26/01/2013 19:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χωρίς λεωφορεία, τρόλεϊ, προαστιακό έως και την Τρίτη 29 Ιανουαρίου

Την συνέχιση των απεργιακών κινητοποιήσεων σε λεωφορεία, τρόλεϊ, προαστιακό και τρένα του ΟΣΕ, όπως αυτές είχαν προαναγγελθεί, αποφάσισαν σήμερα οι εργαζόμενοι όλων των σωματείων των μέσων μαζικής μεταφοράς μετά από μια μαραθώνια σύσκεψη, στα γραφεία της πρώην ΕΘΕΛ, στην περιοχή του Ρέντη.

Τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα είναι ακινητοποιημένα έως και την Τρίτη 29 Ιανουαρίου, όπως είχαν αποφασίσει οι εργαζόμενοι στις Οδικές συγκοινωνίες (ΟΣΥ), ενώ τα τρένα του ΟΣΕ και ο προαστιακός σιδηρόδρομος δεν θα λειτουργούν έως και τη Δευτέρα 28 Ιανουαρίου.

Επιπλέον, λόγω των κινητοποιήσεων στα τρένα, δεν θα πραγματοποιείται η διέλευση των συρμών του μετρό στο τμήμα «Δουκίσσης Πλακεντίας» - «Αεροδρόμιο» έως και τη Δευτέρα 28 Ιανουαρίου.

Μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ λειτουργούν κανονικά ενώ οι εργαζόμενοι στο μετρό έχουν προσφύγει στο ΣτΕ κατά της απόφασης της κυβέρνησης για το μέτρο της πολιτικής επιστράτευσης.

Η σημερινή συνεδρίαση έγινε σε κλίμα έντασης, καθώς πολλοί επέρριψαν ευθύνες σε συνδικαλιστές του μετρό για τους χειρισμούς τους στο θέμα. Πάντως, οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς ενώνουν τις δυνάμεις τους για την άρση της επίταξης στα μέσα σταθερής τροχιάς και συνεχίζουν να διεκδικούν συλλογικές συμβάσεις εργασίας, οι οποίες θα αναγνωρίζουν τις εργασιακές τους ιδιαιτερότητες και όχι εξαίρεση από το ενιαίο μισθολόγιο.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του σωματείου τεχνικών και εργαζομένων ΟΑΣΑ - ΟΣΥ Απ. Ραυτόπουλος «πρέπει άμεσα, σήμερα να ξεκινήσει ένας πραγματικός και ειλικρινής διάλογος με την κυβέρνηση χωρίς προαπαιτούμενα, για την υπογραφή νέας επιχειρησιακής συλλογικής σύμβασης εργασίας. Η τυφλή σύγκρουση δεν οδηγεί πουθενά».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 26/01/2013 20:22:14

    Εδώ και δεκαετίες, όσοι μετακινούμαστε στην Αθήνα με ΜΜΜ, έχουμε λουστεί κυριολεκτικά την απίστευτη αγένεια των οδηγών λεωφορείων και τρόλλεϋ. Οποιος μετακινηθεί με αστικό λεωφορείο σε πόλη της δυτικής Ευρώπης θα καταλάβει αμέσως τη διαφορά στη συμπεριφορά του οδηγού. Εδώ, για παράδειγμα, ούτε συγγνώμη δεν ζητούν από τους επιβάτες για απότομο φρενάρισμα (μου είχε τύχει στη Γαλλία να ρωτήσει ο οδηγός τους επιβάτες, σε παρόμοια περίπτωση, αν χτύπησε κανείς!).
    Επιπλέον, για το παραμικρό οι "Σταμουλο-κολλάδες" απεργούσαν ή σταματούσαν τα οχήματα εντελώς, δίχως προσωπικό ασφαλείας, για να κάνουν τη "γενική τους συνέλευση" (my ass), μοναδικό προνόμιο στον εργασιακό χώρο, το οποίο δεν φαίνονται διαθετειμένοι στην κυβέρνηση να ανακαλέσουν.
    Επιπλέον, είναι παγκοίνως γνωστό ότι έτρωγαν δρομολόγια για να δικαιολογήσουν αδικαιολόγητες απουσίες οδηγών. Μιλάμε για ανθρώπους που ούτε για γιδοβοσκοί δεν έκαναν και, όμως, ρύθμιζαν τις ζωές 4 εκατομμυρίων ανθρώπων στην πρωτεύουσα, ειδικά προτού έρθει το μετρό (για να το αναλάβουν και αυτό οι όμοιοί τους...).
    Η κοινή γνώμη έχει ωριμάσει πλέον, δεν ζούμε στην εποχή της κυβέρνησης Μητσοτάκη, όταν διάφορα γερόντια και γραϊδια του ΠΑΣΟΚ υποστήριζαν τους Σταμουλοκολλάδες. Μία κυβέρνηση που θα βάλει τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι στα μέλη αυτής της μάλλον αντιπαθητικής συντεχνίας θα έχει τη στήριξη όλης της κοινωνίας.
    Και μία ερώτηση: Για την απώλεια εσόδων μέσω της μη αγοράς εισιτηρίων αστικών λεωφορείων, γιατί δεν εφαρμόζεται το μέτρο να μπαίνουν οι επιβάτες μόνο από τη μπροστινή πόρτα επιδεικνύοντας εισιτήριο ή κάρτα στον οδηγό, όπως παντού στον κόσμο; Για τους ίδιους λόγους που δεν μπαίνουν μπάρες στο μετρό, όπως επίσης συμβαίνει παντού στον κόσμο....

  2. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 26/01/2013 20:51:20

    Γνωρίζουν προφανώς πολύ καλά πως σε άλλα προνομοιούχα μαγαζιά (ΝΠΙΔ και ΔΕΚΟ) έχουν υπογραφεί επιχειρησιακές συμβάσεις και επακολούθως εξαιρούνται του ενιαίου μισθολογίου...
    Σε αυτά τα προνομιούχα μαγαζιά ακριβώς που δεν θα ισχύσει και η αξιολόγηση του δημοσίου.
    Δηλαδή ο καθηγητής πανεπιστημίου θα αξιολογηθεί, αλλά η υπεύθυνη λογιστηρίου, απόφοιτος λυκείου, ενός μαγαζιού γωνία επιχορηγούμενου πλήρως από το κράτος και τον ΕΟΠΥΥ, όχι. Ο μεν πρώτος βέβαια έχει ενάμισυ χιλιάρικο μισθό, ακριβώς τον μισό από αυτόν που έχει η δεύτερη, ας πρόσεχε λοιπόν.

    Είναι εντυπωσιακή ομολογουμένως ή έλλειψη δημοσιογραφικού ρεπορτάζ και στον έντυπο και στον ηλεκτρονικό τύπο για τα ΝΠΙΔ και τις ΔΕΚΟ στη μνημονιακή εποχή... Μια, προφανώς, ισοβαρής και επωφελής γενικευμένη ομερτά. Πριν από δεκαπέντε χρόνια κάποιοι δημοσιογράφοι με πελέ βγάζανε πρωτοσέλιδα κάτι ασύλληπτες μισθοδοσίες, με μισθούς σε Διευθυντές μεγαλύτερους από του Προέδρου της Δημοκρατίας... Προφανώς έχει εκλείψει το είδος.

  3. tpe avatar
    tpe 27/01/2013 08:04:52

    Πως στην ευχή μπορεί κάποιος να κρατάει ομήρους όλους τους Αθηναίους δεν το καταλαβαίνω. Μετά σου λέει γιατί να μην γίνουν ιδιωτικά.
    Αυτό που έχει πλάκα πάντως είναι πως για ακόμα μία φορά βρίσκουν τρόπο να ξεφύγουν. Και για ακόμα μία φορά η όποια συντεχνία με ταλαιπωρεί για να πάρει αυτή λεφτά. Ουστ.
    @Antinews γενικά: Τόσα hints έχετε πάρει. Αν δεν το κάνουν τα κανάλια, γιατί δεν το κάνετε εσείς; Ψάξτε και βρείτε τι ακριβώς έχει γίνει σε όλα τα ΝΠΙΔ, ΔΕΚΟ κλπ για να δούμε τελικά τι ισχύει και τι όχι. Γιατί είναι γελοίο, υπάλληλος ΔΕ εισηγμένης σε πόστο καθαρά βυσματικό και όντας υπεράριθμος (=αχρείαστος) να παίρνει 2000, μικτά κι ο γιατρός τα μισά...

    • helios avatar
      helios @ tpe 27/01/2013 10:15:23

      http://www.veoliatransdev.com/en/

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.