#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/08/2011 09:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όχι πια φίλοι, μόνο σεξ

(Πατριδογνωσία επιστημονική)



Επιστήμονες ισχυρίζονται ότι η παρακολουθώντας πορνό μπορεί να μειωθεί ουσιαστικά η επιθυμία για σεξουαλική παρενόχληση και παρεκκλίνουσας σεξουαλικές επιθυμίες. Η έκθεση έχει την υπογραφή του Christopher J. Ferguson, καθηγητής ψυχολογίας και ποινικής δικαιοσύνης του Πανεπιστημίου του Τέξας. Στη μελέτη έλαβαν μέρος δύο ομάδες των 100 ανδρών. Στη πρώτη οι αγοραστές πορνογραφικών ταινιών στην δεύτερη οι μη αγοραστές. Ο καθηγητής υποστηρίζει ότι, "τα ποσοστά των βιασμών και των σεξουαλικών επιθέσεων στις ΗΠΑ βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδά τους από το 1960.", εποχή που μπήκε στη ζωή μας το πορνό. Η έκθεση αναλύει περαιτέρω μια μελέτη του περιοδικού Reason που δημοσιεύθηκε το 2007. Σε αυτή παρουσιαζόντουσαν στατιστικά από διάφορες χώρες όπου αποδεικνυόταν ότι όσο πιο ελεύθερη πρόσβαση έχει κανείς στο διαδίκτυο τόσο πιο μικρή είναι η πιθανότητα βιασμών.

Καλά αυτά τα πειράματα στο Τέξας, αλλά μικρής κλίμακας. Εδώ γινόταν «το σώσε» με τα μνημόνια και σε ρώταγαν «την είδες τη Τζούλια;».  Την είδαμε ρε μεγάλε τη Τζούλια (για σκηνοθετικούς πάντα λόγους), τους μισθούς δεν μπορούμε να δούμε.  Ευρυζωνική πρόσβαση, κι όλη η «δουλειά» με τα «μερεμέτια» μαζί γίνεται κατ’  οίκον. Σεξ μες το σπίτι. Τώρα κατάλαβα γιατί ο αγγλικός όρος είναι wireless hot spot…

Σε άλλη έρευνα που έγινε και δημοσιεύει η Daily Mail το 76% των γυναικών δήλωσαν ότι ευχαρίστως θα έκαναν sex μετά από μια κουραστική μέρα. Όχι για να χαλαρώσουν ή για τη χαρά του sex, αλλά γιατί έτσι θα έκαιγαν θερμίδες και θα γλύτωναν το γυμναστήριο. Τα πλεονεκτήματα του sexercise φαίνεται πως έχουν και την έγκριση του κρατικού συστήματος υγείας της Βρετανίας, το οποίο δηλώνει πως κάνει καλό στην καρδιά και βοηθάει στη μακροημέρευση (πηγή: NHS Direct website). Όλες οι μελέτες συμφωνούν ότι οι ενδορφίνες που παράγονται κατά τη διάρκεια του οργασμού, ομοιάζουν δομικά με τα κύτταρα άμυνας του οργανισμού και άρα ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα.



Όχι πια φίλοι, μόνο σεξ δηλαδή. Με λίγα λόγια οι άντρες πλέον είμεθα υποκατάσταση του «διαδρόμου»,  του στατικού ποδηλάτου και της «κωπηλατικής». Και τι θα λέμε πλέον:  «κάνε μου διάδρομο» ή «κάνε με διάδρομο». Οι άντρες οφείλουν να εκπονούν ειδικό πρόγραμμα για όλες τις μυϊκές ομάδες. Δεν διευκρινίζεται σε ποιον αφορά η μακροημέρευση. Στους άντρες, στις γυναίκες, ή στους δονητάς που κάνουν λιγότερα «χιλιόμετρα».

Και Τρίτη έρευνα δείχνει ότι ευεργετικός φαίνεται ότι είναι ο έρωτας για την υγεία των ανθρώπων. Το ότι κατά τη διάρκεια του σεξ χάνονται πολλές θερμίδες είναι λίγο πολύ γνωστό. Γνωρίζατε όμως πόσο καλό κάνει ο έρωτας στα στην καρδιά, στα οστά και στους μυς μας; Σύμφωνα πάντα με τους ερευνητές, το σεξ χαλαρώνει τους μυς και ανακουφίζει το λαιμό και τους ώμους, σύμφωνα με τον Dr Arun Ghosh, που ειδικεύεται στη σεξουαλική υγεία σε νοσοκομείο του Λίβερπουλ. «Έχω ασθενείς παραπονιούνται για κακή όραση μετά το σεξ. Αυτό που συνέβη είναι ότι, όπως όλοι οι άλλοι μυς του σώματος, οι μύες των ματιών τους έχουν χαλαρώσει. Αλλά αυτό είναι κάτι απολύτως φυσικό».

Εδώ περιουσίες χάνονται για το σεξ, οι θερμίδες μας μάραναν; Σεξ  «άπαχο» με λίγα λιπαρά θα συνιστούν σε λίγο οι ειδικοί, για όσους έχουν πολλές «υποχρεώσεις». Κάνει καλό στην καρδιά αλλά με το ήπαρ τι γίνεται; Γιατί λέει ο άλλος «μου έπρηξε το συκώτι». Και καλά στους μυς είναι κατανοητή η χρησιμότητα, αλλά στα οστά;  Η επιστήμη πάντως απομυθοποιεί τα πάντα. Χαλαρώνουν οι μυς του ματιού απλά, δεν ισχύει το «μου πέταξε τα μάτια έξω», που συνηθίζουν να λένε οι άτακτες κορασίδες και όχι μόνο…

Μ.Ο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 07/08/2011 09:51:29

    1.Όσοι έχουν ταινίες πορνό στο σπίτι τους, ας μην τις κρύβουν πλέον...ας τις βάλουν στο συρτάρι με τα φάρμακα!
    2.Ο όρος ΄΄ξεπατώθηκα΄΄ απομυθοποιείται.. ισχύει μόνο για τον Μπένι..
    3.Διαδικτυακό σεξ: πολύ καλό για την ψυχολογία των ανθρώπων..οι γυναίκες είναι όλες ψηλές, ξανθιές με τέλειες αναλογίες..οι άντρες σκέτοι '' Άρλεκιν''
    4.Υπέροχο κείμενο
    5.Προσωπική άποψη..το να συνδυάζεται και με συναίσθημα γιατρεύει και την ψυχή μας..

  2. danaos avatar
    danaos 07/08/2011 10:21:37

    Μικρέ χέσε τους επιστήμονες!Επειδή "όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν...", είπαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι: "Ου το εράν νόσος, αλλά το μη εράν"
    Φιλόστρατος διαχρονικός!

  3. Εγώ avatar
    Εγώ 07/08/2011 11:59:11

    Γαμάτο άρθρο, σου φτιαχνει το κεφι και ειναι πολυ καλός συνδιασμός γνωσης και χιούμορ!

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Εγώ 07/08/2011 23:42:30

      Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια

  4. δημητρης avatar
    δημητρης 07/08/2011 12:08:34

    Tελευταια παρατηρω μια καθηζιση του φρονηματος, αγωνιστικου τε και μη.
    Μου μυριζει ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ευρειας κλιμακας (αν δεν ειναι η ......ζεστη).
    Εδω ο κοσμος καιγεται και εσεις χτενιζοσαστε.
    Δεν κανετε και καμμια δημοσκοπηση να γελάσει λιγο και το χειλι καθε πικραμενου;

    • danaos avatar
      danaos @ δημητρης 07/08/2011 12:34:46

      1ον.Σου απάντησα προχθές.
      2ον.Εμφανίζεσαι σαν κλανιά.Βρωμάς και φεύγεις.Αυτό σου μυρίζει.
      3ον.Τα βιογραφικά μας στη διάθεσή σου.
      4ον.Έχουμε ακόμα μαλλιά και χτενιζόμαστε.Διάβασε ιστορία για το πότε χτενίζονταν οι Έλληνες.
      5ον.Μεταβολή!Μαρς!

      • juliet avatar
        juliet @ danaos 07/08/2011 13:16:58

        Τι βιογραφικά να δώσεις και ποιητής και καλλιεργητής και ψαράς ,τι άλλο θέλει ο χριστιανός ,πες του ότι για βουλευτής δεν βάζεις .

        • danaos avatar
          danaos @ juliet 07/08/2011 13:20:44

          Δε βάζω.Τέλος.

          • juliet avatar
            juliet @ danaos 07/08/2011 13:37:04

            Κύριε Δημήτρη μας ,
            έσωσε την Ελλάδα ,κανείς απο μας δεν πάει για βουλευτής, για τον Δαναό είχαμε τις αμφιβολίες μας ,τώρα πήραμε την απάντηση ,δεν είμαστε σοβαροί και σε παρακαλούμε να μας παίρνεις στα σοβαρά!

  5. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 07/08/2011 12:18:58

    δημήτρη
    όταν στις 50 ημερήσιες αναρτήσεις βγάζουμε όλο το αγωνιστικό μας πνεύμα (για τα θέματα που αφορούν την πολιτική, την πατρίδα, τη θρησκεία, την κοινωνία μας ),να μας επιτρέψεις να ασχοληθούμε και με άλλα θέματα, που επίσης μας ενδιαφέρουν..πιο κοινωνικά αν θες..

  6. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 07/08/2011 12:45:28

    Και σε ότι αφορά τις δημοσκοπήσεις...δεν τις εμπιστευόμασταν πριν, πόσο μάλλον τώρα με την αποποινικοποίηση του τρίφυλλου...

  7. juliet avatar
    juliet 07/08/2011 13:14:23

    Κύριε Δημήτρη μας,
    πες τα είναι απαράδεκτοι εδώ το .....σύμπαν καίγεται και αυτοί έχουνε στο νού τους πως ν ' ...αδυνατίσουνε ,τους στέλνεις να καταθέσουνε καμμία δημοσκόπηση και αυτοί στο χωράφι πάνε να δούνε τα χόρτα αν μεγαλώσανε ,δεν φταίνε τα παιδιά το σύστημα τα χάλασε.Αν όμως τα πιάσεις με το καλό μπορεί να τα φέρεις στον ίσιο δρόμο,κλείνουνε προς τα δεξιά ,δεν σε πειράζει ίσιος δρόμος είναι και αυτός.

    • danaos avatar
      danaos @ juliet 07/08/2011 13:15:53

      Χαιρετώ!

    • danaos avatar
      danaos @ juliet 07/08/2011 17:47:17

      Για τα καλά σου λόγια:
      www.youtube.com/watch?v=asDfQRa8EDU&feature=related

      • juliet avatar
        juliet @ danaos 07/08/2011 19:45:57

        Eυχαριστώ!!!

  8. juliet avatar
    juliet 07/08/2011 13:17:52

    Χαίρετε!

  9. juliet avatar
    juliet 07/08/2011 13:32:59

    Τι έγινε Μ.Ο οι παραλίες σε χαλάσανε ; είδες και άρχισες τις αναλύσεις;αντί να μας πεις πως πάνε τα κόμματα άρχισες να μας λες πως θα γίνουμε κόμματοι.
    Εγω,συμπεραίνω άλλα ..
    Εύα ,να στείλουμε στη κυβέρνηση τσόντες πολλεεεεές μπας και γλυτώσουμε το πήδημα .Ο Μπένυ πάει στο υπουργείο κάθε πρωΐ και μετά φεύγει ανακουφισμένος και χαρούμενος άρα τους έχει πηδήξει όλους ,έτσι εξηγείται η έμπνευση ,η ευφράδεια .Ο Ραγκούσης δεν κατέχει τις γνώσεις ακόμη και αποφεύγει να τον οι άλλοι.
    Μετα απο την τόσο κατατοπιστική ιατρική,ψυχοθεραπευτική, σωματοθεραπευτική ανάρτηση ελπίζω ότι ο μιστερ-Λοβέρντος θα μειώσει το έλλειμα στα νοσοκομεία και εγώ ελπίζω (ο Λοβέρντος όχι)να μειωθεί η θνησιμότητα στους δύο φορες 35,δύο φορές 40 κλπ.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ juliet 07/08/2011 13:53:58

      Juliet
      πολύ ωραίο αυτό που έγραψες! νομίζω όμως ότι ο αρθρογράφος λειτουργεί καταλυτικά στην ψυχολογία..
      Τα συμπτώματα όπως, θολούρα, ζάλη, τρέκλισμα κλπ, που συνόδευαν το..τέλος, δεν πρέπει να μας ανησυχούν πια...οι επιστήμονες μίλησαν!

      • juliet avatar
        juliet @ ΕΥΑ 07/08/2011 14:13:21

        Θολούρα :θαμπώνεσαι απο το κάλλος ,θέα -θεός λένε.
        Ζάλη: ζάλη-παραζάλη απο το κάλλος
        Τρέκλισμα: απο την πολλή δουλειά στο κάλλος ,καταλαβαίνεις ότι όλα είναι συναρτήσεις μιάς δύναμης με αισθητήρες το πιάσιμο και το τράβηγμα.
        Εισαι τυφλός,είσαι ΠΑΣΟΚ, άρα δικαιούσαι επίδομα τυφλής ψήφου!
        Παρόν Κυριακής

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ juliet 07/08/2011 17:30:23

      Θυμήθηκα το ανέκδοτο με το όργιο που φώναζε ένας άρρεν "να οργανωθούμε παιδιά" και " να ανάψουμε κανά φως ρε παιδιά" και οι άλλοι του έλεγαν να σκάσει, οπότε όταν απόειδε φώναξε "Έλα ρε παιδιά, ας οργανωθούμε λίγο, έχω φάει τρεις, δεν έχω δώσει κανέναν!!!". Ε, ο ελληνικός λαός είμαστε αυτός ο άτυχος στο όργιο των αγορών, του ΓΑΠ, του Μπένυ, της Τρόικας, του ΔΝΤ κ.ο.κ.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ TopGunZ 07/08/2011 22:06:18

        χα,χα,χα,χα!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • μικρός οδυσσέας avatar