#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/07/2010 11:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια κοινωνία ευνουχίζεται παίρνοντας μάτι στα εξώφυλλα …



«…Η συνταγή των αρχιερέων της προπαγάνδας και των εργολάβων του «εκσυγχρονισμού» ήταν πετυχημένη: Ιλουστρασιόν πρότυπα ανοργασμικού περιεχομένου, ήχοι βλαχομπαρόκ, προγραμματισμένα ξεσαλέ, μελετημένα βίτσια και πλαστικές, καλά προφυλαγμένες από αισθήματα, απολαύσεις. Το άλλο φύλλο, σε συσκευασία δώρου, να περιμένει πάντα τη σωστή χρήση, αρκεί οι αναγνώστες να ακολουθούν κατά γράμμα τις οδηγίες. Έρωτες δίχως χθες και χωρίς αύριο. Η ηδονή σαν τεχνική life style, χωρίς life, ούτε και style – «στυλάκι» μόνο. Όσο πιο ιμιτασιόν, τόσο πιο αυθεντικό. Ο σνομπισμός του φτωχομπινέ που πιστεύει ότι έχει πιάσει τη ζωή από τα κέρατα. Το παραμύθι του κομπλεξικού που αισθάνεται μεγαλοαστός, επειδή φοράει κουστούμι Αρμάνι. Μια κοινωνία ευνουχίζεται παίρνοντας μάτι στα εξώφυλλα και τις τηλεοπτικές οθόνες…

Από το Ολική επαναφορά στην γοητεία της σκέψης , με αφορμή

«Την  κοσμική Αθήνα στο πάρτυ του Κωστόπουλου» (http://www.protothema.gr/thema-people/article/?aid=73946)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 11/07/2010 11:28:08

    πες το .. απλά ..ονανιζονται ..

  2. donaE avatar
    donaE 11/07/2010 13:10:18

    Στο...'φτωχομπινες' που γραφετε,βρισκεται το ζουμι.Αυτο φταιει για ολα,γιατι αλλοι μαθαινουν και ζουν με αυτο αλλοι το θαβουν.Βιαστικα.

  3. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 11/07/2010 13:54:14

    Και ο Λιάγκας δικός μας σύντροφος είναι, για σου ρε μεγάλε!

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/07/2010 17:26:33

    Πάντως όσο πλατινέ και αν βαφτεί το μαλλί, η γύφτικη καταγωγή δεν κρύβεται.
    Υιοθετημένη είναι;

    • Asterix avatar
      Asterix @ Strange Attractor 11/07/2010 21:54:01

      Επιτέλους! Το ίδιο λέω χρόνια τώρα αλλά όλοι με κοιτάνε σαν παλαβό.

  5. gloup avatar
    gloup 11/07/2010 18:13:17

    η σάρα και η μάρα και το κακό συναπάντημα βουτήξανε το χέρι στον κρατικό κορβανά και φτιάξανε "Τύπο". Μετά κοτσάρανε δίπλα στο ονοματάκι τους το επίθετο .... κοσμικός. Μέχρι πότε έβαζε ο κωστόπουλος στο στόμα το σοκολατάκι μαζί με το ασημόχαρτο γιατί δεν ήξερε τι είναι; Υποπροϊόντα του συστήματος.... τι ασχήμια!

  6. Φ.Σ. avatar
    Φ.Σ. 11/07/2010 21:09:09

    Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα!!!

  7. maria avatar
    maria 16/09/2010 14:41:16

    liagas -4- ever