#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/03/2011 08:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βόας επιτέθηκε σε πορνοστάρ και το πλήρωσε ακριβά!




Ένας βόας δάγκωσε το στήθος από σιλικόνη ενός μοντέλου και λίγα λεπτά αργότερα πέθανε από δηλητηρίαση.

Το περιστατικό συνέβη στο Τελ Αβίβ κατά τη διάρκεια φωτογράφησης. Το μοντέλο που ονομάζεται Orit Fox έπαιζε με ένα φίδι και μάλιστα προσπαθούσε να το φιλήσει. Κάποια στιγμή όπως φαίνεται και στο βίντεο ο βόας δάγκωσε το στήθος της κοπέλας.

Όσοι βρίσκονταν δίπλα της έτρεξαν να το απομακρύνουν. Όμως το δάγκωμα ήταν τόσο δυνατό που τα δόντια του φιδιού τρύπησαν το εμφύτευμα της σιλικόνης.
Το μοντέλο και γνωστή πορνοστάρ του Ισραήλ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για αντιτετανικό ορό ενώ το φίδι μετακόμισε σε τόπο χλοερό, σε τόπο αναψύξεως.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kiki avatar
    kiki 15/03/2011 08:43:23

    Γιατι δεν τον καναν σουβλακι.
    Υπαρχουν λαοι οι της Λατινικης Αμερικης και πιθανον οι Κινεζοι που τον θεωρουν μεζε.
    Σπαταλοι αυτοι οι Ισραηλιτες.

    • TED avatar
      TED @ kiki 15/03/2011 10:58:11

      Αρκετοί Έλληνες που πέρασαν απο Ειδικές Δυνάμεις έχουν ψήσει και φάει φίδια. Δεν ανήκω σ'αυτούς αλλά γνωρίζω προσωπικώς δύο περιπτώσεις. Μάλιστα και οι δύο το βρήκαν πολύ νόστιμο!

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ kiki 15/03/2011 11:56:32

      ...Ναι και εγώ αυτό έχω ακούσει, οτι απο τα κρέατα που γενικά ώς έλληνες δεν τρώμε, το φίδι είναι το νοστιμότερο και φέρνει σε γέυση στο κοτόπουλο.

  2. katalytikos avatar
    katalytikos 15/03/2011 08:52:03

    ίσως γι΄αυτό δεν υπάρχουν βόες στην Ελλάδα!!
    Πώς να επιβιώσουν με τόση σιλικόνη!!
    Οι οικολόγοι πώς και δεν έχουν αντιδράσει ακόμη?

  3. Κρης avatar
    Κρης 15/03/2011 09:34:08

    http://www.youtube.com/watch?v=tUvJYtME8es

    ''Όποιου του μέλλει να πνιγεί ποτέ του δεν πεθαίνει''

  4. poisonous avatar
    poisonous 15/03/2011 13:34:11

    Ρε το καημένο το φιδάκι, τρόμαξε μάλλον και το δικαιολογώ απολύτως...

  5. Elias30 avatar
    Elias30 15/03/2011 14:27:34

    Ο Βόας δεν έχει δηλητήριο. !!!!

  6. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/03/2011 19:12:33

    Εκείνο που δεν ξέραμε - κι οι Μαύροι εγελάγαν -
    ήταν ότι ψοφήσανε τα ζώα που σας φάγαν.
    Στο δένδρο αναπαυτήκανε τα δυό καημένα ζώα:
    "Ενθάδε κείται", έγραψαν, "ο λέων με το βόα".
    (Μαρκόπουλος, "Τούμπου τούμπου ζά").

  7. SZAE avatar
    SZAE 15/03/2011 22:48:32

    Τα φιδακια ειναι για να σερνονται στο εδαφος....
    Η σιλικονει μονωνει
    Η πορνοσταρ πρεπει να ασκει τελια το επαγγελμα της.
    Αμα τα μπερδεψεις αυτα παθαίνεις.
    Τα ειλικρινη μου συλληπητηρια...στο φιδακι.

  8. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 17/03/2011 07:40:13

    Οι πληροφορίες μου λένε ότι δεν ήταν βόας αλλά το φιδάκι "ο Διαμαντής".