Ψηφίστηκε επί της αρχής το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο
02/09/2014 18:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ψηφίστηκε επί της αρχής το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο

Υπερψηφίστηκε επί της αρχής, κατά πλειοψηφία, το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο από το Γ' Θερινό Τμήμα της Βουλής, μετά τις αλλαγές που κατέθεσε με τροπολογία ο αρμόδιος υπουργός Δικαιοσύνης, Χαράλαμπος Αθανασίου.

Υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν οι βουλευτές της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ. Καταψήφισαν οι Ανεξάρτητοι Ελληνες και η Χρυσή Αυγή, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ δήλωσε «παρών» και επιφυλάχθηκε να ψηφίσει το νομοσχέδιο, εάν σε αυτό γίνουν οι νομοτεχνικές βελτιώσεις που έχει ζητήσει.

Κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου στη Βουλή, ο κ.Αθανασίου ικανοποίησε το αίτημα πολλών βουλευτών της ΝΔ και ανακοίνωσε βελτιωτικές αλλαγές, σύμφωνα με τις οποίες, εκτός από τους αρνητές του Ολοκαυτώματος, θα τιμωρούνται πλέον και όσοι επιδοκιμάζουν, ευτελίζουν ή κακόβουλα αρνούνται τις γενοκτονίες που έχει αναγνωρίσει η ελληνική Βουλή, όπως των Ποντίων, των Αρμενίων και των Μικρασιατών.

Επίσης, θα τιμωρούνται με φυλάκιση και πρόστιμο και όλοι όσοι υποκινούν, διεγείρουν ή προτρέπουν σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδων προσώπων με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό.

Σημειώνεται ότι τα δύο αυτά θέματα είχαν προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις τόσο βουλευτών της ΝΔ που είχαν αποστείλει και σχετική επιστολή προς τον πρωθυπουργό, όσο και βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι έπειτα από τις αλλαγές αυτές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους.

Σε ό,τι αφορά την τροπολογία που κατέθεσαν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ για την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια, ο υπουργός Δικαιοσύνης παρέπεμψε το θέμα σε άλλο νομοσχέδιο, τονίζοντας ότι η ρύθμιση έχει πολλές παραμέτρους και δεν διευθετείται με μία διάταξη, αλλά θέλει μελέτη προκειμένου να ενταχθεί στο αστικό δίκαιο.

imerisia.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σπαθάριος avatar
    Σπαθάριος 02/09/2014 14:16:34

    Δεν νομίζω ότι οι αλλαγές, έτσι όπως παρουσιάζονται εδώ, πρέπει να ικανοποιούν τους 38 ή τον Αρχιεπίσκοπο. Το “κακόβουλα” ουσιαστικά επιτρέπει στον καθένα να αρνείται τα γεγονότα και να μιλάει για συνωστισμούς υπό την ομπρέλα μια καλόβουλης “ιστορικής” έρευνας. Επίσης η από άμβωνα καταδίκη της ομοφυλοφιλίας, υποχρέωση κάθε ιερωμένου να την καταδικάζει και απαξιώνει ως μέγιστο αμάρτημα, θα επισύρει ποινή; Το ίδιο θα συμβαίνει και με τους παιδεραστές ή τους κτηνοβάτες; Αύριο κάποιος μπορεί να το θεωρήσει σεξουαλικό προσανατολισμό. Και αυτό θα το ψηφίσουν Xριστιανοί ορθόδοξοι; Λυπάμαι αλλά αυτή η κυβέρνηση έχει βαλθεί να μας πείσει ότι στο κυνήγι του Ελληνισμού και της πίστης μας μπορεί να ξεπεράσει και τον ΣΥΡΙΖΑ ακόμα.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Σπαθάριος 02/09/2014 16:12:04

      +++

  2. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 02/09/2014 14:53:28

    Είπαμε: Όταν κουβαλάς βαρύ κουβά γεμάτο κόλλα, κι αρχίσεις τις ζειμπεκιές σε στενό κλειστό χώρο, μετά μη παραπονιέσαι για το λευκό παχύ "κοστούμι"... Απλά τα πράματα και ανώφελα τα ιδεολογήματα. Ανώφελα και διαφανής η δόλια σκοπιμότητα: Και των πολιτικάντηδων, των lobbies των target group - τι δουλειά έχουν οι γκέηδες με το πρόβλημα ρατσισμού, ο χαβαλές αυτός μου θυμίζει τον Βάρναλη και τα χασίσια ("ξεπίτηδες, για να φανεί, πως ίσια λογιούνται η Λεφτεριά και τα χασίσια"). Διαφανής και η δόλια σκοπιμότητα των θεομπαιχτών μουρλοπαπάδων και λοιπών, που ψάχνουν ευκαιρια και χρήσιμους ηλίθιους για να κάνουν λεζάντα με το τζερτζελέ τους.

  3. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 02/09/2014 14:56:47

    Σαν ναν ήταν χτές - τρόποι των ελίτ για να διαιρούν τους πολίτες: "...Μαζί μας, τελεφταίοι, με το βαπόρι
    πρεζάκηδες, αλάνια, λαθρεμπόροι. Ξεπίτηδες, για να φανεί, πως ίσια
    λογιούνται η Λεφτεριά και τα χασίσια. Μα το καλογεράκι απ’ τ’ Αγιονόρος,
    που πέταξε τα ράσα, ο θεοφόρος, και το πιάσανε νύχτα στην Ομόνοια,
    ξουρισμένα μουστάκια και σαγόνια, μαζί μας δεν το δέσανε. Βλακεία
    να πομπέψουν πατρίδα και θρησκεία! Έτσι μας εφορτώσαν στο βαπόρι,
    τους πατριώτες οι πατριδεμπόροι. Εξορία στο λαό, χέρια δεμένα,
    για να ρθει ο Εξορισμένος απ’ τα ξένα, να χωρίσει το Έθνος και να βάλει
    τη μια μεριά να πολεμάει την άλλη." (Κώστας Βάρναλης, Στην εξορία, Οκτώβριος 1935)

  4. Tonia G. avatar
    Tonia G. 02/09/2014 16:25:03

    Αυτό το νομοσχέδιο είναι ο τελικός εξευτελισμός της χώρας αυτής. Ένα παντελώς αχρείαστο νομοσχέδιο. Ένα εκτρωματικό νομοθέτημα που είναι στα όρια της συνταγματικότητας. Κι αυτό διότι πολύ απλά καταστρατηγεί την ελευθερία του λόγου και της σκέψης. Είναι ένα νομοσχέδιο υπαγορευμενο από το εξωτερικό. Το "λουκουμάκι" της συμπερίληψης των Γενοκτονιών των Χριστιανών της Ανατολής είναι το "ξεκάρφωμα" για να το ψηφίσουν οι ΝΔκράτες βουλευτές. Ταυτόχρονα η φράση "εκτός από τους αρνητές του Ολοκαυτώματος, θα τιμωρούνται πλέον και όσοι επιδοκιμάζουν, ευτελίζουν ή κακόβουλα αρνούνται τις γενοκτονίες που έχει αναγνωρίσει η ελληνική Βουλή", σημαίνει για όσους καταλαβαίνουν, ότι οι περιπτώσεις "Ρεπούση" δεν θα διώκονται αφού θα "καλύπτονται" υπό τον ακαδημαϊκο μανδύα. Οι σκεπτόμενοι όμως άνθρωποι ξέρουμε καλύτερα... τι σημαίνει "κακόβουλα"... Ντροπή... Δεν περίμενα τέτοια.

  5. Φίλτατος Αγαπητός avatar
    Φίλτατος Αγαπητός 02/09/2014 16:26:13

    "Βελτιωτικές" αλλαγές; Που τις είδατε, παλαβώσαμε εντελώς; Αν είναι δυνατόν θέματα που αφορούν τα χρηστά ήθη και την δημόσια αιδώ ή αισθητική να απορρέουν από διεθνείς συμβάσεις περί... «ανθρωπίνων δικαιωμάτων» ή να γίνονται αντικείμενο ψηφοφορίας σε επίπεδο Βουλής ή ακόμα και δημοψηφίσματος. Κύριοι, σε κάθε Έθνος, σε κάθε κράτος, υπάρχει αυτό που λέμε «σκληρός κοινωνικός πυρήνας». Ο οποίος εκ των πραγμάτων και εξορισμού, ακόμη κι αν δεν είναι απαραιτήτως πλειοψηφία αποτελεί πάντως την θεμέλια λίθο και κεντρικό πυλώνα πάνω στον οποίο εδράζεται όλος ο υπόλοιπος χυλώδης, ασπόνδυλος ανθρωποπολτός που απαρτίζεται από διάφορους περίεργους και αλαφροΐσκιωτους τύπους οι οποίοι στην καλύτερη περίπτωση αυτοπροσδιορίζονται ως «κεντρώοι», συνήθως θεωρούν εαυτούς «προοδευτικούς» ελευθεριακούς υποστηρικτές των ανοιχτών κοινωνιών και του κοσμικού κράτους, ενώ δεν είναι καθόλου λίγοι κι εκείνοι που δηλώνουν χύδην πως λίγο έως πολύ, ασπάζονται μαρξιστικές αμπελοφιλοσοφίες. Υπήρχε λοιπόν εδώ και χιλιετίες μια άτυπη συμφωνία πως κάποια ευαίσθητα ζητήματα, φορείς ιδιαίτερου κοινωνικού βάρους, καθορίζονται από τον σκληρό πυρήνα της κοινωνίας ο οποίος φροντίζει για την διατήρηση και την υπεράσπισή τους. Μια άτυπη συμφωνία που τους τελευταίους τέσσερις αιώνες έχει δεχθεί τρομακτικά πλήγματα, με τα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα που βιώνουμε όλοι τις τελευταίες δεκαετίες και ιδιαίτερα τα τελευταία πέντε χρόνια. Ως κερασάκι στην τούρτα, το νομοθετικό αυτό έκτρωμα που εμποδίζει την δημόσια καταδίκη συγκεκριμένων σεξουαλικών επιλογών όπως το να πηγαίνουν οι άντρες μεταξύ τους και να το δηλώνουν ανοιχτά στο υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο, βάλλει ευθέως για πολλοστή φορά στην καρδιά του σκληρού αυτού κοινωνικού πυρήνα και είναι βέβαιο πως η ζημιά για το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας και προσωπικά για τον Πρωθυπουργό από μια τέτοια εξέλιξη, θα είναι απολύτως μη-αναστρέψιμη. Θα μείνει στην Ιστορία σαν το κόμμα και ο πρωθυπουργός εκείνος υπό την θητεία του οποίου η επίσημη πολιτεία αναγνώρισε δικαιώματα στους ομοφυλόφιλους για αυτή τη συγκεκριμένη σεξουαλική τους προτίμηση και συμπεριφορά, τη στιγμή που η υπάρχουσα νομοθεσία περί ύβρεως ή βιαιοπραγίας τους κάλυπτε απολύτως. Πρόκειται για πραγματικά αυτοκτονικούς χειρισμούς.

    • βαγγέλας avatar
      βαγγέλας @ Φίλτατος Αγαπητός 02/09/2014 17:50:23

      Το αντιλαμβάνεστε ότι λέτε μπούρδες ε;

      • Φίλτατος Αγαπητός avatar
        Φίλτατος Αγαπητός @ βαγγέλας 02/09/2014 19:16:26

        Καλά κρασιά. Εδώ έρχεται το πράγμα έτσι ώστε ακόμα και Μητροπολίτης από άμβωνος αν θελήσει να προειδοποιήσει το ποίμνιό του και να μεταδώσει το μήνυμα αποστροφής του Δημιουργού απέναντι στην ομοφυλοφιλία εφιστώντας την προσοχή για το μέγεθος του αμαρτήματος, θα μπορούσε να θεωρηθεί πως προτρέπει σε μίσος και διακρίσεις, άρα θα έχουμε επέμβαση του της πολιτείας στην εκκλησία και σε ζητήματα Πίστης. Κατά τα άλλα τις μπούρδες τις λέω εγώ.. Επίσης σε άλλη ανάρτηση για το θέμα, είχα κάνει μια ερώτηση αλλά απάντηση δεν πήρα: αν στην επιχείρησή μου βάλω αγγελία για θέση Ταμεία ή σεκιούριτι και παρουσιαστούν στην συνέντευξη μια γυφτοπούλα για το ταμείο από αυτές που έχουν βγάλει σχολείο και ένας αλβανός για τη θέση του σεκιούριτι, με τον καινούριο νόμο θα πρέπει να προσέχω ιδιαίτερα τα σχόλια και τους μορφασμούς μου ώστε να μη διαφανούν οι λόγοι για τους οποίους δεν τους προσλαμβάνω; Έχουμε σαλτάρει εντελώς; Ή αν υπενθυμίσω σε έναν ανοιχτά ομοφυλόφιλο (συνήθως νεοφιλελέ ή αριστερούλη, πάντως σίγουρα ελευθεριακό αισχίστου είδους) την κατάντια του προσπαθώντας να τον ταρακουνήσω για δικό του καλό ή να δείξω έμμεσα στο υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο πόσο κατακριτέα θα ήταν μια δική τους διολίσθηση προς αυτή την επιλογή, θα θεωρούμαι ότι αντιβαίνω τον νόμο του κράτους; Έχετε καταλάβει τι έρχεται;

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Φίλτατος Αγαπητός 02/09/2014 20:39:35

          Άν ο τουρλόπαπας είναι όντως Χριστιανός, άς μιλήσει για τους Χριστιανούς στο Ιράκ και τη Συρία, που εξοντώνονται απο τους φανατικούς. Και για τους Γιεζίντι, ναι για τους Γιεζίντι. Αυτό θα έκανε ένας πραγματικός Χριστιανός. Αλλά δεν είναι. Ταλίμπανος είναι, σαν αυτούς εκεί. Μόνον το ποιηματάκι σας ξέρετε να λέτε (για "νεοφιλελέ" και τα λοιπά "αριστεροδεξιά" ταλιμπάνικα. Οϋτε εγώ δεν γουστάρω τους γκέηδες. Αλλά αυτοί είναι το πρόβλημα της χώρας μας, που την κατέστρεψε ή μήπως οι ταλίμπανοι πάσης φύσεως, απο αναρχοαριστερίστες με καλάσνικωφ μεχρι ισλαμο"χριστιανούς" χοντρούς και λιπαρούς θεομπαίχτες δεσποτάδες (συχνότατα εξίσου γκέηδες μ' αυτούς που καταγγέλουν);

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Φίλτατος Αγαπητός 02/09/2014 20:45:55

          Αυτό το "αριστερούλη" που φοριέται πολύ τελευταία, μου θυμίζει αφόρητα εκείνα τα "ρεβιζιονιστές", "ρεφορμιστές" ή και πολύ χειρότερα, που ξεστόμιζαν κάποτε αυτοί που τους θεωρούν "τρισκατάρατους" οι "εθνικολαικούληδες" (κατά τα άλλα νεοδημοκράτες, πασόκοι ή οτιδήποτε άλλο) - αλλά στην πραγματικότητα δεν διαφέρουν καθόλου απο αυτούς ως νοοτροπίες και λάιφ-στάιλ. Το πολιτικό φάσμα είναι κυκλικο. Στην πισω σκοτεινή πλευρά, εκεί που είναι το φερμουάρ, ακροδεξιοί και ακροαριστεροί είναι ενωμένοι εις σάρκα μίαν.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Φίλτατος Αγαπητός 02/09/2014 21:00:27

          Δεν πιστεύω καθόλου ότι δεν θα τους προσλάβετε αυτούς τους 2. Σαν τρελός θα τους προσλάβετε. Αρκεί να σας πουν τη μαγική λέξη: "Δεν θέλω ΙΚΑ".

  6. Τρελό νερό avatar
    Τρελό νερό 02/09/2014 16:32:48

    Δεν υπάρχουν ''βελτιωτικές αλλαγές'' σε νόμο που απαγορεύει την ελευθερία έκφρασης. Οι πράξεις τιμωρούνται στις πολιτισμένες κοινωνίες. Ποτέ η σκέψη και ο λόγος.

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/09/2014 17:37:07

    Πρώτον η Ιερά Σύνοδος συμφωνεί με το νομοσχέδιο. Δεύτερον τι ακριβώς θέλουν οι αντίθετοι;Να μην υπαρχει καμμια απαγορευση αρνησης γενοκτονιών ή να υπαρχει μόνο "κακοβουλα".Το "κακοβουλα" θα ισχύει για όλες τις γενοκτονίες. Προς τι λοιπον οι κραυγες και οι οδυρμοι;Η κυβερνηση βρηκε τροπο να τετραγωνισει τον κυκλο αναμεσα στην ευρωπαική οδηγια και τις ευαισθησίες διαφορων. Και εσυ Θειε που λες διαφορα περι ελιτ που διχαζουν και αοριστιες να πεις τα πραγματα καθαρα : είναι η ευρωπαικη ελιτ που διχαζει με αντιρατσιστικούς νομους και οδηγιες,οχι η δικη μας ή παντως όχι η ΝΔ. Η κυβερνηση ψαχνει να βρει τροπο για να τετραγωνισει τον κυκλο και να μεινει στην ΕΕ χωρις να προκαλεσει εξεγερση στο εσωτερικο.

    • Φίλτατος Αγαπητός avatar
      Φίλτατος Αγαπητός @ ψυχραιμια 02/09/2014 18:36:17

      Λοιπόν, ως προς το φυλετικό κομμάτι, απλά και κατανοητά: με το υπάρχον εκτρωματικό νομοσχέδιο έτσι όπως προωθείται, οι περισσότερες εκπομπές του Κων/νου Πλεύρη καθίστανται μηνύσιμες ή όχι; Εκφράσεις, ύφος και πνεύμα γραφής που χαρακτηρίζουν κείμενα του Φαήλου Κρανιδιώτη όταν καταπιάνεται με συγκεκριμένη θεματολογία, θα αναγκαστεί από εδώ και πέρα να τα «μαζεύει» μέχρι κάποιο σημείο μέσα σε πλαίσια του φασισμού της πολιτικής ορθότητας ναι ή οχι; Τα περισσότερα από τα σχόλια που γίνονται εδώ σε αναρτήσεις που αφορούν τους λαθροεισβολείς ή τους αρσενοκοίτες, με το νέο νομοσχέδιο θα μπορούν οι σχολιαστές να τα διατυπώνουν ελεύθερα και δίχως φόβο; Αυτά ήταν μόνο δυο παραδείγματα για να μη λέτε διάφοροι εντελώς υποκριτικά οτι δεν επηρεάζεται η ελευθερία γνώμης λες και είμαστε τίποτα ηλίθιοι.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ψυχραιμια 02/09/2014 21:13:13

      Ψυχραιμία δεν διαφωνώ καθόλου με τους πραγματικά αντιρατσιστικους νόμους. Το αντίθετο. Είναι χρήσιμοι ως νόμοι παιδευτικοί: επανεκπαιδεύουν και επανορθώνουν τις (μειοψηφικές αλλά μεγαλόφωνες) βάρβαρες συνιστώσες της κοινωνίας. Ένα να θυμηθούμε μόνον: Την παρανοική υστερία για το μικρό κοριτσάκι αλμπίνο που είχαν αφήσει οι τσιγγάνοι από τη Βουλγαρία στους ομόγλωσσους τους Έλληνες. Ήταν ή δεν ήταν φριχτός ρατσισμός, για μια πράξη που τελικά δεν ήταν παράνομη, όταν γίνεται χαμός γύρω με πραγματικές (αλλά επίσημες) αγοραπωλησίες παιδιων για χάρη της ελίτ, συνήθως με μεσίτες τους ίδιους τους γιατρούς που κάνουν κουρέλι τον όρκο του Ιπποκράτη; Διαφωνώ όμως με τη συσκότιση και το χάος, το φύρδην-μίγδην άσχετων πραγμάτων: Η ανάμειξη του (υπαρκτού) προβλήματος της μη διάκρισης των γκέηδων, με το ρατσισμό και με τις γενοκτονίες, είναι εντελώς άσχετη. Και δεν έχει καμμια΄σχέση με ευρωπαικές οδηγίες.

      • Φίλτατος Αγαπητός avatar
        Φίλτατος Αγαπητός @ Uncle Stgm 02/09/2014 21:39:20

        Α ωστε "υπαρκτό πρόβλημα" τα περί διάκρισης των γκέϊδων ε; Ε λοιπόν ακόμη κι έτσι να είναι, αν και εφόσον τακτοποιήσουμε πρώτα οριστικά το ζήτημα του χρέους, έρθει ανάπτυξη στη χώρα, λύσουμε το δημογραφικό μας, περιβαλλοντολογικά θέματα, το κυπριακό, το μακεδονικό, αν απελευθερωθεί η Β. Ηπερος κ.α. τότε και μόνο υπό πολύ αυστηρές προϋποθέσεις ενδεχομένως θα μπορούσαμε να μπούμε σε διαδικασία διαλόγου με τις αδερφές -προκειμένου να τους εξηγήσουμε ορισμένα πράγματα. Προς το παρόν η χώρα έχει πολύ σοβαρά πράγματα να ασχοληθεί από τις εμμονές και τις υστερίες μιας μειοψηφίας που θέλει να τραβάει συνεχώς την προσοχή διαβρώνοντας τα χρηστά ήθη και την κοινωνική αισθητική. Κι εμείς όχι απλά ασχολούμαστε μαζί τους αλλά βάζουμε και μισή νταμιζάνα νερό στο κρασί μας για δαύτους διώχνοντας κόσμο προς τη χρυσή αυγή.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Φίλτατος Αγαπητός 02/09/2014 21:53:05

          Άνθρωποι είναι και αυτοί, ως άνθρωποι έχουν δικαιώματα - και άς μη μας αρέσουν. Δεν είπα να τους βάλουμε να κάνουν παιδιά - έτερον εκάτερον. Η γνώμη μου: Ο θεσμός της οικογένειας υπάρχει για χάρη των παιδιών, της τεκνοποιίας, της μάθησης των παιδιών μέσα σε πλαίσιο να πορεύονται τη ζωή τους (the conduct of life, που λένε οι Αγγλοσάξωνες που τόσο περιφρονείτε), τη συνέχειας των γενεών μέσα σε μια κοινωνία (που είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της κοινωνικής συνοχής). Όχι για χάρη των ενηλίκων. Το συμπέρασμα προφανές: δεν έχει νόημα οικογένεια που δεν έχει ως στόχο την τεκνοποιία. Αυτή είναι η άποψή μου. Αλλά όποιος θέλει να είναι άτεκνος (γκέη ή άλλο τι), δικαίωμά του. Σε δημοκρατικές κοινωνίες δεν του στερούμε δικαιώματα. Οϋτε όμως πρέπει να αφήσουμε αυτές τις κοινωνικές κατηγορίες, όπως και τις συμμετρικές των φανατικών (όλες target group τις λένε ξεδιαντροπα και ψηφοθηρικά πολλά "δεξιά", κεντρώα" ή "αριστερά" κόμματα), να σπρώχνουν στη γωνία και να περιθωριοποιούν τους απλούς, συνήθεις πολίτες. Που είναι η πλειοψηφία, έχουν οικογένεια, παιδιά και άλλα τα μελήματά τους: Πως να τα βγάλουν πέρα, αξιοπρεπώς, και όχι εις βάρος συνανθρώπων τους.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Uncle Stgm 02/09/2014 22:39:18

            Η τεκνοποιία δεν είναι ο κύριος σκοπός της δημιουργίας της οικογένειας.Με αυτή τη λογική τα άτεκνα ζευγάρια θά είχαν μια σοβαρή νομιμοποίηση στην πρόθεση για χωρισμό. Σκοπός της ένωσης δύο ανθρώπων και της δημιουργίας οικογένειας είναι ο εξαγιασμός τους και η κοινή αγαπητική πορεία τους μέχρι την ολοκλήρωση του κοινού επίγειου βίου τους. Η τεκνογονία είναι δώρο. Κατά συνέπεια και κατά τη γνώμη μου,η ουσία του θέματος δέν είναι στην επιλογή του όποιος θέλει να μείνει άτεκνος και όποιος θέλει να αποκτήσει παιδιά με όποιον τρόπο θέλει. Η ουσία είναι στο ''είδος'' της οικογένειας που θα δημιουργηθεί,για τη σωστή ανατροφή και κοινωνικοποίηση των παιδιών και την αποδοχή της από τον ευρύτερο κοινωνικό κύκλο. Αυτά,χωρίς να παραθεωρηθεί το γεγονός ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να ζήσει όπως θέλει. Απλά εγώ δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι και η κάθε περίπτωση είναι και σωστή...

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Φίλτατος Αγαπητός 02/09/2014 21:57:32

          Αλήθεια, απο ποιον θα "απελευθερωθεί" η Β. Ηπειρος; Από άλλη χώρα-εταίρο μας στο ΝΑΤΟ; "Ανήκομεν εις την Δύσιν" είπε ο μεγάλος. Καταλαβαίνετε τι λέτε; Εγώ ο αριστερός θα υπερασπίζομαι τις αρχές της παράταξής σας και το καταστατικό της "πολυκατοικίας" σας; Θεέ μου που φθάσαμε, δίκιο είχε ο πραγματικός Καραμανλής, είμαστε απέραντο τρελοκομείο....

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Uncle Stgm 03/09/2014 07:21:03

            Η ΕΟΚ στην Ελλάδα Θείε δεν βιώθηκε ως μια προσπάθεια των ευρωπαικών εθνών να συμφιλιωθούν και να σταματήσουν οι πόλεμοι του παρελθόντος. Αυτά μπορεί να τα έλεγε ο Καραμανλής αλλά οι περισσότεροι πίστευαν ότι είναι ένα κόλπο για να αποκτήσουμε προνομιακή θέση στα Βαλκάνια και να μπούμε στο μάτι των γειτόνων.Βοήθαγε και το γεγονός ότι οι συνοριακές χώρες λόγω κομμουνισμού ήσαν έξω από το παιγνίδι.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ψυχραιμια 02/09/2014 21:16:42

      Φυσικά δεν κάνω καμμιά απολύτως διάκριση Ελληνικής και ευρωπαικής ελίτ. Είναι εξίσου ανεύθυνες και χαμηλής νοημοσύνης. Έχουν σχέση μέρους προς όλο. Απλώς το εγχώριο υποσύνολο είναι εντελώς ηλίθιοι.

  8. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 02/09/2014 18:53:36

    "θα τιμωρούνται με φυλάκιση και πρόστιμο και όλοι όσοι υποκινούν, διεγείρουν ή προτρέπουν σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις ... κατά προσώπου ή ομάδων προσώπων με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό" Το παραπάνω σημαίνει ότι η μη αποδοχή αρρένων ομοφυλοφίλων στο στράτευμα, ή η απαγόρευση εισόδου κυριών στο Άγιον Όρος (ο μοναχισμός είναι ξεκάθαρα διαφορετικός σεξουαλικός προσανατολισμός από αυτόν των κυριών) είναι παράνομες ενέργειες ή κάνω λάθος; Θα δούμε μήπως δικηγόρους ομοφυλοφίλων να μηνύουν την ηγεσία του υπ. άμυνας για μη αποδοχή πελατών των από τα στρατολογικά κέντρα; Δεν καλούσαν κανέναν καλό φιλόλογο ή λογοτέχνη εκεί στο υπουργείο να γράψει κάτι σαφές και ακριβές, αντί να μεταφράζουν αυτολεξεί τα κείμενα που τους στέλνουν από την Εσπερία έτοιμα για νομοθέτηση, οι αφελείς της κυβέρνησης; Η συμπερίληψη των σεξουαλικών σε νομοσχέδιο για τον ρατσισμό μάλλον δεν είναι και τόσο αθώα. Και γιατί παρακαλώ διακρίνει ολοκαύτωμα και γενοκτονίες; Η γενοκτονία των εβραίων δεν ανήκει στις γενοκτονίες γενικώς;

  9. Γρηγόρης avatar
    Γρηγόρης 02/09/2014 19:30:26

    Oλα κουτσά στραβά κι ανάποδα. Και στο τέλος άφραγκοι. Οι Γάλλοι αυτό το νομοσχέδιο το έχουν ψηφίσει απο το 1990!!! (Nόμος Γκεσώ) και έκτοτε όλη σχεδόν η ΕΕ . Η Ελλάδα έκανε αντίσταση στο Σιωνιστικό κατεστημένο ψηφίζοντάς το σήμερα τελευταία απ' όλους! Οπότε και τα κέρδη της θα είναι ανάλογα ως συνήθως και μετά θα φταίει ο λαός που είμαστε ψωροκώσταινα...

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 02/09/2014 21:01:43

    @ Φίλτατος Αγαπητός Δεν ξέρω για τις εκπομπές του Πλεύρη.Το βιβλίο του για τους Εβραίους προφανώς θα είναι παράνομο αφού γράφει ότι καλά κάνουν και διατηρούν το Άουσβιτς γιατί μπορεί να ξαναχρειασθεί. Εάν τώρα στις εκπομπές του διεγείρει φυλετικό μίσος πάλι θα είναι παράνομες. Εγώ είχα προτείνει από εδώ για τους βουλευτές της ΝΔ να ζητήσουν και την ποινικοποίηση του ταξικού ή κοινωνικού μίσους για να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκκος αλλά δεν ενδιαφέρθηκε κανείς.

    • Amfidexia avatar
      Amfidexia @ ψυχραιμια 02/09/2014 21:42:55

      ''Εγώ είχα προτείνει από εδώ για τους βουλευτές της ΝΔ να ζητήσουν και την ποινικοποίηση του ταξικού ή κοινωνικού μίσους για να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκκος αλλά δεν ενδιαφέρθηκε κανείς.'' Καλά εσύ.... Δεν σε άκουσαν ε; Είναι σοβαροί φαίνεται.

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 02/09/2014 22:00:12

    Ο κουβάς με την κόλλα έχει πιτσιλίσει τα πάντα γύρω...

    • Amfidexia avatar
      Amfidexia @ Uncle Stgm 02/09/2014 22:46:10

      Αλήθεια είναι. Μυρίζετε ψαρόκολλα μίστερ.

  12. Tonia G. avatar
    Tonia G. 03/09/2014 02:13:31

    Στις επόμενες εκλογές οι σημερινοί βουλευτες της ΝΔ θα συναγωνιστούν σκληρα με τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ για τον ίδιο πολιτικό χώρο... Αυτό ξέρω εγώ. Και κάτι ακόμα: MHN ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ αυτοί οι κύριοι βουλευτές των "ΖΑΠΠΕΙΩΝ" (βλέπε Κωνσταντόπουλος Πιερίας που υπερασπίστηκε την προταση του ΠΑΣΟΚ σήμερα) να κατηγορήσουν τους πρώην ψηφοφόρους τους που παρέμειναν στον ιδεολογικό τους χώρο ενώ οι αυτοί έγιναν πλέον Πασόκοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.