#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/08/2011 13:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και 50αρηδες στα ψηφοδέλτια της ΝΔ, παρακαλώ

(Πατριδογνωσία εκλογικών συνδυασμών)



Κάτω από τις 1000 μονάδες το Χ.Α.. Χάος απύθμενο δηλαδή. Προεξοφλούν νέα παγκόσμια ύφεση οι αγορές. Τρόμος και ανασφάλεια.

Τριγμούς εντωμεταξύ προκάλεσαν οι προτάσεις του Κώστα Ροδινού για την ανανέωση των ψηφοδελτίων της ΝΔ. Ειδικά το κριτήριο «ηλικία   μέχρι 40 ετών» άναψε φωτιές. Για να μην τον κατηγορήσουν ότι φωτογραφίζει συγκεκριμένα πρόσωπα, του προτείνουμε να αυξήσει μια δεκαετία το όριο.  Άλλωστε έχει αποφανθεί ο Ζαμπέτας προ δεκαετιών επί του θέματος.



Σε αυτή την ηλικιακή κατηγορία πρέπει να ανήκει και ο Πάσχος Μανδραβέλης, ο γνωστός υπέρμαχος των μνημονίων, των μεσοπρόθεσμων και άλλων «δύσκολων αποφάσεων». Και όχι μόνο συμμετέχει σε μια επιτροπή (αμισθί βεβαίως - βεβαίως) για το ηλεκτρονικό έγκλημα, αλλά και αγιογραφείται από το γνωστό περιοδικό LIFO. Αυτά συμβαίνουν όταν ο άνθρωπος ακολουθεί το δρόμο της αρετής και αφήνει σε εμάς τους υπόλοιπους τον εύκολο δρόμο της κακίας.

“Το φως στο τούνελ θα το δουν πρώτοι όσοι πιστέψουν στην Ελλάδα και στον Έλληνα. Όσοι πιστέψουν ότι αυτή η χώρα μπορεί να κάνει θαύματα χωρίς ξένες πατερίτσες, δηλώνει σχετικά με το μέλλον της εθνικής προσπάθειας ο κ. Παύλος Γερουλάνος, τονίζοντας ότι προτεραιότητα είναι το ξήλωμα της κρατικιστικής λογικής που έχει ριζωθεί παντού. Ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού προβλέπει ότι "η στρατηγική Σαμαρά θα του κοστίσει" (αυτή που βασίζεται στην αποτυχία της Ελλάδας), ότι την Αριστερά με τις ακραίες της θέσεις πρέπει να την αφήσουμε πίσω μας, ότι συχνά πληρώνεις τα διλήμματα που θέτεις κι ότι το δημοψήφισμα κρύβει κινδύνους. Ο κ. Γερουλάνος  μιλά αναλυτικά στο "Έθνος της Κυριακής" για τη βασική μηχανή της ελληνικής οικονομίας, τον τουρισμό, και φυσικά για τις εξελίξεις στον αθλητισμό και τις παράγκες... “



Πάντως οι πρώτοι που είδαν το σκοτάδι του τούνελ  ήσασταν εσείς κύριε Υπουργέ. Στο ΔΝΤ πήγατε πριν καν αναλάβετε. Η κρατικίστικη λογική ξέρετε απαιτεί και κοινωνική ασφάλιση, συντάξεις, κράτος πρόνοιας. Ξεπερασμένα πράγματα δηλαδή.  Όσο πιο αποτυχημένα είναι τα προγράμματα εξυγίανσης των δημοσιονομικών, τόσο περισσότερο φταίει ο Σαμαράς, σύμφωνα με την πασόκεια λογική. Αυτή την προπαγάνδα ξέρουν αυτή προσφέρουν αφειδώς. Κι αν δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα τόσο χειρότερα για την πραγματικότητα. Η οποία οφείλει να παρακολουθεί τις μεταλλάξεις του ΠΑΣΟΚ…

Ενώ ο Βαγγέλης Βενιζέλος κινείται σε άγνωστα μονοπάτια και αισθάνεται λέει σαν ζογκλέρ. Δικαίωμα του ασφαλώς, αλλά εμείς γιατί πρέπει να πληρώνουμε για να βλέπουμε  υποχρεωτικά την παράσταση «ο Βαγγέλης υπο-πρωθυπουργός;»

 Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας Β. avatar
    Κώστας Β. 09/08/2011 13:24:54

    Xρηματιστήριο 1250 μονάδες .Βενιζέλος :εδω είναι ο πάτος του βαρελιού.Ξαφνικά το χρηματιστήριο 9οο και κάτι !!!!!!!!!!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Κώστας Β. 09/08/2011 17:07:52

      Γιατί τον αδικείς..συνταγματολόγος είναι..μέτρησε λάθος το ύψος του βαρελιού, άρα και το βάθος του πάτου..

      • nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
        nickname@taleftaiparhoun.gap @ ΕΥΑ 10/08/2011 19:15:18

        ..τον δικό του ...πάτο να μετρά λάθος....

  2. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/08/2011 13:26:05

    ΜΟ
    Βλέπω ενέδωσες στις πιέσεις του Strange και του Δαναού...

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Κώστας Ροδινός 09/08/2011 14:16:52

      δεν σώζονται ούτε με τα 50 αυτοί...

    • juliet avatar
      juliet @ Κώστας Ροδινός 10/08/2011 06:43:07

      Καλημέρα,κ.Ροδινέ
      σε μπελάδες μας έβαλες .Πάντως τον Μ.Ο θα τον ψηφίσουμε κόντα στους κανόνες,γιατί σε κάθε κανόνα υπάρχει και η εξαίρεση.

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 10/08/2011 06:43:49

        κόντρα

  3. Κώστας Β. avatar
    Κώστας Β. 09/08/2011 13:42:02

    Η ανανέωση δεν ξέρω άν είναι θέμα ηλικιακό ,και μάλλον δεν είναι.Αλλά βρε αδερφέ τα 23 των βουλευτών της ΝΔ υπέρμαχοι της ψηλής;;;; Βασικό προσόν ενός πολιτικού η πρόβλεψη ,ο αφουγκρασμός της κοινωνίας ,με ποιού το μέρος είσαι,με τους πολλούς και αδύνατους ή με τους λίγους και ισχυρούς;;;;Τί απο όλα αυτά είχαν οι περισσότεροι "φωστήρες" της ΝΔ;;;;;;Έκαναν "λάθος" είτε απο άγνοια είτε από προσωπικό συμφέρον είτε απο έντονες πιέσεις, όλα κατακριτέα.Στίς λίστες όμως πρώτοι πρώτοι,και παρα πίσω όλοι οι άλλοι ,τα απλά στελέχη που έπραξαν το σωστό ,αφουγκράστηκαν το παλμό του κόσμου.Ποιοί λοιπόν χρειάζονται αξιολόγηση;;;; Ποιοί πρέπει να κριθούν;;;;Ποιούς σώζει το μνημόνιο;;;πΟΙΟΊ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΝ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΣΟΥΝ;;;Ποιοί εκβιάζουν;;;Ποιοί πιστεύουν σοβαρά στον Σαμαρά;;;;Ή τώρα εκκαθαρίση ή ποτέ, 400.000 χιλιάδες απλοί ψηφοφόροι αυτό είπαν.Παρατάξεις κόμματα παρωδία υπέρμαχα του μνημονίου των ξένων και πολιτικώς ανθρωποφάγα υπάρχουν δόξα τον Θεό, δεν είναι κακό μπορούν να βρούν στέγη εκεί που εκφράζονται, ΛΑΟΣ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΣΥΜ-ΔΗΑΡ.

    • θανος avatar
      θανος @ Κώστας Β. 09/08/2011 20:02:54

      το θεμα ειναι τι αρχες εχει το καθε κομμα,και ο καθε πολιτικος,ποιες ειναι οι αρχες της νδ,η του πασοκ;,ειδικα για το πασοκ ειναι εντελως θολο το τοπιο,δεν εχουν αρχες,δεν εχουν ιδεολογια,ειναι οτι χειροτερο εχει η ελληνικη κοινωνια,μιζαδοροι,βολεψακηδες,που καθονται και οπισθοκαπουλα ,για να αποκτησουν το μεσον,ολοι αυτοι οι σφογγοκολαριοι ,ειναι οι εν δυναμει φασιστικοι ψηφοι

  4. oneoff avatar
    oneoff 09/08/2011 14:06:24

    Αν δεν αυξήσετε το όριο στα 50+, θα μείνει απ΄έξω ο κος Κρανιδιώτης!

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ oneoff 09/08/2011 14:18:30

      δεν είναι πενηντάρης ο Φαήλος

      • oneoff avatar
        oneoff @ μικρός οδυσσέας 09/08/2011 14:34:05

        Έτσι σας λέει γιατί έτσι θέλει να αισθάνεται και ο ίδιος..

        • factorx avatar
          factorx @ oneoff 09/08/2011 15:08:54

          Κακίες

          • oneoff avatar
            oneoff @ factorx 09/08/2011 15:18:30

            Φίλος ο Φαϊλος αλλά φιλτάτη η αλήθεια.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ oneoff 09/08/2011 15:17:19

      Άμα ρθω κατα κεί θα σε βγάλω από τη μπρίζα, παλιοζαγάρι.
      16 Οκωβρίου 1965, ρε πράκτορες των ντιντήδων!

      • oneoff avatar
        oneoff @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/08/2011 15:22:18

        Εγώ δε θέλησα να γράψω πότε πήγες στο γυμνάσιο. Εσύ γιατί το αποκάλυψες;

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ oneoff 09/08/2011 22:38:19

          Στο Γυμνάσιο πήγα το 1977, όταν εσύ τέλειωνες τα μεταπτυχιακά.

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 09/08/2011 15:23:42

        χαχαχαχα

  5. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 09/08/2011 14:16:03

    Φάκτορα πες αλεύρι...

  6. Theoprovlitos avatar
    Theoprovlitos 09/08/2011 14:49:54

    Παντως, το Lifo (που αγιογραφει τον κο Μανδραβελη) του παρατρεχαμενου του κομματος της "Δρασης" διανεμεται και δωρεαν στα καραβια της Blue Star Ferries. Κοιταξα και εγω ο καημενος να δω πως βγαινει την σημερον ενα δωρεαν περιοδικό για να βγαλω και εγω ενα με τις μικρες μου δυναμεις, αφού και εγω και ο Μανδραβελης ειμεθα κατα της διαπλοκης. Να ειναι άραγε από τις διαφημίσεις; Και ω, του θαυματος, το περιοδικο ήταν τιγκα μέσα στις διαφημισεις του Υπουργειου Πολιτισμου το οποίο φαινεται πως κανει και καποιες εξαιρεσεις στην κρατικιστικη αντιληψη του παρελθοντος χρηματοδοτωντας συγκεκριμενα περιοδικα του Μεσαιου Χωρου με αδιαβλητες διαδικασίες.

    Κατα τα αλλα, το ΥΠΠΟ φαινεται πως ειναι πιστο στην αποψη του ΜΗ κρατισμου. Εξ ου και οι αποχαρακτηρισμοι και το ξεπουλημα ολοκληρων κατοικημενων νησιων, όπως οι Σπετσες.

    http://spetses.wordpress.com/2011/07/10/oxi/

    ΥΓ. Ο κος Μανδραβελης ξερει ΚΑΙ από... Ηλεκτρονικο Εγκλημα; Να μου λεγατε για κανεναν συμπαρακαθημενο τού χωρου του, σπουδαγμενου και εις τας Σκωτίας και αναδοχου της ιστοσελιδας της Βουλης των Ελληνων, να πω ναι.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Theoprovlitos 09/08/2011 16:43:27

      !!!

      • Aμετροέπειες avatar
        Aμετροέπειες @ Επώνυμος 09/08/2011 17:47:42

        Eπειδή είδα κι εγώ το τέυχος της Lifo που μοιραζόταν στα καράβια και μάλιστα το πήρα μαζί μου στο νησί, το ξεφύλισα για να δω τις διαφημίσεις του Υπουργείου. Οι διαφημίσεις αυτές είναι 1 (μία) σελίδα του ΟΠΑΠ και οι υπόλοιπες 50 είναι ποτά, ρούχα και τέτοια πράγματα που δεν έχουν καμμία σχέση με κράτος.
        Μή λέμε κι ό,τι θέλουμε

        • Theoprovlitos avatar
          Theoprovlitos @ Aμετροέπειες 10/08/2011 11:03:32

          Δεν γραφω αστοιχειωτα. Πηρα το τευχος στο σπιτι ως τεκμηριο. Μιλω για το τευχος στα Αγγλικα οδηγο της Αθηνας. Εχει μεσα τουλχιστον 3 καταχωρησεις του ΥΠΠΟ. Και τρεις σελιδες αφιερωμενες στην gay life της Αθηνας (το πλεον δημοφιλες θεμα της lifeO) όπου κατευθυνει τον τουριστα σε ποια sauna θα μπορεσει να ψωνιστει.

          Προφανως αντι να εκδοσει προσπεκτους το υπουργειο (όπως έκανε δεκαετιες τωρα) χρηματοδοτει εκδοσεις ημετερων ενος ευρυτερου εκδοτικου κυκλωματος το οποίο ειναι προφανες ποιο ειναι από τους αρθρογραφους και την αρθρογραφια τους. Ειναι το ιδιο στο οποίο ανηκει ο κος Μανδραβελης.

          Να υποθεσω ότι και οτι το δημοσιογραφικο αυτο κυκλωμα συνδεεται και με τον επιχειρηματικο κυκλο των Blue Star Ferries; Δικαιωμα τους βεβαια, αλλα επειδη μιλαμε για διαπλοκη δημοσιογραφιας και επιχειρηματικοτητας οι Μανδραβεληδες ανηκουν στην φαρα εκεινη των δημοσιογραφων που παριστανουν τους αδιαφθορους και τους ανηκοντες στην Ομαδα των Καθαρων και κατηγορουν για διαφθορα και διαπλοκη τους αλλους.

          Θα επανελθω με συγκεκριμενη αναφορα στις καταχωρησεις του ΥΠΠΟ.

          • Theoprovlitos avatar
            Theoprovlitos @ Theoprovlitos 11/08/2011 07:37:23

            Επειδη ειπα πως θα επανελθω και για να μην αφηνω κενα.

            LIFO τευχος Athens Guide for Visitors

            Καταχωρησεις του ΥΠΠΟ στην εσωτερικη του εξωφυλλου και στις σελιδες 9, 13, 15.

            Αλλες ελαχιστες διαφημισεις εχουν γωνστο ποτό, η blue star ferries, το Μουσειο Μπενακη με χορηγο την Καθημερινη (wow) και την τεως ΕΡΤ και τον ΟΠΑΠ σε εταιρικη μαλιστα καταχωρηση η οποια διαφημιζει αγγλιστι τα πεπραγμενα του, μηπως και ο Σλοβακος Τουριστας που πηγαινει στην Αστυπαλαια ενδιαφερθει να αγορασει από το καταστημα του πλοιου ή απο το duty free και καμμια μετοχη του ΟΠΑΠ απο αυτες που περισσεψαν από την Fidelity Investments με τον Μασωνικο λογοτυπο.

            Σαν δε ντρεπονται λεω εγω...

          • Theoprovlitos avatar
            Theoprovlitos @ Theoprovlitos 15/08/2011 09:58:29

            Το οτι η LIfo ανηκει στην ιδια κατηγορια αντιχριστων με τους παρατρεχαμενους των Μπακογιαννη-Σταφανου Μανου φαινεται και απο την αρθρογραφια αλλα ακι την αναδημοσιευση στο blog τους.

            http://roides.wordpress.com/2011/08/15/15aug11/#comment-39917

  7. Μαλτέζος avatar
    Μαλτέζος 09/08/2011 15:15:52

    "Η κρατικίστικη λογική ξέρετε απαιτεί και κοινωνική ασφάλιση, συντάξεις, κράτος πρόνοιας".

    Μικρέ Οδυσσέα, εντελώς συνοπτικά, "κράτος πρόνοιας", αλά γκρέκα, α) που γεννά μόνο ελλείμματα και μαύρες τρύπες β) φορτώνει χρέη ακόμα και τα αγέννητα, γ) είναι πηγή αστείρευτης διαφθοράς και σπατάλης δ) το εκμεταλλεύονται μόνο όσοι μπορούν να πιέσουν και να εκβιάσουν τις πολιτικές εξουσίες ε) το "χαίρονται" γνωστά κυκλώματα κτλ κτλ κτλ, ων ουκ έστιν αριθμός, το χαρίζω σε αυτούς που το ονειρεύτηκαν..

    "Κράτος πρόνοιας" που με πετάει σε ράντζο στο Λαϊκό, ή με αναγκάζει να δωροδοκήσω για να εγχειριστώ, ή να τηλέφωνήσω στο μπάρμπα για να βρώ κλίνη, ή μου αρνείται το εφάπαξ, επειδή η κομματοκρατία έχει φαέι όλα τα λεφτά, ή, ή, ή, δεν το χρειάζομαι καθόλου..

    Για μένα, ένα τέτοιο "κράτος πρόνοιας" είναι η μεγαλύτερη κοροϊδία, η μεγαλύτερη απάτη, η χειρότερη ληστεία και ο πιο αισχρός και ανήθικος τρόπος να φορολογείς τους πολίτες σου..

    Και είναι ανήθικο, γιατί γίνεται με την πρόφαση της "κοινωνικής δικαιοσύνης" και παραπλανάται ο κόσμάκης. Απλούστατα, αυτή η παραπλανητική ρητορική δίνει σε κάποιους την ευκαρία να μαζέψουν ένσημα, τάχα μου και, "φιλάνθρωπων" αισθημάτων και "κοινωνιστικών" αναζητήσεων, ενώ, στην πραγματικότητα, εργάζονται και υποστηρίζουν ένα απολύτως χυδαίο σύστημα...

    Και δεν εννοώ εσένα με το τελευταίο, εννοώ τον εσμό και τους ανόμους του Κενοβουλίου..

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Μαλτέζος 09/08/2011 15:19:05

      Και επειδή το όποιο "κράτος πρόνοιας " στην Ελλάδα παρουσιάζει παθογένειες, διαφθορά και σπατάλη πρέπει να το καταργήσουμε;
      όχι να τα φτιάξουμε από την αρχή;

  8. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 09/08/2011 15:31:04

    Συνεχίζεις βλέπω απτόητος, πιστοποιητικό γέννησης πρέπει να σου αποστείλει;

    • oneoff avatar
      oneoff @ μικρός οδυσσέας 09/08/2011 16:01:27

      Εκείνα τα χρόνια κε μικρέ Οδυσσέα, οι γονείς, τα παιδιά τους τα δήλωναν στα γραφεία των κοινοτήτων, κατά βούληση και κατά το δοκούν. Οι δε ημερομηνίες γέννησης ήταν κατά δήλωσιν ή με κάποια βεβαίωση της μαμής. Τα έχουμε δεί αυτά και στις ταινίες του παλιού καλού Ελληνικού κινηματογράφου των οποίων ο κος Κρανιδιώτης είναι περίπου συνομήλικος. Εννοώ με τις ταινίες του Τζαβέλα, όχι του Πρετεντέρη(συγγνώμη για τη λέξη) ή του Σακελλάριου
      Το πιστοποιητικό γέννησης λοιπόν, μικρή αξία έχει.

      • oneoff avatar
        oneoff @ oneoff 09/08/2011 16:06:28

        Βεβαίως, είναι αρκετά νεώτερος του Fritz Lang.

      • Ignoramus avatar
        Ignoramus @ oneoff 09/08/2011 19:27:00

        Εκείνα τα χρονια; το 1965; Ετσι όπως το λες είναι σαν να μιλάς για τον μεσαίωνα. Σαν χθες ήταν το 1965 ρε μάστορα, κοψε κατι τις.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ oneoff 09/08/2011 22:30:34

        Ο Κορυδαλλός ήταν ήδη Δήμος. Βέβαια στα 88 στρέμματα, απέναντι από την έπαυλη μας με το κοτέτσι και την κληματαριά, βόσκανε πρόβατα.

      • juliet avatar
        juliet @ oneoff 10/08/2011 06:39:52

        Καλημέρα,
        Φίλε, σωστά τα λες.Ο πατέρας μου για να έχει μικρότερη διαφορά απο τη μάνα μου είπε στον αδελφό του που ήτανε κοινοτάρχης βάλε κάτι....χαχαχα και μίκρηνε την διαφορά απο 28 έτη το έκανε 25!
        Και τις μεγαλοκοπέλλες ;που για να παντρευτούν παρακαλούσανε να γράψουνε στο χαρτί γέννησης 5-6 χρόνια πιο κάτω.
        Τι έγινε ,παιδιά ,για το ψηφοδέλτιο θα αναβιώσουμε εποχές αποκατάστασης μεγαλοκοπέλλων.

  9. Ματλέζος avatar
    Ματλέζος 09/08/2011 15:48:52

    Να το φτιάξεις και να το αναμορφώσεις, χωρίς να αλλάξεις, πρώτα, το μυαλό των νεοελλήνων για το ποιός πρέπει να είναι ο ρόλος της κυβέρνησης και του κράτους, το θεωρώ εντελώς απίθανο. Το πρόβλημα της χώρας είναι προτίστως πρόβλημα ιδεών, το οικονομικό έπεται..

    Τέλος πάντων, άλλο ήταν το κυρίως θέμα της ανάρτησής σου, και πάει αλλού η συζήτηση τώρα.. ευχαριστώ για την φιλοξενία.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Ματλέζος 09/08/2011 16:40:57

      Το κράτος μας χρειάζεται αποπασοκισμό, όχι κατάργηση.

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Επώνυμος 09/08/2011 16:44:32

        Κι επανελληνισμό ίσως

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Επώνυμος 10/08/2011 02:32:28

        Βεβαίως, βεβαίως,καλό είναι να το γνωρίζουν αυτό, κι αυτοί που έρχονται ολοταχώς,για ν' αποφύγουν τις μιμήσεις.

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 10/08/2011 02:33:27

          Στον Επώνυμο απευθύνομαι.

  10. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 09/08/2011 15:49:27

    τα ψηφοδελτια θα παιξουν μεγαλο ρολο στις επομενες εκλογες και στη διαμορφωση του τελικου εκλογικου αποτελεσματος . ο κοσμος εχει μεγαλες απαιτησεις απο τη ν.δ. και αν δει στους συνδυασμους της ονοματα που τις προκαλουν εμετο δε θα ψηφισει. αυτο πρεπει να το δει ο ιδιος ο σαμαρας προσωπικα. στη ν.δ υπαρχουν και πολλα ντορακια ακομη τα οποια δεν φυγαν απο τη ν.δ. αλλα μολις ερθει η ν.δ στην εξουσια θα αρχισουν αμεσως την υπονομευση. αυτα τα ντορακια πρεπει ο κοσμος με τη ψηφο του στις εκλογες να τα πεταξει απεξω απο τη βουλη. αυτα τα ντορακια τα ξερει ο σαμαρας.
    επισης ξερει ποιοι προκαλεσαν το κοινο αισθημα την περιοδο της κυβερνησης απο τη ν.δ. και αυτους πρεπει να τους πεταξει εξω, ακομη και αυτους που επιθυμουν να κατεβουν εχοντας το ιδιο επιθετο με αυτους που προκαλεσαν.

  11. pg avatar
    pg 09/08/2011 17:12:22

    ΕΓΩ, 23-10-1965. ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ pg 09/08/2011 22:29:17

      Επ, σειρά!

  12. Enzo avatar
    Enzo 09/08/2011 21:54:28

    Αυτο είναι το πρόβλημα της ΝΔ;
    Τα λάβαρα της επανάστασης θα πρέπει να σηκώσει αν θέλει να πάρει αυτοδυναμία για να πιστέψει ο κόσμος, διαφορετικά ο γαπ θα συμπαρασύρει και την ΝΔ στον δικό του αφανισμό

  13. Vassilis avatar
    Vassilis 10/08/2011 07:53:40

    Τα χρόνια που πέρασαν από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα, εκπαίδευσαν τους νέους όχι στην πολιτική ηθική, αλλά στην πολιτική μίζας, μάσας, πόσας... Αν με αυτά τα πιστεύω βάλουμε 40άρηδες και ακόμα ακόμα 50άρηδες στη Βο(υ)λή, τι περιμένετε? Θα παλέψουν γι αυτά που έμαθαν και εκπαιδεύτηκαν, στην πλειοψηφία τους. Ο τόπος έχει ανάγκη από τίμιους και φιλέλληνες, ανεξαρτήτως ηλικίας. Όχι τζιτζιφιόγκους με σπουδές ξενόφερτες (αμερικανάκια, γερμανάκια, γαλάκια και άλλα πολλά εμπριμέ...)!!!

    • juliet avatar
      juliet @ Vassilis 10/08/2011 08:37:21

      Διαφωνώ,αν η εκπαίδευση στις χώρες που αναφέρεις λειτουργούν προς όφελος της Ελλάδας γιατί όχι.Εξυπνάδα είναι να ξέρεις πως να πολεμήσεις τις αδυναμίες του άλλου και να καλύψεις τις αδυναμίες της Πατρίδας σου.
      Αλλά για κοίτα γύρω σου ,ντρέπονται να πουν για την καταγωγή τους,ντρέπονται να πούνε που γεννήθηκαν(π.χ Panaratis).
      Εχει ανάγκη απο ΕΛΛΗΝΕΣ.Οσο για το τίμιος είναι σχετικό.Τίμιος είναι και ο ''στόκος''.......,τίμιος είναι και ευθυνόφοβος...τίμιος είναι και ο αδαής.....

      • Vasilis avatar
        Vasilis @ juliet 11/08/2011 21:23:20

        Διαφωνείς γιατί στο λεξικό σου δεν υπάρχει φαίνεται η λέξη φιλέλληνας... λυπάμαι αλλά στόκοι είναι όσοι δεν καταλαβαίνουν ότι η νεολαία της ελλάδας μεγάλωσε με ανδρέα, μητσοτάκη, ντόρα, κωστάκη και τους βοηθούς τους, τα λαμόγια. Αυτοί είναι το ζωντανό τους παράδειγμα. Κι αν θέλεις να σου θυμίσω τα εκ του εξωτερικού παραδείγματα, όπως Lehman bros και ΣΙΑ....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.