#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/06/2013 17:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Θανάσης Παπαβασιλείου Επίτιμος Διδάκτορας Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών



Ο Καθηγητής Βιοχημείας του Πανεπιστημίου Αθηνών Θανάσης Παπαβασιλείου είναι από τις σπάνιες εκείνες περιπτώσεις επιστήμονα και ανθρώπου που τιμούν όλους μας με το έργο τους. Το μόνο που δεν έχει ανάγκη είναι "τίτλοι" , από τους οποίους διαθέτει πληθώρα. Σε αναγνώριση όμως του έργου του το Πανεπιστήμιο Πατρών τον αναγόρευσε χθες σε επίσημη τελετή Επίτιμο Διδάκτορα Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Πατρών

Σύντομο Βιογραφικό





 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. DebbyTant avatar
    DebbyTant 13/06/2013 17:55:36

    Του αρεσει το ποδοδφαιρο!
    Κοβεται

  2. stamoschios avatar
    stamoschios 13/06/2013 19:11:34

    Να τον χαίρονται οι γονείς του. Τέτοιοι ΕΛΛΗΝΕΣ δίνουν ελπίδα στο ταλανιζόμενο έθνος μας.

  3. M.O. avatar
    M.O. 13/06/2013 19:13:26

    Όταν η Ελλάδα δεν "τρώει" τα παιδιά της!

  4. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 13/06/2013 19:27:09

    Κύριε .....Επίτιμε!
    Μην προσπαθείς να τη βγάλεις....χωρίς κέρασμα!
    Οι τίτλοι δημιουργούν και ....υποχρεώσεις!
    Αξιος!

  5. Κραντωρ avatar
    Κραντωρ 13/06/2013 19:34:09

    Υποκλίνομαι στην διαφορετικότητα...
    Ελπίζω να αποκτήσωμε πολίτευμα ,που να ΜΗΝ απευθύνεται σε κρετίνους και να χειραγωγήται από πρωταθλητές της διαφθοράς.

  6. akenaton avatar
    akenaton 13/06/2013 20:59:43

    Συγχαρητήρια!

  7. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 13/06/2013 22:22:07

    Μην τον κανετε Υπουργό Υγείας ποτέ,ούτε διοικητή ΕΣΥ,ούτε καν διοικητή Νοσοκομείου.Επειδή είναι ικανός άρα και τολμηρός,θα μας δημιουργήσει άλλες 10 πλατείες ΕΡΤ-Ταξίμ όταν θα βαλει τάξη στο μπάχαλο της Υγείας

  8. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 14/06/2013 08:50:57

    Ατανάς, εύγε! Και πιο ψηλά!

  9. Γ.Ι.Σ. avatar
    Γ.Ι.Σ. 14/06/2013 09:00:00

    Πρόκειται πράγματι για εξαιρετικό επιστήμονα.
    Γι' αυτό, έχει προκαλέσει κατάπληξη και απογοήτευση το γεγονός ότι ανέλαβε να επικυρώσει με την υπογραφή του την "αξιοκρατική" επιλογή Διοικητών Νοσοκομείων, η οποία είναι τύπου opengov. Όπως είναι γνωστό, οι θέσεις κατανεμήθηκαν στα κόμματα της συγκυβέρνησης, σε αναλογία 8-5-2 ή 4-2-1.
    Δηλαδή, το Πρακτικό "επιλογής" που υπέγραψε ή θα υπογράψει ο κ.
    καθηγητής, καμία σχέση δεν έχει με την αξιοκρατία και τα συμφέροντα του ΕΣΥ.
    Πως προβαίνει σε τέτοια πράξη ένας τέτοιος καθηγητής?

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Γ.Ι.Σ. 14/06/2013 11:35:13

      Η Επιτροπή που λες ξημεροβραδιάζεται για να κάνει την επιλογή σωστα και αξιοκρατικά.
      Είδες τίποτα βιαστικά αποτελέσματα?
      Γιατί προεξοφλείς αδιαφάνεια?
      Ο Καθηγητής θα σε διαψεύσει.

  10. KALIOPI VRANA avatar
    KALIOPI VRANA 14/06/2013 17:37:46

    ΕΥΓΕ! ΤΕΤΟΙΟΥς ΕΚΛΕΚΤΟΥς ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΚΟΙ ΝΩΝΙΑ ΜΑς! ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΝ ΜΕ ΗΘΟς ΚΑΙ Ε Χ Ε Μ Υ Θ Ε Ι Α!!!