#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/03/2013 14:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαμαράς: Ψήφος εμπιστοσύνης στη χώρα η συμφωνία μεταξύ COSCO-Hewlett-Packard-ΤΡΑΙΝΟΣΕ



Μια από τις μεγαλύτερες συμφωνίες, που θα αλλάξει τα μεταφορικά δεδομένα της χώρας, μετατρέποντας τον Πειραιά σε βασικό κόμβο διακίνησης προϊόντων στη νοτιοανατολική Ευρώπη, υπογράφηκε στις εγκαταστάσεις της COSCO, μεταξύ της Hewlett-Packard της COSCO και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παρουσία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά και υπουργών της κυβέρνησης.

Η συμφωνία προβλέπει, τα προϊόντα της αμερικανικής εταιρείας HP να διανέμονται, θαλάσσια με πλοία από την Ασία στο terminal της Cosco, και σιδηροδρομικά προς την κεντρική και ανατολική Ευρώπη από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ως ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς την υπογραφή της συμφωνίας.

«Το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί όχημα ισχυρής ανάπτυξης για όλα την Ελλάδα» τόνισε ο πρωθυπουργός, επισημαίνοντας πως η Ελλάδα, με τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού με το Θριάσιο ολοκληρώνει στρατηγικά δίκτυα και υποδομές που απελευθερώνουν επενδύσεις.

«Τέτοιες επενδύσεις βοηθούν τον τόπο μας και αντιμετωπίζουν την ανεργία, που παραμένει προτεραιότητα. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις» ανέφερε ο κ. Σαμαράς, επισημαίνοντας πως το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσουν ανάλογες κινήσεις οι οποίες θα οδηγήσουν τη χώρα στην έξοδο από την κρίση.

Η εφοδιαστική και μεταφορική ικανότητα της Hewlett-Packard ανέρχεται σε 50 δισ. δολάρια εκ των οποίων το μεγαλύτερο ποσοστό αφορούν δραστηριότητες στην Ευρώπη, Βόρεια Αφρική και Μέση Ανατολή.

Η επιλογή του λιμανιού του Πειραιά από την COSCO και τη Hewlett-Packard μπορεί να επιφέρει αύξηση του τοπικού φορτίου έως και 50%, ενώ θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας καθώς δεν θα είναι λίγες οι εταιρείες που θα επιλέξουν να ακολουθήσουν το παράδειγμα της αμερικανικής εταιρείας και να φέρουν την έδρα τους στην Ελλάδα η να δημιουργήσουν γραφεία.

Χαιρετισμός του Πρωθυπουργού κατά την έναρξη της συνεργασίας των εταιρειών Cosco και Hewlett Packard.

Το λιμάνι του Πειραιά διασφάλισε στο παρελθόν της ανάπτυξη της Αθήνας, του χρυσού αιώνα του Περικλή. Το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί και σήμερα ένα όχημα ισχυρής ανάπτυξης για ολόκληρη την Ελλάδα. Είναι πύλη εισόδου, είναι διαμετακομιστικό κέντρο, διασυνδεδεμένο, πλέον, όπως είδαμε με τις σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας. Γίνεται το λιμάνι ένας πάρα πολύ σημαντικός κόμβος του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών.

Η Ελλάδα ολοκληρώνει, επιτέλους, στρατηγικά δίκτυα υποδομών που επιτρέπουν – και εγώ θα έλεγα απελευθερώνουν – επενδύσεις, δίνουν δικαίωμα στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και επιτρέπουν, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες ώρες που περνάει ο Ελληνικός Λαός, νέες θέσεις εργασίας.

Σήμερα χαιρετίζουμε την υπογραφή συμφωνίας μεταξύ δύο ιδιωτικών εταιρειών παγκοσμίου βεληνεκούς, της Cosco και της Hewlett Packard που, ακριβώς, χρησιμοποιούν αυτές τις υποδομές και δραστηριοποιούνται πετυχημένα σε αυτό το νέο πλαίσιο εμπιστοσύνης και σταθερότητας που κερδίζουμε σήμερα στη χώρα μας.

Ενημερώθηκα μαζί με τους άλλους καλεσμένους για την πρόοδο αυτών των επενδύσεων, παρά τις συνθήκες ύφεσης που επικρατούν στον τόπο και για τα μελλοντικά σχέδια της Cosco, που θωρακίζουν τις επενδύσεις και που χτίζουν μία νέα δυναμική στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων, εδραιώνοντας έτσι τον Πειραιά στο διεθνή χάρτη, σφραγίζοντας έτσι τη δύναμη και τη θέση του Πειραιά στο διεθνή χάρτη των Παγκοσμίων Αγορών.

Τέτοιες επενδύσεις βοηθούν τον τόπο μας. Στην αντιμετώπιση της ανεργίας, που παραμένει, όπως ξέρετε – και το ξαναλέω – πρώτη στην ατζέντα αυτής της κυβέρνησης. Δεν υπάρχουν για την ανεργία μαγικές λύσεις. Μόνο δυναμικές συνεργασίες, δυναμικές κινήσεις, όπως η σημερινή, προς όφελος της κοινωνίας μας. Κινήσεις που προσφέρουν και την ψήφο εμπιστοσύνης που κατακτά σταθερά η ελληνική Οικονομία, πλέον.

Θέλω να ευχαριστήσω και τις δύο αυτές εταιρείες, οι οποίες με αυτήν τη δυναμική κίνηση και με αυτήν την υπογραφή θα συμβολίσουν μία νέα αρχή για τον Πειραιά, μία νέα αρχή για την ελληνική Οικονομία και μία απόδειξη ότι μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα με τον τρόπο που εμείς οι Έλληνες ξέρουμε σε αυτήν τη δύσκολη στιγμή που περνάμε, δίνοντας το δικαίωμα της ελπίδας και της αισιοδοξίας, κυρίως στα νέα παιδιά που αυτά έχουν να κερδίσουν από τις υπογραφές που σήμερα θα δοθούν για να κλείσει αυτή η τόσο σημαντική συμφωνία μεταξύ των δύο αυτών παγκόσμιων κολοσσών.

Σας ευχαριστούμε και πάλι πάρα πολύ για την παρουσία σας εδώ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. eksothen avatar
    eksothen 01/03/2013 16:47:11

    Φοβερη κινηση επιχειρηματικοτητας. Διασφαλιζεται σε εναν οικονομικο γιγαντα, την Hewlett & Packard, γεωστρατηγικο οικονομικο πλεονεκτημα τροφοδοσιας και υποστηριξεις της επιχειρηματικοτητας της στην περιοχη ευρωπη, μεση ανατολη, αφρικη, βαλκανια, δυτικη ασια το οποιο δινει στην Ελλαδα εκτος το οικονομικο οφελος, δεκαδες εαν οχι εκατονταδες αμεσες και εμμεσες τοπικες επιχειρησεις με τις αναλογες θεσεις εργασιας. Και το κυριοτερο απο ολα η Ελλαδα εχει την θεση μιας κομβικης γεωπολιτικης μοναδικοτητας σε διαχειριση τετοιου ειδους εμποριου. Το ενα φερνει το αλλο, ερχονται και αλλες!!!!!
    Οσο για την COSCO, πλουτιζει που αρχιζει να μετραει οικονομικους πελατες του μεγεθους της Hewlett & Packard.

    Υ.Γ. Οποιος δεν το ξερει η ταδε εταιρια, τεχνολογιας κατεχει και εργοστασια στα Βαλκανια!!

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ eksothen 01/03/2013 17:46:03

      Δεν εχει εργοστασια στα Βαλκανια αγαπητε φιλε. Απλως εχει μεγαλες ομαδες υποστηριξης στην Βουλγαρια και στην Ρουμανια. Εργοστασιο εχει στη Τσεχια . Οπως επισης και τα κεντρα διανομης που βρισκονται στην Ευρωπη. Η συμφωνια αυτη αποτελει μεγαλη επιτυχια γιατι θα ακολουθησουν και πολλες αλλες μεγαλες εταιριες με σκοπο τον περιοσμο του κοστους των μεταφορων οπωε επισης και του χρονου. Η Hewlett -Packard ανεκαθεν ηταν και ειναι πρωτοπορα τοσο στην τεχνολογια οσο και στον τροπο διοικησης της.

  2. aristarxos avatar
    aristarxos 01/03/2013 18:56:06

    Η χωρα μας χρειαζεται να επενδυσει στον σιδηροδρομο και οχι μονο για μεταφορες.
    Δεν γινεται να δωσουμε τον ΟΣΕ στους κινεζους;

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ aristarxos 01/03/2013 23:15:58

      Παντου οι μεταφορες ειναι ιδιωτικες. Κινεζοι, η Ρωσοι, η Γερμανοι, η ... ,ειναι καλοδεχουμενοι. Το παραδειγμα του ΟΛΠ λεει πολλα.
      Θα μας πειραζε να ανοιγαν θεσεις εργασιες η θα θελαμε ακομα πελατες πολιτικων χωρις γνωση να διοριζονται ?

  3. παπαδόπουλος ηλίας avatar
    παπαδόπουλος ηλίας 01/03/2013 22:07:29

    Η συνφωνία είναι καλή για την COSCO και την HP τα εμπορεύματα απλά θα μεταφέρονται μέσω σιδηροδρόμου στις άλλες χώρες. Από που εως που αυτό λέγετε παραγωγική επένδυση που θα φέρει πολλές θέσεις εργασίας ?
    επένδυση είναι να φτιάξει ένα εργοστάσειο εδώ η ΗΡ ώστε να προσφέρει τεχνογνωσία και εργασία σε πλήθος εργατικού και επιστημονικού κόσμου και οχι μονο σε φορτωεκφορτωτες.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ παπαδόπουλος ηλίας 02/03/2013 00:14:11

      Εχετε δικαιο, η ιστορια ομως εχει δειξει οτι εργοστασια εδω δεν εχουν καμια τυχη. Το ρισκο ειναι μεγαλο. Ξεχασαμε την Νισσαν, την Σταγερ, την Πιρελλι, τα τζιπακια της σιτροεν και της Φιατ? Αλλωστε στα λιμανια της Γερμανιας και της Ολλανδιας τι κανουν? Απλως ξεφορτωνουν για να τα πανε στα κεντρα διανομης στην Τσεχια κλπ. Πιστευετε οτι με ΠΑΜΕ και με Αξ. Αντιπ. του οχι σε ολα γινονται εργοστασια?

      • eksothen avatar
        eksothen @ Ρεαλιστης 02/03/2013 07:40:14

        Σωστα, αυτη ηταν η 'τυχη' βλεπε αναλγησια και επιτηδες κακομεταχειριση επιχειρησεων απο το δημοσιο, βλ. επιβαλλομενη γραφειοκρατια, απο ενα αριστερο κρατικοδιαιτο κομμα, βλ. πατσοκ και βεβαια ΠΟΤΕ να μην ξεχναμε την εξεσκηση πολιτικης του πεζοδρομιου απο καθε 'συνδικαλιστη'(;;) γκασμα/εργατοπατερα.
        Τωρα νομιζω πως το τοπιο φαινεται, ας μην κραταμε μεγαλα καλαθια ακομα, αλλα φαινεται οτι αλλαζει. Επιχειρηματικοτητα σε τοπικο επιπεδο ειμαι σιγουρος πως θα εγκατασταθει. Στο μελλον εγω βλεπω και δικια μας οχι μονο αντιπροσωπεια της Hewlett & Packard αλλα και εργοστατσιο!

        Υ.Γ. Οσο για Τσεχια και εροστασιο της Hewlett & Packard, απο οτι διαβασα ειναι μονο μαγαζι , αντιπροσωπειας, κεντρο εξυπηρετησης, χονδρικης λιανικης.

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ eksothen 03/03/2013 01:46:22

          Λαθος . Η ΗΡ κατασκευαζει μια μεγαλη γκαμα προιοντων στην Τσεχια. Επιτρεψτε μου αλλα εχω επισκεπτει το εργοστασιο.

  4. NICKOLAOS avatar
    NICKOLAOS 02/03/2013 12:46:05

    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΣΕΣ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΣΘΩΝ...

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ NICKOLAOS 03/03/2013 01:55:40

      Με ανοιχτη αγορα και χωρις κρατος αφεντη>
      Αναλογα με τα προσοντα και την εμπειρια θα ειναι και ο μισθος . Μηχανοδηγοι τραινων, μηχανικοι, στελεχη πληροφορικης, διακινητες, και παρα πολλα αλλα επαγγελματα.
      Με ΣΥΡΙΖΑ>
      Δημοσιοι Υπαλληλοι καλοπληρωμενοι , γρηγοροσημα , συνδικαλιστες κλπ
      Ιδωτικος τομεας νεκρος.
      Ενα παραδειγμα> Γερμανος οδηγος ΜΜΜ, εργασια 60 ωρες την εβδομαδα (με υπερωριες), μισθος 2000 μεικτα και υπηρεσιες τελειες. Ελληνας οδηγος 3000 μεικτα με 45 ωρες την εβδομαδα και υπηρεσιες χαλια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.