριδογνωσία.

    Ίσως ο Φάκτωρας θα έπρεπε να κάνει ενα ξεχωριστό δωμάτιο με τέτοια θέματα.

    Να θυμουνται οι μεγάλοι και να μαθαίνουν οι μικροί.

    (Για όλα τα κόμματα. όχι μονο για το ΠΑΣΟΚ)

  18. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 08/06/2009 13:54:26

    Στα κόμματα εξουσίας δεν τίθεται τέτοια ζητήματα αγαπητή Μ Τρύπα

    -η ιδεολογία είναι η αφετηρία
    -η πολιτική ο δρόμος
    -το ταμείο ο τερματισμός
    Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα εκχυδαισμού, απλά ....ταμειακό

  19. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 08/06/2009 14:13:20

    Αν δεν το πήρατε χαμπάρι αυτοί που κέρδισαν σε αυτές τις εκλογές είναι τα media και οι ιδιοκτήτες τους.

  20. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 08/06/2009 14:14:53

    απλά αναρωτηθείτε τι από όλα αυτά που τόσο καιρό πιπιλούσαν τον εγκέφαλο του Νεοέλληνα δεν κατάφεραν.

  21. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 14:29:01

    @greekpoliticalreview

    Κέρδισαν τη μάχη ενδεχομένως

    Όχι όμως και τον πόλεμο γι' αυτούς που προσέχουν τις λεπτομέρειες, όπως π.χ. τη συμπεριφορά Πρετεντέρη προς Νικολακόπουλο.

    Αν δεν μας ενδιαφέρουν όμως οι λεπτομέρειες, είμαστε άξιοι της μοίρας μας

  22. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 15:00:07

    Που 'σαι ρε γάϊδαρε που έλεγες ότι πρέπει να τελειώνουμε με τη διαπλοκή, τα κομματόσκυλα και τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ.

    Είπα να μην ασχοληθούμε μαζί τους κι' έπεσα έξω.
    Mea culpa και επανέρχομαι δριμύτερος.

    Ακούς εκεί η Τρεμίτσα και ο Ντερμπεντεράκος να υποβάλλουν σε εξευτελισμό το Νικολακόπουλο?

    Τον πληρώνετε εσείς (που δεν τον πληρώνετε) Τρεμίτσα και Ντερμπεντεράκο? Όχι, τον πληρώνουμε εμείς και τα αφεντικά σας ενδεχομένως.

    Και επειδή έτσι συμβαίνει και επειδή εμείς τον πληρώνουμε για την ανεξαρτησία της γνώμης του και την επιστημονική του ακεραιότητα, όταν τη θίγετε σας γ...ύ.ε το ταμ τιρι ριμ!!!

    Καθήστε να παρακολουθήσετε τις συνέχειες!!!

    Α και βέβαια τα μαθηματικά, αυτά τα γαμημένα μαθηματικά, το θεώρημα Chebychev κοκ.

    Καθήστε Τρεμίτσες και Ντερμπεντεράκοι να μάθετε τι σημαίνουν!!! Μέχρι και στο Ζαγοριανό σας στέλνουν άκλαυτους, εδώ δεν είναι DVD το είδα δεν το είδα!!!

    Πού σαι ρε Γάϊδαρε!!!

  23. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 08/06/2009 16:39:42

    Το τεραίν τις σύγκρουσης επέλεξαν οι νταβατζήδες και οι ξένοι που τους ενεργούν. Με τα στημένες δημοσκοπήσεις και τα θέατρα που στήσανε, όπως αυτό στις επτά το βράδυ στο Μέγγα με τα πρωτοπαλλήκαρα της Μπίλντερμπεργκ Πάγκαλο και Διαμαντοπούλου, δίνοντας πραξικοπηματικά 7% προβάδισμα στο Πασόκ.
    Ο Καραμανλής ακολούθησε με το δικό του τέχνασμα και κυριάρχησε στο επικοινωνιακό παιχνίδι. Επειδή όμως η πολιτική έχει υποκατασταθεί από την επικοινωνία, κατάφερε να επικρατήσει - με την συνεπικουρία του Παπανδρέου - προσωρινά και πολιτικά.
    Εδώ όμως είναι Μπαλκάνια, δεν είναι παίξε - γέλασε. Την πρωτοβουλία των κινήσεων στα εθνικά διατηρούν οι ξένοι. Και το καλοκαίρι είναι δύσκολη περίοδος για να γίνει ξεκαθάρισμα ενός προφίλ.
    Μοναδική οδός που μένει ανοιχτή είναι η ουσία. Η μάζα των απεχόντων ίσως να μην φοράει μέρα-νύχτα και στο μέλλον μαγιό.

  24. maquis avatar
    maquis 08/06/2009 16:46:57

    Στη Σουηδία οι Πειρατές (Pirate Partiet) http://www.piratpartiet.se/international/english
    με ποσοστό 7,1% παίρνουν 1 έδρα απο τις 18. Αντίστοιχα κόμματα υπάρχουν σε Ισπανία, Πολωνία, Βαλτικές χώρες και υπό ίδρυση σε όλη την Ευρώπη. Για να κουνιόμαστε και μείς......

  25. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 16:55:54

    @Μποτίλια στο πέλαγος

    Της σύγκρουσης ποιών με ποιούς? Και για ποιά τεχνάσματα Καραμανλή και κουραφέξαλα?

    Τα πράγματα είναι απλά. Αυτοί που ψήφισαν αποδοκίμασαν τη διακυβέρνηση, όμως δεν την έριξαν, για τον προφανή λόγο ότι ποτέ ένα εκλογικό αποτέλεσμα (η συνισταμένη σοφία των πολιτών που συμμετέχουν) δεν οδηγεί σε συνταγματική εκτροπή. Κουκούτσι μυαλό δεν υπάρχει, γ..ώ τους αναλυτές.

    Άν θέλεις κι αυτοί που απείχαν συνεισέφεραν στη συνισταμένη σοφία και την αποφυγή συνταγματικής εκτροπής!!!

    Κατά τα λοιπά συμφωνώ απόλυτα, η μάζα των απεχόντων δεν θα φοράει μέρα-νύχτα μαγιό, χωρίς να προδικάζω ή να με ενδιαφέρει η συμμετοχή της στην επόμενη ή όποια κάλπη, που πάντως είναι καλοδεχούμενη: πρέπει όσο το δυνατόν περισσότεροι να διαμορφώνουμε το μέλλον με τις δημοκρατικές επιλογές μας.

  26. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 08/06/2009 17:02:38

    18 @ Ιθαγενή

    Δεν θα διαφωνίσω καθόλου μαζί σου. Πράγματι έτσι είναι. Όμως δεν είναι καθόλου έτσι για χιλιάδες ανθρώπους.
    Πριν κάποιο καιρό είχε ο Κούλογλου μια παρουσίαση ενός βίντεο για τις πιστωτικές κάρτες σε μια εκδήλωση των ΕΕΑΚ στην νομική. Έτυχε να πάω και να παρακολουθήσω την συζήτηση. Είχα να μπω σε αμφιθέατρο δεκαετίες θα έλεγα.
    Η φιγούρες των παιδιών οικείες στην όψη. Λίγα είχαν αλλάξει στην εμφάνιση ενός συνεπή εξωκοινοβουλευτικού αριστερού.
    Ξεκίνησε η συζήτηση μετά την προβολή.
    Διαπίστωση;
    Το φοιτητικό κίνημα στην ιδεολογική του, θεωρητική του κατάρτηση αλλά και στόχους όχι δεν έχει πάει μπροστά από την δεκαετία του 80 που το άφησα αλλά έχει συντηρητικοποιηθεί απίστευτα.
    Δεν θα είναι υπερβολή να πω ότι τα θέματα που συζητήθηκαν θα μπορούσε να τα βάζει η ΔΑΠ στις αρχές του 80.
    Θα μου πεις τι περίμενες; Δε ξέρω. Δεν περίμενα πάντως αυτά που άκουσα.
    Θέλω ένα σωσίβιο για την αριστερά και τον μαρξισμό;
    Όχι σε καμια περίπτωση.
    Στα χρόνια που περάσανε είτε αφορά την Δεξιά είτε την Αριστερά είτε οποιοδήποτε πλευρά τους, κομμάτι τους έκφραση τους, είναι για μένα χρεωκοπημένες ιστορίες και αυτά και τα ιδεολογικά - θεωρητικά τους εργαλεία.
    Απλά δε μπορούμε να στρέφουμε τους νέους στο να πέφτουν συνεχώς πάνω σε τοίχους.
    Πρέπει να μεταφέρουμε την προσωπική μας εμπειρία.
    Δεν είναι ανάγκη να την αποδεχθούν σαν κάτι προς μίμηση η σαν κάτι προς αποφυγή.
    Είτε είναι δεξιός είτε αριστερός πρέπει να έχει γνώση της ιστορίας. Το πως θα σταθεί απέναντι σε αυτή είναι δικαίωμα του.

    Σκέφτομαι έτσι, ίσως γιατί εμπρός στην διαρκή μας έκπτωση και κατάντια όλες αυτές τις τελευταίες δεκαετίες, όλοι έχουμε μια ευθύνη.
    Είναι εύκολο να κάνουμε τον νεκροτόμο.
    Όμως δεν πρέπει να διαθέσουμε την όποια γνώση και σοφία έχουμε σε όλους εκείνους που δεν πρόλαβαν, δεν είχαν την ευκαιρία, δεν έτυχε, να την αποκτήσουν;
    Δεν πρέπει να ανησυχούμε είτε για το μέλλον αυτής της πατρίδας είτε το ίδιο το προσωπικό μας στην τελική και για το αύριο που κάθε μέρα έρχεται;

  27. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 17:10:52

    @26 Mayri Trypa

    Η αγωνία σου, αγωνία όλων μας.

  28. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 08/06/2009 17:28:33

    @Theo1611 25
    Στη υπόθαλψη των νταβατζήδων και των ενεργούντων τους απέναντι στον δικομματισμό, με στόχο τη επιβολή "κυβερνήσεων" συνεργασίας μελλοντικά, έχουν γίνει ήδη εκτενείς αναφορές. Και όσο αφορά το παιχνίδι του Υπουργείου Εσωτερικών με τα ποσοστά που δόθηκαν αρχικά στη δημοσιότητα - πριν τους λόγους των ΓΑΠ και ΚΚ. - προηγήθηκε ανάρτηση.
    Σου ζητώ συγγνώμη που δεν θα επεκταθώ, διότι δεν πιστεύω ότι πάντοτε η επανάλληψη αποτελεί αρχή της μαθήσεως.
    Όσο για την "κοινή σοφία" του εκλογικού σώματος που επικαλείσαι, προσωπικά μου θυμίζει περισσότερο κοινή γυναίκα. Τα αδιέξοδα (όχι μόνο σήμερα, αλλά εδώ και πολλές δεκαετίες) μιλάνε από μόνα τους.
    Όσο αφορά τις πραγματικά "δημοκρατικές επιλογές", αυτές είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο, γιατί μιλάμε διαφορετικές γλώσσες.

  29. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 18:07:43

    @Μποτίλια στο πέλαγος

    Η συνισταμένη σοφία είναι πουτάνα, μια και δεν συμπίπτει απόλυτα με κανενός μας τις επιλογές.

    Τα αδιέξοδα είναι ημών των ppm που η πουτάνα η κάλπη δεν βγάζει το δικό μας ακριβώς.

    Όλοι μαζί τόσα μπορούμε τόσα αποφασίζουμε να κάνουμε με βάση τις επιλογές που έχουμε στη διάθεσή μας και φταίνε συνήθως αυτοί που είτε δεν συμμετέχουν για να τους επιλέξουμε είτε δεν κάνουν όλη την προσπάθεια που απαιτείται (θεμιτή και αθέμιτη) για να μην τους προσπεράσουμε.

    Και προφανώς μας επηρεάζουν τρίτοι υπό οιαδήποτε μορφή!!!

    Θα μου επιτρέψεις όμως μέσα στη στρεβλή θεώρηση των πραγμάτων που έχω:
    1. Να θεωρώ απρεπή (για να μην πώ βαρύτερη και απολύτως δικαιολογημένη έκφραση) τη συμπεριφορά αρχηγού κόμματος και δή κυβερνητικού που δεν αναγνωρίζει το αποτέλεσμα και υβρίζει αυτούς που δεν τον ψήφισαν
    2. Να θεωρώ απρεπή (για να μην πω βαρύτερη και απολύτως δικαιολογημένη έκφραση) τον τρόπο μετάδοσης των αποτελεσμάτων από το ΥΠΕΣ εν έτει 2009 σε μια ευρωπαϊκή χώρα.
    3. Να εντοπίζω συγκεκριμένες συμπεριφορές των νταβατζήδων και των ενεργουμένων τους, όχι γενικά και αόριστα, αλλά σε απτά και απλά θέματα δεοντολογίας που καταστρατηγούν αυτά που διεθνώς ισχύουν.

    Τέλος, τι πάει να πεί επιβολή κυβερνήσεων συνεργασίας μελλοντικά? Δεν σε καταλαβαίνω.
    Το ζήτημα είναι τα υπέρ και τα κατά, ανεξαρτήτως της επιθυμίας εξωθεσμικών κέντρων.

    Αν με ρωτάς προσωπικά, εγώ σ' αυτή τη φάση δεν βλέπω συστατικά στοιχεία ικανά για πάντρεμα προς το συμφέρον του τόπου.

  30. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 08/06/2009 18:27:30

    Στα σημεία ένα, δυο και τρία συμφωνώ, είναι νομίζω και σχετικά αυτονόητα.
    Στο υπονοούμενο από το όλο πνεύμα των γραφομένων, ότι ανάμεσα στην κάλπη και τα μαγιό δεν βρίσκεται τίποτε, διαφωνώ από τότε που άρχισα να καταλαβαίνω τον εαυτό μου. Η Δημοκρατία δεν συνίσταται κύρια στο να ρίχνουμε κάθε τέσσερα χρόνια μια ψήφο στην κάλπη. Απαιτούνται πολλά περισσότερα.
    Αυτό που συνιστά την πορνεία δεν είναι η έλλειψη ιδικτησιακής σχέσης, αλλά το πρόστυχον της σχέσης. Η έλλειψη δηλαδή αρχών. Και δυστυχώς απέχουμε έτη φωτός από το να διέπουν οι αρχές και όχι ο καιροσκοπισμός τις επιλογές μας ως κοινωνία.
    Το πρόβλημα, όσο αφορά τα όποιες πολιτικές εξελίξεις, δεν είναι τα υπέρ και τα κατά, αλλά κύρια οι εξωθεσμικές παρεμβάσεις. Για τα υπέρ και τα κατά μπορούμε (και ωφείλουμε) κάλιστα να συζητήσουμε σε δημοκρατική βάση. Οι εξωθεσμικές παρεμβάσεις είναι όμως αυτές, που όχι μόνο νοθεύουνε την δημοκρατία, αλλά μετατρέπουν το καθεστώς σε επίφαση δημοκρατίας.
    Και με την τελευταία φράση στο σχόλιό σου συμφωνώ.
    Το πρόβλημα όμως είναι, ότι τα τεκτενόμενα των νταβατζήδων δεν αποσκοπούν σε πάντρεμα, αλλά σε κεράτωμα.

  31. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 18:30:00

    @Μποτίλια στο πέλαγος

    Αν είναι για κακό σκοπό να φροντίσουμε να το αποφύγουμε λοιπόν.

    Νάσαι καλά

  32. οκτώ avatar
    οκτώ 08/06/2009 18:33:08

    Τα πραγματικά αποτελέσματα είναι :
    ΣΕΟΓ: 47,3%
    Καραμανλής Β´: 19,3%
    Παπανδρέου Γ´: 17,0 %
    KKE: 4,4 %
    ΛΑΟΣ: 3,7 %
    ΣΥΡΙΖΑ: 2,4 %
    ΟΠ: 1,8 %
    Λοιπά/άκυρα: 4,1 %
    Σύνολο: 100,0 %

    Οσο και αν διαφωνώ με την στάση της αποχής, αναγνωρίζω το γεγονός ότι με αυτό τον τρόπο ο ένας στους δύο Ελληνες απορρίπτει τις δομές του Νεοελληνικού Πριγκιπάτου μαζί με τα κολλητήρια του.
    Γνωρίζω αρκετούς που δεν πήγαν ούτε στην Μύκονο ούτε στην Σαντορίνη, αλλά έμειναν στην Αθήνα και κατέβαζαν καντήλια στο ξεφτιλισμένο πολιτικό σύστημα.
    Αυτή την λαϊκή οργή πως θα την διαχειριστούν οι συστημικοί, ειδικά τώρα που τελειώνει το παντεσπάνι;

  33. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 18:38:06

    @οκτώ

    Τα μαθηματικά είναι σωστά?

  34. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 18:38:07

    @οκτώ

    Τα μαθηματικά είναι σωστά?

  35. οκτώ avatar
    οκτώ 08/06/2009 18:42:17

    @34
    Διορθώνω τους δύο απογόνους, το ίδιο είναι εξάλλου:
    ΣΕΟΓ: 47,3%
    Παπανδρέου Γ´: 19,3%
    Καραμανλής Β´ : 17,0 %
    KKE: 4,4 %
    ΛΑΟΣ: 3,7 %
    ΣΥΡΙΖΑ: 2,4 %
    ΟΠ: 1,8 %
    Λοιπά/άκυρα: 4,1 %
    Σύνολο: 100,0 %

  36. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 08/06/2009 18:43:42

    @theo1611
    Σε ευχαριστώ για την διάθεση κατανόησης στο συγκεκριμένο και σου εύχομαι και άλλους εποικοδομητικούς σχολιασμούς προσεχώς. Να είσαι καλά και εσύ, καθώς και όλοι όσοι συμβάλουν με δημιουργικό διάλογο στην ανάπτυξη του πολιτικού προβληματισμού.

  37. theo1611 avatar
    theo1611 08/06/2009 18:46:59

    @οκτώ

    Βάλε μας δίπλα και ένα μέτρο σύγκρισης να καταλάβουμκε τις αλλαγές που έχουν επέλθει.

  38. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 08/06/2009 20:02:13

    Αγαπητή Μ Τρύπα, ποιο φοιτητικό κίνημα, ο προθάλαμος των κομμάτων? Τα παιδάκια αγωνίζονται να πιάσουν μια κομματική καρέκλα, που κάποτε θα γίνει καρέκλα εξουσίας και θα ασκήσουν διοίκηση. Η επιτομή για τα χάλια της χώρας.
    Τα πολιτικά κόμματα που ασκούν διοίκηση και εξασκούν εξουσία, μέσα από τις λειτουργίες του Κράτους, είναι γεμάτα από κομματικούς Ασασίνους της υπακοής έναντι της λογικής.
    Η αρχή "Τίποτα δεν είναι αληθινό~ όλα επιτρέπονται" που διέπει τα κόμματα, η υποταγή στον κομματικά πολιτικά ορθό λόγο, οδηγεί στο Ταμείο: της δύναμης, της εξουσίας, του χρήματος ή των ηδονών που ο καθένας επιδιώκει να ικανοποιήσει.
    Απλά η χθεσινή σφαλιάρα των πολιτών σε συνδυασμό με την επιτυχία του πειράματος των νταβατζήδων ΜΜΕ με τους ΟΠ ξύπνησαν μερικούς και στο εσωτερικό κομματικό στάβλο.
    Ξύπνησαν όχι από αίσθημα ευθύνης ή ενοχές, απλά γιατί φοβούνται τη συνταξιοδότηση.
    Αυτό είναι το μήνυμα και ο αληθινός νικητής των εκλογών, η αφύπνιση των κοιμισμένων κομματικών ταυτοτήτων.
    ...ακόμα και η απορία του γιατί μας φτύνουν έθεσε σε λειτουργία του μόνου τμήματος της κεφαλής που είχε καταστεί ανενεργό, του εγκεφάλου.
    Για να δούμε....

  39. οκτώ avatar
    οκτώ 08/06/2009 20:14:53

    @37 theo1611
    Το συμπέρασμα είναι ότι ο Καραμανλής Β´ έχοντας λάβει ψήφο εμπιστοσύνης από το 17% του εκλογικού σώματος δεν μπορεί να κυβερνήσει, όλα τα άλλα είναι λουλούδια μάντολες.

  40. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 08/06/2009 20:23:23

    @38 Ιθαγενή

    επακριβως!! το φοιτητικό κίνημα που είναι προθάλαμος για όσα είπες!!! Όμως φίλε μου τα παιδιά δεν γεννιούνται έτσι. Γίνονται! Όταν μπαίνουν στην σχολή δεν έχουν αυτή την άποψη και αντίληψη και λειτουργία. Είναι γεμάτα από την κάψα της μάθησης, της αντίδρασης, της δημιουργίας, της ανατροπής.
    Αυτή την φλόγα στα στήθια τους παίρνει η κ΄'αθε κομματική γραφειοκρατία, την κλέβει, για να συντήρηθεί και να αναπαραχθεί, μέσα από την λογική ότι είτε πας με τους πολλούς (που ελέγχουμε εμείς) είτε στο περιθώριο της μοναξιάς σου.
    Δημιουργούνε αλητήριους τύπους ηλικίας 19 20 25 χρονών με αλητήρια διεφθαρμένη πολιτική, κοινωνική και ιδεολογική συμπεριφορά.
    Είναι έγκλημα αυτό που συμβαίνει!

  41. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 08/06/2009 20:30:38

    Ακριβώς το πρόβλημα της χώρας είναι πρόβλημα παιδείας, όχι σπουδών αλλά παιδείας.
    Η παιδεία δημιουργεί πολίτες, ανθρώπους και καθορίζει συμπεριφορές.
    Αυτές οι αλλαγές όμως γίνονται σε βάθος χρόνου, χρειαζόμαστε άμεσες αλλαγές.
    Ας μην ασκούν διοίκηση και εξουσία πχ οι φοιτητές ή οι συνδικαλιστές αντίστοιχα στο χώρο που δραστηριοποιούνται.Ας περιοριστούν σε αυτό που είναι ο ρόλος στον έλεγχο της "τοπικής" εξουσίας.
    Ξέρω ότι έτσι θα χάσουν δύναμη, εξουσία, χρήμα και ...γκόμενες, αλλά κάποτε πρέπει να σταματήσει ο κατήφορος...

  42. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 08/06/2009 21:05:06

    Κοψε κατι.Μην παιρνει ορκο,για το πως μπαινουν στα παν/μια τα περισσοτερα παιδια.
    Ετσι κι αλλοιως,παπαγαλοι ειναι,ετσι που τους κατηντησε το συστημα με την πεπερασμενη υλη,και το μεγαλο αριθμο εισακτεων.

  43. 321 avatar
    321 09/06/2009 07:03:47

    Σχετικά με μια λεπτομέρεια από το βράδυ των τηλεοπτικών μεταδόσεων των ευρωεκλογών, θα ήθελα να προσθέσω μια απορία: γιατί παραξενεύεσθε από τη συμπεριφορά Πρετεντέρη, αφού ο ειδικός Καθηγητής είναι υπάλληλός τους; Μήπως δεν το ξέρετε ή κάνετε ότι δεν το καταλαβαίνετε; Και να φαντασθείτε ότι ο Η. Ν. είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης. . . Αλλά βέβαια και αυτός τον αυταρχισμό του κάπου τον βγάζει. Μα πού αλλού, παρά στο Πανεπιστήμιο. . .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.