Φανατικοί μουσουλμάνοι αυτομαστιγώνονται στο κέντρο του Πειραιά
04/11/2014 20:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Φανατικοί μουσουλμάνοι αυτομαστιγώνονται στο κέντρο του Πειραιά

Οι φανατικοί μουσουλμάνοι αυτομαστιγώνονται σε σημείο που απορεί κανείς πώς αντέχουν.

Οι σκληρές αυτές φωτογραφίες δεν είναι από το... Κομπάνι και δεν είναι Τζιχαντιστές. Πρόκειται για σκηνές από το κέντρο του Πειραιά όπου αναβίωσε ένα ιδιαίτερα σκληρό έθιμο από εκατοντάδες σιίτες μουσουλμάνους που έσπευσαν να γιορτάσουν την Ασούρα. Είναι η ημέρα κατά την οποία κορυφώνεται το πένθος για το μαρτύριο του ιμάμη Χουσείν.

Φανατικοί μουσουλμάνοι αυτομαστιγώνονται στο κέντρο του Πειραιά 21104 photo

Το τελετουργικό περιλαμβάνει μαστιγώματα και κοψίματα στην πλάτη με αλυσίδες και λεπίδες. Οι φανατικοί μουσουλμάνοι αυτομαστιγώνονται σε σημείο που απορεί κανείς πώς αντέχουν.

Σύμφωνα με την παράδοση, ο ιμάμης Χουσεΐν που σκοτώθηκε μαζί με συντρόφους του στη μάχη της Κερμπάλα, αποκεφαλίστηκε και το πτώμα του ακρωτηριάστηκε, με αποτέλεσμα πολλοί σιίτες να τιμούν την επέτειο με αυτομαστίγωση, μέχρι του σημείου να αιμορραγούν...

[photo_2]

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Zugzwang avatar
    Zugzwang 04/11/2014 21:35:43

    Ειχαν παρει αδεια απο καποια αρχη οι κυριοι αυτοι; Αν ναι, ποιος τους την εδωσε; Αν οχι, τι κανει το κρατος; Υπαρχει;

  2. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 04/11/2014 23:23:40

    Εντάξει, δεν πρόκειται περί επιθετικής φανατικής πράξης, αλλά αναρωτιέται κανείς, αν θα μπορούσε αυτό το βάρβαρο δρώμενο να λάβει χώρα στο Παρίσι κάτω από τον Πύργο του Άϊφελ, στο Χάιντ Πάρκ στο Λονδίνο, ή σε οποιοδήποτε άλλο κεντρικό σημείο Ευρωπαϊκής χώρας. Τι έχει να προσφέρει άραγε στον πολιτισμό και στην κουλτούρα της Ευρώπης, το βίαιο...μπόλιασμά της με εκδηλώσεις ''πίστης'' τόσο πρωτόγονες, που παραπέμπουνε πολλούς αιώνες πίσω, στον άνθρωπο θηρίο; Μήπως θα πρέπει την επόμενη φορά να εορτάσει ο καθένας από τους πιστούς στη χώρα του το χαμό του Ιμάμη τους, ή αν αυτό δεν είναι εφικτό, να παίξει όλο το δράμα σε κάποιον κλειστό χώρο, όπου θα δύνανται οι μαζοχιστές να εκτονωθούν, χωρίς να υποχρεώνουν κανέναν να τους παρακολουθεί χωρίς τη θέλησή του επί το έργον; Απλή λογική.

  3. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 05/11/2014 00:16:41

    Οι άνθρωποι διψούν για αίμα και για ανθρώπους το χύνουν. Ο Χριστός κάπου όμως είπε: ''ἔλεον θέλω καί οὔ θυσίαν''... Άβυσσος χωρίζει τη διδασκαλία του,από αυτές των διαφόρων θρησκειών. Είναι δυνατόν λοιπόν να εξισώνουμε την Αλήθεια με τις υπόλοιπες θρησκείες;...

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Κυθήριος 05/11/2014 03:22:55

      Καλησπέρα, Κηθύριε. Έχουμε αναρωτηθεί ΠΟΙΟΣ τους τσουβάλιασε εδώ; ΠΟΥ μένουν όλοι αυτοί; ΠΟΥ εργάζονται; ΤΙ Εισόδημα έχουν; ΠΩΣ εξασφαλίζουν τα προς το ζην; Φορολογούνται; ΠΟΣΑ πληρώνουν για ενοίκιο; ΠΟΙΟΙ τους νοικιάζουν; Οι ιδιοκτήτες των ακινήτων τα οποία ανά Κεφαλή τα νοικιάζουν, στις εφορίες ΤI δηλώνουν; Θα σου πω λοιπόν τι γίνεται, επειδή έχουμε κληρονομίσει από τον πατέρα μου, ένα διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας, 72τμ, 2ος όροφος, διαμπερές, για το οποίο στους άλλους δύο, εξ αδιαιρέτου συγκληρονόμους, έχω ξεκαθαρίσει ότι προτιμώ το διαμέρισμα να το κάψω, αντί να το νοικιάσω σε ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ που θα το μετατρέψουν σε τζαμί μουσουλμάνων. Η πολυκατοικία είναι παλιά (1972) και όσοι ακόμα παραμένουν είναι παλαιοί νοικοκυραίοι οι οποίοισήμερα τρέμουν να βγουν από τα σπίτια τους. Το δικό μας διαμέρισμα είναι καλοσυντηρημένο, άδειο, με τα κοινόχρηστα πληρωμένα και έχω κουραστεί να λέω ΟΧΙ στην ενοικίασή του. Με όλους αυτούς τους ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ "νοικάρηδες κινδυνεύεις, επειδή αυτοί μπορεί να εξαφανιστούν να σου έχουν υπενοικιάσει την ιδιοκτησία σου, και συ ως ιδιοκτήτης να μη έχεις ιδέα τι συμφορά σε βρήκε. Επιπλέον, όλοι αυτοί οι τριτοκοσμικοί ΔΕΝ γνωρίζουν τι σημαίνει ώρες ανάπαυσης και κοινής ησυχίας. Φωνάζουν, τσακώνονται, δέρνονται, παίζουν μουσικές μέχρι τα ξημερώματα και το 99% για μη πω το 100% και θεωρηθώ δογματική, πληρώνουν ανά κεφαλή ΜΑΥΡΑ, και άντε να τους βγάλεις μετά από την ιδιοκτησία σου. Σε πολυκατοικία απέναντι, λίγο πιο κάτω από τη δική μας, μία ηλικιωμένη κυρία ενοικίαζε ΜΑΥΡΑ/ανά κεφαλή ένα μικρό διαμέρισμα σε ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ Σουδανικής καταγωγής, οι οποίοι, με τους θορύβους τους, τους μπέστε σκύλοι αλέστε φίλους τους, τους τσακωμούς τους, τις ιερόδουλες, τ' απλήρωτα κοινόχρηστα, τους θορύβους τους, τις ακαθαρσίες τους, τη μέθη τους, είχαν μετατρέψει τη πολυκατοικία σε κέντρο διερχομένων, σε πραγματική Κόλαση για τους λιγοστούς Έλληνες που έμεναν εκεί. Και όταν αυτοί διαμαρτυρήθηκαν στην ιδιοκτήτρια (ο/η ιδιοκτήτης είναι υπόλογος στη πολυκατοικία για τις συμπεριφορές του νοικάρη του), εκείνη απείλησε τους ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ότι θα ειδοποιήσει την Αστυνομία. Και αυτοί για εκδίκηση, το διαμέρισμα το μούσκεψαν με οινόπνευμα και πέταξαν πάνω στα στρώματα που κοιμόντουσαν στο πάτωμα, αναμμένα γκαζάκια του καφέ κι εξαφανίστηκαν. Και όπως έλεγε ο θυρωρός, η φωτιά φούντωσε, στο μικρό διαμέρισμα έκανε μεγάλες ζημιές, στις πόρτες ασφαλείας των όμορων διαμερισμάτων, στον ανελκυστήρα, στα καλώδια, στους κοινόχρηστους τοίχους, στα μάρμαρα της σκάλας.. Η πυροσβεστική έφθασε γρήγορα (Το Υποθ/κείο Αθηνών είναι κοντά).. Στην Αστυνομία, η κυρία προσπαθούσε να εξηγήσει τ’ ανεξήγητα και απ’ ότι έλεγαν οι γείτονες, δεν υπήρξε έλεος από τους άλλους ιδιοκτήτες της πολυκατοικίας, που δεν είχαν χρήματα ούτε για να βάψουν τους κοινόχρηστους χώρους, ούτε για ν’ αλλάξουν τις πόρτες τους ασφαλείας, ούτε τον ανελκυστήρα, ούτε μάρμαρα της σκάλας.. Κόλαση! Για όλους αυτούς που οι δουλέμποροι με καραβιές αδειάζουν στα σωθικά της Ελλάδας, υπάρχουν «προστάτες» που τους πατρονάρουν, που τους «στηρίζουν» οικονομικά που τους εξασφαλίζουν «στέγη». Τα διαδικαστικά των δικαιοπραξιών, ΔΕΝ τα γνωρίζω. Κι οι ΛΑΘΡΑΙΟΙ, σε αντάλλαγμα, τους θησαυρίζουν με το λαθρεμπόριο προϊόντων της παράνομης, της μέχρι θανάτου παιδικής εργασίας, με το λαθρεμπόριο που ρήμαξε τους Έλληνες εμπόρους κι έκλεισε πολλά Ελληνικά σπίτια, με τη σωματεμπορία, τα ναρκωτικά, τη παραμορφωτική επαιτεία.. η λίστα του Άγους είναι μακρά. Προσωπική γνώμη μου είναι ότι, άμεσα χρειάζεται ν’ απαλλαγούμε από το σατανικό Δουβλίνο ΙΙ που παραμόρφωσε την Ελλάδα σε “χωματερή” εγκλωβισμένων σωμάτων και ψυχών. Να επενδύσουμε στη ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ και τις ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ της ΛΑΘΡΟμετανάστευσης στην Ελλάδα, όπως ακριβώς με επιτυχία (και προϋπολογισμένα κάθε χρόνο), κάνει η Ελβετία. Κι αν θυμώσει η μαντάμ, ΔΕΝ πειράζει, ώρα να πάρει και αυτή και ο μέντοράς της, κάποια γεύση από το δηλητήριο που μάς σκοτώνει. Προσωπική γνώμη μου, ο Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου (τ. Πρωθυπουργός ΔΝΤ και τ. ΥΠΕΞ), ο οποίος, όπως προ ημερών διάβασα στη “Δημοκρατία”, "με τη σύζυγο και φιλικό ζευγάρι έτρωγαν σούσι στο πανάκριβο Zuma του Λονδίνου όπου, ούτε με 200 Ευρώ το άτομο δεν καθαρίζεις" (ούτε με 68,150 δραχμές ανά άτομο, δηλαδή)! Τα έξοδα αυτά πάνε προς εξόφληση στο "Ιδρυμα Παπανδρέου, το οποίο χρηματοδοτεί το Ελληνικό Δημόσιο, όλοι εμείς, οι Έλληνες φορολογούμενοι, δηλαδή, Κυθήριε. Και ο Κώστας Σημίτης (τ. Πρωθυπουργός της Ελλάδας) και κατά γενική ομολογία, μακράν ο χείριστος Πρωθυπουργός που γνώρισε ποτέ η Ελλάδα ("εκσυγχρονισμός", Sali Berisha-style πυραμίδα Χρηματιστηρίου, είσοδος της Ελλάδας ΧΩΡΙΣ εχέγγυα στην Ευρωζώνη, Goldman Sachs).. ο οποίος, ιδιωτικοποίηση αιγιαλού για το εξοχικό του, στους Αγίους Θεοδώρους, νομικά διεκδικεί. Και οι δύο οι οποίοι συνυπέγραψαν το Δουβλίνο ΙΙ, και οι συνεργάτες-συνεργοί Τους, οι οποίοι, επί των Ημερών τους, θησαύρισαν. Για τη Κοινωνική Γαλήνη, είναι επιτακτική ανάγκη να συλληφθούν, και Χωρίς το ευεργέτημα της υπεράσπισης, Τρις εις ισόβια, και σε ΑΜΙΣΘΙ υποχρεωτικό κοινωνικό έργο να καταδικαστούν (ως αμοιβή για τη τροφή και τη στέγη που με οικονομικές θυσίες μας, εμείς θα τους παρέχουμε), να φυλακιστούν, οι κινητές και oι ακίνητες περιουσίες τους και τα μετρητά τους, μέχρι και οι πολυτελείς κάλτσες τους, να δημευτούν. Nemesis Αnte Portas. Προσωπική γνώμη μου, πάντα εκφράζω.

      • Eva avatar
        Eva @ η Dimi 05/11/2014 08:10:04

        Και συμφωνούμε απόλυτα με την άποψή σας.

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Eva 06/11/2014 00:29:04

          @Εva @Pikeman @Kυθήριος Το πάντα επίκαιρο άρθρο του φιλολόγου, ιστορικού, συγγραφέα και διακεκριμένου εκπαιδευτικού, Σαράντου Καργάκου σε βίντεο:"Κ(η)φηνείον Η Ωραία Ελλάς" Tα συμπεράσματα δικά μας. Το δικό μου είναι: Τίποτα απ’ ό,τι μάς συμβαίνει ΔΕΝ είναι τυχαίο. Eμείς το επιτρέψαμε, όσοι το επιτρέψαμε. Με τα χεράκια μας, συστηματικά, βγάζουμε τα ματάκια μας http://youtu.be/mNSBrr_ZXCg

      • Pikeman avatar
        Pikeman @ η Dimi 05/11/2014 09:50:11

        Αγαπητή Dimi, δεν ξέρω αν έχεις παρατηρήσει οτι ανά τακτα χρονικά διαστήματα εμφανίζονται καλοντυμένοι και καθαροί τύποι που φαντάζομαι ότι θα έχουν και νόμιμα χαρτιά παραμονής, και επιθεωρούν το χώρο. Εγώ μένω σε χωριό και είναι ευκολότερο να παρατηρηθεί το φαινόμενο. Οι δε λαθροχωριανοί μου , οι οποίοι φαίνονται γενικά καλά παιδιά (εξ όψεως) δείχνουν μια δουλικότητα, ένα χαμήλωμα στη στάση τους μπροστά στον "επιθεωρητή" συμπατριώτη τους. Τώρα αν θα τους δώσει κι εντολές κάποια στιγμή ή είναι απλά εκμεταλευτής της φτώχειας τους δεν γνωρίζω.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Pikeman 05/11/2014 10:31:15

          Αυτό φίλε μου συμβαίνει και στη δική μου περιοχή.Υπάρχει ο επιστάτης-αρχηγός,ό οποίος κανονίζει τα συνεργεία που θα δουλέψουν στις ελιές ή αλλού-στη Λακωνία όπως μαθαίνω-,μ' εκείνον συνεννοούμαστε εμείς για το νοίκιασμα του συνεργείου,σ' αυτόν δίνουμε τα λεφτά κι εκείνος δίνει στους δικούς του αυτά που θέλει..

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ η Dimi 05/11/2014 10:16:20

        Καλημέρα Dimi,ακριβώς όπως τα περιγράφεις σίγουρα είναι.Κι εμείς έχουμε ένα παλιό διαμερισματάκι στο Αιγάλεω,προίκα της συζύγου μου,και ΔΕΝ το νοικιάζω ποτέ σε τέτοιους ανθρώπους,γιατί εκεί που τους βλέπεις και τους λυπάσαι,γρήγορα διαπιστώνεις ότι δε θέλουνε λύπηση... Βέβαια την έπαθα αλλιώς,το νοικιάσαμε σε έναν δικό μας,πολύτεκνο μάλικστα,από τον οποίο όχι μόνο νοίκι δεν είδαμε,αλλά μας κατέστρεψε και το σπίτι με το σκυλί που είχε,το οποίο βέβαια δεν μας το έδειξε όταν υπογράψαμε το συμβόλαιο. Κι όχι μόνο αυτά,αλλά μου άφησε και τόσους λογαριασμούς και χαράτσια,χρέος. Έχουμε φτάσει σε σημείο,οι Πακιστανοί και οι αλβανορουμάνοι,να έχουν δικά τους συνεργεία για τις ελιές,και άν τους πείς να δουλέψει κι ένας δικός μας μαζί τους,να στα παρατάνε όλα και να φεύγουν. Εκείνοι δηλαδή κανονίζουν την κίνηση της τοπικής αγροτικής οικονομίας κι αν μπορείς,κάνε κι αλλιώς... Δεν περιμένω Dimi τίποτα από κανέναν,παρά μόνο αν οργανωθούμε εμείς οι τοπικές κοινωνίες,οι νοικοκύρηδεςκαι να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας,αλλιώς τη χάνουμε την Πατρίδα μας...

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ Κυθήριος 05/11/2014 15:42:28

          Καλό μεσημέρι, Κυθήριε. Είμαστε Έλληνες και παρόλα τα ελαττώματα του χαρακτήρα, μάς διακρίνει η Ανθρωπιά, το Φιλότιμο, η Μεγαλοσύνη, η Εργατικότητα, η Οξύνοια. Υπάρχει Ελπίδα! Και πριν επιτρέψεις το πανάκριβο Ευρώ σου, να ξανακυκλοφορήσει στα χέρια του τριτοκοσμικού δουλεμπόρου, με τη μάσκα “εργοδότη”, που θησαυρίζει ΜΑΥΡΑ και φορτώνει με χρέη τα αγέννητα Ελληνόπουλα: Δες, αυτό το βίντεο και την εκπληκτική πατέντα ενός Κυθήριου ο οποίος ΑΡΝΕΙΤΑΙ να πληρώνει ξενόφερτα χέρια, για το μάζεμα της Ελιάς! http://youtu.be/AlceYbBf17k Στη συγκεκριμένη κατηγορία βίντεο, θα βρεις και άλλες πατέντες συλλογής της Ελιάς, τεχνικές μπολιάσματος καρποφόρων δένδρων, οικονομική θέρμανση και άλλες λύσεις που λύνουν τα χέρια, από ευρηματικούς Έλληνες που επιμένουν Ελληνικά, Δημιουργικά, Οικονομικά και Αισιόδοξα, πάντα. Οι Έλληνες, είχαμε τη τύχη να γεννηθούμε στη Χώρα, που γέννησε το Άριστο Μέτρο. Γι αυτό και όποτε οι Έλληνες παρεκκλίνουμε και λατρέψουμε την Αμετροέπεια, για θεό, συνθλιβόμαστε. Οι Έλληνες δεν χρειαζόμαστε πολλά για να είμαστε ευτυχισμένοι. Χρειαζόμαστε όμως, όλα εκείνα τα μικρά Άριστα που κάνουν τη ζωή μας Τεράστια. Καλό υπόλοιπο ημέρας να έχουμε.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ η Dimi 05/11/2014 19:35:06

            Καταπληκτικό Dimi! Ο Ανδρέας ο Κονταράτος είναι πολύ γνωστός εδώ στα Κύθηρα για τίς πατέντες του,αλλά και για το μεγάλο ταλέντο του στίς ρίμες και στο σκάρωμα θεατρικών χιουμοριστικών σεναρίων. Σ' ευχαριστώ για το link,δεν το είχα δεί.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Κυθήριος 05/11/2014 23:27:44

            Κυθήριε, Καλησπέρα. Χαίρομαι που βοήθησα έστω και σε κάτι πολύ μικρό. Αυτό που μου έκανε εντύπωση, είναι αφενός η ευρηματικότητα του κ. Κονταράτου με τις ρόδες του ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ της κόρης του και αφετέρου, η συλλογική στήριξή του απ’ όλη την οικογένεια, τα παιδιά, τη σύζυγο, τον γαμπρό, για το μάζεμα της ελιάς. Αυτό σημαίνει ομαδικότητα και κοινό στόχο για το θετικό αποτέλεσμα. Εύγε! στην οικογένεια του κ. Κονταράτου ο οποία μόνη της διαχειρίζεται τα αγαθά της Γης της, Χωρίς τη “μεσολάβηση” περίεργων ξενόφερτων. Και πάλι, Εύγε!

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ η Dimi 05/11/2014 10:59:02

        Ποιός τους "τσουβάλιασε" εδώ? Αναζητήστε τα κυκλώματα με τη συμμετοχή ευρωπαίων και Ελλήνων, που μπορεί και να απολαμβάνουν τώρα τα "σούσια" τους αλλά και τους απλούς ευυπόληπτους συμπατριώτες μας που τους εκμεταλλεύονται στυγνά και κονομάνε...Και βέβαια την πολιτική εξουσία που δεν λαμβάνει άμεσα μέτρα...

  4. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 05/11/2014 00:44:14

    ".....δεν είναι από το... Κομπάνι και δεν είναι Τζιχαντιστές.."
    Στο κομπάνι δεν είνα αλλά για το αν είναι ή σκέφτονται να γίνουν τζιχαντιστές έχω επιφυλάξεις. Το πρώτο και βασικό βήμα για να γίνεις τζιχαντιστής είναι να είναι είσαι μουσουλμάνος. Μετά για να γίνεις τζιχαντιστής η απόσταση είναι αμελητέα.

    • pythagorean avatar
      pythagorean @ Άπαντα Επιστάμενος 05/11/2014 11:21:17

      @AE, γνωρίζεις πολλούς Σιίτες που γίνανε τζιχαντιστές και τρομοκράτες? Επίστασαι των διαφορών μεταξύ Σουνιτών και Σιιτών?

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ pythagorean 05/11/2014 22:45:13

        Δεν θα γίνουν τζιχαντιστές αλλά κάτι διαφορετικό, κάτι με άλλο όνομα, που όμως στην ουσία θα είναι το ίδιο. Φανατικοί της χεσμπολάχ σου κάνει? Ή μήπως έχει την εντύπωση ότι οι σιίτες είναι ... οι καλοί μουσουλμάνοι;

        • pythagorean avatar
          pythagorean @ Άπαντα Επιστάμενος 06/11/2014 00:00:30

          Σε αντίθεση με πολλές σουνιτικές οργανώσεις, ούτε η Χεζμπολλάχ ούτε άλλη σιιτική οργάνωση επιδίδονται σε μαζικές δολοφονίες αμάχων. Στη σουνιτική θεολογία, κυρίως στην ουαχαμπιτική, δεν αναγνωρίζονται “άμαχοι”. Όποιος βοηθάει τους απίστους είναι εχθρός και συνεπώς θεμιτός στόχος της τζιχάντ. Επίσης, στόχος της σουνιτικής θεολογίας είναι η εξάπλωση του Ισλάμ τουλάχιστον σε όλα τα εδάφη που υπήρξε χαλιφάτο (και στην Ελλάδα φυσικά). Τίποτα από αυτά δεν ισχύει στη σιιτική θεολογία. Από το σιίτικό ή το αλεβιτικό Ισλάμ δεν υπήρχε και ούτε θα υπάρξει κίνδυνος για την Ευρώπη.

  5. Ρηνα avatar
    Ρηνα 05/11/2014 10:15:32

    Σε μια κρισιμη ωρα για την Ελλαδα θα δοθει εντολη....Οταν αυτοι αντεχουν να χυνουν το αιμα τους αυτομαστιγουμενοι για καποιον ....ιμαμη, ας σκεφτουμε τι ειναι ικανοι να κανουν προκειμενου να αποσταθεροποιησουν μια χωρα που ειναι γεματη Χριστιανους......απιστους κατ αυτους. Και ποιος θα τα βαλει μαζι τους; τα καλομαθημενα παιδια μας που μπορει να ειναι επιστρατευμενα η τα γυναικοπαιδα; Αυτο ειναι σε θεση να το απαντησει καποιος;

  6. Νιόβη avatar
    Νιόβη 05/11/2014 11:24:53

    Η Ελλάδα κι η Ευρώπη είναι όμηροι οργανωμένης εισβολής. Κοιτάζοντας αυτές τις φωτογραφίες, σκέφτομαι ότι αυτό που κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να κάνει η Ελλάδα σε καμία περίπτωση είναι να ζητήσει ν᾽ αναλάβει η υπόλοιπη Ευρώπη την περίθαλψη μέρους των λαθροφιλοξενούμενών μας, κι ο λόγος είναι ο εξής απλός: άπαξ και νόμιμα βρεθούν σε οποιοδήποτε κράτος-μέλος της ΕΕ κι εφοδιαστούν με διαβατήρια, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πιστεύει κανείς ότι δεν θα ξαναβρεθούν στην Ελλάδα κι αυτή τη φορά νομιμότατα και με όλα τα δικαιώματα του Ευρωπαίου πολίτη. Αλλά κι αυτό να μην συμβεί, δεν χρειάζεται η Ευρώπη άλλο Ισλάμ. Ήδη ασφυκτιά μ᾽ αυτό που έχει. Αν κάτι αποδεικνύουν αυτές οι φωτογραφίες, αυτό είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι αδύνατον να ενσωματωθούν σε οποιονδήποτε «Δυτικό» τρόπο ζωής, τον οποίο έτσι κι αλλιώς θεωρούν μολυσμένο από την ασέβεια και τη διαφθορά και δεν θέλουν να τον κάνουν δικό τους. Το άλλο που αποδεικνύουν είναι ότι ακόμα και σε καθεστώς μη νόμιμης διαμονής σ᾽ένα κράτος (εικάζω και κατά πάσα πιθανότητα ορθά ότι δεν είναι όλοι αυτοί οι άνθρωποι νόμιμοι κάτοικοι) μπορούν ωραιότατα να προμηθευτούν όλα τα...εξαρτήματα (δηλαδή, όπλα) που τους χρειάζονται για τις τελετουργίες τους. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να προμηθευτούν και διαβατήρια για να μπαινοβγαίνουν ανενόχλητοι σε όποια Ευρωπαϊκή χώρα θέλουν - και φυσικά και στην Ελλάδα αν το φέρει η ανάγκη. Δεν της λείπουν της Ευρώπης οι θύλακες στρατολόγησης εξτρεμιστών και σίγουρα δεν χρειάζεται καινούριους πρόθυμους να στρατολογηθούν. Αν η Ελλάδα θέλει ν᾽απαλλαγεί, η μόνη λύση ασφαλής και για την ίδια και για την υπόλοιπη Ευρώπη είναι οι απελάσεις. Θέλει όμως;

    • Μικρός Νικόλας avatar
      Μικρός Νικόλας @ Νιόβη 05/11/2014 12:25:29

      Και να θέλει, που θέλει, την αφήνουν; Η απέλαση δε, προϋποθέτει να μην έχει ...καταπιεί ο λαθροερχόμενος τα ''χαρτιά'' του κατόπιν παρότρυνσης του σκλαβοέμπορα που τον μεταφέρει. Εδώ πια, δεν μαρτυράνε τη χώρα προέλευσής τους.

      • Hunter avatar
        Hunter @ Μικρός Νικόλας 05/11/2014 14:51:57

        Όποιος δεν μαρτυρά τη χώρα προέλευσης θα μπαίνει στα στρατόπεδα κράτησης, από αυτά που διαμαρτύρονται για τις συνθήκες. Σε δύο μήνες έχει διαδωθεί στις χώρες τους, να είσαι σίγουρος! Μόλις κυκλοφορήσει εκεί ότι στην Ελλάδα "δέρνουν και πεθαίνουμε της πείνας", θα μειωθεί και η εισροή αυτόματα. Το ίδιο έκανε η Ισπανία.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Μικρός Νικόλας 05/11/2014 16:06:46

        Το εγκεκριμένο από το 2008 Ευρωπαϊκό Σύμφωνο για τη Μετανάστευση και το Άσυλο προβλέπει απελάσεις και σε τρίτες χώρες ή και στις χώρες διέλευσης αν δεν αποκαλύπτουν τη χώρα καταγωγής τους. Η δε ΕΕ ελπίζει στη συνεργασία της Τουρκίας αναφορικά με την επανεισδοχή παράνομων μεταναστών που διακινήθηκαν από την Τουρκία ως χώρα διέλευσης και φυσικά με ανταλλάγματα. Δείτε αυτό και δείτε πόσο όμορφα έπαιξε η Τουρκία τον ρόλο της σ᾽όλη την ιστορία και ποια οφέλη υπολογίζει ν᾽αποκομίσει χάρη στους δουλεμπόρους της και φυσικά χάρη σ᾽εμάς και στις βλακώδεις πολιτικές μας.

        http://mignatiou.com/2013/12/ο-έλεγχος-της-λαθρομετανάστευσης-στό/

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Μικρός Νικόλας 05/11/2014 16:21:48

        Θα πάρει χίλιους πίσω και σε αντάλλαγμα θα πλημμυρίσει την Ευρώπη με εκατομμύρια μετανάστες από τα βάθη της Τουρκίας. Και θα της πούμε κι «ευχαριστώ» από πάνω για την τελειωτική πινελιά της στο έργο «Ο Εξισλαμισμός της Ευρώπης». Και να φανταστεί κανείς ότι για να μείνει η Ευρώπη αυτό που ήταν έως και σήμερα, Ισπανοί κι Έλληνες αιματοκυλίστηκαν. Για να επαίρεται αυτό το άχρηστο κατασκεύασμα σήμερα για τον πολιτισμό του ενώ τον παραδίδει πια μόνο του αυτή τη φορά στα χέρια του Ισλάμ. :) Τόσο έξυπνοι είμαστε στας Ευρώπας, τόσο ικανοί, τόσο τσακάλια στα διεθνή παιχνίδια. Σε σημείο που να ψάχνεις να βρεις μέρος να μεταναστεύσεις για να γλιτώσεις από τους ανίκανους, δηλαδή. Όπου να ᾽ναι, ακόμα και στα ερημονήσια του Ειρηνικού.

  7. MCA avatar
    MCA 05/11/2014 11:25:33

    Πολύ καλά κάνουν.Αφού εδώ ζουν και δουλεύουν, εδώ θα τηρούν τα ήθη και τα έθιμα τους και θα εκλπηρώνουν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα. Αργότερα φυσικά εδώ θα ψηφίζουν τα παιδιά τους.

    • Ποταμίσιος Χάνος avatar
      Ποταμίσιος Χάνος @ MCA 05/11/2014 11:59:51

      ...Προβοκάτορα εσύ! :) Υπάρχουνε νόμοι και μια χαρά μπορούν ν΄απαγορεύσουν τις σχετικές ...εκδηλώσεις. Αύριο, μπορεί να θελήσουν να επιδωθούν και σε δημόσιες θυσίες ζώων. Κι αυτό μέρος του ...τελετουργικού της θρησκείας τους είναι. Θα καθόμαστε να τους κοιτάζουμε απαθείς;

      • MCA avatar
        MCA @ Ποταμίσιος Χάνος 05/11/2014 13:49:47

        Υπάρχει νόμος που να απαγορεύει το αυτομαστίγωμα; Δεν το γνώριζα. Για να πάει τόσο μακριά το μυαλό του Έλληνα νομοθέτη πρέπει να είχε χοντρά βίτσια.

        • Eva avatar
          Eva @ MCA 05/11/2014 14:42:01

          Να μία ωραία ιδέα.

        • Ποταμίσιος Χάνος avatar
          Ποταμίσιος Χάνος @ MCA 05/11/2014 15:56:42

          Δεν υπάρχει φυσικά νόμος που να σας εμποδίζει να αυτομαστιγωθείτε, να κάνετε χαρακίρι, να κόψετε το αυτί σας, τη μύτη σας κ.λπ., κ.λπ, αρκεί όλα αυτά τα όμορφα, ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ μόνος, ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ. Αν θελήσετε όμως να εκδηλωθείτε σε δημόσιο χώρο και να μας υποχρεώσετε να σας παρακολουθήσουμε επί το ...έργον σ΄αυτές τις ''ιδιαίτερες'' επιθυμίες σας, να είσαστε σίγουρος, οτι κάποιος θα βρεθεί και θα σας τυλίξει νομίμως σε μία κόλα χαρτί, ώστε να σας εμποδίσει να το επαναλάβετε. Μην αναρωτιέστε, είναι βέβαιον.

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ Ποταμίσιος Χάνος 05/11/2014 16:01:54

            Χαχαχα! Το χαρακίρι πάντως, μπορείτε άφοβα να το πραγματοποιήσετε δημοσίως, παραβλέποντας τις συνέπειες του νόμου.

  8. NAB avatar
    NAB 05/11/2014 11:52:06

    Η συγκεκριμένη εικόνα μου προκαλεί ανάμεικτα συναισθήματα. Είναι σωστό κάποιος στον τόπο που μένει και εργάζεται να μπορεί ελεύθερα να ασκεί τα λατρευτικά του καθήκοντα. Κάποιος όμως που μεταναστεύει νόμιμα κάπου και όχι παράνομα. Το αν είναι φανατική η πίστη τους είναι άλλο θέμα ακόμη κ το τι πρέπει να κάνουν γι' αυτή. Δε γνωρίζω, έχει δικαίωμα να παρέμβει η πολιτεία; Βάσει ποιου νόμου; Το να γνωρίζω ότι εκτυλίσσονται τέτοιες κηνές στο κέντρο της Αθήνας ειλικρινά με θλίβει και είναι κάτι που δε το περίμενα, σαφώς το θέμα της λαθρομεταναστευσης πρέπει να αντιμετωπιστεί δυναμικά. Αυτό που με θλίβει ακόμη πιο πολύ είναι ότι δε γίνεται απολύτως τίποτα και κανείς δεν έχει την πολιτική βούληση να κάνει έστω το παραμικρό, ουσιαστικό βήμα. Η Ευρώπη και οι λαθρομετανάστες τη δουλειά τους κάνουν. Το θέμα είναι τι γίνεται από τη δική μας πλευρά.

    • MCA avatar
      MCA @ NAB 05/11/2014 13:58:31

      Με την λογική σας κάποιος που μπαίνει στην χώρα παράνομα δεν πρέπει να έχει δικαίωμα να εργαστεί.

      • NAB avatar
        NAB @ MCA 05/11/2014 14:51:38

        Ναι κάποιος που είναι παράνομος σε μία χώρα εργάζεται παράνομα σε αυτή και αυτό το λέω παρανομία

        • MCA avatar
          MCA @ NAB 05/11/2014 15:18:48

          Γράψατε μεταναστεύει παράνομα.Μα αυτό ισχύει για την συντριπτική πλειοψηφία των μεταναστών στην χώρα μας.Οι περισσότεροι όμως εξ αυτών με τον ένα ή τον άλλο τρόπο έχουν εξασφαλίσει χαρτιά παραμονής και είναι νόμιμοι.Άρα γιατί να μην ασκήσουν ελεύθερα τα θρησκευτικά τους καθήκοντα;

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ MCA 05/11/2014 15:31:40

            Τα θρησκευτικά καθήκοντα δεν επιτρέπεται πουθενά στον πολιτισμένο κόσμο απ' ό,τι γνωρίζω,να ασκούνται στο δρόμο,υπάρχουν συγκεκριμένοι χώροι που ασκούνται. Το συγκεκριμένο γεγονός του αυτομαστιγώματος στον Πειραιά,δεν είναι εκτέλεση θρησκευτικού καθήκοντος,περισσότερο με φολκλόρ μοιάζει. Όταν όμως βλέπεις γύρω σου τον κόσμο να καίγεται,οι ομοϊδεάτες αυτών στον Πειραιά, να αποκεφαλίζουν και να προελαύνουν και να απειλούν ανοιχτά με χάρτες που οι ΙΔΙΟΙ δημοσιεύουν,ότι σε έχουν στη λίστα ως ο επόμενος που θα ισλαμοποιήσουν με τη βία,έ, πώς να το πούμε αλλιώς,δεν κάθεσαι σαν καλός δημοκράτης χάνος να χαζεύεις τον κάθε τρελαμένο να κόβεται σε φέτες στο δρόμο επειδή θέλει να τιμήσει τον ιμάμη της πατρίδας του και να του αναγνωρίζεις ελαφρά τη καρδία το δικαίωμα να το κάνει κι ελεύθερα...

          • MCA avatar
            MCA @ Κυθήριος 05/11/2014 15:53:25

            Εδώ κάνουμε θέμα για την δημιουργία ΕΝΟΣ τζαμιού,όταν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι,νόμιμα εγκατεστημένοι στην χώρα δεν έχουν νόμιμους χώρους λατρείας,τους οποίους θα μπορούσαν να φτιάξουν χωρίς αυτό να κοστίσει ούτε ένα ευρώ στο κράτος.Θα φρόντιζαν για αυτό χώρες όπως η Τουρκία και η Σαουδική Αραβία.Στον πολιτισμένο κόσμο υπάρχουν αυτοί οι χώροι,εδώ όχι. Συγνώμη Κυθήριε αν σας εκνεύρισα. Νομίζω και ξέρετε τις απόψεις μου για την λαθρομετανάστευση. Αλλά δεν μπορούμε να θέλουμε την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.Ανθρώπους με φτηνά μεροκάματα χωρίς όμως δικαιώματα.

          • MCA avatar
            MCA @ MCA 05/11/2014 15:58:56

            Διόρθωση:Μπήκε ένα ...ΚΑΙ...παραπανήσιο.

          • NAB avatar
            NAB @ MCA 05/11/2014 16:08:30

            Η άποψη μου είναι ότι σαφέστατα και οι συγκεκριμένοι άνθρωποι θύματα είναι. Με μια ζωή που οι περισσότεροι δε μπορούμε καν να φανταστουμε. Αλλά όπως γράφετε και ο ίδιος, ήρθαν παράνομα αυξάνονται και η Τουρκία θα φροντίσει για την ανέργεση του τζαμιού. Η τελευταία πρόταση δε μου αρέσει

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ MCA 05/11/2014 16:11:05

            ΔΕΝ θέλουμε ΟΛΟΙ ανθρώπους με ...φθηνά μεροκάματα. Αυτοί που τους θέλουν, να τους μαζέψουν στα σπίτια, στις επιχειρήσεις, στις πισίνες τους. Όσο για τα ...ανέξοδα τζαμιά που θα ''φρόντιζαν για αυτά χώρες όπως η Τουρκία και η Σαουδική Αραβία'', δεν τα χρειαζόμαστε και καλά κάνουμε και κωλυσιεργούμε. Εμείς, δεν τολμάμε ούτε το σταυρό μας να κάνουμε (χωρίς να μας κοπεί το κεφάλι) στις περισσότερες μουσουλμανικές χώρες. Και πολύ τους ανεχόμαστε λοιπόν.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ MCA 05/11/2014 19:47:12

            Φίλε MCA, δέν είναι πιά θέμα μόνο φθηνών μεροκάματων. Έχουμε φτάσει σε άλλο επίπεδο, νομίζω-και συγνώμη αν κινδυνολογώ-ότι κινδυνεύει η εθνική μας υπόσταση,δεν μπορούμε πιά να κοιτάμε να μή θιγούν τα θρησκευτικά δικαιώματα ανθρώπων με θρησκεία πολύ εχθρικά διακείμενη προς τη δική μας και προς την Πατρίδα μας. Άλλωστε νομίζω ότι χώρους λατρείας και εδώ στην Ελλάδα έχουν βρεί,δε περιμένουν μιά φορά το χρόνο μόνο να βγούν στους δρόμους για να προσευχηθούν! Τις απόψεις σου για τη λαθρομετανάστευση βεβαίως και τις γνωρίζω και δεν τίθεται θέμα,αλλά πιστεύω ότι οι άνθρωποι αυτοί,παράνομοι και μή,έχουν ήδη εδώ δικαιώματα,που στις χώρες καταγωγής τους δεν θα τα απολάμβαναν ούτε στα πιό τρελά τους όνειρα...

          • MCA avatar
            MCA @ Κυθήριος 05/11/2014 21:13:52

            Αγαπητέ Κυθήριε δεν κινδυνολογείτε. Γράφετε την πραγματικότητα. Αλλά ποιοι είναι οι μη βίαιοι τρόποι για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα; Όλους αυτούς τους ανθρώπους τους καλούμε εδώ μέσω της προσφοράς εργασίας.Χωρίς εργασία δεν θα έμεναν πάνω από μήνα. Κλέφτες δεν μπορούν να γίνουν. Πάντα υπάρχουν παράσιτα αλλά σε μια χώρα 10 εκατομμυρίων αυτοί δεν μπορούν να είναι περισσότεροι από μερικές δεκάδες χιλιάδες που κρύβονται πίσω από την μάζα. Σας ικανοποιεί αν ζουν εδώ χωρίς να εκφράζονται δημόσια; Αυτό δεν γίνεται. Είναι πάρα πολλοί και στο μέλλον θα γίνουν περισσότεροι. Δεν μπορούμε να τους κρύψουμε. Κάποιοι θα προκόψουν, θα αποκτήσουν χρήματα,θα κάνουν οικογένειες, παιδιά,θα αποκτήσουν εκλογικά δικαιώματα.Τι λέτε θα συμβεί στο τέλος;Είναι αναπόφευκτο. Το ένα φέρνει το άλλο.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ MCA 05/11/2014 21:31:27

            Ρεαλιστικά τα βλέπεις τα πράγματα αγαπητέ MCA και βεβαίως έχεις δίκιο,πρός τα εκεί πάνε.Αυτά όμως με (και πρέπει να μας)φοβίζουν πάρα πολύ,διότι έχουμε νά κάνουμε με ανθρώπους με τελείως διαφορετική κουλτούρα από τη δική μας,με ανθρώπους που δεν πρόκειται με τίποτα να αφομοιωθούν από τη δική μας πραγματικότητα,αντιθέτως οι διεθνείς συγκυρίες όσο περνούν τα χρόνια θα τους καθιστά όλο και πιό επικίνδυνους για τη χώρα μας. Μην εθελοτυφλούμε,δεν είναι για καλό μας όλη αυτή η εισροή μεταναστών εδώ.

          • MCA avatar
            MCA @ Κυθήριος 05/11/2014 21:36:56

            Ακριβώς!

          • NAB avatar
            NAB @ MCA 05/11/2014 15:40:51

            Δυστυχώς επικρατεί η νοοτροπία του μπάτε σκύλοι αλέστε. Έτσι ένας μετανάστης εισέρχεται παράνομα, στη συνέχεια νομιμοποιείται, οικειοποιείται της ελληνικής νοοτροπίας και χωρίς καμία ειδοποίηση πηγαίνει σε κάποιο χώρο και λατρευει με όποιον τρόπο του υπαγορεύει η θρησκεία του ακόμη κ με αυτό το βάναυσο που απεικονίζεται παραπάνω. Στο εξωτερικό για την περιφορά του επιταφίου ειδοποιείται η αστυνομία και την περιφρουρεί κ φυσικά έτσι δεν ενοχλείται κανείς.

      • Hunter avatar
        Hunter @ MCA 05/11/2014 14:58:42

        Σε καμία πολιτισμένη κι ευημερούσα χώρα της Ευρώπης δεν παίρνεις άδεια παραμονής, πολύ περισσότερο άδεια εργασίας, εάν έχεις εισέλθει παράνομα.- Μπορείς να αιτηθείς "άσυλο" (τίποτε πέραν αυτού αρχικά) και αν απορριφθεί απελαύνεσαι πάραυτα.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Hunter 05/11/2014 15:06:42

          Πολύ σωστά! Σε αυτόν τον τομέα ας παραδειγματιστούμε από τη στάση της κυβέρνησης της Αυστραλίας.

        • MCA avatar
          MCA @ Hunter 05/11/2014 15:14:12

          Αν δεν κάνω λάθος η συντριπτική πλειοψηφία των μεταναστών που διαμένουν και εργάζονται στην χώρα μας έχουν έρθει παράνομα.

          • NAB avatar
            NAB @ MCA 05/11/2014 15:20:00

            Και αυτό το κάνει σωστό; Το αντίθετο, έπρεπε να έχουν μπει φραγμοί εξ αρχής σε οποιαδήποτε προσπάθεια παράνομης εισόδου στη χώρα. αυτή τη στιγμή γίνεται συζήτηση πώς να διαχειριστούμε τους παράνομους μετανάστες ενώ θα έπρεπε να αποφευχθεί η είσοδός τους. Κι εγώ δε γνωρίζω καμία ευημερούσα Ευρωπαϊκή χώρα να έχει τέτοια μάζα παράνομων μεταναστών.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ MCA 05/11/2014 16:07:58

            "Αν δεν κάνω λάθος η συντριπτική πλειοψηφία των μεταναστών που διαμένουν και εργάζονται στην χώρα μας έχουν έρθει παράνομα." Και λοιπον; Αυτο τους νομιμοποιει; Κατα τα αλλα, ενταξει...Οταν σε λιγο θα αρχισουν να τρωγονται μεταξυ τους και στην Ελλαδα οι πολυαριθμοι πια σουνιτες και σιιτες, με τον τροπο που τρωγονται στις γειτονικες μας χωρες της Μ. Ανατολης, τοτε τα ξαναλεμε...Αλλα θα ειναι πια αργα.

          • MCA avatar
            MCA @ Zugzwang 05/11/2014 16:21:25

            Μην ρωτάτε εμένα. Δεν τους νομιμοποιώ εγώ.

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ MCA 05/11/2014 16:13:39

            Σωστά. Έχουνε εισβάλλει παράνομα και πρέπει να επιστραφούν στις πατρίδες τους.

  9. Seagull avatar
    Seagull 05/11/2014 12:22:45

    Αργή αλλά σταθερή η διάλυση της ευρωπαϊκής ηπείρου... Η πεφωτισμένη δύση και ο προεξέχων ευρωπαϊκός πολιτισμός σε μερικές δεκαετίες δεν θα είναι και τόσο!

  10. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 05/11/2014 15:17:29

    Καθαρά "ανδρική" υπόθεση. Γ@μ@νε και δέρνουνε (δυστυχώς όχι μόνον τον εαυτό τους). (αλλά με άλλους τρόπους, το ίδιο περίπου δεν κάνουν και πάμπολλοι χλεχλέδες "Ελληνες", "καλοί Δυτικοί", "αστοί κύριοι" και "χριστιανοί"; - γ@μ@νε και δέρνουνε, δυστυχώς όχι μόνον τον εαυτό τους). Το άλλο μισό της εικόνας: τι τραβάνε οι γυναίκες στο Ιράν και όχι μόνον εκεί. Και πόση αλληλεγγύη δείχνουμε ως δημοκρατικοί και πολιτισμένοι δυτικοί; Απόλυτη αδιαφορία, γαιδουριά θα έλεγα... Η Ρεϊχανέχ Τζαμπαρί και οι νάρκισσοι
    http://aftercrisisblog.blogspot.gr/p/blog-page_15.html

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 05/11/2014 15:27:17

    Δεν είναι λατρευτικά καθήκοντα. Φαλλοκρατική επίδειξη είναι. Ως γνωστόν ο φαλλοκρατικός σαδισμός εύκολα μετατρέπεται σε μαζοχισμό. Αυτός που το απέδειξε ήταν Άρειος και Δυτικός, προερχόμενος απο την εκτραπείσα Χριστιανική παράδοση (καμμιά σχέση με τον Ναζωραίο και τα Ευαγγέλια), γαλαζοαίματος που έγινε αστός, αναθρεμμένος στην καρδιά της Ευρώπης, Παριζιάνος βέρος: Πασίγνωστος, Μαρκήσιος ντε Σαντ το όνομά του. Η βαρβαρότητα έχει πολλά πρόσωπα και βρίσκεται παντού, αδελφάκι και αδιαχώριστο "κοκτέιλ" με τη βλακεία. Το φάρμακο είναι επίσης ένα αδιαχώριστο "κοκτέιλ": ευφυία, αγάπη και καλοσύνη.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Uncle Stgm 05/11/2014 16:14:36

      Ασφαλως και εχουμε αφθονους γηγενεις σαδομαζοχιστες. Δεν υπαρχει λογος να κανουμε και εισαγωγες. Το προïον ειναι σε επαρκεια.

    • MCA avatar
      MCA @ Uncle Stgm 05/11/2014 16:32:03

      Θείε πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφετε εδώ και στο πιο κάτω σχόλιο. Σας φαντάζομαι μέσα στο κέντρο του πλήθους που απεικονίζεται στις φωτογραφίες να προσπαθείτε να τους τα εξηγήσετε.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ MCA 05/11/2014 19:01:42

        Χα, χα... Τη βλακεία κάθε είδους δεν την πολεμάς. Είναι ανίκητη. Μόλις τη συναντήσεις, χτυπάς τα πόδια στους ώμους και γίνεσαι λαγός και κούνελος. Η μόνη σωστή κίνηση...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ MCA 05/11/2014 19:04:20

        Πόσο μάλλον να αναπτύξεις επιχειρηματολογία σε συνομιλητή με IQ katsikiou. Σιίτη, σουννίτη, "χριστιανό", οπαδό του Ραστάφαρι ή άθρησκο το ίδο κάνει. Τη φαιά ουσία δεν πρέπει την ξοδεύεις άσκοπα

  12. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 05/11/2014 15:37:48

    Φυσικά, στο βάθος τους λυπάμαι. Όπως ακριβώς λυπάμαι τα θύματα όλων των ιδεολογιών, που αυτοβασανίζονται και αυτοκαταστρέφονται (συχνότατα καταστρέφοντας και άλλους συνανθρώπους, παράλληλα). Η θρησκεία δικαιώνεται μόνον ως φάρμακο για τον πόνο, ως παρηγοριά και παρότρυνση για καλοσύνη προς τα άλλα πλάσματα του Θεού, μαζί και προς τον εαυτό μας ως τέτοιο. Όταν παροτρύνει σε μίσος για τους άλλους ή σε αυτοκαταστροφή, δεν είναι πραγματικό θρησκευτικό αίσθημα αλλά εργαλείο εξουσιών, δηλαδή ιδεολογία.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Uncle Stgm 05/11/2014 16:23:48

      Ελπιζω οτι περιλαμβανονται στις ιδεολογιες που λετε και τα παραληρηματα του Φριντμαν, του Ποππερ και του Μαρκουζε, που ειναι τοσο της μοδας σημερα...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Zugzwang 05/11/2014 19:14:45

        Απ΄όλα έχει ο μπαξές των μεταμοντέρνων ιδεολογιών. Ας προτιμάμε λοιπόν τους δοκιμασμένους κλασικούς. αυτό που λείπει απο την εποχή μας είναι π.χ. η απλή Αριστοτελική λογική (που τη διέσωσαν στους αιώνες και τη μετέφεραν στη Δύση σοφοί μουσουλμάνοι Άραβες που δεν ήταν καθόλου φανατικοί) ή π.χ. η ευασθησία του Σίλλερ που μίλησε για τις αρετές του ανθρώπου: "χάρι και αξιοπρέπεια".* Όταν βλέπω κάτι τετράπαχους τυπους που αυτομαστιγώνονται, μού 'ρχεται να τους συμβουλεύσω "για το Θεό σας και για το Θεό μας, επιτέλους, κάντε λίγη δίαιτα, όχι μαστίγωμα". * Ταυτόχρονη κοιλιοδουλεία και μαζοχισμός είναι το ακριβώς αντίθετο της "χάριτος και αξιοπρέπειας"

  13. JayGatsby avatar
    JayGatsby 05/11/2014 15:45:44

    Πάντως και στις Φιλιππίνες καθολικοί Φιλιππινέζοι σταυρώνονται σε ανάμνηση της Σταύρωσης του Κυρίου. Τα δε δικά μας αναστενάρια δεν είναι κάτι παρόμοιο, σωματική ταλαιπωρία χάριν θρησκευτικής εξιλέωσης; "Imagine there's no country...and no religion too" John Lennon

    • NAB avatar
      NAB @ JayGatsby 05/11/2014 16:22:43

      Και τα δυο παραδείγματα δεν τα επιτάσσει η θρησκεία. Επίσης τα αναστενάρια δεν τα αναγνωρίζει η επίσημη Εκκλησία και τα απορρίπτει. Αυτό το λέω επειδή έχω μείνει σε περιοχή που "εορτάζονταν" τα αναστενάρια. Το πρώτο με τη Σταύρωση στις Φιλιππίνες το σκέφτηκα κι εγώ. Όμως το κάνουν Φιλιππινέζοι στις Φιλιππίνες και ίσως εκεί δεν έχουν θέμα. Το θέμα δεν είναι πώς εκτελούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα. Αυτό ειναι δικαιωμά τους.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ JayGatsby 05/11/2014 16:44:06

      Οι Φιλιππινεζοι που λετε ειναι στην χωρα τους και κανουν την τελετη τους με την εγκριση των αρχων τους. Το ιδιο και οι Αναστεναρηδες. Το ιδιο και οι Σιïτες. Στις χωρες τους μπορουν να κανουν οτι θελουν. Δικαιωμα τους ειναι, απολυτο. Εδω ομως μιλαμε για ανθρωπους χωρις η με ψευτικα χαρτια, που δεν πληρωνουν φορους και που τελουν παραξενες τελετες χωρις να ζητησουν αδεια ενω καθε δημοσια εκδηλωση πρεπει να δηλωνεται στις αρχες. Τωρα, αν υπαρχει καποιος που τους εδωσε αδεια, ας μας τον πουν να τον ξερουμε και εμεις που τον ψηφισαμε.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Zugzwang 05/11/2014 19:27:20

        Ο σαδομαζοχισμός δεν είναι δικαίωμα, πουθενά, ούτε στην Ελλάδα, ούτε στις Φιλιππίνες ούτε στην Ανταρκτική. Το σώμα όπως (και το πνεύμα) είναι ιερό, δώρο Θεού και έχουμε υποχρέωση να το σεβόμαστε και να το διατηρούμε καθαρό, υγιές, όμορφο. Έχει ιερότητα οχι μόνο το δικό μας σώμα, αλλά τα σώματα όλων των ζωντανών όντων. Η αναγκη μας κάνει να τα καταναλώνουμε, ζώα ή φυτά, πρέπει όμως να το κάνουμε με σεβασμό και αξιοπρέπεια, αναγνωρίζοντας την ιερότητα και τιμώντας το ζώο ή φυτο που γίνεται προσφορά σε μάς. Το να βασανίζουμε ή να εξευτελίζουμε άλλους ανθρώπους, το δικό μας σώμα, αλλά και τα ζώα, ή να καταστρέφουμε άσκοπα και χωρίς σεβασμό ζώα ή φυτά, είναι ανίερη πράξη, προσβολή της Δημιουργίας. Από αυτή την άποψη, δεν μπορώ να δεχτώ καμμία πράξη βασανισμού ή αυτοβασανισμού ως θρησκευτική λατρεία, Χριστιανική, Μουσουλμανική ή οποιασδήποτε άλλης θερησκείας που αντιλαμβάνεται τον κόσμο και ιδίως τον ζωντανό, ως έργο Θεού. Είναι λογική αντίφαση, όταν δεν κρύβει άλλα χειρότερα και καθόλου πνευματικά πράγματα (δηλαδή άσκηση και προετοιμασία πειθάρχησης σε απόλυτες, φονικές εξουσίες).

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Uncle Stgm 05/11/2014 20:32:43

          Απόλυτα σωστός Θείε,σου βγάζω το καπέλο! Να προσθέσω μόνο, έστω κι αν δεν αρέσει σε μερικούς ότι,στην Ορθόδοξη Εκκλησία,υπάρχει βεβαίως σεβασμός στο ανθρώπινο σώμα ως ιερό και κάθε μορφή άσκησής του,όπως η νηστεία ή οι πολύωρες προσευχές,η προσπάθεια δηλαδή για την καταπολέμηση των ανθρωπίνων σαρκικών παθών αποσκοπούν στην εξύψωση του πνεύματος και της ένωσής του με το Θεό,χωρίς την υποτίμηση της σώματος.

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Uncle Stgm 05/11/2014 22:46:38

          Η ουσια της υποθεσης - και αυτο μονο συγκρατω - ειναι οτι εχουμε γινει μπατε σκυλοι αλεστε και αλεστικα μην δωσετε. Οποιος θελει, μπαινει στην Ελλαδα, κανει οτι θελει και δεν δινει λογαριασμο σε κανενα. Και κατι αλλο. Την ωρα που το καζανι βραζει στη Μεση Ανατολη, οι τελετες των Σιιτων ειναι κοκκινο πανι στα ματια των Σουνιτων. Και εχουμε εδω πολλους και απο τους μεν και απο τους δε. Αλλα εμεις αγρο αγοραζουμε.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Zugzwang 05/11/2014 19:35:01

        Απεναντιας: η αυτοθυσία που μπορούν να επιδείξουν οι πιο ισχυροί χαρακτήρες ανθρώπων για να υπερασπισθούν αρχές ζωής και πολιτισμού (ή άλλους ανθρώπους), είναι πράξη υψηλότατης ηθικής, που τιμά το ανθρώπινο γένος. Ανέφερα παραπάνω το παράδειγμα αυτοθυσίας για υπεράσπιση αρχών, της Ρειχανέχ Τζαμπαρί, της νεαρής Σιίτισας από το Ιράν. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ψάξει.

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Zugzwang 06/11/2014 13:20:14

        Δηλαδή ο κάθε παπάς για τη λιτανεία της Παναγίας ή της Μ.Παρασκευής παίρνει άδεια?? Από ποιόν ?? Και κάποιον που δεν είναι χριστιανός ορθόδοξος αλλά Έλληνας, δεν τον ενοχλεί νομίζετε αυτό ?? Εκτός και αν κάπου στο Σύνταγμά μας λέει ότι στην Ελλάδα πρέπει να ζουν μόνο χριστιανοί ορθόδοξοι.

        • in medias res avatar
          in medias res @ Ηλίας 06/11/2014 13:28:06

          Στο Σύνταγμά μας λέει ότι το πρωτάθλημα το παίρνει μόνο ο Ολυμπιακός. Τίποτε άλλο.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ in medias res 06/11/2014 15:38:37

            Στην επόμενη Αναθεώρηση θα πάρουμε και το Cha. Lea...

        • Seagull avatar
          Seagull @ Ηλίας 06/11/2014 13:50:30

          Δεν κάνει ο κάθε παπάς λιτανεία επειδή έτσι του καπνίζει κάθε φορά, είναι η χριστιανική μας παράδοση αιώνες τώρα γιατί σε αυτή την χώρα η πλειοψηφία των πολιτών ήταν και είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι.

    • Ποταμίσιος Χάνος avatar
      Ποταμίσιος Χάνος @ JayGatsby 05/11/2014 16:57:13

      Ο Χριστιανισμός και δη η Ορθοδοξία, δεν έχει να κάνει ούτε με τα αναστενάρια, ούτε με τις αυτοσταυρώσεις. Ωστόσο, ακόμη και τα Αναστενάρια, δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τη βαρβαρότητα του αιμοσταγούς αυτομαστιγώματος. '' ΗΠυροβασίαείναι τελετή πυρολατρική, κατ΄ άλλους ειδωλολατρική και πάντως οργιαστική που έχει σαφή σχέση με αρχαίες τελετές και μυστήρια Διονυσιακού χαρακτήρα που απαντάται μέχρι και σήμερα στον ελληνικό χώρο κυρίως στη Θράκη καθώς και στα παράλια του Ευξείνου Πόντου και της άλλοτε Ανατολικής Ρωμυλίας δια των λεγομένων Αναστενάρηδων. Σήμερα φέρεται διαδεδομένη και σε πολλές περιοχές της Μακεδονίας. Γενικά η Πυροβασία εκτελείται "εν χορώ",με γυμνό βάδισμα πάνω σε ένα στρώμα πυρακτωμένων κάρβουνων, επί αρκετή ώρα,χωρίς την αίσθηση του πόνου ή να προκαλούνται ίχνη εγκαυμάτων. Παρά ταύτα πρόκειται για μια τελετουργία που εμφανίζεται και σε διάφορες άλλες περιοχές του πλανήτη, όπως στη Νότια Αμερική, στην Ασία, στην Αφρική και στην Ευρώπη. Εκ πρώτης όψης και σύμφωνα με αρκετούς, φαίνεται ότι κατά την πυροβασία παραβιάζονται οι νόμοι της Φύσης. Παρόλα αυτά έχουν διατυπωθεί διάφορες επιστημονικές ερμηνείες του φαινομένου σύμφωνα με τις οποίες η πυροβασία ίσως να μην αποτελεί παραβίαση των φυσικών νόμων πλην όμως πραγματοποιείται υπό έντονες ψυχολογικές επιδράσεις που κανείς δεν μπορεί να τις αμφισβητήσει, γεγονός που το καταμαρτυρά η παρατηρούμενη ακαϊα.

      • Naruto avatar
        Naruto @ Ποταμίσιος Χάνος 05/11/2014 17:45:19

        Η πυροβασία έχει αναλυθεί και εξηγηθεί απο επιστήμονες και δεν υπάρχει τίποτα το υπερφυσικό . Οι πυροβάτες περνούν γρήγορα πάνω απο τα κάρβουνα και δεν προλαβαίνει να καεί η σάρκα , σχηματίζεται μάλιστα και ένα επίχρισμα απο στάχτες και ιδρώτα που και αυτό προστατεύει .

        • Ποταμίσιος Χάνος avatar
          Ποταμίσιος Χάνος @ Naruto 05/11/2014 20:01:12

          Α, ωραία. Tότε, να ενημερώσετε παρακαλώ τους αρμοδίους σχετικώς : http://el.wikipedia.org/wiki/Πυροβασία

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Ποταμίσιος Χάνος 05/11/2014 20:03:09

        Το κάρβουνο ειναι κακός αγωγός της θερμότητας, δεν την επάγει γρήγορα μέσω της άμεσης επαφής. Γι αυτό ο αναστεναρης πρέπει να περνά γρήγορα. Οι μπριζόλες και τα λουκάνικα στα κάρβουνα ψήνονται με την θερμική ακτινοβολία που εκπέμπει το κάρβουνο (είναι ισχυρότατη) και όχι με την επαφή. Το χειρότερο που θα μπορούσες να κάνεις σε έναν αναστενάρη, είτε στην Αγία Ελένη Σερρών, είτε στην Παταγωνία της Αργεντινής, είναι να πασπαλίσεις τα κάρβουνα με ρινίσματα σιδήρου. Δεν το συνιστώ επ΄ουδενί, φυσικά ούτε σαν χοντρή πλάκα...

  14. tt avatar
    tt 05/11/2014 16:34:12

    Finis Graeciae

  15. helios avatar
    helios 05/11/2014 21:40:19

    η λυση ειναι απλη αν θελουν πραγματικα να λυσουν το μεταναστευτικο και να προστατεψουν επιτελους και το εγχωριο εργατικο δυναμικο:
    1)Επιβολή ισχυρών και σοβαρών αντικινήτρων και εμποδίων (εμφανών και μη)προκειμένου ο ιδιωτικός τομέας /οι επιχειρήσεις(το ίδιο και για δημόσιο-δήμους) να μην τους συμφέρει να απασχολούν και να προσλαμβάνουν αλλοδαπούς π.χ.υψηλότερη φορολογία /
    υψηλότερες εισφορές/ υψηλότερα δημοτικά τέλη/περισσότερα ένσημα,επιβολή
    γλωσσικών κριτηρίων κλπ….. Σήμερα, αν είναι δυνατόν, γίνεται ακριβώς το
    αντίθετο επιδοτούνται επιχειρήσεις προκειμένου να προσλάβουν αλλοδαπούς.
    Άλλη λύση δεν υπάρχει.Αυτή η πρόταση πρέπει να εφαρμοστεί όσο το
    δυνατόν γρηγορότερα,σε διαφορετική περίπτωση τελειώσαμε. Ταυτόχρονα και
    οι υποχρεώσεις των αλλοδαπών απέναντι στην πολιτεία να είναι τόσο υψηλές
    ώστε να μην μπορούν να σταθούν πουθενά όρθιοι ( σήμερα γίνεται ακριβώς
    το αντίθετο). Μόνο έτσι θα χάσουν τις άδειες παραμονής-εργασίας τους και
    θα ξεκινήσουν άμεσα μαζικές απονομιμοποίησεις,όπως επίσης θα πρέπει να
    κοπούν άμεσα και όλων των ειδών τα επιδόματα (π.χ. οικογενειακά
    επιδόματα ,επίδομα θέρμανσης, επίδομα ανεργίας,δωρεάν υγεία-παιδεία κλπ
    …),ώστε ο συνδυασμός όλων των παραπάνω να οδηγήσουν και να καταλήξουν σε
    μαζικές απονομιμοποιήσεις.
    Έχει λοιπόν η κυβέρνηση την τόλμη να το επιβάλει ;Δυστυχώς όχι.


    2)Επενδυση στην τεχνολογια

    Η χρησιμοποίηση ανειδίκευτων αλλοδαπών τα τελευταια 20 χρόνια εκτός από την πτώση των μισθών(για να μην αναφερθούμε σε όλα τα αλλά πληθυσμιακή αλλοίωση,εγκληματικότητα,ασθένειες κλπ...) είχε ως αποτέλεσμα την έντονη υστέρηση στην τεχνολογική ανάπτυξη της παραγωγικής διαδικασίας και δραστηριότητας στην χώρα μας με αποτέλεσμα να μην είμαστε ανταγωνιστικοί και παραγωγικοί, να αυξάνεται το τελικό κόστος των προϊόντων και να αυξάνεται έτσι συνεχώς ο εποικισμός της Ελλάδας(με ότι αρνητικό αυτό συνεπάγεται).

    Σε όλες τις σοβαρές χώρες επενδύουν στην τεχνολογία και δουλεύουν λίγοι αλλά εξειδικευμένοι εργαζόμενοι εκτός από την Ελλάδα που προτιμάμε να χρησιμοποιούμε Πακιστανοαλβανούς(έχω στείλει δεκάδες παραδείγματα,δεν τα ξανά αναφέρω για να μην κουράσω απλα στο παρακατω βιντεο μπορειτε να δειτε αλλο ενα παραδειγμα μια πληρως αυτοματοποιημενη κτηνοτροφικη μοναδα αγελαδων και τα απιστευτα πλεονεκτηματα που αποκομιζουν οι ιδιοκτητες ,γερμανικα:http://www.youtube.com/watch?v=OwuEJ4mUE4I ή στα γαλλικα:http://www.youtube.com/watch?v=cmrIGF2SOg0).

    Η τεχνολογια μπορει να σε βοηθησει απο το πιο απλο μεχρι το πιο πολυπλοκο.
    Επιπλεον η επενδυση στην τεχνολογια,περα οτι επρεπε να εχει γινει καθως εχουν αλλαξει οι εποχες και αντικειμενικα δεν διαθετουμε πλεον πολλα εγχωρια ανειδικευτα εργατικα χερια οπως παλαιοτερα(οπως φυσικα συμβαινει και σε αλλες χωρες του δυτικου κοσμου που ευτυχως επενδυουν συνεχως στην τεχνολογια),θα δημιουργουσε νεες θεσεις εργασιας καθως ο σχεδιασμος της,η μετεπειτα διαφημιση και εμπορια της,η χρησιμοποιηση της,η συντηρηση και η επισκευη σε τυχον βλαβες της κλπ...δημιουργουν θεσεις εργασιας και απαιτουν εξειδικευμενο προσωπικο το οποιο διαθετουμε ως χωρα,αλλα οι πανιβλακες προτιμουν οι ελληνες να μεταναστευουν και να εισαγουν συνεχως μοχαμεντς και δεν καταλαβαινουν οτι καποια στιγμη αυτο θα οδηγησει σε μια εκρηξη με τεραστιες αρνητικες συνεπειες για την πατριδα μας.

    • MCA avatar
      MCA @ helios 05/11/2014 22:21:33

      Η χρησιμοποίηση δούλων ίσως είναι η βασική αιτία που σε παλαιότερες εποχές της ανθρώπινης ιστορίας, ενώ είχαν γίνει τεχνολογικές ανακαλύψεις αυτές δεν αξιοποιήθηκαν.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ helios 06/11/2014 00:46:47

      Μια πληρως αυτοματοποιημενη κτηνοτροφικη μοναδα αγελαδων είναι ο καλύτερος τρόπος για να βγάλει κανείς στην ανεργία γελαδαρέους, καουμπόηδες, καουγκέρλς, γκάουτσος και βακέρος. Μαζί και τις Μικρές Ολλανδέζες. Η πατρίς, το Τέξας, το σύνολο του Φαρ Ουέστ, οι Αργεντινές πάμπας και τα κορίτσια από την Τουλιποχώρα ευγνωμονούν τους ευεργέτες...

      • MCA avatar
        MCA @ Uncle Stgm 06/11/2014 06:34:20

        Κάπως έτσι σκεφτόταν οι ηγεσίες από τα αρχαία χρόνια,για αυτό κουκούλωναν οτιδήποτε νέο τεχνολογικά εμφανιζόταν. Δεν ήθελαν φασαρίες. Πάντως το μέλλον απέδειξε ότι η τεχνολογική εξέλιξη μπορεί να καταστρέφει θέσεις εργασίας ,αλλά δημιουργεί νέες που χρειάζονται διαφορετικά προσόντα. Ειδικά στην χώρα μας μόνο δουλειές και ανάπτυξη μπορεί να φέρει.

  16. helios avatar
    helios 07/11/2014 13:35:54

    κάποιες προτάσεις για τον πρωτογενή τομέα και την συγκομιδή των προϊόντων, ώστε να απαλλαγούμε και να μην χρειαζόμαστε αλλοδαπούς-εισβολείς.Ποιός όμως θα τα εφαρμόσει;Απαιτείται πατριωτική κυβέρνηση.

    Στη Γερμανια για παραδειγμα ο αγροτης απευθυνεται σε μια κεντρικη υπηρεσια οπου δηλωνει ποσα εργατικα χερια εχει αναγκη.Η υπηρεσια μετα του στελνει Γερμανους ανεργους(οι οποιοι τοτε μονο παιρνουν ολοκληρο το επιδομα ανεργιας συν το μισθο στο κτημα) αλλά και Γερμανούς που θέλουν να ενισχύσουν το εισόδημα τους (φοιτητές, εργαζόμενοι, συνταξιούχοι κλπ …). Στο τέλος θα απευθυνθεί σε αλλοδαπους κυριως απο χωρες-μελη της Ε.Ε.(οι οποιοι ερχονται με συμβασεις,γινεται ελεγχος για το ποιον και υγεια τους κλπ…).Οι αλλοδαποι αυτοι εργαζονται για ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα,δεν εκμεταλλευονται και στο τελος επιστρεφουν στις πατριδες τους.Δεν μπορει δηλαδη ο καθε αγροτης να προσλαβει οποιον λαθρομεταναστη βρει μπροστα του,ουτε και ο καθε λαθρομεταναστης να προσφερει την εργασια του.

    Στην Ιταλια υπαρχουν ορισμενες περιοχες οπου στα κτηματα δουλευουν τουριστες με μοναδικο ανταλλαγμα δωρεαν διακοπες(στεγη,σιτιση κλπ…) Επισης δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ο Γερμανος η ο Ιταλος αγροτης χρησιμοποιωντας την τεχνολογια χρειαζεται πολυ λιγοτερα εργατικα χερια σε σχεση με τον Ελληνα αγροτη. Υπαρχουν δηλαδη εναλλακτικες λυσεις αρκει να υπαρχει θεληση,οργανωση και σχεδιο.

    Τα παραπάνω ισχύουν για πάρα πολλούς κλάδους εργασίας.Ετσι αγαπητοί φίλοι προστατεύουν σοβαρά κράτη την εθνική και κοινωνική συνοχή των πατρίδων τους. Αυτο που συμβαινει στην Ελλαδα ονομαζεται αγριος εποικισμος με μοναδικο στοχο την καταργηση της ελληνικης κοινωνιας.

    Η τεχνολογία έχει προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό που επιτρέπει την πλήρη μηχανική συγκομιδή για σχεδόν όλα τα γεωργικά και αγροτικά προϊόντα. Μάλιστα πολλές καλλιέργειες καλλιεργούνται πλέον με νέo και διαφορετικό τρόπο ώστε να είναι εφικτή η μηχανική συγκομιδή τους. Το κόστος της επένδυσης είναι το τελευταίο που θα πρέπει να σε απασχολεί, καθώς μηδενίζει το εργατικό κόστος ,παράλληλα γίνεσαι πολύ περισσότερο παραγωγικός και ανταγωνιστικός με αποτέλεσμα η απόσβεση να γίνεται μέσα σε πολύ λίγα χρόνια. Από κει και πέρα εάν χρειάζονται λιγοστά εργατικά χέρια θα μπορούν να επιδοτούνται Έλληνες που είναι άνεργοι,Έλληνες που δεν είναι άνεργοι αλλά θέλουν να ενισχύσουν το εισόδημα τους που θα μπορούν να έρχονται οργανωμένα, και τελευταία τελευταία λύση αλλοδαποί (κυρίως από χώρες της Ε.Ε.) που θα εργάζονται ως εποχιακοί εργάτες για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και μετά θα επιστρέφουν στις πατρίδες τους και όχι φυσικά η μόνιμη εγκατάσταση τριτοκοσμικών λαθρομεταναστών. Τώρα γιατί οι κωλοκυβερνήσεις των τελευταίων ετών δεν προωθούν και δεν δίνουν ισχυρά κίνητρα για αυτοματοποιημένες παραγωγικές διαδικασίες είναι να απορεί κανείς. Σε όλη την Ευρώπη όλοι οι σύγχρονοι αγρότες – παραγωγοί χρησιμοποιούν την τεχνολογία, ευτυχώς και στην Ελλάδα υπάρχουν φωτεινά παραδείγματα: Π.χ. μηχανική συγκομιδή ελιάς www.youtube.com/watch?v=59LGC8V6v_0&feature=player_embedded%22 http://kpylos.blogspot.gr/2010/01/blog-post_11.html www.e-geoponoi.gr/2010-01-24-08-56-43/349-2010-01-24-09-24-40.html http://www.youtube.com/watch?v=AlceYbBf17k

    Ένας άλλος τρόπος για να πούμε ένα οριστικό arrivederci στους λαθροεισβολείς είναι τα υπερσύγχρονα θερμοκήπια: http://www.crazybusinessideas.gr/el/2011-old-ideas/oldidea/thermokipia-ipsilis-tehnologias-101 www.agritex.gr/ www.dgsa.com.gr/index_gr.html www.georgein.gr/ - είναι περισσότερο παραγωγικά σε σχέση με τα συμβατικά θερμοκήπια ή την αντίστοιχη έκταση ανοιχτής γης - παράγουν πολύ ποιοτικότερα προϊόντα χρησιμοποιώντας σχεδόν καθόλου φυτοφάρμακα - μεγάλο μέρος αν όχι το μεγαλύτερο εξάγεται (σύνδεση παραγωγής με εξαγωγική ανάπτυξη) - χρειάζονται πολύ λιγότερα άλλα εκπαιδευμένα εργατικά χέρια σε πολύ καλές συνθήκες εργασίας www.agritex.gr/inst/redestos/gallery/Image/HF%20agritex%20esoteriko.JPG οπότε Έλληνες που είναι άνεργοι ή θα χάνουν την εργασία τους θα μπορούν να εκπαιδεύονται και να εργάζονται εκεί με έναν πολύ καλό μισθό είτε μόνιμα είτε μέχρι να βρουν κάτι καλύτερο .Το ίδιο βέβαια θα μπορεί να ισχύει και για Έλληνες (φοιτητές, εργαζόμενοι, συνταξιούχοικλπ …) που θέλουν να ενισχύσουν το εισόδημα τους έστω και για ένα μεροκάματο, εποχιακά κλπ …

    Αυτό που χρειαζόμαστε πάνω απ’ όλα είναι σοβαρές επενδύσεις σε τεχνολογία σε όλους αυτούς τους κλάδους με αποτέλεσμα να έχεις ανάγκη για πολύ λιγότερα εργατικά χέρια, η εργασία να γίνεται πιο ελκυστική και φυσικά πολύ λιγότερο κουραστική (σχεδόν με άνεση) και επιπλέον γίνεσαι περισσότερο παραγωγικός ανταγωνιστικός. Το άρμεγμα π.χ. με τα χέρια (και μόνο που το συζητάμε θα έπρεπε να ντρεπόμαστε) θα πρέπει να αποτελεί οριστικά παρελθόν.

    http://www.milkline.de/en/2012/mungitura/mungitura/poste-attrezzature-sala-di-mungitura/index.aspx?m=53&did=48010 http://www.milkline.de/en/2012/mungitura/mungitura/carrelli-mungitori/basic/mini-2e/index.aspx?m=53&did=48069 http://greenoak.uk.com/sheep/trailed/ http://www.milkline.de/dati/FotoGallery/Foto/CacheImg/41/Foto/594_0451906-1_800_600P.jpg http://www.milkline.de/dati/FotoGallery/Foto/CacheImg/41/Foto/596_0451906-DISPLAY_800_600P.jpg

    προσφατα εβλεπα ενα ρεπορταζ για την Ισπανια οπου σε μια μικρη πολη της δημιουργηθηκε ποιμενικη σχολη(χρηματοδοτουμενη και απο την Ε.Ε.)για οσους ισπανους ανεργους και μη θελουν να εκπαιδευτουν ως βοσκοι και να ξεκινησουν μια νεα ζωη και ερχονται απο διαφορα μερη της Ισπανιας,ενω εμεις σπαταλαμε τα χρηματα απο το ΕΣΠΑ παρκαροντας τους νεους στους δημους και τους βολευουμε με πλασματικες εργασιες πενταμηνης εξασκησης και με τα πενιχρα επιδοματα ανεργιας και τις προωρες συνταξιοδοτησεις απλα περιμενουμε την οριστικη καταρρευση

    η ε.ε πάντως επιδοτεί τους βοσκούς,τόσο κατά όσο και μετά την εκπαίδευση τους. στις γερμανόφωνες χώρες(υποθέτω και αλλού) το να γίνεις βοσκός είναι ολόκληρη διαδικασία-εκπαίδευση,υπαρχουν σχολες ποιμενικης δεν μπορεις να προσλαβεις τον καθε τυχαρπαστο εισβολεα.στη γερμανία οι βοσκοί κυκλοφορούν με mountainbikes και τα τελευταία χρόνια τους βλεπεις πάνω σε -διαμορφωμένα για ανώμαλο έδαφος -segways.

    Η μηχανική συγκομιδή είναι πλέον εφικτή και για όλων των ειδών τα δένδρα (ελιές, κεράσια, πορτοκάλια,λεμόνια κλπ …) ακόμα και σε κηπευτικά. Δυστυχώς στην Ελλάδα σε αυτό τον τομέα είμαστε πολλά χρόνια πίσω.

    Αν το κράτος δεν μπορεί να βρει ( και να οργανώσει) από τους ενάμισι εκατομμύριο ανέργους 50.000 που να τους διοχετεύσει στην συγκομιδή αγροτικών και γεωργικών προϊόντων έστω και με επιδότηση που θα έπαιρναν περίπου 45 – 50 ευρώ για 8 ώρες δουλειά, τότε πρόκειται για κράτος πανηγύρι. Ας τους έκανε και 80.000 για να βγει η δουλειά ακόμα πιο γρήγορα και λιγότερο κουραστική . Το όφελος για την εθνική οικονομία και κοινωνία θα ήταν πάρα πολύ τεράστιο καθώς θα είχαμε απαλλαγεί από τους αλλοδαπούς, τα χρήματα θα παρέμειναν στην ελληνική οικονομία, θα είχαμε και πάλι παραγωγικούς ανθρώπους και σύνδεση της ελληνικής γης με Έλληνες εργαζόμενους.

    βλεποντας την φωτογραφια (http://www.defencenet.gr/defence/sites/default/files/styles/830x420/public/GALLERY/agrotes_copy_copy.jpg) εχουμε γεμισει ολη την ελλαδα με λαθροεισβολεις για την συγκομιδη των προιοντων μας με οτι αρνητικο συνεπαγεται αντι να επενδυσουμε στην τεχνολογια με οτι θετικο συνεπαγεται

    τεχνολογια οι κουτοφραγκοι και δουλεια σε λιγους αλλα εξειδικευμενους εγχωριους εργαζομενους,εποικισμο και λαθροφασισταριο εμεις: π.χ. πατάτα http://www.youtube.com/watch?v=apRnqcBZHAc&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=nJI3wlZ1-NM

    Περίπτωση Μανωλάδας

    Θυμόσαστε τους αλλοδαπούς που πυροβόλησαν πέρσι κάτω στην Μανωλάδα; πριν καποιους μηνες τους νομιμοποιήσαν επίσημα με παρουσία του πρέσβη τους παρακαλώ. Αντί να τους απελάσουν μετά την περίθαλψη τους(πολύ σωστά)τώρα τους νομιμοποιούν(επιβράβευση για την παράνομη είσοδο τους στην Ελλάδα)και φυσικά με την νομιμοποίηση τους αποκτούν το δικαίωμα επανένωσης και στο μέλλον ιθαγένεια.

    Πολλοί αποκαλούν τους φραυλοπαραγωγούς στην Μανωλάδα ελληναράδες,κάνουν λάθος πρόκειται για ανθελληνικά σκουπίδια που εκμεταλλεύονται τον εποικισμό της πατρίδας μας(με τεράστιο κίνδυνο για την δημόσια υγεία πέρα όλων των άλλων).Ο συγκεκριμένος εργοδότης απασχολούσε 200 αλλοδαπούς.Που είναι το κράτος να του στείλει 300 επιδοτούμενους έλληνες ανέργους με σίτιση και στέγαση όλα πληρωμένα;

    Στην Μανωλάδα αυτή τη στιγμή δίνουν για 6 ώρες εργασία 25 ευρώ,συν ένα γεύμα και όλα τα του ΙΚΑ πληρωμένα.Εδώ πρέπει να έρθει το κράτος και να προσθέσει στα 25 ευρώ άλλα 20 ευρώ(να επιδοτήσει την εργασία δηλαδή αντί την ανεργία τουλάχιστον για τα επόμενα 5 χρόνια)και να οργανώσει μεταφορές,σίτιση και στέγαση(π.χ. οργανωμένο κάμπιγκ,hostel κλπ...) των εργαζομένων. Είναι πολύ προτιμότερ από το να σπαταλώνται δισεκατομμύρια ευρώ σε επιδόματα ανεργίας σε μια χώρα που ουσιαστικά έχει χρεοκοπήσει. Το όφελος για την εθνική οικονομία και κοινωνία θα ήταν πάρα πολύ τεράστιο καθώς τα χρήματα θα παρέμειναν στην ελληνική οικονομία, θα είχαμε και πάλι παραγωγικούς ανθρώπους και σύνδεση της ελληνικής γης με Έλληνες εργαζόμενους. Επίσης θα πρέπει να δοθούν γενικώς σε όλους τους παραγωγούς-αγρότες κίνητρα προκειμένου να επενδύσουν στην τεχνολογία για μηχανική συγκομιδή(όπως συμβαίνει στο εξωτερικό που επενδύουν συνεχώς στην τεχνολογία ενώ οι δικοί μας στους λαθρομετανάστες) με αποτέλεσμα να έχεις ανάγκη από πολύ λιγότερα εργατικά χέρια,η εργασία να γίνεται πολύ λιγότερο κουραστική και ταυτόχρονα γίνεσαι πολύ περισσότερο παραγωγικός και ανταγωνιστικός.

    Εδώ για τη συγκομιδή της φράουλας : http://www.youtube.com/watch?v=t5-sME9I_t0 http://www.youtube.com/watch?v=RKT351pQHfI&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=RCBQqEGp8Go&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=cWSXrr6pZig&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=uef6ayK8ilY&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=V4HnFgqvIKk&feature=player_embedded

    Η δημιουργία ενός οργανωμένου κάμπινγκ εποχικών εργατών είναι προς την σωστή κατεύθυνση http://www.capital.gr/News.asp?id=1862460 http://www.to-radar.gr/external.php?id=1650439 αλλά γιατί θα πρέπει να αφορά αλλοδαπούς και όχι επιδοτούμενους Έλληνες ανέργους(αλλά και Έλληνες που δεν είναι άνεργοι αλλά θέλουν να ενισχύσουν το εισόδημα τους που θα μπορούν να έρχονται οργανωμένα π.χ. φοιτητές, εργαζόμενοι, συνταξιούχοι κλπ …).

    Πανηγυριζουν που βγηκε δημαρχος Ανδραβίδας- Κυλλήνης Ηλείας ενας ελληνοποιημενος συριος μεταναστης,και αντι να εφαρμοστουν τα παραπανω που περιγραφω τα σχεδια του φυσικα φιλομεταναστευτικη πολιτικη και πολυπολιτισμος, νομιμη εγκατασταση και πληθυσμιακη αλλοιωση χωρις επιστροφη(ηδη νομιζεις οτι βρισκεσαι σε αλλη χωρα στην περιοχη εκει,εχει γεμισει με λαθροεισβολεις και δεν συναντας πλεον ελληνα):

    ''Ο Ναμπίλ Μοράντ αναφέρθηκε στα σχέδιά του για τον δήμο, αλλά και ποιες πρωτοβουλίες σκοπεύει να πάρει ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες διαβίωσης του μεγάλου αριθμού των οικονομικών μεταναστών που εργάζονται στις καλλιέργειες φράουλας.

    Σχετικά με τους οικονομικούς μετανάστες που εργάζονται στις καλλιέργειες φράουλας, ο Ναμπίλ Μοράντ σκοπεύει άμεσα να συνεργαστεί τόσο με τους φορείς της πολιτείας, όσο και με την πρεσβεία του Μπαγκλαντές -αφού οι περισσότεροι μετανάστες είναι υπήκοοι της χώρας αυτής- με στόχο να βρεθούν λύσεις για τη νόμιμη απασχόλησή τους και για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης.

    Στο πλαίσιο αυτό, ο Ναμπίλ Μοράντ θεωρεί ότι πρέπει να δημιουργηθεί ένα ιατρείο για την παροχή πρωτοβάθμιας περίθαλψης, αλλά και ένα κοινωνικό φροντιστήριο, ώστε οι μετανάστες να μπορέσουν να μάθουν ελληνικά.''

  17. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 07/11/2014 14:37:44

    Φίλη διαιτολόγος, βλέποντας τις φωτογραφίες με τους τετράπαχους που μαστιγώνονται, συνιστά : "Αφήστε κάτω το μαστίγιο και πιάστε το θερμιδόμετρο".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.