#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/01/2014 17:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα ποσά που δικαιούνται οι ένστολοι - αυξήσεις και αναδρομικά



Σημαντικές αυξήσεις αποδοχών τόσο για τους εν ενεργεία όσο και για τους συνταξιούχους στρατιωτικούς, αστυνομικούς, λιμενικούς και πυροσβέστες αναμένεται να προκύψουν από την εφαρμογή της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία κρίθηκαν αντισυνταγματικές οι περικοπές του «μνημονιακού» νόμου 4093/2012, οι οποίες επιβλήθηκαν αναδρομικά από την 1η Αυγούστου 2012.

Σύμφωνα με υπολογισμούς που βασίζονται στα δεδομένα του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η εκτέλεση της απόφασης του ΣτΕ θα έχει ως συνέπεια:

I Να αυξηθούν από 3% έως και 25% οι βασικοί μισθοί και από 10% έως και 37% τα επιδόματα των εν ενεργεία στρατιωτικών, αστυνομικών, πυροσβεστών και λιμενικών. Αυτό σημαίνει ότι οι βασικοί μισθοί των ενστόλων θα πρέπει να αυξηθούν κατά 8 έως και 464 ευρώ το μήνα, ενώ τα επιδόματα θα πρέπει να αυξηθούν κατά 3 έως και 178 ευρώ το μήνα. Οι συνολικές αποδοχές των ενστόλων θα αυξηθούν κατά 10% έως και 30% ώστε να επανέλθουν στα επίπεδα που βρίσκονταν τον Ιούλιο του 2012. Επιπλέον, εφόσον η απόφαση εφαρμοστεί άμεσα, οι ένστολοι δικαιούνται να λάβουν αναδρομικά για 19 μήνες, τα οποία κυμαίνονται από 152 έως και 8.816 ευρώ όσον αφορά τους βασικούς μισθούς και από 60 έως και 3.387 ευρώ όσον αφορά τα επιδόματα!

II Να αυξηθούν κατά 100 έως και 820 ευρώ το μήνα ή κατά 8% έως και 25% τα ακαθάριστα ποσά των συντάξεων των στρατιωτικών, των αστυνομικών, των λιμενικών και των πυροσβεστών. Τα καθαρά ποσά, ωστόσο, θα αυξηθούν λιγότερο, καθώς θα χρειαστεί να επανακαθοριστούν τα επίπεδα των συντάξεων όπως είχαν διαμορφωθεί τον Ιούλιο του 2012 και εν συνεχεία να υπολογιστούν ξανά, επί των ποσών αυτών, οι κλιμακωτές μειώσεις 5%-20% που επιβλήθηκαν από την 1η-1-2013 σε εφαρμογή του Μνημονίου ΙΙ.

Πιο αναλυτικά, τα αποτελέσματα που θα έχει η εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ θα είναι τα ακόλουθα:

1 Οι βασικοί μισθοί των υπηρετούντων στις Ενοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας θα αυξηθούν κατά 8 έως και 464 ευρώ το μήνα. Τα αναδρομικά που θα πρέπει να καταβληθούν κυμαίνονται μέχρι στιγμής από 152 έως 8.816 ευρώ.

2 Τα επιδόματα εξομάλυνσης μισθολογικών διαφορών θα αυξηθούν κατά 11,72 έως 25,88 ευρώ το μήνα. Τα αναδρομικά που αναλογούν στους 18 μήνες οι οποίοι έχουν παρέλθει από την 1η Αυγούστου 2012 μέχρι σήμερα κυμαίνονται από 222,68 έως 491,72 ευρώ.

3 Τα επιδόματα ειδικής απασχόλησης θα χρειαστεί να αυξηθούν κατά 15,43 έως 88 ευρώ το μήνα, ανάλογα με το βαθμό. Θα πρέπει επίσης να καταβληθούν και αναδρομικά από 293,17 έως 1.627 ευρώ.

4 Τα επιδόματα θέσης-υψηλής ή αυξημένης ευθύνης θα απαιτηθεί να αυξηθούν κατά 3,15 έως και 178 ευρώ το μήνα και να καταβληθούν και αναδρομικά από 59,85 έως 3.386,94 ευρώ, ανάλογα με το βαθμό.

5 Τα έξοδα παράστασης για τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ, τους αρχηγούς των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας θα πρέπει να αυξηθούν κατά 26 έως 83 ευρώ το μήνα και να χορηγηθούν και αναδρομικά από 487,92 έως 1.579,66 ευρώ.

6 Στα επιδόματα ευθύνης διοίκησης θα πρέπει να δοθούν αυξήσεις κατά 10 έως 24 ευρώ το μήνα. Ταυτόχρονα θα πρέπει να καταβληθούν αναδρομικά από 185,63 έως 456,19 ευρώ.

7 Το επίδομα αυξημένης επιχειρησιακής ετοιμότητας θα αυξηθεί κατά 16 ευρώ για τις Ενοπλες Δυνάμεις και κατά 21 ευρώ για τα Σώματα Ασφαλείας. Θα πρέπει επίσης να καταβληθούν αναδρομικά 304 ευρώ στους αξιωματικούς και υπαξιωματικούς των Ενόπλων Δυνάμεων και 401,28 ευρώ στο ένστολο προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ., του Πυροσβεστικού και του Λιμενικού Σώματος.

8 Το επίδομα ειδικών συνθηκών θα αυξηθεί από τα 65 στα 72 ευρώ το μήνα, ενώ θα πρέπει να δοθούν και αναδρομικά 133 ευρώ.

Από τις παραπάνω αυξήσεις στους βασικούς μισθούς και στα επιδόματα αναμένεται να προκύψουν αυξήσεις έως και 30% για τις συνολικές αποδοχές των υπηρετούντων στις Ενοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι:

Οι συνολικές μικτές αποδοχές του αρχηγού ΓΕΕΘΑ (έγγαμου χωρίς προστατευόμενα τέκνα με 29 έτη υπηρεσίας συμπληρωμένα) θα αυξηθούν κατά 1.220 ευρώ το μήνα ή κατά 26,4%. Από 4.615 ευρώ το μήνα που ανέρχονται σήμερα θα επανέλθουν στις 5.835 ευρώ το μήνα που είχαν διαμορφωθεί μέχρι 31-7-2012.
Οι συνολικές μικτές αποδοχές ενός αντισμηνάρχου με 28 έτη υπηρεσίας και 2 προστατευόμενα τέκνα θα αυξηθούν κατά 450 ευρώ το μήνα ή κατά 30%. Από 1.500 ευρώ το μήνα που ανέρχονται σήμερα θα επανέλθουν στα 1.950 ευρώ το μήνα που είχαν διαμορφωθεί μέχρι τις 31-7-2012.
Οι συνολικές μικτές αποδοχές ενός ταγματάρχη έγγαμου με δύο προστατευόμενα τέκνα και με 21 έτη υπηρεσίας συμπληρωμένα θα αυξηθούν κατά 204 ευρώ το μήνα ή κατά 15,57%. Από 1.310 ευρώ το μήνα που ανέρχονται σήμερα θα φθάσουν τα 1.514 ευρώ.
Οι συνολικές μηνιαίες αποδοχές ενός αρχικελευστή έγγαμου με 21 έτη υπηρεσίας θα αυξηθούν κατά 120 ευρώ ή κατά 11%, από 1.090 σε 1.210 ευρώ.

9 Τα ακαθάριστα ποσά των συντάξεων των στρατιωτικών θα αυξηθούν κατά 100 έως και 820 ευρώ ή κατά 8% έως 25% για τους περισσότερους δικαιούχους, ωστόσο στα «καθαρά ποσά» οι αυξήσεις θα είναι πολύ χαμηλότερες καθώς θα χρειαστεί να επανυπολογιστούν επί των νέων αυξημένων ακαθάριστων ποσών οι μειώσεις 5%-20% που επιβλήθηκαν από την 1η-1-2013, σε εφαρμογή των συμφωνηθέντων στο Μνημόνιο ΙΙ. Εκτιμάται πάντως ότι τα νέα καθαρά ποσά μηνιαίων αποδοχών θα είναι αυξημένα κατά 80 έως και 600 ευρώ το μήνα για τους περισσότερους απόστρατους!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΑΙΤΣΑΚΗΣ στον Τύπο της Κυριακής

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 25/01/2014 17:25:11

    Το φλουρί στην πίτα που εκοψε ο Πρωθυπουργός σίγουρα έπεσε στο Υπουργείο Δημ.Τάξης..

  2. δραχμοτρομος avatar
    δραχμοτρομος 25/01/2014 17:54:18

    Τόσην ώρα μετά την ανάρτηση της είδησης και δε βρέθηκε ακόμα κάποιος να μιλήσει για το 1,5 εκ ανέργους και τους μισθούς πείνας του Ιδιωτικού Τομέα;...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ δραχμοτρομος 25/01/2014 18:41:32

      Τόσα χρόνια μετά το σκάσιμο της φούσκας και το πρωτο Μνημόνιο, και κανείς δεν μιλάει για τους εργαζόμενους του Ιδιωτικού Τομέα...
      Παιδιά κατώτερου Θεού.
      Όμως θα έλθει η ώρα, το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον: οι πολιτικές και κοινωνικές αμαρτίες, πάντα εδώ πληρώνονται

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ δραχμοτρομος 25/01/2014 18:50:22

      Δυστυχώς, όταν μιλήσουν "δημοσίως" οι πολλοί θα είναι αργά... θα έχουν ήδη παρασυρθεί από κάτι τέτοια και θα έχουν ρίξει στην κάλπη την ψήφο, εκεί που δεν πρέπει ...

  3. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 25/01/2014 18:15:14

    Άς διπλασιάσουν τόν Φόρο Ακίνητης Περιουσίας. Δέν θά πάρουν άλλα 2 δισ. επιπλέον;
    Έτσι θά αποκατασταθούν οι αδικίες πού έγιναν στούς ένστολους, δικαστές καί βουλευτές.
    Νά αδικήσουμε τόν σκληρό πυρήνα τού κράτους;
    Μακριά από εμάς τέτοιες σκέψεις.

    Άς φέρουν καί τόν Γλύξμπουργκ.
    Τουλάχιστον νά βλέπουμε τά λιλιά στίς παρελάσεις καί νά ανεβαίνει τό ηθικό μας.

    Από τά παιδιά μας θά κόβουμε τό φαγητό καί θά τό δίνουμε στούς λεβέντες τού σκληρού πυρήνα τού κράτους.
    Τί νόημα έχει γιά τούς δεινοπαθούντες νά μένουν νηστικοί καί ο σκληρός κρατικός πυρἠνας νά χάσει τά μεγαλεία του;

    Λίγο σεβασμός ρέ παιδιά στόν σκληρό πυρήνα τού κράτους.
    Ο θεός νά σάς κόβει χρόνια καί νά τά προσθέτει στούς σκληροπυρηνικοκρατικούς.

    Ίνσαλλάχ

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Ιαπετός 25/01/2014 18:38:20

      Άχ, Ιαπετέ, άν δεν ήταν τραγικό, πόνος για τόσο κόσμο που σε τίποτε δεν έφταιξε, το κωμικό θα έπινε ταχύτητες σκληρού δίσκου στερεάς καράστασης με πολυ-πολυπύρηνο επεξεργαστή τελευταίας τεχνολογίας. Και μόνο ότι επικαλούνται σε επίσημο νομικό κείμενο "σκληρό πυρήνα του κράτους", με προβληματίζει αφόρητα (άν και δεν έιμαι νομικός). Άραγε έχουν πάει λίγο πιό πέρα από τα συγγράμματα του μεσοπολεμικού Κάρλ Σμίττ;
      Κάποιος πρεπει να τους μιλήσει για τον Ρώλλς, για τον Χάμπερμας...
      Έ, μάλλον και για τον Μοντεσκιέ (πως άραγε βλέπουν τον διαχωρισμό εκτελεστικής, νομοθετικής και δικαστικής εξουσίας;}

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Uncle Stgm 25/01/2014 21:05:47

        διαχωρισμό εκτελεστικής, νομοθετικής και δικαστικής εξουσίας;

        Μάλλον θά αστειεύσαι θείε.

    • fantomas avatar
      fantomas @ Ιαπετός 25/01/2014 20:11:54

      μια χαζή ερώτηση?
      απο το κείμενο του δημοσιευματος καταλαβαίνει κάποιος οτι απο το τελευταίο μνημόνιο ο ''σκληρός πυρήνας τού κράτους (αναφέρομαι μονο στους ένστολους) '' έχασε απο 10 εως 30% των εισοδημάτων του απο άμεσες περικοπές.
      μπορείς να μου πεις ποιος αλλος κλάδος έχασε με το τελευταίο μνημόνιο το ίδιο ποσοστό?

      • SR avatar
        SR @ fantomas 26/01/2014 10:48:33

        Εχασε ο κλαδος των κοροιδων του ιδ.τομεα 20-50% στην καλυτερη και στην χειροτερη εμεινε ανεργος.

        • Κριτική Σκέψη avatar
          Κριτική Σκέψη @ SR 26/01/2014 20:39:48

          Συγνώμη ο ιδιωτικός τομέας δεν ηταν εκείνος που ψήφιζε με χερια και με πόδια Μνημόνιο?
          Ο ιδιωτικός τομέας δεν κατάλαβε ακόμη ότι για κάθε 10 ευρώ κόψιμο στο δημόσιο χάνονται θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα?
          Ο ιδιωτικός τομέας δεν είναι εκείνος που εισηγείται την περικοπή μισθών, ομαδικές απολύσεις, ανασφάλιστη εργασία? Οι ένστολοι φταίνε?
          Οι ένστολοι προσέφυγαν στο ΣτΕ για την αντισυνταγματικότητα των περικοπών και δικαιώθηκαν. ΤΙ ΠΟΙΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ???
          Τα κλέψανε?
          Οι ένστολοι φταίνε που τα αφεντικά του ιδιωτικού τομέα καταστρατήγησαν κάθε έννοια εργατικού δικαίου?
          Τα αφεντικά του ιδιωτικού τομέα (ΟΠΟΙΟΥ ΙΔ.ΤΟΜΕΑ στην Ελλάδα) θ'ελουν να συμπιέσουν το μισθολογικό κόστος στο δημόσιο τομέα για να παίρνουν επιχορηγήσεις και να τις στέλνουν στις OFFSHORE.
          Αν για κάτι πρέπει να μέμφεται ο ιδιωτικός τομέας την κυβέρνηση αυτό είναι οι καθυστερήσεις στη δημιουργία επενδυτικού κλίματος, αλλά και πάλι ΚΑΙ εκεί δεν θέλουμε τις ξένες επενδύσεις για να μην μας φάνε την "πίτα"
          ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!!!!!

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Ιαπετός 26/01/2014 22:02:15

      Ετσι ακριβως είναι. Ακομα κι απ τη σημερινη ΝΔ. Όλα για το σκληρο πυρηνα του δημοσιου, και πατημα στο λαιμο για τον ιδιωτικο τομεα και την ιδιωτικη περιουσια του μεσου Ελληνα.
      Και συντομα ετοιμάζονται και νεες οικονομικες αβαντες και για οσους απ το ....σκληρο πυρηνα δεν πηραν τωρα.
      Κατά τα αλλα ετοιμαζόμαστε για μεγαλο συνασπισμο ...ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ. Ελεος πια ρε παιδια.
      Κι εμεις τα κοροιδα που ειμαστε περιπου 8.000.000 κοσμος και ειμαστε ολοι σε κακα χάλια, , μυαλο ΔΕΝ βαζουμε.
      Για να δουμε....

  4. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 25/01/2014 18:23:39

    Ενστολοι,είναι όρος που χρησιμοποιούν οι πολιτικάντηδες ,τα παπαγαλάκια τους δημοσιοκάφροι και οι πάσης φύσεως κομπλεξικοί ,Ο ΣΩΣΤΟΣ όροςπου αναφέρεται και το Σύνταγμα είναι: Υπηρετούντες στις Ενοπλες Δυνάμεις.

    • Pilot avatar
      Pilot @ ΠΕΛΙΑΣ 26/01/2014 08:23:46

      και τα σωματα ασφαλειας? τι ειναι?

  5. airman avatar
    airman 25/01/2014 21:00:05

    ''Σημαντικές αυξήσεις αποδοχών τόσο για τους εν ενεργεία όσο και για τους συνταξιούχους στρατιωτικούς, αστυνομικούς, λιμενικούς και πυροσβέστες ....''
    Τα παλιά ''καλά'' χρόνια οι ένστολοι υποστήριζαν ότι οι αποδοχές τους ήταν χαμηλές σε σύγκριση με μερίδα των δημοσίων υπαλλήλων, εργαζόμενων στον ΟΤΕ, στη ΔΕΗ, στην ΕΥΔΑΠ και αλλού. Η πραγματικότητα βέβαια ήταν ότι οι αποδοχές των τελευταίων ήταν αδικαιολόγητα υψηλές συγκρινόμενες με τις αποδοχές των ενστόλων και όχι μόνο.
    Τώρα, μετά την απόφαση του ΣτΕ, διαφαίνεται μια τάση οι ένστολοι να πάρουν τη θέση των ''προνομιούχων'' ως ''σκληρός πυρήνας του Κράτους''.
    Τότε οι αποδοχές ''περιφρουρούνταν'' από τους αρχισυνδικαλιστές. Τώρα μια απόφαση του ΣτΕ, η οποία κρίνει περικοπές αντισυνταγματικές, μεταφράζεται (εκ του ασφαλούς) σε ''σημαντικές αυξήσεις'', αφού ακόμα και τα 30 Ευρώ είναι πλέον ένα σημαντικό ποσό, πόσο μάλλον όταν μεταφράζεται σε αύξηση 4% επί μισθού 800 Ευρώ.
    Έτσι που το έφερε η συγκυρία λοιπόν, οι ''ρηγμένοι'' του χθες ενδέχεται να αποτελέσουν τους ''προνομιούχους'' του αύριο, οι οποίοι μάλιστα ανήκουν στο ''σκληρό πυρήνα του Κράτους''.
    Χωρίς ''προνομιούχους'' δεν μπορούμε!

  6. daresome avatar
    daresome 25/01/2014 23:35:53

    Για τις αποδοχές της κας Σακελλαρίου και των λοιπών καλών παιδιών του ΤΧΣ που ανέρχονται σε κατοσταριές χιλιάδες ετησίως, δεν βλέπω να ωρύονται με τον ίδιο τρόπο οι αγαπητοί σχολιαστές. Οι εθνοπατέρες μας πάλι, με τα επιδόματα, τις απαλλαγές, τις ασυλίες, τις δαπάνες κλπ. κλπ. , μας στοιχίζουν 20.000 μηνιαίως. Κι εκεί δεν φαίνεται να υπάρχει ενόχλησις ...

  7. R.I.P avatar
    R.I.P 26/01/2014 11:38:13

    Μάλλον εκλογές έρχονται και ψάχνουν ψήφους απο τον κλάδο αυτόν και βάζουν το Σ.Τ.Ε μπροστά για να μην φανεί η Κυβέρνηση. ''Σκεψη κάνω''

  8. Mariana avatar
    Mariana 26/01/2014 12:34:52

    Κυβερνητικοί, βουλευτές, δικαστικοί και οι φέροντες όπλα, πρέπει να αμοίβονται καλά στις "δημοκρατίες". Οι υπόλοιποι...

  9. Κωστας Τ avatar
    Κωστας Τ 26/01/2014 13:11:12

    Ψυχραιμία σχολιαστές........Ήδη ο Πρωθυπουργός είχε διαπιστώσει την αδικία είς βάρος των στελεχών των ΕΔ-ΣΑ και είχε εξαγγείλει διορθωτική κίνηση... Θυμίζω ότι η απόφαση για μη περαιτέρω περικοπές στο μισθολόγιο των ΕΔ-ΣΑ ελήφθη το βράδυ που αποχώρησε η ΔΗΜΑΡ από την κυβέρνηση....Πιστεύω ότι η απόφαση για τις μειώσεις που κρίθηκε αντισυνταγματική ήταν αποτέλεσμα της απαξιωτικής πολιτικής Βενιζέλου (αυτιστικοί-αντιπαραγωγικοί) με απώτερο σκοπό την υπόσκαψη της αμυντικής ικανότητας της χώρας.......Η αναγκαστική συγκατοίκηση με Βενιζέλο-Κουβέλη δεν έδινε περιθώρια ελιγμού στον πρωθυπουργό.....Υπάρχουν πολιτικές δυνάμεις που όσο και αν μεταλλάχθηκαν,δεν έχουν αποβάλλει το κόμπλεξ της ήττας στον "Εμφύλιο" και έχουν αποστροφή στον όρο ΕΔ-ΣΑ..........Δεν θα μιλήσω για πιλότους,καταδρομείς κλπ,απλά ελάτε στην θέση ενός Αξκού υπηρεσίας της τελευταίας Μονάδας που έχει να βγάλει την νύχτα με 20χρονα παιδιά που κρατάνε όπλα,έχουν πυρομαχικά και έχουν ένα σωρό προσωπικά και οικογενειακά προβλήματα,υποχρεωμένα να εκτελέσουν υπηρεσία μέσα σε αντίξοες συνθήκες,φυλάγοντας προσωπικό - υλικά - εγκαταστάσεις....Όποιος υπηρέτησε καταλαβαίνει τι λέω,δεν πληρώνεται αυτή η κατάσταση.........Στο ερώτημα γιατί πήγες,αφού το ήξερες; Απαντώ ότι πήγα από αγάπη και ποτέ δεν διεκδίκησα το παραμικρό για εμένα,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ....Η ωραιότερη στιγμή ήταν η Ανατολή του Ηλίου που μας έβρισκε όλους καλά και την Μονάδα έτοιμη να λειτουργήσει.......Ο φόρτος εργασίας δεν σου επιτρέπει να ασχοληθείς ούτε με τα απλά οικογενειακά θέματα,αν έχεις όμως πρόβλημα επιβίωσης επακολουθεί η σύγχιση,ο χειρότερος σύμβουλος για όποιον χειρίζεται προσωπικό και όπλα......Δεν είναι επάγγελμα είναι θέση ζωής...........

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Κωστας Τ 26/01/2014 22:07:52

      ΟΚ, αλλα δεν είναι ολοι ειδικες δυναμεις, ουτε πιλοτοι, ουτε σε πυραυλακατους, ουτε στα ΕΚΑΜ. Αυτοι είναι οι λιγοι.
      // Οι περισσοτεροι από εμας υπηρετήσαμε στο Στρατο ξηρας κι εχουμε μια καποια εικονα... το αφηνω εδώ...//

    • nicole avatar
      nicole @ Κωστας Τ 26/01/2014 23:03:12

      συμφωνω απολυτα μαζι σου Κωστα Τ.Ειμαι 10 χρονια παντρεμενη με αξιωματικο της Πολεμικης Αεροποριας και γνωριζω πολυ καλυτερα απο καποιους αλλους πως ειναι να εισαι στρατιωτικος!Επιτελους!πρεπει πια να δικαιωθουν!και οσο για τους προλαλησαντες.... σε μια πιθανη εισβολη οι περισσοτεροι θα κοιταξουν να αλλαξουν χωρα!το βαρος πεφτει στις Ενοπλες Δυναμεις.

  10. Stelios avatar
    Stelios 26/01/2014 21:49:41

    Ο δικός μου ο παπάς πέθανε, ένας να μην μείνει.

    Λαϊκή παροιμία.......

  11. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 27/01/2014 00:23:14

    Ο "σκληρός πυρήνας του κράτους".
    Φαίνεται ότι έχασαν οι Τούρκοι το "βαθύ κράτος", πέρασε υποβρυχίως το Αιγαίο και ήρθε σε μάς, απέναντι.
    Με ελαφρώς παραλλαγμένη ονομασία.
    Άφεριμ κομσουλάρ...

  12. giwrgos avatar
    giwrgos 29/01/2014 20:06:50

    Οταν εμπενα στις ΕΔ οι φιλοι και γνωστοι με ειρωνια μου ελεγαν που πας {ΚΑΡΑΒΑΝΑΣ} τωρα μετα την δικαιωση απο το ΣτΕ παλι εγω φταιω για τους ιδιωτικους ΕΛΕΟΣ σεισμοι λιμοι καταποντισμη παντα οι ΕΔ τρεχουν, για αυτα θα μας πει καποιος τιποτα που αφηνουμε παιδια και οικογενειες.!!!!!!!!!!