#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/02/2012 17:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αποκάλυψη: Ο ΓΑΠ δωρίζει τον εγκεφαλό του

Εκεί στην Ελληνοφρένεια  είναι απαικτοι. Κυκλοφόρησαν σήμερα την εφημερίδα τους με πρωτοσέλιδο άρθρο με τίτλο ¨Δωρίζω τον εγκεφαλό μου"

Και γράφουν:

«Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε η απόφαση του Γ. Παπανδρέου να δωρίσει στην.......παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, τον εγκέφαλό του. Την ανακοίνωση έκανε ο ίδιος στο ιατρικό περιοδικό forty, προκαλώντας τον παγκόσμιο θαυμασμό.

Η απόφαση αυτή του πρώην πρωθυπουργού αποκτά ιδιαίτερη σημασία, αφού τη δωρεά προτίθεται να την κάνει, όσο βρίσκεται εν ζώη!».

http://kafeneio-gr.blogspot.com/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. δημης avatar
    δημης 09/02/2012 17:55:25

    "Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε η απόφαση του Γ. Παπανδρέου να δωρίσει στην…….παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, τον εγκέφαλό του"......
    ΣΩΠΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΣΤΙ ΤΟ..."ΟΥΚ ΑΝ ΛΑΒΟΙΣ"......

  2. Μπέμπης avatar
    Μπέμπης 09/02/2012 19:11:11

    Μπορεί κανείς να δωρίσει κάτι που δεν έχει;

  3. Θεόδορος avatar
    Θεόδορος 09/02/2012 20:53:13

    Μα δεν έχει εγκέφαλο.....καίει Μαζούτ το άτομο...........

  4. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 09/02/2012 21:35:32

    Το θέμα είναι ποιος θα τον πάρει....

  5. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 10/02/2012 00:59:20

    Προτείνω να στείλουμε τον ΓΑΠ στην area 51,είναι ο μόνος που μπορεί να χειριστεί τον ιπτάμενο δίσκο που έχουν οι Αμερικανοί,τέτοιo UFO που είναι!!!

  6. Ariadne avatar
    Ariadne 10/02/2012 08:39:00

    Εσείς γελάτε, αλλά ο κ. Παπανδρέου είναι ο μόνος που δέν κινδυνεύει από εγκεφαλικό !!!

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ Ariadne 10/02/2012 08:58:43

      Μυαλό υπάρχει...Είναι βαθειά κρυμμένο αλλά θα το βρούμε

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ Ιωάννης33 10/02/2012 09:08:48

        Είναι σαν το ''λεφτά υπάρχουν'';;;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Ariadne 10/02/2012 09:03:28

      χαχαχα! καλό!

  7. μαρικα avatar
    μαρικα 11/02/2012 01:52:32

    Αν δεν ειχε μυαλο θα μας ειχε καβαλημενους τοσα χρονια?Κοροιδευεται εσεις οσο θελεται αυτος ο τυπος εχει εναν σκοπο,ενα σχεδιο και αυτο θα το φερει ως το τελος εφοσον κανεις με πραγματικο μυαλο δεν τον σταματα.

  8. boofos avatar
    boofos 21/03/2012 06:23:21

    ΓΑΠ ...ΕΓΚΕΦΑΛΕ ,
    ΔΩΡΙΣΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ,
    ΔΩΣΕ ΓΝΩΣΗ,
    ΔΩΣΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ,
    ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ,
    ΕΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ.
    ΠΟΤΕ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΟ ΙΕΚ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ
    ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ Η SIEMENS
    ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ........................................................