#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/12/2013 13:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί ο Νταβούτογλου έμεινε άναυδος στο υπουργείο Εξωτερικών;



H φωτογραφία είναι από την επίσκεψη του Τούρκου υπουργού Εξωτερικών, Αχμέτ Νταβούτογλου, στην Αθήνα και τη συνάντησή του με τον Ευάγγελο Βενιζέλο.

Ο Τούρκος έχει μείνει άναυδος μπροστά σε έναν μεγάλο χάρτη που υπάρχει στο γραφείο και τον παρατηρεί ενώ ο Βενιζέλος του εξηγεί.

Αραγε, να βλέπει πώς θα φτάσει η Θράκη στη Θεσσαλονίκη ή αν τα Ιμια ονομάζονται Καρντάκ; Λέτε να ζήτησε από τον Βενιζέλο να κατεβάσει το χάρτη γιατί δεν του άρεσε;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αναξιμανδρος avatar
    αναξιμανδρος 13/12/2013 15:55:05

    α ρε μπενι γιγαντα ...οσο εισαι στο υπεξ δεν φοβομαστε τιποτα...ισοβιο υπουργο εξωτερικων επρεπε να σε εχουμε...χαχαχαχαχα....αρε Σαμαρα με ποιους πας και συνεργαζεσαι...

    • panos avatar
      panos @ αναξιμανδρος 14/12/2013 00:30:26

      και να είναι μόνο ο Μπένυ...

    • Κωνσταντίνος Σπ avatar
      Κωνσταντίνος Σπ @ αναξιμανδρος 19/12/2013 20:32:32

      Το ζεύγος Χαμαρά-Βενιζέλου δεν είναι γάμος από έρωτα. Είναι σύμφωνο αναγκαστικής συμβίωσης....

  2. AK avatar
    AK 13/12/2013 16:21:36

    Η Χάρτα του Ρήγα.

  3. tassos.κ avatar
    tassos.κ 13/12/2013 18:25:01

    Μας μάλλωσε για τα τζαμιά. !!!! Ακούς Βενιζέλο????

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ tassos.κ 14/12/2013 09:42:01

      Σιγά μην ακούει ο βενιζέλος. Η μάσα παιδί μου έχει πρωτιά, νυν υπέρ πάντων η μάσα και η καρέκλα...

      • Δαρβινος avatar
        Δαρβινος @ Νίκος Αργεάδης 14/12/2013 12:59:47

        Στην περιπτωση του Βενιζελου δεν ειναι τοσο η μασα που μετραει οσο η παθολογικη ματαιοδοξια, εγωπαθεια και αρχομανια (αλλα και ο φοβος για οσα ερχονται). Ο ανθρωπος ειναι ψυχοπαθολογικη περιπτωση βουλιμικου ατομου. Το οτι θα πληρωσει καποια στιγμη (οταν παψει να ειναι χρησιμος) ειναι σιγουρο, μεχρι να συμβει ομως αυτο την πληρωνει πολυ ακριβα η πατριδα μας.

  4. Σίμος avatar
    Σίμος 13/12/2013 20:32:36

    Έπρεπε στο χάρτη να το βάζαμε την ΚΎΠΡΟ ενιαία και ελληνική !!!!!!!!!!!!!!!... να έμενε στο τόπο

  5. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 14/12/2013 00:22:05

    Ας μεινουν και μια φορα αναυδοι οι Τουρκοι,τοσα χρονια στις παραβιασεις τους εμεις παριστανουμε το παγονι..!

  6. Ελλην-1821 avatar
    Ελλην-1821 14/12/2013 08:19:17

    μαλλον ο χαρτης του Πιρι Ρεις

  7. Padron avatar
    Padron 14/12/2013 11:40:01

    Άναυδος έμεινε γιατι ο ανεκδιήγητος Μπέννυ άλλαξε τον πίνακα με τον Αβέρωφ στη ναυμαχία της Λήμνου, που καταδιώκει τον Τούρκικο στολο, επί Αβραμόπουλου, κι αντ'αυτού έβαλε παλιο χάρτη των Βαλκανίων. Πιο δουλικός πεθαίνεις ...

  8. christof avatar
    christof 15/12/2013 16:53:02

    Δυστυχως η Ν.Δ. πηρε μονο 30% αρα θα εχουμε και το Μπενυ και το Μικυ ,τον Τομ και τον Τζερυ.Περαστικα.