#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/01/2014 14:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Και ο βαστάζος της Ζωής στα επεισόδια στο γραφείο Βαρβιτσιώτη!



ΣΧΟΛΙΑ

  1. Jimakos avatar
    Jimakos 30/01/2014 15:39:42

    Το παλληκάρι κολλάει μερικά "βαρέα και ανθυγιεινά" και σε μερικά χρόνια θα είναι έτοιμος για την κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ. Για σπουδές δεν υπάρχει πρόβλημα, θα έχει σίγουρα εξασφαλίσει ένα καλό βαθμουλάκο από το διδακτικό προσωπικό της σχολής του.

  2. ελεος avatar
    ελεος 30/01/2014 15:52:50

    ντρεπεστε να τους αποκαλεσετε οτι ακριβως ειναι ? ταγματα εφοδου

  3. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 30/01/2014 17:48:42

    Όποιος γνωρίζει τα στοιχειώδη από συγκεντρώσεις, ξέρει ότι αυτού του είδους τη ντουντούκα (τηλεβόα επί το ελληνικότερον), λόγω βάρους, την χειρίζονται δύο άτομα.

  4. nikos avatar
    nikos 30/01/2014 19:38:30

    Μου θυμιζουν αυτους που πλακωνουν τους πανεπιστημιακους στο ξυλο,τους κτιζουν και λοιδορουν.Αυτα τα ΤΑΓΜΑΤΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ εχουν την ανοχη της κυβερνησης,κριμα.

  5. Ανεμομαζώματα avatar
    Ανεμομαζώματα 30/01/2014 19:53:50

    Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει η κυβέρνηση; Να ...εκτελέσει τα σαλεμένα; Ψυχραιμίααααααα!

  6. Ο Λούμπεν avatar
    Ο Λούμπεν 30/01/2014 21:44:46

    Όχι φυσικά! Να εξακολουθεί να τους ανέχετε...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ο Λούμπεν 31/01/2014 22:16:00

      Δηλαδή οι εκκενώσεις των χώρων που είχαν καταλάβει ή οι συλλήψεις στα επιεσόδια είναι ανοχή για σένα;

  7. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 30/01/2014 23:10:06

    Καμιά ένσταση.Αρκεί να μένει στα χέρια τους και να μην προσγειώνεται στο κεφάλι κανενός μπάτσου και μετά λέτε ''φάγαμε ξύλο''....καλά σας έκαναν

  8. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 31/01/2014 07:45:08

    Μια ψυχαναλυτική Επιστημονική ανάλυση των τριών εμφανιζόμενων προσώπων της φωτογραφίας, είναι ενδιαφέρουσα διότι συμπυκνώνει και εξηγεί, όλη την παρεμβατική συμπεριφορά όλων των συντελεστών του ΣΥΡΙΖΑ!

  9. Ελλην Πολίτης avatar
    Ελλην Πολίτης 31/01/2014 17:44:52

    Τα Τάγματα Εφόδου του ΣΥΡΙΖΑ καιρός είναι να τα αντιμετωπίσει η κυβέρνηση.
    Δικαστήρια έχει, νόμους και αστυνομία διαθέτει.
    Γιατί ΔΕΝ καταδικάστηκαν απο το αυτόφωρο για επίθεση και κατάληψη σε κυβερνητικό κτίριο, επίθεση εναντίον υπουργού της κυβέρνησης, φθορά κυβερνητικού (τα συνθήματα), έμπρακτη επίθεση κατά του δημοκρατικού πολιτεύματος, σύσταση συμμορίας και εγκληματικής οργάνωσης.
    Μήπως έχουμε μυωπία και βλέπουμε εχθρούς μόνο στην ΧΑ

  10. ΛΥΚΟΡΝΙΟ avatar
    ΛΥΚΟΡΝΙΟ 31/01/2014 20:58:10

    Έχει πάει στρατό ο κύριος ; Αν όχι,να η ευκαιρία να κουρευτεί. Αλλά και η άλλη δίπλα στην κλάραμπελ με το γυαλάκι αντροφέρνει ή μου φαίνεται ;

    • Γεώργιος Τ. avatar