Συνδικαλιστές που σαμποτάρουν την χώρα
27/06/2014 08:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συνδικαλιστές που σαμποτάρουν την χώρα

Εν μέσω φουλ θερινής σεζόν, έρχεται χθες το μεσημέρι η ΟΣΥΠΑ (συνδικαλιστές των αεροδρομίων) και κηρύσσει έκτακτη 48ωρη απεργία για την 30/6 και την 1/7.

Πάνω που η χώρα προσπαθεί με νύχια και με δόντια να ορθοποδήσει, έστω και κουτσουρεμένα…

Πάνω που κάποιοι δείκτες άρχισαν δειλά δειλά να παίρνουν μπροστά…

Πάνω που η οικονομία μας αρχίζει να συνέρχεται με κύριο μοχλό της τον τουρισμό…

Τι έρχονται και κάνουν κάποιοι δεινόσαυροι συνδικαλιστές;

Αυτοί που παραμένουν πιστοί σε ιδεοληψίες του … 1982;

Αυτοί που εκπροσωπούν όλα εκείνα τα σάπια φαινόμενα που μας οδήγησαν στο χάος;

Αυτοί που παραμένουν κολλημένοι σε αναχρονιστικές πρακτικές και θεωρίες;

Αυτοί που στην ουσία θέτουν σε κίνδυνο την εργασία και το ψωμί όλων εκείνων που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν;

Αυτοί που ως πρώην ακραιφνείς Πασόκοι έχουν χάσει τη μπάλα, και μέσα στο «αγωνιστικό» τους παραλήρημά, και στο ερωτικό φλερτ τους με τον Σύριζα, κάνουν ότι είναι δυνατό για να πουλήσουν υπηρεσίες στον Αλέξη και στους υπόλοιπους πράκτορες του χάους;

Αυτοί που μέσω της ψηφοθηρίας ελέγχουν έναν κρίσιμο τομέα της οικονομίας μας, δηλαδή τα αεροδρόμια, παίζοντας τους παράγοντες στις πλάτες των ζαλισμένων ψηφοφόρων τους;

Αυτοί που είχαν επί δεκαετίες συνηθίσει να θέτουν όρους … και τα σκυλιά δεμένα;

Που τους έτρεμαν απαξάπαντες, ακόμη και ο πανίσχυρος Ανδρέας Παπανδρέου που τους έκανε όλα τα χατίρια;

Τι κάνουν λοιπόν όλοι αυτοί οι ξεπεσμένοι αριστοκράτες, που αρνούνται να συμβιβαστούν με την πραγματικότητα;

Που δεν μπορούν πλέον να συνδιοικούν;

Σαμποτάρουν τη χώρα. Αυτό κάνουν.

Διότι εν μέσω φουλ θερινής σεζόν, έρχεται χθες το μεσημέρι η ΟΣΥΠΑ (συνδικαλιστές των αεροδρομίων) και κηρύσσει έκτακτη 48ωρη απεργία για την 30/6 και την 1/7.

Για ποιο λόγο;

Τις περικοπές;

Τις απολύσεις;

Τις πολιτικές διώξεις μήπως;

Μπα… επειδή θυμήθηκαν ξαφνικά ότι τα αεροδρόμια μας χρειάζονται «άμεση χρηματοδότηση σε όλο το φάσμα των υποδομών, και μακροπρόθεσμο υλοποιήσιμο σχέδιο ανάπτυξης της αεροναυτιλίας…».

Τι λέτε ρε παιδιά;

Και είναι λόγος αυτός να ρεζιλευτούμε διεθνώς με ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων;

Και μάλιστα, η απόφαση για απεργία δεν ελήφθη (όπως ακούγεται) από κάποια γενική συνέλευση των εργαζομένων, αλλά από δυο τρία άτομα της εκτελεστικής επιτροπής του ΔΣ, τον εξής ένα δηλαδή: τον γνωστό και μη εξαιρετέο πρόεδρο της εν λόγω Ομοσπονδίας με ειδικότητα ξυλουργού παρακαλώ, και ένα δυο κολαούζους του.

Κάνοντας έξαλλο μέχρι και τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών, ο οποίος αν και προερχόμενος από το Πασόκ, αιφνιδιάστηκε αρνητικά από αυτό το σαμποτάζ εις βάρος του, που μάλλον μυρίζει δάχτυλο του Σύριζα στον οποίο προσπαθεί να ενταχθεί πάση θυσία ο ξυλουργός, μέσα στα γενικότερα πλαίσια της υπονομευτικής πολιτικής του συγκεκριμένου μορφώματος, που ακούει Σαμαρά και αφρίζει.

Να τους χαιρόμαστε λοιπόν τους συνδικαλισταράδες μας.

Εξάλλου εμείς τους ψηφίζουμε.

Ο Αερόπληκτος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Naruto avatar
    Naruto 27/06/2014 11:26:17

    Θυμίζει λίγο δεκαετία του '80 τότε που οι εν λόγω συνδικαλισταράδες κατέβαζαν τα ρολά της Ελλάδας για να υποστηρίξουν κάποιους άθλιους δικτάτορες του τρίτου κόσμου . Τότε βέβαια κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ με πλέρια δημοκρατία ,άφθονο σοσιαλισμό , με πολλούς διορισμούς , απίστευτη σπατάλη με διάλυση του κράτους και ολα αύτα με απίστευτα δανεικά που έφεραν την χώρα στη σημερινή κατάντια . Επιστροφή σε εκείνη την κατάσταση σημαίνει απλά ΤΕΛΟΣ .

    • GregA avatar
      GregA @ Naruto 27/06/2014 19:53:15

      Γιατί τώρα ποιος κυβερνά;

  2. airstarter avatar
    airstarter 27/06/2014 11:36:29

    Ντροπή. Τίποτα άλλο. Ντροπή στους Συριζαίους και ντροπή στους Πασοκτζίδες που δεν πηραν ακάμα χαμπαρι τιποτα. Ετσι θα βουλιάξει ο τόπος. Από τα συνδικαλιστικά παιγνιδια.

  3. Wolf avatar
    Wolf 27/06/2014 13:00:07

    Πριν πολλά χρόνια είχαν κάνει απεργία στις ΗΠΑ, με Πρόεδρο τότε τον Ρόναλντ Ρέιγκαν, οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Ο Ρέιγκαν τους έδωσε την ευκαιρία να αλλάξουν γνώμη, γιατί παρέλυσε όλη η χώρα. Όταν όμως είδε ότι ήταν αδιάλλακτοι, μέσα σε μια νύχτα τους αντικατέστησε όλους, σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας, με άνδρες και γυναίκες της πολεμικής αεροπορίας, για ένα διάστημα, μέχρι να προσλάβει νέους ελεγκτές. Δεν διανοήθηκε ποτέ κανένας να το επαναλάβει. Αυτό!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Wolf 27/06/2014 18:55:56

      Δεν χρειάζεται να ανατρέξεις σε περασμένες δεκαετίες και «εξωτικές» χώρες όπως οι ΗΠΑ. Το 2010, Δεκέμβριο μήνα (δηλαδή, ούτε καν μεσούσης της τουριστικής περιόδου) ο Ισπανός πρωθυπουργός Ζαπατέρο (Σοσιαλιστής!), αντιμέτωπος με απεργία των ελεγκτών, εξουσιοδότησε τους στρατιωτικούς να αναλάβουν τα καθήκοντα των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στα ισπανικά αεροδρόμια και καπάκι κήρυξε σε επιστράτευση τους ακριβοπληρωμένους ελεγκτές. Οι οποίοι μάσησαν και γύρισαν στη δουλειά με την ουρά στα σκέλια (κι άν ήθελαν, ας μην γύρναγαν!). Επιπροσθέτως, την ίδια μέρα, η ισπανική κυβέρνηση έβαλε μπρος την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας διαχείρισης των αεροδρομίων!

      • franc avatar
        franc @ ΚΜ 27/06/2014 20:31:24

        .Εκείνο που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι σχολιαστες και που κάνει τη διαφορά με τις άλλες χώρες, είναι οτι, όπως ομολόγησε ο Κώστας Καραμανλής, στην ουσία οι εργατοπατέρες είναι "ιδιωτικοποιημένοι" και μαζί με τους νταβατζήδες εξουσιάζουν πλήρως τη χώρα. Ποιός Θαπατέρο θα τολμούσε να τους ξηλώσει χωρίς να φύγει νύχτα? Και τι να ιδιωτικοποιήσει απο το κράτος αφού ό,τι κρατικό έχει ψωμί, ανήκει σε νταβατζήδες? Ακόμα και τώρα που υποτίθεται οτι "μας υποχρέωσε η τρόικα" να ξεπουλήσουμε και τα "ασημικά" του κράτους, πάλι στους ίδιους νταβατζήδες καταλήγουν και μάλιστα μπίρ-παρά...

        • Fotini avatar
          Fotini @ franc 28/06/2014 01:12:26

          Δικαιώνεις τόν ΚΚ;;; ΥΠΟΠΤΟΝ! :) ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ!

  4. η Dimi avatar
    η Dimi 28/06/2014 17:19:40

    Aρχές Αυγούστου 1981, οι επαγγελματίες ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας των ΗΠΑ (PATCO – Professional Air Traffic Controllers Organization), οι αποκαλούμενοι “crème de la crème” των εργαζομένων. Εν μέσω υψηλής τουριστικής περιόδου, αποτόλμησαν να εκβιάσουν και ν’ απαιτήσουν υψηλότερες αποδοχές: ετήσια αύξηση ≥10,000 δολλάρια ετησίως, μείωση της 5ήμερης εργασίας σε 4ήμερη και, πλουσιοπάροχες συντάξεις με 20 χρόνια εργασίας. Ναι! η “crème de la crème”, Αμερικανική PATCO, ήταν βαριά ασθενής και αθεράπευτα συνδικαλισμένη. Και ποσώς ενδιαφέρονταν για το Πως; Και από Που; θα βρίσκονταν οι οικονομικοί πόροι για να ικανοποιηθούν τα παράλογα αιτήματα των μελών της. Και με απρόβλεπτες τις συνέπειες παγκόσμιας δυσφήμισης, αυτή η κρίσιμη απεργία τους στην αμερικανική οικονομία θα μπορούσε να επιφέρει. Ήδη, η πρώην Πρώτη των Πρώτων TWA, ήταν στα πρόθυρα της οικονομικής κατάρρευσης με απώλειες 30 εκατομμυρίων δολλαρίων, το 1981. Το πακέτο προτάσεων των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, είχε κόστος ±770 εκατομμύρια δολλάρια. Και η κυβέρνηση, μέσω της FAA (Federal Aviation Association – Ομοσπονδιακή Πολιτική Αεροπορία), αντιπρότεινε πακέτο ύψους 40 εκατομμυρίων δολλαρίων, το οποίο, οι large συνδικαλιστές της PATCO, κάθετα απέρριψαν. Οι κύριοι αυτοί όμως, με τη ψευδαίσθηση της μονιμότητας, λησμόνησαν; ότι είναι Ομοσπονδιακοί Υπάλληλοι. Και ότι βάσει του Ομοσπονδιακού Νόμου 1955, τους απαγορευόταν ν’ απεργούν. Τυχόν δε άρνησή τους να συμμορφωθούν, θα είχε ως αποτέλεσμα, την ενός έτους φυλάκισή τους και την επιβολή υψηλού χρηματικού προστίμου. Επειδή όμως ο Ομοσπονδιακός Νόμος 1955 φαίνεται ότι είχε κάπως “χαλαρώσει” και χωρίς νομικές συνέπειες απεργίες του κλάδου είχαν ήδη γίνει, οι κύριοι αυτοί θεώρησαν ότι μπορούσαν και πάλι, στη καρδιά του καλοκαιριού, τη Κυβέρνηση να εκβιάσουν. Ήρθε όμως ο Πρόεδρος Ronald Reagan από τον Λευκό Οίκο, και σε Εθνικό Δίκτυο, τους προειδοποίησε ότι αν εντός 48 ωρών δεν επανέλθουν στις θέσεις εργασίας τους, θα απολυθούν με όλες τις παρελκόμενες συνέπειες (market-talk.net). Προς μεγάλη έκπληξη όλων, το Σχέδιο της Ομοσπονδιακής Πολιτικής Αεροπορίας (FAA), λειτούργησε άψογα. Περίπου 3,000 Διευθυντικά Στελέχη εναέριας κυκλοφορίας, μαζί με άλλα 2,000 μέλη της PATCO (που δεν κατέβηκαν σε απεργία) και 900 άτομα Στρατιωτικού Προσωπικού, ανέλαβαν δράση. Και με εντολή FΑA, οι πτήσεις τις ώρες κυκλοφοριακής αιχμής, μειώθηκαν κατά 50%, για λόγους ασφαλείας. Περισσότερες από 45,000 αιτήσεις έγιναν το επόμενο διάστημα για είσοδο στη Σχολή FAA. Και οι απόφοιτοι της Σχολής Εναέριας Κυκλοφορίας FAA από 1,500 αυξήθηκαν στους 5,500. Οι τότε απεργοί-συνδικαλιστές της PATCO έχασαν τη στήριξη των Αμερικανών φορολογουμένων. 1,200 ελεγκτές επανήλθαν στις εργασίες τους ενώ, 11,000 ανυπάκουοι ελεγκτές όχι μόνον απολύθηκαν, όχι μόνο φυλακίστηκαν, όχι μόνο τις οικονομικές συνέπειες παράβασης του εν λόγω Ομοσπονδιακού Νόμου 1955, πλήρωσαν. Αλλά και τα βιογραφικά τους, στις Μαύρες Λίστες της Ομοσπονδίας καταχωρήθηκαν, έτσι ώστε οι συνδικαλιστές αυτοί, ούτε συστατικές επιστολές να μπορούν να έχουν, ούτε από Ιδιωτικές Αεροπορικές Εταιρείες να μπορούν να προσληφθούν. Ο δυναμικός τρόπος Διαχείρισης αυτής της Κοινωνικο-Οικονομικής Κρίσης από τον Πρόεδρο Ronald Reagan, έπεισε τους Αμερικανούς ψηφοφόρους ότι αυτόν χρειάζονταν για Πρόεδρο (2 φορές Πρόεδρος των ΗΠΑ: 1981-1989), αντί του “αναποφάσιστου” Jimmy Carter: “Ιράν-ΗΠΑ Κρίση Ομήρων” (Πρόεδρος των ΗΠΑ: 1977-1981). Πυγμή και τόλμη αξιώνει η Προεδρία. Ιδιαίτερα με τους παλικαράδες οι οποίοι με χρήμα δημόσιο, πανάκριβο, αυθαιρετούν και κατά το δοκούν τους διακόπτες κατεβάζουν και παγκόσμια την εικόνα της Ελλάδας αμαυρώνουν. Την ώρα που η Ελλάδα, με θυσίες αιματηρές, μάχεται και πασχίζει για την οικονομική της ανάταξη και την επαναφορά της.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.