#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/06/2011 15:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εκτός από τον Παρθενώνα τώρα θέλουν και τον ... ήλιο

(Πατριδογνωσία αντιπροεδρική)




Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε δήλωσε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Die Zeit. «Μια πρόταση είναι να πάρουμε με το μέρος μας τις μεσογειακές χώρες σε μεγαλύτερο βαθμό, ώστε να στραφούν στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, για παράδειγμα, στην ηλιακή ενέργεια. Η Ελλάδα έχει πολύ περισσότερες ώρες ηλιοφάνειας το χρόνο απ’ ότι εμείς στη Γερμανία και θα μπορούσε να εξαγάγει σε μας ηλεκτρικό ρεύμα. Έτσι η ελληνική οικονομία θα διέθετε ένα ανταγωνιστικό εξαγωγικό προϊόν και μάλιστα περιζήτητο. Χωρίς παρόμοιες και άλλες αναπτυξιακές προοπτικές θα μου ήταν πολύ δύσκολο να φορτώσω στο γερμανό φορολογούμενο το τεράστιο ρίσκο ενός νέου προγράμματος».

Αναδιάρθρωση των οικονομιών του Νότου, βάσει των αναγκών της Γερμανίας.

Με τον παρά μου, …. και την κυρά μου, σε απλά ελληνικά.

Θέλουν τον Παρθενώνα και τον ήλιο. Να τους τυλίξουμε και τίποτα μελτέμια με δώρο σεισμούς για το σπίτι;

Μίλησε η πλειοψηφία των βουλευτών επί τρεις συνεχόμενες ημέρες, αλλά τις εντυπώσεις τις έκλεψαν δύο: ο Τομεάρχης Εργασίας της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Ι. Νικολόπουλος είπε ως τη μέρα που έγινε ο ανασχηματισμός, άκουσε σε κάποιον ραδιοφωνικό σταθμό έναν πολίτη να λέει: «όταν γύρισα το μεσημέρι στο σπίτι από την δουλειά και πριν καθίσουμε με τη γυναίκα και τα παιδιά μου στο τραπέζι για να φάμε, ζήτησα από όλους να κάτσουμε σε άλλες καρέκλες από αυτές που καθόμαστε συνήθως.

Το κάναμε, αλλά… οι φακές δεν έγιναν κοκκινιστό!».

[caption id="attachment_108153" align="alignnone" width="600" caption="Κρατήστε την φωτό γιατί σε λίγο θα είναι είδος σε ανεπάρκεια"][/caption]

Ο δεύτερος δεν είναι άλλος από τον Πάγκαλο. Όχι επειδή  είπε «ότι η πρώτη δημοκρατική κυβέρνηση της μεταπολίτευσης ήταν του ΠαΣοΚ το 1981», αλλά επειδή παρέμεινε ξύπνιος καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.

Ο παππούς απαγόρευσε στις γυναίκες να φοράνε φούστες που απείχαν πάνω από 30 πόντους από το έδαφος, ο εγγονός απαγορεύει τη δημοκρατία πάνω από 30 χρόνια.

Ο οποίος παππούς τέτοια εποχή 86 χρόνια πριν εγκαθίδρυε τη δικτατορία του. Στη βουλή παρουσιάστηκε ως πρωθυπουργός και πήρε ψήφο εμπιστοσύνης (!!!) από όλους τους βουλευτές, πλην δεκατεσσάρων.

Ο σύγχρονος μας Πάγκαλος πάντως αγόρευε απτόητος με την ευγενική χορηγία δεκάδων διμοιριών των ΜΑΤ, ενώ στην πλατεία ο κυρίαρχος λαός του θύμιζε πως «ήρθε η ώρα, να φύγετε από τη χώρα».

Οι σεναριογράφοι των επιθεωρήσεων θα μείνουν και αυτοί άνεργοι. Ο Πάγκαλος δίνει αυτούσια τα κείμενα.

Και σε μία μάλλον στιγμή εμπνευσμένη στιγμή αυτοκριτικής ο πρώτος τη τάξει Αντιπρόεδρος επεσήμανε ότι «το σύστημά μας απειλείται από τον κατακλυσμό της ανοησίας, της φλυαρίας και της αγραμματοσύνης»

 

Ο Τσίπρας τέλος επεσήμανε ότι δεν πρόκειται για πρόγραμμα σωτηρίας αλλά για «πρόγραμμα λεηλασίας», ενώ έκανε επίσης λόγο για «έκθεση κατασχετηρίου». «Τρόικα και κυβέρνηση καταγράφουν όλα τα περιουσιακά στοιχεία για να τα εκποιήσουν» και  ότι η κυβέρνηση ανοίγει την αγκαλιά της «στον κ. Καρατζαφέρη και την ακροδεξιά».

Όμοιος ομοίω αεί πελάζει…



Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. χρυσηίς avatar
    χρυσηίς 22/06/2011 15:25:54

    Ο λιγνιτης και το πετρελαιο καποτε θα τελειωσουν .
    Οι ΑΠΕ -νερο,ηλιος,αερας- ειναι απολυτως απαραιτητο να αναπτυχθουν στη χωρα .
    Εχουμε συγκριτικο πλεονεκτημα σ αυτα.
    Μηπως θα επρεπε να γυρισουμε στη βιομηχανικη επανασταση ?
    Ευελιξια ,προσαρμοστικοτητα στο διεθνες περιβαλλον. Απλα πραγματα .

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ χρυσηίς 22/06/2011 18:37:11

      Για επανάσταση του προλεταριάτου πάμε...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ χρυσηίς 23/06/2011 04:52:36

      Γερμανικά παραμύθια της Χαλιμάς. Ο αέρας και ο ήλιος είναι για να μεγαλώνει το σιτάρι και να στεγνώνει η μπουγάδα. Και να κονομάνε οι Γερμανοί από κορόϊδα που λένε τέτοιες Νοστραδάμειες ανοησίες. Κάποτε ΟΛΑ θα τελειώσουν και θα είμαστε από κάτω.

      • χρυσηίς avatar
        χρυσηίς @ archaeopteryx 23/06/2011 16:26:04

        Δεν θα τελειώσουν όλα στη σύντομη ζωούλα μας.

        Η Ελλάδα έχει εθνικό στόχο η συμμετοχή των ΑΠΕ στη συνολική παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας να φτάσει το 29%, μέχρι το 2020.
        Αυτός ο στόχος δεν αμφισβητείται από τα 2 κόμματα εξουσίας.
        Κάνω λάθος ?

  2. nasos avatar
    nasos 22/06/2011 15:28:59

    άμα θέλει ο Σοϊμπλε τον ήλιο μας για να μας δώσει λεφτά,ας του το δώσουμε,άμα μάλιστα δώσει πολλά ας του κάνουμε και δώρο το φεγγάρι μας

  3. adidrust avatar
    adidrust 22/06/2011 15:32:38

    συμφωνώ με την ιδέα να τους δώσουμε τον ήλιο (...τον πράσινο..)

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ adidrust 22/06/2011 18:38:47

      Όχι να εκποιήσουμε και τα ιερά σύμβολα...

      • adidrust avatar
        adidrust @ μικρός οδυσσέας 22/06/2011 19:40:52

        μα και για του γερμανούς είναι εθνικό σύμβολο...(το σύμβολο της γερμανικής νεο-αποικιοκρατίας στην νοτιο-ανατολική ευρώπη...ίσως και η πιο επιτυχημένη γερμανική εταιρεία....ever!)

  4. danaos avatar
    danaos 22/06/2011 15:40:11

    «όταν γύρισα το μεσημέρι στο σπίτι από την δουλειά και πριν καθίσουμε με τη γυναίκα και τα παιδιά μου στο τραπέζι για να φάμε, ζήτησα από όλους να κάτσουμε σε άλλες καρέκλες από αυτές που καθόμαστε συνήθως.

    Το κάναμε, αλλά… οι φακές δεν έγιναν κοκκινιστό!». ΚΟΡΥΦΑΙΟ!!!

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/06/2011 15:56:26

    h**p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2010/06/desertec.html
    Tα πάντα για το θηριώδες Desertec.

    ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΓΑΜΑΝΑΠΤΥΞΗ

    Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ SCHAUEBLE ΓΙΑ ΞΕΧΕΡΣΩΜΑ ΠΕΔΙΑΔΩΝ ΚΑΙ ΕΔΑΦΩΝ NA ΣΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΤΟΠΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΛΙΜΟ

    (για το Σόιμπλε δημιουργού της νεογερμανικής Στάζι 2.0 να μην τα ξαναλέω, είναι σε άλλες αναρτήσεις και στο ιστολόγιο)

    Έχουν δεσμεύσει στα χαρτιά και στα σχέδια όλη την έρημο της Βόρειας Αφρικής για να στήσουν χιλιάδες κάτοπτρα με θεωρητική κάλυψη ΜΟΝΟ το 15% των αναγκών της Ευρώπης (με κόστος επένδυσης 700 δις όταν και όποτε γίνει αυτό. ΠΟΤΕ… κατά τη γνώμη μου).

    Το Desertec ΣΚΑΛΩΣΕ εξ αιτίας των αραβικών αναταραχών και σκέφτονται που θα βρουν το επόμενο ΚΟΡΟΪΔΟ και ψάχνονται να ποντίσουν καλώδια υψηλής για μεταφορά ρεύματος.

    Ο Καντάφι σκόπευε να αρδεύσει την έρημο (πράγματι μεγαλεπήβολο σχέδιο και μπράβο του) που ήθελαν να του ΔΕΣΜΕΥΣΟΥΝ για κάτοπτρα (δίνοντας ως αντάλλαγμα κάτι κατοπτράκια για τους ιθαγενείς του) και του έκαναν ΠΟΛΕΜΟ.

    - Και καλά η Βόρεια Αφρική, έχει απέραντες ερήμους που μπορεί να παραχωρήσει.
    - Και καλά η Αμερική, έχει και αυτή ερήμους και απέραντες ξερές πεδιάδες να εγκαταστήσει συστοιχίες κάτοπτρων για να τροφοδοτήσει μία πόλη (έχει ήδη φτιάξει) με ένα κλάσμα ΜΟΝΟ των αναγκών της σε ρεύμα.

    Η Ελλάδα έχει φυσικά τοπία, καταπράσινες πεδιάδες, βουνά, νησιά και εδαφική ποικιλομορφία που την κάνουν πανέμορφη.
    Που θα βρουν ερήμους σε μας για χιλιάδες κάτοπτρα;
    Μόνο αν τις “φτιάξουν”, αν μας ΕΡΗΜΩΣΟΥΝ κυριολεκτικά και μεταφορικά.

    Δεν είναι το ΤΟΠΙΟ της Ελλάδας να ερημωθεί για να γίνει Desertec τους.

    Αν θέλουν φθηνή ηλιακή ενέργεια να την βρουν αλλιώς.
    Αυτοί θέλουν να παράγουμε πανάκριβα εδώ, να το πληρώνουμε 400% και να το πουλάμε σε αυτούς φθηνά.

    Δε μασάμε.

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 22/06/2011 15:58:36

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΡΑΦΤΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΠΑΚΙΕΣ ΓΙΑ "ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΙΟΛΙΚΗ/ΗΛΙΑΚΗ" ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΦΑΠΕΣ.

    Ο ΥΠΟΔΟΥΛΩΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΟΡΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΕ.

    • juliet avatar
      juliet @ αλλενάκι 22/06/2011 16:35:56

      Ζαρατούστρα:''Σ' αυτούς που δεν δουλεύουν τη γη,το χώμα λέει:''Αν δεν με δουλέψετε μοχθώντας και με τα δυο σας χέρια.τότε θα στέκεστε στις πόρτες των άλλων ζητώντας βοήθεια.Η οίρα σας θα είναι να τρώτε τ' αποφάγια των πλουσίων.''

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 22/06/2011 16:36:48

        Η μοίρα σας θα είναι....

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ juliet 22/06/2011 21:09:57

        πολύ όμορφο Juliet

  7. Γιάννης Ρειχιώτης avatar
    Γιάννης Ρειχιώτης 22/06/2011 16:03:14

    Μην τσιμπάτε στα λόγια του Σοϊμπλε. Αυτός και οι γερμαναράδες θέλουν να επενδύσουν οι εταιρείες ΤΟΥΣ στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας τοποθετώνταν εξοπλισμό σε ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ που θα αγοράσουν ΠΑΜΦΗΝΑ φυσικά. Ξέρει τι κάνει ο ForestGAP. Του τα έχει εξηγήσει καλά ο μέντορας του ο Soros.
    Ας όψεται η συντριπτική πλειοψηφία των ξενόδουλων ελλήνων πολιτικών που μας οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση.
    όσον αφορά κάτι Πάγκαλους, κυριάκους αρούληδες κ.λ.π αρκετά ασχοληθήκαμε με αυτούς. Στείλτε τους εξαγωγή στη γερμανία, όλο και σε κάτι θα τους απασχολήσουν εκεί.

    Υ.Γ Σκεφθείτε συνέλληνες να είχε βγεί πρόεδρος της ΝΔ η ντορούλα.(μπρρ)Χειροπόδαρα δεμένους θα μας είχαν οδηγήσει την πυρά. Φαντάζεσται τι θα γινόταν?

    και ας μη ξεχνάμε ποτέ, κατά την ταπεινή μου άποψη : Πάθος για μια ελεύθερη ΕΛΛΑΔΑ

    • χρυσηίς avatar
      χρυσηίς @ Γιάννης Ρειχιώτης 22/06/2011 16:52:33

      Τις δημόσιες εκτάσεις δεν τις αγοραζουν για να εγκαταστήσουν ΑΠΕ .
      Πληρώνουν αντιτιμο χρήσης στο δημοσιο .

      http://3.bp.blogspot.com/-4LV9Ne0wi3A/TgDOtIT0zVI/AAAAAAAAChg/Tu2VHtIAjKE/s1600/Europe_irradiation.jpg

      Η εικονα τα λεει ολα.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ χρυσηίς 23/06/2011 04:55:04

        30 ευρώ το στρέμμα πληρώνουν με νόμο Μπιρμπίλη

    • madprof avatar
      madprof @ Γιάννης Ρειχιώτης 22/06/2011 17:08:46

      Να προσθέσω εδώ και την παρατήρηση του Κ. Ζουράρι ότι οι Λίμνες που κατέχει η ΔΕΗ είναι το Φουά γκρά της αγοροπωλησίας !. Για σκεφτείτε το !!

  8. aeras kopanistos avatar
    aeras kopanistos 22/06/2011 16:05:49

    θελω να παραγω και να εξαγω..αερα κοπανιστο..και χρεη βεβαιως...βεβαιως.
    Ολα τα αλλα ειναι εκ του πονηρου...διεθνη συνωμοσια..εβραιων μασονων και γερμανων εναντια μου...

  9. aeras kopanistos avatar
    aeras kopanistos 22/06/2011 16:08:10

    ειμαστε ο μοναδικος λαος που το εχει πιασει...γιαυτο αρνειται να παραγει..
    Οι αλλοι να παραγουνε και εμεις να καταναλωνουμε με δανεικα...

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ aeras kopanistos 22/06/2011 18:41:08

      Κια αφού δεν παράγει πως κάνει αύξηση των εξαγωγών αγαπητέ;;;;

  10. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 22/06/2011 16:16:00

    ΄΄το σύστημά μας απειλείται από τον κατακλυσμό της ανοησίας, της φλυαρίας και της αγραμματοσύνης»΄΄΄ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΦΑΓΙΑΣ...
    ΜΟ, Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ JUNIOR ΤΙΣ ΦΟΥΣΤΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΚΑΝΕ 30 ΠΟΝΤΟΥΣ ( ΑΠ΄ΤΗ ΜΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ)....ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΕΥΡΟΥΛΑΚΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΥΦΑΣΜΑ...ΠΟΥ ΝΑ ΄ΒΛΕΠΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ( ΠΑΓΚΑΛΙΝΟΥ)....

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ ΕΥΑ 22/06/2011 18:45:06

      30 από τη μέση θεωρείται πλέον τεκμήριο. Τα υφάσματα που βλέπω στο δρόμο είναι 15 πόντους βαριά μετρημένα από τη μέση και με αραιή πλέξη....

  11. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 22/06/2011 16:19:08

    Τρώγοντας, λοιπόν, τις φακές (κατά προτίμηση με σάλτσα ντομάτας για να υπάρχει μια αίσθηση κοκκινιστού), και προσπαθώντας να απαντήσω ψύχραιμα στην ερώτηση της συζύγου: "Τι θα κάνουμε τέλος πάντων με αυτούς που ξεπουλάνε τη χώρα μπρι παρά!", έριξα τη σπουδαιότερη, ίσως, ατάκα της μεταπολίτευσης: "Στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα!"
    Αυτό μας ανακούφισε προς στιγμήν. Συνέχισα να τρώω τα νοστιμότατα όσπρια, ώσπου ξαφνικά κάτι άρχισε να με πνίγει! Όχι, δεν ήταν η διαπίστωση ότι οι φακές ήταν Αιγύπτου και το σκόρδο Κίνας. Μια άλλη, πιο σημαντική σκέψη μου καρφώθηκε στο νου και με τρόμαξε!
    "Διάβολε" σκέφτηκα. "Μα δεν έχουμε Δημοκρατία!".
    Ένοιωσα σαν να με έχουν στο γύψο...
    Παράτησα τις φακές και έτρεξα στη βιβλιοθήκη. Βαρβαρέσος, Βαρβαρέσος.... Α, νάτο! Δε χρειάζεται να φτάσει κανείς υπουργός οικονομικών για να έχει την τύχη να του κάνουν δώρα τέτοια βιβλία...Απόρησα όμως που ο πρόεδρος δεν αναφέρθηκε στο αναγκαστικό δάνειο του Πρωτοπαπαδάκη και στην κοπή των χαρτονομισμάτων στη μέση. Αλλά για αυτή του την εκπληκτική ιδέα κατέληξε στο Γουδή και ίσως ο πρόεδρος να μην ήθελε συνειρμούς...

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Γιάννης Φαίλτωρ 22/06/2011 20:38:16

      Φακές από τον Νείλο; Θα σου στείλω το ΣΔΟΕ...

  12. juliet avatar
    juliet 22/06/2011 16:25:40

    Ο Πατρινός είπε το θεΐκό με τις φακές και το ζούσε ,έδωσε σε μερικούς -μερικούς να καταλάβουνε και να μη μπερδεύουν τις γεύσεις των σαλτσών.
    Οταν ανέλαβε ο ΚΑΚ και ο Νικολόπουλος θεώρησε ότι έχουμε αλλαγή και είπε και μια κουβέντα ,φυμώθηκε και έμεινε στο περιθώριο.Τα παιδάκια φοβόντουσαν μη χάσουνε τα πρωτία,και τώρα τρώμε στη μάπα τα πράσινα κολοκυθάκια και τις πράσινες πιπερίτσες με τον μέγιστο μανάβη ,να διαλαλεί την πραμάτεια.

  13. Νοήμων avatar
    Νοήμων 22/06/2011 16:53:25

    Αν δει κανείς προσεκτικά την πολιτική ελίτ της Γερμανικής πολιτικής σκηνής( Μέρκελ, Σόιμπλε, Βεστερφέλε) θα εξηγήσει πανεύκολα τα κόμπλεξ και τη χολή που ξεβράζουν κάθε λίγο και λιγάκι. Χίλιες φορές καλύτερος ο ερωτιάρης Σρέντερ που ένιωθε το σφυγμό και ήταν πολύ πιο κοντά στην ψυχοσύνθεση και στο μυαλό του μέσου ευρωπαίου πολίτη.

  14. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 22/06/2011 17:01:07

    Παλέτες για φωτοβολταϊκά θέλουν να πουλήσουν οι άνθρωποι...

  15. aeras kopanistos avatar
    aeras kopanistos 22/06/2011 17:04:00

    Η προπαγανδα του γαπ-πασοκ-μμε,και των αγγλοσαξωνων μας εχει καψει τον εγκεφαλο...
    Κανεις πολιτικος ,δεν μιλαω για αναλυτες, στην δυση δεν εχει μιληση ανοιχτα για χαρισμα των χρεων στην Ελλαδα,γιατι θα πρεπει να εξοντωθει η χωρα για να τα πληρωση.
    ΜΟΝΟ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΣΧΕΔΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ..
    χθες ο οσκαρ λαφοντεν, προχθες ο πρωην υπουργος οικονομικων της γερμανιας.
    και αλλοι πολλοι γερμανοι πολιτικοι...
    ΟΙ αγγλοσαξωνες πολιτικοι απαιτουν να πληρωθει ολο το χρεος.
    Αλλα απο τοτε που βγηκε ο γιωργακης...οι αμερικανοι εγιναν φιλοι και υποστηρικτες μας...και οι γερμανοι προαιωνιοι εχθροι μας...
    το παιγνιδι το ξεκινησε ο παγκαλος...τα ελληνικα μμε...και περασε σε ολους μας...
    κατι ξερουν αυτοι που μιλανε για.."χρησιμους" ηλιθιους.

  16. kostas* avatar
    kostas* 22/06/2011 17:43:14

    Μηπως θελει να του στειλουμε τον Πρασινο τον Ηλιο που μας οδηγει σε μια Ελλαδα ελευθερη (απο το 81 και μετα παντα) και Νεοφιλελευθεροσοσιαλλιστικη ?

  17. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 22/06/2011 19:14:50

    Για το ποιος είναι ο ¨Σοϊμπλε¨ και οι απόψεις του για την ¨ Ε. Ε. ¨ από το 1994, το έχει γράψει ένας συμπατριώτης μας -από την Γερμανία - εδώ και ένα χρόνο.

    Διαβάστε , αξίζει να παρακολουθούμε την πονεμένη και πουλημένη από το ¨ελληνικό ¨ κράτος , εδώ και δεκαετίες , ¨Ομογένεια ¨ μας :

    http://www.doryforos.org/syzitiseis/viewtopic.php?t=764&sid=0ec134347797f78d2e9b22bcb21e64b5

    Εκτός των όσων αναφέρονται στο παραπάνω συνιστώμενο άρθρο θα ήθελα να προσθέσω - υπενθυμίσω ότι ο ¨δημοκρατικός¨ αυτός ¨Χρίστιανός¨ κύριος πριν δύο τρία χρόνια , σαν ¨Υπουργός Εσωτερικών¨ ψήφισε ¨Οργουελικό Νόμο¨ για την παρακολούθηση του διαδικτύου για λόγους ¨ασφαλείας¨ ( όπως την νοούν οι Γερμανοί πάντα την ¨ασφάλεια¨ ) ...

    ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ για ¨κακομεταχείριση των μεταναστών - προσφύγων¨. Επειδή δεν εφαρμόζαμε σωστά την Γερμανική ( ¨Ευρωπαϊκή¨) Αποικιακή -Συμφωνία του ¨ΔΟΥΒΛΙΝΟΥ ΙΙ¨ και δεν υποδεχόμαστε ¨ανθρωπιστικά ¨ την ¨επαναπροώθηση¨ ( επιστροφή στην Ελλάδα) προσφύγων που είχαν διαφύγει από την Ελλάδα προς την Γερμανία...

    Τότε ( 2008 . Ν.Δ. ) του είχε δοθεί μια πολύ σωστή και περήφανη απάντηση ( από τις λίγες θαρραλέες απαντήσεις που έχω διαβάσει προς την Γερμανία και μάλιστα από ¨Νεοδημοκράτη ¨)...

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ΣΤΑ ¨ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ¨
    *********************

    Το έχουμε ξαναπεί και επισημάνει αυτό ¨Αλλενάκι¨ , η Γερμανία στα πλαίσια ενός ευρύτερου σχεδίου τους για εγκατάσταση ¨φωτοβολταϊκών πάνελς – πάρκων¨ στην Βόρειο -Αφρικάνικη έρημο και στην Αραβική Σαχάρα θέλουν για την ¨συνέχιση του δικτύου¨ Ελληνικά – ¨ άγονα¨ νησιά ΚΑΙ ΤΗΝ ¨ΔΕΗ ¨ από το δίκτυο της οποίας θα πρέπει να περνά και να διοχετεύεται η μεταφερόμενη από την Β. Αφρική ηλεκτρική ενέργεια και η παραγόμενη στην Ελλάδα…

    Κεντρικός τους στόχους στην Ανατολική Ευρώπη , τα Βαλκάνια , τον Καύκασο και την Β. Αφρική – Μέση Ανατολή είναι η εξασφάλιση όλων των ενεργειακών πόρων σε αυτές τις ¨γεωστρατηγικές περιοχές¨ , η διαχείριση , εκμετάλλευση και εμπορίας τους.

    Δεν πρέπει να πάρουν τίποτα . Μια δημοκρατική κυβέρνηση θα πρέπει να επανά -εθνικοποιήσει και τον ΟΤΕ¨.

    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ – ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ -ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ – ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΨΟΥΜΕ ΤΙς ΠΕΡΙΦΗΜΕΣ ¨ΕΛΛΗΝΟ – ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ¨

    Απαιτείται άμεση προσφυγή της Ελλάδας στην Χάγη κατά της Γερμανίας .
    Μόνο εάν δείχνεις -για όλα- αποφασισμένος όταν διεκδικείς το δίκαιο , μπορείς να έχεις αποτέλεσμα. Με παρακλήσεις του στιλ της ¨Αριστεράς¨ , έχετε ¨ηθική¨ υποχρέωση να ανταποκριθεί τε στις υποχρεώσεις σας …ή με απόψεις ¨ναι ζητήσουμε ¨ , αλλά ¨προς Θεού¨ μην βλάψουμε την ¨Ελληνογερμανική φιλία¨ και χαθεί το όραμα της ¨Ευρώπης των Λαών¨ δεν κάνεις τίποτα , όπως δεν έκανες για 70 χρόνια , μετά την λήξη του πολέμου.

    Η Γερμανική άρχουσα τάξη ( ο Κράους , ο Φίσερ και Κράφτ που ξανάσμιξαν πάλι και φτιάξανε Τράστ ) μέσα στην θρασύτητα και αναίδεια της θα χάσει και τον 3ο Π.Π. που έχει ξεκινήσει από το 1990 , και μάλιστα αρχής γενομένης από την Ελλάδα , η οποία ¨δεν είναι Γιουγκοσλαβία¨ που μπόρεσαν να εκδικηθούν για την στραπάτσα που έπαθαν στον Β. Π.Π , θα το καταλάβουν , και δεν θα μας σώσει η ¨Πρασινό – Σοσιαλδημοκρατία τους ¨με τα κάλπικα όνειρα για ¨Ομοσπονδιακή Ευρώπη¨ ( παίζουν κάλπικα μεταξύ των παραπλανητικών όρων για μια ¨Γερμανική Ευρώπη¨ ( ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ) η ¨Ευρωπαϊκή Γερμανία¨, όπου δεύτερη ήταν και είναι πάντα η πρώτη με άλλες σημειολογικές προσεγγίσεις , το ζήσαμε πολύ καλά από το 1950 και πέρα.

    Το ¨Ανάδελφο Γερμανικό Έθνος ¨, το οποίο με αυτό το καλλιεργούμενο συναίσθημα ( ¨μας μισούν και μας ζηλεύουν όλοι¨ ) ξεκίνησε – προκάλεσε τον προηγούμενο αιώνα δύο παγκόσμιους πολέμους , θα πρέπει να αποφασίσει και να βρει ποιος φταίει για τις δυσκολίες του ( και όχι κάποτε οι Εβραίοι , σήμερα οι Έλληνες , αρκετά βοήθησαν στον 1ο Π.Π. τους Κεμαλικούς για να σφάξουν τους Έλληνες στην Μικρά Ασία για να περάσει η σιδηροδρομική τους γραμμή προς την Βαγδάτη και για να εξαλείψουν τους εμπόρους – ανταγωνιστές τους ) .

    Αυτός δεν είναι άλλος από την αστική του τάξη και την παγκόσμια βουλιμία της.

    Υ.Γ.

    ¨Αλλενάκι¨ και κάθε ενδιαφερόμενε , καλόπιστε , αναγνώστη ,

    Για να ξεκαθαρίζουμε ορισμένα πράγματα σοβαρής πολιτικής σημασίας :

    Διαβάστε τους λόγους για τους οποίους δεν μπόρεσε η Ελλάδα με ¨άσφαιρα πυρά¨ να διεκδικήσει με επιτυχία τις Γερμανικές Επανορθώσεις , διάβασε το πως εκτιμώ την λανθασμένη στο ζήτημα αυτό -πολιτική του Μανώλη Γλέζου και της ¨Αριστεράς¨ .

    Και ποια είναι η άποψη μου για την ¨Πλατεία Συντάγματος¨ , ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ..., όπως γράφω σε ξεχωριστό άρθρο , εδώ στο Antinews , λίγο παρακάτω ( Για ένα νέο Σύνταγμα με την σφραγίδα του λαού ! , http://www.antinews.gr/2011/06/21/107947/ ) και δεν διάβασα μέχρι τώρα την πολύτιμη άποψη-απάντηση φίλων -αναγνωστών του Antinews .

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ "ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥ ΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (17/5/11)

    ΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΓΛΕΖΟ

    ΤΗΝ "ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" Η ΤΟ ΚΟΜΜΑ

    ΤΙΣ "ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ"
    Η΄΄
    ΤΟΝ "ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ" ΚΑΙ ¨ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΜΟ"

    http://istrilatis.blogspot.com/2011/06/normal-0-false-false-false-el-x-none-x.html

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΝΤΑΝΤΟΝ 22/06/2011 20:10:22

      ΝΤΑΝΤΟΝ καλησπέρα.
      Από την προηγούμενη σχετική ανάρτηση:

      αλλενάκι είπε:
      22/06/2011 στις 4:27 pm

      Ευχαριστώ ΝΤΑΝΤΟΝ.
      Πάντως άσφαιρα πυρά μου μοιάζουν οι κινήσεις της Ελλάδας για τις αποζημιώσεις.
      Η κα Σταμούλη το κινεί το θέμα βεβαίως, θα δούμε.

      (με άσφαιρα πυρά εννοώ και αναφέρομαι σε όλες τις κινήσεις που γίνονται για το θέμα από πλευράς Ελλάδας, πλην της πλευράς Σταμούλη, την οποία εξαιρώ ρητά).

      Για τις προσπάθειες Σταμούλη μας έχεις γράψει και πιο παλιά .
      Για το θέμα Γλέζου δεν έχω να παρατηρήσω κάτι περισσότερο εκτός όσων διάβασα στον Οιστρηλάτη.
      Τμήμα της αριστεράς είναι το αριστερό μάγουλο του Πασοκ.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 22/06/2011 20:29:30

        Το κείμενό σου για το Πολιτειακό είναι τεράστιο και το διάβασα λίγο. Όταν το διαβάσω όλο προσεκτικά, διότι είναι πολύπλοκο έτσι όπως αναπτύσσεται - αντιπαραβαλλοντας αυτό που προτείνεις με αυτό που ισχύει - θα σου απαντήσω. Αυτά τα εισαγωγικά ΄΄πως γίνεται να φύγουν; Αυτά " " γιατί δεν τα βάζεις;
        ________________________________________________
        Όσον αφορά στο ιερό τοτέμ: σύγκρινε αυτά που γράφεις στον Οιστρηλάτη με ένα σχόλιο που έλαβα πρόσφατα στο ιστολόγιο:

        "...οι αγανακτισμένοι γνωρίζουν ότι ο Γλέζος μπαινοβγαίνει στο κλουβάκι της ΓΑ.ΔΑ του Παπουτσή πότε για το θέμα της γνωστής Υπατίας και πότε ως δάσκαλος Αστυνομικής Σχολής;;;
        Αλήθεια πότε μίλησε ο Γλέζος για τους διεφθαρμένους πολιτικούς του τόπου;;
        Πότε μίλησε ως αγωνιστής της δημοκρατίας για τους διεθνείς κερδοσκόπους του Σόρος;; [εσύ γράφεις για το γερμανικό Ιμπεριαλισμό]
        Αλήθεια κύριε Γλέζο το ΔΝΤ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;; Αλλά ως αγωνιστής και αυτός της δημοκρατίας έπρεπε κάτι να κάνει. Έτσι το «καλό» ΠΑΣΟΚ του ανάθεσε τον ρόλο του πονεμένου Έλληνα που ζητά Γερμανικές αποζημιώσεις μετά από σχεδόν 70 χρόνια εν καιρώ ΔΝΤ θολώνοντας τα νερά. Κανένα ΠΑΣΟΚ δεν θα μπορούσε να επιβιώσει εν καιρώ ΔΝΤ χωρίς την βοήθεια της αριστεράς. Έτσι δεν είναι Διδάκτωρ;;"
        _________________________________________________

        Αν ισχύει ότι διδάσκει στη σχολή, δεν είναι κακό φυσικά, υποθέτω στα πλαίσια "εκδημοκρατικοποίησης νοοτροπιών", ή στα πλαίσια διδασκαλίας της ιστορίας από την οπτική γωνία ενός αριστερού, για να αποκτουν οι αστυνομικοι μια σφαιρική αντίληψη των γεγονότων και να μπορούν να συγκρίνουν, αλλά ταυτόχρονα επιβεβαιώνεται η ρήση για "το αριστερό μάγουλο του Πασοκ.

  18. Posidonas avatar
    Posidonas 22/06/2011 19:17:44

    "...Περιφανοι πατριωτικη πορεια..." Στη Βουλη. Ανδρεας ΠΑαπανδρεου. Τα ιδια ελεγε κι ο Μουμπαρακ, ο Κανταφη, ο Ασαντ και ολοι οι εθνοσοσιαλφασιστες.

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ Posidonas 22/06/2011 19:44:09

      Μιλάς εκ μέρους του ¨δημοκρατικού-καπιταλιστικού - ιμπεριαλισμού¨ και των συναγωνιστών του ¨διεθνοσοσιαλφασιστών¨ ;

  19. anonymous avatar
    anonymous 22/06/2011 19:47:38

    Εχουμε και κάτι άλλο που το θέλουν σίγουρα

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ anonymous 22/06/2011 19:55:34

      Μήπως εννοείς αυτό ;

      http://www.youtube.com/watch?v=8QfuRbTRe6k&feature=player_embedded#at=67

      Αυτό όμως , όπως άκουσα στο παραπάνω βίντεο και γέλαγα όλο το απόγευμα , το θέλουν και άλλοι ...

  20. Ίωνας avatar
    Ίωνας 22/06/2011 20:32:47

    Οι φίλοι,σύμμαχοι,συνοδοιπόροι μας στο ...ευρωπαικό γίγνεσθαι και ...μεγαλόψυχοι δανειστές μας, σιγά - σιγά εκδηλώνονται, καρφώνοντας τους ντόπιους ταγματασφ... ,συγνώμη, συνεργάτες τους. Από τον ήλιο ξεκίνησαν και θα ακολουθήσουν το φυσικό αέριο, τα πετρέλαια, το ουράνιο, ο χρυσός κι ένα σωρό άλλα.

  21. σπυροπουλοσ ντινοσ avatar
    σπυροπουλοσ ντινοσ 22/06/2011 22:18:21

    Θέλουν τον Παρθενώνα και τον ήλιο. Να τους τυλίξουμε και τίποτα μελτέμια με δώρο σεισμούς για το σπίτι;
    να προεσθέσω και τα μάρμαρα του παρθενώνα που βρίσκονται στο βρετανικό μουσείο; και φυσικά κανά 800 χιλιάδες λαθρομετανάστες; 'ή μήπως θα φανώ μη πατριώτης και ρατσιστής φυσικά-φυσικά;


    η ν@χτερίδα

  22. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 23/06/2011 10:12:12

    Τις τελευταίες δύο εβδομάδες έχουμε σειρά συνεντεύξεων αλλά και αρθρογραφία γερμανών (Steinbruck, Schmidt) και αυστριακών πολιτικών (Androsch, Chorherr) που υποστηρίζουν την κατά πενήντα τοις εκατό τουλάχιστο διαγραφή του ελληνικού χρέους με ισχυρή επιχειρηματολογία. Όχι από φιλευσπλαχνία. Από πραγματισμό. Αυτά δεν μπορεί να τα παραγνωρίσει κανείς και να μην τα συνεξετάσει.
    Ο αντιγερμανισμός στην Ελλάδα τελευταία τείνει να γίνει, όπως κάποτε ο αντιαμερικανισμός, η νέα μόδα. Είναι στερετυπικός, υπεραπλουστευτικός, κοινώς προπαγανδιστικός. Όπως κι οι υβριστικές αναφορές, τα φωτομοντάζ κι άρθρα στις γερμανικές, γαλλικές κι αγγλικές μπουλβάρντ αναφορικά με την Ελλάδα και τους Έλληνες.
    Έχουμε ανοιχτούς λογαριασμούς με το γερμανικό κράτος. Αλλά δε λύνονται ούτε με καρατζαφέρειες κραυγές κι αλλαλαγμούς ούτε με γιγαντισμούς πνευματικού νανισμού.
    Όσο για την πρόταση Σόϊμπλε για παραγωγή ηλιακής και θα συμπλήρωνα και αιολικής ενέργειας, απορώ, γιατί δεν θα πρέπει να την συνεξετάσουμε και να τη διαπραγματευτούμε. Πρόταση αυτός, αντιπρόταση εμείς. Τους όρους του αυτός, τους δικούς μας εμείς. Ο Σαμαράς ξέρει άλλωστε από διαπραγμάτευση. Ούτε φοβικοί, ούτε ψοφοδεείς. Έχω διαβάσει σχόλια κι άλλων εδώ, όπου εκφράζονται οι σχετικές αντιρρήσεις κι επιφυλάξεις τους. Δεν με πείθουν. Συμφωνώ ότι δε χρειάζεται να γεμίσουμε τους κάμπους μας με φωτοβολταϊκά και ανεμόμυλους. Έχω γράψει κι άλλοτε εδώ ότι οι κάμποι είναι για καλλιέργεια. Έχουμε χιλιάδες ακατοίκητα νησιά που θα μπορούσαν να συνεισφέρουν κι αξιοποιηθούν σ' αυτή την υπόθεση. Εκτός κι αν προτιμάτε να μας τα γκριζάρουν οι Νεοοθωμανοί. Περισσότερος πραγματισμός, σχεδιασμός και λιγότερη ιδεοληψία δεν θα έβλαπτε. Το ενεργειακό μεἰγμα της χώρας δε μπορεί να ειναι ο λιγνίτης, το πετρέλαιο. Πρέπει να είναι κι καύση των σκουπιδιών, όπως συμβαίνει σε προηγμένες και περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένες χώρες. Διότι η σφοδρότητα άρνησης των περιβαλλοντικά φιλικών λύσεων αφήνει να υπονοηθεί ότι άλλα συμφέροντα θέλουν μόνο άλλες ενεργειακές λύσεις.
    Επίσης να υπενθυμίσω (κάποιο το ξεχνούν μόνιμα ή ηθελημένα) ότι είμαστε χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης με πρωτοβουλία της Νέας Δημοκρατίας. Θέλουμε να μείνουμε στην Ευρώπη, όπως τονίζει ο Αντώνης Σαμαράς. Ας τον διαβάζουμε με περισσότερη προσοχή, εννοείται κι οι υποστηρικτές του. Διότι η παρανόηση και στρέβλψση των θέσεών του δίνει λαβές στους εκ συστήματος επικριτές του.

  23. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 23/06/2011 10:37:15

    Και για να μην παρεξηγηθώ μέρες που είναι.
    Η ΔΕΗ είναι και καλώς δημόσια επιχείρηση. Πρέπει όμως να γίνει όντως ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ. Διότι τώρα είναι ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.