Ως πότε οι θερμοκέφαλοι θα αμαυρώνουν την αστυνομία;
19/11/2014 11:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ως πότε οι θερμοκέφαλοι θα αμαυρώνουν την αστυνομία;

Κανείς δεν πρέπει να τους αφήσει. Ούτε η επίσημη πολιτεία, ούτε οι νόμοι, αλλά ούτε και οι ίδιοι οι πολίτες.

To βίντεο που ήρθε στο φως της δημοσιότητας με αστυνομικούς των ΜΑΤ να κάνουν πλιάτσικο σε περίπτερο και να δέρνουν και τον υπάλληλο είναι ασφαλώς ντροπιαστικό για την ΕΛ.ΑΣ. Όσο ντροπιαστικές και αστείες είναι και οι δικαιολογίες που προέβαλαν ότι δήθεν πήραν τα νερά, κι άφησαν 20 ευρώ επειδή ο περιπτεράς τους έλεγε ότι δεν εξυπηρετεί αστυνομικούς.

Αν και είναι πιθανό να έγινε κάτι τέτοιο στα Εξάρχεια όπου είναι γνωστή η... αγάπη που έχουν στους «μπάτσους». Όμως, δικαίωμά του είναι του κάθε μαγαζάτορα να εξυπηρετεί όποιον κι όποτε θέλει, έστω κι αν δεν αρέσει σε κάποιους. Αντίθετα, δεν έχουν δικαίωμα οι αστυνομικοί να χτυπάνε αδιακρίτως ή να κλέβουν απ' οπουδήποτε.

Το περιστατικό έρχεται σε συνέχεια των καταγγελιών για ξυλοδαρμούς δημοσιογράφων και φωτορεπόρτερ από άνδρες των ΜΑΤ και της ομάδας ΔΕΛΤΑ κατά τη διάρκεια των επεισοδίων στο Πολυτεχνείο. Παρά το γεγονός ότι δεν είναι και τα... καλύτερα παιδιά οι δημοσιογράφοι και πάλι δεν έχει κανείς το δικαίωμα να απλώνει χέρι σε κάποιον που κάνει τη δουλειά του. Οι αστυνομικοί, όσο κουρασμένοι, οργισμένοι, αγανακτισμένοι κι αν είναι δεν μπορούν να χτυπάνε αδιακρίτως, ειδικά στην περίπτωση που οι δημοσιογράφοι τους δείχνουν την ταυτότητα και τους φωνάζουν να μην χτυπάνε.

Πολίτες δέρνονται ανηλεώς ακόμη και χωρίς κανένα λόγο και μόνο από θαύμα δεν υπάρχουν θύματα. Μα καλά, δεν καταλαβαίνουν όλοι αυτοί οι θερμόαιμοι αστυνομικοί ότι μπορεί να βρεθούν στη θέση του Κορκονέα; Θα πάρουν στο λαιμό τους κανένα πολίτη απλά και μόνο επειδή δεν μπορούν να ελέγξουν τα νεύρα τους;

Κατανοούμε ότι είναι από τους πιο κακοπληρωμένους Έλληνες. Καταλαβαίνουμε ότι προκαλούνται πολλές φορές από μπαχαλάκηδες και λοιπούς ανοήτους. Επίσης ότι σε περιπτώσεις όπως στο Πολυτεχνείο είναι όρθιοι από το πρωί και αισθάνονται ότι κινδυνεύει η ζωή τους.

Όμως, όλα αυτά δεν είναι δικαιολογία για να γίνουν φονιάδες. Ούτε κλέφτες, ούτε πλιατσικολόγοι. Αυτά είναι ντροπιαστικά γεγονότα και βάζουν φωτιά στην κάκιστη αντιπαράθεση μεταξύ αστυνομικών και πολιτών. Εκεί που πήγαινε να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ τους, κάποιοι ανεγκέφαλοι Ματατζήδες θέλουν να προκαλέσουν και να δημιουργήσουν χάος. Κανείς δεν πρέπει να τους αφήσει. Ούτε η επίσημη πολιτεία, ούτε οι νόμοι, αλλά ούτε και οι ίδιοι οι πολίτες. Και μην ξεχνάμε και κάτι. Ορισμένοι από αυτούς τους αστυνομικούς είναι Χρυσαυγίτες εκ πεποιθήσεως κι όχι επειδή έχουν αγανακτήσει από τη μείωση των μισθών τους. Το αυγό του φιδιού πρέπει να σπάσει στην Αστυνομία. Όχι για τίποτε άλλο αλλά γιατί υπάρχουν χιλιάδες άξια παλικάρια που υπηρετούν στην ΕΛ.ΑΣ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Pikeman avatar
    Pikeman 19/11/2014 13:08:44

    Εγώ ακούω το παλληκάρι να ισχυρίζεται οτι δουλεύει στο περίπτερο καινα ισχυρίζεται οτι κλέψαν τα νερά, αλλά δεν βλέπω κατι τέτοιο στο βίντεο. Βλέπω ένταση και βία αλλά δεν βλέπω κλοπή.

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ Pikeman 19/11/2014 14:49:54

      Να δείτε καλύτερα. Εγώ βλέπω μία ομάδα Δημοσίων Υπαλλήλων εντεταλμένων να προστατεύουν την ευνομία και την τάξη, να πουλάει τσαμπουκά σ΄έναν πολίτη και να τον ξυλοφορτώνει γιατί αρνείται να τους πουλήσει νερά. Στο τέλος, κλέβουνε και το εμπόρευμα. Κατσαπλιάδες νομίζω πως λέγονται οι φερόμενοι τοιουτοτρόπως...... Υ.Γ Ένας προϊστάμενος αλήθεια, δεν θα έπρεπε να είναι παρών στο σημείο, επιφορτισμένος να προμηθεύσει νερό και τροφή στους αστυνομικούς, ώστε να μην χρειάζεται να έρχονται σε αντιπαράθεση για τ' αυτονόητα με τους περιπτεράδες; Θα μπορούσε και να τους ελέγχει ταυτοχρόνως, για ενδεχόμενη υπέρβαση καθήκοντος....

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ Pikeman 19/11/2014 20:21:16

      Μενω στην Ελβετια. Ποιο Περιπτερο? Τοσα Ψυγεια μονον σε σουπερ μαρκετ εχουμε εδω που ζω.

  2. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 19/11/2014 13:18:49

    Tο να κάνεις μια ψεύτικη καταγγελία να σέρνεις αστυνομικούς σε ΕΔΕ και δικαστήρια και μετά απο κανένα χρόνο όταν ξεμπλέξει ο αστυνομικός να του λες βγες να κάνεις τώρα πάλι τη δουλειά σου,είναι δικαίωμα στην Δημοκρατία μας; Οταν μετά ο αστυνομικός τα γράψει όλα στα παλιά του παπούτσια ,μετά απο 3-4 ανάλογες καταγγελίες-περιπέτειες,είναι δικαίωμα του ως εργαζόμενου;

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ Μεγάλες στιγμές 19/11/2014 14:29:55

      1. ''Tο να κάνεις μια ψεύτικη καταγγελία να σέρνεις αστυνομικούς σε ΕΔΕ....'' Οι ΕΔΕ, είναι χάσιμο χρόνου. Οι Εισαγγελείς απ΄ευθείας πρέπει να επεμβαίνουν όταν υπάρχει ζήτημα κατάχρησης εξουσίας. 2. ''Οταν μετά ο αστυνομικός τα γράψει όλα στα παλιά του παπούτσια ,μετά απο 3-4 ανάλογες καταγγελίες-περιπέτειες...'' Τότε απολύεται ο ...αδικημένος που βαρυγκομά και αναζητά την ευτυχία στον καταπληκτικό Ιδ.Τομέα, που περιμένει πως και πως να τον απασχολήσει με μυθικό φυσικά μισθό, όπως ακριβώς του αξίζει!

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ Άλυτη Εξίσωση 20/11/2014 11:41:48

        Το έχασες το θέμα εντελώςΑν θέλουμε εισαγγελέα για κάθε μονταρισμένο βίντεο,να προσλάβουμε καμιά χιλιάδα δικαστικούς.Ο περιπτεράς είναι ψεύτης και αποδείχθηκε εχθές οπου ειπε διαφορετικά πράγματα σε δύο συνεντεύξειςΚαι δεν χρειάζεται να απολύουμε κανέναν υπάλληλο δημοσιο ή ιδιωτικό γιατί ζητάει αξιοκρατία,αντικειμενικότητα και δικαιοσύνη τόσο απο τους ανωτερους αλλά κυρίως απο την κοινωνία

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ Μεγάλες στιγμές 20/11/2014 12:48:11

          Έναν Εισαγγελέα χρειαζόμαστε, για κάθε πολύ σοβαρό ζήτημα, όταν και αν οι στημένες ....ΕΔΕ των κολλητών, δεν αποδίδουν Δικαιοσύνη. '' Και δεν χρειάζεται να απολύουμε κανέναν υπάλληλο δημοσιο ή ιδιωτικό γιατί ζητάει αξιοκρατία....'' Τον Ιδ.Υπάλληλο κύριε, τον απολύουμε χωρίς δεύτερη κουβέντα και με ...συνοπτικές διαδικασίες. Τον δημόσιο υπάλληλο τώρα που επειδή είναι ....δυσαρεστημένος παραμελεί τα καθήκοντά του, γιατί αυτό μας λέτε γράφοντας : '' Οταν μετά ο αστυνομικός τα γράψει όλα στα παλιά του παπούτσια ....'' ,
          θα πρέπει να μπορούμε να τον απελευθερώσουμε πάραυτα από τ΄ασφυκτικά δεσμά του βαρετού Δημοσίου, ώστε να του δοθεί η ευκαιρία που δικαιούται, να σταδιοδρομήσει στον Ιδιωτικό Τομέα, ο οποίος όπως όλοι γνωρίζουμε, χρυσοπληρώνει τους άξιους επιστήμονες πρώην απηυδισμένους αστυνομικούς και τους προσφέρει ζωή χαρισάμενη! Οι πόρτες είναι ορθάνοιχτες για τους βαριεστημένους. Καιρός να κάνουνε... καριέρα αντί να παραπονιούνται δέρνοντας τον κόσμο. :-)

  3. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 19/11/2014 14:25:02

    Μπράβο στον συγγραφέα του άρθρου. Καλύπτει πλήρως το συμβάν από κάθε πλευρά, με απόλυτη σοβαρότητα.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Άλυτη Εξίσωση 20/11/2014 11:51:53

      Μόνο αυτήν την ένσταση...Τι σχέση εχει το περιστατικό αυτό με οτι ψηφισαν πολλοί απο αυτούς ΧΑ;Αρα αν ψηφιζαν κατι αλλο θα τους πιστεύαμε αμέσως;;;;

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Μεγάλες στιγμές 20/11/2014 12:22:37

        Να είστε ακριβής παρακαλώ στις παρατηρήσες σας : ''Ορισμένοι από αυτούς τους αστυνομικούς είναι Χρυσαυγίτες εκ πεποιθήσεως κι όχι επειδή έχουν αγανακτήσει από τη μείωση των μισθών τους.'' Oι φασίστες, γιατί αυτό είναι οι Χρυσαυγίτες εκ πεποιθήσεως, εκ προθέσεως βιαιοπραγούν εναντίον των πολιτών, γιατί γενικώς βιαιοπραγούν έναντι οποιουδήποτε δεν είναι σαν τα μούτρα τους. Όταν λοιπόν ενδύονται τη στολή της Αστυνομίας και επιτίθενται με βαναυσότητα κατά αθώων πολιτών, σκοπίμως ενοχοποιούν το σώμα στη συνείδηση της κοινωνίας. Η εχθρότητα όμως κοινωνίας-αστυνομίας που έχει τις ρίζες της απ' τη δικτατορία ακόμη, έγινε μεγάλη προσπάθεια και πήρε πολύ χρόνο για να ξεπεραστεί. Δε επιτρέπεται μία μειοψηφία ανισόρροπων, να μας τραβήξει πάλι πίσω. Αυτό μας λέει ο συγγραφέας και καθόλου δεν φταίει, για ό,τι επιθυμεί να λάβει ως μήνυμα ο κάθε ...πικραμένος.

        • Μεγάλες στιγμές avatar
          Μεγάλες στιγμές @ Άλυτη Εξίσωση 20/11/2014 14:57:51

          Καταρχάς δεν σε χαρακτήρισα οπότε μην μου το παίζεις ανώτερος και έξυπνος γιατί θα σου απαντήσω ως πικραμένος...Οι χρυσαυγίτες εκ πεποιθήσεως ειναι ευτυχώς το 0,3 της αστυνομίας και αναλογα όλης της κοινωνίας.Δεν ηρθε μαζί με το μνημόνιο η χα,υπήρχε και πριν.Οπότε τα σημερινα ποσοστά σχετίζονται με τις μνημονιακές πολιτικες.Λυπηρο αλλά ετσι είναι

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Μεγάλες στιγμές 20/11/2014 15:34:03

            1) ''Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος : Έκφραση που υποδηλώνει ότι τα πράγματα θα φτάσουν σε τέτοια αποθέωση του παραλόγου, σε τέτοιο απόλυτο αλαλούμ που και ο πιο δυστυχισμένος άνθρωπος, δεν θ' αντέξει και θα σκάσει τουλάχιστον ένα χαμόγελο.'' Κυρία μου, πριν λύσετε το ...ζωνάρι σας, καλό είναι να αντιληφθείτε πρώτα το νόημα της έκφρασης. Αλλά αν πάλι καταφέρνετε να εισπράξετε ως...προσωπική προσβολή το γραφέν, κανένα πρόβλημα, απαντήστε μου όπως μπορείτε .... Δε θα σας φοβηθώ :-) 2) Το άρθρο μιλάει για ''Φασίστες εκ πεποιθήσεως''. Αν δεν θέλετε να το εννοήσετε ούτε κι αυτό και αν επιμένετε πως έχετε επακριβώς..... καταμετρήσει το συγκεκριμένο είδος εντός της Αστυνομίας κι αυτό στα σίγουρα είναι το....0,3 του όλου, μπράβο σας! Έτσι κι αλλιώς, για τραγική μειοψηφία μιλάμε, που δυσφημεί το σύνολο. Όμως το μνημόνιο και καλά, δεν γίνεται να ευθύνεται για τα ζωώδη ένστικτα κανενός μας. Όταν σου δίνεται εξουσία, αν δεν μπορείς να χαλιναγωγήσεις το θηρίο εντός σου, τότε βγαίνουν στην επιφάνεια όλα τα κόμπλεξ και τ' απωθημένα.... Για την τιμωρητική ψήφο, μπορεί να δοθεί και εξήγηση και δικαιολογία. Για τη φασιστική συμπεριφορά όμως, για την κατάχρηση εξουσίας, την άσκηση βίας και την χυδαιότητα, όχι.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Άλυτη Εξίσωση 20/11/2014 15:43:39

            ''Κυρία μου'' έναν μερακλή Θεσσαλονικιό;!; Λίγο προσοχή ρε παιδιά...

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Κυθήριος 20/11/2014 16:43:58

            :-) Αγαπητέ Κυθήριε, η ...ευαισθησία σας, να μην είναι α λα καρτ! Να κάνετε ...σύσταση και σ΄εκείνον παρακαλώ, που πρώτος μου απευθύνθηκε γράφοντας : ''μην μου το παίζεις ανώτερΟΣ και έξυπνΟΣ'', ενώ βλέπει το ΆλυτΗ ΕξίσωσΗ. Πρέπει πάντα να επιστρέφεται πάντα η ....παρατηρητικότητα. Είναι θέμα αρχής!

          • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
            Να΄χαμε να λέγαμε @ Άλυτη Εξίσωση 21/11/2014 00:29:30

            Α, να προσέχεις πως μιλάς. Οι ...θεριακλήδες Θεσσαλονικείς και οι δικαιόροι Κυθήριοι, δεν τα σηκώνουνε αυτά. Στο ένα πόδι τους έχουνε οι συμβίες τους γι αυτό μακριά από την παντόφλα, μύγα δεν σηκώνουν στο πληκτρολόγιό τους!

          • Μεγάλες στιγμές avatar
            Μεγάλες στιγμές @ Κυθήριος 20/11/2014 16:52:33

            Πρόσεξε το διιάλογο Κυθήριε και θα αντιληφθείς οτι είναι μάταιο...Καλώς σε (ξανα)βρίσκω,ελπίζω να είσαι καλά

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Κυθήριος 20/11/2014 17:45:54

            @ Άλυτη Εξίσωση δεν το πρόσεξα,όντως,αυτό που λές,αλλά νομίζω για μας ειναι μεγαλύτερη προσβολή η μη διακριτική προσφώνηση. @Φίλε Μεγάλες στιγμές καλώς ήλθες και πάλι,να είσαι καλά.Τελικά κι εδώ μέσα και παντού πρέπει να έχουμε απεριόριστη υπομονή...

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Κυθήριος 20/11/2014 18:51:10

            Εγώ δεν το εξέλαβα ως...προσβολή, ούτε το εκφώνησα σαν τέτοια. Απλά ανταπέδωσα σε έναν ξεροκέφαλο άνθρωπο, τα ....δέοντα. Την ...αβλεψία του δηλαδή :-) Ο Θεός να σας οπλίζει με υπομονή λοιπόν και να σας φωτίσει, ώστε να καταδέχεστε και την αυτοκριτική κάποια ευλογημένη ώρα.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Άλυτη Εξίσωση 20/11/2014 19:16:15

            Άκου φίλη μου,με αγάπη και χωρίς παρεξήγηση θα στο πώ: Η γυναίκα θα δείξει το μεγαλείο της όχι όταν προσπαθεί να ανταποδίδει στους άλλους,άντρες ή γυναίκες,το οφθαλμόν αντί οφθαλμού. Το μεγαλείο της θα φανεί περισσότερο,αν στις αδιακρισίες των άλλων απαντά με διάκριση και ευγένεια.Υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα κυριών κι εδώ μέσα στο antinews που τους βγάζω το καπέλο. Αυτό ισχύει βέβαια για όλους μας,και για τους άντρες και για τις γυναίκες,ενώ το αντίθετο,πώς να το κάνουμε,σ' εσάς τις γυναίκες ''χτυπάει'' περισσότερο. Συγνώμη πάντως για την παρέμβασή μου,αλλά εγώ είδα ότι ο Μεγάλες στιγμές σου μίλησε πολύ ευγενικά. Φιλικά πάντα.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Κυθήριος 20/11/2014 19:57:35

            Αγαπητέ Κυθήριε χωρίς παρεξήγηση, ''Η γυναίκα θα δείξει το μεγαλείο της όχι όταν προσπαθεί να ανταποδίδει στους άλλους,άντρες ή γυναίκες,το οφθαλμόν αντί οφθαλμού.'' Η κάθε γυναίκα (όπως και ο κάθε άνδρας), έχει τον μοναδικό, κατάδικό της τρόπο, να απαντά στις αδιακρισίες, στις προκλήσεις και στην πιθανή αγένεια. Όταν γίνεται ένας διάλογος, δεν απαιτείται από μία γυναίκα ειδικά, ούτε και χρειάζεται να αποδείξει το ...μεγαλείο της :-). Συγχωρέστε με, αλλά το βρίσκω πάρα πολύ αστείο αυτό που λέτε. Δικαίωμά σας να περιμένετε από μία γυναίκα να δείξει ευγενική υποχωρητικότητα-ανοχή κι αυτό στα μάτια σας να φαντάζει ....μεγαλειώδες, δικαίωμά σας και να θεωρείτε ως παράδειγμα προς μίμηση ανθρώπους που αντιδρούν σύμφωνα με τα αποδεκτά σας. Όμως, είναι πολύ βαρετό κατά τη γνώμη μου να είμαστε όλοι ίδιοι. Αρκεί λοιπόν να είμαστε στοιχειωδώς ευγενείς και κόσμιοι. Πολύ λυπάμαι λοιπόν, αλλά δεν μου ταιριάζει καθόλου αυτός ο ξενέρωτος τρόπος και δυστυχώς :-), δεν γίνεται και να προσαρμοσθώ στο ...πρότυπό σας. Επιλεκτικά, ψύχραιμα και ανθρώπινα, απαντάω με χιούμορ (το δικό μου πάντα χιούμορ), σε όποιον ζητά μιάν απάντηση. Δεν επιθυμώ να είμαι ούτε ....μεγαλειώδης όταν σχολιάζω, ούτε ομοιόμορφη με οποιουσδήποτε. Δεν το χρωστάω.... ''Αυτό ισχύει βέβαια για όλους μας,και για τους άντρες και για τις γυναίκες,ενώ το αντίθετο,πώς να το κάνουμε,σ' εσάς τις γυναίκες ''χτυπάει'' περισσότερο.'' Αγαπητέ, σ΄εσάς που είσαστε άνδρας (και λίγο φαλοκράτης ή μου φαίνεται;)....''χτυπάει περισσότερο''. Σ΄εμένα που είμαι γυναίκα, πώς να το κάνουμε, ''χτυπάει περισσότερο'' η λίγο άξεστη συμπεριφορά του αρσενικού, που δεν σέβεται όσο η φύση του προστάζει. ''εγώ είδα ότι ο Μεγάλες στιγμές σου μίλησε πολύ ευγενικά.'' Κι εγώ πολύ ευγενικά του απάντησα. Απορώ που δεν το διακρίνετε..... Ίσως γιατί δεν ταιριάζει το ύφος μου με το στερεότυπό σας, αλλά ξεπεράστε το επί τέλους αυτό! Ο ...''οφθαλμός αντί οφθαλμού'', υπάρχει μόνο στο Μωσαϊκό Νόμο. Στο διάλογο, δεν κολλάει τόση φόρτιση και τόσο άσκοπο ...πάθος. Συγνώμη και πάλι, που σας απάντησα με το ύφος που διαθέτω! (Φαντάζομαι πάντως να σας τα εξήγησα όλα και να μην επανέλθετε αδίκως, για να με ...νουθετήσετε). Φιλικά πάντα, γειά σας :-)

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Άλυτη Εξίσωση 20/11/2014 20:50:54

            Ειλικρινά,δεν θα επανερχόμουν για να σας εξηγήσω έτι περαιτέρω,ήσασταν ιδαιτέρως επεξηγηματική. Όμως επειδή φοβάμαι ότι ίσως κάπου να με παρερμηνεύσατε,θα προσπαθήσω να εξηγήσω καλύτερα. Η γυναίκα δεν απαιτείται να αποδείξει το μεγαλείο της με έργα ή με λόγια, απλά το δείχνει, (''θα δείξει'' έγραψα),με το φαίνεσθαι,το χαρακτήρα της. Σίγουρα καταλαβαίνετε τη διαφορά... Αυτή η συμπεριφορά νομίζω ότι εμπίπτει στο ''ευγενείς και κόσμιοι'' που αναφέρετε και εσείς. Δεν επιθυμώ βέβαια, επ'ουδενί να σας νουθετήσω όπως ίσως μπορεί να φάνηκε,αυτήν την αποστολή άλλωστε πιστεύω ότι είμαι επιφορτισμένος να την φέρω εις πέρας μόνο όσον αφορά τα παιδιά μου,εδώ κάνω μόνο κάποιες απλές διαπιστώσεις. Τελειώνοντας,μόνο ακόμη να πώ ότι με αδικείτε όταν με αποκαλείτε και με χαρακτηρίζετε ''φαλλοκράτη'' ,απο που άραγε συνάγετε αυτό το συμπέρασμα; Η Ζωή μόνο απ' ό,τι ξέρω στο Κοινοβούλιο, έχει βαλθεί να το αναδεικνύει συνεχώς αυτό με τη συμπεριφορά της,όπως έκανε και σήμερα απ' ό,τι είδαμε... Το εξηγώ ότι ίσως το συνδέετε με κάποια άλλη διαφωνία μας σε κάποια άλλη ανάρτηση έπειτα από μια ανοίκεια επίθεση κάποιου άλλου σχολιαστή για κάποιο πολιτικό πρόσωπο,όπου ο καθένας πάλι κι εκεί είχε τις απόψεις του... Μη ζητάτε συγνώμη για το ύφος σας,ο καθένας μας άλλωστε έχει το δικό του,απλά συμπεραίνω ότι δεν είναι αυτό που κάποτε είχατε...

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Κυθήριος 20/11/2014 22:20:00

            Βρε τι πάθαμε νυχτιάτικα! :-) ''απλά συμπεραίνω ότι δεν είναι αυτό που κάποτε είχατε...'' Απλά ...συμπεραίνετελάθος. Με ξέρω περισσότερο από ό,τι εσείς :-) και σας εγγυώμαι, οτι το ύφος μου είναι σταθερά πανόμοιο. Ευγενές και κόσμιο, αλλά ποτέ χλιαρό και ξενέρωτο. Συγνώμη δε για τον τρόπο που εκφράζομαι, σας ζητώ μόνον επειδή διαθέτω κάποιου είδους χιούμορ.... ''Η γυναίκα δεν απαιτείται να αποδείξει το μεγαλείο της με έργα ή με λόγια, απλά το δείχνει...'' χαχαχχαχα! Δεν θέλω να σας δείξω τίποτε απολύτως κύριε λέμε !!! Μπααααα..... Οφείλω ΚΑΙ να σας το ζωγραφίσω; Μυστήριος είσαστε. Νομίζω τώρα πως τα είπαμε ήδη όλα και παρακαλώ μην επανέλθετε, γιατί άδικα κουραζόμαστε. Συγκεκριμένα, χάνουμε την ώρα μας. Κρατάω την άποψή μου για εσάς, κρατάτε κι εσείς τη δική σας για μένα. Το να αισθάνεστε όμως πολύ συχνά την ανάγκη να μου την ....γνωστοποιείτε, θεωρείτε πως είναι για μένα κάτι πολύ ενδιαφέρον; Κάνω μήπως εγώ κάτι λάθος, που σας στέλνει το μήνυμα οτι προσμένω με αγωνία ένα αναλυτικό...ψυχογράφημα ειδικά από εσάς; :-) Λάθος μήνυμα λαμβάνετε. Φταίει ο δέκτης σίγουρα και όχι ο πομπός! Και τώρα, καλή σας νύχτα αγαπητέ.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Άλυτη Εξίσωση 20/11/2014 22:54:31

            :-) Βρε μανία που την έχετε να με στείλετε για ύπνο,τι σας έχει πιάσει! Αφήστε με λίγο ακόμη να απολαύσω τη διαστροφή μου να ασχολούμαι μαζί σας και να διασκεδάζω όταν τσατίζεστε. :-) Κι έχετε το λόγο μου,δεν θα σας ξαναψυχογραφήσω άλλο,δηλώνω αναρμόδιος..

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Κυθήριος 20/11/2014 23:03:39

            :-) Σας καληνύχτισα όχι για να πάτε για ύπνο, ούτε γιατί ...τσαντίστηκα όπως κολακεύεστε να πιστεύετε. Αλλά γιατί το κουράσαμε πολύ μέχρι επί τέλους να παραδεχτείτε πως σας είναι αδύνατον, είσαστε παντελώς αναρμόδιος να ψυχογραφήσετε, τον οποιονδήποτε. Ασχοληθείτε με το τάβλι καλύτερα. Εκεί, διαβλέπω πως θα έχετε σίγουρα τεράστιο ταλέντο :-).

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Άλυτη Εξίσωση 20/11/2014 23:17:54

            Χωρίς αμφιβολία το τάβλι έχει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον από το να ασχολείται κανείς μαζί σας...

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Κυθήριος 20/11/2014 23:28:06

            E, άντε μπράβο επί τέλους καλέ μου άνθρωπε! Δεν σας κάλεσε κανείς να σχοληθείτε. Εσείς επιλέξατε να ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ. Ο καθένας λοιπόν, στο είδος του :-). (Μην το ...μετανιώσετε όμως και επανέλθετε, θα αποδειχθείτε ΚΑΙ ασυνεπής....)

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Άλυτη Εξίσωση 20/11/2014 19:16:52

            Επίσης.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ ΚΜ 20/11/2014 20:01:00

            Το πήρατε ...προσωπικά; Κάτι περισσότερο θα γνωρίζετε...

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Άλυτη Εξίσωση 20/11/2014 22:20:47

            Μου άρεσε η ευχή, υπέθεσα πως ήταν προς όλους μας, και ευγενικά ανταπέδωσα!

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ ΚΜ 20/11/2014 22:31:32

            Εντάξει τότε :-). Για τον Κυθήριο πήγαινε αρχικά, αλλά ταιριάζει μιά χαρά κι όπως το λέτε....

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ ΚΜ 20/11/2014 22:36:08

            Δεν πρέπει να έχεις παράπονο,κι εκείνη ευγενικά...σου απάντησε.. :-)

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Κυθήριος 20/11/2014 22:44:37

            Έεεεετσιιιιι!!!!!

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Κυθήριος 20/11/2014 22:49:28

            Γειά σου Κυθήριε!

          • Μεγάλες στιγμές. avatar
            Μεγάλες στιγμές. @ Κυθήριος 20/11/2014 23:19:14

            Σου το΄πα...

          • Μεγάλα λόγια avatar
            Μεγάλα λόγια @ Μεγάλες στιγμές. 20/11/2014 23:47:18

            Σπίρτο μονάχο είσαι εσύ αδερφέ! Κληρονομικό χάρισμα;

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Μεγάλες στιγμές. 20/11/2014 23:50:01

            Ναι,έχεις δἰκιο,είχε πλάκα και παρασύρθηκα...

          • Μεγάλα λόγια avatar
            Μεγάλα λόγια @ Κυθήριος 20/11/2014 23:52:27

            Έχετε πλάκα όλοι εσείς που ...παρασύρεστε τελικά

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Κυθήριος 20/11/2014 23:53:57

            Πρόσεξε όμως κι εσύ τώρα,γιατί άρχισε να χρησιμοποιεί και τ' άλλα της ονόματα για να θολώσει τα νερά...

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Άλυτη Εξίσωση 20/11/2014 11:52:04

      Μόνο αυτήν την ένσταση...Τι σχέση εχει το περιστατικό αυτό με οτι ψηφισαν πολλοί απο αυτούς ΧΑ;Αρα αν ψηφιζαν κατι αλλο θα τους πιστεύαμε αμέσως;;;;

  4. cynthia avatar
    cynthia 19/11/2014 14:54:08

    Είτε έδειραν είτε δεν έδειραν , είτε πλήρωσαν είτε δεν πλήρωσαν , το γεγονός της εμπλοκής των ΜΑΤ με τον περιπτεριούχο είναι απαράδεκτο , δείχνει σοβαρή έλλειψη επαγγελματισμού και αυτό μοιραία θα συνεπιφέρει κάποτε κ κατάχρηση εξουσίας . Σε ποιό πολιτισμένο μέρος του κόσμου , αστυνομικοί με πλήρη εξάρτηση ΜΑΤ , που έχουν τοποθετηθεί στην περιοχή για συγκεκριμένο σκοπό , εμπλέκονται με περίπτερο όπου απευθύνονται για νερό ...εν ώρα υπηρεσίας ? Μέχρι τώρα , βλέπαμε μόνο την ομάδα Δίας , με ανοιχτά μικρόφωνα στα Έβερεστ να πίνουν το καφεδάκι τους , η τροχονόμους με φραπέ κ κινητό στο χέρι εν μέση οδώ. Άντε κ κανέναν Ματατζή στη γωνία Αμαλιας κ Ακαδημίας , να καπνίζει κ να ψιλό κουβεντιάζει με τον κολλητό του αλλά με την ασπίδα και το κράνος παρά πόδας . Τώρα θα τους βλέπουμε για νερό στα περίπτερα κ για σουβλάκι στα σουβλατζίδικο , σε πλήρη εξάρτηςη , κι αν τα πάρουν στο κρανίο ,θα ρίχνουν κ καμμία . Ένας ακόμα "επαγγελματισμός " της μπανανίας μας ανάμεσα στους τόσους άλλους , για να μην τους αδικούμε .

  5. Απονενοημένος Διάβημας avatar
    Απονενοημένος Διάβημας 19/11/2014 15:18:47

    Το γνωστό κόλπο ,με τα κομμένα βιντεάκια που δείχνουν μια ψεύτικη εικόνα. Αυτό που συνέβη ήταν , πως οι αστυνομικοί πήραν νερά απο το ψυγείο όπως όλος ο κόσμος , και οταν πήγαν να τα πληρώσουν , ο περιπτεράς ΑΡΝΗΘΗΚΕ να πάρει τα λεφτά, και τους έβρισε λέγοντας "δεν πουλάω σε μπάτσους"! Και το Υπουργείο τους , αντι να τους υποστηρίξει , τους σταυρώνει! (το Υπουργείο ,δηλαδή η Υπηρεσία τους , που σε οποιοδήποτε συντεταγμένο κράτος θα είχε φροντίσει να τους παρέχει νερό εν' ωρα υπηρεσίας) Μετά απορείτε που η Κυβέρνηση έχει χάσει τους ψήφους των Δεξιών. Μα ποιοι επιτέλους περιμένετε να την ψηφίσουν , οι μπαχαλάκηδες των Εξαρχείων?

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Απονενοημένος Διάβημας 19/11/2014 15:34:30

      Έτσι μπράβο,να λέμε τα πράγματα όχι όπως φαίνονται με την πρώτη ματιά,αλλά όπως φαίνεται στο τέλος ότι έγιναν. Αυτή που πήρε το βίντεο, αν ακούσουμε,φωνάζει κι εκείνη κατά των μπάτσων,οπότε επόμενο είναι να τραβήξει και να προβάλει αυτά που τη συμφέρουν. Ίσως βέβαια και να μην πρόλαβε να τα πάρει από την αρχή,αλλά σε καμμία περίπτωση αυτό το βίντεο δεν μπορεί να θεωρηθεί αντικειμενικό ντοκουμέντο του περιστατικού...

      • Απονενοημένος Διάβημας avatar
        Απονενοημένος Διάβημας @ Κυθήριος 19/11/2014 16:05:01

        Μα μπορεί κανείς να φανταστεί ,μια ομάδα αστυνομικών, μερα μεσημέρι , μέσα στο πλήθος ,και να...κλέβουν?

        • ΙΚΟ avatar
          ΙΚΟ @ Απονενοημένος Διάβημας 19/11/2014 18:50:07

          Κατά την άποψή μου, το θέμα δεν είναι αν κλέβουν ή όχι. Το θέμα είναι ότι μια ολόκληρη διμοιρία των ΜΑΤ, από θέση ισχύος, κάθεται και "ασχολείται" με έναν, έστω δύστροπο, πολίτη που δεν θέλει να έχει πάρε-δώσε μαζί της.

        • Ποταμίσιος Χάνος avatar
          Ποταμίσιος Χάνος @ Απονενοημένος Διάβημας 19/11/2014 23:11:31

          Μέρα μεσημέρι την κατάμαυρη τη νύχτα, πως καταφέρνεις και τη βλέπεις βρε Ντάφυ, μονάχα εσύ το ξέρεις.

          • Απονενοημένος Διάβημας avatar
            Απονενοημένος Διάβημας @ Ποταμίσιος Χάνος 19/11/2014 23:56:13

            Οι πάπιες βλέπουν στο σκοτάδι! Ελα, αφου καταλαβαίνεις τι θέλω να πώ: Στη μέση της Αθήνας, μπροστά σε τόσο κόσμο!

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ Απονενοημένος Διάβημας 20/11/2014 00:06:07

            Δεν υπήρχε ...πλήθος κόσμου στην πλατεία Εξαρχείων το βράδι με την πορεία να έχει αποχωρήσει προ πολλού. Μην κάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις λοιπόν πάπιε. Οι ματατζήδες είναι εν αδίκω και τελείωσε.

          • Απονενοημένος Διάβημας avatar
            Απονενοημένος Διάβημας @ Ποταμίσιος Χάνος 20/11/2014 00:08:39

            Πως με κατάλαβες πως είμαι...Κυπατζήδικο τρολάκι!

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ Απονενοημένος Διάβημας 20/11/2014 00:19:49

            Χο Χο! Μη μεγαλοπιάνεσαι βρε Ντάφυ....

    • Σπαθάριος avatar
      Σπαθάριος @ Απονενοημένος Διάβημας 19/11/2014 19:45:25

      Το υπουργείο θα έπρεπε να έχει φροντίσει ώστε οι αστυνομικοί να έχουν στην διάθεση τους νερά, σάντουιτς και ότι άλλο χρειάζονταν ώστε να κάνουν την δουλειά τους απερίσπαστοι. Δεν είναι μηχανές, είναι άνθρωποι, εργαζόμενοι και η υπηρεσία πρέπει να τους φροντίζει . Από εκεί και πέρα όμως είναι απαράδεκτη η εικόνα της συμπεριφοράς τους, τραβήγματα μπλούζας, χτυπήματα, καταστροφή εμπορευμάτων. Γι αυτά πρέπει να ελεγχθούν και να τιμωρηθούν. . Δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση ότι υπήρξε θέμα κλοπής. Ο αστυνομικός πρέπει να δίνει το καλό παράδειγμα και όχι να γίνεται όμοιος με τον κάθε παρανομούντα. Αν ο περιπτεράς αρνήθηκε να πουλήσει έπρεπε να συλληφθεί όμορφα και όπως προβλέπεται. Τα υπόλοιπα είναι δυστυχώς μια λανθασμένη νοοτροπία μειοψηφίας των αστυνομικών γενικά , πλειοψηφίας όμως για τα ΜΑΤ, ψευτομαγκιάς ,τσαμπουκά, εξουσιομανίας και αρνητικής προδιάθεσης για την κοινωνία , που πρέπει να αντιμετωπιστεί. Αν ακούσει κάποιος απλά πως μιλάνε σε απλούς , νομοταγείς και απλά διαμαρτυρόμενους πολίτες θα το καταλάβει. Είναι κρίμα για όλους που θέλουμε μια στιβαρή αστυνομία , προστάτιδα των νομοταγών και φόβητρο των παρανομούντων, να την βλέπουμε να διολισθαίνει σε τέτοιες συμπεριφορές δίνοντας επιχειρήματα στους μπαχαλάκηδες .

  6. MCA avatar
    MCA 19/11/2014 18:34:55

    Έχω την εντύπωση πως ο κάθε μαγαζάτορας είναι υποχρεωμένος να εξυπηρετήσει τον οποιονδήποτε, θέλει δεν θέλει. Δεν έχει δικαίωμα να κάνει επιλογές.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ MCA 19/11/2014 20:01:52

      Έτσι είναι. Μόνο στη Γερμανία κρέμαγαν ταμπέλες στα μαγαζιά, ότι δεν πουλάνε σε Εβραίους. Διώκεται από τον νόμο αυτό που έκανε ο περιπτεράς. Αλλά κι από τον νόμο να μην διωκόταν, άν έλεγε «δεν πουλάω σε Χ» (όπου Χ είναι οποιαδήποτε άλλη κοινωνική ομάδα πλήν των «μπάτσων»), οι ίδιοι που ωρύονται τώρα θα του είχαν κάψει το περίπτερο με μολώτωφ.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ ΚΜ 20/11/2014 01:35:40

        Περίπτερο στά ᾿Εξάρχεια, μάλιστα. Κύριοι "μπάτσοι" τό μαγαζί πουλᾶ ἐμπόρευμα μόνο στούς ἀναρχικούς καί μπαχαλάκηδες, τί τό θέλατε τό νερό;; :) Τό βίντεο μυρίζει ροζούλικη προπαγάνδα.

    • Karanus avatar
      Karanus @ MCA 19/11/2014 23:32:18

      Σωστά, πολύ σωστά!! Έπρεπε να το γνωρίζει αυτός που έγραψε το άρθρο.

      • Yet avatar
        Yet @ Karanus 20/11/2014 09:14:21

        Όταν είσαι όργανο της τάξης εν υπηρεσία και συναντάς τον ''περίεργο'' που αρνείται να σου πουλήσει νερό, πας παρακάτω. Δεν κάθεσαι να ξεκατινιαστείς, ούτε να εμπλακείς σε αντιδικία μετά....ξυλοφορτώματος. Όσο για τον συγγραφέα του άρθρου, αυτό που σας πόνεσε, είναι που δεν γλείφει αφειδώς και αδιακρίτως τους ενστόλους-πελάτες και είναι αντικειμενικός. Μάθετε να αντιμετωπίζετε με σοβαρότητα τα γεγονότα και μην απαιτείτε να συμμερίζονται όλοι το φανατισμό σας που διαστρέφει επιμελώς και μονίμως κάθε μη συμφέρουσα αλήθεια.

        • ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ avatar
          ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ @ Yet 20/11/2014 14:46:08

          Εγώ θα ήθελα να ήξερα τι θα λέγατε αν δεξιός περιπτερά έλεγε ότι δεν πουλάει σε αναρχοάπλυτους και του έκαιγαν το περίπτερο μετά. Ήρωα θα τον κάνατε ή θα ζητούσατε την σύλληψη του;

          • Yet avatar
            Yet @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 20/11/2014 15:06:59

            Κατ΄αρχήν το ''δεν πουλάω σ΄εσένα'', το είπε ο βοηθός. Περιπτεράς δεν θα το έλεγε ποτέ έτσι κι αλλιώς, ούτε σε φασίστες με γκλομπς, ούτε σε φασίστες με μολότωφ. Θα φοβόταν για την περιουσία του απ΄ότι όλοι καταλαβαίνουμε, εξ ού και τα ...μασημένα σχόλια του ορίτζιναλ περιπτερά. Από την άλλη, όποιος και αν κάψει την περιουσία οποιουδήποτε, είναι υπόλογος απέναντι στο νόμο. Για ''Ήρωες'' ας μη μιλάμε καλύτερα, ήρωες είναι μόνο αυτοί που αναλαμβάνουν απολύτως τις ευθύνες των πράξεών τους.

  7. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 19/11/2014 18:40:56

    Μήπως έχετε κάποιο πρόβλημα εκεί στο antinews; Για ερευνήστε καλλίτερα τα γεγονότα, όπως πραγματικά έγιναν, και μετά σχολιάστε ανάλογα! Δείτε και τη συνέχεια της ιστορίας σήμερα: http://dexiextrem.blogspot.gr/2014/11/blog-post_620.html με την ιστορία που εφηύρε ο ιδιοκτήτης του επίμαχου περιπτέρου! Ακούστε επίσης και την άλλη πλευρά, εκτός κι αν η πληροφόρησή σας είναι πλέον μονόπλευρη: http://dexiextrem.blogspot.gr/2014/11/20_19.html Μάλλον χάσαμε τη μπάλλα και πιστεύουμε πλέον ότι μας σερβίρει η αριστεράντζα και η αναρχοκουλτούρα...Με τις υγείες μας....

    • Ποταμίσιος Χάνος avatar
      Ποταμίσιος Χάνος @ Γεώργιος 19/11/2014 23:08:27

      Το μεγάλο το πρόβλημα, το έχετε οι σαν εσένα Γεώργιε. Το Αntinews μιά χαρά αντικειμενική δημοσιογραφία σου προσφέρει. Απλά ο τυφλός σου φανατισμός, σ΄εμποδίζει να διακρίνεις την αλήθεια, σ΄εμποδίζει δε να κατανοήσεις και τα απλά που λέει (''μασημένα'' από τον φόβο των ΜΑΤ) ο περιπτεράς, που απουσίαζε λόγω ενόχλησής του από τα δακρυγόνα που πέφτουν πολύ συχνά εκεί λέει. Όσο γι αυτούς που δείρανε οι Ματατζήδες, είναι συγκεκριμένα άτομα που τον βοηθούν όπως είπε συχνά στο περίπτερο. Εσύ θα άφηνες ποτέ το περίπτερό σου σε αναξιόπιστους....αναρχοάπλυτους όπως τους χαρακτηρίζει ο πάντα ...γραφικός και αφερέγγυος dexiextrem όνομα και πράγμα;

  8. ΙΚΟ avatar
    ΙΚΟ 19/11/2014 20:56:23

    Σε ανάλυση του video των επεισοδίων, στις αποψινές ειδήσεις του STAR, πρώτον ακούγεται φωνή-προτροπή αστυνομικού να λέει "Αφήστε τα νερά, ρε" και δεύτερον φαίνονται ολοκάθαρα αστυνομικοί να αφήνουν τα μπουκάλια να πέσουν στον δρόμο. Οι εκπαιδευμένοι να διαλύουν εστίες και να αποτρέπουν επεισόδια αστυνομικοί δεν έπρεπε να εμπλακούν ή και να δημιουργήσουν οι ίδιοι επεισόδιο, ακόμα και αν ο περιπτεράς αρνήθηκε παρανόμως, να τους εξυπηρετήσει.

  9. dim avatar
    dim 19/11/2014 23:27:38

    Αν αυτός που εμφανίζεται στο βίντεο, και επιδεικτικά, ξέροντας ότι ο συνάδελφος του αντιεξουσιαστής, καταγράφει με το κινητό του, και φωνάζει, "ρε πάτε καλά, μας κλέβετε να νερά κλπ" είναι ο περιπτεράς ή εργάζεται εκεί, τότε και εγώ είμαι ο Μέγας Αλέξανδρος. Αντιεξουσιαστές της πλατείας είναι και οι δύο, και προβοκάρανε τα ΜΑΤ για να καταγράψουν αυτά που θέλανε, επαναλαμβάνοντας επιδεικτικά αυτό που και καλά ήθελαν να ακουστεί στο μικρόφωνο του κινητού τους... Άντε να τελειώνουμε με τους άπλυτους, αναρχοσυριζαίους...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ dim 20/11/2014 01:46:50

      Τό πράμα μυρίζει ἀπό μίλια μακρυά! Στημένη προπαγάνδα, βούτηρο στό ψωμί τῶν "μμε". Βρῆκαν θέμα τώρα γιά μέρες.

    • Απορημένος περαστικός avatar
      Απορημένος περαστικός @ dim 20/11/2014 09:21:51

      ''Άντε να τελειώνουμε με τους άπλυτους, αναρχοσυριζαίους...'' :) Θέλετε.... Όμως, μπορούν να τελειώσουν άραγε οτιδήποτε, οι άπλυτοι φανατικοακροδεξιοτυφλίτες; Αυτό είναι το ερώτημα!

      • dim avatar
        dim @ Απορημένος περαστικός 20/11/2014 21:06:24

        Διαφωνείς ότι πρέπει να τελειώνουμε με κάθε άπλυτο, άναρχο, ακραίο, φασίστα? Όποιοι είμαστε δημοκράτες, εμείς συντηρητικοί φιλελεύθεροι, άλλοι σοσδιαλδημοκράτες κλπ, όλοι μας πρέπει να υποστηρίζουμε ότι πρέπει να τελειώνουμε μια καλή με κάθε τι ακραίο, κάθε τι που υπονομεύει τη δημοκρατία και τη νομιμότητα. Σε αυτή την ανάρτηση λοιπόν λέω ναι, να τελειώνουμε με τους αναρχοφασίστες, τους αναρχοάπλυτους, τους αναρχοσυριζαίους (υπάρχει ναι, από ιδρύσεως του Συριζα, αυτό το τμήμα υποστηρικτών του, αυτό το 2% - 4%, μη κοιτάς που τώρα είδαν φως και μπήκαν και όλοι οι κρατικοδίαιτοι βολεμένοι «πελάτες» και συνδικαλιστές του παλαιού ΠΑΣΟΚ και έτσι πήγε από το 4% στο 27%). Όπως σε κάποια άλλη ανάρτηση, που θα μιλάει για φασίστες, θα πω ναι, να τελειώνουμε με κάθε φασιστοσυμμορίτη,εγκληματία, φουσκωτό ακροδεξιό... Ή τις λύσεις θα τις βρούμε μέσα στο πλαίσιο της δημοκρατίας, βελτιώνοντας την, θωρακίζοντας την κλπ, και άρα θα είμαστε απολύτως αυστηροί απέναντι σε κάθε τι ακραίο (είτε αναρχοάπλυτο είτε φασιστοειδές), ή αλλιώς ας αφήσουμε τα άκρα να αλωνίζουν και να παρακολουθήσουμε σε λίγα χρόνια έναν ακόμα εμφύλιο σπαραγμό...

  10. GJ avatar
    GJ 20/11/2014 12:56:58

    Από πότε οι περιπτεράδες κάνουν κ "πόρτα", στην πελατεία τους δεν κατάλαβα καλά??????? Και από πότε απλώνονται στα πεζοδρόμιο μέχρι εκεί που τους βολεύει, αφήνοντας τους πεζούς να πάνε από το δρόμο??? Ό,τι μας βολεύει δηλαδή έτσι? Δημοκρατία του κώλ@υ με σήμα το κουταλοπίρουνο!!! Και σας φταίει η Μέρκελ μετά...

    • ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ avatar
      ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ @ GJ 20/11/2014 14:49:09

      Από πότε αν σου αρνηθεί κάτι κάποιος έχεις δικαίωμα να τον δείρει. Ακριβώς δημοκρατία του κ@λου. Σε δυτική χώρα οι αστυνομικοί θα ήταν ήδη σπίτι τους. Μόνο όσοι έχουν τα προσόντα για την δουλειά στο σώμα. Οι υπόλοιποι στον ιδιωτικό τομέα να δουν το αγγούρι

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 20/11/2014 19:37:52

        Σε σοβαρη δυτικη χωρα θα ειχαν παει πρωτοι στα σπιτια τους οι υπηρεσιακοι αρμοδιοι που δεν ειχαν προβλεψει η δεν ειχαν ενδιαφερθει να εφοδιασουν τους αστυνομικους με νερο αλλα τους αφησαν να τρεχουν να βρουν το νερο στα περιπτερα.

      • GJ avatar
        GJ @ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ 20/11/2014 22:40:20

        Όχι δεν έχεις βέβαια το δικαίωμα, αλλά έχεις το δικαίωμα να του τραβήξεις μια μήνυση ξεγυρισμένη που βάσει του αγορανομικού κώδικα θα υποχρεωθεί να σου πληρώσει όλο το βυτίο με το νερό. Αλήθεια έχεις ζήσει σε Δυτική χώρα και είσαι σίγουρος ότι οι αστυνομικοί θα πήγαιναν σπίτι τους ή το έβγαλες από το μυαλό σου γιατί εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο στο εξωτερικό?

  11. karenin avatar
    karenin 20/11/2014 13:11:56

    παιδιά του λαού και αυτά εν ωρα εργασίας σε συνθήκες αστα να πάνε. Μερικά μπουκάλια νερο δεν είναι και θέμα να το τραβάμε. Η ελάχιστη αλληλεγγύη πρέπει να παραμείνει.

  12. γιωργος avatar
    γιωργος 21/11/2014 15:18:04

    Οι μπάτσοι είναι φασίστες!!!!!!!!! ωραία! και ο άλλος που δεν τους έδινε ούτε νερό να πιούνε , τι είναι; (αν και έχω εντύπωση ότι η άρνηση πώλησης απαγορευεται) ποιός κάνει διακρίσεις; σε καλούς και κακούς (οι κακοί, ούτε νερό!), βλέπεις... φοράνε μπλε!!, δεν έχουν μαλλιά, δεν είναι δικοί του... φαντάζομαι χρυσαυγήτη περιπτερά να λέει: δεν πουλάω σε Πακιστανούς! (θα το είχαν κάψει, οι δημοκρατικοί, εκατό φορές) τελικά, ποιός βγήκε από το αυγό; Υ.Γ. συμπαιράσματα: α) τα ματ δέρνουν (σιγά το νέο) β) οι "προοδευτικοί" σιγά σιγά, εμφανίζουν το πραγματικό τους πρόσωπο γ) οι χρυσαυγήτες είναι κότες (δίνουν νερό παντού)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.