#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/02/2013 19:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ορισμός νέων Γραμματέων στη ΝΔ



Τον ορισμό νέων επικεφαλής γραμματειών ανακοίνωσε η Νέα Δημοκρατία, κατόπιν σχετικών αποφάσεων του προέδρου του κόμματος, Αντ. Σαμαρά.

Συγκεκριμένα ορίζονται:

-Γραμματεία Πολιτικού Σχεδιασμού:
Γραμματέας η Ελίζα Βόζεμπεργκ
Αναπληρωτές οι Μενέλαος Δασκαλάκης και Πέτρος Μποτσαράκος

-Γραμματεία Τοπικής Αυτοδιοίκησης:
Γραμματέας ο Δημήτρης Καλογερόπουλος
Αναπληρωτές οι Δημήτρης Μαραβέλιας, Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος και Δημήτριος Γαλαμάτης

-Γραμματεία Οργανωτικού:
Γραμματέας ο Γεώργιος Λουλουδάκης

-Γραμματεία Αγροτικού:
Γραμματέας ο Ξενοφών Βεργίνης

-Γραμματεία Διεθνών Σχέσεων:
Γραμματέας ο Ιωάννης Σμυρλής

Με άλλη απόφαση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, ιδρύεται Γραμματεία Θεσμών και Μεταρρυθμίσεων. Την εποπτεία της Γραμματείας αναλαμβάνει ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής Μανώλης Κεφαλογιάννης, ενώ αναπληρωτές ορίζονται ο Στέλιος Πυλιώτης και η Κλεοπάτρα Αγγελίδου.

Επίσης ορίζονται:

Αναπληρωτής Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής ο Κώστας Ζωντανός.

Διευθυντής του Γραφείου του Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής, ο Ηλίας Φιλιππακόπουλος.

Διευθυντής του Διαγραμματειακού και Υπεύθυνος Κινητοποίησης του Κόμματος, ο Αλέκος Κόκκαλης.

Τέλος, με απόφαση του κ. Σαμαρά ορίζεται επικεφαλής των οργανωτικών διαδικασιών για το επόμενο συνέδριο του κόμματος, το μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας και Γραμματέας Συνδικαλιστικών Φορέων Φίλιππος Ταυρής.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. γαλατης avatar
    γαλατης 13/02/2013 20:48:07

    αντε ρε παιδιά καλοριζικη η διαπρεπής νομικός !!! πάντως έχει μια δόση πλάκας, να φτύνει κάποιος κάπου και μετά να γλύφει εκεί που έφτυσε...μονιμο φαινόμενο των πολιτικών της πλάκας..

  2. Kostas avatar
    Kostas 13/02/2013 21:06:32

    Να σου πω Γαλάτη προτιμώ να φτύνουν το κόμμα παρά να φτύνουν την Ελλάδα, όπως κάνουν μέλη που ανήκουν σε "Στοές" και "Λέσχες".

  3. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 13/02/2013 21:30:18

    Έχω βαρεθεί να βλέπω τους ίδιους και τους ίδιους τομεάρχες. Ο Βεργίνης δεν ήταν και το 2000 υπεύθυνος Αγροτικού, ο Δασκαλάκης πάλι.? Τι θα γίνει? Θα γίνει καμιά ανανέωση? Δεν καταλαβαίνουν στην ΝΔ οτι με αυτά που κάνουν θα εξαερωθεί το κόμμα? Βέβαια για τον κοσμάκη αυτά δεν έχουν σημασία, αλλά αν υπάρχει κάποιος που μπορέι να προσφέρει κάτι νέο γιατί να μην δοκιμαστεί. Οι περισσότεροι από τους παραπάνω είναι γνωστό τι προσέφεραν από την περίοδο Καραμανλή. Αρκετά με τους ίδιους και ίδιους.

  4. Chris Theocharis avatar
    Chris Theocharis 13/02/2013 21:41:51

    Είναι σχέδιο αποδόμησης της ΝΔ εκ των έσω, να σιχαθεί ο κόσμος, να πάρει την κάτω βόλτα (ακολουθώντας το ΠΑΣΟΚ σε μονοψήφια ποσοστά) και μετά να καθαρίσει η σαβούρα και να συσπειρωθούν κάποιοι θεωρητικά καλύτεροι σε ένα νέο σχηματισμό με σκοπό να χτηπήσει τον ΣΥΝ στις μεθεπόμενες εκλογές...

    • polites avatar
      polites @ Chris Theocharis 13/02/2013 23:42:04

      Πολύ προχώ!!!

    • Kostas avatar
      Kostas @ Chris Theocharis 14/02/2013 00:06:03

      Ξεχνάς κάτι.

      Για τις μεθεπόμενες εκλογές που λές θα πρέπει να υπάρχει λαός. Και αυτοί κάνουν τα αδύνατα δυνατά για εξοντώσουν το λαό.

  5. ATR avatar
    ATR 13/02/2013 21:52:58

    ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΤΗΝ ...ΠΡΑΞΗ!

  6. nikias avatar
    nikias 13/02/2013 22:21:18

    ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ !!!!

    Μπρ!!!

  7. Chris Theocharis avatar
    Chris Theocharis 14/02/2013 07:51:14

    αυτό το "χτηπήσει", χτυπάει μάτια... συγνώμη