#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/06/2013 09:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στο «μάτι του κυκλώνα» οι εκπαιδευτικοί



Οι εκπαιδευτικοί είναι το κύριο πιάτο στο μενού της «κινητικότητας» που έχει παραγγείλει για το δημόσιο τομέα η τρόικα αδημονώντας για το σερβίρισμά του από τους αρμόδιους υπουργούς.

Υποχρεωτικές μετατάξεις σε υπηρεσίες εκτός της δημόσιας εκπαίδευσης προβλέπει το καλύτερο σενάριο που κυκλοφορεί για τους καθηγητές. Το χειρότερο είναι αυτό που συνδυάζει τις υπεραριθμίες με κατάργηση οργανικών θέσεων, στάδιο το οποίο θεωρείται προθάλαμος απολύσεων με όχημα το νέο σύστημα αξιολόγησης δασκάλων και καθηγητών.

Η τρόικα έχει από μήνες στραμμένα τα κανόνια της στα τείχη της δημόσιας εκπαίδευσης. Τα κλιμάκιά της φέρονται πεπεισμένα ότι οι 15.000 σχολικές μονάδες της χώρας «ξεχειλίζουν από ψαχνό». Οι λίστες με τα πλεονάσματα ανά κλάδο βρίσκονται ήδη στα χέρια των δανειστών. Στο στόχαστρο βρίσκονται οι ειδικότητες της Πληροφορικής και της Φυσικής Αγωγής που παρουσιάζουν τα μεγαλύτερα πλεονάσματα. Το Προεδρικό Διάταγμα για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις των εκπαιδευτικών δεν περιέχει πρόβλεψη για την τύχη των ολικά υπεράριθμων, που περισσεύουν στο σύνολο της επικράτειας. Οι μετατάξεις των υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες εκτός εκπαίδευσης συζητούνται ως «αναγκαστική λύση» μέχρι να λειτουργήσει και να αποδώσει το σύστημα της αξιολόγησης, το οποίο έχει προγραμματιστεί να εγκαινιαστεί την επόμενη σχολική χρονιά. Η αξιολόγηση είναι απαραίτητο εργαλείο για να προχωρήσει ο σχεδιασμός συρρίκνωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού. Εν αντιθέσει με την εντύπωση που διατηρούν πολλοί, οι οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών δεν συνδέονται με συγκεκριμένες σχολικές μονάδες. Καθορίζονται ανά κλάδο και μπορούν να αυξάνονται ή να μειώνονται με μία απλή υπουργική απόφαση. Έτσι, στην περίπτωση που αποφασιστεί π.χ. να μειωθούν κατά 1.000 οι οργανικές θέσεις του κλάδου Πληροφορικής, θα πρέπει να υπάρχει ο τρόπος με τον οποίο θα αποκτήσουν ονοματεπώνυμο οι 1.000 καθηγητές Πληροφορικής που θα φύγουν από την εκπαίδευση. Τα συγκεκριμένα ονοματεπώνυμα θα αναζητηθούν στους καταλόγους των μη προακτέων εκπαιδευτικών. Οι πρώτοι κατάλογοι αναμένεται ότι θα συνταχθούν στα μέσα του 2014.

Η τρόικα ασκεί από πέρυσι ασφυκτική πίεση στο υπουργείο Παιδείας, το οποίο προσπάθησε να κερδίσει χρόνο με το εναλλακτικό σχέδιο της αναδιάρθρωσης του προσωπικού. Από τον Νοέμβριο του 2012 που ψηφίστηκε η ρύθμιση για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις το υπουργείο άφησε να περάσουν 6 μήνες για να συντάξει το Π.Δ. που απείλησε να τινάξει στον αέρα τις πανελλαδικές. Οι καθηγητές επιστρατεύτηκαν, ο κίνδυνος για τις εξετάσεις αποσοβήθηκε, αλλά το «σκανάρισμα» των κενών ανά την επικράτεια αποκάλυψε τη βασική δυσκολία για την εφαρμογή των υποχρεωτικών μεταθέσεων: Δεν υπάρχουν κενά. Η αύξηση του ωραρίου των καθηγητών, σε συνδυασμό με τις αυστηρές οδηγίες που δόθηκαν φέτος στις διευθύνσεις για τον υπολογισμό των κενών, δημιούργησε κύματα υπεράριθμων σε όλη τη χώρα. Πρόσθετες ανακατατάξεις στην ανθρωπογεωγραφία της εκπαίδευσης αναμένεται ότι θα προκαλέσουν τα σχέδια του υπουργείου Παιδείας για το Γενικό και το Τεχνολογικό Λύκειο που εκκρεμεί να δοθούν στη δημοσιότητα το επόμενο διάστημα. Η κατάργηση ειδικοτήτων στη δευτεροβάθμια τεχνική εκπαίδευση και οι αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα των Λυκείων θα επηρεάσουν την κατανομή του εκπαιδευτικού δυναμικού.

 

Τριάντα χιλιάδες λιγότεροι μέσα σε μία τετραετία

Οι εκπαιδευτικοί, τους οποίους υποβλέπει η τρόικα ως τον πολυπληθέστερο κλάδο του Δημοσίου, έχουν υποστεί μεγάλη συρρίκνωση τα τελευταία χρόνια. Κύματα συνταξιοδοτήσεων εκδηλώθηκαν υπό την πίεση των αλλαγών στο ασφαλιστικό, ενώ το μαχαίρι στους αναπληρωτές θα κόψει την επόμενη χρονιά το 80% των θέσεων. Από 180.000 το 2008 οι εκπαιδευτικοί βρέθηκαν 4 χρόνια μετά, στο μέτρημα του ενιαίου μισθολογίου, 151.487. Τόσοι εντάχθηκαν στο ενιαίο μισθολόγιο πέρυσι. Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μετρήθηκαν 68.567 μόνιμοι, 3.503 αναπληρωτές και 41 ΙΔΑΧ. Στη δευτεροβάθμια μετρήθηκαν 82.920 μόνιμοι, 99 ΙΔΑΧ και 2.562 με συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Οι Φινλανδοί με το μισό πληθυσμό της Ελλάδας μισθοδοτούν 100.000 εκπαιδευτικούς και επαίρονται ότι διαθέτουν το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ευρώπη.

Γιούλη Μανώλη, στον "Τύπο της Κυριακής"

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φιλελεύθερη Δύναμη avatar
    Φιλελεύθερη Δύναμη 23/06/2013 10:28:32

    Η Ελλάς ξοδεύει τεράστια ποσά για την παιδεία κι έχει την πιο άχρηστη και αγράμματη νεολαία.
    Άμεση ιδιωτικοποίηση παντού στην Παιδεία, ακόμη και στα σχολεία.
    Το Δημόσιο θα γλιτώσει τεράστια ποσά από τη μισθοδοσία των αριστερόφρονων καθηγητών και δασκαλων και ακόμη περισσότερα από τα λειτουργικά έξοδα των σχολικών και πανεπιστημιακών μονάδων, που ταυτόχρονα θα αξιοποιήσει μέσω ΤΑΙΠΕΔ.
    Η παιδεία σήμερα είναι επένδυση κι αν ο γονιός θέλει το παιδί του να μορφωθεί θα πρέπει να επενδύσει σε αυτό με την ατομική του περιουσία.
    Θα υπάρχει ειδική πρόβλεψη για μαθητές που οι γονείς τους είναι κάτω από τα όρια της φτώχειας οπότε και θα φοιτούν δωρεάν καθ'όλη την υποχρεωτική εκπαίδευση(μέχρι και το Γυμνάσιο) σε ειδικά σχολεία που θα επιχορηγούνται από το Δημόσιο και εταιρίες χορηγούς.
    Είναι καιρός να γίνουμε μια σύγχρονη χώρα του 21ου αιώνα με λιγότερο κράτος και περισσότερα ανοιχτά μυαλά που πάντα οδηγούν στην πρόοδο και στη δημιουργικότητα.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Φιλελεύθερη Δύναμη 23/06/2013 14:48:35

      Μάλλον ένα σύγχρονο σκλαβοπάζαρο ονειρεύεστε κ. νεοφιλελεύθερε
      Οι φτωχοί δηλ. μετά το γυμνάσιο μάλλον δεν έχουν καμιά προοπτική ε;
      Και τι ανταλλάγματα θα έχουν οι εταιρείες χορηγοί;
      Θα σφραγίζουν τους μαθητές όπως τα κοπάδια;
      Συγκρατηθείτε λίγο αγαπητέ, γίνεστε αποκρουστικός.
      ΄Οσο για τη νεολαία έχετε δίκιο, είναι τόσο αμόρφωτη που γίνεται ανάρπαστη εκτός Ελλάδας.

      • Τσατσόνι Γαβρόνι avatar
        Τσατσόνι Γαβρόνι @ πολίτης 24/06/2013 09:26:28

        Μάλλον δεν γνωρίζετε εσείς αγαπητέ τι γίνεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μάλιστα στη λυκειακή, αυτή τη στιγμή. Το Δημόσιο Λύκειο έχει πλέον απολύτως απαξιωθεί όχι από το Υπουργείο αλλά από τους ίδιους τους μαθητές οι οποίοι βλέποντας πως έχουν να κάνουν με ανεπαρκείς καθηγητές έχουν στραφεί αποκλειστικά πλέον για την προετοιμασία τους στα ιδιωτικά φροντιστήρια. Ελάτε από τη νέα σχολική χρονιά να σας ξεναγήσω στο Λύκειο του γιού μου σε μια διδακτική ώρα κατεύθυνσης και να δείτε πόσοι μαθητές προσέχουν και πόσοι περιμένουν να τα μάθουν το απόγευμα στο φροντιστήριο.
        Η λύση λοιπόν είναι, ναι στην ιδιωτικοποίηση της παιδείας και αυστηρή αξιολόγηση στο δημόσιο ώστε κι αυτό να λειτουργεί με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.
        Το δημόσιο το είδαμε πως λειτουργεί δεκαετίες τώρα κι ευρέθη ελλειπέστατο.

        • Γιώργος εκπαιδευτικος avatar
          Γιώργος εκπαιδευτικος @ Τσατσόνι Γαβρόνι 24/06/2013 10:57:12

          Τα παιδιά στο σχολείο είναι σε μια τάξη με 20-27 μαθητές. Στο φροντιστήριο είναι σε μια τάξη με 5 μαθητές. Δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει το ίδιο μάθημα.

        • The Despared avatar
          The Despared @ Τσατσόνι Γαβρόνι 24/06/2013 13:25:04

          @Τσατσονι Γαβρονι(ελεος).Ενα παιδί που έχει σωστές βάσεις κανει σωστή χρήση της ύλης και με συνεχείς επαναλήψεις δεν χρειάζεται κανένα φροντιστήριο εγώ προσωπικα είχα περάσει μηχανικός περιβάλλοντος στα χανιά με 17.650 χωρίς κανένα φροντιστήριο στην θέση την δίκη μου υπάρχουν χιλιάδες παιδιά που χωρίς καμία έξτρα ιδιωτική παραπαιδεία έχουν περάσει σε πολλές αξιόλογες σχολές.

        • karasumi avatar
          karasumi @ Τσατσόνι Γαβρόνι 24/06/2013 16:37:42

          Κε τσατσόνι, πόσες είναι οι ώρες κατεύθυνσης που προβλέπει το διδακτικό πρόγραμμα στο σχολείο; Πόσες είναι οι αντίστοιχες ώρες του φροντιστηρίου; Πόση ύλη προλαβαίνει να διδαχθεί στο σχολείο; Μήπως τα βλέπετε πολύ επιφανειακά τα πράγματα;

        • Χριστίνα avatar
          Χριστίνα @ Τσατσόνι Γαβρόνι 25/06/2013 18:54:30

          Ο σκοπός του ενιαίου Λυκείου, και εννοώ μ' αυτό ο θεσμοθετημένος σκοπός με βάση τα νομικά κείμενα, ΔΕΝ είναι η προετοιμασία για τις πανελλήνιες αλλά η "ολόπλευρή ανάπτυξη των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων του μαθητή, καθώς και η προετοιμασία του ώστε να αναλάβει υπεύθυνο ρόλο μέσα στη σύγχρονη κοινωνία.
          Κύρια χαρακτηριστικά του ενιαίου Λυκείου είναι η έμφαση στη γενική παιδεία και στην κοινωνικοποίηση του ατόμου, αλλά και η δυνατότητα που παρέχει για κάθετη και οριζόντια μετακίνηση σε ανώτερες ή σε άλλες ισότιμες βαθμίδες του εκπαιδευτικού συστήματος. " Γι' αυτό λοιπόν, στο Λύκειο δεν γίνεται φροντιστηριακό μάθημα κι όχι επειδή είναι άχρηστοι οι καθηγητές (χωρίς να αρνούμαι φυσικά ότι υπάρχουν και τέτοιοι)

      • Μανώλης Πετράκης avatar
        Μανώλης Πετράκης @ πολίτης 24/06/2013 14:40:07

        Αν έχουν ικανότητες και θέλουν να σπουδάσουν κάτι δημιουργικό (π.χ. μηχανικοί, γιατροί, δικηγόροι) τότε ακόμα και αν οι γονείς ήταν χαραμοφάηδες και δεν προνόησαν θα πάρουν χαμηλότοκα δάνεια από τράπεζες όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο. Αν είναι στουρνάρια ή θέλουν να σπουδάσουν "ιστορία της τέχνης" ή κοινωνικές "επιστήμες", τότε να τους πληρώσει ο μπαμπάς τους. Άμεσες και πλατειές ιδιωτικοποιήσεις παντού, συνταγματική απαγόρευση της λειτουργίας κρατικών "πανεπιστημίων" (για αρχή). Τέλος πια με τα σοβιέτ.

    • camel avatar
      camel @ Φιλελεύθερη Δύναμη 23/06/2013 15:37:24


      Ουτε ο Μενγκελε δεν πιστευε οτι οι φτωχοι πρεπει να εχουν περιορισμο στην μορφωση.Ποσοι στα κεντρικα της ΝΔ εχουν τετοιες αποψεις?Ζητω η νεα δημοκρατικη χρυση αυγη . Μπραβο Αντωνη

      • Εva avatar
        Εva @ camel 23/06/2013 16:08:22

        Εσείς πάλι camel απο που το καταλάβατε οτι το σχόλιο είναι απο τα κεντρικά της ΝΔ? Και ευθύνεται κι ο Αντώνης άμεσα?

      • Τσατσόνι Γαβρόνι avatar
        Τσατσόνι Γαβρόνι @ camel 24/06/2013 09:28:34

        Ποιό περιορισμό στη μόρφωση; Μα σου είπε ότι θα φοιτούν δωρεάν και οι πλούσιοι θα πληρώνουν. Εκτός αν θεωρείς ότι η δωρεάν φοίτηση στο δημόσιο σχολείο είναι για πέταμα.

        • m.s avatar
          m.s @ Τσατσόνι Γαβρόνι 26/06/2013 08:02:49

          @ Τσατσόνι Γαβρόνι (τρολόνι)

          Αν βρίσκαμε τους πλούσιους στην Ελλάδα δεν θα τους βάζαμε να πληρώνουν δίδακτρα αλλά φόρους κανονικούς.
          Μερικοί έχετε πολύ πλάκα που κάνετε το πρόβλημα λύση.

    • Panas avatar
      Panas @ Φιλελεύθερη Δύναμη 23/06/2013 15:46:01

      Καλό αυτό με τα ειδικά δημόσια σχολεία για όσους είναι κάτω από το όριο της φτώχειας. Επειδή, όμως μερικοί εθνομηδενιστές αριστερούληδες μπορεί να αντιτάξουν διάφορα, να πούμε πως οι άριστοι απόφοιτοι αυτών των σχολείων των φτωχών θα παίρνουν υποτροφία για να μη φέρουν το "στίγμα" που θα έχουν οι άλλοι. Να υπάρχει ποσόστωση όμως. Το πολύ 5%. Πτυχιούχους έχουμε αρκετούς, δεν θέλουμε άλλους. Άσε που οι πτυχιούχοι μας φεύγουν εύκολα προς τις χώρες του Βορρά. Αν είναι όμως αγράμματοι ποιος θα τους πάρει... Εδώ θα κάτσουν να συνεισφέρουν με παραγωγικές δουλειές όπως στην Μανωλάδα στην αύξηση του ΑΕΠ της χώρας. Να μη χάνει και λεφτά η χώρα από τους λάθρο. Ντόπιους δούλους δεν έχουμε και πρέπει επειγόντως να αποκτήσουμε...

      ΥΓ. Τρολάρω σήμερα πολύ..., έσφιξαν και οι ζέστες...

      • Τσατσόνι Γαβρόνι avatar
        Τσατσόνι Γαβρόνι @ Panas 24/06/2013 09:29:34

        Εσύ θέλεις ντόποιους δούλους με πτυχία δηλαδή; Να τους έχει χρυσοπληρώσει το δημόσιο πρώτα, έτσι;

        • KOSTAS70 avatar
          KOSTAS70 @ Τσατσόνι Γαβρόνι 24/06/2013 14:10:26

          Σωστά, οι ντόπιοι δούλοι δε χρειάζεται να έχουν πτυχία!

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ Φιλελεύθερη Δύναμη 24/06/2013 11:38:56

      Καλά, εντάξει...
      Πιάσε πρώτα τη "φιλελεύθερη" φοροδιαφυγή, όμως, διότι εγώ δηλώνω περισσότερα από τον Μπόμπολα και τον Κόκκαλη αθροιστικώς!

    • Γιάννης Κωνσταντίνου avatar
      Γιάννης Κωνσταντίνου @ Φιλελεύθερη Δύναμη 24/06/2013 14:50:27

      Δυστυχώς φιλελεύθερε η φιλελεύθερη Δύναμη το επίπεδο των επιχειρημάτων σου είναι το συνηθισμένο ενός δεξιοφασιστοειδούς τάχαμου πολίτη. Από τον τρόπο που αντιπαραθέτεις τα έτοιμα τσιτάτα σου φαίνεται η λογική ων ανθρώπων της φάρας σου. Εσείς κυβερνήσατε με τα πράσινα συνετεράκια σας αυτόν τον τόπο 60 χρόνια και από την πολλή ανάπτυξη τον χρεοκοπήσατε. Η παιδεία σε όλα τα κράτη που θεωρούνται ευνομούμενα θεωρείται κοινωνικό αγαθό το σχολείο που υπάρχει σήμερα εσείς με τις δικές σας πολιτικές επιλογές το στήσατε, εσείς επιλέξατε να βγάζεται παπαγάλους και όχι κριτικά σκεπτόμενους πολίτες αφού κάτι τέτοιοι θα αμφισβητούσαν την συνεχή ανοησία σας και την εκμετάλλευση τους από εσάς. Εσείς φροντίσατε επειδή οι κολλητοί σας το ζήτησαν να πληρώνουν τα παιδιά για να μάθουν την ξένη γλώσσα, όπως και να πληρώνουν για μια σειρά υπηρεσίες που σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο προσφέρονται δωρεάν. Όπου εφαρμόστηκαν οι απόψεις οι δικές σου και των ομοίων σου το αποτέλεσμα ήταν η εγκατάλειψη του σχολείου σε μικρή ηλικία κυρίω και η υποβάθμιση του επιπέδου των κατοίκων αυτών που αδυνατούσαν να πληρώσουν για την εκπαίδευση των παιδιών τους. Άλλα αυτό που πιστεύετε πραγματικά στον κόσμο ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΩΡΦΩΝΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΜΦΙΣΒΟΙΤΕΙ. Τον τρόπο που σκέπτεστε τον έχουν περιγράψει μια χαρά και ο Εριχ Φρόμ και ο Βίλχεμ Ράιχ τελικά εσείς οι δεξιοί ποτέ δεν ξεπερνάτε στη ζωή σας την ψυχική κακοποίηση και τις υποτιμήσεις που δεχτήκατε στην παιδική σας ηλικία

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Φιλελεύθερη Δύναμη 24/06/2013 16:31:33

      Κύριε ή κυρία "Φιλελεύθερη Δύναμη",
      Δεν συμπαθώ καθόλου τον οικονομικό νεοφιλελευθερισμό, απολαμβάνω πάντα τον ειρωνικό τρόπο γραφής, αλλά δεν μου αρέσει να προβοκάρουν με τέτοιο τρόπο τις αντίπαλες με τις δικές μου ιδέες.
      Προτιμώ να τις αντιμάχομαι στα ίσια.

      Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων: Εκτιμώ πολύ τον ΠΟΛΙΤΙΚΟ φιλελευθερισμό παλαιάς κοπής, που είναι αξιόπιστη βάση της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας. Αλλά το να αντιμετωπίζεις Δημόσια αγαθά ως επιχειρηματικές δραστηριότητες, που αποδίδουν μερίσματα και μετοχικά κέρδη (βλ. τιμολογιακές φούσκες) στους "μετόχους" και ¨ομολογιούχους", το θεωρώ άκρως ανορθολογικό. Μετά τις Τράπεζες καζίνο, εμπρός για το σχολείο -καζίνο .

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ Φιλελεύθερη Δύναμη 24/06/2013 17:54:05

      Αλέξανδρε, εσύ? :)

    • Naz avatar
      Naz @ Φιλελεύθερη Δύναμη 20/10/2013 08:42:52

      H "Ελλάς" - Ελλάδα του σήμερα έχει ποσοστό μεγαλύτερο του 30% πτυχιούχων σε ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (TEI/AEI) και παρατηρούμε τη μεγάλη διαρροή αυτών προς το εξωτερικό απ'τα μνημόνια και τις πολιτικές των τελευταίων ετών.

      Είναι συνταγματικό δικαίωμα και υποχρέωση όλων να φοιτούν τουλάχιστον ως το Γυμνάσιο. Η παιδεία ανήκει σε κάθε οικογένεια.

      Η ιδιωτική παιδεία πρωτίστως πουλάει χαρτιά και δευτερευόντως παιδεύει ανθρώπους. Απόδειξη το κακό γνωστικό υπόβαθρο της πλειοψηφίας των αποφοίτων των ΙΕΚ που αποτυγχάνουν στην πιστοποίηση δεν είναι ούτε 50% των φοιτητών... και αυτό ανεβαίνει από ειδικότητες security και βασικών πιστοποιήσεων Η/Υ.

      :)

  2. KOSTAS70 avatar
    KOSTAS70 23/06/2013 12:19:51

    Πέφτω από τα σύννεφα!
    Όταν, πολλοί, γράφαμε ότι επιδικιώκεται η πλήρης εξαθλίωση (οικονομική - κοινωνική και κυρίως μορφωτική) του ελληνικού λαού, τα νεοφιλελεύθερα, ξενόδουλα όρκς μας αποκαλούσαν γραφικούς, τεμπέληδες, συντηρητικούς, οπισθοδρομικούς και άλλα πολλά ωραία.
    Το ζήτημα πλέον είναι: Θα αφήσουμε να γίνει η πατρίδα μας μια νοτιοευρωπαϊκή Ταϊλάνδη;

    • Mihalis avatar
      Mihalis @ KOSTAS70 23/06/2013 16:27:38

      Πρέπει να γίνει μια χώρα με πιο χαμηλά εισοδήματα και πιο χαλαρές εργασιακές σχέσεις από την Ταϋλάνδη, για να μπορούμε να ανταγωνιστούμε με επιτυχία ΚΑΙ την Ταϋλάνδη.

      • KOSTAS70 avatar
        KOSTAS70 @ Mihalis 24/06/2013 14:31:31

        Η οικονομική εξαθλίωση είναι το μικρότερο κακό στην Ταϊλάνδη.

    • Τσατσόνι Γαβρόνι avatar
      Τσατσόνι Γαβρόνι @ KOSTAS70 24/06/2013 09:32:37

      Μα είστε γραφικοί τεμπέληδες συντηρητικοί και οπισθοδρομικοί, αγαπητέ, γιατί δεν αφήσατε καμία από τις μεταρρυθμίσεις του μνημονίου να συμβούν. Κάνατε θεό την ελάσσονα προσπάθεια και τώρα γκρινιάζετε για "νεοφιλελευθερισμό". Αγωνιστήκατε να δυσφημιστούν οι ικανοί και άξιοι που δεν ήθελαν σχέσεις με το δημόσιό σας και την κομματική νομενκλατούρα σας και δεν τους αφήσατε να προκόψουν.
      Και πάλι σήμερα σας φταίει ο "νεοφιλελευθερισμός";
      Αιδώς Αργείοι!

      • KOSTAS70 avatar
        KOSTAS70 @ Τσατσόνι Γαβρόνι 24/06/2013 14:12:48

        Πέρασα με ΑΣΕΠ. Αν έχεις τα προσόντα και τα κότσια δώσε εξετάσεις να δούμε πόσο ικανός και άξιος είσαι! Αλλά, μπα...

  3. Panas avatar
    Panas 23/06/2013 13:11:29

    Ήθελαν να κάνουν και απεργία στις πανελλήνιες γιατί έβλεπαν αυτά που έρχονται οι "αχάριστοι", οι "τεμπέληδες", οι "φροντιστηριάκηδες", οι "άθλιοι"...
    Διάβασαν, πέτυχαν , σπούδασαν, διαγωνίστηκαν ξαναπέτυχαν και νομίζουν πως έκαναν και κάτι σπουδαίο! Θέλουν να ξεπεράσουν και τις καθαρίστριες στον μισθό τα "ψώνια". Λες και ο δάσκαλος για την κοινωνία που θέλουμε είναι και ιδιαίτερα χρήσιμος... Στην ιδανική πολιτεία του Πλάτωνα λένε πως ο δάσκαλος παίζει σημαντικό ρόλο. Ναι, τόσο πίσω είναι και αναμασούν σαχλαμάρες που ειπώθηκαν πριν 2500 χρόνια. Τόσο πίσω...
    600 ευρώ στο Καστελόριζο και πολλά τους είναι... Να αναλάβουν να καθαρίζουν και τις τουαλέτες του σχολείου. Μετά το μάθημα όμως να μην μυρίζουν και σκ@τίλα την ώρα του μαθήματος...
    Η επιστράτευση και η απόλυση ταιριάζει σε όλη αυτή την ξεφτιλισμένη ανθρωπομάζα των εκπαιδευτικών. Διορίστηκαν χωρίς ρουσφέτι και νομίζουν τα "ψώνια" πως αποτελούν κάτι ξεχωριστό. Εδώ θα απολυθούν τα ρουσφέτια στην ΕΡΤ και νομίζουν πως αυτοί θα την βγάλουν καθαρή; Δεν πιστεύω να θέλουν και αποζημίωση... Διαθεσιμότητα και απόλυση. Τέλος. Ας έτρεχαν και αυτοί στους βουλευτές μας, αν ήθελαν καλύτερη μεταχείριση.
    Έχω κάτι καλύτερο γι' αυτούς: Να αρθεί η επιστράτευση στις 30 Ιουνίου που ξεκινούν οι διακοπές τους (αν και αυτοι κάνουν διακοπές 14 μήνες το χρόνο...) και άστους να κάνουν απεργία Ιούλιο και Αύγουστο! Από Σεπτέμβρη επιστράτευση και πάλι για τα σκουλήκια!
    Γιατί αυτό πρέπει σε τρομαγμένους πλαδαρούς...

    ΥΓ. Αν το παραπάνω κείμενο το έγραφα πριν τις πανελλήνιες θα είχα πολλά like από τους κατ' επάγγελμα ανθρωποφάγους. Τώρα, αφού χόρτασαν μπορεί να δείξουν και λίγο κατανόηση...

    • Εva avatar
      Εva @ Panas 23/06/2013 15:02:17

      Το να διοριστείς χωρις ρουσφέτι είναι όντως ξεχωριστό σ αυτή τη χώρα.
      Το να διοριστεις χωρίς αντικείμενο εργασίας, η να είσαι επίορκος δεν σας ενοχλεί καθόλου υποψιάζομαι...

  4. roadrunner avatar
    roadrunner 23/06/2013 14:36:36

    Πως είπατε ; Καθηγητές Πληροφορικής ; Υπάρχουν ακόμη στα σχολεία ;
    Έπρεπε να έχουν ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ως κλάδος, και να έχουν απολυθεί όλοι !
    Μα είναι δυνατόν ;;; Μισές δουλείες έκανε η κ. Διαμαντοπούλου ;
    Μόνο από το Λύκειο κατήργησε την Πληροφορική ;
    Και άφησε ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ώρα την εβδομάδα στο Γυμνάσιο,
    ίσα-ίσα να παράγονται "Ψηφιακά Τούβλα" στα σχολεία ; Απαράδεκτον !!!!
    Δηλαδή, τι εννοείται ακριβώς;
    ότι, ένα παιδί από τα 12 ως τα 18 του χρόνια,
    (δηλ. σε όλη τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση),
    διδάσκεται συνολικά 75 ώρες Πληροφορικής ;;;;
    (25 ώρες άνα έτος x 3 τάξεις Γυμνασίου) ;;;; Τόσες πολλές ;
    Να επιληφθεί πάραυτα η κ. Χριστοφιλοπούλου και να εξαφανίσει αμέσως
    ΚΑΙ από το Γυμνάσιο, ΚΑΙ την πληροφορική ΚΑΙ τους καθηγητές
    και να επιτευχθεί ο πλήρης ψηφιακός αναλφαβητισμός !!!
    Ορίστε μας !!!
    Θέλουν και Πληροφορική τα Ελληνόπουλα ! Θέλουν να έχουν αναμμένη τη φλογίτσα της ελπίδας, ότι θα προλάβουν να πηδήξουν το τραίνο της τεχνολογικής προόδου, της ανάπτυξης, της καινοτομίας !! Τρομάρα τους !

    • Τσατσόνι Γαβρόνι avatar
      Τσατσόνι Γαβρόνι @ roadrunner 24/06/2013 09:42:50

      Όπως ξέρεις (ή μάλλον δεν ξέρεις) το κουμάντο στο Παιδείας το κάνουν οι διάφορες φατρίες-σύμβουλοι που "συμβουλεύουν" τον κάθε νέο υπουργό. Εκεί λοιπόν το κουμάντο το κάνει η μασονική στοά των Φιλολόγων/Αρχαιοπρεπών που επιβάλουν στα παιδάκια του Γυμνασίου να διδάσκονται θέματα στα αρχαία που παλιά διδάσκονταν μεταπτυχιακοί στο πανεπιστήμιο. Και ακόμα και συνάδελφοι φιλόλογοι να αναρωτιώνται στους συλλόγους τι νόημα έχει η διδαχή τέτοιων προχωρημένων θεμάτων από το Γυμνάσιο ακόμα, χωρίς οι κακομοίρηδες να αναρωτηθούν τι δουλειά θα κάνανε και τι σουβλάκια θα τυλίγανε, αν η στοά τους στο υπουργείο δεν παραμύθιαζε τον υπουργό ότι όλα αυτά είναι απαραίτητα.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Τσατσόνι Γαβρόνι 24/06/2013 11:47:02

        Τα Αρχαια Ελληνικα πρεπει να διδασκονται στα Ελληνικα σχολεια. Εδω στο εξωτερικο και αγωνιζονται να μαθουν μπας και διαβασουν κειμενα απ το πρωτοτυπο που ειναι ο διακαης τους ποθος. Η επιλογη της διδακτεας υλης ειναι αλλο θεμα.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Τσατσόνι Γαβρόνι 24/06/2013 11:59:52

        Ούτε γνωρίζω, ούτε με ενδιαφέρει αν υπάρχουν κατακόμβες , στοές, ή σπήλαια, όπου φωλιάζουν και συνωμοτούν, οι σύμβουλοι των Υπ. Παιδείας.

        Φαντάζομαι όμως, ότι η οποιαδήποτε καθεστηκυία τάξη,
        ορθώνει εμπόδια, σε κάθε προσπάθεια αναμόρφωσης/επικαιροποίησης της εκπαιδευτικής πολιτικής,
        για τους εκάστοτε ιδιοτελείς λόγους της, οι οποίοι, πιθανόν συνοψίζονται στον εξής ένα:
        να παραμείνουν αδιατάραχτες οι σχετικές ισορροπίες και κατανομές, μεταξύ συμφερόντων έσωθεν ή όπισθεν, του Υπ.Παιδείας.

        ΟΜΩΣ, κάθε υπουργός Παιδείας, φέρει ακέραια την ευθύνη για τη εκπαιδευτική πολιτική που υλοποιεί.

        Δεν χρειάζονται σύμβουλοι, για να γίνει αντιληπτό, ότι ο ψηφιακός αναλφαβητισμός της μαθητιώσας νεολαίας, συνιστά έγκλημα :
        α) κατά των μελλοντικών προοπτικών ανάπτυξης της οικονομίας ( http://www.antinews.gr/2013/04/18/213138/#comment-1157066, http://www.antinews.gr/2013/01/19/199964/#comment-1114114 ) και

        β) κατά της ίδιας της νέας γενιάς
        (κοινοί κίνδυνοι χρήσης διαδικτύου, ανεξέλεγκτη ιδεολογική-πολιτική-καταναλωτική χειραγώγηση νέων, οπισθοδρόμηση και χαμένες ευκαιρίες, κενό ενημέρωσης, κτλ.).

        Σχετικά με την Πληροφορική θα πρέπει:
        Α) να επανενταχθεί στα Λύκεια (την κατήργησε πλήρως η Διαμαντοπούλου)
        Β) να ενισχυθεί στα Γυμνάσια, οι μαθητές να διδάσκονται από 2 έως 3 ώρες εβδομαδιαία,
        Γ) να τους χορηγείται μετά από εξετάσεις, πανελλήνιας εμβέλειας, Κρατικό Πιστοποιητικό Γνώσης Πληροφορικής (με προσδιορισμένο επίπεδα) (Εδώ θα στεναχωρηθούν λίγο κάποιοι φροντιστηριάρχες που παρέχουν χαμηλού επιπέδου πιστοποιητικά, επί πληρωμή, αλλά, κατά την ταπεινή μου γνώμη, συγκαταλέγονται και αυτοί, στα «αυγά» που πρέπει να σπάσουν…

        Δ) να διαμορφωθούν πλήρη και επικαιροποιημένα προγράμματα σπουδών.

        Ε) να εντοπιστούν διδάσκοντες χωρίς Πτυχία Πληροφορικής, που παρεισέφρησαν μέσω συστήματος ΠΑΣΟΚ στη δημόσια εκπαίδευση (αυτό αφορά όλες τις ειδικότητες).

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Τσατσόνι Γαβρόνι 24/06/2013 12:25:05

        Στο δικό μου σχόλιο, δεν έθεσα δίλημμα μεταξύ Πληροφορικής και Αρχαίων Ελληνικών.

      • apollon avatar
        apollon @ Τσατσόνι Γαβρόνι 24/06/2013 14:59:31

        Εχεις φαντασια, Καλπαζουσα

  5. Εva avatar
    Εva 23/06/2013 14:52:35

    Οι εκπαιδευτικοί ΜΕ ΥΕ διοριζόντουσαν παλιά με την επετηρίδα.
    Αργότερα με ΑΣΕΠ.
    Πλαστά πτυχία δεν νομίζω να έχουν.
    Αντικείμενο εργασίας έχουν.
    Στους αναπληρωτές το πράγμα είναι λίγο θολό βέβαια...
    Ας ρίξουμε καμμιά ματιά στα υπόλοιπα υπουργεία που ο καθένας διόριζε το χωριό του ολόκληρο, χωρίς να πληρούνται τα παραπάνω.
    Και εκείνοι οι υπάλληλοι της βουλής οι αγαπημένοι όλων των κομμάτων-τους ξεχάσαμε αυτους μάλλον....

    • byte avatar
      byte @ Εva 23/06/2013 19:45:07

      Το ξέρετε ότι υπάρχουν 2000 καθηγητές Πληροφορικής χωρίς πτυχίο Πληροφορικής? Ναι άρχισαν να διορίζονται επί υπουργού παιδείας ΓΑΠ το 96 με 300 ώρες σεμινάρια! Όταν μερικοί πτυχιούχοι πληροφορικής είχαν ρωτήσει τον Ευθυμιου το 2003 (υπουργός παιδείας) γιατί συνεχίζουν να διορίζουν καθηγητές Πληροφορικής χωρίς πτυχίο Πληροφορικής με σεμινάρια που διοργάνωνε το υπουργείο(!!) αυτός κυνικά τους είχε πει "Πρέπει να βολέψουμε και τα δικά μας παιδιά".
      Το 2004 η Γιαννάκου έδωσε τέλος σε αυτήν την βιομηχανία διορισμών και προς τιμής της..

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ byte 23/06/2013 23:40:52

        Γνωρίζω περίπτωση αποφοίτου του ΤΕΙ Ιχθυοκαλλιέργειας Μεσολογγίου, που διορίστηκε ως "Καθηγητής Πληροφορικής"-μαϊμού, προσκομίζοντας μια απλή βεβαίωση ότι παρακολούθησε σεμινάρια υπολογιστών. Αυτά επί υπουργίας, του πασόκου Ανθόπουλου...

      • Εva avatar
        Εva @ byte 24/06/2013 10:33:13

        Ομολογώ οτι δεν το ήξερα.
        Αν είναι έτσι όπως τα λέτε τοτε... πίσσα και πούπουλα.

  6. tsol avatar
    tsol 23/06/2013 15:38:38

    Μάλιστα, εμπόρευμα και η παιδεία, εμπόρευμα και η υγεία, εμπόρευμα και το νερό και όποιος έχει καλώς όποιος δεν εχει ας πρόσεχε?? Για ποιο λόγο τότε να πληρώνουμε φόρους?? Για να έχουν συμβούλους οι υπουργοι και οι βουλευτές??

    • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
      ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ tsol 23/06/2013 18:00:14

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!
      Αλλά δυστυχώς αυτό το ΑΠΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ λίγοι καταφέρνουν να το σκεφτούν!

      ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για πολίτες που παρουσιάζονται ως πατριώτες να ΑΦΑΙΡΟΥΝ από το κράτος το δικαίωμά του σε όσα αναφέρεις και να τα παραχωρούν (δήθεν για καλύτερα) στους ΙΔΙΩΤΕΣ (idiots στα αγγλικά).
      Ντροπή και Αίσχος!!

  7. foros1 avatar
    foros1 23/06/2013 17:48:40

    αφιερωμένο στις "φιλελευθερες δυνάμεις" απ'οπου και αν προερχονται:
    " Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. "
    Σύνταγμα της Ελλάδας

  8. Nick avatar
    Nick 23/06/2013 18:32:10

    Βρήκαμε τους κακούς της υπόθεσης. Είναι οι εκπαιδευτικοί, ο πιο προσοντούχος και αξιοκρατικά διορισμένος κλάδος του δημοσίου. Και ο 'πολύς', προοδευτικός κύριος Μανιτάκης, ο οποίος μας ζάλιζε τα αυτιά για ποιοτική αναβάθμιση του δημοσίου, σκόπευε, κατά τα λεγόμενα του κου Τέλογλου, να καλύψει όλη την κινητικότητα με εργαζομένους του υπουργείου παιδείας. Όλα τα ρουσφέτια και τα βύσματα που έχουν... τρουπώσει στο δημόσιο με την αμέριστη υποστήριξη των 'βολευτών', με μοναδικά προσόντα το πτυχίο το Λυκείου, αν δεν είναι και αυτό πλαστό και με πλαστά πτυχία ξένων γλωσσών στο απυρόβλητο. Στο δημόσιο υπάρχουν 200.000 υπάλληλοι απόφοιτοι είτε β'θμιας είτε υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Εμείς όμως, οι Ελληναράδες μάγκες έχουμε τα δικά μας συστήματα. Πρώτα βγάζουμε στη... σέντρα αυτούς που έχουν τελειώσει Πανεπιστήμιο. Ας μην ξεγελιόμαστε. Δεν υπάρχει καμία επιθυμία για δικαιοσύνη ή αξιοκρατία. Είναι και λογικό. Όταν όλο σχεδόν το δημόσιο έχει διοριστεί με βύσμα, οι αβυσμάτωτοι, παρα...μορφωμένοι εκπαιδευτικοί χαλούν την πιάτσα!

  9. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 23/06/2013 18:50:21

    Αν δεν έχουμε εμπεδώσει πως η Παιδεία είναι η μεγαλύτερη και σοβαρότερη Επένδυση μιας χώρας για το μέλλον της και πως το Εκπαιδευτικό Σύστημα είναι αυτό που προετοιμάζει καθοριστικά την Ποιότητα του αυριανού πολίτη, τότε πράγματι κάποιοι έχουν βαλθεί να πεθάνουν τη χώρα! Σε ό, τι έχει σχέση ειδικά με τους συναδέλφους της Πληροφορικής και της Φυσικής Αγωγής, φαίνεται πλέον πως το κτύπημα στην καρδιά της χώρας είναι και δυνατό και απολύτως υστερόβουλο! Διότι τα ελληνόπουλα σήμερα και αυριανοί πολίτες αύριο, θα πρέπει να ζήσουν ξεκομμένα από την κοινωνία της Πληροφορίας, που αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, καθώς και από την ιστορική παρακαταθήκη της Ελλάδας που είπε πρώτη σε όλη την Ανθρωπότητα πως ο υγιής νους κατοικεί σε υγιές σώμα! Και επειδή νοιώθω ντροπή, για κάτι τέτοια ενδεχόμενα, θα πω μόνον τούτο με θλιψη πλέον: « δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα, προσμένουμε ίσως κάποιο θάμα»!

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Aφροδίτη 24/06/2013 11:50:11

      Ακριβως ετσι Αφροδιτη!

  10. ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
    ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 23/06/2013 19:28:40

    Θα ήθελα να ήξερα πόσο είναι διατεθειμένοι εδώ κάποιοι υπερασπιστές των ιδιωτικών σχολείων, να πληρώνουν για τη μόρφωση των παιδιών τους, έστω τη βασική.
    Για να τα υπολογίσουμε:
    Συνολικά έτη σπουδών 2+6+3+3=14 σχολικά έτη (190 εργάσιμες ανά έτος) με 5 έως 7 ώρες διδασκαλίας. Κι αυτό μόνο και μόνο για να πάρει το χαρτί του Λυκείου, έστω και του επαγγελματικού. Αν σκεφτεί κάποιος πόσα πληρώνει για 4-6 ώρες την εβδομάδα για να μάθει το παιδί του Αγγλικά μπορεί να καταλάβει τι τον περιμένει αν τα σχολεία γίνουν ιδιωτικά. Μη μου πει κάποιος για φροντιστήρια, γιατί φροντιστήρια δεν πληρώνουμε από το Δημοτικό και δεν πληρώνουμε για όλα τα μαθήματα του Γυμνασίου και του Λυκείου, εντάξει;
    Αν θέλει να συνεχίσει στην τριτοβάθμια, μαύρο φίδι που τον έφαγε! Φανταστείτε να πληρώσετε όχι για κάποια οικονομική σχολή αλλά για κάποια που έχει εργαστήρια (αυξημένο κόστος), ή ακόμη χειρότερα Ιατρική (πρέπει και να αγοράσουμε τα πτώματα). Αυτά όλα θα ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ στα έξοδα διαβίωσης των φοιτητών. Άρχισαν κάποιοι να αντιλαμβάνονται τι θα συμβεί, ή όχι ακόμα;
    Τελικά αυτό το υπέροχο, καταπληκτικό ιδιωτικό σύστημα θα ευνοήσει εσάς των 600, 800, 1000, 1200 € ή μήπως αυτούς που και σήμερα ζούνε αμέριμνοι με γεμάτα πορτοφόλια και εις υγείαν των κορόιδων;
    Αυτά τα ολίγα για την ώρα...

  11. Γιάννης avatar
    Γιάννης 23/06/2013 19:50:25

    Κυρία Εύα,
    μπαίνω στον πειρασμό να σας ρωτήσω: πώς γνωρίζετε ότι η εκπαιδευτικοί είναι χωρίς αντικείμενο ή επίορκοι; Είστε σε κάποια θέση στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης;
    Προσωπικά είμαι Πληροφορικός και έχω διοριστεί με εξετάσεις στον ΑΣΕΠ.
    Εσείς τι είστε και με ποια ιδιότητα τα λέτε όλα αυτά;

    • Τσατσόνι Γαβρόνι avatar
      Τσατσόνι Γαβρόνι @ Γιάννης 24/06/2013 09:37:25

      Εγώ λοιπόν που ξέρω τι γίνεται στην εκπαίδευση θα σου απαντήσω.
      Αν είσαι Πληροφορικός και διορίστηκες με εξετάσεις στον ΑΣΕΠ, δεν αισθάνεσαι ντροπή που χωρίς ΑΣΕΠ και μόνο με 30 μήνες προϋπηρεσία διορίστηκαν και χιλιάδες άλλοι συνάδελφοί σου;
      Δεν αισθάνεσαι ντροπή που οι περισσότεροι απ' αυτούς την προϋπηρεσία την απόκτησαν με τις ενισχυτικές διδασκαλίες όπου οι ώρες μοιράζονταν στην κομματική πελατεία;
      Δεν αισθάνεσαι ντροπή και θλίψη που την ειδικότητά σου (ΠΕ19 ή 20) την πήραν και θεολόγοι, φιλόλογοι, κοινωνιολόγοι με 400 ώρες σεμινάρια; Δεν αισθάνεσαι ηλίθιος που εσύ μπαίνεις και κάνεις μάθημα και το λαμόγιο ο συνδικαλισταράς στη διπλανή αίθουσα που δεν έχει ιδέα τι είναι CPU τους μιλάει για την πενταήμερη την ώρα της κατεύθυνσης; Δεν αισθάνεσαι κορόιδο που σε βάζουν να κάνεις γραμματειακή υποστήριξη με υπερωρίες την ώρα που οι άλλες ειδικότητες απολαμβάνουν τον καφέ τους; Και άλλα πολλά που θα συνεχίσουν να συμβαίνουν στην εκπαίδευση αν δεν πέσει αξιολόγηση και μαχαίρι.

    • Εva avatar
      Εva @ Γιάννης 24/06/2013 10:30:23

      Δεν καταλάβατε, το αντίθετο λέω.
      Εχω και σχόλιο πιο κάτω.
      Διαβάστε το.
      ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΠΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.
      ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΑ.
      ΚΑΙ ΑΣΕΠ.
      Αναφέρομαι στους επίορκους γενικά.
      Πριν βιαστειτε να απαντήσετε διαβάστε.

  12. byte avatar
    byte 23/06/2013 20:14:26

    Οι πλεονάζοντες πληροφορικοί ΔΕΝ είναι πλεονάζοντες ούτε αργόσχολοι αφού δουλεύουν σε θέσεις που δεν έχει συσταθεί οργανική! (πχ δημοτικά που φέτος προγραμματίζεται η μετάταξή τους, γραφεία και υπουργεία κτλ). Το υπουργείο παιδείας πρέπει να γίνει πιο προσεκτικό και να μην παρασύρεται από καλοθελητές για να μην επαναληφθεί το φιάσκο με την ΕΡΤ
    http://bit.ly/18YjwAw

  13. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 23/06/2013 20:22:17

    Ακριβώς αγαπητέ Nick! Η Εκπαίδευση είναι η μόνη που προσλαμβάνει αποκλειστικά πτυχιούχους και τα τελευταία χρόνια μόνον με γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ! Και παρότι σε άλλους κλάδους του Δημοσίου επενέβησαν οι πολιτικοί και αλλοίωσαν και το διαγωνισμό και τα κριτήριά του και ήρθε και ο κ. Παυλόπουλος να μετατρέψει τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου σε αορίστου με το άρθρο 164, τουτέστιν εξυπηρετήθηκαν οι περισσότεροι εισερχόμενοι εκ του παραθύρου και στους οποίους κλάδους προσλαμβάνονται και με απολυτήριο Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης, στην Εκπαίδευση δεν μπόρεσαν να παρέμβουν. Τούτο που πάει να γίνει τώρα, καταδεικνύει πως η Παιδεία στην Ελλάδα βάλλεται βάναυσα!
    Αλήθεια, όσοι επικαλούνται πως μοχθούν σήμερα για την ανάκτηση της αξιοπιστίας της χώρας και πως μία από τις προτεραιότητές τους είναι η εφαρμογή της αξιοκρατίας, μήπως δύνανται να δώσουν στη δημοσιότητα τα ονόματα, τους τίτλους, τους μισθούς, τη χρονολογία και τη διαδικασία πρόσληψης, όλων των υπαλλήλων της βουλής των Ελλήνων που υπηρετούν σήμερα; Έτσι για να έχουμε να συγκρίνουμε και να αντιλαμβανόμαστε για το τί συμβαίνει σε αυτόν τον τόπο, από πότε και από πού ξεκίνησε ο ξεπεσμός του και από πού θα έπρεπε να ξεκινήσουν την εξυγίανση και τον εξορθολογισμό του Δημοσίου!

  14. Jimakos avatar
    Jimakos 23/06/2013 22:33:29

    Έχετε πολύ πλάκα. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα βγάζει τούβλα , αλλά οι εκπαιδευτικοί είναι οι καλύτεροι, οι παραγωγικότεροι και αξιοκρατικά διορισμένοι.
    Θεμιτό το τρολάρισμα υπερ του επαγγελματός σας, αλλά περάσαμε κι εμεις από σχολεία και ξέρουμε...

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Jimakos 24/06/2013 06:49:26

      Καλά, οι "εκπαιδευτικοί" πρέπει να ζουν σε άλλο κόσμο, τέλειο. Ο εικονικός κόσμος της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ. Φταίνε όλοι, εκτός από τους ίδιους.

    • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
      ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ Jimakos 24/06/2013 07:30:03

      Έχεις πολύ πλάκα.
      Το εκπαιδευτικό σύστημα είναι φυτεμένο από πάνω προς τα κάτω, χωρίς ΠΟΤΕ να ζητηθεί η γνώμη των δασκάλων, των καθηγητών και χωρίς ΠΟΤΕ να μπει ως πρώτη προτεραιότητα το συμφέρον του μαθητή. Και παρ' όλα αυτά βγαίνουν ΠΟΛΛΟΙ καλοί και άξιοι μαθητές διότι πολύ απλά σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ σύστημα καλό ή κακό, ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙ.
      Οι εκπαιδευτικοί πρώτοι απ' όλους λέμε ότι το σύστημα ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ τα παιδιά (όσα θέλουν να μάθουν) και δεν δίνει εναλλακτικές λύσεις στα υπόλοιπα (σε αυτά που δεν θέλουν να μάθουν). Είναι και άλλα πολλά που αν καθίσεις ήρεμα με κάποιον δάσκαλο και τα συζητήσεις θα καταλάβεις τι συμβαίνει και ποιοι φταίνε.
      Εμένα πάντως οι μαθητές μου όταν με βλέπουν στον δρόμο, όσων χρονών και να είναι, με φωνάζουν "γεια σου, δάσκαλε" ή "γεια σας, κύριε". Ποιους άλλους ένας άνθρωπος χαιρετά με σεβασμό ή θέρμη όσο τους δσσκάλους του;

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 24/06/2013 13:07:33

        Έλεος πια με αυτή τη γνώμη των εργαζομένων! Η γνώμη των ειδικών είναι που μας λείπει, ο λαικισμός είναι που μας περισσεύει.

    • KOSTAS70 avatar
      KOSTAS70 @ Jimakos 24/06/2013 08:47:48

      "Το εκπαιδευτικό μας σύστημα βγάζει τούβλα" : Το γνωστό παραμύθι των αποκτηνωμένων νεοφιλελεύθερων, για να ΜΗΝ πληρώσουν στους φουκαράδες εργαζόμενούς τους, που διαθέτουν ΠΟΛΛΑ περισσότερα προσόντα από τους εργοδότες, αυτά που ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ.

      • geothe avatar
        geothe @ KOSTAS70 24/06/2013 09:31:23

        Πραγματικά, από πού προκύπτει ότι τα ελληνόπουλα είναι τούβλα; Κανένας δεν βλέπει τις μεγαλύτερες και σπουδαιότερες ερευνητικές ομάδες στο εξωτερικό που έχουν ένα ή δύο ελληνόπουλα στη σύνθεσή τους; Αυτά από άλλο εκπαιδευτικό σύστημα βγήκαν; Γερμανούς δασκάλους είχαν;

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ KOSTAS70 24/06/2013 13:03:39

        Θες να πεις οτι τα προσόντα που διαθέτουν είναι αποτέλεσμα της εκπαιδευτικής διαδικασίας; Το εκπαιδευτικό μας σύστημα, επί δεκαετίες, ήταν προσανατολισμένο να βγάζει ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ και ειδικότερα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. Για πες μου που είναι ακριβώς το παραμύθι;

    • Ασχετος avatar
      Ασχετος @ Jimakos 24/06/2013 14:13:14

      Ανάθεμα και αν κατάλαβες τι γινόταν στο σχολείο σου. Μήπως στα είχαν πει στο φροντιστήριο και την "έπεφτες" την ώρα του μαθήματος;

      • Jimakos avatar
        Jimakos @ Ασχετος 24/06/2013 15:21:51

        Όταν δεν έχεις τι να πεις κάνεις μια προσωπική επίθεση σε κάποιον που δεν γνωρίζεις και καθάρισες.

        • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
          ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ Jimakos 24/06/2013 16:36:23

          Ακριβώς όπως ΚΑΙ ΕΣΥ!!

          • Jimakos avatar
            Jimakos @ ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ 24/06/2013 17:37:51

            Και που την είδες την προσωπική επίθεση εκ μέρους μου;

    • Χριστίνα avatar
      Χριστίνα @ Jimakos 25/06/2013 19:10:42

      Κι εσύ έχεις πολύ πλάκα αλλά είσαι και πολύ άσχετος περί των θεμάτων της παιδείας. To PISA (Διεθνές Πρόγραμμα του ΟΟΣΑ για την αξιολόγηση των μαθητών) αποδεικνύει ότι τα παιδιά μας βγαίνουν τούβλα όπως λες ξέρεις γιατί; Λόγω του ακαδημαϊκού προσανατολισμού της ελληνικής εκπαίδευσης, όπως διαμορφώνεται από τα Αναλυτικά Προγράμματα.

  15. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 23/06/2013 23:12:11

    Καλά,τό 2011 θεσπίστηκαν τά ἀναμορφωμένα Δημ.Σχολεῖα γιά νά προσφέρουν στά παιδιά περισσότερες γνώσεις ἀπό περισσότερες εἰδικότητες,καί τῶρα θέλουν νά πισωγυρίσουν;
    Αὐτό τό ''τσουνάμι'' εἶναι ἐπόμενο ὅτι θά ἔρθει ᾶπό τή στιγμή πού συγχωνεύθηκαν τόσες σχολικές μονάδες πρίν δυό χρόνια καί ἐπίκεινται καί ἄλλες συγχωνεύσεις...

  16. Πέτρος avatar
    Πέτρος 24/06/2013 09:19:19

    Οι Πληροφορικοί πλεονάζουν μόνο στην εικονική πραγματικότητα των ΜΜΕ.
    Η αλήθεια είναι ότι μόνο στα Δημοτικά υπάρχουν ανάγκες για 1000 παλιά + 300 νέα ΕΑΕΠ + 600 ολοήμερα. Στη δευτεροβάθμια υπάρχουν ανάγκες για άλλους 700-800 σε λειτουργικά κενά. Το σύνολο πάνω από 2500 που σημαίνει ότι στο τέλος θα πάρουν και αναπληρωτές.
    Καταλάβατε τώρα τι θα πει εικονική πραγματικότητα των Μ.Μ. Εξαπάτησης.

    • geothe avatar
      geothe @ Πέτρος 24/06/2013 11:10:56

      Στα Δημοτικά είναι περισσότερες οι ανάγκες αγαπητέ μου για όλες τις ειδικότητες.

  17. geothe avatar
    geothe 24/06/2013 09:37:39

    Οι εκπαιδευτικοί είναι ο μόνος κλάδος που απαρτίζεται από αποκλειστικά επιστήμονες, που διορίζονται μετά από εξετάσεις (όχι διαδικασίες - εξετάσεις) ΑΣΕΠ. Οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις τους δεν γίνονται από το μπάρμπα στην Κορώνη, αλλά από Υπηρεσιακά Συμβούλια, με μοριοδότηση και διαδικασία που γίνεται με Η/Υ. Οι πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν αν οι δύο βαθμίδες (Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια) ενοποιηθούν και έχουν συνεργασία στη διάχυση του προσωπικού. Τα οικονομικά των Σχολείων περνούν από τους Δήμους και είναι οικτρά. Ευτυχώς φέτος ο χειμώνας δεν ήταν σκληρός. Τέλος, για την ιδιωτική εκπαίδευση και όσους μιλάνε γι' αυτήν θα ήθελα πολύ να μου πούνε τι θα γίνει στην εκτός των πόλεων Ελλάδα. Στα μικρά και ολιγοθέσια Σχολεία θα πάει ο άγιος ιδιώτης να επενδύσει ή εκείνα τα παιδιά είναι για τον Καιάδα;

  18. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 24/06/2013 09:52:26

    Οι περισσότεροι καθηγητές πληροφορικής είναι από σεμινάρια του ΕΛΚΕΠΑ
    (ένας τρόπος που είχε ανακαλύψει το ΠΑΣΟΚ να προωθεί δικά του παιδιά)

    Οι πλεονάζοντες 6000 καθηγητές φυσικής αγωγής προέρχονται από την ολυμπιακή παιδεία,γιατί να την πληρώσουν οι υπόλοιποι

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 24/06/2013 16:23:11

      Εμ δεν τα λένε αυτά οι σπουδαγμένοι "εκπαιδευτικοί". Απλά γράφουν με μια αλαζονεία, σαν να είναι οι μόνοι με πτυχίο και επιτυχή συμμετοχή σε διαγωνισμό ασεπ (όχι οι παλαιότεροι φυσικά, αυτοί είχαν μπάρμπα στην...περίφημη επετηρίδα).

      • KOSTAS70 avatar
        KOSTAS70 @ Θησειώτης 24/06/2013 19:22:30

        Πίκρα, πίκρα...

        • Θησειώτης avatar
          Θησειώτης @ KOSTAS70 27/06/2013 10:46:21

          Έχεις δίκιο. Ζηλεύω τις τρίμηνες καλοκαιρινές διακοπές σου.

  19. yianna avatar
    yianna 24/06/2013 12:08:51

    Διάβασα όλα τα προηγούμενα σχόλια με προσοχή. Ερωτώ: Γιατί δεν συμφωνούν όλοι μαζί να στείλουν στα σπίτια τους όσους έχουν διορισθεί εκτός ΑΣΕΠ?
    Μετά ας αξιολογήσουν και αποφασίζουν εάν δεν συμπληρώσουν το μαγικό αριθμό των 150,000 να κρατήσουν τους καλύτερους. Για να τελειώνουμε με τα παραμύθια, τις γκρίνιες, να εφαρμόσουν το νόμο και να ησυχάσουμε και μεις?

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ yianna 24/06/2013 12:12:50

      Γιατί το ΑΣΕΠ δεν υπήρχε πάντοτε. Ήταν αδύνατο να δώσουν εξετάσεις, ΑΣΕΠ, όσοι διορίστηκαν με επετηρίδα, γιατί το ΑΣΕΠ δεν είχε εφευρεθεί ακόμη!

    • foros1 avatar
      foros1 @ yianna 24/06/2013 12:58:51

      με τις φετινές συνταξιοδοτήσεις, οι εκπαιδευτικοι θα ειναι τον Σεπτεμβρη πολύ λιγότεροι απο 150.000.
      ο αριθμος των εκπαιδευτικών δεν μπορει ποτέ να ειναι στατικός.
      διαμορφωνεται συνέχεια αναλογα με τον αριθμό των μαθητών και τις επιλογές τους, τις ασθένειες, τις αδειες κλπ.
      γι'αυτό και οι οποιες υποχρεωτικές αποσπάσεις, τυχον υπεραρίθμων, πρεπει να ειναι προσωρινές.

    • Nick avatar
      Nick @ yianna 24/06/2013 17:21:18

      Γιατί να μη στείλουν στο σπίτι τους όλους όσους έχουν διοριστεί εκτός ΑΣΕΠ, από όλους τους κλάδους του δημοσίου; Πόσοι επιεικώς αγράμματοι έχουν διοριστεί από το παράθυρο ή από τη... μπαλκονόπορτα, με μοναδικό προσόν ένα απολυτήριο λυκείου και μάλιστα όχι πάντα γνήσιο; Ας στείλει πρώτα σπίτι τους αυτούς, και αν παρ' όλα αυτά δεν επιτευχθεί ο στόχος για αποχωρήσεις και διαθεσιμότητες, ας πιάσει και τους απόφοιτους πανεπιστημίων. Μην προσπαθείτε όμως να με πείσετε ότι μια κυβέρνηση, που ενώ το δημόσιο είναι γεμάτο και λαμόγια και αγράμματους, βάζει πρώτο στο στόχαστρο τον πιο μορφωμένο κλάδο, ενδιαφέρεται για κανέναν εξορθολογισμό ή ποιοτική αναβάθμιση. Ούτε φυσικά η τρόικα ενδιαφέρεται. Ο μοναδικός λόγος για τον οποίον στοχοποιείται ο κλάδος των εκπαιδευτικών, είναι γιατί έχει 'ψαχνό', όπως λέει και το παρόν άρθρο.

  20. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 24/06/2013 13:16:51

    Ας μην ταυτίζουμε ορισμένοι από εμάς, τον έλληνα εκπαιδευτικό με τις δύο εκπαιδευτικές συνδικαλιστικές Ομοσπονδίες! Αυτές είναι βέβαιο πως μεταλλάχθηκαν μετά το 1981 επί ΠΑΣΟΚ, τότε που κομματικοποιήθηκαν τα πάντα και καταργήθηκε το ενιαίο ψηφοδέλτιο και στη θέση του άνθισε το σκληρό παραταξιακό, σε σκληρές συντεχνίες και ουδόλως εκφράζουν την πλειονότητα των εκπαιδευτικών.
    Την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του έργου του την πολεμούν λυσσαλέα οι συνδικαλιστές, οι οποίοι είναι οι κοινωνικοί εταίροι - τουτέστιν οι αποκλειστικοί συνομιλητές - της εκάστοτε ηγεσίας του υπουργείου. Αν, επί παραδείγματι, το υπουργείο είχε πραγματική πρόθεση να θεσμοθετήσει μια σοβαρή διαδικασία αξιολόγησης και απευθυνόταν με ένα είδος ερωτηματολογίου σε όλους τους υπηρετούντες στην εκπαίδευση, θα ελάμβανε πολύ διαφορετική απάντηση και ίσως και πολύ εξαιρετικές προτάσεις για τη βελτίωση του αναγκαίου θεσμού. Ο εκπαιδευτικός που έχει δει το σχολείο ως πάρεργο, ασφαλώς και αρνείται την αξιολόγησή του, από τον οιονδήποτε! Ο εκπαιδευτικός όμως που κάνει ευσυνείδητα τη δουλειά του, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και αν αντιδρά και αυτός, είναι γιατί δεν πιστεύει πως ο αξιολογητής του θα έχει επιλεγεί αξιοκρατικά και δεν θα είναι φυτευτός κατόπιν επιλογής από την κομματική πασαρέλα! Γιατί αυτό είθισται μέχρι τώρα, σχεδόν σε όλες τις θέσεις ευθύνης του εκπαιδευτικού μας συστήματος! Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί καταθέτουν την ψυχή τους στο σχολείο, αλλά αυτό δεν φθάνει να αγγίξει τους συνήθεις υπόπτους, που λειτουργούντες ως κομματόσκυλα ανεβαίνουν την κλίμακα του δασκαλοπατερισμού (αδόκιμος ασφαλώς ο όρος και τον κλέβω από το γνωστό εργατοπατερισμό) και κάνουν κουμάντο μέσα από τις συντεχνιακές Ομοσπονδίες, τις διευθυντικές θέσεις και τα υπηρεσιακά συμβούλια!

  21. Ασχετος avatar
    Ασχετος 24/06/2013 14:07:22

    Απάντηση στον KOSTAS70 δεν έδωσες, ούτε κανείς άλλος από τους εξυπνάκηδες που στοχοποιούν ελαφρά τη καρδία τους καθηγητές των δημόσιων σχολέιων. Πάρτε το χαμπάρι, αν όλα παραμείνουν ίδια και απλά γίνουν τα σχολεία ιδιωτικά το μόνο που θα αλλάξει θα είναι το ότι μαζί με τα φροντιστήρια θα πληρώνετε και το σχολείο.

  22. KOSTAS70 avatar
    KOSTAS70 24/06/2013 14:18:28

    Όχι,
    αλίμονο,
    είναι ποτέ δυνατόν,
    αποκλείεται

    τα προσόντα να είναι αποτέλεσμα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Γιατί τι θα απογίνει τότε το νεοφιλελεύθερο παραμύθι περί "τεμπέληδων του Νότου" (που βγάζουν όμως γιατρούς με το τσουβάλι);

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ KOSTAS70 24/06/2013 16:17:42

      Γιατρούς με το τσουβάλι βγάζουν γιατί οι άμοιροι οι γονείς κάνουν το σκ..ό τους παξιμάδι, επειδή θέλουν να στείλουν το γιό ή την κόρη στη ρουμανία και τη βουλγαρία, προκειμένου να πουν ότι έβγαλαν γιατρό. Και φυσικά δεν φταίνε οι εκπαιδευτικοί (όπως πάντα άλλωστε), αλλά το κράτος/σύστημα/κατεστημένο/ οι εξωγήινοι/οι φασίστες/οι αναρχικοί και ότι βολεύει κάθε φορά τους "εκπαιδευτικούς".

      • KOSTAS70 avatar
        KOSTAS70 @ Θησειώτης 24/06/2013 19:18:07

        Μιλάω για απόφοιτους ελληνικών ΑΕΙ. Ποιοι πάνε στο εξωτερικό και γυρίζουν με ύφος χιλίων καρδιναλίων; Αυτοί που τρολλάρουν κατά της ΔΗΜΟΣΙΑΣ εκπαίδευσης!

        • Θησειώτης avatar
          Θησειώτης @ KOSTAS70 27/06/2013 10:44:08

          Σιγά ρε μεγάλε. Προσγειώσου τώρα. Έχω τελειώσει 2 ΑΕΙ+1 μεταπτυχιακό, σε αντικείμενα με φουλ εργαστήρια στην Αθήνα. Σέβομαι τον κόπο και τις σπουδές μου, αλλά δεν κομπάζω λες και είμαι απόφοιτος μίγματος χαρβαρντ-μιτ-στάνφορντ. Συνέχισε τώρα τις τρίμηνες καλοκαιρινές σου διακοπές...

  23. KOSTAS70 avatar
    KOSTAS70 24/06/2013 14:23:33

    Μα τότε, οι ΙΔΙΟΙ, οι σημερινοί κατήγοροι, θα είναι εκείνοι που θα ζητούν ... επιδοτήσεις - επιχορηγήσεις - Πακέτο Ντελόρ υπ' αριθμ. 1358 - ΕΣΠΑ-ΞΕΣΠΑ, για τα ... καημένα τα παιδιά που κινδυνεύουν να μείνουν αγράμματα κτλ. Η "φάμπρικα" να δουλεύει...

  24. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 24/06/2013 14:31:29

    Αφροδίτη όλη η εκπαίδευση στηρίζει τον σύντροφο καρπούζια!!!

    Το ενιαίο ψηφοδέλτιο δεν είναι άποψη Δημοκρατίας,το εκμεταλεύονται οι κομμουνιστές...Δημοκρατία είναι καθένας που ανήκε ή ανήκει σε κόμμα να μην είναι υποψήφιος!Δημοκρατία είναι να υποστηρίζεις εθνική παιδεία,τη μνήμη των ηρώων στα Ίμια ,τους εθνικούς ποιητές και συγγραφείς ,τη γλώσσα και όχι τα δικαιώματα των gay και τη μνήμη του Κεμάλ. Τότε η παιδεία συμβαδίζει με τη Δημοκρατία, στόχος μακρινός

  25. The Despared avatar
    The Despared 24/06/2013 15:16:01

    Ιδιωτική παιδεία=αδιαφάνεια και πρόοδος σύμφωνα με το πορτοφόλι του μπαμπά.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ The Despared 24/06/2013 16:24:54

      Το πρόβλημα είναι ότι το πορτοφόλι του μπαμπά ανοίγει και στη "δημόσια" παιδεία.

      • KOSTAS70 avatar
        KOSTAS70 @ Θησειώτης 24/06/2013 19:26:03

        Δε θα λυπηθούμε και τους φοροφυγάδες!

        • Θησειώτης avatar
          Θησειώτης @ KOSTAS70 27/06/2013 10:47:40

          Έλα ρε τσίου! Όσοι στέλνουν τα παιδιά τους φροντιστήριο, είναι φοροφυγάδες! Φοβερό συμπέρασμα!

  26. billi smart avatar
    billi smart 24/06/2013 22:28:24

    καθηγητης εκανε -μια- ασκηση στους δυο πρωτους μηνες σε ταξη της γ' λυκειου....
    .....θελετε μαλιστα να μαθετε ποια χρονια συνεβη αυτο ??...
    απο το 2003 εως το 2009....καθε χρονο......πηρε συνταξη το σωτηριον ετος 2010 που μπηκαμε στο μνημονιο....αντε γεια.....(το ονομα στην διαθεση του οποιουδηποτε καθως και των επωνυμων καταγγελιων που εγιναν στην τοπικη διευθυνση...)

  27. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 27/06/2013 10:39:47

    Οι περισσοτεροι εκπαιδευτικοι στην Ελλαδα θεωρητικα διοριστηκαν μεσω ΑΣΕΠ ...

    Στην πραγματικοτητα οι περισσοτεροι απο αυτους απλα επιασαν τη βαση στους διαγωνισμους του ΑΣΕΠ και μετα καταφεραν και προσθεσαν διαφορα αλλα μορια οπως προυπηρεσια ως αναπληρωτες σε διαφορες μειονεκτικες περιοχες για ορισμενο χρονικο διαστημα και ετσι διοριστηκαν καποια στιγμη μονιμοι.

    Για να κανει καποιος τον ωρομισθιο η αναπληρωτη επρεπε να εχει μεσο ...

    Οι πινακες διοριστεων ηταν μια κλειστη κλικα στην οποια οι παλιοι ειχαν παντα το προβαδισμα ενω θεωρητικα ειχε καταργηθει η επετηριδα...

    Οι καθαροι διοριστεοι λογω επιτυχιας με βαση τις θεσεις καθε διαγωνισμου ειναι μειοψηφια.

    Μαλιστα για καποιο χρονικο διαστημα ειχε καθιερωθει ο ορος επιτυγχων του ΑΣΕΠ διοτι εγραψε καποιος πανω απο 10 μεσο ορο σε καποιο διαγωνισμο και ολοι αυτοι καταφευγονταςστον Μητροπουλο και Νικολουτσοπουλο κτλ ζητουσαν διορισμο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.