#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/10/2013 17:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μαθήτριες παρήλασαν ξυπόλητες στην Θεσσαλονίκη

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 28/10/2013 19:30:29

    Very sexy! Οι πιο πολλες που το κανουν αυτο για αυτο νοιαζονται μονο.

  2. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 28/10/2013 19:57:59

    Τόσα χρόνια τά κορίτσια ἄφηναν ἀκάλυπτο τό πάνω μέρος τοῦς ποδιοῦ.
    Φέτος ἀποφάσισαν νά ἀφήσουν καί τό κάτω...

  3. spyridon plakas avatar
    spyridon plakas 28/10/2013 20:08:45

    κριμα που δεν καταλαβε κανεις την πραξη της!!!

  4. GJ avatar
    GJ 28/10/2013 20:19:26

    ΟΚ. Μπορείτε να μας ενημερώσετε μετά που πήγαν για καφεδάκι με την παρέα τους φόρεσαν παπούτσια?

  5. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 28/10/2013 20:25:50

    Αυτο που αξιζει σχολιασμο και φερνει λυπη,ειναι οι ασπιδες σε παραταξη για να μπορεσει να παρελασει ο ...μαθητης μας

  6. Νick63 avatar
    Νick63 28/10/2013 20:30:18

    Οι μαθητικές παρελάσεις έχουν καταντήσει μιά καρικατούρα.
    Οι μαθητές τις θεωρούν αγγαρεία, αφορμή για χαβαλέ και το θέαμα - παρέλαση μπουλουκιδόν, μίνι μέχρι τον αφαλό, τακούνια στιλέτο 12ποντα - έχει γίνει πλέον προσβλητικό και άνευ ουσίας στο τέλος - τέλος.
    Καλό θα ήταν να καταργηθούν. Να μην ταλαιπωρούμαστε ούτε εμείς, ούτε κι αυτοί.
    Τρόποι να τιμήσουμε τους προγόνους μας υπάρχουν, πιό λιτοί και πιό ουσιαστικοί...

  7. o deksios avatar
    o deksios 29/10/2013 07:02:29

    οπως των χωρων προτυπων σου δηλαδη, κουβα, β. κορεα, βενεζουελα, κτλ., οπου καθε μηνα σχεδον γινονται στρατιωτικες παρελασεις..

  8. ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ avatar