#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/01/2013 17:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συγκοινωνίες: Μετ' εμποδίων οι μετακινήσεις έως και την Τρίτη



Κλιμακώνεται το απεργιακό μέτωπο στις συγκοινωνίες, αφού οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς-ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, μετρό και τραμ- αποφάσισαν στάσεις εργασίας για τη Δευτέρα και Τρίτη,21 και 22 Ιανουαρίου.

Συγκεκριμένα, τα Σωματεία εργαζομένων στη ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (ΗΣΑΠ, Μετρό, Τραμ), σε κοινή σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι και με τη συμμετοχή του Προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών , Θαν. Λεβέντη, καθώς και του Ανριπροέδρου της ΠΕΠΕ Κων. Γενιδούνια, αποφάσισαν :

*Τη Δευτέρα, 21/1/2013, ηλεκτρικός, μετρό και τραμ θα λειτουργήσουν από τις 08:00 π.μ. έως τις 16:00.

*Την Τρίτη 22/1/2013, στάση εργασίας σε ηλεκτρικό, μετρό και τραμ από τις 12:00 έως τις 16:00.

Παράλληλα, την Τρίτη, στις 11 το πρωί, θα πραγματοποιηθεί εκ νέου κοινή σύσκεψη όλων των Σωματείων των εργαζομένων στις Συγκοινωνίες ,προκειμένου να αποφασίσουν το συντονισμό της δράσης τους.

Σε ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ ΑΕ, καταγγέλλουν την κυβέρνηση και την τρόικα, τόσο για την ισοπέδωση των μισθών τους, «επιβάλλοντας την πέμπτη κατά σειρά μείωση των αποδοχών μας τα τελευταία 2,5 χρόνια»,όπως αναφέρουν, όσο και για τη διάλυση του θεσμού των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, αλλά και την προσπάθεια «να ξεπουλήσουν τη δημόσια περιουσία σε ιδιώτες». Και προσθέτουν πως «η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων και ο συντονισμός με όλους τους εργαζόμενους στις Αστικές Συγκοινωνίες, στους σιδηροδρόμους είναι μονόδρομος για την υπεράσπιση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, τις οποίες η Κυβέρνηση και η τρόικα επιδιώκουν να καταργήσουν».

Εν τω μεταξύ ακινητοποιημένοι θα είναι και αύριο Κυριακή, από την έναρξη έως τη λήξη λειτουργίας τους οι συρμοί του μετρό, λόγω της νέας 24ωρης απεργίας, που προκήρυξε το Σωματείο Λειτουργίας του. Πρόκειται για την τέταρτη συνεχόμενη ημέρα απεργίας του μετρό.

Από την πλευρά της, η κυβέρνηση δηλώνει κατηγορηματική στην εφαρμογή του νόμου. "Η απεργία είναι δικαίωμα των εργαζομένων. Υπάρχουν όρια και όροι. Σε κάθε περίπτωση θα εφαρμοστεί ο νόμος χωρίς εξαιρέσεις" σημειώνουν κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. panos2 avatar
    panos2 19/01/2013 18:24:38

    εχει λεωφορεια
    μπορει να κλεισει το μετρο ενα μηνα?καλο θα μας κανει να περπαταμε
    συμφωνα με τα λεγομενα των εργαζομενων το εισιτηριο θα παει στα 2Ευρω

    η πλακα ειναι οτι τωρα Μετρο εχει απιστευτα κερδη καθε μερα!οχι καθε μηνα αλλα καθε μερα!

    και θελουν να το αυξησουν και αλλο
    αυτη η ηλιθια πολιτικη πρεπει να τελειωσει

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ panos2 19/01/2013 20:44:24

      Μπορείς εσύ να πας με λεωφορείο από Κορυδαλλό στην Αγία Παρασκευή εξυπνάκια;
      Γεμίσαμε εξυπνάκηδες του Σύριζα, που υποστηρίζουν τις πλέον αντικοινωνικές συμπεριφορές άεργων συνδικαλιστών. Βγαίνουν κάτι εκπρόσωποι των εργαζομένων που κρίνοντας μόνο από τις φάτσες, δεν θα τους έβαζα ούτε τον γάτο μου να ταϊζουν όσο λείπω...
      Αν αυτή τη στιγμή απέλυαν από το μετρό ΟΛΟ το προσωπικό και προσλάμβαναν νέο, το 90% του επιβατικού κοινού θα ήταν υπέρ. Αρκετά!

      • Δημήτρης Πολλάτος avatar
        Δημήτρης Πολλάτος @ ΒΙΣ 20/01/2013 13:18:08

        Καλά τα λες αλλά ενοχλείς αυτούς και τα κομματικά στελέχη που από το 2003 έως το 2009 τους τοποθετούσαν σε μετρό και τράμ με το σωρό.

      • Ελλην-1821 avatar
        Ελλην-1821 @ ΒΙΣ 20/01/2013 13:38:15

        Σωστα. Δεν ελουν να μπουν στο ενιαιο γιατι; ολοι εμεις που μπηκαμε. ΑΠΟΛΥΣΤΕ ΤΟΥΣ

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ panos2 19/01/2013 21:16:39

      Kai καμήλες είναι μια λύση..

      • android avatar
        android @ Μεγάλες στιγμές 19/01/2013 22:33:24

        Καταριανοί επενδυτές με καμήλες... τώρα που το λές...

      • lotofagos avatar
        lotofagos @ Μεγάλες στιγμές 20/01/2013 19:37:26

        Μετρο χωρις οδηγους!
        Το Μετρο δεν τιποτα παραπανω απο ενα οριζοντιο ασανσερ. Τα ασανσερ εχουν οδηγους?

    • android avatar
      android @ panos2 19/01/2013 22:37:35

      Το δήθεν ενδιαφέρον για το εισιτήριο είναι μούφα απο τους εργατοπατέρες των μμμ. Η μισθάρα που θα μειωθεί είναι το πρόβλημα. Εσύ τώρα μπορείς να πάρεις και το ποδηλατάκι σου να ανηφορίζεις απο κέντρο προς τα βόρεια για να πας στη δουλειά, μάλλον θα έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο. Δάσκαλος ή κατι παρόμοιο; Εμείς οι υπόλοιποι δεν έχουμε. Γραφικότητες...

      • Ελλην-1821 avatar
        Ελλην-1821 @ android 20/01/2013 13:40:17

        Το δασκαλος που κολαει ρε κομπλεξικε;

        • android avatar
          android @ Ελλην-1821 20/01/2013 18:11:17

          Και το κομπλεξικός δηλαδή που κολλάει;
          Εσύ δάσκαλος είσαι; Αν είσαι και παρεξηγήθηκες ζητάω συγνώμη. Αλλα αν όντως είσαι να σου πω ότι η λέξη "κολάει" δεν υπάρχει. Υπάρχει το κολλάω-κολλώ. Ψάξου λίγο.

          Για να σου φύγει η περιέργια. Ειναι το πρώτο επάγγελμα που μου ήρθε όταν σκέφτηκα την αναλογία πραγματικής δουλειάς με ελεύθερο χρόνο μέσα στις 365 μέρες του ενός έτους. Ίσως να ήθελα να πω καθηγητής σε δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πιθανώς να υπάρχουν άλλα επαγγέλματα με μεγαλύτερη αναλογία. Αλλά αυτό μου ήρθε πρώτο.

          Ξέρω είναι λίγα τα λεφτά. Αλλά έχω αυτή την άποψη για το συγκεκριμένο επάγγελμα γιατί τελειώσα ΠΑΣΟΚικό δημοτικό και γυμνάσιο/λύκειο ανάμεσα στις δεκαετίες 80' και 90'. Να με συμπαθάτε δεν φταίω καταλάβατε;

          • Ελλην-1821 avatar
            Ελλην-1821 @ android 21/01/2013 13:40:34

            κομπλεξικός κατάλαβα

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ android 20/01/2013 14:21:31

        Επειδή οι περισσότεροι δέχτηκαν τις μειώσεις μισθών γιατί είναι αναπαυτικός ο καναπές τους, να μην αντιδράει κανείς στην φτωχοποίησή του. Εξάλλου ξεβολεύει εμάς τους υπόλοιπους. Οι πιο πολλοί εδώ μέσα βρίζουν την Τρέμη και την παρέα της (και καλά κάνουν), αλλά επαναλαμβάνουν τα ίδια επιχειρήματα.

        • android avatar
          android @ Γιώργος 20/01/2013 18:30:50

          Δεν απάντησα ούτε σχολίασα γενικά για τους αγώνες των εργαζόμενων. Απάντησα κάτω απο άλλο σχόλιο που υποκριτικά αναφέρει ότι οι εργαζόμενοι στα μέσα αντιδρούν λόγω αύξησης της τιμής του εισιτηρίου.

          Απο την άλλη δεν μπορώ να μην παραδεχθώ οτι η χρήση ενός κοινωνικού αγαθού όπως τα ΜΜΜ ή άλλων ΔΕΚΟ (πχ ενέργειας), απο εργατοπατέρες που θέλουν να εξυπηρετήσουν τους πολιτικούς ταγούς τους (ή τους εαυτούς τους αργότερα) , λίγο με ενοχλεί. Ειδικά όταν επηρεάζει άμεσα τη ζωή μου.

  2. Δημήτρης Πολλάτος avatar
    Δημήτρης Πολλάτος 20/01/2013 13:12:50

    Προσαρμογές- μειώσεις μισθών έγιναν σε όλο το δημόσιο και περισσότερο στον ιδιωτικό τομέα για όλους τους εργαζόμενους. Με τις διαρκείς απεργίες σε ΗΣΑΠ και ΜΕΤΡΟ οι μόνοι που πλήττονται είναι αυτοί που πληρώνουν από το πενιχρό εισόδημα τους την οικονομική στήριξη των ΜΜΜ. Οι συνδικαλιστές δεν το κατανοούν και δεν ψάχνουν να βρουν άλλης μορφής δραστικότερες διαμαρτυρίες. Οι μετακινούμενες μάζες των χαμηλόμισθων πολιτών χάνουν πολλά από το μεροκάματο τους για να φθάσουν εγκαίρως στην εργασία τους. Οι πολιτικοί που σε αυτούς απευθύνονται οι απεργίες, δεν ιδρώνουν ούτε και θα πάνε καθυστερημένοι στα πόστα τους με αποτέλεσμα την επίπληξη ή και την απειλή απόλυσης. Επειδή οι απεργίες των ΗΣΑΠ /ΜΕΤΡΟ είναι παλιά ιστορία με κάθε μήνα απεργίες από το 1990 δεν έχουν άδικο οι δεκάδες χιλιάδες επιβάτες που κάθε μέρα και περισσότεροι φωνάζουν απολύστε τους πετάξτε τους στην αεργία όχι ανεργία αφού δεν θα τους προσλαμβάνει πουθενά κανένας ιδιώτης και σύνταξη μόνο όταν θα συμπληρώσουν ηλικία και υπηρεσία. Και ιδιωτική τους περιουσία μαγαζί τους να ήταν οι ΗΣΑΠ πάλι δεν θα κατέβαζαν τα ρολά κάθε μήνα δύο τρείς φορές. Με τις διαρκείς απεργίες ταλαιπωρούν καθημερινά ένα και μισό εκατομμύριο εργαζόμενους επιβάτες που χάνουν και από το εισόδημα τους αφού ξοδεύουν για ταξί ή για παρκινγκ και καύσιμα ενώ η κυβέρνηση αντί να λάβει μέτρα, αναλώνει τις ημέρες της μόνο σε λίστες και ψειριζοπόλεμο με το φθ(Σ)ΥΡΙΖΑ. Δεν πάει άλλο. Η υπομονή του επιβατικού κοινού τελείωσε και θα αρχίσουν τα χειρότερα. Ας ξυπνήσει η κυβέρνηση και να αντιληφθεί ότι αν ξεσπάσουν ταραχές και βία ανάμεσα σε κοινωνικές ομάδες, μπορεί να είναι αυτές που θα γκρεμίσουν κυβέρνηση και αντιπολίτευση στο χάος. Φαίνεται απίθανο, αλλά από τα απίθανα και μη υπολογίσιμα αίτια ξεκίνησαν οι κάθε σαρωτικές ανατροπές παγκοσμίως. Αυτό τουλάχιστον παρουσιάζει τεκμηριωμένα η Ιστορία. Τώρα βέβαια τι τα γράφω εδώ μέσα. Στου κουφού την πόρτα.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Δημήτρης Πολλάτος 20/01/2013 17:47:40

      Αν έχετε να προτείνετε άλλης μορφής δραστικότερες διαμαρτυρίες από τις απεργίες, θα ήθελα πολύ να τις ακούσω. Πάντως, όλες οι απεργίες οποιουδήποτε κλάδου διαχρονικά, δημιουργούν το λιγότερο αναστάτωση σε όσους εξυπηρετούνται από την υπηρεσία αυτή. Το θέμα είναι να ρίχνουμε την ευθύνη σε αυτούς που φταίνε, που κατά την άποψή μου είναι αυτοί που κόβουν το μισθό σε σκληρά εργαζόμενους, όπως είναι αυτοί στις συγκοινωνίες. Μην ξεχνάμε ότι για να γίνει μια απεργία δεν αρκεί μόνο να την κυρήξουν οι συνδικαλιστές, που συχνά λοιδωρούνται, αλλά είναι απαραίτητο να συμμετάσχουν και οι εργαζόμενοι, οι οποίοι δεν φαντάζομαι ότι θέλουν να χάνουν μεροκάματα χωρίς να υπάρχει σοβαρός λόγος.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Γιώργος 20/01/2013 21:12:30

        Λοιπόν Συριζαίε μου, άκου: Αν οι ομοϊδεάτες σου δεν ήταν τόσο χοιροειδή και τόσο αντικοινωνικά στοιχεία όσο είναι, θα έκαναν στάση εργασίας μεταξύ 10 και 3 ή 4, ώστε να μπορέσει ο εργαζόμενος να πάει και να επιστρέψει από τη δουλειά του. Αλλά είπαμε, κανείς μέχρι σήμερα δεν έμαθε τη γλώσσα των χοίρων ώστε να επικοινωνεί μαζί τους. Η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια. Οπότε, η μόνη λύση είναι να φύγουν τα εν λόγω κομματο-χοιρίδια και να προσληφθούν άνθρωποι άνεργοι και φιλότιμοι που θέλουν να εργαστούν....

  3. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 21/01/2013 09:45:34

    Στο Λονδίνο πάντως αρκετοί συρμοί του μετρό, κινούνται χωρίς οδηγούς. Μήπως να ψαχτεί λίγο κι εδώ το αρμόδιο υπουργείο;

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Θησειώτης 21/01/2013 11:10:25

      Αν το πουν και αυτό,μετρό θα ξαναεχουμε τον Σεπτέμβριο..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.