03/02/2013 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέα 48ωρη απεργία αποφάσισαν οι ναυτεργάτες

(Ανανεωμένο) Κλιμακώνονται οι κινητοποιήσεις των ναυτικών, μετά τη νέα 48άωρη απεργία, που εξήγγειλε το πρωί, η εκτελεστική επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας.

Τα πλοία, λόγω της απεργιακής κινητοποίησης της ΠΝΟ θα παραμείνουν δεμένα στα λιμάνια από τις 6 αύριο το πρωί (Δευτέρα 4/2) έως τις 6 το πρωί της Τετάρτης (6/2).

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εκπρόσωποι των ναυτεργατικών σωματείων κατέθεσαν πρόταση στην εκτελεστική επιτροπή της ΠΝΟ, να προχωρήσουν οι ναυτικοί σε επίσχεση εργασίας σε όλα τα πλοία των εταιρειών που οφείλουν δεδουλευμένα.

Την ίδια ώρα αυξάνονται οι ομάδες περιφρούρησης στα λιμάνια για το ενδεχόμενο που κάποιοι επιχειρήσουν να σπάσουν την απεργία των ναυτεργατών.

Ο υπουργός Ναυτιλίας Κωστής Μουσουρούλης κάλεσε σε νέα συνάντηση τα μέλη της ΠΝΟ και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας.

«Σε διάλογο με τον υπουργό θα προσέλθουμε μόνο αν υπάρξει κάποια θετική απάντηση στα αιτήματά μας», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας Γιάννης Χαλάς.

Ο κ. Μουσουρούλης σε δηλώσεις του το μεσημέρι, τόνισε ότι το υπουργείο κάνει «ότι είναι δυνατόν για να αποκατασταθεί η συγκοινωνία των νησιών» και πρόσθεσε ότι «όλοι γνωρίζουν τα προβλήματα του κλάδου, της ύφεσης και των δυσκολιών».

Ο υπουργός ανέφερε επίσης ότι το τελευταίο διάστημα είχε αλλεπάλληλες επαφές και συναντήσεις και με τις δύο πλευρές με τις οποίες βρίσκεται σε συνεχή διάλογο.

«Εάν η κάθε πλευρά δεν οχυρώνεται πίσω από τη δική της ρητορική είμαι βέβαιος ότι θα βρούμε λύση» δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας ενώ σε ερώτηση αν τίθεται θέμα πολιτικής επιστράτευσης είπε ότι «όσο διαρκή αυτός ο εποικοδομητικός διάλογος δεν τίθεται τέτοιο θέμα», ωστόσο είπε « δεν μπορούμε να κλείνουμε τα αυτιά μας στις φωνές αγωνίας των νησιωτών».

Το μεσημέρι, οι ναυτεργάτες πραγματοποίησαν νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο λιμάνι του Πειραιά στον Άγ. Διονύσιο.

Η Διοίκηση της ΠΝΟ με σημερινή της ανακοίνωση μιλά για πλήρη επιτυχία της απεργίας, ενώ κάνει λόγο για συνεχιζόμενη αδιαλλαξία του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου στο μείζον αίτημα των ναυτεργατών για την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου που όπως αναφέρει θα ξεκληρίσει τον κλάδο των ναυτεργατών και όλο το πλέγμα των νομικών κανόνων ιδιωτικού και δημοσίου δικαίου, που τον συγκροτούν.

Η ΠΝΟ αποφάσισε επίσης σήμερα, τη σύμπτυξη κοινού μετώπου με εργαζόμενους άλλων κλάδων, οι οποίοι έχουν ήδη ταχθεί στο πλευρό των ναυτεργατών, όπως, τους εργαζόμενους στη ναυτιλία και στον τουρισμό, την Ένωση Μονίμων και Δοκίμων Λιμενεργατών, την Ένωση Μονίμων Υπαλλήλων

ΟΛΠ, τους Πλοηγούς, τους εργαζόμενους στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη και άλλους, τους οποίους καλεί σε κοινή σύσκεψη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημήτρης Πολλάτος avatar
    Δημήτρης Πολλάτος 04/02/2013 02:39:42

    Οι ανάλγητοι πολιτικοί τα έχουν ισοπεδώσει όλα σε αυτό το κράτος απουσίας δικαίου και εντιμότητας. Οι ναυτικοί στην πλειοψηφία τους πλην των ακτοπλόων που ήταν μικρή μονάδα μέσα στο σύνολο των ελλήνων ναυτικών όλα τους τα χρόνια εργαζόντουσαν μακριά από την Ελλάδα. Ουδέποτε πήραν από το δημόσιο ταμείο ένα σεντ. Συνεισέφεραν και συντηρούσαν το Ταμείο τους το ΝΑΤ με εισφορές σε συνάλλαγμα-λίρες, δολλάρια- Η μάμα Γκρέτσια τότε τα μάζευε και μπάλωνε τις ανάγκες της. Ο τουρισμός και οι ναυτικοί φέρνανε το χρήμα και όχι οι ελληνικές εξαγωγές αυτοκινήτων και των προηγμένης τεχνολογίας ασυναγώνιστων προϊόντων στις ξένες αγορές. Οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ καταλεηλάτησαν ασύστολα το ΝΑΤ για να καλύψουν εθνικές τοπικές ανάγκες σε Θράκη με τους παλιννοστούντες Πόντιους και εξοπλιστικά προγράμματα για την άμυνα της χώρας που απαιτούσαν συνάλλαγμα. Η ΝΔ το 2004 (Καραμανλής Κεφαλογιάννης) αφελλήνισε την ναυτιλία με την τροποποίηση στην σύνθεση των Εμπορικών ποντοπόρων πλοίων υπό ελληνική σημαία όπου ανά πλοίο υπάρχουν μόνο τέσσερις έλληνες. Μόνο πλοίαρχος και τρεις ακόμη ναυτικούς, αξιωματικούς ή κατώτερο πλήρωμα. Το πέρασε με προεδρική έγκριση που υπόγραψε ο παππούλης. Το 2011 απέμεινε μόνο ο πλοίαρχος. Το λεηλατημένο ταμείο χτύπησε κόκκινο! Τώρα θέλουν στην ακτοπλοΐα να περάσουν την ίδια σύνθεση επειδή οι ακτοπλόοι εφοπλιστές το απαιτούν σιγοντάροντας κοινοτικές ντιρεκτίβες. Αν περάσει τότε θα φτάσει ο καπετάνιος δεξαμενοπλοίου - που πλήρωνε εισφορά 1880 ευρώ το μήνα, κοντά στις 4000 σχεδόν μαζί με την συμμετοχή του ποντοπόρου εφοπλιστή εργοδότη του - να παίρνει σύνταξη 400 ευρώ. Δεν πάτε να … φύγετε όλοι σας οι πολιτικοί που κάτσατε στην πλάτη των ελλήνων τα τελευταία είκοσι χρόνια. Εσύ ο βουλευτής που ψηφίζεις αυτό το πολυνομοσχέδιο, μετά από δύο τετραετίες απαιτείς και θέλεις να παίρνεις μεγαλύτερη σύνταξη από εμένα που για 25-30 χρόνια πλήρωνα τα διπλά από εσένα κύριε βουλευτή! Γιατί ρε; Τι έχεις προσφέρει περισσότερα από εμένα; Καταλαβαίνεις ότι με την στήριξη σου στο νομοσχέδιο συνεργάζεσαι άμεσα στην καταλήστευση των πόρων σύνταξης ανθρώπων που σπούδασαν για μία επαγγελματική καταξίωση άλλοτε ζηλευτή. Αγωνίστηκαν μέσα στα κύματα, στερήθηκαν την ζωή που εσύ την γλένταγες με δικά μου λεφτά. Εκτός τις οικογένειες τους και τις τοπικές κοινωνίες τους βοήθησαν άμεσα και την ανάπτυξη της τότε παράγκας πατρίδας. Αυτά δεν μετράνε; Όπου κοιτάζω να κοιτάζεις όλη η Ελλάδα ατέλειωτη παράγκα τραγούδαγε ο Σαββόπουλος το 1979 όταν επέστρεψα στα πλοία μετά το στρατιωτικό μου. Ελπίζω να σας γράψουν στα υποδήματά τους οι ναυτικοί και έστω και αν τους επιστρατεύσετε να μην πάει κανένας στην εργασία τους. Άλλωστε τι έχουν να χάσουν αφού σε πέντε έξη μήνες θα τους έχετε πετάξει από τα πλοία της ακτοπλοΐας για να τα επανδρώσετε με φθηνούς φιλιπινέζους και ουκρανούς. Οι ναυτικοί ειδικά οι καταρτισμένοι νεαροί αξιωματικοί κάπου θα βρουν σε ξένες ναυτιλίες να εργαστούν. Θα είναι και ηλίθιοι να φέρουν έστω και ένα σεντ σε αυτόν τον τόπο, μπορούν και να αυτασφαλιστούν σε ξένες αξιόπιστες εταιρείες. Τα εισοδήματά τους μπορούν να τα καταθέτουν σε ξένες αξιόπιστες χώρες. Το ίδιο κάνουν και οι περισσότεροι νέοι επιστήμονες και τεχνοκράτες από όσους έφυγαν σε ξένες χώρες. Άντε να φορολογήσεις και να ζητήσεις εισφορές από τον φιλιπινέζο ή από τον ουκρανό εξυπνάκια πολιτικέ. Ξέρεις πολύ καλά τι θα πάρεις από αυτούς. Με τέτοια λογική πάλι απέραντη παράγκα θα καταντήσει η δήθεν ανάπτυξή σου. Χειρότερα και από φαβέλας του Ρίο. Μια ζωή η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της και οι έλληνες Εφιάλτες τους υπόλοιπους έλληνες. «Ήτανε ένα χάρτινο καραβάκι που το έλεγαν Ελλάδα» Για καπετάνιους του είχε πολιτικούς της οκάς. Άντε ρε και καλό πάτο και γρήγορο βούλιαγμα στο χάρτινο καραβάκι, αρκεί που δεν κάνετε ελιγμούς και μανούβρες. Αρκεί που κρατάτε σταθερά πλώρη για τα βράχια λεβέντες μου πολιτικοί.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.