#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/07/2013 14:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Να τους τρελάνεις με τα καρφώματά σου» ευχήθηκε ο πρωθυπουργός στον Αντετοκούμπο



Σήμερα το μεσημέρι στις 3 το Μέγαρο Μαξίμου έμοιαζε με γήπεδο μπάσκετ και μια από τις ελάχιστες φορές που ο (ψηλός) Αντώνης Σαμαράς ήταν ... κοντός απέναντι στον υψηλό προσκεκλημένο του. Αυτό το παλληκαράκι των 2,07 μ. ο Γιάννης Αντετουκόνμπο, ο παίκτης που επελέγη στο νούμερο 15 του μπάσκετ έγινε δεκτός από τον πρωθυπουργό ο οποίος τον συνεχάρη. Όχι απλά γιατί είναι βιρτουόζος της πορτοκαλί μπάλας και μπήκε στον μαγικό κόσμο του ΝΒΑ. Αλλωστε κι άλλοι παίκτες έχουν παίξει στο μαγικό κόσμο του μπάσκετ.

Τον συνεχάρη για όλη του τη ζωή. Διότι ο Αντώνης Σαμαράς τολμά να επιβραβεύει ένα κλασσικό παράδειγμα ενσωμάτωσης μεταναστών στην ελληνική κοινωνία. Ένα εκπληκτικό παιδί 18 ετών που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα, που αυτήν θεωρεί πατρίδα του. Ένα παιδί που μαθαίνει γράμματα και τα μαθαίνει καλά, αριστούχος άλλωστε αφήνοντας πίσω του άλλα παιδιά. Σημαιοφόρος στο σχολείο του, κι όχι λόγω του ύψους του, μόλις άκουσε το όνομά του στην Αμερική, ξεδίπλωσε την ελληνική σημαία, έκανε το σταυρό του και ξεκίνησε το ταξίδι του στο αμερικανικό μπάσκετ.

«Θέλω να σ’ ευχαριστήσω που τιμάς τα εθνικά μας χρώματα. Θέλω να σ’ ευχαριστήσω και να σου πω ότι είναι μεγάλη συγκίνηση, όλος ο Ελληνικός λαός έχει δει το πόσο αγωνίστηκες από μικρό παιδί, για να βοηθήσεις τα αδέλφια σου και έχεις γίνει παράδειγμα για πολλούς. Και θέλω να σου πω με μεγάλη συγκίνηση και κάτι ακόμα: Να το βγάλω, όπως το αισθάνομαι: Εύχομαι στην Αμερική να τους τρελάνεις με τα καρφώματά σου.

Να είστε καλά, να είστε δυνατοί. Μας δίνεις πολύ μεγάλη χαρά και ευχαριστώ για το καπέλο. Θα σε παρακολουθούμε. Και ήθελα να ξέρετε ότι για μας είναι μια μέρα χαράς που σε βλέπουμε και όλη η Ελλάδα είναι πολύ συγκινημένη μαζί σου. Ευχαριστούμε εκεί που σηκώσατε τη σημαία με τον αδελφό σου. Τους δείξατε έξω και λίγο Ελλάδα.

Θα ήθελα να σου δώσω και ένα εικόνισμα το Άξιον Εστί, να σε φυλάει στις δύσκολες ώρες που θα έχεις εκεί, να τις κάνει πιο εύκολες». Αυτά είπε ο Αντώνης Σαμαράς στο νεαρό που πράγματι μπορεί να είναι παράδειγμα προς μίμηση.

Κι ο πατέρας του, ένας βιοπαλαιστής, αγάπησε την Ελλάδα και όπως δηλώνει, δεν αισθάνεται υπερήφανος γιατί ο γιος του παίζει απλά καλό μπάσκετ. Αλλά γιατί μαθαίνει γράμματα και είναι άριστο παιδί στο σχολείο του.

Ενα παιδί μεταναστών από αυτούς που κατά χιλιάδες έφτασαν στις αρχές της δεκαετίας του ’90 στην Ελλάδα και πουλούσαν την πραμάτεια τους στους δρόμους. Μεγάλωσαν παιδιά, τα μορφώνουν, τα έμαθαν να αγαπούν την πατρίδα που γεννήθηκαν χωρίς να ξεχνάνε και την πατρίδα των προγόνων τους, τη Νιγηρία.

Ο Γιάννης Αντεντουκόνμπο ερωτώμενος αν βίωσε ποτέ του τον ρατσισμό στην Ελλάδα είπε όχι κατηγορηματικά και μίλησε με τα θερμότερα λόγια για τη χώρα που αγκάλιασε την οικογένειά του και δεν την αλλάζει με τίποτε. Όμως, απ’ ότι ξέρουμε πριν μερικά χρόνια μια ομάδα ξυρισμένων κουφιοκέφαλων ρατσιστών τον κυνήγησε και παρά τρίχα τη γλίτωσε αυτός και τα αδέρφια του. Όπως κι ότι σε κάποιο αγώνα μπάσκετ στα Τρίκαλα κάποιοι θερμοκέφαλοι έκαναν γκριμάτσες και φωνές μαϊμούς. Τι έκανε ο Γιάννης; Εβαλε τα κλάματα και δεν μπορούσε κανείς να τον σταματήσει.

Το εξαιρετικό αυτό ταλέντο, που περπατούσε από του Ζωγράφου μέχρι τα Σεπόλια γιατί δεν είχε εισιτήριο, που δεν έτρωγε πολλές φορές γιατί έπρεπε να φάνε τα μικρά του αδέρφια, κινδύνευσε να χαθεί για την Ελλάδα και την Εθνική μπάσκετ. Κανείς δεν του έδινε σημασία, επί χρόνια ήταν χωρίς διαβατήριο και μόλις έκανε την κίνηση να βγάλει διαβατήριο από την πρεσβεία της Νιγηρίας προκειμένου να πάει στις ΗΠΑ, τότε ευτυχώς κινήθηκε το αργό ελληνικό κράτος. Χάρη στις προσπάθειες του Ευρυπίδη Στυλιανίδη, πρώην υπουργού Εσωτερικών, αυτό το ταλέντο, αυτό το εκπληκτικό παιδί, θα παίζει με τα ελληνικά χρώματα και θα μας κάνει υπερήφανους.

Ο Σαμαράς υποδέχθηκε τον νεαρό αυτό παλληκάρι και επιβραβεύει το προσωπικό success story.



Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο Πρωθυπουργός είπε τα ακόλουθα:

 «Θέλω να σ’ ευχαριστήσω που τιμάς τα εθνικά μας χρώματα. Θέλω να σ’ ευχαριστήσω και να σου πω ότι είναι μεγάλη συγκίνηση, όλος ο Ελληνικός λαός έχει δει το πόσο αγωνίστηκες από μικρό παιδί, για να βοηθήσεις τα αδέλφια σου και έχεις γίνει παράδειγμα για πολλούς.  Και θέλω να σου πω με μεγάλη συγκίνηση και κάτι ακόμα: Να το βγάλω, όπως το αισθάνομαι: Εύχομαι στην Αμερική να τους τρελάνεις με τα καρφώματά σου.

Να είστε καλά, να είστε δυνατοί. Μας δίνεις πολύ μεγάλη χαρά και ευχαριστώ για το καπέλο. Θα σε παρακολουθούμε. Και ήθελα να ξέρετε ότι για μας είναι μια μέρα χαράς που σε βλέπουμε και όλη η Ελλάδα είναι πολύ συγκινημένη μαζί σου. Ευχαριστούμε εκεί που σηκώσατε τη σημαία με τον αδελφό σου. Τους δείξατε έξω και λίγο Ελλάδα.

Θα ήθελα να σου δώσω και ένα εικόνισμα το Άξιον Εστί, να σε φυλάει στις δύσκολες ώρες που θα έχεις εκεί, να τις κάνει πιο εύκολες».

Δηλώσεις Αντετοκούμπο



Ο διεθνής καλαθοσφαιριστής Γιάννης Αντετοκούμπο, μετά τη συνάντησή του με τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά στο Μέγαρο Μαξίμου, έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:

 

Δημοσιογράφος: Πώς ήταν η επίσκεψη στον Πρωθυπουργό; Τι σου έκανε εντύπωση;

Γιάννης Αντετοκούμπο: Μια χαρά. Φιλικά. Πολύ φιλικός. Λάτρης του αθλήματος. Ήξερε από μπάσκετ. Πολύ ωραίος τύπος.

Δημοσιογράφος: Τι θα σου μείνει απ΄ όλη αυτή την ιστορία γενικότερα; Από αυτές τις τέσσερις- πέντε μέρες που μοιάζουν με ταινία και παραμύθι;

Γιάννης Αντετοκούμπο: Σίγουρα θα μου μείνει που γνώρισα τον Πρωθυπουργό, μαζί με τους γονείς μου. Βγάλαμε κάποιες φωτογραφίες, θα τις έχω σαν εικόνες.

Δημοσιογράφος: Τι σε ρώτησε;

Γιάννης Αντετοκούμπο: Με ρώτησε πού πήγαινα σχολείο, πού μεγάλωσα και τέτοια διάφορα για τη ζωή.

Δημοσιογράφος: Τι σου ευχήθηκε τώρα για το μέλλον;

Γιάννης Αντετοκούμπο: Σίγουρα, μου ευχήθηκε να έχω λαμπρό μέλλον, υγεία και θα έρχεται και θα με βλέπει στην Αμερική.

Δημοσιογράφος: Απ’ ό,τι είδαμε έβγαλε και μία δήλωση και είπε και για την Ελληνική σημαία που σηκώσατε, κάτι σχετικό.

Γιάννης Αντετοκούμπο: Ναι, μας είπε μπράβο μας, μας ευχαρίστησε γι’ αυτό που κάναμε και είπε πως ήταν πολύ συγκινημένος.

Δημοσιογράφος: Εσύ αυτή την τελευταία βδομάδα που έχεις ζήσει με όλα αυτά τα πράγματα τα οποία έχεις δει να διαδραματίζονται μπροστά στα μάτια σου πώς θα το χαρακτήριζες όλο αυτό το οποίο έχεις ζήσει;

Γιάννης Αντετοκούμπο: Εντάξει, μέχρι στιγμής είναι όνειρο, αλλά προσπαθώ να παραμείνω ήρεμος, γιατί έχω πάρα πολλούς στόχους μπροστά μου και προσπαθώ σιγά- σιγά να το ξεχάσω και να συνεχίσω.

Δημοσιογράφος: Τι δώρο σου έκανε ο Πρωθυπουργός;

Γιάννης Αντετοκούμπο: Μία εικόνα με το Άξιον Εστί, φοβερό. Αλλά του έκανα κι εγώ ένα δώρο. Του έκανα δώρο ένα καπέλο.

Δημοσιογράφος: Των Milwaukee Bucks φαντάζομαι έτσι;

Γιάννης Αντετοκούμπο: Με την υπογραφή μου. Γνώρισα και το γιο του ο οποίος είναι μπασκετμπολίστας. Μια χαρά όλα.

Δημοσιογράφος: Και εις ανώτερα, καλή πρόοδο.

Γιάννης Αντετοκούμπο: Ευχαριστώ πολύ. 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. YannisT avatar
    YannisT 02/07/2013 15:14:22

    να υποθέσω ότι ο δαίμων έβαλε το δακτυλάκι του και ο συνονόματος έχει ύψος 2,07 μετρα αντί των 2,7 μέτρων που γραφει το άρθρο?

  2. fitsoulas avatar
    fitsoulas 02/07/2013 15:17:19

    Είμαι σίγουρος ότι ο Αντετοκούμπο θα σκίσει στην Αμερική, όπως και άλλοι συμπατριώτες μας!

  3. Γιώργος avatar
    Γιώργος 02/07/2013 16:04:12

    Μπράβο στο παλικάρι για την μεγάλη αλλαγή στην ζωή του, μακάρι να διαπρέψει και να κάνει περήφανους τους γονείς του και γιατί όχι, και εμάς. Αλλά δεν πήρε κάποιο μετάλλιο, μια μεταγραφή πήρε που το πέρασμα του καιρού θα δείξει αν άξιζε. Και ο Παπασταθόπουλος έκανε μεταγραφή 9.000.000 ευρώ στην Μπορούσια Ντόρτμουντ (φιναλίστ τσάμπιονς λιγκ), αλλά κανείς δεν τον είδε. Και καλά έκανε, οι πρωθυπουργοί δεν είναι να ασχολούνται με τέτοια! Το θέμα είναι ότι και οι Σπανούλης/Φώτσης έκαναν μεταγραφή και έπαιξαν στο NBA, αλλά τόση φασαρία δεν έγινε. Πάντως οι αριστεροί που πανηγυρίζουν, γιατί θεωρούν ότι έχουν δίκιο στις θεωρίες τους περί πολυπολιτισμού, θα τους κακοφανεί που το παλικάρι είναι χριστιανός ορθόδοξος...

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ Γιώργος 03/07/2013 04:37:37

      Και μαλιστα δηλωσε οτι η επιβιωση του οφειλεται στην εκκλησια.Ηταν οι μονοι που τους σταθηκαν σε πολυ δυσκολες στιγμες

  4. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 02/07/2013 16:26:50

    Να κάνω μια κακή ερώτηση: Ο Ακενατούμπο έχει πληρώσει φόρους στην ζωή του? ΑΦΜ έχει βγάλει τώρα που είναι υποχρεωτικό από ότι διαβάζουμε από 18 και πάνω? (ή αυτά ισχύουν μόνο για τα παιδιά των κορόιδων?) Στρατό θα πάει? Τι φόρους έχουν πληρώσει αυτός και η οικογένειά του τα 20 χρόνια που είναι παράνομα από ότι καταλαβαίνω, στην αρχή τουλάχιστον, στην Ελλάδα (δωρεάν παιδεία, υγεία, υποδομές εξόδοις των κοροίδων). Τώρα που θα του τα σκάσουν οι αμερικάνοι θα πληρώνει φόρους στην Ελλάδα? Και αν όχι, τι ακριβώς κέρδισε η Ελλάδα από τον Ακενατούμπο και την οικογένειά του? Ή τελικά μόνο εμείς είμαστε τα κοροίδα?

  5. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 02/07/2013 16:59:32

    Τῶρα,γίνεστε κακός καί δέν πρέπει.Καί μόνο πού τῶρα πού ἔγινε γνωστός,ἀναγνωρίζει καί εὐγνομωνεῖ τήν Ἑλλάδα σάν δεύτερη Πατρίδα του,καί θεωρεῖ τιμή του νά γίνει πρεσβευτής της σέ μιά ξένη χῶρα,στίς ΗΠΑ,ἀρκεῖ γιά νά θεωρεῖται μικροπρέπεια ἀπό μέρους μας κάθε κουβέντα γιά τούς φόρους πού πλήρωνε ἤ θά πληρώσει αὐτός καί οἱ γονεῖς του στό ἑλληνικό κράτος.
    Ἄς πιάσουν ὅλους τούς ἄλλους παράνομους καί σέ κάτι τέτοιες ἐντελῶς ἐξαιρετικές περιπτώσεις πού μᾶλλον μᾶς ὡφελοῦν,ἄς μή τίς στηλιτεύουμε...

    • mara M. avatar
      mara M. @ Κυθήριος 02/07/2013 22:21:58

      Αν δεν κάνω λάθος η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που έχει γνωρίσει και η μόνη πατρίδα καθώς δεν είχε ούτε τη Νιγηριανή ιθαγένεια.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ mara M. 02/07/2013 22:32:18

        Ἐντάξει,ἀλλά στήν Ἑλλάδα ζεῖ μέ τούς γονεῖς του πού ἔχουν τή Νιγηριανή ἰθαγένεια καί εἶναι λογικό νά θεωρεῖ πρώτη του πατρίδα αὐτή τῶν γονιῶν του.

  6. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 02/07/2013 17:29:03

    Μαῦροι ῞Ελληνες, δύσκολο νά χωνευθῆ.

    • Φ.Κ avatar
      Φ.Κ @ Φωτεινή 03/07/2013 10:28:18

      Καλύτερα μαύροι παρά Χρυσαυγίτες Νεοναζί...

  7. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 02/07/2013 17:39:45

    ΕΘΝΙΚΟ ΣΠΟΡ Η ΜΙΖΕΡΙΑ.

  8. christof avatar
    christof 02/07/2013 18:00:49

    Καλα εκανε ο Σαμαρας .Η προταση του για τους μεταναστες και η διαφορα απο τους κουλτουριαρηδες της αριστερας ειναι οτι να εχουν γεννηθει στη Ελλαδα να εχουν σπουδασει στην χωρα την Ελληνικη παιδεια να αισθανονται Ελληνες και τοτε να τους δινεται η υπηκοοτητα

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ christof 02/07/2013 21:27:38

      Με τη συμβολική κίνηση να του χαρίσει εικόνα, ο Σαμαράς ανέδειξε το στοιχείο της ελληνορθόδοξης οικουμενικότητας. Σίγουρα είναι κάτι το πολύ θετικό και στέλνει συγκεκριμένα μηνύματα: Όχι σε ελληνοποιήσεις μουσουλμάνων....

  9. Arximidis avatar
    Arximidis 02/07/2013 18:26:45

    Πολύ λογικά τα επιχειρήματά σου. Την απάντηση στην οφείλει ο Δένδιας που ήθελε με την επιχείρηση "σκούπα" Ξένιος Δίας κλπ. να τους ξαποστείλει, αλλά του ξέφυγαν κι έτσι περήφανος ο Πρωθυπουργός που προφανώς είναι Αντιρατσιστής ποζάρει με καμάρι δίπλα τους...Σα να σου λέει "πορεύου και συ ποίει ομοίως αντί να δέρνεις τους μαύρους"...

    • Απείθεια avatar
      Απείθεια @ Arximidis 03/07/2013 05:37:14

      Αγαπητέ Αρχιμήδη, αυτή η ...απλοϊκή ερμηνεία των γεγονότων που διαστρέφει την πραγματικότητα και σας οδηγεί στο ποθούμενο συμπέρασμα, δυστυχώς συγκρούεται με τη λογική. Σε πληθυσμό 10.000.000 Ελλήνων, το ποσοστό μεταναστών που ''αναλογεί'' και που είναι δυνατόν να απορροφηθεί, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι περισσότερο από 500.000. Οι 200.000 είναι ένας ικανοποιητικός αριθμός. Οι εκ του ασφαλούς και επιλεκτικά ...πονόψυχοι συμπολίτες μας βέβαια, θέλετε να ...περιθάλψει η χώρα (που αδυνατεί να προσφέρει τα βασικά στους ιθαγενείς), όλης της γης τους κολασμένους που καταφθάνουν κατά ορδές!! Και για να μην είναι ....ρατσιστής ο Πρωθυπουργός δηλαδή αλλά και όλοι εμείς, πρέπει να είμαστε αιθεροβάμονες κι αερολόγοι. Δυστυχώς, οι αριθμοί και η λογική δεν είναι σύμμαχοί σας.....

      • je ne regrette rien avatar
        je ne regrette rien @ Απείθεια 03/07/2013 07:06:08

        Αχ, τι ωραίο πού είναι να υπάρχει πάντα ένας σχολιαστής ( BQ, Αθώρ, Πυθία, Απείθεια...) πού σε απαλλάσσει από κόπο και χάσιμο χρόνου και γράφει εκ μέρους σου !!!
        Ευχαριστώ Απείθεια !

      • Αρχιμήδης1 avatar
        Αρχιμήδης1 @ Απείθεια 04/07/2013 09:40:11

        "Οι εκ του ασφαλούς και επιλεκτικά …πονόψυχοι συμπολίτες μας βέβαια, θέλετε να …περιθάλψει η χώρα (που αδυνατεί να προσφέρει τα βασικά στους ιθαγενείς), όλης της γης τους κολασμένους που καταφθάνουν κατά ορδές!!"
        Εδώ ισχύει για σας αγαπητή Απείθεια το λεγόμενό σας:
        "αυτή η …απλοϊκή ερμηνεία των γεγονότων που διαστρέφει την πραγματικότητα και σας οδηγεί στο ποθούμενο συμπέρασμα, δυστυχώς συγκρούεται με τη λογική." Tέτοιοι πονόψυχοι συμπολίτες μας δεν αποτελούν ούτε το 1% του πληθυσμού μας . Ακόμα κι αυτοί δεν θα φιλοξενούσαν "λάθρο" στο σπίτι τους ούτε για μια βδομάδα...Κάνεις λάθος αν νομίζεις οτι ανήκω σ' αυτούς...Απλά στηλιτεύω την υποκρισία χάριν της κάμερας επειδή το θέμα "πουλάει"...

  10. Ρηνα avatar
    Ρηνα 02/07/2013 18:28:31

    .Μη παθιαζεστε με τιποτα σ αυτη τη ζωη. Δεν ειναι κακο να κυνηγαει κανεις τα ονειρα του και να προβαλλεται η Ελλαδα .Δεν θα ξεχασω ποτε τον Πυρρο Δημα που μας συγκινησε ολους και μετα....Ειναι πολυ δυσκολο να διαβασεις τι ελκει μια ψυχη. Το χρημα; η δοξα; η προσφορα; η ταπεινοτητα; Ο καθενας κρινεται αφου κανει τον κυκλο του σ αυτη τη ζωη και το 18χρονο παιδι τωρα ξεκιναει. Δεν εχει σημασια αν εισαι Ελληνας αλλα που αγαπας. Ο λορδος Μπαϋρον δεν ηταν Ελληνας. Μηδενα προ του τελους μακαριζε και οπωσδηποτε με αλλα κριτηρια θα κριθουμε απο αυτα που κρινει ο κοσμος.

  11. KOSTAS70 avatar
    KOSTAS70 02/07/2013 18:47:12

    Τη μαθήτρια που αρίστευσε στις εξετάσεις, ΧΩΡΙΣ φροντιστήριο, απόφοιτος ΔΗΜΟΣΙΟΥ σχολείου, με ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ, θα τη συναντήσει κανείς; Θα μπορέσει καν να σπουδάσει; Θα την ενισχύσει οικονομικά το κράτος;
    Τελικά υπάρχει ΠΟΛΥΣ ρατσισμός στην Ελλάδα!

    • Je ne regrette rien avatar
      Je ne regrette rien @ KOSTAS70 03/07/2013 20:21:10

      Είπαμε φίλε @Kostas 70 στην Ελλάδα υπάρχει ΑΥΤΟ-ρατσισμός ...

  12. Πέτρος avatar
    Πέτρος 02/07/2013 18:51:29

    οπως διαβασα και αλλου. Να καλεσει την κοπελιτσα που πρωτευσε στις Πανελληνιες και να την πεισει να μεινει στην Ελλαδα. Να τις μιλησει για το success story της Ελλαδας το οποιο θα τις επιτρεψει να βρει δουλεια και να διαπρεψει στην χωρα της! αυτη πραγματικα εχει πετυχει κατι αξιοθαυμαστο.

  13. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 02/07/2013 19:12:20

    Η Ελλάδα είναι τρόπος.

  14. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 02/07/2013 19:20:09

    Ἐγῶ δέν τούς θεωρῶ Ἕλληνες.
    Τούς βλέπω σάν ἀνθρώπους πού ἔχουν τήν εὐγνομωσύνη πρός τή Χῶρα πού τούς φιλοξενεῖ,ψηλά στόν ἀξιακό τους κώδικα καί ξέρουν νά τιμοῦν καί νά ἐκτιμοῦν ὅ,τι τούς προσφέρεται.Ἀρετές πού δυστυχῶς λείπουν ἀπό πολλούς ἀπό ἐμᾶς τούς Ἕλληνες..
    Τό ἀναγνωρίζω αὐτό σέ αὐτό τό παιδί,γιατί δυστυχῶς οἱ περισσότεροι μετανάστες δέν ἐκτιμοῦν τίποτα...

  15. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 02/07/2013 19:25:26

    Ειλικρινά, με συγκίνησε η εικόνα ενός σεμνού παιδιού που έκανε τον σταυρό του και σήκωσε την ελληνική σημαία. Δεν ξέρω πόσα γηγενή και λευκά ελληνόπουλα θα το έκαναν.... Ο Γιάννης φαίνεται από τη φυσιογνωμία του ότι είναι καλό παιδί και με αρχές και του εύχομαι ολόψυχα να μην παρασυρθεί από το πολύ χρήμα και την επιτυχία και να διατηρήσει τις αρχές του και το ήθος του.
    Αλλά, συγχωρείστε μου την αυστηρότητα στην κρίση, δεν είναι δυνατόν, ούτε η περίπτωση του Γιάννη να αποτελέσει τον κανόνα (για σκεφθείτε να περάσει το μήνυμα σε όλους τους μουσουλμάνους που έχουν έρθει εδώ: "Κάντε παιδιά στην Ελλάδα να γίνουν "Έλληνες"....). Ούτε βέβαια είναι δεκτό μόνο σε όσους διαπρέπουν στον αθλητισμό να επιδαψιλεύονται τιμές σε τέτοιο βαθμό....
    Οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα, κ. Σαμαρά, δεν τον αναιρούν.
    Και μία μικρή πληροφορία, που πολλοί ίσως αγνοούν: Η Νιγηρία είναι μία χώρα με ζωντανή κοινότητα Ορθοδόξων Νιγηριανών, που ανέρχονται σε μερικές χιλιάδες, και έδρα Ορθόδοξης Μητρόπολης του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας. Αυτή τη στιγμή χτίζεται μεγάλος καθεδρικός ναός της Αναστάσεως του Χριστού στο Λάγκος, την πρωτεύουσα.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ΒΙΣ 02/07/2013 19:43:23

      Μια παρένθεση περί Νιγηρίας: Οι Χριστιανοί ορθόδοξοι δέχονται ΣΥΝΕΧΩΣ επιθέσεις από ισλαμιστές. Και όταν εννοώ επιθέσεις, εννοώ φυσικά κάψιμο, σφάξιμο κλπ... Η οικογένειά του προφανώς έφυγε από την χώρα ΚΑΙ γι'αυτό το λόγο...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Γιώργος 02/07/2013 21:25:59

        Δεν νομίζω. Οι χριστιανοί που δέχονται επιθέσεις από ισλαμιστές κατοικούν σε περιοχές του Βορρά με πλειοψηφία των εθνοτήτων ("φυλών") Χάουζα και Φουλάνι, που είναι από παλιά προσηλυτισμένοι στο Ισλάμ και είχαν ευνοηθεί (ειδικά οι Χάουζα) από τους άγγλους αποικιοκράτες. Οι συγκεκριμένοι χριστιανοί είναι κυρίως Προτεστάντες και Ρωμαιοκαθολικοί. Οι Ορθόδοξοι Νιγηριανοί είναι συγκεντρωμένοι κυρίως στην περιοχή της εθνότητας Ίμπο (Ίγκμπο), στα παλιά εδάφη της Μπιάφρα, και βέβαια και στην πρωτεύουσα Λάγκος. Δεν έχω ακούσει κάποια ορθόδοξη ενορία της Νιγηρίας να δέχθηκε επίθεση, χωρίς βέβαια να αποκλείω να ήταν και Ορθόδοξοι μεταξύ των θυμάτων. Σε κάθε περίπτωση, ο αριθμός των χριστιανών μαρτύρων στη Νιγηρία, όλων των δογμάτων, ανέρχεται σε χιλιάδες. Μιλάμε για ανθρώπους που σφαγιάστηκαν άοπλοι και αναιτίως, σαν τα αρνιά...

    • helios avatar
      helios @ ΒΙΣ 02/07/2013 19:44:23

      ''Αλλά, συγχωρείστε μου την αυστηρότητα στην κρίση, δεν είναι δυνατόν, ούτε η περίπτωση του Γιάννη να αποτελέσει τον κανόνα (για σκεφθείτε να περάσει το μήνυμα σε όλους τους μουσουλμάνους που έχουν έρθει εδώ: “Κάντε παιδιά στην Ελλάδα να γίνουν “Έλληνες”….).''

      Μα ακριβώς αυτό το μήνυμα πέρασε

      • helios avatar
        helios @ helios 02/07/2013 20:15:08

        ''και πουλούσαν την πραμάτεια τους στους δρόμους. ''

        ότι εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες καταστράφηκαν από αυτές τις παράνομες δραστηριότητες και το παρεμπόριο φυσικά δεν πρέπει να μας απασχολεί

        ''θα παίζει με τα ελληνικά χρώματα και θα μας κάνει υπερήφανους''

        και δεν θα είναι ο μόνος,η αφρικανοποίηση την εθνικής ομάδας έχει πλέον ξεκινήσει

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ helios 02/07/2013 21:29:50

          Αυτό με την "πραμάτεια" ήταν μεγάλο ατόπημα από τα χείλη ενός πρωθυπουργού. Όλοι ξέρουμε τι "πραμάτεια" ήταν αυτή....Όχι πάντως κρεμμύδια και πατάτες από το χωράφι τους....

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ ΒΙΣ 02/07/2013 19:44:41

      Σωστός!

  16. Σ.Κ.Μ. avatar
    Σ.Κ.Μ. 02/07/2013 19:47:17

    Πολύ ωραία όλα αυτά.
    Αν οι υπουργοί, αντί να τρέχουν για φωτογραφίες με τον μπασκετμπολίστα, είχαν επιδείξει τον ίδιο ζήλο στην παρακολούθηση των ελλειμμάτων΄των υπουργείων τους και στην εξέλιξη των αποχωρήσεων από το Δημόσιο τώρα θα παίρναμε άνετα τα 8,1 δις, χωρίς διλλήμματα και τρεξίματα της τελευταίας στιγμής πριν από τις διακοπές του καλοκαιριού.
    Το ίδιο ισχύει για την φοροδιαφυγή και την εισφοροδιαφυγή.
    Δεν αναφέρω την ΕΡΤ που εξελίσσεται σε ΒιετΝαμ και η στάση απέναντι στους τέως εργαζόμενους αποτελεί πρόκληση για τα εκατομύρια απολυμένων του ιδιωτικού τομέα που έφυγαν σιωπηλοί και με συνοπτικότατες διαδικασίες.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Σ.Κ.Μ. 02/07/2013 21:32:01

      Ποια φοροδιαφυγή μου λες αγαπητέ; Εδώ επαίνεσαν τους Νιγηριανούς πρωθυπουργικά χείλη επειδή ζούσαν πουλώντας την "πραμάτειά" τους στους δρόμους....
      Τελείωσαν τα παραμύθια περί καταπολέμησης της φοροδιαφυγής. Όποιος μπορεί, ξεφεύγει και καλά κάνει. Αν είναι μάγκας, τον επαινούν κιόλας σε υψηλότατο επίπεδο....

      • Je ne regrette rien avatar
        Je ne regrette rien @ ΒΙΣ 03/07/2013 17:21:38

        @ helios και BIΣ συμφωνώ και επαυξάνω...
        Πολλά ατοπήματα εκ μέρους του Πρωθυπουργού.
        Κρίμα...

  17. mara Μ avatar
    mara Μ 02/07/2013 19:54:16

    Και να σκεφτείτε ότι το παιδί αυτό μέχρι τον Απρίλιο ήταν άπατρις. Μόλις τον Απρίλιο του δόθηκε η ελληνική ιθαγένεια γιατί τον ανακάλυψαν στο ΝΒΑ
    Εστω και αργά πολύ σωστή κίνηση και με σημασία.

    • Μεγαλες στιγμες avatar
      Μεγαλες στιγμες @ mara Μ 03/07/2013 04:45:38

      Δεν ηταν και τοσο επιτυχημενη αυτη η κινηση,πολλους ενοχλησε η εσπευσμενη υπηκοοτητα.Οχι το γεγονος οτι την πηρε αλλα ο τροπος ενω τοσοι αλλοι περιμενουν η' απορριπτονται

      • Kostas nikolaou avatar
        Kostas nikolaou @ Μεγαλες στιγμες 03/07/2013 12:21:41

        το ηθικό δίδαγμα ποιο ειναι? αν είσαι λαθρομετανάστης με ταλέντο γίνεσαι Ελληνας, διαφορετικά πας στο στρατόπεδο?
        ότι το παλικάρι και το σόι του πουλούσαν σι-ντι τσάντες παρανομα κτλ δεν ενοχλεί τον σαμαρά? Τι εγινε η γκρινια που υπήρχε εδώ για το παρεμπόριο έξω από το πανεπιστήμιο?
        ας κάνουν στην αστυνομία μια κριτική επιτροπή λοιπόν να βρισκουν τα λαθροταλέντα μην τα χάσουμε : χασαν- καλός στο κρίκετ, μενεις. αμπντούλ- καλός στη μουσικη, μεσα και εσύ. μοχαμετ-αταλαντος, εφυγες

        • helios avatar
          helios @ Kostas nikolaou 03/07/2013 14:35:54

          το μηνυμα που ηθελε να περασει το περασε:ελα παρανομα στην Ελλαδα ,ασχολησου με παρανομες δραστηριοτητες π.χ. παρεμποριο(το αν εχουν καταστραφει εκατονταδες χιλιαδες ελληνες δεν μας ενδιαφερει),κανε απο 2-8 παιδια και εμεις θα τους εξασφαλισουμε την ελληνικη ιθαγενεια.

      • mara M. avatar
        mara M. @ Μεγαλες στιγμες 03/07/2013 17:30:01

        Oλα τα παιδιά που γεννήθηκαν στην Ελλάδα και μεγάλωσαν με την κουλτούρα και τη παιδεία της χώρας μας δεν μπορεί να παραμένουν χωρίς καμία ιθαγένεια. Αισθάνονται Ελληνες, θεωρούν την Ελλάδα πατρίδα τους και κακώς απορρίπτονται.
        Η κίνηση ήταν σωστή αρκεί να μην μείνει εκεί διαφορετικά θα δικαιωθούν όσοι λένε ότι μόνο οι μετανάστες με ταλέντο γίνονται Ελληνες.

  18. ΚΜ avatar
    ΚΜ 02/07/2013 20:01:06

    Θεωρώ ιδιαιτέρως σημαντική την σημειολογία: Καταρχήν, η βράβευση γίνεται μπροστά στον ιστορικό πίνακα του Βρυζάκη («Η Ελλάς ευγνωμονούσα» ή «Υπέρ Πατρίδος το Παν»), τον ίδιο που είχε ξεκρεμάσει ο ΓΑΠ με το που κάθησε στην καρέκλα, γιατί του χάλαγε τα γούστα.Και δίπλα στην Ελληνική σημαία με τον σταυρό στο κοντάρι. Κατά δεύτερον, το δώρο προς τον νεαρό αθλητή είναι η εικόνα της Παναγίας («Άξιον Εστί»), και μάλιστα για να την κρεμάσει ως εικόνισμα, όχι ως αντικείμενο με κάποια υλική αξία. Όλα αυτά λειτουργούν ως υπόμνηση του τί είναι η ελληνικότητα ως τρόπος ζωής και ως ταυτότητα. (Η καταγωγή είναι σημαντική μόνο όταν λειτουργεί ως κανάλι μετάδοσης αυτού του τρόπου ζωής.) Και δείχνουν ποιός είναι ο δρόμος προς την ουσιαστική αφομοίωση. Καμία σχέση με νεοταξικές ιδεοληψίες και νομοθετήματα τύπου Ραγκούση και Αλιβιζάτου.

  19. Απείθεια avatar
    Απείθεια 02/07/2013 20:06:11

    Δίκιο έχετε αγαπητέ Κυθήριε. Ένας άνθρωπος που μετείχε της Ελληνικής παιδείας και διαπνέεται από την ουσία και το ήθος της, ένας αξιοπρεπής και σοβαρός νέος άνθρωπος όπως δείχνει να είναι ο Γιάννης Αντετοκούμπο, φυσικά και δε θα καταδεχόταν ποτέ να αρνηθεί ούτε την καταγωγή, ούτε την πατρίδα των γονιών και των παππούδων του. Φυσικά και θα αισθάνεται πάντα Νιγηριανός που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα. Μπράβο του που εκτιμά και σέβεται και ο ίδιος και η οικογένειά του, ότι μπόρεσε να του προσφέρει η χώρα που τον φιλοξένησε, μπράβο του που μας τιμά και επιλέγει να φωταγωγεί τα θετικά και όχι τα αρνητικά που σίγουρα θα έζησε κοντά μας. Καλή του τύχη λοιπόν.

  20. Johny avatar
    Johny 02/07/2013 21:01:34

    Εγώ πάντως πολύ χαίρομαι να βλέπω αλλοδαπούς να ζούν σαν Έλληνες, να αισθάνονται Έλληνες, να μιλάνε ελληνικά σαν έλληνες (και κάποιοι να τα μιλάνε και καλύτερα από Έλληνες) και ακόμα περισσότερο να αισθάνονται περήφανοι οι ίδιοι που είναι Έλληνες!
    Και έχω δεί πολλά νέα παιδιά, μαύρους και φιλιππινέζους κυρίως αλλά και πολωνούς και προερχόμενους από άλλες χώρες και ηπείρους, να αισθάνονται περήφανοι και να το δηλώνουν με καμάρι ότι είναι Έλληνες.

    Έλληνας δεν γεννιέσαι μόνον αλλά και γίνεσαι!
    αν το θέλεις βέβαια να γίνεις.
    Και μπράβο στον Σαμαρά για την κίνηση!

  21. Ξένος avatar
    Ξένος 02/07/2013 21:28:09

    Πολύ σημαντικό μήνυμα. Δεν έχουμε πρόβλημα με το φυλετικό ή ταξικό σκέλος της λαθρομετανάστευσης αλλά με το πολιτισμικό και μόνο. Αυτό πρέπει να μπει καλά στα μυαλά των συντηρητικών ψηφοφόρων. Κι αν κρίνω πως μέχρι στιγμής τα σχόλια είναι μόνο δυο, μάλλον ισχύει η γνωστή παροιμία αλλά παραφρασμένη: "δυσανασχέτηση ψάλτου, βηξ"

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ξένος 02/07/2013 21:35:42

      Μόνο δύο τα σχόλια; Hello!!!
      Εσύ μπορεί να μην έχεις πρόβλημα με το ταξικό σκέλος της μετανάστευσης, διότι μπορεί να χρειάζεσαι και κανένα εξωτικό poolboy για την πισίνα σου. Ο μικροτεχνίτης όμως Έλληνας μπορεί και να έχει....Όπως μπορεί και να έχει ο μικροαστός ή μικρομεσοαστός, όπως εγώ, που βλέπει τη γειτονιά του από μικρο-μεσοαστική να γίνεται γκέτο Αφροασιατών....

      • Ξένος avatar
        Ξένος @ ΒΙΣ 03/07/2013 11:40:45

        Όταν ο μικροτεχνίτης αντιμετωπίζει τον φτωχό που γεννήθηκε από ξένους γονείς και μεγάλωσε εδώ αποδεχόμενος την ταυτότητα της χώρας ως "ξένο" και όχι ως συνέλληνα, να ψηφίσει χρυσή αυγή αφού για εκεί αξίζει.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Ξένος 03/07/2013 11:46:24

          Και μάλιστα, θα συμπληρώσω, ας ρωτήσει ο μικροτεχνίτης πρώτα εσένα, τον υπερόπτη ψευδο-intello "προοδευτικό" να τον καθοδηγήσει για το τί του αξίζει να ψηφίσει...

          • Ξένος avatar
            Ξένος @ ΒΙΣ 03/07/2013 14:27:09

            Μόνο; Εγώ στο πάω και παραπέρα. Αν μου πει οτι το ελληνόμετρό του περιλαμβάνει φυλετικό διαχωρισμό και όχι πολιτισμικό, αν υποστήριζε πως ο ξένος φτωχός που μεγάλωσε και ανδρώθηκε εδώ αποδεχόμενος τον πολιτισμό της χώρας δεν είναι φτωχός συνέλληνας αλλά κάτι άλλο, θα του έλεγα ευθαρσώς πως κατά τη γνώμη μου δεν θα έπρεπε καν να ψηφίζει ή να μεγαλώνει παιδιά.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Ξένος 04/07/2013 07:57:19

            Να του κάνεις στείρωση, φασιστάκο....

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Ξένος 03/07/2013 12:12:31

          Ξένος,

          Νά συνανάψης γάμο μέ ἀφροασιάτισσα λοιπόν!

          • Ξένος avatar
            Ξένος @ Φωτεινή 03/07/2013 14:22:25

            Αν είναι ελληνίδα, γιατί όχι;

          • Ξένος avatar
            Ξένος @ Φωτεινή 03/07/2013 14:38:38

            Καταλαβαίνω βέβαια πως τη φράση “Ελληνίδα αφροασιάτισα” είναι σχεδόν ακατόρθωτο να την επεξεργαστούν οι εγκεφαλικές σας συνάψεις αλλά την διανοητική ανεπάρκεια, την πνευματική σας ανισορροπία και τα ψυχολογικά προβλήματά σας δεν θα σας τα λύσει πολιτικά ο δημοκρατικός χώρος. Για τέτοιου είδους αιτήματα απευθυνθείτε στα παιδιά με τα μαύρα. Ευτυχώς για εσάς η δημοκρατία μας παρ’ όλα τα προβλήματά της είναι τόσο λάρτζ που αφήνει χώρο έκφρασης και για ανθρώπους όπως εσείς. Καμία δουλειά δεν έχετε στη Νέα Δημοκρατία και τα όποια ενωτικά καλέσματα του Αντώνη Σαμαρά, ευτυχώς συνάγεται και εκ της αναρτήσεως πως δεν περιλαμβάνουν το είδος σας.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Ξένος 03/07/2013 15:09:45

            ᾿Επειδή δέν μέ γνωρίζεις, προσπερνῶ τά περί "ψυχολογικῶν" μου προβλημὰτων! ῎Εχω ζήσει καί ζῶ σέ πολυπολιτισμικό περιβάλλον καί πίστεψε με εἶναι UGLY and beyond any description. Bottom line: ᾿Αρνοῦμαι νά ἀφροασιατισθῆ ἡ ῾Ελλάδα!

            ὙΓ. Τί φυλή θά χαρακτηρίζει τούς ἀπογόνους σου ἄν συνάψης γάμο μέ ἀφροασιάτισσα;; Πίστεψε με ὑπάρχει μεγάλο πρόβλημα στά παιδιά πού θά γεννηθοῦν, δέν ξέρουν ποῦ ἀνήκουν (luck of belonginess).

          • Ξένος avatar
            Ξένος @ Φωτεινή 03/07/2013 15:52:01

            Στο υποθετικό σενάριο που παντρευόμουν αφροασιάτισα η οποία θα ειχε αποδεχθεί τον ελληνικό πολιτισμό και θα δεχόταν να αφομοιωθεί, δεν θα υπήρχε πρόβλημα αφού εγώ κι εκείνη θα μεγαλώναμε ελληνόπουλα. Αν ερωτευόμουν αφροασιάτισα που αρνούταν να αφομοιωθεί και κρατούσε απαρέγκλιτη την πολιτισμική της κληρονομιά, θα προσπαθούσα να μεταλαμπαδεύσω στα παιδιά μου όσο περισσότερη ελληνικότητα μπορώ.
            Η παράμετρος «φυλή», «αίμα», «dna» κ.α. εκπορεύεται από κυνική χρησιμοθηρία καθαρά βιολογικής υφής που με απασχολεί μόνο ως προς τα κατοικίδια και οικόσιτα ζώα –κι εκεί όχι απόλυτα. Στο δικό μου είδος, ο φυλετικός ρατσισμός είναι μεν ατομική επιλογή (το δικαίωμα στην κακία και την ανοησία αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι και θεμέλια λίθο της ανθρώπινης ελευθερίας) το οποίο όμως επ’ουδενί δεν επιτρέπεται κατά το προσωπικό μου σύστημα αξιών να θεσμοθετείται πολιτειακά, να προπαγανδίζεται πολιτικά, να προωθείται κοινωνικά και να εκφέρεται ασύδοτα, απροσχημάτιστα και απενοχοποιημένα στον δημόσιο λόγο. Χαίρομαι για την ξεκάθαρη και απερίφραστη επιβεβαίωση του Αντώνη Σαμαρά πως στην Νέα Δημοκρατία η πολιτισμική διάσταση της λαθρομετανάστευσης είναι το μόνο θέμα προς συζήτηση και, τουλάχιστον επισήμως, ο καθαρά φυλετικός ρατσισμός αποδοκιμάζεται ανοιχτά και κατηγορηματικά.

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Ξένος 03/07/2013 17:33:09

            ῾Η πραγματικότητα εἶναι πολύ διαφορετική ἀπό τά ὑποθετικά σου σενάρια.

          • Ξένος avatar
            Ξένος @ Ξένος 03/07/2013 18:39:27

            Αυτό είναι επιχείρημα που ακούγεται συχνά στα δικαστήρια, όταν η τήρηση της νομιμότητας βαφτίζεται υποκρισία του ψεύτη κι άδικου ντουνιά, οπότε ο κάθε κακοποιός δίνει αναπολόγητες διαλέξεις περί σκληρής πραγματικότητας. Η αντεπίθεση είναι η καλύτερη άμυνα βέβαια, αλλά να υπάρχει και ένα όριο.
            Δεν θα κάνουμε την ηθική αλοιφή για εντριβές, αυτό δεν συμβαίνει ούτε σε επίσημη κήρυξη πολέμου. Αν δηλώνεις αισθητικά απηυδισμένη από τον χαώδη πολυπολιτισμό και τον τρόπο εφαρμογής του σε βαθμό που να δικαιολογείς ψηφοφόρους των ναζί και να τον ταυτίζεις άκριτα με τον πολυφυλετισμό, να θυμάσαι πως κάτω από εσένα υπάρχουν περισσότεροι κατατρεγμένοι σε πιο θανατηφόρα αδιέξοδα από το δικό σου, έτοιμοι να ισοπεδώσουν κάθε έννοια αισθητικής, πολιτισμού και κοινής λογικής προκειμένου να επιβιώσουν. Με την στάση σου αυτομάτως δικαιώνεις πιθανά ξεσπάσματά τους εναντίον σου.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ξένος 03/07/2013 06:22:12

      Επειδη και οι περισσοτεροι δεν ξέρουν τις θέσεις ΝΔ - Σαμαρά για την ιθαγένεια.Πολλοι τις συγχεουν με τις χρυσαυγιτικες.
      Ομως η ΝΔ είπε οτι ο ελληνισμός ειναι κοινοτητα ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και οχι ΑΙΜΑΤΟΣ απορριπτοντας τις φυλετικες βιολογικες θεωριες.
      Η διαφορα είναι στις προυποθεσεις : η θεση της ΝΔ ειναι οτι τα παιδια που γεννιουνται στην Ελλαδα θα παιρνουν ιθαγενεια εαν τελειωνουν 12 χρονια ελληνικο σχολειο στο 18ο ετος και εφ οσον την προτιμουν απο την ιθαγενεια των γονεων τους.Αρα περιλαμβανει και τον Αντετονκουμπο ακόμη και αν δεν ηταν μπασκετμπολιστας.
      Αλλο αυτο και αλλο ο νομος Ραγκουση με 3 χρονια παραμονη και ιθαγενεια και αλλο οι προτασεις ΣΥΡΙΖΑ που μοιραζουν σε οποιον θελει.
      Δεν υπαρχουν δυο μονο αντιληψεις αλλα πολλες.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ ψυχραιμια 03/07/2013 11:08:46

        Να Θυμισω σε οσους αγγελλολογουν εδω, οτι ολες αυτες οι ωραιες "ανθρωπιστικες" διαταξεις περι υπηκοοτητας δημιουργουν Οδυσσεις Τσεναï και ξενοφωνα "ελληνικα" κομματα τα οποια ιδρυουν. Στην περιπτωση του Τσεναï το υπο ιδρυση κομμα ειναι αλβανοφωνο και, βεβαιως, θα συμπλευσει κι'αυτο με τις γνωστες αλβανικες θεσεις περι Αλβανιας που πρεπει να φθανει μεχρι την Πρεβεζα.
        Μηπως οι "ευγενικες" ψυχες θα μπορεσουν καποτε ν'αντιληφθουν οτι η γεωγραφικη θεση της Ελλαδας δεν ειναι η ιδια με του Λουξεμβουργου, της Ολλανδιας η του Βελγιου και οτι οι νομοθεσιες παρομοιων κρατων δεν γινεται να μεταφυτευονται στην Ελλαδα;

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Zugzwang 03/07/2013 14:31:02

          Χωρίς εξατομικευμένα κριτήρια (τα οποία πιστεύω πχ ότι ο νεαρός αθλητής της ανάρτησης τα πληροί), θα οδηγηθούμε σε αδιέξοδο.

      • Ξένος avatar
        Ξένος @ ψυχραιμια 03/07/2013 11:37:27

        O Συριζα δεν δέχεται ούτε καν την πολιτισμική παράμετρο, "όλοι οι καλοί χωράνε".

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Ξένος 03/07/2013 16:34:21

          Αγαπητε Ξενε
          Κανεις, η σχεδον κανεις, δεν θετει φυλετικη διασταση στο θεμα της λαθρομεταναστευσης. Ολοι, η σχεδον ολοι, θελουμε να φυγουν οι λαθρομεταναστες γιατι το σκαφος Ελλαδα βουλιαζει. Δεν προσθετεις νεους επιβατες σ'ενα σκαφος που βουλιαζει. Οσο καλοι ανθρωποι και να ειναι και οσο και αν θελουν να προσαρμοστουν στο νεο περιβαλλον. Το καραβι βουλιαζει; Ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβεις;

          • Ξένος avatar
            Ξένος @ Zugzwang 03/07/2013 19:01:36

            “Κανεις, η σχεδον κανεις, δεν θετει φυλετικη διασταση στο θεμα της λαθρομεταναστευσης.”

            Αφού είναι έτσι και δεν ανήκεις σε εκείνους (τους υποτίθεται λίγους) που το θέτουν επί φυλετικής διάστασης, τι σκούζεις; Δεν σε αφορούν αυτά που λέω.
            Και αυτό το θέμα με τον Τσενάϊ στο προηγούμενο σχόλιο να το ψάξεις καλύτερα γιατί πρόκειται περί αστικού μύθου από ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες και δήθεν «έγκυρες πηγές» που δεν παρατίθενται ποτέ και έχει διαψευσθεί από το 2007. Απλώς μερικές βλακείες “γυρνάνε γύρω-γύρω όλοι” ως άρθρα και σχόλια σε βλαχαδερές ιστοσελίδες λες και είναι μπάφοι. Ο Τσενάϊ ήταν ένα σεμνό παιδί και αριστούχος αλβανός μετανάστης που όταν βρέθηκε σε θέση σημαιοφόρου πέρασε τον παθών του τον τάραχο, και βρέθηκε σήμερα να σπουδάζει στη Βοστόνη. Αντιθέτως όσοι δεν τα πηγαν καλά με τα γράμματα, γράφουν σήμερα ψευδή και ανυπόληπτα σχόλια στο διαδίκτυο που δυσφημούν τον πατριωτικό χώρο και τον υγιή εθνισμό.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Ξένος 03/07/2013 19:29:34

            @Ξένος
            Ηρεμησε! Γιατι συγχιζεσαι; Μηπως σου πατησα αθελα μου καποιο καλο; Μου επιτρεπεις να σου κανω μια ερωτηση; Απο που ειναι η καταγωγη σου;
            Υ.Γ Για το αλβανοφωνο κομμα, ξερεις καλυτερα απο εμενα οτι ειναι στα σκαρια και περιμενει την καταλληλη στιγμη...

          • Ξένος avatar
            Ξένος @ Zugzwang 03/07/2013 20:26:05

            Λάθος μου που σου απηύθυνα τον λόγο αλλά θα καταδεχθώ να επισημάνω πως είμαι Έλληνας το γένος -για να μιλήσω στη γλώσσα σου- και το ψευδώνυμο μου είναι τίτλος πασίγνωστου βιβλίου το οποίο φυσικά και δεν γνωρίζεις αλλά αν ανοίξεις ένα google δίπλα από τις ακροδεξιές, αθλητικές και συνωμοσιολογικές σελίδες που έχεις αυτή τη στιγμή ανοιχτές και το ψάξεις , θα στο βγάλει φάτσα κάρτα.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Ξένος 03/07/2013 21:14:41

            @Ξενος
            Το βιβλιο που λες το διαβασα προτου γεννηθεις και στο πρωτοτυπο. Γιατι εχεις χασει τοσο πολυ την ψυχραιμια σου; Γιατι εισαι τοσο επιθετικος; Τι σου συμβαινει;
            Il s'agit de l' "Etranger" d'Albert Camus, bien entendu. N'est-pas mon jeune ami?

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Ξένος 03/07/2013 21:31:44

            Pardon, ξανα πολυ βιαστικος. N'est-ce pas mon jeune ami?

    • Je ne regrette rien avatar
      Je ne regrette rien @ Ξένος 03/07/2013 17:15:03

      @ Ξένος ... ΤΙ ΛΕΣ ;

  22. tpe avatar
    tpe 02/07/2013 21:53:15

    Όπως έχω πει άπειρες φορές στο παρελθόν, το πρόβλημα είναι ΚΥΡΙΩΣ οι μουσουλμάνοι ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ. Επίσης, οι Βόρειο-Αφρικανοί. Επίσης, το θέμα του ότι ο Αντετοκούμπο είναι παράδειγμα προς μίμηση για τη συμπεριφορά του, δεν αναιρεί το γεγονός της παράνομης(;) πώλησης αγαθών. Το ερωτηματικό γιατί δεν ξέρουμε αν είχαν άδεια μικροπωλητή.

    Επίσης, να τονίσω για ακόμα μία φορά, άλλο ιθαγένεια, άλλο υπηκοότητα, να μην το ξεχνάμε.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ tpe 03/07/2013 12:20:52

      Δλδ τά παιδιά τῶν ἀφροασιατῶν "ὑπηκόων" θά ἔχουν ῾Ελληνική ἱθαγένεια, καί θά μᾶς προκύψουν καί ἀφροασιᾶτες ῞Ελληνες ἱθαγενεῖς μέ τό δικαίωμα τοῦ ἐκλέγειν καί ἐκλέγεσθαι. Οὔτε USA νά εἴμαστε!!!

  23. kostas nikolaou avatar
    kostas nikolaou 02/07/2013 22:34:40

    ηθικό δίδαγμα : αλλο πραγμα ο λαθρομεταναστης, άλλο πραγμα ο λαθρομεταναστης με ταλέντο.
    οτι οι δικοι του μπήκανε παράνομα στη χώρα, οτι ασχολούνται με το παρεμπόριο φαίνεται ότι δεν παίζει κανένα ρόλο. ας θεσπίσει ο δενδιας και μια υπηρεσία ανιχνευσης ταλέντων: αν όποιος συλαμβάνεται με την απάτη του ξένιου δια εχει οποιοδηποτε ταλεντο ( αθλητικό καλλιτεχνικο κτλ) θα αφήνεται ελευθερος και θα παίρνει και υπηκοοτητα. οι ατάλαντοι στα στρατόπεδα και δρόμο

  24. GO avatar
    GO 03/07/2013 05:48:00

    Πόσο μοιάζει η, καθ' όλα σωστή, κίνηση του Πρωθυπουργού με κάποια σχετική ρήση του Π. Παυλόπουλου;

  25. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 03/07/2013 06:21:26

    Οταν ο νεαρός πανηγυρίζε μαζι με τον αδερφό του με την Ελληνική Σημαία η τιμή η χαρά και η περηφάνεια ήταν διπλή γιατί κανείς Ελληνας δεν το έχει πράξει- αν δεν με απατά η μνήμη μου- αν και βρέθηκαν σε ανάλογη θέση.

    Ομως η ερώτηση μου προς όλους όσους θεωρούν πως η Ελλάδα είναι τρόπος , πως Ελληνας και γεννιέσαι και γίνεσαι είναι ο Γιάννης διαθέτει Ελληνική Ιθαγένεια; Και αν όχι γιατί; Ποιός την στερεί και πως;

    Πολύ θα ήθελα στην χτεσινή δίκαιη πέρα για πέρα βράβευση-και αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στον Πρωθυπουργό για την κίνηση του αυτή ο οποίος μας έκανε περήφανους για το οτι ανέδειξε για μια ακόμη φορά κα ιτο μεγαλείο της Φυλής μας αλλά και τον Πολιτισμό μας- να βρίσκονταν εκεί όσοι υποστηρίζουν ένθερμα την εξ΄αίματος απόδοση ιθαγένειας.Ειλικρινά πρόκειται για μια απίστευτη εικόνα την οποία εκπέμπει η οντότητα της Ν.Δ ..Ορισμένοι εξ αυτών χρησιμοποιούν τα ίδια επιχειρήματα που χρησιμοποιεί διαχρονικά και το Νεοναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής την ώρα που η Ηγετική της ομάδα εκπέμπει σε άλλο μήκος κύματος

    Για τα υπόλοιπα κόμματα αυτό που έχω να καταθέσω είναι πως έχουν χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα καθώς θεωρούν την ιθαγένεια ως μέσο ενσωμάτωσης και όχι ως το τελικό στάδιο μιας ήδη επιτευχθείσης διαδικασίας ενσωμάτωσης .Οι δεσμοί του ανιθαγενών με την Πολιτεία θεμελιώνονται μέσα απο ένα πολύπλοκο πλέγμα.Τα μέχρι σήμερα δημοσιεύματα για τον νέο νόμο που θα αφορά την ιθαγένεια που θα αντικαταστήσει τον Νόμο Ραγκούση αναφέρουν ως βασική προυπόθεση την υποχρεωτική φοίτηση εννέα ετών όπως και για τα Ελληνόπουλα και για απονομή ιθαγένειας- κατόπιν ιδίας απόφασης του παιδιού - η ενηλικίωση του δηλαδή στο 18ο έτος της ηλικίας του.

    Παράλληλα καλό θα είναι να αντιληφθούν άπαντες- σε συνδυασμό με το ανωτέρω- πως εκπέμπουμε αντιφατικά μηνύματα ως κοινωνία και ως χώρα όταν αποτιμούμε την Ελληνική Ιθαγένεια- η οποία και έχει μέγιστη Συναισθηματική και Ιστορική Αξία- με οικονομικά κριτήρια, αναφέρομαι στην επενδυτική ιθαγένεια

  26. Antonis avatar
    Antonis 03/07/2013 10:26:21

    Είναι θλιβερό δήθεν δεξιοί να ασπάζονται όλη την αριστερή εθνο μηδενιστική άποψη περί συμμετοχής στην παιδεία και γέννησης στην χωρα. Αυτά έχουν καταστρέψει τις δυτικές Ευρωπαϊκές χώρες με τα πρόσφατα γεγονότα σε Λονδίνο, Παρίσι, Στοκχόλμη.
    Δηλαδή αν ένας Νιγηριανός γεννηθεί στην Κίνα και μάθει κινεζικα θα θεωρείται... κινέζος;;;
    Ο πως τον λένε δεν είναι Έλληνας, είναι Νιγηριανός Ελληνόφωνος.
    Έλληνας σημαίνει καταγωγή.

  27. Μπάμπης avatar
    Μπάμπης 03/07/2013 10:45:35

    Δεχόμενος τον Αντεκούμπο ο Σαμαράς αδειάζει τον Δένδια. Δεν μπορείς κύριε να μαζέυεις τους λαθρό όταν αυτοί αποτελούν πιθανούς πρεσβευτές της χώρας μας στο εξωτερικό. Μπορεί να ξεπηδήσει κάποιος ποδοσφαιριστής, κάποιος κατοστάρης. Κάτω τα χέρια από τα άφρικα. Μόνο Πακιστανά και Αφγανά να συλλαμβάνονται στο μέλλον γιατί το κρίκετ δεν μας ενδιαφέρει.

  28. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 03/07/2013 12:27:03

    Δέν ἐκτουρκευθήκαμε 4 αἰῶνες, ἀλλά θά ἀφροασιατευθοῦμε μέ τήν εἰσβολή τῶν λάθρο, ἔλεος!!!

    • helios avatar
      helios @ Φωτεινή 03/07/2013 16:48:13

      αιώνες κρατήσαμε την εθνική και κοινωνική συνοχή μας και μέσα σε 20 χρόνια καταστραφήκαμε και στα επόμενα 20 χρόνια θα επέλθει η ολοκληρωτική καταστροφή

  29. martios avatar
    martios 03/07/2013 12:46:49

    Η αφομοιωτική δυνατότητα του Ελληνισμού δεν είναι ανεξάντλητη.Το παιδί αυτό
    έγινε Γιάννης επειδή οι γονείς του εντάχθηκαν σε ελληνικό περιβάλλον το οποιον
    οι εις βάρος μας δυσμενέστατοι δημογραφικοι συσχετισμοί δείχνουν ότι σε τράντα
    χρόνια[3000000 Ελληνες-10000000 αλλοδαποί] δεν θα υπάρχει.Ηφάμπρικα των
    ελληνοποιησεων εγκυμονεί θανάσιμη απειλή κατ αυτης της υπάρξεως του Έθνους.

  30. tetra avatar
    tetra 03/07/2013 13:08:32

    Κάποιοι εδω μέσα ξεχνάνε πως αν ο Πύρρος Δήμας δεν ήταν ένας απο τους κορυφαίους αρσιβαρίστες στην ιστορια... θα ήταν Αλβανός.

    • Je ne regrette rien avatar
      Je ne regrette rien @ tetra 03/07/2013 20:17:10

      Ε, και ; Εχασε η Βενετιά βελόνι...
      Προσωπικά ουδόλως θα με πείραζε και άς μας έφερε μετάλλια.
      Δεν "υιοθετώ" αλλοδαπούς ,μόνον όταν μας συμφέρει...

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Je ne regrette rien 04/07/2013 00:17:50

        Je ne regrette rien,

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. panos2 avatar
    panos2 03/07/2013 14:11:36

    ΦιλΕλληνας ναι Ελληνας οχι

    Γιατι ο Σαμαρας δεν συνανταει αυτον που παλευει με 4-5 παιδια και ειναι ανεργος?

    δηλαδη τι κανει ο Αντεντουμπο?μπασκετ παιζει για λεφτα..σιγα το πραμα

    Σε λιγο θα φωναζουμε και τον νικητη της Ευροβιζιον

  32. Απείθεια avatar
    Απείθεια 03/07/2013 17:49:05

    Καλησπέρα σας αγαπητή Αμετανόητη :-).

  33. Je ne regrette rien avatar
    Je ne regrette rien 03/07/2013 18:03:57

    @Ξένος
    Σου συνιστώ να είσαι λιγώτερο αγενής και προσβλητικός πρός αυτούς πού έχουν άλλη γνώμη από τη δική σου.
    Οσο γιά το ψευδώνυμό σου...σωστά το διάλεξες : είσαι ξένος ώς πρός την Ελλάδα και τους Ελληνες

  34. martios avatar
    martios 04/07/2013 08:20:34

    Oσοι θεωρούν ότι ο κλασσικός περί έθνους ορισμός του Ηροδότου[ΟΜΑΙΜΟΝ και
    ομόγλωττον κοινά των Θεών ιδρύματα και ομότροπα ήθη ]δεν ισχύει σήμερα ανα
    λαμβάνουν βαρύτατες ευθύνες.Προσεύχομαι να μην ισχύσει τελικά για το έθνος μας η Αγιοπνευματική προειδοποίηση ''ΜΩΡΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΟΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ ΑΠΟ
    ΛΕΣΑΙ''.

  35. Αρχιμήδης avatar
    Αρχιμήδης 04/07/2013 09:12:38

    Το ομαιμον στις μέρες μας αγαπητέ Μάρτιε είναι πολύ απλή υπόθεση. Υπάρχουν μη Ελληνες που καθημερινά μεταγγίζονται με Ελληνικό αίμα.
    Τα υπόλοιπα σε 1 χρόνο αποκτώνται...

  36. martios avatar
    martios 05/07/2013 12:58:51

    Το να μην πε'ιθεται κάποιος ούτε στην πρόγνωση μετά βεβαιότητος των μαθηματικών και της στατιστικής για την επιταχυνόμενη αντικατάσταση του ελ-
    ληνικού πληθυσμού σημαίνει ο΄τι είναι δυστυχώς επιτυχής η μακροχρόνια διαβρωτική αντεθνική προπαγάνδα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.