17/08/2013 10:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το πόρισμα των ιατροδικαστών για τον θάνατο του Θανάση Καναούτη

Το πόρισμα των ιατροδικαστών Γιώργου Ντιλέρνια και Σουλτάνας Μαριανού ρίχνει φως, όσο μπορεί να γίνει αυτό, στο τι έγινε μέσα στο τρόλεϊ και πώς πέθανε ο νεαρός Θανάσης Καναούτης στο Περιστέρι. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα ο θάνατός του προήλθε από βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση λόγω πτώσης. Επίσης, επισημαίνουν, σε αντίθεση με την πληροφορίες από την έκθεση πραγματογνωμοσύνης, ότι στο πόδι του νεαρού δεν υπήρχε κανένα σημάδι που να μαρτυρά ότι αυτό εγκλωβίστηκε στην πόρτα του τρόλεϊ.

Όπως αναφέρεται, το σώμα του 19χρονου είχε μόνο ορισμένες εκχυμώσεις στον βραχίονα, «ερυθροειδείς εστίες» στην τραχηλική χώρα και μία μικρή εκχύμωση στο μέτωπο.

Επίσης, τονίζεται ότι δεν έφερε ενδείξεις από άλλα κτυπήματα σε ζωτικά σημεία του σώματός του και αναφέρεται ότι ο θάνατός του προήλθε από βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση στο πίσω μέρος της κεφαλής του λόγω της πτώσης του από ψηλό σημείο και της εσωτερικής αιμορραγίας που ακολούθησε.

Οπως αναφέρει η ίδια πηγή, βάσει και των ευρημάτων από τη νεκροψία που διενεργήθηκε στο σώμα του άτυχου Θανάση οι ιατροδικαστές εκτιμούν ότι ο ελεγκτής προσπάθησε να τον συγκρατήσει από το χέρι και ακούμπησε τον λαιμό του 19χρονου, χωρίς ωστόσο να τον κτυπήσει με βιαιότητα, όπως ανέφεραν ορισμένοι αυτόπτες μάρτυρες, αλλά ούτε και να του δημιουργήσει αίσθηση πνιγμού.

Ωστόσο, η ιατροδικαστική έκθεση έρχεται σε αντίθεση με πληροφορίες από το πόρισμα της πραγματογνωμοσύνης που είχαν δει το φως της δημοσιότητας νωρίτερα την Παρασκευή και σύμφωνα με τις οποίες ανέφερε πως το πόδι του νεαρού είχε πιαστεί στην πόρτα του τρόλεϊ με αποτέλεσμα να πέσει έξω από το τρόλεϊ στην προσπάθεια που κατέβαλλε για να απεγκλωβιστεί.

Στη νεκροψία δεν εντοπίστηκε κάποιος μώλωπας στα πόδια στα πόδια του νεαρού κάτι το οποίο δεν επιβεβαιώνει το ότι πιάστηκε το πόδι του στην πόρτα.

Σύμφωνα με το ίδιο πόρισμα ο 19χρονος έφερε εκδορές στους ώμους λόγω της πτώσης του στην άσφαλτο και πιθανόν του γεγονότος ότι σύρθηκε στην άσφαλτο λόγω της κεκτημένης ταχύτητας -αδρανειακή κίνηση- που είχε το τρόλεϊ εκείνη την στιγμή, που υπολογίζεται σε περίπου 20 χιλιόμετρα την ώρα.

Οσον αφορά στο ερώτημα για το αν ο άτυχος Θανάσης Καναούτης δέχθηκε σπρωξίματα η νεκροψία δεν μπόρεσε να δώσει απαντήσεις καθώς όπως επισημαίνουν οι ιατροδικαστές οι ενέργειες αυτές δεν μπορούν να «αποτυπωθούν στο σώμα» εάν δεν είναι εξαιρετικά βίαιες. Το πόρισμα των κ.κ. Ντιλέρνια και Μαριανού θα ολοκληρωθεί μετά και από την παράδοση των τοξικολογικών εξετάσεων.

Όπως όλα δείχνουν, λοιπόν, υπήρξε «εμπλοκή» με τον ελεγκτή ο οποίος ενήργησε προφανώς εσφαλμένα και θα πρέπει να ελεγθεί γι’ αυτό. Ωστόσο, δυστυχώς, την ευθύνη φέρει ο νεαρός ο οποίος προσπάθησε να φύγει από το τρόλεϊ ενώ αυτό ήταν εν κινήσει. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα πρώτα στοιχεία. Ωστόσο, υπάρχουν δύο πολύ σοβαρές απορίες.

1.      Γιατί η πραγματογνωμοσύνη έδειξε ότι πιάστηκε το πόδι του νεαρού στην πόρτα; Από πού το συμπέραναν αυτό και γιατί βιάστηκαν να βγάλουν τέτοιο πόρισμα οι τεχνικοί;

2.      Γιατί υπάρχουν «μάρτυρες» που λένε ότι σπρώχθηκε βίαια ή ρίχνουν ξεκάθαρα την ευθύνη της πτώσης του νεαρού στον ελεγκτή; Είναι αληθινές μαρτυρίες ή λόγω της οργής για το θάνατο ενός παιδιού πρέπει να υπάρχουν και άμεσα εμπλεκόμενοι;

Σε τέτοιες περιπτώσεις όλοι πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί διότι υποδαυλίζονται πάθη χωρίς λόγο. Δηλαδή τι θα γινόταν αν τραυματίζονταν κάποιος επιβάτης ή ο οδηγός του λεωφορείου που διέλυσαν χθες μετά την κηδεία οργισμένοι νεαροί;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aggelos avatar
    Aggelos 17/08/2013 10:32:07

    Mονο ενα ερωτημα, γιατι το τρολευ μπηκε συνεργειο μετα το συμβαν;

  2. Χαρίκλεια avatar
    Χαρίκλεια 17/08/2013 10:42:14

    Τό συμβάν εἶναι ἀπαράδεκτο.Ὃ ἒλεγκτής δέν ἔχει κανένα δικαίωμα νά χειροδικεῖ.
    Οὔτε καί νά βρίζει.
    Τό μόνο κατά τήν γνώμη μου πού ἔπρεπε νά κάνει, ἄν ὁ ἐπιβάτης ἀρνεῖται νά δώσει τά στοιχεῖα του, εἶναι νά σταματήσει ἐπί τόπου τό λεωφορεῖο καί νά καλέσουν τήν ἀστυνομία.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Χαρίκλεια 17/08/2013 12:12:35

      Aυτό είναι παράνομη κρατηση και η Αστυνομία θα συλλάβει τον ελεγκτη,όχι τον επιβάτη.
      Στα ΜΜΜ εχουμε δικαίωμα να μην δώσουμε τα στοιχεία μας.Τα στοιχεία τα δίνουμε μόνο στους αστυνομικούς και αυτό για να μην μας πάνε στο τμήμα.
      Εχουμε δικαίωμα να μην περιμενουμε την Αστυνομία και να ζητήσουμε να κατεβουμε στην επόμενη σταση.Αν μας το αρνηθούν,καλούμε εμείς το 100 και δηλώνουμε οτι μας κρατάνε παρά την θεληση μας.
      Κοινώς πληρώνει όποιος γουσταρει...πάντως αυτό είναι το νομικό πλαίσιο!!

      • πΔπ avatar
        πΔπ @ Μεγάλες στιγμές 17/08/2013 15:29:36

        Αγαπητή μου Μεγάλη Στιγμή, παραθέτετε μερικά από τα δικαιώματα(;) του επιβάτη ΜΜΜ, χωρίς να αναφέρετε, άθελά σας πιστεύω, την μία και μοναδική του υποχρέωση.
        Να αγοράζει και να ακυρώνει το εισιτήριό του για την διαδρομή που ακολουθεί!
        Με δύο απλές κινήσεις, αγορά-ακύρωση, αποφεύγονται δύσκολες και απευκτέες συχνά, καταστάσεις.

        • Μεγάλες στιγμές avatar
          Μεγάλες στιγμές @ πΔπ 17/08/2013 17:53:14

          Στο νομικό πλαίσιο αναφερόμουν και στο ...κενό που εχει γιατί πραγματικά δεν μπορεί καμιά Αρχή να κάνει τίποτα σε όποιον δεν πληρωνει.

        • occultist avatar
          occultist @ πΔπ 18/08/2013 09:41:50

          @πΔπ είπε:
          ""Με δύο απλές κινήσεις, αγορά-ακύρωση,...""
          Δηλαδή στην περίπτωση που δεν τηρηθούν αυτές οι δύο απλές κινήσεις, η ποινή είναι θάνατος;;;;

          • πΔπ avatar
            πΔπ @ occultist 18/08/2013 11:07:20

            Όχι!
            Πουθενά δεν τέθηκε θέμα "ποινής". Αν το θέτεις εσύ, η ποινή είναι πρόστιμο ίσο με το 60νταπλάσιο της αξίας του εισιτηρίου!
            Τόσο απλά!
            Τέτοιες "ποινές" δεν επιβάλοντο ακόμα και από την Σταλινική τρομοκρατία, στους τσαμπατζήδες, για να επιβληθούν από μία σύγχρονη δημοκρατία!
            Εκτός κι αν ο ατυχώς θανών, έχει θελήσει ν' αψηφήσει τους Νόμους της Φυσικής οπότε ισχύει το λεχθέν υπό του Αϊνστάϊν για το πεπερασμένο του Σύμπαντος και απέραντης ανθρώπινης βλακείας!

            Οι δύσκολες καταστάσεις τις οποίες αναφέρω είναι το τσουχτερό πρόστιμο και η διαπόμπευση στα μάτια των συνεπιβατών. (και στα μάτια της κοινότητας θα έλεγα, γιατί στο Λονδίνο, φωτογράφιζαν τους τσαμπατζήδες και αναρτούσαν τις φωτογραφίες των, στο πλάι του λεωφορείου εις κοινή θέα!)
            Οι απευκταίες καταστάσεις ας μείνουν απλά... απευκταίες!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Μεγάλες στιγμές 17/08/2013 20:47:26

        Αυτό είναι αλήθεια, εξ ου και οι διαπληκτισμοί όποτε (σπανίως, τώρα μάλλον ποτέ...) γίνεται έλεγχος για τα εισιτήρια. Στην πραγματικότητα, πληρώνει όποιος θέλει. Το ίδιο και στο μετρό. Το μόνο μέτρο που θα απέτρεπε τη λαθρεπιβίβαση, δηλαδή ο αρχικός έλεγχος από τον οδηγό, δεν εφαρμόζεται για γνωστούς νεοελληνικούς λόγους (δεν θέλουν οι οδηγοί...). Να θυμίσω ότι επί Αλλαγής υπήρχε ένα κουτάκι και όποιος ήθελε έριχνε ό,τι ήθελε, δεκτά ήταν ακόμα και κουμπιά....
        Καταλάβαμε τώρα, ελπίζω, ότι τα πάντα είναι χάρβαλο....

  3. kostas kostidis avatar
    kostas kostidis 17/08/2013 13:00:20

    η κατευθυνση για τον τροπο συμπεριφορας τους, που παιρνουν οι "κανονικοι" ελεγκτες ειναι δεν αγγιζουμε ,αποβιβαζομαστε στην επομενη σταση και οχι στο τερμα,αν αρνηθει να δωσει στοιχεια καλουμε αστυνομια,ωστε να εξακριβωθουν τα στοιχεια του και να καταγραφει το προστιμο.αν ο επιβατης αποχωρησει απο το σημειο ΔΕΝ τον εμποδιζουμε, και σε καμια περιπτωση δεν εμπλεκομαστε σε προσωπικη-πολιτικη-οικογενειακη συζητηση.η δουλεια μας εχει γινει ,το μηνυμα και στον συγκεκριμενο επιβατη και στους υπολοιπους εχει δοθει.αν δεν κοβεις εισιτηριο θα πιαστεις,θα εκτεθεις ,θα πας σπιτι σου 1 ωρα αργοτερα .ετσι κι αλλιως τα προστιμα που πληρωνονται ειναι ποσοστο αυτων που εχουν κοπει. τα μμμ δεν σωζονται οικονομικα απο τα προστιμα αλλα απο την αυξηση των εσοδων ειτε απο τα εισιτηρια ειτε απο αλλες πηγες π.χ.διαφημισεις. ο ελεγχος μονο αν δρα αποτρεπτικα εχει μακροχονια αποτελεσματα. τσαμπουκαδες και τραμπουκισμοι κατα τον ελεγχο,εκτος οτι αμαυρωνουν την εικονα των μεσων και των υπολοιπων εργαζομενων, κανουν καλο μονο στην τσεπη καποιων.προστιμο ισον 60 φορες το αντιτιμο,μειον 20 τοις εκατο ο φορος,απο το υπολοιπο το μισο παει στον εθελοντη.αν σταματησω 5 εφηβους που πηραν το λεωφορειο για 3 στασεις για να γυρισουν σπιτι τους μετα το φροντιστηριο ,και τους παω με το ζορι ψαρωνοντας τους μεχρι το τερμα στα νταμαρια της πετρουπολης για να μη μου την κοπανησουν ,να το 50ευρω.(πραγματικο περιστατικο)
    δεν ειναι τυχαιο οτι εξαρση περιστατικων παρατηρειται μετα την δραματικη μειωση των μισθων στα μμμ.καποιοι πανε να βγαλουν τα σπασμενα με οποιοδηποτε κοστος. το θεμα ειναι γιατι τους επιτρεπεται απο τους πολιτικους ιθυνοντες τους που τελικα πληρωνουν και το παραπανω κοστος.

  4. - τυχάρπαστος - avatar
    - τυχάρπαστος - 17/08/2013 22:18:47

    ...υπάρχει μια απλή τεχική υλοποίηση για την χρήση των ΜΜΜ, που χρησιμοποιείται ευρέως σε χώρες που δεν έχουν το νταλκά του κάθε είδους τσιφλικιών:
    - τοποθετείται το εισητήριο,
    - ανοίγει η μπάρα,
    - εισέρχεται ο επιβάτης.
    Ούτε ελεγκτές, ούτε νταήδες, ούτε τζαμπατζήδες... ούτε αυξήσεις τιμών εισητηρίων κάθε τρεις και δύο.
    Έχω όμως την πληροφορία (μη επιβεβαιωμένη) ότι όσον αφορά το ΜΕΤΡΟ οι ελεγκτές ήταν σφόδρα αντίθετοι στις μπάρες με την υποστήριξη διαφόρων κομματαρχών προς άγραν θέσεων εργασίας/ψήφων.

  5. απορία avatar
    απορία 17/08/2013 23:03:27

    όλοι μας πρέπει να πληρώνουμε εισιτήριο και γενικώς όλοι μας και ο καθένας ξεχωριστα πρεπει να ειναι συνεπεις στις όποιες υποχρεώσεις του πρώτα αν επιθυμεί να έχει και να επικαλείται δικαιώματα...
    όμως δεν ειναι παραλογο κάποιος που δεν πληρωσε 1,40 να πεθαίνει και ο άλλος που χρωσταει κάποια εκατομυριάκια να γίνεται πρόεδρος τραπέζης;;;;

  6. kostas kostidis avatar
    kostas kostidis 18/08/2013 00:11:10

    οι μπαρες εχουν δρομολογηθει,εχουν γινει ηδη προτασεις απο εταιρειες για τοποθετηση και συντηρηση μεσω σδιτ, αλλα δεν λυνουν το προβλημα σε τρολευ-λεωφορεια-τραμ,μονο σε μετρο ηλεκτρικο.

  7. occultist avatar
    occultist 18/08/2013 10:27:46

    Το πραγματικό πρόβλημα βρίσκεται στην νοοτροπία του Ελληνα, που και την ελάχιστη εξουσία να αποκτήσει, την εξασκεί με δικτατορικό τρόπο. Παράδειγμα η έκφραση ¨ξέρεις ποιός είμαι εγώ" ( Κουλούρης γαρ και οι όμοιοί του) και η συμπεριφορά των δημοσίων υπαλλήλων προς τους συναλλαγόμενους πολίτες.
    Ο τραγουδιστής είχε εύστοχα ψάλλει παλαιότερα ¨¨ Του γείτονά μου μή του δώσετε εξουσία, μη τον κάνετε ούτε θυρωρό. ¨¨

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.