#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/08/2013 12:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Στήθος με στήθος ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ σε νέα δημοσκόπηση



Ουσιαστικά ισοδύναμα εμφανίζονται η Νέα Δημοκρατία και ο ΣΥΡΙΖΑ στην τελευταία δημοσκόπηση της Metron Analysis.

Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύεται το Σάββατο στην εφημερίδα «Επενδυτής», η ΝΔ προηγείται στην πρόθεση ψήφου, με ποσοστό 29,1%, ωστόσο η διαφορά που τη χωρίζει με το ΣΥΡΙΖΑ περιορίζεται στο 0,1%.

Η ψαλίδα ωστόσο ανοίγει προς όφελος του Αντώνη Σαμαρά όσον αφορά το ερώτημα για τον καταλληλότερο πρωθυπουργό, αφού εξασφαλίζει το 31% έναντι 11% για τον Αλέξη Τσίπρα. Το μεγαλύτερο ποσοστό πάντως (40%) απαντά «κανένας».

Στην πρόθεση ψήφου, η Χρυσή Αυγή παραμένει σταθερά τρίτη με ποσοστό 11,7%, ενώ την έκπληξη κάνει το ΚΚΕ το οποίο εμφανίζεται τέταρτο κόμμα με ποσοστό 6,9%, αφήνοντας πίσω του το ΠΑΣΟΚ με 6,8%.

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες ακολουθούν με 5,1%, ενώ η ΔΗΜΑΡ βρίσκεται στο όριο της εισόδου στη Βουλή με 3,1%.

Από τα εξωκοινοβουλευτικά κόμματα, μεγάλη αύξηση παρουσιάζουν οι Οικολόγοι Πράσινοι, οι οποίοι εξασφαλίζουν 2,4%.

news.in.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kikos avatar
    Kikos 31/08/2013 12:49:23

    Το χρειαζόμουν αυτό. Μου έφτιαξε λίγο τη μέρα. Το χιούμορ ομορφαίνει τη ζωή.

    0,1% διαφορά. Συνήθως αυτές οι δημοσκοπήσεις γίνονται με δείγμα 1100-1200 άτομα. Δηλαδή ένας περισσότερος δήλωσε ΝΔ αντί για ΣΥΡΙΖΑ ! (η δημοσκόπηση έγινε με δείγμα 1001 άτομα βρήκα στο site της μέτρον)

    Χρυσή Αυγή 12%. Αν τώρα γίνουν εκλογές και η Χρυσή Αυγή πάρει κοντά 20% δεν πρέπει να το κλείσει το μαγαζί η εταιρεία δημοσκοπήσεων ? Ή δεν πρέπει να αντιμετωπίσει άλλες συνέπειες για άγριο μαγείρεμα των αποτελεσμάτων ?

    Άνοδος του ΚΚΕ ! Από τι ? Από την πώληση σε off-shore του σταθμού του και τις bussiness ?

    ΠΑΣΟΚ 7% Μη τα γράφετε έτσι απότομα αυτά γιατί μου βγήκε ο φραπές από τη μύτη.

    Το 11% των πολιτών θεωρεί τον Τσίπρα καταλληλότερο πρωθυπουργό ενώ το 29% θα ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ. Δηλαδή 2 στους 3 που θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ δε θεωρούν τον Τσίπρα τον καταλληλότερο πρωθυπουργό.

    • πΔπ avatar
      πΔπ @ Kikos 31/08/2013 14:45:00

      Γιατί σου φαίνεται περίεργο το γεγονός της ΜΗ αποδοχής του Τσίπρα ως καταλληλότερου Πρωθυπουργού από το ίδιο το κόμμα του με ποσοστό 60% περίπου;
      ΠΑΣΟΚια είναι αυτοί και τό αίμα νερό δεν γίνεται!
      Να προσέχη ο κος Τσίπρας, μια ενδεχόμενη προσγείωση στην πραγματικότητα!

      • mara M avatar
        mara M @ πΔπ 31/08/2013 16:58:38

        Mην αυταπατάσθε. Στο ΣΥΡΙΖΑ το δυνατό χαρτί είναι ο Τσίπρας.
        Χωρίς αυτόν θα ξαναγυρίσει σε μονοψήφια ποσοστά.

        • airman avatar
          airman @ mara M 31/08/2013 17:59:05

          Στο ΣΥΡΙΖΑ η πιο ισχυρή τάση είναι οι ΠΑΣΟΚ-οφερμένοι, ιδιαίτερα στους ψηφοφόρους.
          Ο Αλέξης το ξέρει γι' αυτό και ''έκανε γαργάρα'' την κίνηση των ΠΑΣΟΚ-ογενών στελεχών. Άλλωστε με ορίζοντα τις αυτοδιοικητικές εκλογές, μόνο κέρδος έχει να αποκομίσει.

          • mara M avatar
            mara M @ airman 31/08/2013 19:45:55

            Πολύ μεγάλο λάθος. Οι ίδιοι πασοκοφερμένοι στη ΔΗΜΑΡ δεν θα είχαν καμμία τύχη.

          • ηγηκηγ avatar
            ηγηκηγ @ mara M 02/09/2013 02:58:44

            εδώ δεν έχει καμία τύχη η Δημαρ η ίδια! Οι πασοκοι τη μάραναν!!!! Ας πρόσεχε τι "υπέγραφε"!!!

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ mara M 31/08/2013 19:02:37

          Πολύ σωστή η παρατήρηση σου. Ο Τσίπρας είναι το δυνατό χαρτί του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι ό,τι καλύτερο επικοινωνιακά μπορούσε να έχει . Νομίζω όμως πως τα χαρακτηριστικά του που επέτρεψαν στον ΣΥΡΙΖΑ να πάει στο 27% είναι τα ίδια που δυσκολεύουν την περαιτέρω άνοδο.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Kikos 31/08/2013 15:14:49

      Πολύ φυσιολογικό,η ψήφος στον Σύριζα δεν είναι ψήφος πολιτικής επιλογης και εμπιστοσύνης αλλά ψήφος οργής και απαξίωσης
      Για τα γενικότερα σχόλια συμφωνώ οτι κακώς δώσαμε στις δημοσκοπίσεις εικόνα ευαγγελίου

  2. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 31/08/2013 15:37:07

    Οι συσχετισμοί έχουν παγώσει πάνω κάτω στα επίπεδα του Ιουνίου 2012 (δεύτερες εκλογές). Ο "κανένας" σκίζει - η ψήφος του Ιουνίου 2012 ήταν αποτέλεσμα κομματικού εκβιασμού, όπως και τώρα.
    Επισημαίνω ότι τα δυο 29 % δεν είναι πραγματική πρόθεση ψήφου, αλλά βγαίνουν με αναγωγές στα έγκυρα.
    Η πραγματική πρόθεση ψήφου είναι ΝΔ 19 %, ΣΥΡΙΖΑ 19 %, ΧΑ 7,8 %.
    h**p://www.realpolitics.gr/archives/52952/
    Τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης έκρυψαν το βασικό: Ότι ο νέος μαιμού δικομματισμός που προωθούν, δεν έχει δυναμική - ο πολύς κόσμος τον βλέπει σαν ζόμπι του παλιού.

  3. ΑκαιΣ avatar
    ΑκαιΣ 31/08/2013 19:10:43

    Οι δημοσκοπήσεις στην πλειοψηφία τους είναι κατασκευασμένες. Αποτελέσματα παραγγελιών των μεν και των δε. Επίσης πιστεύω οτι ο πολύς κόσμος ΔΕΝ χαρίζει πια την αλήθεια του στους επαγγελματίες ‘’ανακριτές’’ όταν (και αν ) ερωτάται. Και πολύ καλά κάνει. Καλύτερα θα είναι ΟΛΟΙ να εκπλαγούν εκείνη τη νύχτα.....

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ ΑκαιΣ 01/09/2013 06:29:05

      Κατασκευασμενες αν ηταν δεν θα ρωτουσαν κανεναν,μονο θα ανακοινωναν αποτελεσματα.Εγω νομιζω οτι απλως δεν ειναι αξιοπιστα λογω μικρου δειγματος και μεθοδου αναλυσης.
      Ξερεις ποσα surprise party δεν πηγαν οπως τα σχεδιαζαν;Ας εχουν ολοι ετοιμες δικαιολογιες και σκεψεις

  4. kat avatar
    kat 01/09/2013 07:08:08

    Ωραία δημοσκόπηση....Φαντάζομαι έγινε στο Κολωνάκι....Είναι το μόνο μέρος που τα δύο κόμματα βγάζουν τόσο μεγάλα ποσοστά.

    • Χ avatar
      Χ @ kat 01/09/2013 07:35:14

      E, , όχι. Δεν είναι μόνο το Κολωνάκι. Είναι και η Μύκονος.

    • Σωτηρης avatar
      Σωτηρης @ kat 01/09/2013 08:20:59

      Πω πω στερεοτυπα... Τελικα αυτοι που αυτοαποκαλειστε δεξιοι ειστε παρα παρα πολυ συναισθηματικοι και επομενως τοσο χειραγωγησιμοι.
      Δεν ειστε φιλοι των περιπλοκων καταστασεων σας αρεσει η υπεραπλουστευση, η ζωη ομως ειναι περιπλοκη...

      • kat avatar
        kat @ Σωτηρης 01/09/2013 12:35:44

        Είπαμε εμείς οτι είμαστε δεξιοι?Ελευθεροι άνθρωποι είμαστε.

        • Φωτεινἠ avatar
          Φωτεινἠ @ kat 01/09/2013 17:30:40

          ΔΛΔ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ Η ΕΛΥΘΕΡΙΑ;;;;; :D

          • Ανεργος avatar
            Ανεργος @ Φωτεινἠ 01/09/2013 18:47:13

            Το μονο σιγουρο ειναι οτι εσυ με τον τροπο που σκεφτεσαι δεν εισαι ελευθερος ανθρωπος

          • kat avatar
            kat @ Φωτεινἠ 01/09/2013 21:39:10

            Ελευθερος για μένα είναι αυτός που δεν βάζει
            τον εαυτό του σε ένα χώρο ,αλλά διαλέγει αυτό που του ταιριάζει κάθε φορά.Εξάλλου το είχε πει και η ....φιλόλογος Αντζελα , ουδείς άσφαλτος.....

          • ηγηκηγ avatar
            ηγηκηγ @ Φωτεινἠ 02/09/2013 03:07:46

            Αποκλειστικότητα όχι, αλλά οι δεξιοί δεν είναι ελεύθεροι! Γι αυτό και ο λόγος τους είναι αντι κομμουνιστικός και όχι ιδεολογικός! Φοβισμένοι είναι! τουλάχιστον οι αριστεροί ξεκινάνε από αυτά που πιστεύουν και μετά αρχίζουν την αντιπολίτευση! Οι δεξιοί σε τι πιστεύουν άραγε? Εκτός από αυτά που τους υπαγόρεύουν κατα περιόδους, όπως τώρα δλδ με το μονόδρομο του μνημονίου και ότι γιά όλα φταίει κάποιου είδους "σοβιετία" που επικράτησε απο το 74.... Αναλύσεις ολκής....γιά την δευτέρα δημοτικού και τα θύματα που εξακολουθούν να ψηφίζουν αυτούς που τους διαλύσανε τη ζωή!!!!!!! Πιό ελευθεροι γίνεται?

          • αντιρεαλιστής avatar
            αντιρεαλιστής @ ηγηκηγ 02/09/2013 13:12:43

            Συμφωνώ.

          • Φωτεινἠ avatar
            Φωτεινἠ @ ηγηκηγ 02/09/2013 14:27:00

            ηγηκηγ,

            ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΗΜΟΥΝ, ΕΙΜΑΙ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΩ ΝΔ! ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΝΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣΗ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΜΕ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ.

  5. Νηλέας avatar
    Νηλέας 01/09/2013 16:11:16

    Βέβαια σέβομαι την θέληση ,την προτίμηση των συνελλήνων μου,όλοι μας αναλαμβάνουμε την ευθύνη των πράξεων μας ή την επομένη άντε μετά δυό τρεις μήνες φτύνουμε εκεί που γλείφαμε. Τώρα αυτοί που προτιμούν τη ν.δ και το ΑΚΣ το κάνουν γιά τα ΖΑΠΕΙΑ 1,2,3 γιά το άλλο μίγμα πολιτικής,γιατί περιμένουν(ακόμα) μηδενισμό ελλείμματος ,και αποκατάσταση των αδικημένων? ;το κάνουν γιά το αντιμνημονιακό του αγώνα ,γιατί τους επεισε τους τροϊκανούς γιά αλλαγή πολιτικής? μήπως γιατί -όπως είπε και ο στόιμπερ "ο Σαμαρας άλλαξε θετικά και στηρίζει το μνημόνιο? Και αυτοί που θα ψηφίσουν συριζα ποιόν συριζα θέλουν τον ..με ένα νόμο κατάργηση του μνημονίου και του ε(α)πα(ε)χθούς χρέους ,ή τον συριζα του Δραγασάκη και την επαναδιαπραγμάτευση με τους δανειστές .Τον Τσίπραεξ (η ευρώπη έχει ανάγκη τη σοφία της γερμανίας)ή τον Τσιπραες (διεθνείς τοκογλύφοι οι γερμανοί)προτιμούν.Οσο γιά το ΠΑΣΟΚ είναι θύμα και αυτό -όπως και η χώρα -της ωρολογιακής βόμβας που έσκασε στα χέρια του και είχε οπλιστεί από τη ν,δ του καραμανλή και του σαμαρα.Πληρώνει και τις δικές του παλιές αλλά κυρίως τις αμαρτίες της τριετίας 07-08-09 .ΟΛΑΟΣ ΣΑΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ.

  6. Νηλέας avatar
    Νηλέας 01/09/2013 16:24:13

    Τελικά έχουμε δικοματισμό,διπολισμό.Οι συριζαίοι να φύγει η δεξιά(νδ πασοκ,)και ότι νάναι ,οι δεξιοί ή κεντροδεξιοί(έτσι θέλουν) η αντιυπερμνημονιακοί(έχουν μπλεχτεί με τις κολοτούμπες) όχι σε οτιδήποτε έχει συστατικό το αριστερό και ότι νάναι . Κάποιοι έχουν μείνει λογικά σκεπτόμενοι ότι το ΠΑΣΟΚ προτίμησε τη σωτηρία της χώρας από τη δική του,μακρυά από ακρότητες και ζαριές πάνω στη τύχη της χώρας.Αν σε αυτές τις εκλογές πασοκ και δημαρ γκρεμιστούν θα λείψουν οι υπεύθυνες φωνές οι πυροσβεστικές δυνάμεις που τόσο είναι απαραίτητες στη χώρα μας.Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.