#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/01/2014 12:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ιδού οι φταίχτες για το Μνημόνιο



απο το Facebook

ΣΧΟΛΙΑ

  1. aris avatar
    aris 11/01/2014 12:27:00

    Αν την έπαιρνες, ο Κοντομηνάς θα σου είχε φάει 500.000.000+0,23 .
    Τώρα τουλάχιστο γλίτωσες 0,23 το ΦΠΑ απ' τη γ@μ απόδειξη για τη ζαμπονοτυρόπιτα. Εκανες αυτό που έκανε κι ο προππάπος σου στην τουρκοκρατία όταν πλάκωνε ο Βεληγκέκας για το χαράτσι...

  2. η Dimi avatar
    η Dimi 11/01/2014 12:32:19

    «Ο Γιώργος, θέλει τον Έλληνα
    να τον εδεί στον τάφο,
    μα ο Έλληνας τού φώναξε,
    στα φρύδια μου σε γράφω.»

    (της παρέας μαντινάδα)

  3. TopGunZ avatar
    TopGunZ 11/01/2014 12:49:08

    Ο Κοντομηνάς έκλεψε μία φορά 500εκ. Πόσα εκατομμύρια ζαμπονοτυρόπιτες φαγώθηκαν, βρύσες φτιάχτηκαν, αυτοκίνητα επισκευάστηκαν, ρούχα φορέθηκαν, φρεντοτσίνα καταπόθηκαν άνευ αποδείξεως?

    • Simon Bolivar V avatar
      Simon Bolivar V @ TopGunZ 11/01/2014 12:59:27

      Και τα λεφτά της ζαμπονοτυρόπιτας σε off-shore μπήκαν φαντάζομαι . Μαζί τα φάγαμε.

    • Yiannis avatar
      Yiannis @ TopGunZ 11/01/2014 13:02:47

      1) Ο "κοντομηνάς" δεν είναι ένας και οι παρόμοιου τύπου ενέργειες δεν γίνονται άπαξ.
      2) Γιατί καταργήθηκαν τα σοβαρά κίνητρα συλλογής των αποδείξεων (τύπου Αλογοσκούφη);
      Το "σύστημα" ξεπερνά κάθε λογική σκέψη του απλού πολίτη.

    • Xmm avatar
      Xmm @ TopGunZ 11/01/2014 13:26:49

      Έχεις εικόνα άνθρωπε μου τι σημαίνει 500 μυρια;;;;;;

    • θηραία avatar
      θηραία @ TopGunZ 11/01/2014 13:30:09

      ...οι άλλοι οι ομοειδεάτες του κοντούμηνά,
      πόσα σούφρωσαν με παρόμοιους τρόπους;;;
      Αφού βρείς το νούμερο αυτό, βρες το ισόποσο σε φρεντουτσίνα,κλπ, και μετά μας λες ποιον κυνηγάμε πρώτο;;;

    • κππ avatar
      κππ @ TopGunZ 11/01/2014 14:24:38

      εχεις αισθηση του ποσα λεφτα ειναι 500εκ ανθρωπε μου ή το παίζεις οτι δεν έχεις;;;

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ κππ 11/01/2014 20:18:43

        Έχω συναίσθηση τι σημαίνει πάντως πολλαπλά προφίλ.

        • Yiannis avatar
          Yiannis @ TopGunZ 11/01/2014 21:00:42

          Εγώ, πάντως, είμαι ένας.
          Πες μας, τώρα, γιατί το σύστημα κατάργησε τα κίνητρα συλλογής των αποδείξεων, ακόμα και από τους γιατρούς (μονίμως και υπερόγκως φοροδιαφεύγοντες).

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Yiannis 12/01/2014 11:18:26

            Δεν ξέρω, διαφωτίστε με. Πάντως, αν χρειάζεται κίνητρο η νομιμότητα καταλαβαίνετε ότι όλο και περισσότερο με επιβεβαιώνετε.

    • Πτήση avatar
      Πτήση @ TopGunZ 11/01/2014 15:03:11

      Να τοι και πάλι οι ακάματοι επαγγελματίες μαστιγωτές των Ελλήνων, που προσπαθούν να μας πείσουν να ...σκάσουμε γιατί για όλα εμείς φταίμε.
      Μην κουράζεστε όμως άδικα πια Τοπ Γκανεζίστες. Δεν τσιμπάμε άλλο!
      Το παραμύθι τέλειωσε.

      • CC avatar
        CC @ Πτήση 11/01/2014 15:23:53

        Θα σου το γράψω απλά: 1 € φοροδιαφυγή την μέρα ο καθένας μας είναι 3,6 δις.

        • Πτήση avatar
          Πτήση @ CC 11/01/2014 16:29:41

          Θα σου το πω απλά. Από το κεφάλι βρωμάει το ψάρι.
          Για να κατσικοκλέβει εν λευκώ ο Σημίτης, έπαιρνε και μαϊμού σύνταξη η κυρά Μαρία....

          • CC avatar
            CC @ Πτήση 11/01/2014 17:18:16

            Αν με αυτό που είπες δικαιολογείς τον κάθε Ελληνα που φοροδιαφεύγει τότε κύττα πάλι τις αρχές σου. Αν πάλι δεν καταλαβαίνεις τότε συνέχισε την γκρίνια. Καλή τύχη.

          • Ολική αφασία avatar
            Ολική αφασία @ CC 11/01/2014 20:37:10

            Δεν σου είπε αυτό που θες να καταλάβεις, αλλά οτι οι Σημίτηδες για να ρημάξουνε τη χώρα, διέφθειραν τον λαουτζίκο, διευκολύνοντάς τον με κάθε τρόπο και κατευθύνοντάς τον στη λαμογιά. Καλά μυαλά.

          • CC avatar
            CC @ Ολική αφασία 12/01/2014 00:29:01

            Κύλησε ο τεντζερης και βρήκε το καπάκι. Κύττα και συ τις αρχές σου. Αν δεν θέλεις να διαφθείρεσαι τότε δεν διαφθείρεσαι. Είναι τόσο απλό. Στη κατάσταση της αφασίας που βρίσκεσαι τις ευχές για καλά μυαλά μάλλον εσύ τις χρειάζεσαι περισσότερο.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Πτήση 11/01/2014 20:16:26

            Δηλαδή τώρα εσείς επιχειρηματολογήσατε εναντίον μου? Μα με επιβεβαιώσατε. Ότι αφήναμε οι Κοντομηνάδες να κλέβουνε 500άρικα για να κλέβουμε εμείς πεντάρες. Εγώ τουλάχιστον ήμουν ευγενικός, εσείς μας βγάζετε εντελώς ηλίθιους.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Πτήση 11/01/2014 23:14:16

            "Για να κατσικοκλέβει εν λευκώ ο Σημίτης,. . ."

            Πήγαινε λίγο πιό μπροστά, ὁ Σημίτη τό συνέχισε!

        • Aris1 avatar
          Aris1 @ CC 13/01/2014 15:52:44

          Είναι 1,8 δις το χρόνο φίλε CC .Τα μωρά και οι γέροι δεν φοροδιαφεύγουν .Αλλά και 3,6 δις το χρόνο να είναι η "άμυνα στα χαράτσια" απο τον λαουτζίκο, είναι μόνο οι πενταροδεκάρες απο την φοροδιαφυγή των 36 δις το χρόνο που κάνει το 1% των νταβατζολαμογίων.
          Οι αριθμοί όσον αφορά την κατανομή των ευθυνών είναι αμείλικτοι σε βάρος των μεγαλοκαρχαριών. Δεν είναι μόνο θέμα κοινής λογικής.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Πτήση 11/01/2014 20:19:31

        Εσείς το λέτε "μαστίγωμα". Εμείς το λέμε αυτοκριτική, υπευθυνότητα και αξιοπρέπεια.

        • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
          Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ TopGunZ 11/01/2014 20:55:36

          Η αυτοκριτική γίνεται πάντα ιδιωτικώς, οι ευθύνες είναι προσωπικές και οι γενικεύσεις απλοϊκός τρόπος μετάθεσης των ευθυνών. Κρατήστε τις ενοχές σας για τον εξομολόγο σας λοιπόν και μην τις εξάγετε.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής 12/01/2014 11:21:08

            Δυστυχώς θα σας την κόψουμε την μπεσαμέλ. Τόσα χρόνια που ιδιώτευε η αυτοκριτική μας είδαμε που μας φτάσατε οι large και μπρούκληδες. Πλέον δε θα σας αφήνουμε σε χλωρό κλαρί να χαίρεστε τα φαγωμένα.

          • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
            Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ TopGunZ 13/01/2014 22:16:58

            Στον καθρέφτη σας να τα λέτε αυτά τα λαϊκίστικα περί των τάχα φαγωμένων από ''εμάς'' και το ρολάκι του αδέκαστου τιμητή, αφήστε το καλύτερα κατά μέρος, γιατί δεν μπορείτε να το υποστηρίξετε επαρκώς και αποκαλύπτεστε.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ TopGunZ 11/01/2014 21:33:04

      Φίλε Top,πιστεύω ὅτι ὁ συλλογισμός σου θά ἦταν πιό ἀκριβής ἄν δέν ἔβαζες σέ ἀντιδιαστολή τήν περίπτωση τοῦ Κοντομηνᾶ ἀπό τή μιά καί τῆς καθημερινῆς μκρῆς ἤ μεγάλης φορο- , εἰσφοροδιαφυγῆς ἀπό τήν ἄλλη.
      Κλοπή καί μάλιστα τεράστια ἡ πρώτη,κλοπή καί ἡ δεύτερη.
      Στή μιά μεριά τῆς ζυγαριᾶς μπαίνουν ὅλες αὐτές οἱ περιπτώσεις καί στήν ἄλλη μεριά μπαίνει ὁ λαός πού καλῶς ἤ κακῶς συνειδητά δέ συμμετεῖχε σέ κανένα πάρτυ...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Κυθήριος 12/01/2014 11:27:30

        Να με συγχωρέσεις Κυθήριε, αλλά είτε χορεύεις πάνω στο τραπέζι με μια σαμπάνια στο ένα χέρι και έναν αστακό στο άλλο, είτε κάθεσαι μαζεμένος σε μια γωνιά τρώγοντας τα περισσεύματα από ένα καναπεδάκι, στο ίδιο πάρτυ είσαι. Ειδικά εάν σκεφτείς ότι το σπίτι στο οποίο γίνεται το πάρτυ είναι το δικό σου και αφήνεις τον καθένα να στο κάνει λαμπόγυαλο μην τυχόν και χάσεις τα ψίχουλά σου, τότε φέρεις ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη. Φυσικά και οι δυσαναλογίες είναι θεόρατες, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να συνειδητοποιήσει ο κόσμος την έννοια της συλλογικής ευθύνης και να παραδεχτεί ότι δεν έκλεβε επειδή έκλεβαν οι μεγαλόσχημοι, αλλά υποσυνείδητα γούσταρε όταν κλέβανε, γιατί αποποιούνταν της δικής του ευθύνης.

    • MCA avatar
      MCA @ TopGunZ 11/01/2014 21:37:57

      Ας πληρώσουμε λοιπόν ο καθένας αυτό που του αναλογεί.

      • θηραία avatar
        θηραία @ MCA 11/01/2014 21:45:42

        Οι πολλοί το έχουν ήδη πληρώσει... σειρά των κοντομηνάδων τώρα!

        • θηραία avatar
          θηραία @ θηραία 11/01/2014 22:00:36

          ...και των ΄μιζαδόρων των εξοπλιστικών, για να μην ξεχνιόμαστε!

      • Πτήση avatar
        Πτήση @ MCA 12/01/2014 07:34:33

        Δώσαμε. Δώσαμε. Σειρά έχουνε οι χλέμπουρες πολιτικάντηδες τώρα. Οι πρασινογάλαζοι άπληστοι άρπαγες, ''ηθικής'' ΣημιτοΓΑΠοσυμμοριτών και σία.
        Φως στη σκανδαλάρα των εξοπλιστικών.

  4. ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 11/01/2014 13:12:16

    Καλά είσαι τόσο αφελής φίλε top gunz?
    Ξέρεις πόσες 500ρες εκ. έκλεψαν και μόνο οι 5000 Κοντομηνάδες των λιστών Λαγκάρντ τα τελευταία 40 χρόνια? Πάνω απο 500 δις. Και αυτά κάθονται στους φορολογικούς παραδείσους και σε ακίνητα εξωτερικού διότι είναι αδύνατο να τα φάνε. Αν τα έτρωγαν ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, θα ήμασταν Λουξεμβούργο και δεν θα ακούγαμε απο κρίση.
    Οι φόροι απ' αυτά που λες θα είχαν καταλήξει εκει επίσης. Δεν θα πήγαιναν ποτέ σε βρεφονηπικούς σταθμούς, φροντιστήρια,νηπιαγωγεία,συντάξεις, επιδόματα ανεργίας ώστε να πλησιάσει κάποτε και η Ελλάδα τον μ. όρο των κρατικών παροχών της Ευρωζώνης. Το "μην πληρώνεις κι εσύ φόρο ενα χιλιάρικο για να τρώω εγώ ήσυχος τις 500ρες εκ. με τους Κοντομηνάδες", ήταν το σούπερ ανατολίτικο σύστημα που έμεινε στην Ελλάδα ως κατάλοιπο της Τουρκοκρατίας
    και ταίζει ακόμα τα παχύδερμα αυτού του είδους. Κι εσύ τα υποστηρίζεις πάλι...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΓΡΗΓΟΡΗΣ 11/01/2014 20:14:40

      500 δις. ΟΚ. Στοιχεία? Γιατί εγώ μόνο κάτι ποσοστά φοροδιαφυγής έχω δει, κάτι φουσκωμένα εφάπαξ, κάτι θεόρατες αμοιβές, κάτι άχρηστες θέσεις και οργανισμούς, κάτι συμβόλαια σπιτιών στην πολύ χαμηλότερη της πραγματικής αντικειμενική, κάτι λαδώματα σε πολεοδομίες, κλπ κλπ... Κατά τα άλλα εγώ είμαι αφελής...

      • Aris avatar
        Aris @ TopGunZ 11/01/2014 21:24:17

        Σου είπα λίγα. Η Bild εγραψε οτι οι Κοντομηνάδες ΜΟΝΟ στην Ελβετία έχουν 600 δις. Αυτά που λες εσύ έχεις στοιχεία?Τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις? Οχι βέβαια, μόνο φήμες. Δεν σε χαρακτήρισα αφελή. Απλά διερωτήθηκα...

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Aris 12/01/2014 11:50:08

          Να υποθέσω πως αν η Bild βγάλει κάνα άρθρο πως πάμε καλά θα ξαναγίνει φυλλάδα σωστά? Εγώ ρωτάω για στοιχεία και εσείς συνεχίζετε να μου κάνετε πλειοδοσία συνομωσιολογίας. Για τα δε στοιχεία, απλά ψάξτε πόσες ήταν οι μαιμού συντάξεις που πληρώναμε τόσα χρόνια και στα πόσα δις υπολογίζεται η παραοικονομία, μαζί με τις καθημερινές αποκαλύψεις για τον δείνα 80χρονο βιτρίνα σε επιχείρηση που δεν πλήρωνε εισφορές ή τον τάδε επίορκο υπάλληλο που τα τσέπωνε. Το ότι ο κάθε Κοντομηνάς έκλεβε εκατοντάδες εκατομμύρια και ο κυρ-Μήτσος απέναντι μερικά χιλιάρικα δεν σημαίνει ότι ο κυρ-Μήτσος δεν είναι κλέφτης, απλά ότι ο κάθε Κοντομηνάς ήταν πιο αχρείος και θρασύς. Η αφέλεια έγκειται ακριβώς σε αυτήν την προσπάθεια αιτιολόγησης της λαμογιάς, λόγω... ερασιτεχνικής κατηγορίας.

      • Πτήση avatar
        Πτήση @ TopGunZ 12/01/2014 07:36:40

        Όχι. Δεν είστε ...αφελής. Εθελότυφλος προπαγανδιστής είστε αγαπητέ. Φως φανάρι.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Πτήση 12/01/2014 11:28:46

          Εγώ είμαι προπαγανδιστής ή εσείς που έχετε πάρει εργολαβία την αθώωση όλων των μικρολαμογιών?

          • Aris1 avatar
            Aris1 @ TopGunZ 13/01/2014 09:53:15

            Ενω εσύ έχεις πάρει εργολαβία την αθώωση των μεγαλοκαρχαριών και μας λες με το στόμα γεμάτο, οτι τι 10.000 να κλέψει ο μπακάλης απο το κράτος τι 1 δίς ο Κοντομηνάς, και οι δύο ένα πρόστιμο 1000 θα φάνε αφου και οι δύο κλέφτες είναι. Και αφού οι μεγαλοκαρχαρίες είναι μόλις το 2-3% του πληθυσμού ας ασχοληθούμε πρώτα με τα μικρολαμόγια και σε μερικές δεκάδες χρόνια που θα τελειώσουμε μ' αυτά, θα ασχοληθούμε και με τα δις των μεγαλοκαρχαριών. "Αθώα" η λογική σου φίλε Top Guns. Aν σε διαβάσει ο Κοντομηνάς θα σε προσλάβει για συνήγορό του. Δυστυχώς όμως θα σε διαβάσει πρώτος ο συνήγορός του και τα ακλόνητα επιχειρήματά σου θα τα χρησιμοποιήσει στο δικαστήριο δωρεάν...Και νά 'σαι βέβαιος οτι οι δικαστές θα πεισθούν, αφου όλα τα μικρολαμόγια κλέβουν , τι να σου κάνει κι ο "μεγάλος" ?...

  5. daresome avatar
    daresome 11/01/2014 13:30:22

    έτσι ! .... Κοντομηνάς - ζαμπονοτυρόπιτα σημειώσατε Χ .....

  6. sender avatar
    sender 11/01/2014 13:36:23

    Αντε βρε,βρέθηκε Το άλλοθι.Αντίσταση τώρα.Από μια ζαμπονοτυρόπιτα ξεκίνησε και ο κάθε Κοντομηνάς.

  7. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 11/01/2014 13:45:18

    Αν δε φτιάξουμε Κράτος ,απλά λέμε λόγια για να περνάει η ώρα.

    Κράτος χωρίς απολύσεις (και δυνατότητα απόλυσης των άχρηστων ανα πάσα στιγμή) ΔΕΝ γίνεται.

    Απολύσεις ΔΕΝ θέλει το Σύστημα να κάνει με τίποτα ( στο Δημόσιο βέβαια), αποδεδειγμένο πιά.

    Αρα , καθίστε να μιλάτε για να περνάει η ώρα. Εγώ πάω να φάω καμιά ζαμπονοτυρόπιτα!

  8. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 11/01/2014 13:54:33

    Τῶρα μπήκαμε στό μνημόνιο,μήν εἴμαστε γκρινιάριδες ὅμως,ἄς δοῦμε ἐδῶ μέ ποιόν τρόπο μποροῦμε νά βγοῦμε ἀπό αὐτό : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=D0lQb7wJfcc

  9. Giorgis avatar
    Giorgis 11/01/2014 14:32:42

    Φτιάχτε ένα κράτος που δουλεύει επι τέλους. Ο Κοντομηνάς έφαγε τα λεφτά των Γερμανών. Τώρα μας τα κόψανε τα τζάμπα. Είμαστε χώρα σε συναγωνισμόμε άλλες. Δουλέψτε αν θέλετε δυτικό τρόπο ζωής η γκρινιάξετε μέχρι τον πάτο. Τέλος η φραπεδιά και να κοροϊδευετε τους εργατικούς λαούς.

    • θηραία avatar
      θηραία @ Giorgis 11/01/2014 14:50:03

      Αποταμίευαν το υστέρημά τους κάθε μήνα τόσα χρόνια οι Γερμανοί συνταξιούχοι και άλλοι τόσοι μικροκαταθέτες στο ταχυδρομικό ταμιευτήριο;;;

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ θηραία 11/01/2014 15:10:25

        Θηραία, μην ασχολείσαι με τον συγκεκριμένο σχολιαστή: κλασσική περίπτωση «Συνδρόμου της Στοκχόλμης». Τόσα χρόνια στο Ντωητσλαντ, ταυτίστηκε με αυτούς που υπηρετούσε κι αυτοί κάθε μέρα ανελλιπώς του δείχναν την περιφρόνησή τους. Δεν κατάφεραν, άλλωστε, όλοι οι Έλληνες του εξωτερικού κάτι καλό, τί να κάνουμε.

        • θηραία avatar
          θηραία @ ΚΜ 11/01/2014 15:37:40

          Ελήφθη!
          Εχω μείνει σε εκείνους τους μετανάστες που στέλνανε χρήματα από τα ξένα, όχι μόνο στην οικογένειά τους αλλά και σε όλο το χωριό για να κάνουν σχολεία, να πάει στο γιατρό ό τάδε συχωριανός κλπκλπ. Κάτι τέτοιοι ή οι αληθινοί αστοί ενισχύαν οικονομικά τα πάτρια ...
          Μετά ήλθαν οι νεόπλουτοι, τα γκόλντενμπόυς και κάθε είδους τυχοδιώκτης περί πάρτης κι όχι πιά ....για την πατρίδα ρε γ@μ@τ@!!!!

      • ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ @ θηραία 11/01/2014 16:02:26

        Έδινε η Γερμανία δάνεια στην Ελλάδα, το ΤΤ έπαιρνε τα δάνεια αυτά και τα έδινε σε θαλασσοδάνεια, η Ελλάδα δε μπορεί να πληρώσει τα δάνεια άρα το ΤΤ έφαγε τα λεφτά της Γερμανίας. Έχει κάποιες ανακρίβειες ο συλλογισμός αλλά κατά βάση είναι σωστός

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 11/01/2014 16:29:26

          Όχι, μέχρι τότε δεν είχε ληφθεί κανένα διμερές δάνειο από τη Γερμανία. Επίσης, η Γερμανία, τα δάνειά της τα παίρνει πίσω με τόκο. Και βρίσκει και μας δανείζει εν μέρει και από αυτά που μας χρωστάει (από πολεμικές αποζημιώσεις και κατοχικά δάνεια) καθώς και από όσα έβγαλε λαδώνοντας (για τα οποία έπρεπε να φάνε εξοντωτικά πρόστιμα οι εταιρείες της και να μην μπορούν να συμμετάσχουν σε καμία δημοπρασία σε καμία χώρα της ΕΕ, όπως η κοινοτική νομοθεσία προβλέπει). Άρα μπάζει από εκατό μεριές το παραλήρημα που αποκαλείς «συλλογισμό».

          ΥΓ: Όλα αυτά, ασχέτως του τί έκανε ο Κοντομηνάς (για το οποίο, επιζητώ κι εγώ την διαλεύκανση και την νέμεσι).

        • George Ν avatar
          George Ν @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 11/01/2014 19:00:03

          Κατά βάση είναι σωστός. Γενικότερα οι εισφορές και οι καταθέσεις των βορείων μελών της EZ γίνανε υπέρμετρος δανεισμός στο Νότο ώστε να αυξηθούν οι εξαγωγές των Βορείων. Δανεισμός που δεν μπορεί όμως να αποπληρωθεί. Μύλος. Εκ του αποτελέσματος οι μόνοι που είχαν δίκιο ήταν οι Σουηδοί, οι Δανοί, οι Τσέχοι και οι Βρετανοί που είπαν Euro? No thank you.

        • Aris avatar
          Aris @ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 11/01/2014 23:37:18

          Εδινε η Ελλάδα κατοχικά δάνεια και οι σύμμαχοί της ανωρθωτικά δάνεια στη Γερμανια και της χάριζαν τις Γερμανικές αποζημιώσεις, ανέλαβαν οι Αμερικάνοι την άμυνά της για να μην ξοδεύει, τη δάνεισαν όλοι μαζι οι ευροεταίροι για να επανενωθεί και μετά άρχισε αυτή να μας δανείζει έντοκα για να της πληρώνουμε άχρηστα Λέοπαρντ και υποβρύχια που ποτέ δεν παραλάβαμε, πλην ενός που γέρνει. Στο μεταξύ ακόμα κι αυτά που μας δάνεισαν μέσω τραπεζών πάντα, τάβγαλαν έξω
          οι Κοντομηνάδες και μόλις έσκασε η leehman Brothers και κινδύνεψε να σκάσει η Deuchebank (η αγαπημένη του Ακη) μας έκαναν ληξιπρόθεσμα τα δάνεια και μας είπαν κόψτε το λαιμό σας και πληρώστε τα επειδή είστε Ελληνες, άρα όλοι Κοντομηνάδες...
          *Για να βλέπουμε ολη την εικόνα φίλε ΣΠΑΡΤΙΑΤΗ και όχι μόνο το κομμάτι που βολεύει εμας και τους φίλους μας.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Giorgis 11/01/2014 15:17:22

      Ὁ Κοντομηνάς ἔφαγε τά λεφτά τῶν Γερμανῶν;!!!
      Ὄχι κύριε,ἔφαγε μέρος τῶν πολεμικῶν ἀποζημιώσεων πού μᾶς χρωστοῦν.
      Καλά τούς ἔκανε...

      • θηραία avatar
        θηραία @ Κυθήριος 11/01/2014 18:15:59

        +++++++++++++++++

      • Πτήση avatar
        Πτήση @ Κυθήριος 12/01/2014 07:39:37

        Είναι κι αυτή μία ...οπτική! :-)

  10. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/01/2014 16:08:41

    Όταν ο Κοντομηνάς έπαιρνε χωρίς ΦΠΑ (και χωρίς επιτόκιο) τις 5x100x1.000x1.000 ζαμπονοτυρόπιττες, εμείς οι εύπιστοι αγοραστές της "λιανικής" τραγουδούσαμε άσματα επινίκια:
    Για την "ισχυρη Ελλάδα", για την "επανίδρυση του κράτους", για την "διείσδυση στα Βαλκάνια" (κάτι σαν την βασίλισσα Βικτωρία στις Ινδίες), για την Ολυμπιάδα-2004 ρε γκαμότο !
    Τώρα χορεύουμε για να ζεσταθούμε. Πετρέλαιο γιόκ, το αέριο ακριβό, το πέλλετ το αφιλότιμο θέλει και αυτό συνεχή τροφοδοσία, και κοστίζει...

    • θηραία avatar
      θηραία @ Uncle Stgm 11/01/2014 16:43:47

      ...και του πληρώναμε και τα ασφάλιστρα, για να μας κοροιδεύουν, ααααμα τύχαινε να τους χρειαστούμε!!!!

    • Aris avatar
      Aris @ Uncle Stgm 12/01/2014 00:13:23

      Ναι θείε, εμείς οι εύπιστοι Ελληνες τινάξαμε στον αέρα τη Leehman Brothers και την Παγκόσμια οικονομία τ0 2008 διότι είμαστε τεμπέληδες ανεπρόκοποι και μακάκες και όχι "έντιμοι και ευφυείς κυρίες και κύριοι σαν την Μέρκελ και τον Σόιμπλε που μας συμπονούν κι απο πάνω. Μας υπερεκτιμάς βλέπω...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Aris 12/01/2014 11:44:39

        Πάντως το Ελληνικό τραπεζικό σύστημα πάνω κάτω με τον ίδιο τρόπο το τινάξαμε, βλέπε φούσκα ακινήτων (και όχι μόνο), για αυτό ήμασταν από τους πρώτους μαζί με την Ισπανία που φάγανε το τσιβί.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Aris 12/01/2014 14:02:02

        Aris, έχει και αλλού πορτοκαλιες που κάνουν σάπια πορτοκάλια:
        Στην Ισπανία (Βαλένθια) φτιάξανε ολόκληρο αεροδρόμιο, όπου δεν θα κατέβει ποτέ αεροπλάνο. Πολλοί το ήξεραν, αλλά κιχ.
        Στην Ιταλία η εξουσία και τα πορνομάγαζα ήταν ένα.
        Να μη πω τι γινόταν στην χώρα καταγωγής της φούσκας, τις ΗΠΑ, με το τραπεζικό τους σύστημα, ακίνητα, εταιρικό κόσμο κτλ: "Του Φιλίπποβιτς το κάγγελο" επί δέκα είς την ενάτην. Πρόσθεσε και μερικά ψιλά από Μισέλ, Τομπού, "Βουλγαρο" και Κοντό Μηνά με πολλαπλασιαστικό συντελεστή δισεκατομμύριο.
        Εδώ ακόμη και η ενάρετος "σοσιαλιστρική" Βενεζουέλα, με τα τζάμπα χυμένα πετρέλαια του Τσαβες και του Μοράλες, αποκαλύπτεται βαθμιαία ότι είναι τεράστιο τροπικό μπουρδετομάγαζο γεμάτο κο-κότες και κοκκόρους
        Το ότι μιλώ για τα καθ' ημας ως πλησιέστερα, δεν σημαίνει ότι δεν είμαι "διεθνιστής" και "Κοσμοπολίτης".
        ¨Ολο το σύστημα είναι σάπιο. Απλώς στην Ελλάδα η σαπίλα έθιξε ζωτικά όργανα και χωρίς "ορρό" θα είχε πεθάνει.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Aris 12/01/2014 16:14:47

        Ξέχασα τον Βόλφ Σώυμπλε, τον λαθρεμπορο όπλων Σράιμπερ, τον πρωθυπουργό του Καναδα Μαλρόνευ, τα Λέοπαρντ και τα δωράκια στην CDU με κρυφές συναντήσεις στα ξενοδοχεία των Άλπεων.
        Λύκε, Λύκε, είσαι εδώ; Είναι μαζί σου ο Άκης και ο Κάντας;
        Το θυμίζω, πάλι εγώ, για να μη μου γράψει ο φίλτατος ΚΜ ότι αφήνω καταμέρος αυτούς που ροκανίζουν (βουνό το πριονίδι !) στου Μπέρτολτ Μπρέχτ τη χώρα.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Uncle Stgm 12/01/2014 16:22:07

          "Ξέχνα το Γιάννη..."
          ...με αγάπη Βόλφ (= Λύκος)

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Uncle Stgm 13/01/2014 21:34:44

          Τρελάθηκαν οι Τεύτονες να τους τιμωρήσουν; Αφού σε αυτούς βασίζεται το εξαγωγικό τους μοντέλο!

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 11/01/2014 16:16:42

    Έγινε βέβαια ανακεφαλαιοποίηση, με εγγύηση του Ευρωπαικού Μηχανισμού που προσμετράται στο εθνικό μας δημόσιο χρέος.
    Οι τρύπες που άφησαν στον τραπεζικό ισολογισμό οι ακατανόμαστοι, στοκαρίστηκαν με "ευρω-στόκο".
    Αλλά πότε θα αποπληρωθεί στην πράξη, αυτό τουλάχιστον το μέρος του διακρατικού δανείου;
    Τι νομίζετε; Quiz:
    1. Το 2025;
    2. Το 2028;
    3. Του Αγίου Λούτσου (το νοστιμότατο ψάρι - για να μή εκστομίσω κάτι άκομψο);
    Του λόγου μου, ποντάρω στο "ψάρι", βάλτε τώρα που γυρίζει.

    • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
      Θόδωρος 17.06.2014 @ Uncle Stgm 11/01/2014 20:38:34

      Γιατί να αποπληρωθεί ΌΛΟ, ρε Θείο? Ξέρεις κανένα που να πληρώνει εντελώς? Των ΗΠΑ που έχει πάει το χρέος?
      Θα μου πεις δεν είναι 175% του ΑΕΠ. Ναι, αλλά αυξάνεται, γιατί κι αυτοί άκρη-άκρη του γκρεμού προχωράν. Από μας θα τα πάρουν για να έρθουν στα ίσα τους δλδ?

      Και οι φίλοι μας οι Γερμανοί για να είναι ihr Vaterland uberalles και κυρίαρχοι? Γιατί, ρε Θείο? Το κέρατο έχουν? Κι εμείς στο πηγάδι κατουρήσαμε? Νταξει, είμαστε μ@λ@@#$ες αλλά λέμε να φτιαχτούμε, να σηκώσουμε κάποια στιγμή κεφάλι..

    • Aris avatar
      Aris @ Uncle Stgm 11/01/2014 23:58:30

      Αγαπητέ θείο, "Σύνδρομο Στοκχόλμης" κι εσύ με τη Γερμανία?
      Αν το δικαστήριο χρεώσει στη Deuchbank και την Bundesbank την ζημια απο τα άχρηστα Λέοπαρντ και τα υποβρύχια που δεν παραλάβαμε και το άλλο δικαστήριο τις πολλαπλές ζημιές απο την Siemens και συμψηφίσουμε και το κατοχικό δάνειο ακόμα κι αν τους χαρίσουμε τις πολεμικές αποζημιώσεις, θα μας χρωστάνε αντί να τους χρωστάμε. Δεν θα χρειαστεί καν να τους δωσουμε τα κλεψιμέικα των Κοντομηνάδων που θα τους κατάσχει ο Σαμαράς (λέμε τώρα) μόλις ανοίξει τις λίστες Λαγκάρντ. Εχεις καταλάβει θείο τι καταστροφή έχουν κάνει στις Πατρίδες μας εδώ στο Νότο τα " αξιοπρεπή λαμόγια" των Τραπεζών που κυβερνούν τη Γερμανία και τους "συμμάχους" της του Βορρά?
      Δεν κατάλαβες ακόμα οτι έχει δίκιο ο Χέλμουτ Σμίτ που τους αποκαλεί σφουγκοκωλάριους των Τραπεζιτών?

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Aris 12/01/2014 14:19:52

        Στο quiz, στο quiz.
        Συμμετοχές θέλω, προβλέψεις. Βάλτε τώρα που γυρίζει, αύριο θα είναι αργά.
        Τα κλειμέικα των κοντών Μηνάδων να τα πάρουν απο τους κοντούς (άμποτε). Αλλά για τα άλλα, (π.χ. για το Πεντάγωνο Επτά Αστέρων), αφού εκατομμύρια Ελλήνων ψήφιζαν ως αξιόπιστους πολιτικούς Τζοχανταραίους, Μισέλ, Γιάννους και Βούλγαρους- Άκηδες, τι να πώ; Don't put the blame on me;
        Έ όχι δεν θα γίνω υποκριτής στα γεράματα. Άλλωστε του λόγου μου ποτέ δεν τους ψήφισα, τι ζόρι τραβάω; Εθνική ενότητα με κλέφτες και απατεώνες γίνεται; Δεν γίνεται, ούτε με σφαίρες...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Aris 12/01/2014 16:19:55

        Φυσικά έχει δίκιο ο Σμίτ, γι αυτο και καπνίζει 5 πακέτα την ημέρα, στην ηλικία του. Για να ξεχνά.
        Αλλά όπως αυτοί οφείλουν να λύσουν το πολιτικό -οικονομικό - ηθικό πρόβλημα στη χώρα τους, έτσι ακριβώς οφείλουμε και μεις στη δική μας.
        Κοινό το πρόβλημα, κοινό το αίτημα: "Έξω κοπρίτες απο την παράγκα", σε Ελλάδα, Γερμανία και παντού στον κόσμο !

  12. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 11/01/2014 18:28:34

    Ungle Stgm,
    Πάντοτε ...μεγαλόστομος και ...εξ ύψος θεωρητικός. Πολύ σωστά σου τα σούρει ο ΚΜ.
    Εγώ θα ήθελα να σου υπενθυμίσω, κάτι που φυσικά θα όφειλες να γνωρίζεις πριν εκφράσεις την περιφρόνησή σου προς όλους τους Έλληνες (....εμείς οι εύπιστοι .... τραγουδούσαμε άσματα επινίκια...- έτσι τουλάχιστον λες-), 'οτι οι ...φίλοι μας ,τίποτα δεν μας έδωσαν από την καλή τους την καρδιά και από φιλική διάθεση.
    Αν δεν είχαν απόλυτο συμφέρον και κέρδος, θα μας χορηγούσαν και τη χαριστική βολή , όπως συχνάκις και στο παρελθόν!!

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ΝΤΙΝΟΣ 12/01/2014 14:11:45

      Όχι όλοι οι Έλληνες, ούτε κάν όλοι οι πολιτικοί:
      Θυμάσαι τον Μιχάλη Παπαγιαννάκη τι έσουρε στους κωκο-Ολυμπιακούς 2οο4 της Γιάννας και των Ελληναράδων; Τους ξεφτίλιζε, αλλά ποιός τον άκουγε τότε; Λίγοι...
      "Έχασε" τότε τη μάχη ο αείμνηστος Μιχάλης. Και ευτυχώς γι αυτόν, έφυγε νωρίς και δεν πρόλαβε να δεί με θλίψη, πόσο δίκιο είχε.
      Και που είναι οι τότε "νικητές"; Πτώματα στο πάτωμα είναι, οι ηττημένοι του σήμερα. Πολιτικάντηδες τσίρκουλα με χοντρά πορτοφόλια, και κουφιοκέφαλοι, αλαζόνες Ελληναράδες.
      Γιατί μεγαλόστομος και εξ ύψους; Επειδή βλέπω τη χλίδα σε κάποιους γύρω, τον τρόπο ζωής τους, πολιτικών και άλλων, πως πατούν πάνω στα κορόιδα; Την ξεφτίλα τους, τύπου Μισέλ και Κοντού Μηνά του ραμολιμέντου λαιφστυλίστα;
      Σάπια κοινωνία και αποτυχημένο κράτος φτιάξανε. Να μασήσω τα λόγια μου είναι χειρότερο από λάθος, είναι συνενοχή.

  13. Scarface avatar
    Scarface 11/01/2014 20:50:28

    Πληρωστε εφορια κοροιδα ελευθεροι επαγγελματιες για να μην εχετε περιθαλψη με το αθλιο τεβε. Για να περνετε συνταξη της πλακας στα 60 με 37 χρονια χρυσοπληρωμένα ενσημα. Για να σας κλεβει ετσιθελικα το κρατος με περαιωσεις και αντικειμενικα κριτηρια. Για να θεωρειστε απο την εφορια φοροφυγάδες και να πρεπει να αποδειξετε το αντιθετο. Για να χρηματοδοτείτε τα εφάπαξ, τις συνταξεις, τα επιδόματα, τα δωρα, 50αρηδων χαραμοφάηδων αφισοκολητων.
    Για να μπορει το κάθε βλαχαδερο βουλευτης να διοριζει ολο το χωριο του ετσι ώστε να εξασφαλιζει την εκλογη του για παντα. Για να μπορει ο κάθε δημοσιουπαλληλος να πηγαινει για κάθε δευτερο σαββατοκυριακο στο χωριο του τριημερο για τις ελιες κοκ, να αφηνει τα καλοριφέρ η τα κλιματιστικα της "υπηρεσίας" αναμενα ετσι ώστε να βρισκει ζεστη-δροσια τη Δευτερα το πρωι, να μην ψωνιζει για το σπιτι του καθαριστικα, γραφικη υλη, πολλες φορες και τροφιμα (!), αφου μπορει να τα βρει τσαμπα από τη "δουλεια". Για να είναι ολοκληρα σογια διορισμένα στο δημοσιο. Πατεράδες, μαναδες, γιοι, κορες, γαμπροι, νύφες κοκ.

    ΚΑΙ ΝΑΣ ΣΑΣ ΒΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΛΟΥΤΙΣΑΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ "ΒΟΛΕΨΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ", ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ 22 (ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ) ΓΙΑ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ (70) ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 50 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ "ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ". ΕΝΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ "ΚΑΜΑΡΙΑ" ΠΙΝΟΥΝΕ ΦΡΑΠΕΔΕΣ ΠΑΙΖΩΝΤΑΣ ΤΑΒΛΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩΝΤΑΣ ΤΟ "ΔΙΟΡΙΣΜΟ".

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Scarface 12/01/2014 11:39:20

      Τι λέτε αγαπητέ μου, δε βλέπετε, μόλις πάμε να πούμε κάτι για τα μικρολαμόγια, τους κρατικοδίαιτους και τους βολεμένους, είμαστε προπαγανδιστές που πάμε να καλύψουμε τους μεγαλοκαρχαρίες. Για τη δε φοροδιαφυγή φταίει μόνο ο κακός ελ. επ. και όχι ο εκβιαστής "αν δε μου κόψεις το φπα θα πάω στον διπλανό". Κι ας πλήρωνε ο πατέρας σου εισφορές 40 χρόνια για να πάρει τα μισά από τον κάθε αραχτό κατσίβελο. Να σε λένε στα μούτρα σου ηλίθιο επειδή εσύ ήσουν και είσαι νομοταγής, αντί να κρύβεις την απατεωνιά σου πίσω από τις μεγάλες μασέλες.

      • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
        Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ TopGunZ 12/01/2014 11:54:46

        Το οτι ήσουν τάχα νομοταγής (αν ήσουν ), δεν σου δίνει το δικαίωμα να παίζεις το ρολάκι του υπερασπιστή των μεγαλολαμόγιων, ούτε να γελοιοποιείσαι προσπαθώντας να πείσεις τους φτωχοδιαβόλους οτι τσεπώσανε προσωπικά τις μίζες από τα υποβρύχια, γι αυτό τώρα θα ζήσουνε άνεργοι και θα πεθάνουνε σε ράντζο του Ευαγγελισμού.
        Άσε τα σάπια λοιπόν, δεν περνάνε. Οι πελάτες του δικομματισμού έβγαλαν μόνοι τους τα μάτια τους (και τα δικά μας δυστυχώς) ψηφίζοντας τα αφεντικά σου που τους προσέφεραν... ελεημοσύνη ενώ καρπώνονταν δις, αλλά ποτέ δεν είναι αργά για να ξυπνήσουν και να τους λιώσουνε. Αυτό, κατάλαβέ το. Μετά την αυτοκριτική, μετά την ενοχοποίηση, έρχεται ο θυμός και η απονομή της ''Θείας Δίκης'', απ΄τους ανθρώπους που δυστυχούν. Άϊντε.

  14. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 12/01/2014 14:26:00

    Αντί για ενθουσιασμο που μπαίνουν επιτέλους στο στοχαστρο μερικοί λίγοι απο τους πολλούς τύπους που έφυγαν απο το μαντρί με γίδες και τραγιά στην πλάτη, βλέπω κάποιον σκεπτικισμό - ίσως και δυσαρέκεια - μερικών σχολιαστών.
    Κακό σημάδι. Πολύ κακό σημάδι. Πάρα πολύ κακό σημάδι.
    Το Σύνδρομο της Στοκχόλμης που ανέφεραν κάποιοι, ίσως έχει κάνει πολλή ζημια σε μερικούς που παριστάνουν τους υπερήφανους, στη χώρα της φαιδράς αγγουρέας.

    • Aris1 avatar
      Aris1 @ Uncle Stgm 12/01/2014 20:21:55

      Οταν αποκαλείς την Πατρίδα σου στα σοβαρά ενώπιον ξένων και όχι με τρυφερά αυτοσαρκαστική διάθεση, χώρα της φαιδράς αγγουρέας, είναι προφανές οτι έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου και σίγουρα δεν αισθάνεσαι φαιδροαγγουραίος πολίτης. Αν έχεις και Γερμανική ιθαγένεια, δικαίωμά σου, όπως και δικό μας δικαίωμα να θεωρούμε οτι οι Γερμανοί ήταν, είναι και θα είναι φασίστες, εσαεί ένοχοι για χιλιάδες εκτελέσεις Ελλήνων ηρώων (οι εκτελέσεις αθώων αόπλων είναι διαρκές έγκλημα και δεν παραγράφεται ούτε ο νεκρός επιστρέφει),απόγονοι βαρβάρων, ξυλοκόποι του μέλανα δρυμού θείε. Και κυρίως δεν έχουμε τίποτα να ζηλέψουμε απ' τον τρόπο ζωής και τη χώρα τους...Η δυσαρέσκεια μερικών σχολιαστών δεν οφείλεται σε συμπάθεια προς τα λαμόγια, αλλα ακριβώς στο ότι οι συλληφθέντες είναι ελάχιστοι μπροστά στις χιλιάδες των λιστών Λαγκάρντ και άργησαν αιώνες να τους συλλάβουν. Βεβαίως χρειάζεται λεπίδι σε όλους, εδώ και τώρα. Οχι μετά απο χρόνια...Και πριν το λεπίδι ΔΗΜΕΥΣΗ περιουσιών.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Aris1 12/01/2014 21:52:24

        Το μόνο "λεπίδι" που χρειάζεται είναι αυτό: Δήμευση περιουσιών. Καμμιά φυλακή. Δεν θα τους ταίζουμε, απο πάνω. Να απολαμβάνουν την ελευθερία τους, αλλά με σύνταξη ΤΕΒΕ και με ακίνητη ιδιοκτησία μόνον την ιδιοκατοικούμενη.
        Κατά τα άλλα: Περιττό να πώ, ότι δεν έχω καμμία δεύτερη υπηκοότητα, πέραν του ...χωριού μου.
        Χώρα της φαιδράς αγγουρέας, προφανώς είναι η χώρα μας, σήμερα. Να λέμε αλήθειες. Την καταντήσανε, το βλέπουμε κάθε μέρα στις ειδήσεις, οι αποκαλύψεις επιταχύνονται. Το θεμα είναι πως θα παύσει να είναι.
        Επίσης: Έχω τόση σχέση με τον τρόπο ζωής, την νοοτροπία και την ηθική των πλουσιων Γερμανών, όση ακριβώς και με των ομολόγων τους Ελλήνων: Μηδενική σχέση. Και μηδενική ανοχή.
        Ζηλεύω όμως μερικές φορές τους συνήθεις πολίτες εκεί, γιατί δεν ανέχονται λιπαρους τύπους σε αξιώματα. Μέσα σε 5 χρόνια έδιωξαν 2 προέδρους δημοκρατίας που έπαιρναν δωράκια και μερικούς φερέλπιδες υπουργούς που έκαναν λογοκλοπή. Άς παραδειγματισθούμε από τα σωστά τους χαρακτηριστικά και άς αποφεύγουμε τα κακά τους.
        Πάντως "εθνική ενότητα" ή οποιαδήποτε άλλη ενότητα με λωποδύτες, Έλληνες, Γερμανούς, Γκανέζους ή Ταυλανδέζους, δεν πρόκειται να κάνω ούτε με σφαίρες. Καθαρες παράγκες, αρχίζοντας απο τη δική μας.

        • Aris1 avatar
          Aris1 @ Uncle Stgm 13/01/2014 10:21:30

          Τελικά εσύ θείε είσαι με όλους. Και με τους κλέφτες και με τους αστυνόμους.Χώρα της φαιδράς αγγουρέας τελικά σύμφωνα με τα προηγούμενα σχόλιά σου, είναι πρωτίστως η Γερμανία με τον Βόλφ Σώυμπλε, τον λαθρεμπορο όπλων Σράιμπερ, τα Λέοπαρντ και τα δωράκια στην CDU με κρυφές συναντήσεις στα ξενοδοχεία των Άλπεων και ακολουθούν οι υπόλοιπες, Ισπανία με τη Βαλένθια στην οποία φτιάξανε ολόκληρο αεροδρόμιο, όπου δεν θα κατέβει ποτέ αεροπλάνο. Πολλοί το ήξεραν, αλλά κιχ.
          Στην Ιταλία η εξουσία και τα πορνομάγαζα ήταν ένα.
          Να μη πω τι γινόταν στην χώρα καταγωγής της φούσκας, τις ΗΠΑ, με το τραπεζικό τους σύστημα, ακίνητα, εταιρικό κόσμο κτλ: “Του Φιλίπποβιτς το κάγγελο” επί δέκα είς την ενάτην.
          Τώρα ξεκαθάρισες τα πράγματα. Οταν ΟΛΕΣ οι μεγάλες χώρες είναι της φαιδράς αγγουρέας όσον αφορά την βάση των πάντων, ήτοι την οικονομία,πως να μην είναι και η Ελλάδα μια μικρή αγγουρέα? Αν το λές μ' αυτήν την έννοια πάω πασο. Οσον αφορά το άλλο για τους Γερμανούς πολίτες που λες οτι ζηλεύεις γιατί δεν ανέχονται λιπαρους τύπους σε αξιώματα και μέσα σε 5 χρόνια έδιωξαν 2 προέδρους δημοκρατίας που έπαιρναν δωράκια και μερικούς φερέλπιδες υπουργούς που έκαναν λογοκλοπή, ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ. Τσάμπα τους ζηλεύεις. Οι πολίτες ούτε εκεί θα είχαν πάρει χαμπάρι αν "το σύστημα" δεν είχε αποφασίσει οτι αυτοί που αναφέρεις ήταν πλέον άχρηστα, καμμένα χαρτιά. Και εδώ το κάνει αυτό το σύστημα. Βλέπε Μισέλ ("L'etat c' est moi").
          Kαι εμένα κάποιοι Γάλλο φίλοι μου μου λένε συγχαρητήρια στους Ελληνες πολίτες που αρχίσατε να φυλακίζετε μεγαλοκαρχαρίες, αλλά αναγκάζομαι να τους πω την αλήθεια, οτι εμείς δεν κάναμε τίποτα. Απο την την τηλεόραση το μάθαμε.
          Το ίδιο μου είπαν και κάποιοι Γερμανοί φίλοι μου όταν τους συνεχάρην που έδιωξαν 2 προέδρους δημοκρατίας που έπαιρναν δωράκια.
          Εμείς δεν κάναμε τίποτα μου είπαν. Οι δημοσιογράφοι τους κάρφωσαν με εντολές άνωθεν...Ετσι είναι ο καπιταλισμός παντού θείε και δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον και σοσιαλισμός για να τον συγκρατεί κάπως...

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Aris1 13/01/2014 12:33:42

            Έ τότε, τι πάμε και ψηφίζουμε στις εκλογές;
            Γιατί διαδηλώνουμε;
            Γιατί σχολιάζουμε, άλλος στο antinews, άλλος ή άλλη αλλού;
            Άν ισχύει αυτό που λές, είμαστε άχρηστοι ως πολίτες, περιττό βάρος.
            Ν' ανοίξουμε μια τρύπα στο χώμα, να μπούμε μέσα μια ώρα αρχίτερα.
            Δεν έχει νόημα να συμπεράνω άν έχεις δίκιο ή όχι. Το μόνο που μπορώ να πώ σίγουρα απο τη μερια μου, είναι "έτσι ή αλλοιώς, ακόμη και άν είμαι μόνος, ο αγώνας συνεχίζεται".
            Η ζωή είναι αγώνας. Αλλοιώς δεν υπάρχει ζωή.

          • Aris1 avatar
            Aris1 @ Uncle Stgm 13/01/2014 15:57:44

            Τώρα συμφωνούμε ΑΠΟΛΥΤΑ ΘΕΙΕ.
            Εμείς θα συνεχίζουμε τον αγώνα μας διότι όλο το φταίξιμο σχεδόν είναι των μεγαλοκαρχαριών και όχι του λαού που είναι μια χαρά, "ο πιό ανθρώπινος στον κόσμο," που έλεγε μέχρι πρόσφατα η αείμνηστη Jaqueline de Romilly...

          • Aris1 avatar
            Aris1 @ Uncle Stgm 13/01/2014 16:59:58

            Θείε, για να γεννηθεί ένα παιδί, η φύση δημιουργεί στους αδένες του πατέρα του περίπου 10 δις σπερματοζωάρια. Ενα και μόνον απ' αυτά κάνει το παιδί . Τα άλλα είναι άχρηστα νομίζεις?
            Η απάντηση είναι οτι ΟΥΤΕ ΕΝΑ δεν είναι άχρηστο διότι και τα 10 δις είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ προκειμένου το ΕΝΑ να είναι ΑΡΤΙΟ.
            Κάπως έτσι λειτουργούν και οι ανθρώπινες κοινωνίες με τον αντίστοιχο ηγέτη τους.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Aris1 12/01/2014 21:54:04

        Ποιός έκρυψε μέχρι τώρα τις "λίστες Λαγκάρντ" (και 60 άλλες) κάτω απο το χαλί;
        Θα τις βγάλουν εξω;

  15. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 12/01/2014 14:29:13

    Θα γίνω ακόμα πιο "μεγαλόστομος", μιας και το θέμα το επιβάλλει :
    Τσίρκουλα πολιτικάντηδες και "επιχειρηματίες" του κώκου, της πουσ*ιάς και του ριφιφί:
    Λεπίδι χρειάζεται! Στις περιουσίες τους.

  16. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 12/01/2014 20:09:46

    Ungle Stgm,
    Τώρα μάλιστα, με τα τελευταία σχόλια σου , συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και επαυξάνω!!

  17. apostolis avatar
    apostolis 12/01/2014 23:35:02

    ΚΑΛΟΟΟΟ !!!!! Εξ άλλου μαζί με τον Πάγκαλο δεν τα φάγαμε ??? Την απόδειξη ξεχάσαμε να ζητήσουμε......

    • Aris1 avatar
      Aris1 @ apostolis 13/01/2014 11:07:06

      Αλλωστε αν τα είχαμε φάει θα τό'χαμε καταλάβει. Δεν θα πληρώναμε για παιδικούς σταθμούς και θάμασταν αν όχι Λουξεμβούργο, τουλάχιστο Βέλγιο.
      Προφανώς αυτοί τα φάγανε αλλά δυστυχώς δεν τα φάγανε καν εντός Ελλάδος, που είναι και το σοβαρώτερο. Αν οι Κοντομηνάδες είχαν φάει εντός Ελλάδος 300 δις, σίγουρα η Ελλάδα σήμερα θα ήταν Λουξεμβούργο, σύμφωνα με τα μαθηματικά. (Το ΑΕΠ μας θα ήταν 600 δις και το χρέος μικρότερο απ' της Γαλλίας).

  18. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 13/01/2014 20:20:53

    Παράκληση προς τον Διαχειριστή του ANTINEWS.
    Τα σχόλια να παρατίθενται κατά αυστηρή χρονολογική σειρά , άλλως υπάρχει ο κίνδυνος αλλοιώσεως του ειρμού της αντιπαράθεσης νοημάτων και επιχειρημάτων!

    • factorx avatar
      factorx @ ΝΤΙΝΟΣ 13/01/2014 20:57:44

      Σεν είναι ευθύνη δική μας, αλλά του wordpress. Υπομονή σε λίγο αλλάζυμε πλατφόρμα και θα γλυτλώσω τουλάχιστον το βρίσιμο για τα σχόλια

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.