Νοrman Atlantic:ίσως χρειαστούν βδομάδες για την πλήρη κατάσβεση της πυρκαγιάς
05/01/2015 19:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νοrman Atlantic:ίσως χρειαστούν βδομάδες για την πλήρη κατάσβεση της πυρκαγιάς

(Ανανεωμένο) Ο Πέτρος Λιανός, ο τελευταίος Έλληνας τραυματίας της ναυτικής τραγωδίας του Νοrman Atlantic που βρισκόταν ακόμη σε νοσοκομείο της Απουλίας, επιστρέφει σήμερα αεροπορικώς στην Αθήνα από το Μπρίντεζι, μέσω Ρώμης.

Στο μεταξύ, οι πυροσβέστες ανέβηκαν και πάλι σήμερα στο πλοίο, στο αμπάρι του οποίου συνεχίζουν να εντοπίζονται εστίες πυρκαγιάς και σύμφωνα με τον δημοσιογραφικό όμιλο Μπερλουσκόνι για την ολική κατάσβεση μπορεί να χρειασθούν ακόμη και εβδομάδες.

Αύριο, το πλοίο πιθανόν να μετακινηθεί λίγο πιο κοντά στην αποβάθρα, για να μπορέσει να αγκυροβολήσει με μεγαλύτερη σταθερότητα.

Οι ιταλικές αρχές επαναλαμβάνουν ότι η μεταφορά του Norman Atlantic στο Μπάρι θα αποφασιστεί μόνον αν κριθεί ότι πληρούνται οι σχετικές προϋποθέσεις ασφαλείας.

Εξάλλου, η νεκροψία επί των σορών των εννέα θυμάτων της πυρκαγιάς, οι οποίες έχουν μεταφερθεί στο Μπάρι, αναβλήθηκε για την επόμενη Δευτέρα, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι επιβεβλημένες επαφές της ιταλικής δικαιοσύνης με σειρά ξένων πρεσβειών.

Τέλος, η ιταλική ένωση καταναλωτών Codacons αποφάσισε να πάρει μέρος στη δίκη του Norman Atlantic, όταν αυτή οριστεί, «για να εκπροσωπήσει τα συμφέροντα και το δίκιο των επιβατών».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. η Dimi avatar
    η Dimi 28/12/2014 23:43:50

    ΝOIAZOMAI 6 ώρες πριν Ο ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΕΙΧΕ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ 4 ΚΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ NORMAN ATLANTIC ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΙΣ 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΕ: - Σωστικά μέσα / - Σχέδια εκκένωσης / - Φώτα έκτακτης ανάγκης / - Στεγανότητα σε πόρτες. Είχε δε διατάξει επανέλεγχο σε 2 μήνες! Το πλοίο για πρώτη φορά είχε εμφανισθεί στην Πάτρα στις 12 Δεκεμβρίου 2014. Είχε πάντως ναυπηγηθεί το 2009, ήταν δηλαδή σχετικά νέο πλοίο και ίσως γι΄αυτό και έχει αντέξει ως τώρα.... ••• NOIAZOMAI 7 ώρες πριν (Τροποποιήθηκε) Η ΠΡΩΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝΔΙΑΣΩΘΕΝΤΩΝ ΠΟΥ ΗΔΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ “SPIRIT OF PIRΑEUS”: 1. Πατούνας Νίκος 2. Πατούνα Αλεξάνδρα 3. Πατούνας Γιάννης 4. Βραβορίτη Ματίνα 5. Τουζλούδης Γεώργιος 6. Νάνος Βασίλης 7. Τσαντακίδης Φώτιος 8. Θεοδωρίδης Αντώνιος 9. Κενανίδης Μάκης 10. Τσούκις Ευάγγελος 11. Νατσιοπούλου Ευαγγελία 12. Τσιλιόπουλος Κωνσταντίνος 13. Καλογεράκης Ιωάννης 14. Μαυραγάνης Βασίλειος 15. Σταμπολίτης Σωτήριος 16. Κωνσταντινίδης Ιωάννης 17. Ευτηριάδης Νικόλαος 18. Μέσκας Μιχαήλ 19. Κωνσταντινίδης Λεωνίδας 20. Σούφης Παναγιώτης 21. Τσόνας Αθανάσιος 22. Τσόνας Δημήτριος 23. Τσόνας Σεβαστιανός 24. Μάμιλλος Πετράκης 25. Φερμαντζής Αθανάσιος ΔΙΑΣΩΘΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΒΕΙ ΣΤΟ LECCE ΙΤΑΛΙΑΣ : 26. Μπονάρου Μαρία 27. Ταβριζέλου Βασιλική 28. Κεραμά Νεφέλη ••• ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ 7 ώρες πριν Η ΙΤΑΛΙΚΗ RAI ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ - Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΑΡΟΤΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ. Τα ελληνικά αντανακλαστικά και η ναυτική εμπειρία, μας εκπροσωπούν επάξια διεθνώς με την άμεση και στοργική ενεργοποίησή τους. ΕΚΠΛΗΞΗ ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΑΛΛΟ ΠΛΟΙΟ" Μεγάλο ερώτημα είναι από πότε η ΑΝΕΚ είχε ναυλώσει το Ιταλικό πλοίο για το δρομολόγιο Πάτρα - Αγκώνα. Blog της Ηγουμενίτσας αναφέρει την έκπληξη των επιβατών που είχαν κόψει εισιτήριο για Αγκώνα με την ΑΝΕΚ, να βλέπουν ξαφνικά ότι θα ταξιδεύσουν με πλοίο που δεν ήταν της ΑΝΕΚ... ••• ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ 8 ώρες πριν (Τροποποιήθηκε) "ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΛΙΣΗ ΤΟ ΠΛΟΙΟ" ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ ΙΤΑΛΟΣ ΔΙΑΣΩΣΤΗΣ! ΟΙ ΦΩΤΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ! ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΛΟΙΩΝ, ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΡΥΜΟΥΛΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΟΥ ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ! ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΗΝ ΚΛΙΣΗ Η ΑΝΕΚ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΝΑΥΛΩΣΕΙ ΤΟ NORMAN ATLANTIC ••• ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ 9 ώρες πριν (Τροποποιήθηκε) "ΛΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΜΑΣ"! - ΕΚΚΛΗΣΕΙΣΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΦΛΕΓΟΜΕΝΟ ΠΛΟΙΟ - ΟΚΤΩ ΑΤΟΜΑ ΔΙΑΣΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΜΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΥΛΙΑ, ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ GALATINA ΜΕ ΗΠΙΑ ΥΠΟΘΕΡΜΙΑ, ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, σύμφωνα με Ιταλικά ΜΜΕ. ••• ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ 9 ώρες πριν (Τροποποιήθηκε) ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΠΛΟΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΝΑΥΛΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΕΚ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΞΕΔΩΣΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ! 56 ΤΩΡΑ ΟΙ ΔΙΑΣΩΘΕΝΤΕΣ ΣΤΟ SPIRIT OF PIREUS - ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕ ΙΤΑΛΙΚΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ Στη φωτογραφία βλέπουμε τα δύο "διαμερίσματα" οχημάτων του πλοίου. http://on.fb.me/1ts6WIv(© Ricardo Di Fiore – MarineTraffic.com) Στο κάτω τα βαρέα και στο πάνω τα μικρά Ι.Χ. Κάπου εκεί εκδηλώθηκε η φωτιά και αυτό είναι πολύ άσχημο, επειδή όλα τα 222 οχήματα, ανάμεσά τους και φορτηγά, έχουν καύσιμα... Οδηγός μέσα από το πλοίο ανέφερε ότι "υπάρχουν και 20 -25 βυτία"... ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΝΕΚ "Τις πρώτες πρωινές ώρες της 28ης-12-2014 σημειώθηκε πυρκαγιά στο ιταλικής πλοιοκτησίας και σημαίας επιβατικό – οχηματαγωγό πλοίο “NORMAN ATLANTIC” της εταιρείας “VISEMAR di Navigazione S.R.l.”, ναυλωμένο από την εταιρεία ΑΝΕΚ Α.Ε., το οποίο εκτελούσε την δρομολόγια γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα και ενώ βρισκόταν 35 μίλια βόρεια της Κέρκυρας, στα διεθνή χωρικά ύδατα. Στο πλοίο επέβαιναν 422 επιβάτες και 56 άτομα πλήρωμα. Σε εξέλιξη βρίσκεται η επιχείρηση εκκένωσης του πλοίου από το πλήρωμα του πλοίου και την πλοιοκτήτρια εταιρεία σε συνεργασία με τις αρμόδιες ιταλικές και ελληνικές αρχές. Η εταιρεία θα επανέλθει με κάθε νεότερη πληροφορία". ••• ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ 10 ώρες πριν ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΚΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ! https://www.facebook.com ΤΡΟΜΕΡΟ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΠΥΚΝΟΣ ΚΑΠΝΟΣ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΑΝΕΜΟΙ 9 ΜΠΟΦΩΡ, ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΧΑΛΑΖΙ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΩΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ! Η φωτιά ξέσπασε στο NORMAN ATLANTIC στις 5.30 το πρωί στο γκαράζ του Επιβατικού-Οχηματαγωγού από άγνωστη αιτία. ••••••

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 29/12/2014 00:08:57

      H πυρκαγιά στο πλοίο "Norman Atlantic" σε 24 εικόνες και σύντομη περιγραφή http://on-msn.com/13NttmB

  2. η Dimi avatar
    η Dimi 29/12/2014 02:59:41

    «Τηλεφωνική επικοινωνία Σαμαρά με Ρέντσι και Ράμα για το Norman Atlantic. Nα βοηθήσει με κάθε μέσο διατύπωσε στον Έλληνα πρωθυπουργό και ο Αλβανός ομόλογός του Έντι Ράμα.» (ΗΜΕΡΗΣΙΑ On Line 28/12/2014 @ 17:2) (Πηγή: ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ από εφημερίδα ΣΠΑΕΙ – 02 Αυγούστου 2014): Στα άκρα οδηγείται η κρίση με την Αλβανία. Η Αλβανική Βουλή ψήφισε τον αυτοδιοικητικό διαμελισμό της Βορείου Ηπείρου, αλλοιώνοντας τον Χάρτη των Δήμων και συγχωνεύοντας αμιγώς ελληνικές μειονότητες με αλβανικές, για να μην εκλεγεί ποτέ ξανά, Έλληνας Δήμαρχος, όπως π.χ. ο κ. Μπολάνος, από τη διεθνώς αναγνωρισμένη και αιωνίως πολεμούμενη Ελληνική Κοινότητα–Μειονότητα της Βορείου Ηπείρου. "ΝΑΙ" ΝΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΜΑΡΤΟ... Έτσι παρά την αντίδραση στην Αλβανική Βουλή του Έλληνα Αντιπροέδρου του Σώματος και Προέδρου ταυτόχρονα του ΚΕΑΔ (Κόμμα Ένωσης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων) Βαγγέλη Ντούλε, πέρασε ο Νόμος «Περί Εδαφικής και Διοικητικής Μεταρρύθμισης» με 88 ψήφους υπέρ, μία κατά του Ντούλε, μία αποχή του Βαγγέλη Τάβο, ενώ κατά απαράδεκτο και αχαρακτήριστο τρόπο υπερψήφισε ο Ανδρέας Μάρτος, Έλληνας υποτίθεται Βουλευτής Τιράνων του Σοσιαλιστικού Κόμματος του Έντι Ράμα http://www.naftemporiki.gr/fu/p/683025/638/399/0x00000000006eeb71/2/erntogan-enti-rama-3.jpg που συγκέντρωσε έτσι και την μεγάλη δυσαρέσκεια της Ομόνοιας, ΤΗΣ ΧΕΙΜΑΡΡΑΣ.! Ο Βαγγέλης Ντούλες, ζητά πλέον να γίνει Δημοψήφισμα στη Χειμάρρα, ένα Δημοψήφισμα που δεν αποκλείεται εάν εμποδιστεί άτσαλα, να γίνει τελικά μπούμεραγκ για τους Αλβανούς, διότι παραβιάζονται τα θεμελιώδη και ανθρώπινα δικαιώματα μίας διεθνώς αναγνωρισμένης Μειονότητας, με στόχο την εξαφάνιση, την φίμωση και τον τελικό ενταφιασμό της! Παρότι έχει ελευθερωθεί τρεις φορές από τον Ελλαδικό Στρατό και μία μόνη της, ενώ το Ζήτημά της εκκρεμεί επισήμως στο Συμβούλιο ΥΠΕΞ των μεγάλων δυνάμεων νικητριών του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, Ρωσία-ΗΠΑ-Γαλλία-Αγγλία! Αναμένεται επίσης αποχώρηση του ΚΕΑΔ από την Κυβερνητική Συμμαχία Ράμα και η παραίτηση πολλών στελεχών του από την κρατική μηχανή! Γιατί ΑΝ Η ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ ΣΚΥΨΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ! Και σε λίγο θα μιλούμε για μία ακόμη χαμένη πατρίδα, αποτέλεσμα αμέτρητων λαθών, διχόνοιας, Εφιαλτών και καταστροφικών δισταγμών. Σημειώνεται πως τη συζήτηση και ψηφοφορία στην Αλβανική Βουλή παρακολουθούσε αυτοπροσώπως ο Αμερικανός Πρέσβης, καθώς εκτός από το ενδιαφέρον της Ουάσινγκτον, υπάρχει πολύ μεγάλη ευαισθησία της Ομογένειας των ΗΠΑ για το θέμα, ενώ παλαιότερα ο Μπιλ Κλίντον υπήρξε φίλος των Βορειοηπειρωτών, ενώ ο Μπους εχθρός. Η Ελλάδα είναι το τελευταίο κεραμίδι της Κορυτσάς, ο τάφος του Πατρο-Κοσμά, η αετοφωλιά του Καστριώτη, οι τάφοι των άταφων παλικαριών του ΄40, το Αργυρό το Κάστρο, οι Σαράντα Άγιοι, η φλόγα του Σπυρομήλιου, οι αετοί της Χειμάρρας, η Βασιλική! ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ: ΑΓΡΥΠΝΟΥΜΕ Δείτε το συγκινητικό βίντεο των νέων παιδιών που συγκλονίζει και αφυπνίζει http://youtu.be/cOwYV_0hEQo

  3. Διογένης avatar
    Διογένης 29/12/2014 20:27:40

    Η κυβέρνηση είναι πολύ τυχερή που το πλοίο βρέθηκε στην περιοχή ευθύνης της Ιταλίας. Εάν είχαμε έστω και έναν νεκρό σε περιοχή ελληνικής ευθύνης φαντάζεστε τι σκούξιμο θα είχαμε στα κανάλια κατά της ανίκανης κλπ. κυβέρνησης; Αντιθέτως, τώρα, μέχρι που σκεφτόμαστε ότι καλύτερα να ήταν στην ελληνική περιοχή ευθύνης, θα τα είχαμε καταφέρει καλύτερα εμείς. Έτσι δεν σκεφτόμαστε; Όχι εκλογές να κερδίσει, όχι ψαλίδα να κλείσει, δεν υπήρχε καμία περίπτωση να σταθεί ελληνική κυβέρνηση έστω και με έναν τέτοιο νεκρό - και ας μην έφταιγε η ίδια - σε προεκλογική περίοδο.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Διογένης 31/12/2014 15:54:51

      Το CNN χθές ακομα μιλούσε για "ελληνικό φέρρυ" (Greek Ferry), πράγμα εξοργιστικό.

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ Νίκος Αργεάδης 01/01/2015 23:28:44

        Στην ΑΝΕΚ δεν ανήκε;

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Μεγάλες στιγμές 02/01/2015 23:11:32

          Όχι. Νοικιασμένο ήταν.

  4. sender avatar
    sender 30/12/2014 12:16:45

    Αν η πρωτοβουλία κινήσεων είχε αφεθεί στην Ελλάδα,σίγουρα με αυταπάρνηση οι Ελληνες διασώστες θα τα κατάφερναν.Ανεξήγητη και μοιραία η στάση των Ιταλών.Αυτή η απόφασή τους εγείρει πολλά ερωτήματα.

  5. Tassos avatar
    Tassos 01/01/2015 21:27:06

    Αναγλυφη η παθογένεια της Ελλάδας. Στην Ιταλία συγχαίρουν τον καπετάνιο που έσωσε εκατοντάδες ανθρώπους και στην Ελλάδα ψάχνονται να βρουν εξιλαστήρια θύματα και συνωμοσίες. Και επειδή σχεδόν πάντα προσπαθούμε να αποσείσουμε τις ευθύνες μας, κατά 99% η φωτιά όπως και την προηγούμενη φορά έχει προέλθει από βραχυκύκλωμα σε ψυγείο-νταλίκα.

    • Σπαθάριος avatar
      Σπαθάριος @ Tassos 02/01/2015 08:19:43

      Αγαπητέ Τάσο πραγματικά σε ζηλεύω. Το χάρισμα της πραγματογνωμοσύνης εξ αποστάσεωςείναι κάτι που πάντα το ήθελα αλλά που μου το έχει στερήσει ο Θεός. Κρίμα! Αστειεύομαι φυσικά! Είναι πολύ νωρίς να βγούν συμπεράσματα και για τους λόγους του ατυχήματος αλλά και για τις αντιδράσεις και συμπεριφορές του καπετάνιου και του πληρώματος. Όταν θα ολοκληρωθούν οι σχετικές έρευνες τότε θα πρέπει να αποδοθούν, εκτός των ποινικών, οι αφορισμοί ή τα εύσημα ανάλογα με το τι αξίζει ο καθένας. Βέβαια μην είσαι σίγουρος ότι όλοι εμείς θα μάθουμε τι ακριβώς έγινε. Όπως έλεγε και ο Καλογήρου στον Κούρκουλο “είναι πολλά τα λεφτά ΑΡΗ”( σωστικά, ασφαλιστικά, αποζημιώσεις) που μπορούν να σκεπάσουν τα πάντα. Δεν είναι τυχαίο ότι οι Ιταλοί από την πρώτη στιγμή κάνουν τα πάντα το βαπόρι να ρυμουλκηθεί σε δικό τους λιμάνι, ανεξάρτητα αποστάσεως.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Σπαθάριος 02/01/2015 23:24:33

        Πάντως για να έχουν αποδοθεί κατηγορίες από την ιταλική δικαιοσύνη (όχι από Έλληνες!) για ανθρωποκτονία εξ'αμελείας και κατά συρροή στον καπετάνιο, σημαίνει ότι όντως υπάρχουν πράγματα που χρήζουν διερεύνησης. Μερικά τα διαβάσαμε. Άρα δεν έχει δικαίωμα κάποιος να απαξιώνει εκ των προτέρων, ως «ελληνικές παθογένειες» τις καταγγελίες, χωρίς να το έχει ψάξει το θέμα.

        Και για να μην ξεχνιόμαστε, πριν από 13 περίπου χρόνια, όταν είχε συμβεί το ατύχημα με το πετρελαιοφόρο τάνκερ «Πρεστίζ», οι Ισπανοί (ηγεσία και λαός) ομόφωνα ζήταγαν το κεφάλι του Έλληνα καπετάνιου Αποστόλου Μαγκούρα. Ενώ δεν τους έφταιγε ο Έλληνας καπετάνιος, που έκανε το παν για να περιοριστεί το κακό, αλλά το ξερό τους το κεφάλι (Γάλλων, Πορτογάλων και Ισπανών). Γιατί, άν άφηναν το καράβι να ελλιμενιστεί σε κάποιο από τα λιμάνια τους, η ρύπανση θα είχε περιοριστεί σε ελάχιστη έκταση. Με την φοβική συμπεριφορά τους όμως, «κατάφεραν» να ρυπανθεί τεράστιο μήκος (δικών τους) ακτών. Έλεος λοιπόν με το «Σύνδρομο της Στοκχόλμης» ορισμένων. Παθογένειες συναντώνται και σε άλλους λαούς - και χειρότερες ενίοτε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.