#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/10/2013 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Με το λεωφορείο από Καλαμάτα στην Αθήνα ο Γ.Γ του ΣΔΟΕ



Έκπληκτοι  οι επιβάτες του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας είδαν στο λεωφορείο της γραμμής Καλαμάτα - Αθήνα που αναχώρησε  χθες στις 7.15 μ.μ. από Καλαμάτα να συνταξιδεύει μαζί τους τον Γενικό Γραμματέα του ΣΔΟΕ Στέλιο Στασινόπουλο που προτιμά να ταξιδεύει για την εργασία του στην Αθήνα με το λεωφορείο της γραμμής κι όχι με κάποιο ακριβό υπηρεσιακό αυτοκίνητο και σωματοφύλακες που σίγουρα θα του δίνει η υπηρεσία του, για αυτή την θέση.

http://www.best-tv.gr/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ραβινος avatar
    Ραβινος 29/10/2013 07:16:38

    Μπραβο του !

  2. ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ 29/10/2013 07:47:01

    Ασύγκριτη η ισχύς του παραδείγματος!Είθε να πολλαπλασιασθεί από άξιους μιμητές.

  3. Realist1 avatar
    Realist1 29/10/2013 08:03:15

    Eπίσης οι μόνοι πολιτικοί, αν δεν κάνω λάθος, που προσφέρουν ολόκληρο το μισθό τους ως συμπαράσταση στην τραγωδία της Ελλάδος και ως παράδειγμα προς μίμηση απο τους κατ΄εξοχήν υπεύθυνους για την κρίση, είναι δύο Δημαρχοι ...αλλά ΙΤΑΛΟΙ.!!!

  4. Artisan avatar
    Artisan 29/10/2013 08:09:50

    Για όσους τον ξέρουμε προσωπικά, δεν αποτελεί έκπληξη. Οι υπόλοιποι αφού εκπλαγείτε θετικά, αφήστε τον να κάνει τη δουλειά του και σύντομα θα τρίβετε ακόμα πιο πολύ τα μάτια σας.

    • Hawk avatar
      Hawk @ Artisan 29/10/2013 12:56:36

      Γιατί ποιός τον κρατάει, εμείς πάντως όχι, μήπως τον συγκρατούν τίποτα άλλοι δεν ξέρουμε ..... αλλά μάλλον θα ξέρει η τρόϊκα που έρχεται φορτσάτη.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ Artisan 29/10/2013 21:03:29

      Αν όντως είναι έτσι, τότε μάλλον δεν θα προκάνει...Εχει αργήσει ήδη πολύ.

  5. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 31/10/2013 01:49:14

    ...καιιιιιιιιι βγαίνει ο γνωστός Alexis και ρωτάει στην Βουλή: "Ναι μεν, αλλά ΠΟΙΟΣ πληρώνει το εισητήριο του ΚΤΕΛ κυρίες & κύριοι συνάδελφοι;" :)