Χιλιάδες φοιτητές όμηροι 27 υπαλλήλων
01/07/2014 20:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χιλιάδες φοιτητές όμηροι 27 υπαλλήλων

Είναι ντροπή να κρέμεται το μέλλον των παιδιών από μόλις 27 διοικητικούς υπαλλήλους οι οποίοι με την ψήφο τους, αποφάσισαν να κρατήσουν κλειστό το ίδρυμα

Εικόνα διάλυσης θυμίζει τις τελευταίες εβδομάδες το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο με το εαρινό εξάμηνο να είναι κοντά στο να χαθεί και χιλιάδες φοιτητές να είναι όμηροι μιας μειοψηφίας διοικητικών υπαλλήλων που βάζουν λουκέτο επ’ αόριστον. Διότι είναι ντροπή να κρέμεται το μέλλον των παιδιών από μόλις 27 διοικητικούς υπαλλήλους οι οποίοι με την ψήφο τους, αποφάσισαν να κρατήσουν κλειστό το ίδρυμα -σε μια συνέλευση, στην οποία ψήφισαν μόλις 40- «τινάζοντας στον αέρα» τις τελευταίες ελπίδες να σωθεί το εξάμηνο, και κρατώντας ομήρους χιλιάδες φοιτητές και τις οικογένειές τους.

Η πρόεδρος των διοικητικών και η γραμματέας των εργαζομένων παραιτήθηκαν, διαφωνώντας με το «λουκέτο» διαρκείας.

Πλέον, πρυτανεία και κοσμήτορες του Πολυτεχνείου κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου θεωρώντας βέβαιο ότι θα χαθεί το εξάμηνο αν μέχρι την 1η Αυγούστου δεν συμπληρωθούν οι 4 εβδομάδες μαθημάτων που υπολείπονται. Επιπλέον, κάνουν έκκληση στους εργαζομένους να ανοίξουν άμεσα το ίδρυμα ώστε να μην οδηγηθούν οι φοιτητές στο αδιέξοδο και την απογοήτευση.

Σε χθεσινή ανακοίνωσή τους, η πρυτανεία και οι κοσμήτορες επισημαίνουν ότι «μέχρι σήμερα έχουν συμπληρωθεί εννέα εβδομάδες μαθημάτων και υπολείπονται ακόμη τέσσερις εβδομάδες για τη συμπλήρωση των δεκατριών εβδομάδων που προβλέπονται από τον νόμο για να ολοκληρωθεί το εαρινό εξάμηνο. Η συμπλήρωση των υπολειπόμενων εβδομάδων πρακτικά και αριθμητικά δεν είναι δυνατή αν δεν επαναλειτουργήσει το ΕΜΠ άμεσα, ώστε να ολοκληρωθεί η διδασκαλία των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου μέχρι την 1η Αυγούστου 2014, με δεδομένο ότι το εαρινό εξάμηνο δεν μπορεί να επεκταθεί στο επόμενο ακαδημαϊκό έτος». Και, όπως λένε, «απευθύνουν έστω και την ύστατη στιγμή και για πολλοστή φορά έκκληση: στην πολιτεία να υλοποιήσει, επί της ουσίας, τη διαδικασία ολοκλήρωσης της κινητικότητας που είχε συμφωνηθεί μεταξύ του υπουργείου Παιδείας και των Ιδρυμάτων. Στους εργαζομένους να προχωρήσουν άμεσα στις ενέργειες που απαιτούνται ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί το εαρινό εξάμηνο στο ΕΜΠ και να μην οδηγηθούν οι φοιτητές μας στο αδιέξοδο και την απογοήτευση».

Οι διοικητικοί ωστόσο σκλήρυναν τη στάση τους και ήδη ακούγονται φωνές που αναφέρουν ότι πρόκειται για υποκινούμενες κινητοποιήσεις που είναι συνέχεια αυτών που έγιναν πέρυσι το φθινόπωρο και διέλυσαν τα πανεπιστήμια.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 01/07/2014 20:42:17

    Τα "παρεάκια" πάντα κρατούσαν και κρατούν όμηρο τον Ελληνικό Λαό.....

  2. Marcelos avatar
    Marcelos 01/07/2014 21:04:19

    Από Δευτέρα: 1.) Αξιολόγηση ΌΛΩΝ των δημοσίων υπαλλήλων και έλεγχος για την αναγκαιότητα του δηλωθέν "αντικειμένου" τους. Όποιος δεν περνάει την αξιολόγηση, προσελήφθη με αδιαφανείς διαδικασίες ή το αντικείμενό του δεν είναι "αναγκαίο", θα ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ άνευ αποζημιώσεως και άνευ εφάπαξ. Ο απώτερος σκοπός είναι να φτάσουμε τις 350.000 δημοσίους υπαλλήλους ΣΥΝΟΛΙΚΑ. 2.) Κατάργηση της μονιμότητας. Όποιος αρνείται να προσέλθει για εργασία (όπως οι συγκεκριμένοι 27), θα απολύεται άνευ αποζημιώσεως και τη θέση του θα παίρνει ο αμέσως επόμενος από το ΑΣΕΠ. 3.) Κατάργηση του εφάπαξ. Μισθός, πλήρες ιατροφαρμακευτική κάλυψη και συντάξιμα είναι υπεραρκετά, δεν χρειάζεται εφάπαξ. Δεν πληρώνει η Ελβετία εφάπαξ και το Λουξεμβούργο, θα πληρώνουμε εμείς;;;;;; 4.) Ενιαίος μισθός 600 Ευρώ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ τους δημοσίους υπαλλήλους (ανεξαρτήτως προσόντων), ο οποίος θα αυξάνεται αναλογικά με τα χρόνια αλλά πάντα θα είναι "κοντά" στους μισθούς του ιδιωτικού τομέα. Όποιος αποφασίσει στη ζωή του να εργαστεί στο Δημόσιο θα ξέρει από την αρχή ότι αυτά είναι τα χρήματα. 5.) Συνταξιοδότηση στα 67/65 άνευ "παραθυρακίων". 6.) Μελέτη για την μέγιστη αξιοποίηση της απόδοσης των 350.000 Δ.Υ με το σωστό καταμερισμό εργασίας. Δεν μπορεί οι εκπαιδευτικοί να "υποαπασχολούνται" 25 ώρες εβδομαδιαίως για 9-10 μήνες το χρόνο και να παίρνουν φουλ 14 μισθούς! Ο πακτωλός των Δις που θα εξοικονομηθεί, να πάει ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ στον ιδιωτικό τομέα για να βοηθηθεί η ΑΝΑΠΤΥΞΗ! Μόνον ο ιδιωτικός τομέας θα φέρει ανάπτυξη στην Ελλάδα!

    • melissa avatar
      melissa @ Marcelos 01/07/2014 21:40:58

      Ν'αγιάσει το στόμα σου

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ melissa 02/07/2014 00:28:04

        Melissa, κάποτε θα πρέπει να καταλάβουν αυτοί που νομίζουν ότι "έδεσαν τον γάιδαρο" και κάθε πρώτη του μηνός λένε "εις υγείαν των κορόιδων", ότι όσο γλέντησαν γλέντησαν...

    • NikosP avatar
      NikosP @ Marcelos 01/07/2014 21:43:25

      απο ποιο τρελοκομειο γραφεις;

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ NikosP 02/07/2014 00:31:46

        Αυτά που διάβασες είναι ότι ισχύει στον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα εδώ και 3-4 χρόνια. Σε τρελοκομείο ζεις εσύ εκεί πέρα... Κοίτα γύρω σου εκεί και θα δεις πολλούς "τρελούς" (άνεργοι, ανασφάλιστοι του ιδιωτικού τομέα με 400 Ευρώ κτλ.). Και όταν θα μπουν με γυαλισμένο μάτι στην υπηρεσία που κάθεσαι εσύ να πίνεις καφέ και να λες "εις υγείαν των κορόιδων", ψάξε τρύπα...

        • Nike avatar
          Nike @ Marcelos 02/07/2014 07:52:33

          Marcelos, θα συμφωνήσω σε κάποια σημεία με τις προτάσεις σου, αλλά θα σημειώσω όμως ότι σε αρκετά σημεία είσαι μάλλον υπερβολικός. Θα εστιάσω π.χ. στο θέμα των 14 μισθών, που ισχύουν πλέον ΜΟΝΟ στον ιδιωτικό τομέα και όχι στο Δημόσιο. Οπότε ειναι μαλλον ατοπη η μομφη σου για τους εκπαιδευτικούς (όχι δεν ειμαι εκπαιδευτικός). Όπως επίσης και το ζήτημα της υποαπασχόλησης των καθηγητοδασκάλων, θεωρω πως είναι μία άσκοπη συζήτηση. Θέλουμε ΚΑΛΥΤΕΡΟ και ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΕΡΟ εκπαιδευτικό σύστημα, όχι καθηγητές που ντε και καλά δουλεύουν 12ωρα στα Σχολεία, για να ικανοποιείται η δική μας αίσθηση περί "δικαίου". Σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες ετσι ειναι. Τέλος, να σημειώσω πως οι ισοπεδωτικές αντιλήψεις του στυλ "σκίστε τους", μόνο καλό δεν κάνουν στην παρούσα φάση. Και ο ιδιωτικός τομέας έχει τα μεμπτά του σημεία (βλ. εισφορο-φοροδιαφυγή, "μαύρα", κτλ...). Μόνο με συμπραξη των υγειων δυναμεων ιδιωτικού και δημοσίου τομέα θα μπορέσουμε να εξέλθουμε της κρίσεως. Αυτά!!

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Nike 02/07/2014 20:13:10

            Nike, ακριβώς αυτό που έγραψες στο τέλος αναζητείται. Οι υγιείς δυνάμεις του Δημοσίου τομέα. Τα καρκινώματα να φύγουν...

    • franc avatar
      franc @ Marcelos 01/07/2014 21:46:50

      Πριν τα κάνει αυτά ο Σαμαράς Μαρσέλε , πρέπει να λουστράρει τα παπούτσια των 27 υπαλλήλων του ΕΜΠ που γράφουν σ' αυτά και τον "Πρωθυπουργό" και την κυβέρνησή του (Αν τολμάει ας τους απολύσει), μετά να τους ετοιμάσει το πρωινό, για να αρχίσει μαζί τους διαπραγμάτευση, ή μάλλον "διαβούλευση" μήπως και τους πείσει να αλλάξουν γνώμη...Κι αν τα καταφέρει να τους δώσει μονιμότητητα για να μην ξαναρχίσουν.

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ franc 02/07/2014 00:32:57

        Franc, έτσι γίνεται από το 2012. Τώρα γιατί να αλλάξει. Εγώ δεν περιμένω κάτι πλέον από τον Σαμαρά. Ειδικά μετά τον ανασχηματισμό, τελείωσαν τα πάντα...

    • Anemos avatar
      Anemos @ Marcelos 01/07/2014 21:58:28

      Μελέτη για την μέγιστη αξιοποίηση της απόδοσης των 350.000 Δ.Υ με τοσωστό καταμερισμό εργασίας. Δεν μπορεί οι εκπαιδευτικοί να "υποαπασχολούνται" 25 ώρες εβδομαδιαίως για 9-10 μήνες το χρόνο και να παίρνουν φουλ 14 μισθούς! * Γιατί παραπληροφορείτε τον κόσμο;;; Γιατί τόσο μίσος για τους εκπαιδευτικούς;; Έχετε υπ' όψη σας ότι οι μισθοί των εκπαιδευτικών έχουν μειωθεί στο έπακρο και ότι δεν είναι 14 άλλα 12;;; Εχετε υπ' όψη σας ότι το ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών αυξήθηκε το τρέχων έτος επάνω παπό τον μέσο όρο της ΕΕ;; Γιατί παραγνωρίζετε το γεγονός ότι και στην ΕΕ έχουν τον ίδιο χρόνο διακοπών και διδασκαλίας προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες της κάθε χώρας;; Έχετε υπ' όψη σας εν αντιθέσει με τις χώρες της ΕΕ;; Μην γράφετε ότι θέλετε για να δημιουργείτε εντυπώσεις!!! Ενιαίος μισθός 600 Ευρώ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ τους δημοσίους υπαλλήλους (ανεξαρτήτως προσόντων) Λαμπρά!!! Έξοχα!!! Με την μόνη διαφορά ότι η κοπέλα που εργάζεται στο καφέ της γειτονιάς μου παίρνει 650 € το μήνα συν τα τυχερά, είναι 20 ετών και δεν έχει τελειώσει ούτε ΑΕΙ ούτε ΤΕΙ!! Και προς Θεού δεν υποτιμώ την εργασία της , αλλά το αναφέρω ως μέτρο σύγκρισης. «Καταλαβαίνεις πόσο κυνικός έχει γίνει ένας λαός όταν θεωρεί φυσιολογικό να πληρώνει περισσότερο αυτόν που ασχολείται με τις αποχετεύσεις του παρά αυτόν που ασχολείται με τα μυαλά των παιδιών του».J. F. Kennedy Για τα υπόλοιπα σημεία του σχολίου σας ένα θα πω μόνο : καταστροφικά και εκδικητικά!!!

      • foros1 avatar
        foros1 @ Anemos 01/07/2014 22:39:25

        @anemos, μην ασχολείσαι με "ανθρώπους", που οι απόψεις τους αντιστοιχούν στο πολιτικό πλαίσιο "επιστροφής στην δουλεία"!

        • Anemos avatar
          Anemos @ foros1 01/07/2014 22:42:30

          Δεν μπορεί να περνούν όλα απαρατήρητα!! Δεν διαβασα να γραφει καπου για την προχειροτητα των ενεργειων του ΥΠΑΙΘ το τελευταίο διαστημα.

        • Marcelos avatar
          Marcelos @ foros1 02/07/2014 00:26:15

          Η μόνοι "δουλεία" που υπάρχει στην Ελλάδα είναι αυτή στον ιδιωτικό τομέα με σκοπό να συνεχίσει να συντηρείται το "αλώνισμα" στο Δημόσιο... Όταν θα εμφανιστεί ο Σπάρτακός τους θα κάνει την κίνησή του ο ιδιωτικός τομέας και μετά................

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Anemos 01/07/2014 23:02:49

        -Σε όλες τις πολιτισμένες κι ευημερούσες χώρες της Ευρώπης οι καλοκαιρινές διακοπές των εκπαιδευτικών είναι αυστηρά 6 εβδομάδες, όχι 3-3,5 μήνες... -Σε καμία πολιτισμένη κι ευημερούσα χώρα της Ευρώπης δεν είναι ο μισθός του δημοσίου υπαλλήλου διπλός από του εργαζόμενου στον ιδιωτικό τομέα (ακόμη και του ανειδίκευτου) Κατανοώ ότι τα υπόλοιπα τα βρίσκετε "καταστροφικά" διότι σας χαλάν τα σχέδια αλλά θα πρέπει να εξοικειωθείτε με αυτά (πρώτα ο Θεός και μετά ο Σαμαράς)...

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ Anemos 01/07/2014 23:08:26

        -Σε όλες τις πολιτισμένες κι ευημερούσες χώρες της Ευρώπης οι καλοκαιρινές διακοπές των εκπαιδευτικών είναι αυστηρά 6 εβδομάδες, όχι 3-3,5 μήνες... -Σε καμία πολιτισμένη κι ευημερούσα χώρα της Ευρώπης δεν είναι ο μισθός του δημοσίου υπαλλήλου διπλός από του εργαζόμενου στον ιδιωτικό τομέα (ακόμη και του ανειδίκευτου) Κατανοώ ότι τα υπόλοιπα τα βρίσκετε "καταστροφικά" διότι σας χαλάν τα σχέδια αλλά θα πρέπει να εξοικειωθείτε με αυτά (πρώτα ο Θεός και μετά ο Σαμαράς)...

        • Anemos avatar
          Anemos @ Marcelos 01/07/2014 23:24:20

          -Σε όλες τις πολιτισμένες κι ευημερούσες χώρες της Ευρώπης οι καλοκαιρινές διακοπές των εκπαιδευτικών είναι αυστηρά 6 εβδομάδες, όχι 3-3,5 μήνες... Λυπάμαι και πάλι για την παραπληροφόρηση!!! Δεν γνώριζα ότι το διάστημα από 1/7/ 2014 έως και 31/8/2014 είναι 3 έως 3,5 μήνες!!! Γηράσκω αεί διδασκόμενος!!! Πάντως στα υπόλοιπα δεν απαντάτε, ποιείτε την νήσσαν. Αν θεωρείτε ότι είναι εφικτό μπορούμε να κάνουμε μαθήματα και τον Δεκαπενταύγουστο για το καλό του έθνους!!! Διαβάστε αν έχετε χρόνο h**p://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2012/01/meleti-kemete-olme40112.pdf Ελπιζω δε ο Σαμαρας να μας κοψει και αλλο τους μισθους , ειναι πολυ μεγαλοι!!!

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Anemos 02/07/2014 00:07:53

            Εάν είστε εκπαιδευτικός, πληροφορήστε μας πόσους μήνες έχετε ετησίως άδεια ή αργία (καλοκαιρινές διακοπές, Χριστούγεννα, Πάσχα, αργίες). Αν έχετε κάτω από 60 ημέρες (δηλαδή τις διπλάσιες με τριπλάσιες από τον ιδιωτικό τομέα) έχετε δίκιο κι εγώ άδικο. Επιπλέον μην παραπληροφορείτε τον κόσμο με δηλώσεις περί 01.07-31.08... Τα σχολεία φέτος (τα δημοτικά) έκλεισαν Παρασκευή 13.06. Είναι 17 ημέρες πριν τις 01.07. Το δε διδακτικό έτος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση έληξε στις 21 Μαΐου αν δεν κάνω λάθος. Οι εξετάσεις ξεκίνησαν 27 γιατί ήταν οι εκλογές αλλιώς θα είχαν ξεκινήσει νωρίτερα. Τελείωσαν κατά τις 15.06. Αυτές είναι οι ημερομηνίες από ότι έχω διαβάσει. Όσον αφορά το 01.09 ξεκινάνε πάλι, ε δεν πιστεύω να νομίζετε ότι ζούμε στον Άρη;;; Πριν τις 20.09-25.09 δεν έχουν δοθεί καν βιβλία... Θα μου πείτε δεν φταίνε οι εκπαιδευτικοί για αυτό αλλά όχι να παραπονούνται και για "υπερκόπωση"... Όσον αφορά στα υπόλοιπα, τι να σας πω... Αν κοιτάξει κανείς το ήθος, το χαρακτήρα, τη φιλοσοφία ζωής και τις γνώσεις που έχει η νεολαία που τελειώνει τα δημόσια σχολεία στην Ελλάδα, καταλαβαίνει τι γίνεται εκεί μέσα... Κάνει ένα "γκάλοπ" στις ηλικίες 12-18, ρωτάει τι γιορτάζουμε στις 28 Οκτωβρίου και τι γιορτάζουμε στις 25 Μαρτίου και καταλαβαίνει τι γίνεται στα δημόσια σχολεία... Δεν χρειάζεται να μπει μέσα στα κτίρια καν. Αρκεί να περάσει απ' έξω... Περνάς στο εξωτερικό στις πολιτισμένες κι ευημερούσες χώρες έξω από τα δημόσια σχολεία και νομίζεις ότι περνάς έξω από ιδιωτική κλινική. Περνάς στην Ελλάδα έξω από τα δημόσια σχολεία και από τα γκραφίτι και τις μουντζούρες στους τοίχους νομίζεις ότι περνάς έξω από κανένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο στο Ντιτρόιτ... Όσον αφορά τις "αποχετεύσεις" που αναφέρατε πιο πάνω στο σχόλιό σας τι να σας πω... Δεν νομίζω ότι ένας εκπαιδευτικός που πάει 5 ώρες ημερησίως στο σχολείο να έχει περισσότερες γνώσεις από έναν δικηγόρο με μεταπτυχιακά που εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα 10 ώρες ημερησίως για 750 Ευρώ με μπλοκάκι και πληρώνει 250 Ευρώ από αυτά στο ΤΕΒΕ ή ΟΑΕΕ πλέον. Ο κόσμος δεν τρώει πλέον κουτόχορτο.
            Υ.Γ.: Τα παρακάτω ενδεικτικά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ. α. Οι υπάλληλοι δικαιούνται να απουσιάζουν ορισμένες ώρες ή ολόκληρη την ημέρα από την εργασία τους, μέχρι τη συμπλήρωση τεσσάρων (4) συνολικά εργασίμων ημερών, μέσα στο ημερολογιακό έτος, για να επισκεφθούν το δημόσιο ή ιδιωτικό εκπαιδευτικό ίδρυμα πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των παιδιών τους και να ενημερωθούν για την επίδοσή τους. β. Οι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα άδειας απουσίας με αποδοχές πέντε (5) εργασίμων ημερών σε περίπτωση γάμου. Η άδεια αυτή χορηγείται αμέσως πριν ή μετά την τέλεση του γάμου Στην Γερμανία δίδεται για Γάμο μόνον μία ημέρα άδεια εάν πρόκειται το μυστήριο να γίνει καθημερινή ημέρα!!! Η επόμενη (δηλαδή δύο στο σύνολο) δίδεται μόνο σε 5 από τα 16 κρατίδια. Οι Γερμανοί εκπαιδευτικοί παντρεύονται την Κυριακή και την Δευτέρα το πρωί διδάσκουν στο σχολείο... Μην νομίζετε ότι ο κόσμος δεν ξέρει τι γίνεται... Κλείνοντας το σχόλιο να αναφέρω ότι σε ότι γράφω παραπάνω δεν κρίνω εσάς προσωπικά σαν εκπαιδευτικό γιατί δεν σας γνωρίζω. Μακάρι να είστε από τις εξαιρέσεις.

          • Anemos avatar
            Anemos @ Marcelos 02/07/2014 07:49:04

            Για τον κύκλο λειτουργειας των σχολείων στην Ε.Ε σας εστειλα αυτο h**p://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2012/01/meleti-kemete-olme40112.pdf Δεν είναι συνδικαλιστικό, είναι πληροφορίες από το Ευρωπαϊκό σύστημα ΕΥΡΙΔΙΚΗ. Μελετήστε το και θα δείτε οτι είστε προκατειλημμένος και το λέω χωρίς φόβο και πάθος, διότι απαντάτε επιλεκτικά.Μετά το λήξη του διδακτικού έτους στην μεν πρωτοβάθμια εκπαίδευση παραμένουν υποχρεωτικά μέχρι 21/6 και οι της Δευτεροβάθμιας μέχρι 30/6. Δεν μπορεί να διαβάζετε κάτι, αλλά να μην γνωρίζετε τι γίνεται στην πραγματικότητα!!! Ξεχάσατε επίσης να λοιδορήσετε και την άδεια των 3 ημερών που δίδεται στον ΔΥ για την κηδεία των γονέων, του/της συζύγου ή των τέκνων ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ!!!!! Μια φορά παντρευόμαστε, μια φορά πεθαίνουμε αγαπητέ μου, κάθε χώρα έχει τα έθιμα της. Ας καταργηθεί και αυτή η άδεια, αφού σας φέρνει αλλεργία!!! Τα σχολεία, αγαπητέ μου λειτουργούν χάρις στον αγώνα χιλιάδων εκπαιδευτικων και λυπάμαι για όσα αναφέρετε περί γνώσεων των εκπαιδευτικων και άλλων επιστημόνων. Απλά επιβεβαιώνουν την προκατάληψη σας. Εύχομαι δε να μας μειώσει ο Σαμαράς με εντολή του τους παχυλούς μισθούς μας, για το καλό των μαθητών και της κοινωνίας

          • Anemos avatar
            Anemos @ Anemos 02/07/2014 08:23:59

            Κάνει ένα "γκάλοπ" στις ηλικίες 12-18, ρωτάει τι γιορτάζουμε στις 28 Οκτωβρίου και τι γιορτάζουμε στις 25 Μαρτίου και καταλαβαίνει τι γίνεται στα δημόσια σχολεία... Ειλικρινά μισείτε το δημόσιο σχολείο!!! Είναι δυνατόν να επιστρατεύετε τέτοια επιχειρήματα;; Αγνοείτε οτι σε όλο τον κόσμο υπάρχουν και οι αδιάφοροι;; Μερικοί δεν γνωρίζουν τις εθνικές επετείους, μερικοί πόσο κάνει 1+1 Για αυτούς προφανώς φταίει ο δάσκαλος, ο καθηγητής. Για τους υπόλοιπους συμμαθητές τους που γνωρίζουν αυτά και άλλα πολλά δεν μας λέτε ποιος τους τα διδαξε.

          • Anemos avatar
            Anemos @ Marcelos 02/07/2014 19:16:59

            Αφού διαβάσεις το Δ.Τ. του ΥΠΑΙΘ, γράψε ένα σχόλιο για την "υπερκόπωση".... των εκπαιδευτικών. Είδες οργάνωση και συνεπεία το ΥΠΑΙΘ;; ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ----- ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ----- Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37 Τ.Κ. – Πόλη: 15180 - Μαρούσι Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr E-mail: press@minedu.gov.gr Μαρούσι, 2 Ιουλίου 2014 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Θέμα: Νομοθετική Ρύθμιση για την αλλαγή στον τρόπο προαγωγής των μαθητών Με βάση την επεξεργασία των μέχρι τώρα στοιχείων, των σχετικών με την επίδοση των μαθητών της Α’ Λυκείου στις ενδοσχολικές εξετάσεις, που έχουν διαβιβαστεί στο γραφείο του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλέξανδρου Δερμεντζόπουλου, προκύπτουν τα εξής: α) Η εισαγωγή της Τράπεζας Θεμάτων στην Α’ Λυκείου, όχι μόνο δεν οδήγησε τους μαθητές σε αποτυχία ή επιπλέον δυσκολία ανταπόκρισης στην εξέταση των αντίστοιχων μαθημάτων, αλλά αντιθέτως τους υποβοήθησε ώστε να επιτύχουν καλύτερες βαθμολογικές επιδόσεις. Τα σχετικά στοιχεία θα διαβιβαστούν και στη Βουλή των Ελλήνων. β) Η νομοθετική απαίτηση της επίτευξης βαθμού τουλάχιστον 10 σε κάθε κλάδο των μαθημάτων της «Ελληνικής Γλώσσας» (3 κλάδοι: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία) και των «Μαθηματικών» (2 κλάδοι: Άλγεβρα και Γεωμετρία) για την προαγωγή των μαθητών, συνάγεται ότι αποτελεί ένα αρκετά απαιτητικό μέτρο που μπορεί να οδηγήσει σε αδικίες. Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος έχει ήδη ετοιμάσει σχετική τροπολογία, η οποία θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή και θα καταλαμβάνει και τους φετινούς εξετασθέντες μαθητές της Α’ Λυκείου, σύμφωνα με την οποία, στα δύο ανωτέρω μαθήματα για την προαγωγή του μαθητή δεν θα απαιτείται η επίτευξη του 10 σε κάθε ξεχωριστό κλάδο, αλλά η επίτευξη του 10 ως μέσου όρου των επί μέρους κλάδων. Το μέτρο αυτό πρόκειται να μειώσει αισθητά των αριθμό των επανεξεταζόμενων ή απορριπτόμενων μαθητών της Α’ Λυκείου και να αποκαταστήσει πιθανές στρεβλώσεις που δημιουργούσε το υπάρχον νομοθετικό καθεστώς.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Anemos 02/07/2014 20:16:40

            Θα μελετήσω αυτά που λες και τα λινκ και θα επανέλθω. Υ.Γ.: Διάλεξε, ποιοι θα κάνουν την διαπαιδαγώγηση. Οι γονείς ή οι δάσκαλοι;;; Όταν τα παιδιά δεν ξέρουν τις επετείους φταίνε οι γονείς. Όταν τις ξέρουν έχουν καλό "δάσκαλο"... Ε δεν πάει έτσι...

          • Anemos avatar
            Anemos @ Marcelos 02/07/2014 21:19:12

            Αυτό κατάλαβες από όλα οσία έγραψα;; οταν τα παιδιά δεν ξέρουν τις επετείους φταίνε οι γονείς.... Γράφω κάπου κάτι παρόμοιο;;; Μην διαστρεβλώνεις!!!

          • Anemos avatar
            Anemos @ Anemos 02/07/2014 21:33:05

            Διάλεξε, ποιοι θα κάνουν την διαπαιδαγώγηση. Οι γονείς ή οι δάσκαλοι Ο κάθε ένας στο τομέα του και βοηθούν ο ένας τον άλλο συνεργαζόμενοι για το καλό της παιδείας

        • Ιδιώτης avatar
          Ιδιώτης @ Marcelos 01/07/2014 23:29:24

          Έχεις εργαστεί ποτέ κάπου?

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Ιδιώτης 02/07/2014 00:20:09

            Ιδιώτη, αν ρωτάς εμένα, ανελλιπώς από τα 14. Αρχικά στο εστιατόριο του πατέρα μου στη Γερμανία, μετά σαν φοιτητής σε γερμανικές εταιρείες, αργότερα σε ΟΗΕ και διάφορες πολυεθνικές μέχρι πριν 12 χρόνια που έκανα δικό μου γραφείο. Δεν με θυμάμαι ποτέ να μην δουλεύω δηλαδή. Ευγνωμονώ τους γονείς μου που φύγαν νεαρά παιδαρέλια στις αρχές του '60 και φάγαν τα νιάτα τους στη Γερμανία για να έχουμε ένα καλύτερο μέλλον εμείς...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Marcelos 01/07/2014 22:04:54

      Κόλαφος οι προτάσεις σου Μαιρκελε ! Μια ερώτηση : στην πρώτη πρόταση όπου έγραψες "Αξιολόγηση ΌΛΩΝ των δημοσίων υπαλλήλων... με στόχο τις απολύσεις όσων πρέπει", όταν λές ΟΛΩΝ εννοείς, πράγματι ΟΛΟΥΣ , δήλαδή, όλους όσοι μισθοδοτούνται από το Δημόσιο , χωρίς εξαιρέσεις ;

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ roadrunner 01/07/2014 23:23:37

        Όλοι όσοι εισπράττουν ποικιλοτρόπως χρήματα από το κράτος! Και οι βουλευτές και ο πρόεδρος της Δημοκρατίας. Επίσης επανεξέταση βόλων των συμβάσεων με ιδιώτες, προμηθευτές κτλ. κτλ.

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ Marcelos 02/07/2014 08:08:05

          Μαιρκελε έχεις μπλεχτεί: βουλευτές και αιρετοί εφόσον εκλέγονται δημοκρατικά ΔΕΝ "απολύονται" από το Δημόσιο, παρά αν λήξει η θητεία τους ή καταδικαστούν για βαρύ αδίκημα. Για τους διορισμένους τώρα: αξιολογήσεις που ξεκινάνε από τη "βάση" (τους χαμηλότερα στην ιεραρχία διοικούμενους) είναι καταδικασμένες να αποτύχουν. Επειδή οι υψηλόβαθμοι της ιεραρχίας-κρίνοντες δεν θα έχουν αξιολογηθεί πρώτα οι ίδιοι, για την ικανότητά τους να διαμορφώσουν ένα αποδοτικό σύστημα αξιολόγησης, ούτε και για την καταλληλότητά τους, να αξιολογήσουν τους υφισταμένους τους.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ roadrunner 02/07/2014 20:17:59

            Roadrunner, όταν έγραψα για τον πρόεδρο της Δημοκρατίας το εννοούσα μεταφορικά με την έννοια ότι πρέπει να αξιολογηθούν ΌΛΟΙ ανεξαιρέτως!

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Marcelos 02/07/2014 23:37:07

            Εντάξει σου ξέφυγε για τους αιρετούς. Για τις αξιολογήσεις που πρεπει να ξεκινάνε από την κορυφή και όχι από τη βάση ενός συστήματος δεν είπες τίποτε Μαιρκελε !

    • my way avatar
      my way @ Marcelos 01/07/2014 22:17:06

      Από Τρίτη: Άρθρον πρώτον και μόνον Απαγορεύεται το γκάρισμα των όνων.

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ my way 01/07/2014 23:28:59

        Ειδικά αυτών που τους "έδεσαν" οι ιδιοκτήτες τους στο Δημόσιο...!!!

        • my way avatar
          my way @ Marcelos 02/07/2014 07:05:38

          Εδώ και λίγους μήνες εμφανίστηκες και από τότε παραληρείς συνεχώς, επενδύοντας στον πόνο και την δυστυχή θέση των χιλιάδων ανέργων συμπολιτών μας, προσπαθώντας να ενσπείρεις το μίσος, παραθέτοντας ψευδή, ανακριβή, μισοαληθή, αβάσιμα, ανεφάρμοστα (νομικά, οικονομικά, διοικητικά, κυβερνητικά) στοιχεία. Μας έχεις φλομώσει στη μούφα και στην φτηνή προπαγάνδα αλλά και την προβοκάτσια. Η προσπάθειά σου οφθαλμοφανέστατη. Περιμένουμε το μεγάλο φινάλε που θα ξεσπαθώσεις υπέρ αυτού που πραγματικά πιστεύεις.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ my way 02/07/2014 20:24:07

            Θα βοηθήσεις περισσότερο τον εαυτό σου (ποικιλοτρόπως ερμηνευόμενο) αν ψάξεις για δουλειά. Μην περιμένεις από το κράτος, το κράτος φαλίρισε... Θα περνάει και η ώρα σου, θα βγάζεις και χαρτζιλίκι... Τα στοιχεία που παραθέτω είναι ΑΛΗΘΗ και τα γεγονότα είναι γεγονότα πώς να το κάνουμε τώρα. Επιπλέον είναι εφαρμόσιμα σε όλες τις ευημερούσες και πολιτισμένες χώρες της Ευρώπης. Ανεφάρμοστα είναι στις χώρες που κυβερνώνται (ποικιλοτρόπως) από ανθρώπους με "πιστεύω και ιδανικά" σαν και αυτά που πρεσβεύεις εσύ εδώ μέσα προκειμένου να ισχυροποιήσεις τη θέση σου έναντι όλων αυτών των χιλιάδων ανέργων συμπολιτών μας που κάνεις πως "συμπονάς" περισσότερο από τους άλλους...

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 02/07/2014 21:46:47

            Agent provocateur. Κρυφτείτε!!!

    • GregA avatar
      GregA @ Marcelos 02/07/2014 07:18:04

      Και έτσι λοιπόν, αγαπητέ Μάρκελε θα εξασφαλίσουμε για πάντα -την υποβάθμιση του επιπέδου ζωής του μέσου Έλληνα - την υποβάθμιση του επιπέδου παρεχόμενων κρατικών υπηρεσιών - κυρίως της παιδείας και της υγείας (ποιος γιατρό θα δουλεύει για 600 Ευρώ; - τον επίσημο χαρακτηρισμό της Ελλάδας ως αποικίας χρέους και τέλος - τη παντελή εξάλειψη κάθε ελπίδας για τους νέους ανθρώπους, αφού οι σπουδές θα είναι περιττές και η ανταποδοτικότητά τους μηδενική. Είμαι βέβαιος ότι τα προσωπικά συμπλέγματα (πιθανή στασιμότητα στον δημόσιο τομέα στην Ελλάδα ελλείψει μορφώσεως) να μην είναι η αιτία αυτής της ανάρτησης.

      • my way avatar
        my way @ GregA 02/07/2014 07:28:34

        Απορώ, πώς αρκετοί από τους συσχολιαστές διαλέγονται, στα σοβαρά, με καταφανέστατους εισοδιστές-προβοκάτορες;!

        • Anemos avatar
          Anemos @ my way 02/07/2014 08:44:21

          Δεν μπορεί να περνούν όλα απαρατήρητα!! Αν δεν υπαρξει στοιχειωδης αντιλογος θα νομισουν οτι εχουν απολυτο δικιο. Μεταξύ μας, νομίζω οτι δεν πρόκειται για εισοδιστές-προβοκάτορες, πρόκειται για προπομπούς της πολυπόθητης ανάπτυξης!!! Βεβαια!!!

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Anemos 02/07/2014 20:33:28

            Διάβασε την έκθεση του Ρακιντζή για το Δημόσιο και πες μας μετά ποιος θα φέρει την "ανάπτυξη"... Την κουτσουρεμένη βέβαια διότι πριν ανακοινωθεί περνάει από λογοκρισία της ΕΥΠ, του "εσωτερικών υποθέσεων" κτλ. για να βγουν από μέσα πολλές τρανταχτές περιπτώσεις ώστε να μην βγούνε στο δρόμο ακόμη και οι κομμουνιστές και κυνηγάνε τους δημοσίους υπαλλήλους με τις τσουγκράνες... Διαβάστε όλοι την έκθεση και πείτε μας για ανάπτυξη...

        • Marcelos avatar
          Marcelos @ my way 02/07/2014 20:28:00

          Εδώ διαλέγονται με εσένα που είσαι η προσωποποίηση του καταντήματος της χώρας. Δεν είσαι το "αποτέλεσμα" αλλά η "αιτία". Αυτό είναι χειρότερο...

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 02/07/2014 21:49:46

            Agent provocateur. Κρυφτείτε!!!

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ GregA 02/07/2014 20:31:02

        GregA, δεν έχω ζήσει ποτέ στην Ελλάδα ούτε έχω πάει ποτέ ελληνικό σχολείο. Από πλευράς μόρφωσης και πτυχίων μπορώ να αντιπαρέλθω οποιονδήποτε εδώ. Οι νέοι άνθρωποι που αναφέρεις στην Ελλάδα, θα πρέπει επιτέλους να σταματήσουν να έχουν ως όνειρο και φιλοδοξία ζωής να προσληφθούν στο Δημόσιο!!! Αποβλακώθηκαν με το ΠΑΣΟΚ (και τις ευλογίες της Ν.Δ.) δύο γενιές έτσι. Δεν φτάνουν;;;

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Marcelos 02/07/2014 17:11:50

      Εσύ ρε κύριε, με το μυστήριο επάγγελμα ξέρεις τα ωράρια των εκπαιδευτικών σε όλη Ευρώπη; Υποαπασχολείται ο εκπαιδευτικός; Και για ποιους φουλ 14 μισθούς μιλάς; 600 ευρώ μισθό, τόσα σου λείπουνε; Προεξοφλείς πόσα θα παίρνουμε και στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα; Αυτές τις χαντρούλες κράτα τις για τη Νιγηρία που σε στέλνει η εταιρεία σου να καταστρέφεις κόσμο. Και όταν γίνεις παππούς, μην έρθεις εδώ, είσαι ανεπιθύμητος. Άντε, γιατί το έχεις παρακάνει στο προβοκάρισμα χωρίς να έχεις ιδέα για το πως ζούμε.

      • Marcelos avatar
        Marcelos @ πολίτης 02/07/2014 20:26:41

        Ποιος θα με πει ανεπιθύμητο;;; Εσύ που κλέβεις το κράτος, την εφορία και τους συμπολίτες σου και ζητάς και τα ρέστα από πάνω;;;;; Μακάρι να έχεις χρήματα για να νοικιάσεις ελικόπτερο όταν έρθει η ώρα...

        • gnik61 avatar
          gnik61 @ Marcelos 02/07/2014 20:54:53

          Απ'αυτά που λες μάλλον δε ..σε κόβω ότι είσαι αυτό που ισχυρίζεσαι επαγγελματικά. Τα σοβαρά στελέχη η ιδιοκτήτες εταιρειών που ασχολούνται με την ασφάλεια ανά τον κόσμο δεν γράφουν @@@ριές όλη την ημέρα στα blogs. Σε κόβω μάλλον γιά πικραμένο ιδιωτικό υπάλληλο (μήπως καμμιάς εταιρείας security μιας και είναι και σχετικό) που παίρνει 3 και 60, η τον απολύσανε και κλαίγεται γιατί κάποιοι άλλοι έχουν ακόμα δουλειά. Αυτά κι όταν μάθω περισσότερα θα σου πω.

          • my way avatar
            my way @ gnik61 02/07/2014 23:01:35

            Εμφανίστηκε στη σχολιογραφία του Antinews, λίγες εβδομάδες πριν από τις πρόσφατες εκλογές. Κύριο μέλημα του, η σπορά μίσους και διχόνοιας και η αποδόμηση της όποιας συνοχής έχει απομείνει στην εκλογική βάση της Νέας Δημοκρατίας. Αφού λοιπόν, ο αιμοδιψής και αιμοχαρής καταβρόχθισε τους μισούς Δ.Υ, τώρα τελευταία και με πρόσχημα τον ανασχηματισμό, τα βάζει απ' ευθείας με τον Σαμαρά και ταυτόχρονα με τον Καραμανλή, τον Αβραμόπουλο και τη Ντόρα. Συνεχίζει δηλαδή, αόκνως, την προσπάθεια περαιτέρω διαίρεσης. Βαράει όλη τη Νεοδημοκρατική ελίτ και όπου πιάσει. Η προβοκάτσια του είναι καταφανέστατη. Επειδή δεν τον κόβω για τόσο ξύπνιο, ώστε να το δουλεύει τόσο ωραία, υπέρ ΣΥΡΙΖΑ, μάλλον Χρυσαυγίτης πρακτορίσκος της δεκάρας είναι.

          • Petronius avatar
            Petronius @ my way 03/07/2014 00:32:01

            Σα να έχεις δίκιο. Λίγο παραπάνω γράφει: "Από πλευράς μόρφωσης και πτυχίων μπορώ να αντιπαρέλθω οποιονδήποτε εδώ." Αυτό το 'αντιπαρέλθω' κάτι σε 'εγέρθητου' μου φέρνει.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Petronius 03/07/2014 15:15:37

            Δεν έχω πάει ελληνικό σχολείο. Τα ελληνικά που ξέρω τα έχω μάθει (τα περισσότερα) από βιβλία που ήταν γραμμένα στην καθαρεύουσα. Εσείς βέβαια λίγο δύσκολο να το καταλάβετε...ναούμε...

          • Petronius avatar
            Petronius @ Marcelos 03/07/2014 20:32:53

            Δηλαδή το "αντιπαρέρχομαι" χρησιμοποιείται όπως το χρησιμοποίησες στην...καθαρεύουσα; Σύνελθε, άνθρωπέ μου! 'Η μάλλον, 'εγέρθητου' και πάρε δρόμο.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Petronius 03/07/2014 21:57:29

            Είπα ότι το γνωρίζω σαν λέξη από την καθαρεύουσα αλλά δεν ξέρω αν το χρησιμοποίησα σωστά διότι δεν διδάχτηκα ποτέ Ελληνική Γραμματική και Συντακτικό. Όσον αφορά το "πάρε δρόμο", μόνο ο Φάκτορας μπορεί να "διώξει". Εσύ προσωπικά, πάρε φόρα και......... (για να μιλήσω και στη γλώσσα που καταλαβαίνεις) Αυτά

          • Petronius avatar
            Petronius @ Marcelos 03/07/2014 22:15:39

            Αντιπαρέρχομαι. (Το κατάλαβες τώρα;)

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Petronius 03/07/2014 22:22:56

            Ευχήθηκα πιο κάτω στους άλλους καλές διακοπές επειδή εγώ ξεκινώ τις δικές μου. Το εύχομαι και σε σένα.

          • Fotini avatar
            Fotini @ my way 03/07/2014 12:35:02

            Dear my way, Καιρός νά προσπερνᾶμε τά διχαστικά σχόλια του! ΧΑ καί μέ πατέντα. No use to waste our energy on him!!

          • my way avatar
            my way @ Fotini 03/07/2014 13:24:03

            Επρεπε να ξεμπροστιαστεί.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ my way 03/07/2014 14:23:18

            Πήγαινε στο καφενείο της γειτονιάς σου να ακούσεις πώς σε ξεμπροστιάζουν οι γείτονές σου πρώτα...

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Fotini 03/07/2014 15:12:27

            Αν ήμουν Χ.Α, υπάρχουν αρκετά μπλογκ όπου χρυσαυγίτες λιβανίζουν ο ένας το άλλον. Δεν θα έμπαινα στο antinews του οποίου οι θέσεις για τη Χ.Α είναι γνωστές... Εσείς προσωπικά, νόμιζα ότι είχατε ξεφύγει από την νοοτροπία του "όποιος δεν είναι της δικής μας άποψης είναι της λάθος άποψης"... Γράφω σχόλια σε συγκεκριμένες αναρτήσεις που έχουνε να κάνουνε με τις δομές και τις υποδομές του κράτους και πως νομίζω εγώ ότι πρέπει να αλλάξουνε προς το καλύτερο για να γίνει πιο λειτουργικό (το κράτος). Να δεχτώ κριτική για αυτά που γράφω όσον αφορά τον αριθμό των Δ.Υ ή για τις δομές του συστήματος υγείας, ευχαρίστως. Να κάθεται τώρα ο άλλος και να "εικάζεται" τι είμαι και τι δεν είμαι εγώ προσωπικά...;;;;

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ my way 03/07/2014 22:31:36

            Ούτε Χρυσαυγίτης είναι, ούτε προβοκάτορας. Έμπαινε και με άλλα ψευδώνυμα παλιότερα (είχαμε μάλιστα και μια διαφωνία που θυμάμαι χαρακτηριστικά). Και μερικά από αυτά που έχει γράψει για τη ζωή του και τη δουλειά του κατά καιρούς, σε ανύποπτο χρόνο, τα έχω «τσεκάρει» εμμέσως και ισχύουν. Άλλο το να διαφωνείς μαζί του, όπως κι εγώ σε ορισμένα θέματα, κι άλλο να σκαρώνεις ολόκληρο μυθιστόρημα.

          • my way avatar
            my way @ ΚΜ 03/07/2014 22:39:26

            Επεσήμανα την συγκεκριμένη και κλιμακούμενη δράση του, από τις παραμονές των εκλογών μέχρι σήμερα. Η δράση αυτή δεν μπορεί να μην έχει σκοπό. Γιατί δεν μοιράζεσαι μαζί μας τα προηγούμενα nicks του, να καταλάβουμε καλλίτερα;

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ my way 03/07/2014 22:57:26

            Σε αυτό το μπλόγκ γράφω από το 2008... Τον τελευταίο καιρό έγινα πιο "επιθετικός" διότι περιμένω πολλά πράγματα από τη Ν.Δ και δεν τα βλέπω κι επιπλέον έχω και τις μελέτες για τις οποίες φωνάζω... Τελοσπάντων δεν θα "απολογηθώ". Νόμιζε και πίστευε ότι θέλεις. Σου ευχήθηκα καλές διακοπές Myway. Ισχύει. (Πάω για ύπνο γιατί έχω και 2.000 Km μέχρι Ancona οδικώς)

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 03/07/2014 23:08:50

            Αντε και να είσαι πιο προσεκτικός, γιατί αυτή η οργάνωση που λες ότι υπηρέτησες κι εγώ υπήρξα ιδρυτικό μέλος της, δεν σε δίδαξε ποτέ να διχάζεις μέχρι προβοκάτσιας την ίδια την Παράταξή σου.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ my way 03/07/2014 23:10:25

            Βάραγες και παλαμάκια στον Λιάπη όταν κατέβαινε το αεροπλάνο;

          • my way avatar
            my way @ ΚΜ 03/07/2014 23:15:12

            Ε, δεν θα απολογηθώ για τον Λιάπη κιόλας.

          • my way avatar
            my way @ ΚΜ 06/07/2014 07:59:19

            Ψάχνοντας για τα σχόλια του Hunter, όπως μου υπέδειξες, διαπίστωσα και σ' αυτά μια προοδευτικά κλιμακούμενη φιλοχρυσαυγητική στάση του ίδιου προσώπου. Επίσης, διαπίστωσα την ίδια από μέρους συμπαράσταση και προς άλλον παλιό τακτικό σχολιογράφο, με συγκεκαλυμμένες φιλοχρυσαυγητικές θέσεις, που εξαναγκάστηκε κι αυτός σε αυτο-αποβολή. Να υποθέσουμε κάτι ή να το θεωρήσουμε αυτονόητο;

          • my way avatar
            my way @ my way 06/07/2014 08:01:35

            ...από μέρος σου συμπαράσταση...

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ my way 03/07/2014 23:26:48

            MyWay, θα κλείσω το λάπτοπ με αυτό, γιατί πρέπει να κοιμηθώ επειδή έχω δρόμο. Την οργάνωση που λες ότι συνίδρυσες, εγώ από τα ονόματα κατάλαβες πότε την υπηρέτησα. Το 2004 (πάνω από 10 χρόνια αργότερα), με παίρνει φίλος από τους παλιούς και με ρώτησε αν μπορώ να κατέβω να βοηθήσω στις εκλογές που ήταν πολύ κρίσιμες. Παράτησα τις δουλειές μου που πάνε μια χαρά και τη γυναίκα έγκυος, για να έρθω ένα μήνα στην Ελλάδα στον πολιτικό σχεδιασμό (επί Σουφλιά), και να ξημερώνομαι στα γραφεία (το στενό πριν την Ρηγίλλης που ήταν ο πολιτικός σχεδιασμός), να ακούω να κλ@νει και να ρέβεται η κάθε "Κότα" του Σουφλιά (κατάλαβες το "κότα" σε ποιο όνομα πέριξ του Σουφλιά παραπέμπει), να τρέχω και να κάνω κινητοποίηση μέχρι και στα Λιόσια για τον Παϊτέρη (!!!) αν θυμάσαι, για να τραβήξουμε ψήφους στο κόμμα κτλ., για να βγαίνει εδώ π.χ. η Φωτεινή και να λέει ότι εκείνη είναι πιο πολύ Ν.Δ από μένα και αγαπάει το κόμμα πιο πολύ από μένα... Τέλος πάντων. Καλό βράδυ

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ my way 03/07/2014 22:58:55

            Άν ήθελε να τα ξέρεις, δεν θα τα άλλαζε. Την πρόθεσή του αυτή εγώ τη σέβομαι, γι'αυτό δεν μου πάει καλά να στα γνωστοποιήσω εσένα. Στο εξής, ας είσαι εξίσου παρατηρητικός όπως εγώ, για να μπορείς να παρακολουθείς τις συζητήσεις. Απλώς ένα θα σου αναφέρω, για να διαψεύσω τη «θεωρία» σου (μιας και αυτό είναι το θέμα της συζήτησης): Τότε που συζητιόταν η παράταση της ζωής του γάλακτος (μέτρο στο οποίο είχα εναντιωθεί και δικαιώθηκα), έγραφε ως Hunter.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ ΚΜ 03/07/2014 22:49:24

            KM, δεν πειράζει, άστους. Φεύγω διακοπές και δεν κρατώ κακία σε κανέναν. Το τελευταίο που θα πω όμως είναι ότι, τρία χρόνια έζησα όλο κι όλο στην Ελλάδα (σαν φοιτητής) και τα έφαγα όλα Μπενάκη και Νικηταρά για να ξημεροβραδιάζομαι στον δεύτερον όροφο στη ΔΑΠ (επί Βαρδουλάκη), στον τρίτον όροφο στην ΟΝΝΕΔ (επί Χατζηδάκη) με εκτελεστικό Ροϊλό, Σιδέρη, Χαρδαλιά, Σιγάλα, Νικολακέα κ.λ. και στον τέταρτον με τον πρόεδρο κ.λ. Να πλακώνομαι στα πανσπουδαστικά, να μιλάω, να οργώνω την Ελλάδα με τον πρόεδρο και με το εκτελεστικό, με ψηφοδέλτια κτλ., να αφισοκολλώ. Να τσακώνομαι με Παλευρ....... και Ταραντ....... κ.λ. αν θα με "τραβήξουν" στην ΠΟΛ.ΑΝ κτλ. και στο τέλος να φορτώσω για την παράταξη τις σπουδές στον κόκκορα και να γυρίσω πίσω στη Γερμανία χωρίς πτυχίο για να ξεκινήσω από την αρχή (κι εφόσον είχα φάει 100.000 μάρκα του πατέρα μου) και ακόμη και μετά να τρέχω στο εξωτερικό για την παράταξη... Για να βγαίνουν εδώ οι κρυφοπασοκοσυριζαίοι και να βγάζουν το Νεοδημοκρατιόμετρο να μας λένε ποιος είναι πιο "πολύ" Ν.Δ και ποιος είναι πιο λίγο και ότι είμαστε Χρυσαυγίτες επειδή φωνάζουμε ότι δεν μπορεί να συνεχίζεται το "σύστημα ΠΑΣΟΚ" στο Δημόσιο... Τέλος πάντων. Θα μου ανέβει και το ζάχαρο πάλι... ΚΜ, σου εύχομαι καλές διακοπές!

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Marcelos 03/07/2014 23:02:30

            Ευχαριστώ, καλά να περάσεις. Μπορεί να έχουμε διαφωνίες σε αρκετά θέματα αλλά διακρίνω πάντα το ειλικρινές ενδιαφέρον σου για το καλό της πατρίδας.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ ΚΜ 03/07/2014 23:09:53

            ΚΜ, σε ευχαριστώ πολύ! Στο γάλα είχες δίκιο τελικά, μπράβο! Καλό βράδυ

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Marcelos 03/07/2014 23:13:44

            Ευχαριστώ που μου δίνεις το δίκιο, αναφορικά με το θέμα του γάλακτος και σε τιμά που έχεις την δύναμη να αναθεωρείς. Από την πλευρά μου, ζητώ συγνώμη που σε είχα αποκαλέσει στη συζήτηση εκείνη «αποξενωμένο από την Ελλάδα», πράγμα που δεν ισχύει παρά την απόσταση.

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Marcelos 03/07/2014 23:08:50

            Ευχαριστώ, καλά να περάσεις. Μπορεί να έχουμε διαφωνίες σε αρκετά θέματα αλλά διακρίνω πάντα το ειλικρινές ενδιαφέρον σου για το καλό της πατρίδας.

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ gnik61 03/07/2014 14:58:17

            Όσον αφορά το "μαθαίνω περισσότερα" ακούγεται "κάπως" αλλά έπεσες σε "επαΐοντα"... Εγώ εδώ γράφω τις απόψεις μου χωρίς να χυδαιολογώ και χωρίς να τοποθετούμαι επί προσωπικού όπως κάνουνε άλλοι με εμένα... Έχω χιούμορ ακόμη και για τα κακόβουλα σχόλια ανθρώπων συμπλεγματικών σαν εσένα... Τους καταλαβαίνω εν μέρει διότι η οικονομική συγκυρία έχει επιδράσει ποικιλοτρόπως στους ανθρώπους... Τώρα, εάν θέλεις να το πάμε αλλιώς και να "μαθαίνουμε περισσότερα", περιμένω την κίνησή σου...και θα απαντήσω ανάλογα... Να ξέρεις μόνο ότι εγώ μετά δεν χρειάζομαι κανέναν ιδιοκτήτη ή διαχειριστή κτλ. για να "μάθω περισσότερα"... Είναι μέρος της δουλειάς μου... Θα στείλω τώρα ενα email στο Φάκτορα να στο στείλει (για να στο κάνω και πιο εύκολο) κι αν θέλεις μετά να μάθουμε περισσότερα ο ένας για τον άλλον, όπως θέλεις. Κριτική στα γραφόμενά μου δέχομαι, κριτική επί προσωπικού δεν δέχομαι από ανθρώπους που δεν με γνωρίζουν γιατί δεν το κάνω κι εγώ.

          • gnik61 avatar
            gnik61 @ Marcelos 03/07/2014 21:45:44

            Μάλλον πολλά έργα στην τηλεόραση βλέπεις...

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ gnik61 03/07/2014 22:14:19

            Gnik61, για να τελειώνει ο "διαπληκτισμός". Όπως έγραψα και πιο πάνω, εγώ εδώ γράφω κάποια σχόλια όσον αφορά τις δομές και τις υποδομές του κράτους. Τα σχόλιά μου αφορούν στοιχεία είτε προσωπικές απόψεις. Ούτε γράφω και ούτε με ενδιαφέρει τι δουλειά κάνει ο καθένας, ποια είναι η οικογενειακή του κατάσταση, ποια είναι η οικονομική του κατάσταση κτλ. Όταν γράφω ένα σχόλιο και λέω ότι π.χ. "πρέπει οι δημόσιοι υπάλληλοι να είναι 350.000 γιατί δεν μπορούμε να πληρώσουμε παραπάνω και γιατί δεν χρειαζόμαστε παραπάνω" τότε εάν θέλεις να τοποθετηθείς στην ανάρτησή μου, γράψε κάτι για τους αριθμούς αν νομίζεις ότι πρέπει να είναι παραπάνω κτλ. Γράφω ότι "δεν μπορεί ο μισθός δημοσίου υπαλλήλου να είναι διπλός ή τριπλός από ότι στον ιδιωτικό τομέα", αν νομίζεις το αντίθετο γράψε πάνω σε αυτό γιατί εσύ π.χ. νομίζεις ότι πρέπει να παίρνουν διπλά και τριπλά... Σχόλια τώρα περί security και 3,60 κτλ. δεν ξέρω σε τι είναι χρήσιμα...ακόμη κι έτσι να ήταν τι σημασία θα είχε...;;; Να γράφεις τώρα και να "εικάζεσαι" τι δουλειά κάνω εγώ ή άλλος να "εικάζεται" ποια είναι η ψυχολογική μου κατάσταση κτλ. δεν νομίζω ότι είναι "απάντηση"... Εν πάση περίπτωση. Φεύγω διακοπές και δεν κρατώ κακία. Καλές διακοπές εύχομαι σε όλους και ιδιαίτερα στον MyWay, στην Φωτεινή, στον Petronius, στον NikosP, στον Πολίτη, στον Ιδιώτη και σε όλους που "βρίζουν"... Γειά χαρά

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 03/07/2014 22:27:40

            Στο καλό και μη μας γράφεις!

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ my way 03/07/2014 22:33:54

            Δεν θα ΣΕ γράψω μην ανησυχείς... :) Cheers

          • my way avatar
            my way @ Marcelos 03/07/2014 22:41:33

            Ακόμα δεν έφυγες;

        • πολίτης avatar
          πολίτης @ Marcelos 03/07/2014 01:01:04

          Κλέβω το κράτος, την εφορία και τους συμπολίτες μου;;; Και σε πήρα στα σοβαρά...πες μας ότι έχεις το ακαταλόγιστο..

  3. νεφέλη avatar
    νεφέλη 01/07/2014 21:38:48

    Καλό είναι να συζητηθεί εξ ίσου, η ομηρία κι η περιθωριοποίηση των χιλιάδων μαθητών που έμειναν στην Α λυκείου, από την προχειρότητα και την επιπολαιότητα του νόμου Διαμαντοπούλου-Αρβανιτόπουλου για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια, με τράπεζα θεμάτων, συμψηφισμό βαθμολογίας όλων των τάξεων του Λυκείου, κλπ Παράλληλα, στα ψηλά έχει περάσει η είδηση, για την κλοπή των θεμάτων από ιδιωτικό σχολείο, όπου όλως τυχαίως αρίστευσαν όλοι οι μαθητές του... Ο κ Λοβέρδος, ως νέος υπουργός παιδείας, πέρα από τις γνωστές κραυγές του στα ΜΜΕ πάντα προς εντυπωσιασμό, περί λάθους αλγορίθμων που χρησιμοποίησαν δήθεν οι διορθωτές εξεταστές, επαναβαθμολογίσεων που ΘΑ γίνουν, κλπ, δεν θα έπρεπε τόσες μέρες, να έχει αποφασίσει τι μέλλει γενέσθαι με όλα αυτά τα παιδιά;;; ...ή, οι οικογένειές τους δεν ψηφίζουν στην εκλογική του περιφέρεια;;;;

    • Anemos avatar
      Anemos @ νεφέλη 02/07/2014 08:32:01

      Αγαπητή μου, μάλλον ματαιοπονούμε. Συκοφαντούν και διαβάλουν οτιδήποτε δημόσιο, Εκπαίδευση, ΕΣΥ, Δικαιοσύνη, Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, Δάση, Αιγιαλούς, Ένοπλες Δυνάμεις και μετά απορούν για την έλλειψη σεβασμού από τους πολίτες προς ο,τι αποτελεί δημόσια περιουσία, τόσο με την στενή, όσο και με την ευρεία εννοια του όρου.

      • νεφέλη avatar
        νεφέλη @ Anemos 02/07/2014 09:11:18

        Γι΄αυτό χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Γαλλία ήταν κι είναι δυνατές: γιατί πρώτα από όλα σέβονται το δημόσιο τομέα τους γενικά κι ιδιαίτερα στο χώρο της παιδείας!!! Στις αποικίες όμως, όπως θέλουν να μετατρέψουν την Ελλάδα (ώς τουριστικό προορισμό των πλουσίων βορείων), ο δημόσιος χαρακτήρας καταεξευτελίζεται! Προβάδισμα έχουν μόνο οι απόφοιτοι των ιδιωτικών σχολείων, με την πριμοδοτούμενη υψηλή βαθμολογία και τα κλεμμένα θέματα....

  4. franc avatar
    franc 01/07/2014 21:41:47

    Οταν ο Πρωθυπουργός της χώρας έχει "γραμμένο" κανονικά το υπ' αρ. 1 Εκπαιδευτικό Ιδρυμα τη χώρας και επιτρέπει σε 27 δημοσίους υπαλλήλλους να το διαλύουν, επέμεινε έστω και ένας Ελληνας που να πιστεύει οτι αυτός ο άνθρωπος είναι ικανός να μας σώσει απο την κρίση?

    • franc avatar
      franc @ franc 01/07/2014 21:48:44

      *απέμεινε

    • Vas avatar
      Vas @ franc 01/07/2014 23:42:52

      Kαλα κανει και το εχει ''γραμμενο''. Ολοι αυτοι οι φοιτητες που τωρα κλαιγονται, θα ηταν 1οι στα καγκελα αν πηγαινε ο σαμαρας και τους απελυε ολους εναν προς εναν. Εχουμε τη χωρα που μας αξιζει!

      • franc avatar
        franc @ Vas 02/07/2014 12:02:26

        Kαι επομένως καλα κάνει και βάζει την ουρα στα σκέλια άλλη μια φορά, φοβούμενους τους φοιτητές... Και μετά πίστευαν κάποιοι οτι θα πήγαινε στον Σόιμπλε να ζητησει επαναδιαπραγμάτευση!!!

        • Vas avatar
          Vas @ franc 02/07/2014 21:35:58

          Mα δε φοβαται. Απλα αδιαφορει και καλα κανει, γιατι ολοι αυτοι οι αχαριστοι θα πανε μεθαυριο για μεταπτυχιακα σε ολη την ευρωπη εχοντας τα προνομια πολιτη ευρωπαικης ενωσης (2,000Ε το χρονο αντι για 14,000Ε) παραγνωριζοντας οτι αν δεν υπηρχε σαμαρας ουτε συνορα με αλβανια δε θα παιρνουσαν.

  5. Ηλιας avatar
    Ηλιας 01/07/2014 23:14:17

    Τελικα τιποτα δεν εχει αλλαξει στο ελλαντα. ζητω οι δημοσιοι υπαλληλοι και ασε τους αλλους να πανε να...

  6. η Dimi avatar
    η Dimi 01/07/2014 23:16:34

    Των ηγετίσκων του δημόσιου κορβανά οι κακές συνήθειες, δύσκολα πεθαίνουν. Φαίνεται λοιπόν, ότι ήρθε επιτέλους η ώρα! ο Πρωθυπουργός, να σπάσει αυγά. Διαφορετικά, “ομελέτες” δεν πρόκειται να δει η Ελλάδα. Και όσοι ανεγκέφαλοι-ανυπάκουοι ονειρεύονται επανάληψη των άθλιων εκβιασμών, των απειλών, των κλειδαμπαρωμένων, των “φωτορυθμικών” Φωτόπουλου ο οποίος, έστειλε αρτιμελείς ανθρώπους στα νοσοκομεία. Μεταξύ αυτών ήμουν και εγώ, με 3 σπασμένα αριστερά πλευρά, δύσπνοια, μελάνιασμα και αφόρητους πόνους. Όταν μεσ’ το ξαφνικό σκοτάδι που προκάλεσε ο Φωτόπουλος, πήγα να βγω από τη μπανιέρα, δεν έβλεπα, γλίστρησα και κυριολεκτικά καρφώθηκα στη γωνία της. Αναίσθητη με μετέφεραν στον Ευαγγελισμό, όπου διαπιστώθηκε ότι “από θαύμα”, δεν είχε υποστεί διάτρηση ο αριστερός μου πνεύμονας. Αλλιώς, θα βίωνα “χειρουργική περιπέτεια”.. Τα 3 πλευρά μου ιάθηκαν μόνα τους σε περίπου μισό χρόνο. Γι αυτό κάθε που το ανθρωπάριο-Φωτόπουλος κατεβάζει, ή, απειλεί ότι θα κατεβάσει τους διακόπτες τους οποίους η πολιτεία του εμπιστεύτηκε, τρομάζω με την οργή που αισθάνομαι και με αυτά που θα ήθελα να του πω. Το βέβαιο είναι, ότι ο Φωτόπουλος δεν θα ήξερε που να πάει να κρυφτεί. Στους αδιόρθωτους του δημοσίου, η απάντηση μπορεί να είναι σαφής και συνοπτική: Απόλυση, Επίδοση με δικαστικό κλητήρα, Κατάθεση της νόμιμης αποζημίωσης στο Παρακαταθηκών, και Τελειώσαμε! Ένας ολόκληρος λαός ΔΕΝ ανέχεται να αισθάνεται και να είναι αιχμάλωτος των εκάστοτε διαθέσεων των ολίγιστων. Το “χαλιφάτο”, Αλέξης και Συνεργάτες, σοφό θα ήταν να προσέξουν ιδιαίτερα τον βηματισμό τους.

    • Anemos avatar
      Anemos @ η Dimi 02/07/2014 08:38:03

      Αγαπητή μου, αφού τα προτείνετε, γιατί δεν ζητάτε απο τον κ. Σαμαρά να σας προσλάβει, προκείμενου να τα εφαρμόσετε, αλλά αφήνετε σε άλλους την άχαρη αυτή εργασία;;

    • Franc. avatar
      Franc. @ η Dimi 02/07/2014 11:32:30

      Κοιμήσου ήσυχη αγαπητή Dimi. Αυτά ακριβώς που ονειρεύεσαι θα κάνει ο Σαμαράς σε μερικά χρόνια. Νεα είσαι άλλωστε...Τα δύο πρώτα χρόνια δεν μπόρεσε ούτε να τα σκεφτεί, γιατί ετοιμαζόταν για την προεδρία της ΕΕ. τα επόμενα δύο χρόνια πάλι δεν θα μπορέσει, διότι μέχρι το Μάρτη του 2015 θα ασχολείται με την εξεύρεση των 180 βουλευτών που θα του εξασφαλίσουν τη συνέχεια της "Πρωθυπουργίας" του . Μετά θα μπούμε σε προεκλογική περίοδο γ,ιατί το 2016 λήγει η θητεία του, οπότε πρέπει υποχρεωτικά να τον ξαναψηφίσουμε για να ελπίζουμε οτι θα ασχοληθεί με αυτά που λες στη δεύτερη θητεία του. Χαριτωμένη ενασχόληση η πολιτική. Οπως είπε και ο Ροίδης, οι πολιτικοί είναι οι "έξυπνοι" εκείνοι άνθρωποι που εξηύραν την λύση ώστε "να ζώσιν χωρίς να σκάπτωσιν" και επι πλέον οι διάφορες Dimi να τους επευφημούν...

      • Η άλυτη εξίσωση avatar
        Η άλυτη εξίσωση @ Franc. 03/07/2014 08:19:41

        ...Δεν είναι ιδιαίτερα ''έξυπνοι'' οι πολιτευτάδες αγαπητέ Franc. Απόδειξη τα ...έργα τους. Απλά περισσεύουν τα βολεμένα; αφελή; εθελότυφλα; παραιτημένα; ανασφαλή;δουλικά; ναρκισσευόμενα πρόβατα, που προβάλλουν το ανάπηρο εγώ τους, στο θολό πλην φωταγωγημένο πρόσωπο του μακελάρη-Σωτήρα ! Eλπίζουν πάντα στην αιώνια ζωή μετά θάνατον και δέχονται με ανακούφιση τη ...θυσία της υφιστάμενης ζωής τους (υπέρ του εκάστοτε καθεστώτος). Για γέλια και για κλάματα και για το ανάκλιντρο του ειδικού, οπωσδήποτε.

    • K.P. avatar
      K.P. @ η Dimi 03/07/2014 00:26:46

      H πρώτη σοβαρή προσπάθεια για να "σπάσουν τ' αυγά" έγινε επί κυβερνήσεως Κ. Μητσοτάκη. Ασφαλώς θα θυμάστε ή θα έχετε ενημερωθεί (ανάλογα με την ηλικία σας), πως αυτή η κυβέρνηση (του 47% περίπου των ψήφων του Ελληνικού λαού και των 151 βουλευτών, ως κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας), δεν εξάντλησε την θητεία της. Αν τότε η Κυβέρνηση Μητσοτάκη είχε την αγαθή τύχη να μακροημερεύσει, σήμερα δεν θα συζητούσαμε για τα αυτονόητα, δηλ. για ηγετίσκους του δημοσίου κορβανά κ.λ.π. και προφανώς η χώρα μας και οι πολίτες της δεν θα είχαν περιέλθει σ' αυτή την τραγική κατάσταση.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ K.P. 03/07/2014 07:45:14

        @Κ.Ρ. "Παραιτούμαι, επειδή αρνούμαι ν' αναγνωρίσω στους Σκοπιανούς το δικαίωμα ν' αποκαλούνται Μακεδόνες." ~Αντώνης Σαμαράς, ΥΠΕΞ (21-10-1992) "Έτσι έδωσαν στα Σκόπια το όνομα Μακεδονία" http://www.noiazomai.net/chrisspirou.html Καλημέρα.

  7. κκ avatar
    κκ 02/07/2014 10:12:16

    εκατομμύρια πολίτες όμηροι 27 οικογενειών

  8. Factorx avatar
    Factorx 02/07/2014 11:48:14

    Κατεπείγουσα έρευνα διέταξε η εισαγγελία της Αθήνας μετά από δημοσιεύματα του Τύπου για την κατάληψη του ΕΜΠ από διοικητικούς υπαλλήλους που εμποδίζει την λειτουργία του Ιδρύματος.
    Η έρευνα ανατέθηκε σε αρμόδιο εισαγγελέα, με την εντολή να διερευνήσει - μεταξύ άλλων - και τη διάπραξη του αδικήματος της παράνομης βίας.

    Σημειώνεται ότι το πρωί σημειώθηκαν βανδαλισμοί στο κτίριο του τομέα Γεωτεχνικών στην Σχολή των Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ. Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση έχει καλέσει την αστυνομία.

    Δραματική έκκληση τους διοικητικούς υπάλληλους να ανοίξουν το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο απηύθυνε την Τετάρτη ο Ανδρέας Λοβέρδος, κάνοντας λόγο για «τραγική κατάσταση».

    «Πάνε να τινάξουν στον αέρα ένα ολόκληρο εξάμηνο, κάνω έκκληση να το σταματήσουν. Δεν τούς ανήκουν τα πανεπιστήμια και τους καλώ να μην ρίχνουν λάδι στην φωτιά» ανέφερε χαρακτηριστικά στο Mega ο υπουργός Παιδείας, διευκρινίζοντας πάντως ότι «δεν έχω δυνατότητα για να ανοίξω τα πανεπιστήμια, δεν μού δίνει ο νόμος τέτοια δυνατότητα».

    Για «σύγκρουση παλιάς – νέας Ελλάδας» έκανε λόγο στον ΣΚΑΪ ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή γεγονότα όπως την κατάληψη του ΕΜΠ από διοικητικούς υπαλλήλους και τις κυλιόμενες διακοπές ρεύματος με τις οποίες απειλεί η ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ.

    Μιλώντας στον σταθμό μας για τις κινητοποιήσεις των διοικητικών υπάλληλων στο ΕΜΠ ο βουλευτής της ΝΔ Γιώργος Κοντογιάννης ανέφερε ότι είναι κρίμα να συμβαίνει στην Ελλάδα αυτή η κατάσταση σε μια κρίσιμη περίοδο, να απαγορεύεται η ελεύθερη πρόσβαση στα πανεπιστήμια που είναι χώρος διακίνησης ιδεών από άτομα που έπρεπε να αγωνίζονται γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό.


    Πηγή: http://www.skai.gr/news/greece/article/261251/katepeigousa-ereuna-gia-tin-katalipsi-sto-polutehneio-/#ixzz36Iq4UpIh Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 03/07/2014 06:44:53

    Αύριο Παρασκευή, 04 Ιουλίου 2014, μάθαμε ότι αναμένεται αξιολογητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Tο πρώην Βασιλικό Σχολείο των Τεχνών, και Σημείο αναφοράς και σεβασμού του ΜΙΤ, Βοστώνης. Για την Εθνική Ντροπή και τις εικόνες καταστροφής της Δημόσιας Περιουσίας ΕΜΠ οι οποίες κυκλοφόρησαν, φέρουν ακέραια την ευθύνη, οι macho βάνδαλοι-επαναστάτες της φακής. Και οι οποίοι, άμεσα απαιτείται «ιδίοις εξόδοις», ν’ αποκαταστήσουν τις ζημιές τις οποίες αυτοί προκάλεσαν. Η Πρυτανεία και οι Αρχές γνωρίζουν πως εντοπίζονται οι κύριοι αυτοί. Θέληση να υπάρχει! Και όσοι εξ αυτών είναι “φοιτητές”, εφεξής να βλέπουν το ΕΜΠ μόνο σε φωτογραφίες, ή, με κιάλια. Από πολύ μακρυά. Τρίζουν τα κόκκαλα των τεράστιων Ηπειρωτών Ευεργετών από το Μέτσοβο: Νικολάου Στουρνάρη Γεωργίου Αβέρωφ, Μιχαήλ Τοσίτσα.

    • franck avatar
      franck @ η Dimi 03/07/2014 09:33:53

      Δεν θα συγκινηθεί ο υπουργός παιδείας να υποβάλλει την παραίτησή του για την τόσο μεγάλη ολιφωρία του που επέτρεψε τις καταστροφές/ Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα είχε ήδη παραιτηθεί. Αλλά απο ΠασοκοΛοβέρδους τι περιμένεις...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.