Νεκρός ο Αλβανός που δολοφόνησε τον υπαρχιφύλακα στις φυλακές Μαλανδρίνου
28/03/2014 10:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νεκρός ο Αλβανός που δολοφόνησε τον υπαρχιφύλακα στις φυλακές Μαλανδρίνου

Ιατροδικαστής: Από πολλαπλές κακώσεις και χτύπημα με κλομπ ο θάνατος του βαρυποινίτη

Γύρω στις 11:30 χθες το βράδυ εντοπίστηκε νεκρός στο κελί του, στις φυλακές της Νιγρίτας, ο Αλβανός βαρυποινίτης Ιλί Καρέλι, ο οποίος προ τριών ημερών είχε δολοφονήσει τον 46χρονο υπαρχιφύλακα των φυλακών Μαλανδρίνου, Γιώργο Τσιρώνη, πατέρα δύο παιδιών.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των εσωτερικών φρουρών των φυλακών Νιγρίτας, Χάρη Κονσολίδη, ο Αλβανός βαρυποινίτης είχε μεταφερθεί στο σωφρονιστικό κατάστημα της Νιγρίτας γύρω στις 4 χθες το απόγευμα και κρατείτο στην απομόνωση, για λόγους προστασίας.

Λίγο πριν από τα μεσάνυχτα, ο αρχιφύλακας υπηρεσίας διαπίστωσε ότι ο 40χρονος κρατούμενος βρισκόταν ακίνητος στο κρεβάτι του. Αμέσως ενημερώθηκε το ΕΚΑΒ και διακομίστηκε στο Κέντρο Υγείας Νιγρίτας και στη συνέχεια στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών.

Από τις πρώτες ενδείξεις, ο Αλβανός βαρυποινίτης φέρεται να πέθανε στο σωφρονιστικό κατάστημα, ενώ αυτή την ώρα στο νοσοκομείο Σερρών διενεργείται ιατροδικαστική εξέταση.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των εξωτερικών φρουρών, Αθανάσιο Τούσιο, το σωφρονιστικό κατάστημα Νιγρίτας παρακολουθείται με κάμερες, οπότε έχουν καταγραφεί όλες οι κινήσεις του κρατουμένου.

Κατάγματα και κακώσεις στο σώμα του βαρυποινίτη έδειξε η νεκροψία

Κατάγματα στην περιοχή του στέρνου και πολλαπλές θλαστικές-εκχυμωτικές κακώσεις στο σώμα του έφερε ο βαρυποινίτης Αλβανός. Αυτό έδειξε η νεκροψία-νεκροτομή που διενεργήθηκε στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με το πόρισμα που συνέταξαν οι ιατροδικαστές Μηνάς Γεωργιάδης και Ελένη Ζαγγελίδου, τα τραύματα προήλθαν από κάποιο όργανο -κι όχι από χέρια- ενώ προσδιορίζονται χρονικά πριν από περίπου τρία 24ωρα.

Όπως έγινε γνωστό, παραγγέλθηκαν περαιτέρω ιστολογικές-τοξικολογικές εξετάσεις.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Δικαιοσύνης

«Πειθαρχική προκαταρκτική εξέταση από αρμόδιο εισαγγελέα διατάχθηκε από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων προκειμένου να διερευνηθούν οι συνθήκες του θανάτου του κρατούμενου Kareli Ilie που κρατείτο στο Κατάστημα Κράτησης Νιγρίτας Σερρών.

Ο κατηγορούμενος, ο οποίος κατηγορείτο για τη δολοφονία του υπαρχιφύλακα του Καταστήματος Κράτησης Μαλανδρίνου, μεταφέρθηκε, χθες, (27.3.2014) περί ώρα 15.45 στο Κ. Κ. Νιγρίτας για λόγους προσωπικής του ασφάλειας. Τοποθετήθηκε σε θάλαμο νεοεισερχομένων περί ώρα 18.30 μόνος του και μακριά από άλλους κρατούμενους, ώστε να υπάρχει συνεχής παρακολούθηση του από το προσωπικό του σωφρονιστικού καταστήματος. Μάλιστα εντός του χώρου κράτησής του τοποθετήθηκε κάμερα ώστε να υπάρχει πλήρης εποπτεία και καταγραφή όλων των κινήσεων.

Περί ώρα 23.30 υπάλληλοι του Καταστήματος Κράτησης παρατήρησαν ότι δεν εκινείτο ενώ βρισκόταν για ώρα στο κρεβάτι του. Εισήλθαν τότε στο κελί του όπου και διαπιστώθηκε έλλειψη των αισθήσεών του. Ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ το οποίο προσήλθε σε 17 λεπτά και μετέφερε τον κρατούμενο στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών, όπου πιστοποιήθηκε ο θάνατος του.

Ταυτόχρονα με την ως άνω πειθαρχική προκαταρκτική εξέταση, διενεργείται και προανάκριση από την Αστυνομία στην οποία παραδόθηκε και το υλικό της κάμερας, ενώ αναμένονται και τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης για τη διαπίστωση των αιτίων θανάτου.

Πρέπει να σημειωθεί ότι κατά την παραλαβή του στο Κατάστημα Κράτησης της Νιγρίτας, σύμφωνα με την αναφορά του Διευθυντή του Καταστήματος, ο κρατούμενος έφερε μώλωπες για τους οποίους ο ίδιος (κρατούμενος) δεν προσδιόρισε την αιτία τους και δεν υπέβαλε αίτημα ιατρικής του εξέτασης».

ΟΣΥΕ: Καμιά συμμετοχή σωφρονιστικών υπαλλήλων στον θάνατο του Καρέλι

Οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι δεν έχουν καμία συμμετοχή στον θάνατο του Αλβανού κρατούμενου Ιλί Καρέλι, ο οποίος «την 25η Μαρτίου αφαίρεσε αναίτια τη ζωή του αείμνηστου σωφρονιστικού υπαλλήλου Γιώργου Τσιρώνη» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Σωφρονιστικών Υπαλλήλων (ΟΣΥΕ). Παράλληλα, εκφράζει τη λύπη της για τον θάνατο του Αλβανού κρατούμενου στις φυλακές της Νιγρίτας Σερρών.

Ακόμη, η ΟΣΥΕ επισημαίνει: «Η ηθική μας και η λογική μας ως εργαζόμενοι μάς επιβάλλουν να κινούμεθα μακριά και να καταγγέλλουμε οποιαδήποτε μορφή αυτοδικίας ή αντεκδίκησης».

Οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι είναι «προσηλωμένοι στην πανανθρώπινη αξία της ζωής που αποτελεί βασικό οδηγό του αγώνα μας και μας επιβάλλει μαζί με τη λύπη μας για αυτό καθ’ αυτό το γεγονός να εκφράσουμε και τα συλλυπητήριά μας στην οικογένεια του θανόντος» προστίθεται στην ανακοίνωση.

«Είμαστε σίγουροι, ότι η έρευνα που ήδη διεξάγεται θα αποδείξει καταρχήν κάτω από ποιες συνθήκες και σε ποια αίτια οφείλεται ο θάνατος του κρατουμένου, καθώς και την ειλικρίνεια των λόγων μας, δεδομένου ότι δεν έχουμε καμία συμμετοχή σε αυτόν, ούτε παραλείψαμε να κάνουμε κάτι που θα εξέθετε τη ζωή του σε κίνδυνο» καταλήγει η ανακοίνωση της ΟΣΥΕ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Naruto avatar
    Naruto 28/03/2014 10:53:55

    Accidentally brutally cut his head off while shaving . Οπως θα ελεγε ο Black Adder.

  2. cielo avatar
    cielo 28/03/2014 11:38:52

    I say good riddance to bad rubbish.

  3. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 28/03/2014 12:21:01

    Πάντα τέτοια.

  4. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 28/03/2014 12:52:51

    Τον καημένο!!!!! Σίγουρα από παθολογικά αίτια.

  5. Lichnee avatar
    Lichnee 28/03/2014 12:53:54

    Κακό ψόφο και κακιά κόλαση στο καθίκι! Πάντα τέτοια!

  6. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 28/03/2014 13:01:48

    Επειδή έχω την πεποίθηση ότι η επόμενη ζωή αποκλείεται να είναι χειρότερη από την παρούσα, είναι κρίμα που ξέφυγε τόσο γρήγορα από την πληρωμή των επίγειων χρεών του.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Άπαντα Επιστάμενος 28/03/2014 13:33:33

      Ακριβώς για το αντίθετο είναι κρίμα για εκείνον που ξέφυγε τόσο γρήγορα...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Κυθήριος 28/03/2014 14:09:24

        Καταλαβαίνω τι λες και λυπούμαι ειλικρινά που πέθανε χωρίς, ίσως, να μετανοήσει. Ο μόνος άγιος που γιορτάζει κάθε Μεγάλη Παρασκευή είναι ένας μετανοημένος ληστής και ίσως και δολοφόνος. Δεν νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει μεγαλύτερη τιμή.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ ΒΙΣ 28/03/2014 14:25:04

          Αυτό είναι το ένα σκέλος αγαπητέ φίλε ΒΙΣ. Το άλλο είναι ότι αν τελικά έφευγε αμετανόητος,ίσως η μεγαλύτερη τιμωρία στην παρούσα ζωή,να ελάφρυνε λίγο αυτήν στην αιώνια...

  7. Hunter avatar
    Hunter 28/03/2014 14:26:05

    Να κι ένα καλό νέο.

  8. patriotis avatar
    patriotis 28/03/2014 14:47:16

    Εγώ πραγματικά απορώ γιατί το ανθελληνικό κόμμα του σύριζα δεν έχει βγάλει ακόμα ανακοίνωση για τα δικαιώματα των μεταναστών,επίσης γιατί δεν έχουν βγεί ακομα όλα αυτά τα "antifa"να κάνουν καμία γραφική διαμαρτυρία συμπαράστασης....

  9. Tassos avatar
    Tassos 28/03/2014 16:36:39

    Πάτε καλά ρε? Στους συνσχολιαστές αναφέρομαι. Θα μπείτε φυλακή είτε επειδή κάτι έχετε κάνει είτε λόγω δικαστικής πλάνης και θα σας κρεμάσει ένας εγκληματίας ή ένας δεσμοφύλακας? Τίγκα στον ανθρωπισμό σας βλέπω...

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Tassos 28/03/2014 16:42:01

      Μια χαρά πάμε ανθρωπιστή της δεκάρας.
      Υπερασπιστής δολοφόνων κ.Tassos στο όνομα της πολιτικής ορθότητας;
      Καλά του κάνανε (αν του κάνανε) και μακάρι και άλλους έτσι.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Lichnee 28/03/2014 16:52:26

        Να μην κλαις όμως αν μπεις μέσα γιατί χρωστάς στην εφορία και σε περιλάβουν οι ...Δουρήδες.

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ Tassos 28/03/2014 17:01:06

          Χρωστάτε στην εφορία και μυγιάζεστε; Ή είσαστε κατάδικος λόγω... δικαστικής πλάνης;

          • Tassos avatar
            Tassos @ Lichnee 28/03/2014 17:08:41

            Για σένα ανησυχώ...

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ Tassos 28/03/2014 17:23:44

            Ευχαριστώ -ειλικρινά- αλλά δεν θα έπρεπε.
            Τις υποχρεώσεις μου τις τηρώ και τις τιμώ.
            Καλησπέρα και θα σας φέρνω τσιγάρα! ;)

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Tassos 28/03/2014 17:14:42

          Ενώ άμα είσαι επιβάτης σε λεωφορείο στην Κριμαία και σε ανατινάξουν τίποτα «Ουκρανοί κομμάντο» (sic) ή τίποτα Τσετσένες χήρες, καλά να πάθεις, σύμφωνα με τον α λα καρτ ανθρωπιστή Tasso.

          • Tassos avatar
            Tassos @ ΚΜ 29/03/2014 08:49:18

            Τι σχέση έχει ο απελευθερωτικός αγώνας με το να σε δολοφονεί ο κάθε Αραβαντινός ή ο ...Κουφοντίνας επειδή έτσι γουστάρει?

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ Tassos 29/03/2014 10:56:49

            Ο ...ποιος αγώνας;;;;; Αχαχαχαχαχα! Να είσαι καλά με έκανες και γέλασα!Ωραίο ανέκδοτο.

          • Tassos avatar
            Tassos @ Lichnee 29/03/2014 12:26:08

            Sorry δεν κατάλαβα ότι είστε από τους αγαθιάρηδες που περιμένουν το ...Ξανθό Γένος και τον Γέροντα Σουλπίκιο να τους σώσει.

          • Lannister avatar
            Lannister @ Tassos 29/03/2014 12:32:33

            Ξυδάκι...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Lichnee 28/03/2014 18:47:56

        Πές τα βρε Lichnee γιατί θα τρελαθούμε στο τέλος!

    • Lannister avatar
      Lannister @ Tassos 28/03/2014 17:09:39

      Ο συγκεκριμένος βαρυποινίτης Αλβανός δεν χρώσταγε στην εφορία, ούτε είχε απλήρωτη την ΔΕΗ, για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά συρροή ήταν μέσα και για σωρεία ληστειών. Και εκεί μέσα έσφαξε έναν σωφρονιστικό υπάλληλο πατέρα δυο παιδιών, επειδή λέει δεν του έδωσαν άδεια. Πάρε χαρτομάντιλο και σκούπισε τα δάκρυα σου αν θέλεις, εγώ προσωπικά ούτε χαίρομαι ούτε λυπάμαι, όποιος μπλέκει με τα πίτουρα όμως...

      • Lannister avatar
        Lannister @ Lannister 28/03/2014 20:58:38

        Διπλή ανθρωποκτονία, όχι απόπειρα...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Tassos 28/03/2014 18:28:44

      Ναι βρέ υπερανθρωπιστή μου εσύ. Και ο δυστυχής αλβανός τσάμπα μπήκε μέσα,τον συκοφαντήσανε.Δέ φταίει αυτός που έπιασε το μαχαίρι να καθαρίσει πατάτες και έπεσε πάνω του ο συχωρεμένος που έπαιζε μμπίζ με τους άλλους δεσμοφύλακες....... Μάλλον δεν πάμε καθόλου καλά...

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ Κυθήριος 28/03/2014 19:06:23

        "-Ήταν ατύχημα κ.πρόεδρε.Κρατούσα το μαχαίρι και ήρθε και έπεσε επάνω του."
        "-32 φορές;"

  10. Aegean times avatar
    Aegean times 28/03/2014 17:02:50

    Bad, very bad, ακόμη μιά φουρτούνα για την κυβέρνηση άντε να τους μαζέψεις αν αρχίσουν αντιδράσεις μέσα στις φυλακές αλλά και τις κόκκινες κάρτες που θα φάμε από ευρώπη μεριά των " ευαισθήτων ".

  11. ελλην π. avatar
    ελλην π. 28/03/2014 18:17:54

    Λησμόνησε ή δεν έμαθε το "Μάχαιραν έδωσας μάχαιραν θα λάβεις"...Θα μπορούσε να είχε αυτοκτονήσει απευθείας, αλλά, η λογική σ' αυτές τις περιπτώσεις δεν ισχύει...

  12. test tester avatar
    test tester 28/03/2014 18:28:52

    o suriza den tha kani kamia poroia diamartirias gia ton ftoxo alwano.

  13. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 28/03/2014 19:08:50

    Ωραία, τωρα οι φόροι μου θα πηγαίνουν για ένα λιγότερο ρεμάλι και θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκεί που πρέπει...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 28/03/2014 21:19:07

      Δέν είναι έτσι. Απλά τώρα υπάρχει ένα ρεμάλι λιγότερο που αύριο-μεθαύριο θα μπορούσε να είχε αποδράσει και στο διάβα του να ''έπαιρνε'' μαζί του κάποιον άτυχο ή άτυχη που θα βρισκόταν στη λάθος θέση τη λάθος στιγμή,όπως έχει συμβεί πάμπολλες φορές μέχρι τώρα. Θυμίσου την κοπέλα στην Κόρινθο πού τη βρήκε η σφαίρα πίσω από το κάθισμα. Θα μπορούσε να είναι η γυναίκα μου-σου, ή η κόρη μου-σου...

  14. Απορών avatar
    Απορών 28/03/2014 21:21:57

    Μπράβο, χαρίστε τα καλύτερα στοιχεία της αστικής φιλελεύθερης παράταξης στην ολοκληρωτική αριστερά... Ντροπή μας...

  15. Naruto avatar
    Naruto 28/03/2014 21:55:07

    Μήπως ειναι η κατάληλη στιγμή να συζητήσουμε γιά καμιά φυλακή αλλα Αμερική ας πούμε? Ετσι για να μή θρηνήσουμε αλλα θύματα.

  16. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 28/03/2014 22:00:47

    Με ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Σωφρονιστικών Υπαλλήλων εκφράζει τη λύπη της για τον θάνατο του κρατουμένου και καταλήγει «Ο συ μισείς, ετέρω μη ποιήσης» »Προσηλωμένοι στην πανανθρώπινη αξία της ζωής που αποτελεί βασικό οδηγό του αγώνα μας, μας επιβάλλει μαζί με την λύπη μας για αυτό καθ’ αυτό το γεγονός να εκφράσουμε και τα συλλυπητήριά μας στην οικογένεια του θανόντος. «Ο θάνατος επήλθε από αρρυθμογόνο μηχανισμό που προκάλεσαν τα πολλαπλά χτυπήματα στο στέρνο του από σπειρωτή ράβδο(γκλομπ)».

    Σύμφωνα με πληροφορίες από την έκθεση αφήνεται η αίσθηση ότι υπάρχουν και ίχνη βασανισμού όπως έγκαυμα στην παλάμη του δεξιού χεριού του ισοβίτη αλλά οι ιατροδικαστές δεν μπορούν να εντοπίσουν την αιτία του εγκαύματος. Σύμφωνα πάντως με τις δηλώσεις του ιατροδικαστή Γεωργιάδη υπάρχουν υπόνοιες και για ηλεκτροσόκ! Οι ιστολογικές και τοξικολογικής εξετάσεις θα βγουν σε έναν μήνα. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Βήματος έχουν σταλεί στο Υπουργείο φωτογραφίες από τους μώλωπες που έφερε ο Καρέλι στην πλάτη και στο μάτι του. Οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι που τον παρέλαβαν του σύστησαν να τον δει γιατρός για να εξετάσει τα τραύματά του, αλλά εκείνος αρνήθηκε, όπως αρνήθηκε να φάει και να πάρει νερό. Μονολογούσε συνεχώς «φέρτε μου ένα σχοινί να κρεμαστώ», ενώ κατηγορούσε τον εισαγγελικό λειτουργό που δεν το άφησε ελεύθερο πριν από την δολοφονία. Η διπλή άρνηση τής θεότητας τού ανθρώπινου Προσώπου μάς υποβιβάζει ώς κοινωνία στό επίπεδο τού κτήνους Ο Χριστός ξανασταυρώνεται. Τουλάχιστον, η Ομοσπονδία Σωφρονιστικών Υπαλλήλων θυμήθηκε τόν Πόντιο Πιλάτο. Οι πολλοί, ώς μαινόμενοι σύγχρονοι «Ιουδαίοι», επιχαίρουν γιά τό αίμα τού αλβανού δολοφόνου πού χύθηκε καί αυτό ώς ανθρωποθυσία, γιά νά ικανοποιηθεί η οργή τής μεγάλης ανθρώπινης μάζας. Καί οι ανθρώπινες αξίες; Η ιερότητα τού Προσώπου ώς αξιακή αρχή; Ο καθείς άς αναλογισθεί μόνος του. Όλοι μας είμαστε μέλη μιάς κοινωνίας καί ο καθένας μας η κοινωνία. Όλοι μας μετέχουμε σέ αυτήν. Εξ αδιαιρέτου.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Ιαπετός 28/03/2014 22:37:50

      Αυτή είναι η χριστιανική πλευρά του θέματος από πνευματικής απόψεως,και εύγε σου πού την επισημαίνεις αγαπητέ Ιαπετέ. Ο σεβασμός στην ιερότητα του προσώπου και του πιό μεγάλου εγκληματία, ώς εικόνα του προσώπου του Χριστού. Πρέπει δε να έχουμε υπόψιν και την μετάνοια που ίσως την τελευταία στιγμή,και ο πιό στυγνός εγκληματίας όπως ο συγκεκριμένος ενδεχομένως να είχε. Άν την είχε, θα τον κρίνει ο Θεός,όπως όλους μας και σίγουρα θα την προσμετρήσει. Πολύ διδακτική ιστορία σχετική με την περίσταση είναι τού αγίου Διονυσίου Ζακύνθου πού όχι μόνο συγχώρεσε,αλλά και έκρυψε τον φονιά του ίδιου του αδελφού,γλιτώνοντάς τον από την αυτοδικία των συγγενών του... Όμως,πρέπει να αναγνωρίσουμε τις συνθήκες που επικράτησαν γύρω από την εγκληματική πράξη και την ασθενή πνευματικά φύση των ανθρώπων. Δεν είναι εύκολο να αποδεχτούν όλοι,ή κάποιοι λίγοι έστω,και να συγχωρέσουν έστω και μετά από πολλή πάλη συνειδησιακή,τέτοιους εγκληματίες. Είναι πολλοί οι παράγοντες που δεν τους το επιτρέπουν. Η εθνικότητα του δράστη,η αγριότητα του εγκλήματος, η ψυχρότητα κατά την εκτέλεσή του,κ.α. Δεν δικαιολογώ καμμία πράξη αυτοδικίας,για να ξεκαθαρίζω,αλλά προσπαθώ να ερμηνεύσω τη στάση όλων μας. Πάντως,ο Χριστός δεν ξανασταυρώνεται. Σταυρώνεται κάθε μέρα από όλους μας και από πιό μικρές 'ισως ''εγκληματικές'' πράξεις...

      • ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
        ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ @ Κυθήριος 29/03/2014 09:47:35

        Ο φονιάς του άτυχου σωφρονιστικού κινήθηκε εκτός χριστιανικού πλαισίου όταν δολοφόνησε αναίτια, οι άλλοι γιατί να κινηθούν εντός χριστιανικού πλαισίου και να τον συγχωρήσουν; Μήπως, τελικά, ο θάνατος του βαρυποινίτη κάνει καλό όντας δίδαγμα σε κάποιους να μην αποτολμήσουν το ίδιο σε αθώους υπαλλήλους;

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 29/03/2014 10:25:39

          Ίσως δεν ήταν ολοκληρωμένη η άποψή μου. Το να συγχωρήσει κάποιος ένα φονιά,δεν είναι εύκολο. Έφερα το παράδειγμα του Αγίου,για να δειχθεί ότι δέν είναι και αδύνατο. Όπως δεν είναι και αδύνατη για το Θεό και η μετάνοια ενός εγκληματία. Αυτά είναι στα μέτρα των αγίων και των πολύ ανώτερων πνευματικά ανθρώπων. Εμείς,κατά την απλή κοσμική λογική,θα σκεφτούμε και θα πράξουμε όπως λές.

    • sender avatar
      sender @ Ιαπετός 28/03/2014 23:52:41

      Μελαγχολικά συμφωνώ,Ιαπετέ.Μια θλίψη όλα.

  17. riot avatar
    riot 28/03/2014 22:04:06

    Πληρώνουμε τους δικαστές για να δικάζουν. Αν είναι να δικάζει ο κάθε τυχαίος τότε να καταργήσουμε τους δικαστές να μην ξοδευόμαστε κιόλας. Καμία αυτοδικία δεν είναι επιτρεπτή σε μια Δημοκρατία όσο και αν χαιδεύει το θυμικό μας. Αυτά είναι ένα κλικ από το να οδηγήσουν σε άλλους δρόμους.

    • dim avatar
      dim @ riot 29/03/2014 00:29:12

      Εννοείται καμία αυτοδικία... Αλλά το αυτό να ισχύει παντού... Όχι να δικαιολογούμε μετά τις Σκουριές, ή το νόμος είναι το δίκο του εργάτη, και να βαράμε τον κάθε Φούχτελ... Όσον αφορά τις ποινές.... Εννοείται καμία αυτοδικία, και καθόλου θανατική ποινή, γιατί έτσι ξεμπερδεύει "εύκολα" ο θύτης... Ισόβια απομόνωση, δεμένος, για να μη μπορεί ούτε καν να αυτοκτονήσει... Παλιά είχα αμφιταλαντευτεί σχετικά με την επιστροφή της θανατικής ποινης αλλά τελικά κατέληξα οτι δεν είναι σωστό σύστημα, γιατί απλά είναι "λυτρωτικό" και "light", με την έννοια ότι ξεμπερδεύει κανείς πολύ εύκολα, και δεν νοιώθει τον πόνο, δεν υποφέρει, τη στιγμή μάλιστα που πέρα από το θύμα που έχει χάσει τη ζωή του, έχουμε και όλους τους συγγενείς που υποφέρουν μια ζωή... Άρα, με τίποτα δεν του αφαιρείς τη ζωή... Γιατί να του κάνεις αυτή τη χάρη?... Πολύ απλά, του κάνεις τη ζωή κόλαση... Αυτό θα πει κράτος δικαίου... Έκανε τη ζωή κόλαση για κάποιους άλλους? Θα γίνει και η δική του ζωή κόλαση... Τι πιο δίκαιο????

  18. dim avatar
    dim 28/03/2014 22:47:32

    Κρίμα, πολύ κρίμα. Έτσι ξεμπέρδεψε εύκολα αυτός. Η σωστή προσέγγιση σε αυτές τις περιπτώσεις βαρυποινιτών δεν είναι η θανατική ποινή, ούτε να παίρνει κάποιος το νόμο στα χέρια του. Είναι να καταδικαστεί σε ένα άδειο κελί, με δεμένα τα χέρια ώστε να μη μπορεί να αυτοκτονήσει, να τρέφεται με ορούς, να μη βλέπει κανέναν και να μην τον βλέπει κανένας, επί 30 χρόνια, μέρα μπαίνει μέρα βγαίνει αυτό, μόνο αυτό.. Να παρακαλάει για να πεθάνει, και να μην υπάρχει τρόπος να πεθάνει... Απλά πράγματα... Και για όποιον δεν έχει δει το "Μυστικό στα μάτια της", το συστήνω ανεπιφύλακτα....

  19. ΚΜ avatar
    ΚΜ 28/03/2014 22:54:43

    Δεν βιάζομαι να το παίξω ιατροδικαστής, σαν κάτι άλλους, και να προκαταβάλω ότι ο θάνατος του αλβανού δολοφόνου ήταν αποτέλεσμα έκνομης ενέργειας. Όμως, εύχομαι να πλανάται η σχετική υποψία (ότι μπορεί δηλαδή να τον φάγανε), έτσι για να μην νομίζουν μερικοί ότι μπορούν να σκοτώνουν αστυνομικούς για πλάκα και να μην επαναληφθούν τέτοια φονικά.

  20. parsifal avatar
    parsifal 28/03/2014 23:29:37

    Εστι δίκης οφθαλμός ος τα πανθ'ορά. Τελεία.

  21. Tassos avatar
    Tassos 29/03/2014 12:27:39

    Εντωμεταξύ εξαιτίας των ρεμαλιών που τον σκότωσαν θα πληρώσουμε και χοντρή αποζημίωση στην οικογένειά του. Ηδη καταφεύγουν στο ευρωπαϊκό Δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

    • Lannister avatar
      Lannister @ Tassos 29/03/2014 12:42:02

      "Ήδη καταφεύγουν"; ... Που το είδες; Της οικογένειας είσαι; Ρίξε και κάνα σχόλιο για τον σωφρονιστικό υπάλληλο, λέμε τώρα... Άνθρωπος ήταν κι αυτός.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Tassos 29/03/2014 13:21:34

      Ο κύριος ιατροδικαστής (Tassos) απεφάνθη ότι τον «σκότωσαν τα ρεμάλια» και επιδικάζει και αποζημιώσεις. Γι'αυτό, την επόμενη φορά που οι φρουροί θα χρειαστεί να ακινητοποιήσουν κάποιον εγκληματία, να μην χρησιμοποιήσουν γκλοπ! Μόνο ροδοπέταλα!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Tassos 29/03/2014 14:40:30

      Ο κύριος ιατροδικαστής (Tassos) εξέδωσε κιόλας το πόρισμα ότι «τον σκότωσαν τα ρεμάλια» και επιδικάζει και αποζημιώσεις! Γι'αυτό, την επόμενη φορά που οι φρουροί στις φυλακές θα χρειαστεί να ακινητοποιήσουν κάποιον επικίνδυνο εγκληματία, προσοχή: Όχι χρήση γκλοπ - μόνο ροδοπέταλα!

    • Μεγάλες στιγμές. avatar
      Μεγάλες στιγμές. @ Tassos 29/03/2014 20:13:30

      Η οικογένεια του σωφρονιστικού δεν εχει παρά μόνο την Πολιτεία να στηριχθεί.Και τα ανθρώπινα δικαιώματα ισχύουν μόνο για ανθρώπους

  22. Απορών avatar
    Απορών 29/03/2014 13:11:49

    Λοιπόν, ωραία και ενδιαφέροντα τα χριστιανικά κτλ. αλλά λίγο άσχετα με την υπόθεση: όποιος δεν καταλαβαίνει ότι οι ΥΠΆΛΛΗΛΟΙ που κατά τα φαινόμενα σκότωσαν το δολοφόνο είναι κατά πολύ χειρότεροι του έχει πρόβλημα. Και να εξηγήσω γιατί: ο δολοφόνος εγκλημάτισε κατά των θυμάτων του 1, 2, 10 δεν ξέρω πόσα και για αυτό που έκανε η κοινωνία μας προβλέπει συγκεκριμένη τιμωρία η οποία αποδίδεται με συγκεκριμένο τρόπο από την διαχωρισμένη δικαστική εξουσία. ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ για αυτό υπάρχει η νομοθετική εξουσία. Οι υπάλληλοι που δολοφόνησαν το δολοφόνο ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΣΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ ΜΑΣ και όχι μόνο εναντίον 1, 2, 10 ατόμων, εγκλημάτισαν εναντίον της κοινωνίας συνολικά, απλούστατα επειδή αυτοδίκησαν εν ονόματί μας και όχι εν ονοματί τους όπως σε μια ας πούμε βεντέτα. ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΧΡΙΣΤΗΚΑΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ και εμείς σα τα ζώα γελάμε και λέμε "καλά του έκαναν" και δεν αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό το έκαναν εναντίον όλων ημών. Και αυτά που γράφω είναι η αλφαβήτα του "Rule of Law", φιλελεύθερες ΔΕΞΙΕΣ αξίες τις οποίες χαρίζετε στην αριστερά η οποία μόνο σε όλα τα παραπάνω δεν πιστεύει...

    • dim avatar
      dim @ Απορών 29/03/2014 13:35:12

      Ας ξεχωρίσουμε επομένως τα δύο θέματα: Πρώτον, όσον αφορά την αυτοδικία, το να παίρνουν οι πολίτες το νόμο στα χέρια τους. Αυτό συμφωνούμε όλοι όσοι πιστεύουμε στη δημοκρατία, ότι είναι απαράδεκτο. Αλλά να μην το θυμούνται κάποιοι και να το χρησιμοποιούν αλα κάρτ. Όχι στις Σκουριές έχουν δίκιο οι κάτοικοι, όχι δίκιο είναι ο νόμος του εργάτη κλπ κλπ κλπ, και όταν όμως έχουμε αυτοδικία εις βάρος ενός κατάδικου να μας πιάνουν οι ευαισθησίες και οι καθωσπρεπισμοί. Στη δημοκρατία, κανένας μα κανένας δε πρέπει να παραβαίνει τους νόμους, και αν τους παραβαίνει θα πρέπει να αντιμετωπίζει και την ανάλογη τιμωρία... Η δικαιοσύνη μπορεί να αναγνωρίσει ελαφρυντικά κλπ κλπ κλπ, αλλά πάντως θα τεθεί ενώπιον της δικαιοσύνης για τις πράξεις του, και αυτή θα αποφασίσει... Πάμε όμως τώρα και στο θέμα το νομοθετικό. Εκεί όπως πολύ σωστά λες, αν δεν μας αρέσει κάτι, έχει τη δυνατότητα μια πλειοψηφία να το αλλάξει. Το καίριο ερώτημα λοιπόν ως προς το θέμα αυτό είναι: Πρέπει, ναι ή όχι, η ποινή να είναι ανάλογη του βαθμού σοβαρότητας της παράνομης πράξης? Τα δικαιώματα του θύματος, ή πολύ περισσότερο των ανθρώπων που αφήνει πίσω τους, ο πόνος των παιδιών του, της μάνας τους, των συγγενών του γενικά, δεν πρέπει να τα λάβουμε υπόψη? Τι να την κάνω μια φυλάκιση, με προνόμια, με άδειες, με επισκεπτήρια, με κόστος τροφής, θέρμανσης και στέγης που στο βαθμό που τους αναλογεί, θα το πληρώνουν μέσα από τους φόρους τους και οι ίδιοι οι συγγενείς του θύματος για να περνάει ο θύτης καλά?... Η δική μου πρόταση είναι πολύ απλή: Κανένας δεν έχει δικαίωμα να αφαιρεί ζωή, ούτε ακόμα και το κράτος, και άρα ενώ κάποιοι βλέπουν με συμπάθεια τη θανατική ποινή, είδικά για σκληρά και απάνθρωπα εγκλήματα, τελικά δεν είναι αυτή η λύση... Όχι μόνο για το θέμα της αφαίρεσης ζωής, αλλά γιατί μπορεί έστω και μια στο εκατομμύριο μετά από χρόνια να βρεθεί ένα νέο στοιχείο κλπ, αλλά και πολύ περισσότερο γιατί ο ακαριαίος θάνατος του θύτη μόνο λύτρωση του φέρνει, ενώ για εμένα του ζητούμενο σε μια δημοκρατική και δίκαιη κοινωνία, είναι ο θύτης ενός στυγερού και χωρίς κανένα ελαφρυντικό από τη δικαιοσύνη εγκλήματος να βιώνει πολλαπλάσιο πόνο από αυτόν που προκάλεσε στα οικεία πρόσωπα του θύματος του. Άρα ο νομοθέτης πρέπει να φροντίζει ακριβώς για αυτό. Πλήρη απομόνωση, κανένα δικαίωμα, καμία άδεια, καμία επαφή με τον έξω κόσμο, καμια ευκαιρία για να θέσει ο ίδιος τέλος στη ζωή του και να λυτρωθεί πρόωρα. Ούτε θανατικές ποινές, ούτε αυτοδικίες. Απλά αυστηρή ποινή και τιμωρία

      • Απορών avatar
        Απορών @ dim 29/03/2014 18:51:53

        Αγαπητέ/ή Dim, νομίζω πως η παρέμβαση είναι λίγο εκτός θέματος: δεν σχολιάζω το ποια θα έπρεπε να είναι η ποινή, αυτό είναι άλλο θέμα. Αν και ως χριστιανός είμαι κατά της θανατικής ποινής (και για άλλους λόγους) ενδεχομένως σε αυτήν την περίπτωση να σκεπτόμουν "τελικά να μια περίπτωση που θα έπρεπε να υπάρχει". Δεν σχολιάζω αυτό όμως. Για τη Χαλκιδική, Σκουρίες αλλά και με όλα τα υπόλοιπα προφανώς και συμφωνούμε! Αυτό λέω: η διαχωρισμένη απονομή της εξουσίας, το "Rule of Law" είναι αστική, φιλελεύθερη, δεξιά (πως να το πω) αξία και πρέπει να εφαρμόζεται παντού το ίδιο. Με εκνευρίζει όποιος διαφωνεί με αυτό που έγινε να θεωρείται αριστερός ενώ στη μαρξιστική αριστερά υπάρχουν λογικές ιστορικής αναγκαιότητας κτλ. Δεν βλέπω να διαφωνούμε κάπου... Τώρα αν η έκφραση ικανοποίησης των περισσοτέρων εδώ μέσα οφειλόταν στο ότι θεωρούν ανισοβαρή την ποινή που θα είχε με το έγκλημα που έκανε, αυτό μπορώ να το καταλάβω και θα συμφωνούσα. Σε καμμία περίπτωση όμως δεν μπορώ να δεχθώ το κράτος να λειτουργεί ως προστάτης / νταβατζής μου επιβάλλοντας αυτό που κατά το δοκούν θεωρώ σωστό. Τότε μετατρεπόμαστε αυτομάτως σε ζούγκλα αυτό λέω. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι δεν το έκανε το "κράτος" αυτό αλλά συγκεκριμένοι υπάλληλοι οι οποίοι θα τιμωρηθούν και αυτοί σύμφωνα με το νόμο.

  23. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 29/03/2014 14:45:28

    Πέρα από τα χριστιανικά,που όπως είπα πιό πάνω δεν είναι για όλους,κι όποιος θέλει τα πιστεύει,εγώ,όσον αφορά εμένα προσωπικά,δέν έκανε κανείς τίποτα εναντίον μου. Ο δολοφόνος σκότωσε,πήγε σε άλλη φυλακή,τον χτύπησαν άγρια (καλά του έκαναν),πέθανε (κακώς),αλλά μέχρι εκεί. Έχω σοβαρότερα προβλήματα να αντιμετωπίσω,που αφορούν άμεσα εμένα (όχι και τόσο χριστιανικά). Όχι και να φορτωθώ εγκλήματα που έκαναν άλλοι επειδή το λένε μερικοί (άμα κάποιοι θέλουν να έχουν τύψεις άς τις έχουν)...

    • Απορών avatar
      Απορών @ Κυθήριος 29/03/2014 18:54:09

      Αγαπητέ Κυθήριε, το σχόλιό μου δεν ήταν προσωπικό: συμφωνώ σε όσα γράφτηκαν περί χριστιανισμού και τα συμμερίζομαι, απλά ήθελα να πω ότι η ιδιότητά μας ως πολίτες θα αρκούσε για να μας κάνει να διαφωνήσουμε με αυτό που έγινε. Τώρα για το αν μας ενδιαφέρει η όχι αυτό είναι υποκειμενικό.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Απορών 29/03/2014 20:29:30

        Συμφωνώ αγαπητέ Απορών και σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση.

  24. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 29/03/2014 15:31:02

    Σε χώρα που προεδρεύει της Ε.Ε. βρίσκεται νεκρός με σημάδια κακοποίησης κρατούμενος τού κράτους και δεν παραιτείται κανείς στο υπ. δικαιοσύνης (από υπουργό μέχρι κλητήρα).

    Είμαστε για λύπηση, ως κράτος δικαίου και "δημοκρατία"...

    • ΊΛΕ avatar
      ΊΛΕ @ Αντίθεσις 29/03/2014 15:50:08

      Φίλε, κράτα τη λύπηση για τον εαυτό σου. Ο συγκεκριμένος φονιάς ΔΕΝ θα λείψει από κανένα κράτος δικαίου και από καμμία δημοκρατία!

      • Αντίθεσις avatar
        Αντίθεσις @ ΊΛΕ 29/03/2014 17:21:37

        Η εφαρμογή των κανόνων του κράτους δικαίου δεν συναρτάται από το ποιόν του ατόμου επί του οποίου εφαρμόζονται, ούτε από το πόσο απαραίτητο είναι το άτομο αυτό (στο κράτος ή στους πολίτες). Οφείλει να είναι καθολική. Η άποψή σας περί ελαστικότητας στην παροχή της οριζομένης από το νόμο προστασίας των κρατουμένων, ορώμενη από την αντίστροφη πλευρά, δικαιολογεί την αμνηστία ή ατιμωρησία όσων "θα λείψουν" από την κοινωνία (π.χ. οικονομικοί μεγιστάνες, στρατηγοί, καλλιτέχνες μεγάλης φήμης).

        Αν επιβεβαιωθούν οι υπόνοιες περί βασανισμού, τότε η κακοποίηση ενός (δεμένου) κρατουμένου από τα χέρια αυτών που έχουν θεσμικό ρόλο την μέριμνα για τη ζωή και την υγεία του, ώστε να εκτίσει πλήρως την επιβληθείσα από τα δικαστήρια ποινή του, δεν συνάδει με τον ευρωπαϊκό πολιτισμό.

        Το επιχείρημά σας επικαλούντο και διάφοροι διαδικτυακοί σχολιαστές ξένων μέσων ενημέρωσης, κατά τις πρόσφατες αμερικανικές εισβολές στην κεντρική Ασία, κάθε φορά που αποκαλυπτόταν βασανισμός κρατουμένων στις εκεί φυλακές ή στην περιώνυμη βάση της Κούβας. Δεν ήταν αρκούντως πειστικό τότε, δεν είναι και τώρα.

        Ας περιμένουμε όμως τα αποτελέσματα τής έρευνας και των δικαστηρίων (αν ασκηθούν αγωγές / μηνύσεις) πριν αποφανθούμε οριστικώς. Αν οι έρευνες δείξουν κακοποίηση, κάποιοι οφείλουν να ετοιμάσουν τις παραιτήσεις των. Αλλιώς θα ισχύουν όσα έγραψα.

        Ευχαριστώ για την απάντησή σας.

  25. Μικρασιάτης.. avatar
    Μικρασιάτης.. 29/03/2014 16:48:26

    ΑΝ υπαρχει αιωνια κολαση, θα είναι σιγουρα ηδη εκει...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.