Σταμάτησε την απεργία πείνας ο Ρωμανός - Ομόφωνα δεκτή η τροπολογία που του επιτρέπει να σπουδάζει με «βραχιολάκι»
10/12/2014 15:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σταμάτησε την απεργία πείνας ο Ρωμανός - Ομόφωνα δεκτή η τροπολογία που του επιτρέπει να σπουδάζει με «βραχιολάκι»

Σταμάτησε την απεργία πείνας ο Νίκος Ρωμανός, μετά τη νέα τροπολογία που κατέθεσε την τελευταία στιγμή ο υπουργός Δικαιοσύνης, Χαράλαμπος Αθανασίου και η οποία ψηφίστηκε πριν από λίγο. Η τροπολογία επιτρέπει στους κρατούμενους φοιτητές να παρακολουθούν τα μαθήματά τους με ηλεκτρονική επιτήρηση (βραχιολάκι) από τη στιγμή όμως που έχουν ήδη καλύψει την παρακολούθηση του πρώτου εξαμήνου, με την εξ' αποστάσεως φοίτηση.

Ο υπουργός Δικαιοσύνης είπε ότι «η κυβέρνηση σέβεται και εξασφαλίζει το δικαίωμα στην μόρφωση και για τους κρατούμενους φοιτητές που θέλουν να μορφωθούν. Το εδάφιο που προστίθεται είναι συγκερασμός των απόψεων που από όλες τις πτέρυγες ακούστηκαν και αφορά όλους τους κρατούμενους φοιτητές.

Η λύση είναι σύμφωνη με το δικονομικό μας σύστημα» και πρόσθεσε ότι το νέο εδάφιο αναφέρει ότι «Στους ίδιους φοιτητές μπορεί να χορηγείται άδεια με ηλεκτρονική επιτήρηση χωρίς περιορισμούς του δεύτερους εδαφίου παρ 3 του 282 του Ποινικού Κώδικα εφόσον έχουν παρακολουθήσει το 1/3 των μαθημάτων τους με την εξ αποστάσεως παρακολούθηση».

Τόνισε δε ότι «με την ρύθμιση αυτή και το δικαίωμα στην σπουδή εξασφαλίζεται και η αντεγκλητική πολιτική δεν εξανεμίζεται».

Ομόφωνα δεκτή η τροπολογία

Δεκτή ομόφωνα και κάτω από τα χειροκροτήματα όλων των πτερύγων, έγινε η τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Δικαιοσύνης Χαράλαμπος Αθανασίου.

Νωρίτερα όλοι οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι των κομμάτων είχαν εκφράσει την ικανοποίησή τους για τις αλλαγές στις οποίες προχώρησε ο υπουργός Δικαιοσύνης Χαράλαμπος Αθανασίου, μετά από έντονες διαβουλεύσεις και συζητήσεις και έχοντας συγκεράσει όλες τις απόψεις που εκφράστηκαν.

Την ικανοποίησή της εξέφρασε η κοινοβουλευτική εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Ζωή Κωνσταντοπούλου χαρακτηρίζοντας το αποτέλεσμα της τροπολογίας μήνυμα ελπίδας.

«Αποσύρουμε το αίτημα για ονομαστική ψηφοφορία και θα καλέσουμε το Νίκο Ρωμανό να σταματήσει την απεργία πείνας και δίψας και να μην χαρίσει τη ζωή του. Είναι μια τεράστια νίκη αυτή του Νίκου Ρωμανού και πάνω από όλα είναι της δημοκρατίας και του κοινοβουλευτισμού», επισήμανε χαρακτηριστικά η κ. Κωνσταντοπούλου.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Κώστας Καραγκούνης έκανε λόγο για μια πολύ καθαρή τροπολογία που κάμπτει όλους τους περιορισμούς και καλύπτει και την περίπτωση του Νίκου Ρωμανού καθώς και άλλων φοιτητών κρατουμένων.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Κουτσούκος, αναφέρθηκε στις προσπάθειες που κατέβαλε το κόμμα του, ώστε όπως είπε, να δοθεί άμεσο και απτό αποτέλεσμα και να σταλεί από όλους το μήνυμα ότι πάνω από όλα είναι το δικαίωμα στη ζωή και στη μόρφωση.

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος των ΑΝ.ΕΛ Μαρίνος Ουζουνίδης, μίλησε για ένα καλό τέλος, μετά από μια δύσκολη συζήτηση.

«Η Βουλή έδειξε θεσμική ευθύνη και κοινωνική ευαισθησία. Αγωνιστήκαμε για να υπάρξει σύγκλιση και παρά τις διαφορές μας λύθηκε υπέρ της ζωής το θέμα», επισήμανε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΔΗΜΑΡ Γιάννης Πανούσης.

Για σοβαρή προσπάθεια που έγινε και είχε αποτέλεσμα, μίλησε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε από τους ανεξάρτητους Δημοκρατικούς Βουλευτές και η Ραχήλ Μακρή που μίλησε για λύση του προβλήματος προς τη θετική κατεύθυνση.

Σύμφωνα με τη τροπολογία η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα χωρίς ονομαστική ψηφοφορία, δίνεται η δυνατότητα στους κρατούμενους φυλακισμένους φοιτητές, να κάνουν χρήση των διατάξεων για την ηλεκτρονική επιτήρηση για ένα εξάμηνο με την προϋπόθεση να έχουν παρακολουθήσει το 1/3 των μαθημάτων και των εργαστηρίων κατά τους όρους που ορίζονται με υπουργική απόφαση επί ένα ακαδημαϊκό εξάμηνο.

Η αίτηση για χορήγηση εκπαιδευτικής άδειας με τη χρήση ηλεκτρονικού γεωεντοπισμού, δεν απορρίπτεται από το Συμβούλιο παρά μόνο με ειδική αιτιολογία.

www.imerisia.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΜ avatar
    ΚΜ 10/12/2014 14:14:56

    Προσεχώς, θα ανακαλύψουν ορισμένοι πώς δραπετεύεις και με «βραχιολάκι».

    • Τρελό νερό avatar
      Τρελό νερό @ ΚΜ 10/12/2014 14:25:49

      Σε όλη την Ευρώπη ισχύει το βραχιολάκι. Οι αστυνομικοί να αποσπαστούν από τους χαραμοφάηδες που ''φυλάνε'' και να ειδικευτούν στην ηλεκτρονική παρακολούθηση των κρατουμένων. Κάθε νέο μέτρο, απαιτεί ένα βαθμό ρίσκου. Αυτό όμως είναι το πνεύμα του σύγχρονου Νομοθέτη και της σύγχρονης κοινωνίας. Η ζωή προχωρά. Δεν μένει στάσιμη ούτε γυρίζει ποτέ πίσω.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Τρελό νερό 10/12/2014 14:29:22

        Εύχομαι να ξέρουν καλό σημάδι αυτοί που θα αποσπαστούν γιατί θα τους χρειαστεί...

        • Τρελό νερό avatar
          Τρελό νερό @ ΚΜ 10/12/2014 14:31:54

          Όλα θα πάνε καλά. Θα δείτε. :)

          • GJ avatar
            GJ @ Τρελό νερό 10/12/2014 18:11:35

            Επειδή σε παρακολουθώ να κάνεις κ πολύ το έξυπνο... υπογράφεις ότι φέρεις προσωπική ευθύνη σε πιθανή απόδρασή του ή κάνεις κ εσύ τον πειρατή του πληκτρολογίου?

          • Χαλκιδέος avatar
            Χαλκιδέος @ Τρελό νερό 11/12/2014 03:09:10

            Κι εσύ που το ξέρεις; Βραχιολάκι είσαι;

  2. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/12/2014 14:19:32

    Τα είπαμε, έγκαιρα. Η λύση θα ήταν κάτι τέτοιο - το πρόβλημα τεχνικά και νομικά ειναι λυμένο προ πολλού σε σοβαρές χώρες. Πολιτικές υπεκφυγές ("ξεφύλλιζαν μαργαρίτα" άν πρέπει να φανούν "σκληροί ή ευσπλαχνικοί") και θεσμικές παλινδρομήσεις (αντί να εναρμονίσουν τους Κανονισμούς με το Κοινοτικό Δικαιο ως ώφειλαν, αυτοσχεδίασαν ως συνήθως μόλις το 'σκασε ο Χριστόδουλας) δημιούργησαν ΚΑΙ ΑΛΛΟ πρόβλημα εκ του μη όντος.

  3. Τρελό νερό avatar
    Τρελό νερό 10/12/2014 14:21:11

    Σημασία έχει να συνεννοούμαστε στα αυτονόητα. Κερδίσαμε όλοι, γιατί κέρδισε η ζωή.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Τρελό νερό 10/12/2014 14:22:30

      Άν δεν την στερηθεί κάποιος από τα Καλάσνικωφ της «απαλλοτρίωσης»...

    • tpe avatar
      tpe @ Τρελό νερό 12/12/2014 07:31:48

      Σοβαρά; Χάσαμε ΟΛΟΙ γιατί το "κράτος" έδειξε πόσο κουρέλι είναι. Ένα μάτσο αναρχικοί, κλέφτες και δολοφόνοι εν αναμονή, με βύσμα στα "κανάλια" εκβίασαν τη Βουλή. Μπράβο στους 3 που καταψήφισαν. Κρίμα που δεν μπορώ να τον ψηφίσω τον Άδωνι.

  4. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/12/2014 14:22:25

    Και να τσακιστούν να πιάσουν τον Χριστόδουλα, γιατί εκείνη η "δραπέτευση" μυρίζει άσχημα. Μήπως βολικά ξεπόρτισε ο "τσάκαλος", για να φοβούνται τα κοτόπουλα και να μείνουν στο κοτέτσι;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Uncle Stgm 10/12/2014 14:27:50

      Και μετά λες ψεκασμένους τους αντιμνημονιακούς...

  5. karenin avatar
    karenin 10/12/2014 14:40:08

    ... και κάπου εδω πρέπει να τελειώνουν οι αντιπαραθέσεις για το θέμα, και ο καθενας ας βγάλει τα συμπερασματά του , είναι καιρος να στραφεί η κοινή γνωμη σε άλλα θέματα και αλλες κοινωνικές ανάγκες που αφορούν και περισσότερο κόσμο.

  6. iconology2009 avatar
    iconology2009 10/12/2014 14:53:01

    Πολύ χαίρομαι κι εγώ με την εξέλιξη και συγχαρητήρια σε όλους όσους συνέβαλαν σ'αυτό-φαίνεται πως πραγματικά ήταν ΟΛΟΙ!

  7. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 10/12/2014 15:07:40

    Αυτό ήταν το δίκαιο. Μπράβο σε όλους όσοι συνέβαλαν στη σωστή ρύθμιση. Tέλος καλό, όλα καλά.

  8. Ντάμα Σπαθί avatar
    Ντάμα Σπαθί 10/12/2014 15:14:12

    Αυτό το ''ομόφωνα'', θα ήτανε σωτήριο να το συνηθίζαμε όλο και συχνότερα.

  9. anti avatar
    anti 10/12/2014 16:00:12

    Άλλο ένα θετικό νέο, μετά το νέο για τις επερχόμενες εκκλογές.

  10. Nick63 avatar
    Nick63 10/12/2014 17:12:32

    Στη περίπτωση που (αποπειραθεί να) αποδράσει θα ξέρει ότι έτσι παίρνει στο λαιμό του συντρόφους και λοιπούς συγκρατούμενούς του, αποκλείοντας τους από τα σχετικά ευεργετήματα. Θα τολμήσει μια τέτοια ενέργεια η οποία στην ουσία, αφενός θα καθαγιάζει το "φιλεύσπλαχνο" σύστημα και αφετέρου θα στραφεί εναντίον του;

  11. ΙΚΟ avatar
    ΙΚΟ 10/12/2014 17:18:18

    Πρόκειται για νίκη του πρώτιστου αγαθού της ζωής και της ανεκτικής, ανεξίκακης και μεγαλόθυμης Δημοκρατίας.

  12. Μικρός Νικόλας avatar
    Μικρός Νικόλας 10/12/2014 17:41:15

    Έτσι μπράβο!! Δεν μας περισσεύουν τα εικοσάχρονα για να τα θυσιάζουμε στο βωμό της γραφειοκρατίας και της στενομυαλιάς. Μπράβο σε όλους τους. Και στους 300 και στον ΠτΔ.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Μικρός Νικόλας 10/12/2014 19:05:10

      Βέβαια, τέτοια ἀναρχοβλαστάρια χρειάζεται ἡ ἀριστερή "δημοκρατία" σας!! Κομμένη, ραμένη στά μέτρα σας!

      • Stormy Night avatar
        Stormy Night @ Φωτεινή 10/12/2014 20:25:55

        Εμείς τα χρειαζόμαστε ΟΛΑ τα βλαστάρια μας. Εσείς που δεν ζείτε στην Ελλάδα και αισθάνεστε περισσότερο κομματικοί φανατίκλες παρά Έλληνες, μπορείτε να χωρίζετε ακόμα και τις Δημοκρατίες σε δεξιές και αριστερές. Σαν πεισματάρικο οκτάχρονο μιλάτε ώρες ώρες βρε Φωτεινή! Ανώριμα κι επιπόλαια.

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Stormy Night 10/12/2014 22:13:53

          Βρωμᾶ ἀριστερίλα ἡ ῾Ελλάδα ἀπό τό 81 καί μετά! Μοναδική στήν Εὐρώπη μέ ἀριστερίστικη νοοτροπία καί καπιταλιστικά κουτάλια.

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Φωτεινή 10/12/2014 22:26:03

            To βραχιολάκι εντοπίζει τον Χ αδειούχο προτού πυροβολήσει ή κατόπιν εορτής ;

          • Ποταμίσιος Χάνος avatar
            Ποταμίσιος Χάνος @ Φωτεινή 11/12/2014 13:25:45

            Μανταλάκι στη μύτη γι αυτούς που ενοχλούνται. Να εισηγηθούμε και τη δωρεάν του χορήγηση αν δυσκολεύεστε να τα προμηθευτείτε.

  13. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 10/12/2014 17:47:10

    Εμπρός για νέα απεργία πείνας για να του επιτραπεί να συμμετέχει στις Γενικές συνελεύσεις του συλλόγου φοιτητών και να τοποθετείται για την ένοπλη πάλη και τις απαλλοτριώσεις χρημάτων από τις τράπεζες με καλάζνικοφ.

  14. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 10/12/2014 17:48:36

    Εμπρός τώρα να σπουδάσει και ο Βλαστός.

    • Μαύρος Πητ avatar
      Μαύρος Πητ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 10/12/2014 18:04:10

      Oυάου! Τον ανεβάζεις πάρα πολύ ψηλά τον πήχη εσύ. Ξέρει να γράφει το όνομά του σωστά ο κ. Βλαστός άραγε; Άμα το μάθει και εισαχθεί ωστόσο και σε σχολή, αυτό θα σημαίνει οτι ο Κορυδαλλός του έκανε πολύ μεγάαααλοοοο καλό! Για να δούμε. Ξέρεις κάτι;

    • iconology2009 avatar
      iconology2009 @ ΣΟΝ ΠΕΝ 10/12/2014 18:22:36

      Δεν είναι ίδια περίπτωση ο Ρωμανός. Έχει ένα τραυματικό βίωμα που του το προκάλεσε σε μια τρυφερή ηλικία, εντελώς αναίτια το κράτος-το παιδί έτσι θα το βλέπει, δεν μπορούμε αυτό να το αλλάξουμε τώρα, όταν το ίδιο ωριμάσει μπορεί να κάνει τη σωστή ανάλυση- μέσω ενός ανεγκέφαλου λειτουργού του. Τού οφείλεται διαφορετική μεταχείριση, ακόμη και αν παραδεχόμαστε ότι το έγκλημα του είναι βαρύ. Νομίζω ότι ακριβώς αυτό ήταν που πρυτάνευσε και έκανε ακόμη και κορυφαίους θεσμικούς λειτουργούς να ασχοληθούν με τη περίπτωση του. Δεν νομίζω ότι θα τόκαναν ποτέ για κανένα Βλαστό ή Ξηρό αυτό.

      • tpe avatar
        tpe @ iconology2009 12/12/2014 07:35:24

        Τι λες; Σοβαρά; Για κοίτα ρε παιδάκι μου τι γίνεται με "σοβαρές" καταστάσεις... Φαντάζομαι το ίδιο θα έλεγε κάποιος και τα ορφανά; Ρε τι λέτε; Πάτε καλά; Αν έχει πρόβλημα να πάει σε ψυχολόγο. Κάθε φορά που ανοίγετε ένα τέτοιο "θέμα " οι αριστεροί μας δείχνετε πόσο ανεγκέφαλοι είστε.

  15. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 10/12/2014 17:51:01

    Παλαιοκώστα δεν περνάς από τον Κορυδαλλό. Τζάμπα κρύβεσαι. Θα πάρεις και ένα πτυχίο για μια δύσκολη ώρα. Μη φοβάσαι για τις εξετάσεις. Ποιος καθηγητής θα σε κόψει; Φωτιά στα μπατζάκια του θα βάλει;

  16. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 10/12/2014 17:51:15

    Η κυβέρνηση αποφάσισε το αναμενόμενο. Έκανε το πρώτο βήμα και θα επιτρέψει στον Ρωμανό να σπουδἀσει όπως ο κάθε νέος άνθρωπος δικαιούται. Μένει τώρα ό Ν.Ρωμανός να κάνει το επόμενο βήμα που θα είναι να αποκηρύξει τις επαναστατικές,αντιεξουσιαστικές και αντιεκπαιδευτικές ιδέες, του,να αφιερωθεί απρόσκοπτα στις σπουδές του,για να εκμεταλλευτεί στο τέλος τους δημιουργικά τη μόρφωση που θα αποκτήσει,πρός όφελος πρώτα του ιδίου και ύστερα της κοινωνίας. Το κράτος πάντως,του δίνει την ευκαιρία...

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Κυθήριος 10/12/2014 18:31:48

      το έκανε ήδη...Ζήτω η αναρχία μας είπε. Αντε με το καλό να στείλουμε και τους παιδεραστές στα μαθήματα... Ως συνήθως φτιάξαμε έναν νόμο για να εξυπηρετηθεί ένα άτομο και σε λίγο καιρό θα ψάχνουμε πάλι τροπολογίες.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ ορεσείβιος 10/12/2014 18:37:08

        Αν πεί ευχαριστώ,χαλάλι του... Τα χάλια μας...

        • Κίττυ avatar
          Κίττυ @ Κυθήριος 10/12/2014 19:35:35

          Ο Ρωμανός κατάφερε το ακατόρθωτο... ένωσε όλους τους πολιτικούς μας σε μια ψηφοφορία.... κι έτσι κέρδισε η ζωή, η ανθρωπιά κι η δημοκρατία.... Αυτό το παράδειγμα πρέπει, να ακολουθήσουν οι πολιτικοί μας και τα κόμματα και στην ψηφοφορία για τον ΠτΔ, για να κερδίσει όχι μόνο ένας πιά, αλλά όλοι όσοι τόσα χρόνια υποφέρουμε σε τούτη την έρμη, την μοναδική χώρα! Αντιληπτό ή πρέπει πάλι ο Ρωμανός, να βάλει τις φωνές;;;

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Κίττυ 10/12/2014 21:47:22

            Διάβασες το ''Μανιφέστο'' του μετά το τέλος της απεργίας πείνας; Τέτοιες ''φωνές'' δεν ενώνουν,αναγκάζουν...

          • Κίττυ avatar
            Κίττυ @ Κυθήριος 10/12/2014 21:59:19

            Αγαπητέ Κυθήριε, κάποιος να τους αναγκάσει, να καταλάβουν την κρισιμότητα βιωσιμότητας της πλειοψηφίας των συμπολιτών μας, δεν είναι αυτό που χρειάζεται τώρα;;;

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Κίττυ 10/12/2014 22:20:31

            Ναί,δε διαφωνώ.

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ Κίττυ 11/12/2014 00:45:48

            Αγαπητή Κίτυ Τι θαλεγες να προτείνουμε στους βολευτές μας να ψηφίσουν τον Ρωμανό για πρόεδρο της δημοκρατίας;!! (χωρίς σχόλια παρακαλώ)

        • Naruto avatar
          Naruto @ Κυθήριος 10/12/2014 20:07:34

          Μόλις συνέλθει το παιδί να του στείλουμε και έναν εξορκιστή γιατι γυάλιζε το μάτι του και μου φάνηκε κομματάκι δαιμονισμένο και να δεις που μετά θα πανε ολα καλά .

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Naruto 10/12/2014 20:44:53

            Λές γι' αυτό να πήγε ο πατέρας του στον Ιερώνυμο;...

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ ορεσείβιος 10/12/2014 19:08:47

        "Ζήτω η μαχητική αναρχία", είπε. Έχει τρομερή διαφορά. Ήττα της δημοκρατίας το σημερινό.

    • MCA avatar
      MCA @ Κυθήριος 10/12/2014 21:01:04

      Κυθήριε το τι πιστεύει ο καθένας είναι δικό του πρόβλημα. Αρκεί να μην προβεί σε παράνομες πράξεις.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ MCA 10/12/2014 21:44:01

        Σωστά,το παιδί αυτό νομίζω όμως, ήδη έχει προβεί.

        • MCA avatar
          MCA @ Κυθήριος 10/12/2014 22:55:07

          Για αυτές είναι στην φυλακή.

  17. MCA avatar
    MCA 10/12/2014 18:02:29

    Ευτυχώς όλα πήγαν καλά.

  18. Bixiou avatar
    Bixiou 10/12/2014 18:22:07

    Χαιρομαι και εγω για την ληξη της απεργιας πεινας και την τροπολογια. Πλην ομως παρατηρω: "Στους ίδιους φοιτητές ΜΠΟΡΕΙ να χορηγείται άδεια με ηλεκτρονική επιτήρηση χωρίς περιορισμούς του δεύτερους εδαφίου παρ 3 του 282 του Ποινικού Κώδικα εφόσον έχουν παρακολουθήσει το 1/3 των μαθημάτων τους με την εξ αποστάσεως παρακολούθηση». ΜΠΟΡΕΙ να χορηγειται. Οχι ΘΑ χορηγειται. Αυτο σημαινει οτι τον τελικο λογο τον εχει παντα ο ειδικος εφετης ανακριτης οταν βρισκεται σε εξελιξη ανακριση για θεματα τρομοκρατιας.

  19. panas avatar
    panas 10/12/2014 18:50:29

    Σωστή η αντίδραση της δημοκρατίας για τους λόγους που αναφέρει και ο ΙΚΟ παραπάνω. Να ασχοληθούμε με πιο ουσιαστικά θέματα τώρα. Μακάρι νέος αυτός άνθρωπος να ξεκαθαρίσει κάπως τις σκέψεις του και να δει την πραγματικότητα χωρίς τα θολά ιδεολογήματα με τα οποία έχει μπλέξει...

    • ΙΚΟ avatar
      ΙΚΟ @ panas 10/12/2014 19:07:25

      Μακάρι να γίνει αλλά είναι εξαιρετικά δύσκολο να επουλωθεί το τραυματικό σοκ που υπέστη ως δεκαπεντάχρονο παιδί, να ξεψυχάει ο κολλητός του φίλος, στην αγκαλιά του, από την σφαίρα ενός "παράξενου" εκπρόσωπου των Αρχών.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ ΙΚΟ 10/12/2014 19:45:30

        Σιγά τό μελόδραμα, δέν ἀντέχω ἄλλες συγκινήσεις. :)

        • ΙΚΟ avatar
          ΙΚΟ @ Φωτεινή 10/12/2014 19:55:53

          Μελόδραμα το βρίσκεις, Φωτεινή;. Λυπάμαι.

          • F?te??? avatar
            F?te??? @ ΙΚΟ 10/12/2014 20:11:26

            ᾿Εγώ νά δῆς πώς λυπᾶμαι γιά τήν κατάντια τῆς Πατρίδας μου! Ζήτω ἡ ἀναρχία φώναζε καλλίτερα, νά σέ καταλάβω.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ F?te??? 10/12/2014 22:39:51

            Βροντοφωνάζω: Ζήτω η Δημοκρατία!!!

      • tpe avatar
        tpe @ ΙΚΟ 12/12/2014 07:40:15

        Οι γονείς, φαντάζομαι, συντετριμένοι κι αυτοί ήταν όλοι πάνω από το "παιδί" με γιατρούς, ψυχολόγους με με με Εξάλλου, ως γνήσιοι αριστεροί λεφτά είχαν. Κατακαϊμένη πατρίδα...

  20. Eva avatar
    Eva 10/12/2014 19:50:13

    Σωστή η απόφαση. Οσοι παρακολουθήσαμε τη συζήτηση δεν αποφύγαμε μια ακόμη κακοστημένη συριζαίικη παράσταση με υστερίες.

  21. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 10/12/2014 19:50:44

    -τι κρίμα να άγεται και να φέρεται η ελληνική κοινωνία από μια δράκα απροσάρμοστων. -έϊ, εκεί στον συ.ρι.ζα., δεν βρέχει.Ο Ρωμανός είναι που σας φτύνει.

  22. Θόδωρος 17.06.201? avatar
    Θόδωρος 17.06.201? 10/12/2014 19:57:58

    Ο Ρωμανός είναι που υψώνει τη γροθιά του στη φώτο/video? Στέκεται όρθιος μετά από 30 μέρες απεργία πείνας?!... Και μπορεί και φωνάζει? Ρε μπας και όλο αυτό ήταν δούλεμα κανονικό?? Μήπως ζούμε σε παραμύθι και δεν το 'χουμε πάρει χαμπάρι? Μετά πάντως που ανακοινώθηκε η "διευθέτηση του θεμάτος", εμένα σταμάτησε να μου πονάει το μεγάλο δάχτυλο του αριστερού ποδιού. Τουουου αριστερού, βεβαίως, βεβαίως..

  23. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 10/12/2014 20:08:30

    «Ομόφωνα δεκτή η τροπολογία» Λάθος ! η τροπολογία έγινε δεκτή κατά πλειοψηφία. Μειοψήφησαν οι αξιότιμοι βουλευτές Σπυρίδων Άδωνις Γεωργιάδης και Αθανάσιος Πλεύρης. "Τυχαίο ; δεν νομίζω" που λέει και η διαφήμιση.

    • Hunter avatar
      Hunter @ Γιάννης Κιαπέκος 10/12/2014 20:31:22

      Φυσικά η πλειοψηφία των βουλευτών ψήφισε τα βραχιολάκια. Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν...

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ Hunter 10/12/2014 20:48:19

        Την "βιόλα" σου εσύ !

  24. Stormy Night avatar
    Stormy Night 10/12/2014 20:27:55

    Επί τέλους μία χαρμόσυνη είδηση, που ενώνει και γεμίζει με ελπίδα και αισιοδοξία κάθε θετικό άνθρωπο. Πολύ μπράβο.

    • Hunter avatar
      Hunter @ Stormy Night 10/12/2014 20:35:41

      Ίσως να "ενώνει" τους αναρχικούς, τους τρομοκράτες και τα πάσα φύσεως εγκληματικά στοιχεία, γιατί τους νοικοκυραίους (εργαζόμενους και πελάτες) που ήταν μέσα στην τράπεζα την ώρα της ληστείας ή που περνούσαν απέξω, δεν φαντάζομαι ότι τους "ενώνει" το βραχιολάκι του Ρωμανού...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Hunter 10/12/2014 20:43:15

        Πάντως τις ευχαριστίες του,ενωτικά τις απευθύνει στους συντρόφους του,στους πολιτικούς κρατούμενους και τους γιατρούς που δεν τον...άφηναν να φάει... Πολύ..ενωτική ευγνωμοσύνη...

      • Stormy Night avatar
        Stormy Night @ Hunter 10/12/2014 21:00:36

        ''Εσείς'' που δεν αισθάνεστε χαρά γι αυτό που έγινε, είσαστε μειοψηφία και καθόλου δεν μας πειράζει που δεν ικανοποιήθηκε το περί αδίκου πάθος σας. Οι ''νοικοκυραίοι'' όμως, δεν είναι απαραίτητα και...αρουραίοι. Είναι άνθρωποι που έχουν παιδιά και καταλαβαίνουν οτι μπορεί κάποια στιγμή αυτά να παρεκτραπούν και να χάσουν το δρόμο τους. Τότε η κοινωνία τους απλώνει το χέρι κι ανάβει το φως της ελπίδας, για να τους οδηγήσει. Αυτό χρωστάει στους νεότερους. Σταματήστε όμως πια, το θέμα πλέον έχει λήξει, με τον καλύτερο τρόπο και ΜΕ ΟΜΟΦΩΝΊΑ ΤΩΝ ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ - και από εσάς- ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ.

  25. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 10/12/2014 21:00:07

    Άντε με το καλό, καλές σπουδές, καλή επιτυχία στις εξετάσεις (εγγυημένη, ποιος καθηγητής θα τον "κόψει"), καλό πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων και καλή σταδιοδρομία σα στέλεχος στη Γιούρομπανκ. Αυτό θα πει επανένταξη, να δούμε το παιδί με κοστουμάκι και χαρτοφύλακα να χτυπάει κάρτα, χαλάλι, αξίζει τη διάψευση των κακεντρεχών σχολίων μας.

    • ΙΚΟ avatar
      ΙΚΟ @ βαγγέλας 10/12/2014 21:04:26

      Σωφρονισμένο τον θέλεις ή αγρίμι, εχθρό της κοινωνίας;

      • βαγγέλας avatar
        βαγγέλας @ ΙΚΟ 10/12/2014 21:23:40

        Φυσικά σωφρονισμένο. Απλά επειδή δε γεννηθήκαμε χθες, καταλαβαίνουμε ότι όλα αυτά είναι προσχηματικά, κι ότι δεν υπάρχει ούτε στο εκατομμύριο να σωφρονιστεί... σπουδάζοντας στο ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κυρίως διότι δε θέλει να σπουδάσει, και μάλιστα σε τέτοιο αντικείμενο. Αλλά μακάρι να γίνει το θάμα και να γίνει όπως τα εύχεστε.

  26. Don kihotis avatar
    Don kihotis 10/12/2014 21:07:32

    Είναι ένα πράγμα το να δικαιολογείς έναν νεαρό ο οποίος πριν μερικά χρόνια είδε τον κολλητό του να "φεύγει" μέσα στα χέρια του...και του δημιούργησε ψυχικά τραύματα ανεπούλωτα ίσως δεν ξέρω..Κάτι διαφορετικό αυτοί που τον Στρατολογήσαν χρησιμοποιώντας σαν "πάτημα" τον Χαμό του Αλέξη,επενδύσανε σε αυτό κάνοντας του πλύση Εγκεφάλου διαστρέψανε την Προσωπικοτητά+τον Ψυχισμό του ακόμα Περισσότερο απο ότι ήδη ήταν (αυτό φαίνεται απο το ΑΓΡΙΕΜΜΕΝΟ ΤΟΥ ΒΛΕΜΜΑ..)και τον Αφιονίσανε... Στην εξέλιξη της Υπόθεσης αφού δημιουργήθηκε ένα πλέγμα προστασίας απο τους γνωστούς Κομματικούς Καθοδηγητές που λυμαίνονται την Ελλάδα εδώ και καιρό,βάλανε μπροστά τον πιτσιρικά για να τον Υπερασπιστούν θεωρητικά..ενώ αυτοί Περιμένανε να χάσει την ζωή του για να ικανοποιήσουν τα ιδιοτελή κινητρά τους...Δηλαδή να ρίχνανε την Κυβέρνηση με πρόσχημα τον χαμό του-θα μιλάγανε πάλι περί "Καταστρατήγηση του δρόμου της Δημοκρατίας"...δηλαδή=Όχημα ο θάνατος για την Διακυβέρνηση της Ελλάδας..την σκαπουλάρανε και δεν βγάλανε το πραγματικό τους πρόσωπο... Εν κατακλείδι ΟΡΘΩΣ πάρθηκε αυτή η απόφαση για την Σωτηρία της Ζωής του Νεαρού στα Πλαίσια του Ανθρωπισμού (που αν την έχανε θα ήταν απο δική του καθαρά συνειδητή επιλογή και όχι του Κράτους) Όμως Υπάρχουν και οι Παρακάτω Κοινωνικές Ομάδες στην Ελλάδα που αποτελούνται απο Ανθρώπους: Ανέργους Μακροχρόνια ή μη με 2 Παιδιά ή Πολυτεκνικές Οικογένειες που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ,Συνταξιούχοι που ζούν με 300 Eυρώ....τις 6,000 Αυτοκτονίες μαζί με τις Οικογενειές τους... Απο Αύριο λοιπόν περιμένω Αντίστοιχα να ψηφιστούν ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ουτώς ώστε να ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ!!! Νομίζω ότι είναι απόλυτα Έντιμο μιας και μιλάμε για εκατομμύρια Ζωές....θα δείξουν ευασθησία άραγε ή όχι;

    • Θόδωρος 17.06.201? avatar
      Θόδωρος 17.06.201? @ Don kihotis 10/12/2014 21:42:38

      Αυτοί που περιγράφετε είναι τα παιδιά ενός κατώτερου θεού.. Δεν ανήκουν στο πριγκιπάτο! Ρωμανός, Γρηγορόπουλος και λοιποί "αναρχικοί" είναι το ίδιο το κομματικό και συστημικό κατεστημένο. Οι ίδιοι και οι "ατίθασοι" γόνοι τους είναι. Τίποτε άλλο. Τόλμη και γοητεία. Και ο λοβοτομημένος λαός να παρακολουθεί από το κρεβάτι της αφασίας..

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Θόδωρος 17.06.201? 10/12/2014 22:09:06

        Αυτό είναι πολύ μεγάλο και κακοφορμισμένο τραύμα που ανοίγεις, και πολύ καλά κάνεις. Ο απλός, "μικρός" πολίτης και πως να χειραφετηθεί; Πως να ξεφύγει απο το χαζοκούτι, απο τον πολιτικάντη, από την καφενειακή συζήτηση επιπέδου κρωπολείου, από τα site με το δακοκτόνο αεροζόλ, απο την βλακο-επιδειξιομανία του φαψεβοοκ και από χίλιους άλλους διαόλους με δώδεκα ουρές και πενήντα κέρατα ο καθένας; Εύκολο τόχεις; Γιατί μόνον έτσι γίνεται. Μόνον οι πολίτες, οι ίδιοι μπορούν να καταργήσουν την δική τους ανωριμότητα και να βάλουν στη θέση της καρδιά και πνεύμα. Μόνον οι πολίτες, κανείς "μεγάλος ηγέτης" ή "καλό κόμμα" δεν θα το κάνει ποτέ για πάρτη τους. Άλλωστε αυτο είναι δημοκρατία, παιδεία, φώτιση, έξοδος απο τα σκοτάδια. Αυτά δεν χαρίζονται. Κατακτώνται δικαιωματικά. Μέχρι τότε, βαθειά ανάσα και συνεχίζουμε το κολύμπι, για να "περάσουμε στην άλλη όχθη".

        • Θόδωρος 17.06.201? avatar
          Θόδωρος 17.06.201? @ Uncle Stgm 10/12/2014 22:51:13

          Θείο, πάντα εμείς θα βλέπουμε το "γυάλινο κάστρο" απ' έξω. Θα το πολιορκούμε και δεν θα βλέπουμε την ώρα να μπούμε μέσα. 'Αλλοι από μας θα ξεγελάσουν τους συντρόφους τους, θα μπουν στο κάστρο και μετά θα κλείσουν τις πόρτες για τους υπόλοιπους. Έτσι είναι η ανθρώπινη φύση. Εγώ πάντως, αν ποτέ μπω -που δεν το βλέπω- θα άνοιγα τις πόρτες να μπουνε όλοι. Αλλά οι πολλοί μέχρι για να ζήσουν. Οι ικανοί για να ζήσουν καλύτερα.

      • Don kihotis avatar
        Don kihotis @ Θόδωρος 17.06.201? 11/12/2014 00:09:13

        To "Πριγκιπάτο" Είμαστε λίγο ή πολύ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ άρα δικαίως μιλάω για ΑΜΕΣΗ (Χρησιμοποιώ Φρασεολογία που παραπέμπει σε Γνωστά Συνθήματα που Όλοι Έχουμε δει ή βλέπουμε κατά Καιρούς απο τους γνωστούς..) ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ. Δεν Φταίνε τα Παιδιά της Ελίτ των ΒΠ...την ηθική ευθύνη την έχουν αυτοί που τα έχουν αναθρέψει με τις Αντίστοιχες Αρχές&Αξίες!!! Αυτά

        • Θόδωρος 17.06.201? avatar
          Θόδωρος 17.06.201? @ Don kihotis 11/12/2014 03:02:02

          Καταλαβαίνω την θέση σας καθώς και το ύφος σας και θα σας πω μόνο χωρίς να σας καλώ σε διάλογο ότι: 1. Δεν συμφωνώ. Το πριγκιπάτο δεν είμαστε όλοι μας, είναι αυτοί. Δεν με ενδιαφέροει πλέον η έλλειψη ηθικών και αξιών σαν δικαιολογία, το'χουμε περάσει αυτό το στάδιο προ πολλού. Τώρα πλέον είναι ή το πριγκιπάτο ή εμείς οι απέξω. Διάχυση ευθύνης δεν υπάρχει. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και αν είναι έκνομες θα πληρώνει το τίμημα. Αν είναι ανήλικος ή νεαρός, να πληρώνουν και οι γονείς/κηδεμόνες του ανάλογα. 2. Δεν τα φάγαμε όλοι μαζί, κατά παράφραση της Παγκάλειου ρήσης. Μπορεί εμείς οι ενεργοί πολίτες να δεχόμασταν τέτοιους χαρακτηρισμούς για να αλλάξει κάτι σ' αυτόν τον έρμο τόπο, να βάλουμε πλάτη δλδ. Τελικά εμείς βάλαμε πλάτη, χάσαμε αρκετά και η ελίτ εξακολουθεί τα ίδια και πιο προκλητικά. Οπότε κι εμείς άρουμε την εμπιστοσύνη μας και αποχωρούμε. 3. Διαβάστε, αν θέλετε, παρακάτω ένα σχόλιο μου για την εμπειρία μου με την ελίτ και το θράσος της. Δεν είμαι φίλος της πια, πως το λένε..

          • Don kihotis avatar
            Don kihotis @ Θόδωρος 17.06.201? 12/12/2014 21:17:08

            Το Πριγκιπάτο της Καθημερινότητας είναι η πλειοψηφία του Έλληνα Πολίτη ο οποίος προσπαθεί όπως μπορεί να ανταποκριθεί στα θέματα που τρέχουν..,έχετε δίκιο σε αυτό που αναφέρετε σχετικά με τις μειοψηφίες που κάνουν Κουμάντο + Έχουν διαβρώσει/διαφθείρει τα ΠΑΝΤΑ!!! και Κυρίως Προκαλέσανε Εκμαυλισμό Συνειδήσεων για αυτό και είμαστε έτσι σήμερα...Ακριβώς για αυτό ανέφερα τις Αρχές&Αξίες που έχουν Ισοπεδωθεί...Αυτή ήταν η Αρχή του Κακού..τα επόμενα έρχονται με "φυσικό τρόπο".. Όλοι Μαζί μπορεί να μην "Φάγαμε" π.χ τα Πακέτα Ντελόρ ή τις μίζες για τα εξοπλιστικά Προγράμματα βλέπε Υποβρύχια,Τεθωρακισμένα LEOPARD,Πολεμικά Αεροσκάφη κτλ. ή τις "επιχορηγήσεις" της SIEMENS...για να διαφημιστούν τα γνωστά Κόμματα...Όμως ο κάθε ένας απο έμας έχει βάλει ένα έστω μικρό λιθαράκι στην Σημερινή Παθογένεια που βιώνουμε στην Χώρα μας,είτε αυτό λέγεται "Γρηγόροσημο" στα ΚΤΕΟ..ή Ραβασάκι στον Γιατρό του Δημόσιου Νοσοκομείου,Αντίστοιχα "δωράκι" στον Πολιτικό Μηχανικό για Μονιμοποιήση του Αυθαιρέτου Εξοχικού...ο Κατάλογος είναι Μακρύς... Οπότε Σίγουρα Όλοι δεν τα Φάγαμε Μαζί + δεν Είμαστε Όλοι το ίδιο αλλοτροιωμένοι Όμως Υπάρχει Μερίδιο Ευθύνης απο τον κόσμο για αυτό που συμβαίνει στην Πατρίδα μας,Εξάλλου πιστεύω ότι είναι η εποχή που ξεκαθαρίζει η Ήρα απο το Στάρι ή αν προτιμάτε Ουδέν Κακό αμιγές Καλού..εν ολίγοις γίνεται ξεσκαρτάρισμα εν μέσω Πολυεπίπεδου Μπάχαλου που επικρατεί. Καλή μας Συνέχεια+Καλή δύναμη!!

          • Don kihotis avatar
            Don kihotis @ Θόδωρος 17.06.201? 12/12/2014 21:19:10

            η εμπειρία σας είναι αποκαλυπτική,έχω βιώσει κάτι και εγώ σε εργασιακό χώρο άρα αντιλαμβάνομαι το θέμα όσο μπορώ.

  27. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/12/2014 21:21:32

    Άχ, άς είναι καλά το παιδί και μακριά από όπλα, άς βρει με τον καιρό δυνάμεις να παλέψει με τα φαντάσματα της 6 Δεκέμβρη που θα τον συνοδεύουν σ' όλη τη ζωή, άν μπορέσει άς ξεφύγει απο τη θανατερή ομίχλη των Βορείων Προαστείων της παιδικής του ζωής, κι από κεί και πέρα, ενήλικος πλήρης, αυτός αποφασίζει για τη ζωή του και τι θέλει να είναι. Έχει γυναίκα και αύριο το χθεσινό παιδί ίσως θα έχει δικά του παιδιά, αυτά άς σκεφτεί προπάντων. Τώρα όσο είναι καιρός, πριν γεννηθούν. Γιατί μετά, το ξέρει ίσως απο τον εαυτό του, μπορει και να είναι και αργά. Μόνον αυτός μπορεί και ξέρει, άν ξέρει, πως θα συνεχίσει αυτό το ταξίδι. Σημαδεμένος που βρέθηκε "σε λάθος τόπο τον λάθος χρόνο" θα είναι πάντα, αλλά όσο η ζωή συνεχίζεται, υπάρχει ελπίδα. Τι θα είναι μετά από 20 χρόνια ποιός ξέρει; Ούτε ο ίδιος φυσικά. Κι άν σε 20 χρόνια έχει γίνει κι αυτός ένας μάνατζερ (διοίκηση επιχειρήσεων δεν σπουδάζει); Το ξέρει; Πόσοι σαν αυτόν, έτσι....Χιλιάδες στον κόσμο. Τα ίδια θα τού γραφα και σε 20 χρόνια, άν ήταν έτσι και ήμουν εδώ, που δεν θα είμαι. Αυτό προπάντων έχει σημασία :μη χαραμίσει ζωές, άλλων, των παιδιών του ή τη δική του. Τα λοιπά, λεπτομέρειες.

  28. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/12/2014 21:29:28

    Η γενιά μου τέλειωσε εντελώς , οι σημερινοί 40άρηδες σχεδόν, αυτοί οι 20άρηδες έχουν δρόμο. Μακρύ και δύσκολο. Είτε το θέλουν είτε όχι, αυτοί θα γίνουν οι δρομείς αντοχής. Μεγάλων αποστάσεων. Έτσι συνεχίζεται η ζωή, ο κόσμος. Με αγώνα, ιδρώτα, δάκρυ, και ελπίζουμε όχι αίμα. "Δεξιός" ή "αριστερός", "συντηρητικός" ή "αναρχικός", πρίγκηπας ή στρατιώτης, από αυτό τον κανόνα δεν γλυτώνει. Ανώφελες οι ιδεολογίες μπροστά στη ζωή. Ντροπή και αλλοίμονο στους αραχτούς μόνο.

  29. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 10/12/2014 22:30:28

    Αυτό με την θριαμβολογία του της "μαχητικής αναρχίας" μου κάθεται σαν κόμπος στο λαιμό... Αλλά πάλι, ο Ν. Ρωμανός, δεν είναι και κάπως σαν (άγρια παραμορφωτικός) καθρέφτης που φτιάχνει τρομακτικά είδωλα αυτού του διαβόητου πολιτικού μας προσωπικού και της ανελέητης Ελληνικής οικονομικής ελίτ; Δεν είναι αιχμάλωτο μιας "αναρχοαυτόνομης" και παράλογης συγκρουσιακής εμμονής το κομματικό μας σύστημα; Δεν είναι η οικονομική ελίτ αυτής της χώρας ένα υπόδειγμα άγριας και ασυμφιλίωτης ταξικής μαχητικότητας, που σπάει μέρα με τη μέρα τη ραχοκοκαλια του φτωχού συμπολίτη της; Έυσ δεν είναι ή έτσι μου φαίνεται; Όταν η Γαλάτεια Καζαντζάκη έγραψε "μέσα από την κόλασή μου, σου φωνάζω: Εικόνα σου είμαι, κοινωνία, και σου μοιάζω", το είχε βάλει στο στόμα μιας αμαρτωλής άλλου είδους, άλλης εποχής. Μα δεν ταιριάζει κάπως και στο στόμα αυτού του νεαρού, με όλη αυτή την ιστορία, που έπιασε το ΑΚ-47; "Ως κι οι πικροί μου χρόνοι, οι παιδικοί μου,
    θολές, σβησμένες ζωγραφιές"...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Uncle Stgm 11/12/2014 08:45:54

      Όχι,δεν είναι θέμα ελίτ αλλά θέμα ιδεολογίας.Ο τύπος προέρχεται από παλιά κομμουνιστική οικογένεια - ο παππούς του είναι ο δολοφόνος με το σφυρί - και η αναρχία στην Ελλάδα αναπτύχθηκε μετά το τέλος του ψυχρού πολέμου γιατί είναι το καταφύγιο αυτών που περίμεναν τον τέταρτο γύρο και τους άφησε ο Γκορμπατσώφ στο περίμενε και ξεκρέμαστους. Η προσπάθεια να πέσει όλο το βάρος στην ελίτ είναι πλάγια δικαιολόγηση των αναρχοαριστεριστών διότι εισάγει έστω και εναντίον τους το "ταξικό κριτήριο" με το οποίο τρέφονται.Να μη μιλάμε δηλαδή για καθάρματα και νομοταγείς ή για ιδεολογίες καννιβάλων αλλά για δήθεν αντικειμενικές συνθήκες που θα έκαναν τον οποιονδήποτε κάθαρμα.

  30. Θόδωρος 17.06.201? avatar
    Θόδωρος 17.06.201? 11/12/2014 00:32:43

    Σε συνέχεια της παραπάνω συζήτησης: Είδα και έζησα πολλά πράματα τους τελευταίους 2-3 μήνες. Στον εργασιακό μου κυρίως χώρο.. Είδα και έζησα ότι η ελίτ ζει και βασιλεύει. Είχε ως τώρα καμουφλαριστεί έντεχνα, αλλά όταν ήρθε η στιγμή να αποδοθούν ωφέλη, έδωσε μόνο στους δικούς της. Και το χειρότερο: Έχει κι άλλους σαν και μένα που "δεν είχαν ποτέ τζάκι στο σπίτι τους". Άνθρωποι φίλοι, ικανότατοι και περήφανοι. Αλλά τελευταία έγινε και το άλλο απίστευτο: Η ελίτ έφτυσε και απαίτησε: "Γλύφτε τα!" Σαν κοινές πουτ@ν@ς! Οι πιο πολλοί το 'καναν, ακόμα και οι φίλοι, οι ικανοί και περήφανοι. Ένα αισχρό θέαμα.. Εγώ δεν το΄κανα και απάντησα στην ελίτ "κατάλληλα"... Τώρα "εξορίστηκα" και το πληρώνω. Και κάτι "έσπασε" μέσα μου. Φιλία και συναδελφικότητα πολλών ετών γκρεμίστηκαν. Για να το πω όσο πιο κόσμια μπορώ: Κάτω η ελίτ, Θείο!

  31. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/12/2014 07:29:38

    Mάλλον έρχονται εκλογές.Όσοι έχουν μείνει και πιστεύουν σε ευνομούμενη πολιτεία ξέρουν που θα βάλουν σταυρό,σε αυτούς που είπαν όχι.

  32. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 12/12/2014 08:22:54

    Ένα ζήτημα που έπρεπε και πρέπει να αντιμετωπίζεται θεσμικά, αυτόματα, έγινε καραγκιοζοθέατρο. Η πορνογραφία του πολιτικού μας συστήματος.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.