#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/10/2012 18:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κυρία Σούλα και τα κορίτσια της

Χρονικά δεν θα μπορούσαν να διαλέξουν καλύτερη στιγμή.

Στη Λάρισα, ένα κανονικό - και μάλλον πολύ καλύτερα οργανωμένο από το ...κράτος- μπ@3$%λο, παρουσίασε τη ροζ (φυσικά) φανέλα της ομάδας της οποίας είναι πλέον μέγας χορηγός.

Ο Βουκεφάλας (ομάδα της Λάρισας), το μπ@3$%λο της κυρίας Σούλας, και τα κορίτσια, μαζί και οι ποδοσφαιριστές, παρουσίασαν επίσημα, την καινούρια εικόνα του ελληνικού ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου. Έτσι κι αλλιώς η κατάσταση μπ@3$%λο ήτανε, τώρα απέκτησε και τη βούλα...

Με τις υγείες μας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. xzetta avatar
    xzetta 04/10/2012 18:14:24

    πρόεδρε πάρτους τα στριγκάκια

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 04/10/2012 18:25:25

    Ενώ ο γειτονικός Παλιόπυργος Τρικάλων βρήκε ευγενή χορηγία σε τοπικό γραφείο τελετών. Αφού θα κατατροπώνουν τους αντιπάλους θα τους θάβουν κιόλας...
    h/p://thessalianews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=13963:trikala-omada-grafeio-teleton&catid=40:strange&Itemid=57

  3. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 04/10/2012 18:43:06

    Και μια ομαδα που θα εχει συνεχεια ανεβασμενο το.....ηθικο της!

  4. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 04/10/2012 18:44:10

    Αντε κ. Σουλα και χορηγος στα κομματα!

  5. franc avatar
    franc 04/10/2012 18:51:00

    Kαι μετά μας λένε οτι ο Ελληνας δεν είναι ανταγωνιστικός και καινοτόμος...

  6. δημης avatar
    δημης 04/10/2012 19:17:18

    ΑΝΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ...ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...

  7. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 04/10/2012 19:38:13

    Τουλάχιστον το μπ@@@δ@λ@ έχει και μια σειρά,το Ελληνικό κράτος μόνο σειρά δεν έχει.

  8. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 04/10/2012 19:50:45

    Πάντως,σέ καθε σκληρό μαρκάρισμα στούς ἀγῶνες,οἱ παίχτες τοῦ Βουκεφάλα μέ τίς ρόζ φανέλες θά εἶναι ὑπόλογοι γιά σεξουαλική παρενόχληση...

  9. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 04/10/2012 20:26:26

    Με χορηγό μπουδέλο ,φοβάμαι πως ο Βουκεφάλας θα κατηγορηθει πως παίρνει...κρατική επιχορήγηση!

  10. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 04/10/2012 21:10:27

    Ερωτας ή τίποτα...

  11. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 05/10/2012 09:58:34

    Εγω θελω να μαθω ποιο θα ειναι το πριμ για καθε νικη!

  12. hellasatt avatar
    hellasatt 05/10/2012 21:31:16

    Αλήθεια, οι μανάδες, οι αδελφές, οι φίλες τέλος πάντων των νεαρών ποδοσφαιριστών πως το βλέπουν το θέμα; Ακόμα και η πλάκα έχει τα όριά της...

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ hellasatt 09/10/2012 14:06:27

      Χαλάρωσε τώρα, δες με λίγο χιούμορ την υπόθεση...

  13. Άγνωστος Χ avatar
    Άγνωστος Χ 17/10/2012 11:51:13

    Καλλίτερα χορηγός η κ. Σούλα, παρά τοπικός μαφιόζος-κρεατέμπορας που κάνει πλυντήριο ναρκω-χρήματος.

    • farofylakas4 avatar
      farofylakas4 @ Άγνωστος Χ 11/12/2012 09:49:28

      Απόλυτα σωστός!!!

  14. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 09/12/2012 09:39:25

    Ο έρωτας δεν είναι η δεύτερη φύση του ανθρώπου, είναι η ίδια η υπόστασή του. Δίχως το σεξ απλά δεν υπάρχει τίποτε παρά μόνο χώμα και πέτρες. Έρωτας λοιπόν από το ρέει, κινείται. Οι άντρες θα με καταλάβουν ίσως καλύτερα στο παρακάτω: Ο μύχιος πόθος κάθε άντρα, η πιο κρυφή του σκέψη, η πιο βαθιά του επιθυμία είναι να έχει μία καλή-βαρβάτη στύση για να διεισδύσει σε όποια καλλονή-γυναικάρα καταφέρει να ρίξει. Εγώ παρά τα 52 χρόνια μου προσπαθώ πάντα να είμαι επαρκής και σκοπεύω να επισκεφθώ και τα κορίτσια της κυρίας Σούλας.

  15. Vaggelis avatar
    Vaggelis 06/01/2013 10:47:34

    Ακομα και οικο ανοχης να εχει καποιος, αν ειναι επιχειρηματιας, κανει σωστες κινησεις για να προβληθει...