#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/07/2013 11:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Την απόλυση Μπαλασόπουλου ζητά η Πιπιλή



Επίθεση στον πρόεδρο της ΠΟΕ - ΟΤΑ, Θέμη Μπαλασόπουλο εξαπέλυσε η βουλευτής της ΝΔ, Φωτεινή Πιπιλή Μιλώντας στον alpha 989 η κ.Πιπιλή είπε «Μπήκε από το παράθυρο, ως εργάτης καθαριότητας, ως κολλητός του δημάρχου Γλυφάδας Θόδωρου Σπονδυλίδη το 1984 και με το σύνηθες ρουσφέτι μεταπήδησε αυτομάτως ως υπεύθυνος του περιοδικού του Δήμου Γλυφάδας και αναρριχήθηκε ως ΠΑΣΚΕ σε όλα τα κλιμάκια..

... Και έφτασε σήμερα να υβρίζει απαξιωτικά  τον κ. Καμίνη, που αν μη τι άλλο, έχει μια επιστημονική καριέρα αδιαμφισβήτητη. Απαιτώ σεβασμό και την απόλυση του κ. Μπαλασόπουλου, ως κατάπτυστο παράδειγμα ρουσφετιού, οικογενειοκρατείας, δηλαδή όλων αυτών που κατέστρεψαν την τοπική αυτοδιοίκηση».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 09/07/2013 11:35:53

    Συμφωνώ

  2. Hawk avatar
    Hawk 09/07/2013 11:38:25

    Τώρα της ξύνισε της κυρίας Φωτεινής, μετά από 30 χρόνια... οποία υποκρισία... μα κυρία Φωτεινή μου έχει υπηρετήσει και Νδημοκράτες δημάρχους ο Μπαλασόπουλος της μεγάλης οικογένειας των Μπαλασόπουλων (οικογενειοκρατία) .... δεν σας είδαμε τότε. Το θέμα είναι όμως άλλο, ότι θα θυμώσει το πασοκ, καθότι συγκυβέρνηση, και θα τα μαζεύει πάλι.

  3. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 09/07/2013 12:30:12

    Και γω ζητώ την απόλυση της Πιπιλή, αλλά ποιος με ακούει;

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 09/07/2013 14:12:26

      Kι εγώ ζητώ την απόλυση και πλήρη απομάκρυνση από τα κοινά,
      και από κρατικές θέσεις,
      έστω κάποιων, από τους πολιτικούς,
      που έκαναν ρουσφέτια, σαν αυτά, που καταγγέλει η κ. Πιπιλή.
      Έτσι, για παραδειγματισμό τουλάχιστον. Αλλά ποιος με ακούει ;

  4. KIK avatar
    KIK 09/07/2013 12:38:35

    ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ Η κ.ΠΙΠΙΛΗ.ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ?ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΤΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΝΕΟΕΛΛΗΝΟΠΑΣΟΚΟΣΥΡΙΖΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ
    ΣΩΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ!!!!

  5. Κραντωρ avatar
    Κραντωρ 09/07/2013 14:36:53

    Η Φωτεινή Πιπιλή συμμετείχε ως Φωτεινή Ανδρέου σε ενημερωτική εκπομπή της ΥΕΝΕΔ παραγωγής Γ.Κρατζαφέρη επί στρατιωτικού καθεστώτος, μαζί με τον νυν βουλευτή του μαρξιστικού ΣΥΡΙΖΑ Νάσο Αθανασίου κ του Ελληνοάγγλου βουλευτού του κόμματος Καμμένου Τέρενς Κουῒκ.
    Υπέρμαχος της νομιμοποιήσεως εκατοντάδων χιλιάδων αφροασιατών εισβολέων, σε τι διαφοροποιείται από ΣΥΡΙΖΑ κ ΚΚΕ;

  6. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 09/07/2013 16:14:24

    Δε θα διαφωνήσω μαζί σου. Αλλά από την άλλη σκέφτομαι: η Πιπιλή δεν έκανε ρουσφέτια;

  7. Γιαννης Ζ. avatar
    Γιαννης Ζ. 09/07/2013 19:35:55

    ...πολεμος πατηρ παντων !!
    Δυστυχως...!!!

  8. nikolas avatar
    nikolas 09/07/2013 19:56:56

    Στην αποκομιδή απορριμμάτων, για αυτό το λόγο δεν προσελήφθει , πάραυτα και αμισθί μέχρι να ρεφάρει τις ώρες των γραφείων που ήταν τρυπωμένος.