#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/05/2013 13:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Task force για την δημιουργία του εθνικού brand



Tη σύσταση ομάδας εργασίας που θα υποβάλει προτάσεις για τη δημιουργία του branding της χώρας, στην οποία συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, ο διευθυντής του Creative Lab της Google κ. Στιβ Βρανάκης και η πρώην υπεύθυνη της εταιρικής ταυτότητας του «Αθήνα 2004» κυρία Θεοδώρα Μάντζαρη, προχώρησε ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Σίμος Κεδίκογλου.

Σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη 15 Μαΐου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, συγκροτείται εννεαμελής ομάδα εργασίας η οποία θα είναι αρμόδια «για τη μελέτη και την υποβολή προτάσεων σχετικά με τη δημιουργία του εθνικού brand το οποίο θα χαρακτηρίζει κάθε επιχειρηματική, τουριστική, επενδυτική και εξαγωγική δραστηριότητα της χώρας». Όπως αναφέρεται, τα αποτελέσματα της μελέτης θα πρέπει να παραδoθούν μέσα σε έναν μήνα από τη σύστασή της (19.4.2013), δηλαδή αναμένονται θεωρητικά εντός του μήνα.

Ουσιαστικά η ομάδα θα δουλέψει στην «εταιρική ταυτότητα» της χώρας φτιάχνοντας ένα πλαίσιο οπτικής επικοινωνίας που θα συνοδεύσει οτιδήποτε χαρακτηρίζει και συνδέεται με τις οικονομικές δραστηριότητες της Ελλάδας. Ο λόγος είναι προφανής, καθώς τα τελευταία χρόνια το όνομα της χώρας στο εξωτερικό συνδέεται με οικονομικά, πολιτικά και κοινωνικά προβλήματα και συχνά ανυποληψία.

Συντονιστής της task force ανέλαβε ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας κ. Ανδρέας Κατσανιώτης, ενώ μέλη τοποθετήθηκαν:

 

Ο προϊστάμενος του Γραφείου Στρατηγικού και Ψηφιακού Σχεδιασμού της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού κ. Δημήτρης Πτωχός.
Ο προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού κ. Γιώργος Μουρούτης.
Ο υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας στο γραφείο του υπουργού Εξωτερικών κ. Αλέξης Ζορμπάς.
Ο διευθυντής του Creative Lab της Google κ. Στιβ Βρανάκης.
Ο σύμβουλος Επικοινωνίας στο γραφείο της υπουργού Τουρισμού κ. Ηλίας Τσαουσάκης.
Ο σύμβουλος Επικοινωνίας της υπουργού Τουρισμού κ. Δημήτρης Τζιώτης.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Invest in Greece κ. Στέφανος  Ησαΐας.
Η Brand Consultant & Design Director κυρία Θεοδώρα Μάντζαρη.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nik avatar
    Nik 16/05/2013 16:20:28

    Λείπει το όνομα του Οικονομίδη που πρώτος μίλησε για την έλλειψη ενός νέου εθνικού branding.

    • Vee avatar
      Vee @ Nik 16/05/2013 17:23:02

      Πολύ σωστά!!

  2. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 16/05/2013 16:48:13

    +1000000000000000

  3. αιρετικός avatar
    αιρετικός 16/05/2013 19:23:28

    Eλπιδοφόρο! Είθε!

  4. Zame avatar
    Zame 16/05/2013 19:45:56

    καιρος ηταν.

  5. Προφήτης avatar
    Προφήτης 16/05/2013 20:19:38

    Θα κυκλοφορήσουν και πετσέτες σαν εκείνες του 2004;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.