#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/04/2013 12:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέα εκπρόσωπος της Ν.Δ. η Άννα - Μισέλ Ασημακοπούλου



Με απόφαση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνη Σαμαρά, νέα εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, ορίστηκε η βουλευτής Ιωαννίνων, Άννα - Μισέλ Ασημακοπούλου.

Η Άννα - Μισέλ Ασημακοπούλου γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1967. Είναι διπλωματούχος οικονομολόγος του Πανεπιστημίου Bryn Mawr της Πενσυλβάνια, με μεταπτυχιακές σπουδές στη Νομική, με ειδικότητα στις Διεθνείς Νομικές Σχέσεις στο Πανεπιστήμιο Cornell της Νέας Υόρκης και εξειδίκευση στα εκπαιδευτικά ιδρύματα London School of Economics, Πανεπιστήμιο της Μαδρίτης και Institut d’ Etudes Francais d’ Avignon.

Μιλάει τρεις ξένες γλώσσες, αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά.

Εξελέγη βουλευτής Ιωαννίνων με τη ΝΔ στις εκλογές του Ιουνίου 2012.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 17/04/2013 13:09:10

    Δὲν ὑπάρχει «Πανεπιστήμιο Bryn Mawr της Πενσυλβάνια», μόνο ἕνα college-άκι μὲ κάποια χαλαρὴ σχέση μὲ τὸ Πανεπιστήμιο τῆς Πενσυλβάνια: http://en.wikipedia.org/wiki/Bryn_Mawr_College.

    Ἐκτὸς ἂν ἐννοεῖ ἄλλο. (Ποιό ἄλλο;)

    • B.Q avatar
      B.Q @ Σωτ Μητραλ 17/04/2013 16:48:19

      Σε κάποιον άλλον ...πλανήτη ίσως??? :-) Σημασία έχει οτι είναι Ταύρος με ωροσκόπο Δίδυμο και Σελήνη στο Ζυγό. Άρα, ικανή και άξια!! Τ Ε Λ Ο Σ.

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ B.Q 17/04/2013 22:59:48

        Το 'ριξες το φαρμάκι σου, μαυρούκα.
        Κατά τ' άλλα, ποίηση Καβάφη και Αναγνωστάκη και.. κουλτούρα να φύγουμε!
        Κ@κόψυχη.

        • B.Q avatar
          B.Q @ Σταύρος 18/04/2013 08:58:37

          Εσείς γα@@όσαυρε, γιατί ενοχλείστε; Αδελφούλα σας είναι η κυρία; Φυσικά δεν απαιτεί κανείς από άτομα των ...υψηλών ικανοτήτων και της θαυμαστής σας καλλιέργειας να διαθέτουν αίσθηση του χιούμορ!! Μόνο σε λαϊκατζουρίστικους, χυδαιούλικους εξυπνακισμούς μας έχετε συνηθίζει.... Συνεχίστε λοιπόν, μη χάνετε το καταπληκτικό σας στυλ!! :-)

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Σωτ Μητραλ 17/04/2013 17:24:41

      Σωτ Μητραλ
      Διαβαστε καλυτερα τη παραπομπη που βαλατε στο σχολιο σας. Αναφερει οτι το Bryn Mawr χορηγει επισης master's και PhD. Δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα.

      "Bryn Mawr is a small, four year, highly competitive, residential baccalaureate college.[25] Although the college offers several graduate programs, the majority of enrollments are from students enrolled in the undergraduate arts and sciences program. The college granted 331 bachelor's degrees, 106 master's degrees, and 21 doctoral degrees in 2009"

      • Σωτ Μητραλ avatar
        Σωτ Μητραλ @ Zugzwang 18/04/2013 12:08:48

        Σημείωσα ἁπλῶς τὴν ἐπιλογὴ νὰ ὀνομαστεῖ τὸ College, «Πανεπιστήμιο», μὲ τρόπο ποὺ ὑπονοεῖ σαφῶς ὅτι πρόκειται γιὰ University. Δὲν εἶπα... ὅτι εἶναι κακὸ College ἢ ὅτι δὲ χορηγεῖ PhD! Δὲν εἶναι κακὸ νὰ ἀκριβολογοῦμε, εἰδικὰ στὰ βιογραφικὰ ἐκπροσώπων κυβερνώντων κομμάτων.

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Σωτ Μητραλ 18/04/2013 19:39:29

          Δεν διαφωνω. Ας μπουμε ομως και στη θεση αυτου που συνεταξε το σημειωμα. Προφανως ηθελε να προλαβει αντιδρασεις παρομοιες με αυτες του Στελιου πιο κατω.

    • Απόδημος avatar
      Απόδημος @ Σωτ Μητραλ 17/04/2013 18:44:18

      Το ότι λέει college δεν σημαίνει τίποτα. Πολλά από τα κορυφαία παν. της Αμερικής αποκαλούνται έτσι. Το συγκεκριμένο είναι πολύ καλό και έχει καλό όνομα. Και η σχέση που λες με το UPenn, είναι συνήθεις στην Αμερική (affiliations).

      • Σωτ Μητραλ avatar
        Σωτ Μητραλ @ Απόδημος 18/04/2013 12:09:31

        Εἶπα ἐγὼ ὅτι σημαίνει τίποτα; Ἐγὼ εἶπα: πὲς τὸ College, College καὶ τὸ Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο... Πωπωπω

    • Υπήκοος avatar
      Υπήκοος @ Σωτ Μητραλ 18/04/2013 12:48:06

      Καμμια πιο χορτασμενη και απομακρη απο το Ελληνικο δραμα που ζουμε δεν βρηκε ο κ. Πρωθυπουργος?

      Δεν μας φτανει το μπλαζε της Ολγας? Εκεινο το αφ υψηλου αχρηστοι...?

  2. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 17/04/2013 14:52:25

    Ουπς! Ασχημα αρχίσαμε!

    Κάτι το "Μισέλ" (όπως λέμε Jean Michel Jarre!), κάτι οι φώτο με την Αννα Μαρία ,νέο αυτογκόλ μου μυρίζεται...

    Δεν την ξέρω την κοπέλα ,μπορεί να είναι πανάξια ,αλλα... "Bryn Mawr is a small residential baccalaureate college"!

    Διπλωματούχος οικονομολόγος είπατε?

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 17/04/2013 17:02:47

      Ἐν τῷ μεταξύ, τὸ νὰ ἔχεις ἀποφοιτήσει ἀπὸ ἀρκετὰ παλαιὸ καὶ ἱστορικὸ College τῶν ΗΠΑ δὲν εἶναι καθόλου κακὸ πράγμα, οὔτε σημαίνει κακὲς σπουδές. Ὁ Σαμαρᾶς π.χ. γράφει παντοῦ ὅτι σπούδασε στὸ Amherst College, δὲν τὸ παραποιεῖ σὲ «Πανεπιστήμιο τοῦ Amherst». Γιατί πρέπει νὰ μασκαρευτεῖ τὸ Bryn Mawr σὲ «Πανεπιστήμιο»; Πραγματικὰ δὲν καταλαβαίνω.

      (Παράλληλα, τὸ κεφαλαίο «Π» δηλώνει ὅτι εἶναι μέρος τοῦ τίτλου, ὅπως λέμε University of Oxford -> 'Πανεπιστήμιο τῆς Ὀξφόρδης'...)

      • tak avatar
        tak @ Σωτ Μητραλ 17/04/2013 17:45:23

        Κύριε Μητραλέξη, σταθείτε στην επιλογή του πρωθυπουργού, η οποία -και σας βεβαιώνω- είναι άριστη...
        Δε θα χρειαστεί και πολλή υπομονή για να το διαπιστώσετε...

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Σωτ Μητραλ 17/04/2013 18:25:34

        Γιατι απλουστατα εμεις δεν εχουμε κολλεγια που να χορηγουν μαστερς και διδακτορικα.
        Εν πασει περιπτωσει,το Bryn Mawr βρισκεται στην 55η θεση της λιστας του Forbes. Μια θεση κατω απο το Cornell University !

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Σωτ Μητραλ 17/04/2013 19:47:31

        Έχεις δίκιο αγαπητέ Σωτήρη, και το Μπρυν Μωρ είναι πολύ καλό κολλέγιο. Η διάκριση μεταξύ κολλεγίων και πανεπιστημίων στην Αμερική είναι μεγέθους, όχι ποιότητας. Τα κολλέγια συνήθως είναι μικρότερα σε αριθμό και σε πόρους από τα πανεπιστημία που τέινουν να έιναι πάντα μεγαλύτερα. Αν και υπάρχουν πανεπιστήμια μεγέθους κολλεγίων. Πολλα΄κολλέγια δεν δινουν διδακτορικά.

        • Σωτ Μητραλ avatar
          Σωτ Μητραλ @ Νίκος Αργεάδης 18/04/2013 12:11:32

          Εἶπα ἐγὼ ὅτι εἶναι διάκριση ποιότητας; Σὲ βιογραφικὰ μεγαλοστελεχῶν κυβερνώντων κομμάτων πρέπει νὰ ΑΚΡΙΒΟΛΟΓΟΥΜΕ.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ ΣΤΕΛΙΟΣ 17/04/2013 17:31:22

      Tο Bryn Mawr χορηγει επισης master's και PhD.

  3. ζερο avatar
    ζερο 17/04/2013 16:05:26

    εκτος συνταγματικου τοξου ηνδ?
    τι εχει να πει το κομμα για τις φωτο της μισελ με το βασιλια?
    και συγκεκριμμενα με την τεως βασιλισσα?
    η αυτο ειναι ενταξει και πειραζουν οι αφισες?

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ζερο 17/04/2013 18:06:57

      Για να καταλάβεις πόσο μηδενικό, αν όχι μπαγλαμάς είσαι.

      Βάλε δίπλα δίπλα την φωτογραφία της Άννας-Μισέλ με την Άννα-Μαρία και την φωτογραφία του Αλέξη Τσίπρα να κρατάει ένα Καλάσνικοφ.

      Άσε τον κόσμο μετά, να βγάλει τα συμπεράσματά του!

      • Ένας avatar
        Ένας @ Σταύρος 18/04/2013 09:10:59

        ''Οι βλάκες είναι προτιμότεροι από τους χυδαίους'' έλεγε ο Έμερσον.
        Σταύρε, κράτησε μόνο τη βλακεία βρε παιδί μου στην επιφάνεια και κρύψε λίγο τη χυδαιότητά σου, ώστε να παρασύρονται και να σε παίρνουν στα σοβαρά (για λίγο), αυτοί που δεν σε ξέρουν.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ζερο 18/04/2013 12:22:22

      Πού ακριβώς είναι το επιλήψιμο; Για να καταλάβω το σκεπτικό σου...

  4. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 17/04/2013 18:43:05

    ποιόν αντικατέστησε;

  5. GIANNIS avatar
    GIANNIS 17/04/2013 19:24:20

    Πολύ άγχος διακρίνω για τα πτυχία και τον νονό της . Δηλαδή η αξία κάποιου έχει να κάνει με το college ή το university ή ακόμη και με το ποιος τον βάφτισε σε ηλικία 1 έτους; "Ωραία" πολιτικά επιχειρήματα βλέπω έχετε σίγουρα με εσάς θα πάμε πολύ μπροστά ...Αφού ενδιαφέρεστε να κάνετε ανάλυση του προφίλ της γιατι δεν ψάχνετε τις τοποθετήσεις ,τις απόψεις , τις θέσεις της όσο καιρό είναι στο κοινοβούλιο για να βγάλετε καλύτερα συμπεράσματα .Και για να μην μακρηγορώ ,τα δικά σας παιδιά θα απολογηθούν μετά από χρόνια στην ζωή τους γιατί εσείς όταν τα φέρατε στον κόσμο είχατε έναν φίλο ή φίλη και τους επιλέξατε για νονούς;
    Εδώ καράβια χάνονται, η χώρα έχει ανάγκη απο νέα πρόσωπα και νέες φωνές και εσείς ασχολείστε με τις κολυμπήθρες !!!

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ GIANNIS 18/04/2013 12:14:09

      Ἂν δὲν μπορεῖτε νὰ κατανοήσετε ὅτι τὸ βιογραφικὸ τῆς ἐκπροσώπου τοῦ κυβερνῶντος κόμματος πρέπει νὰ εἶναι ΑΚΡΙΒΕΣ, δὲν μπορῶ νὰ κάνω κάτι γιὰ ἐσᾶς.

      (Ἐπίσης μ' ἀρέσει τὸ πόσο σχετικοποιοῦνται ὅλα... «Δὲ βαριέσαι» καὶ δὲ συμμαζεύεται... Τὰ πτυχία γίνανε «ψιψιψίνια» καὶ «κοκοψόνια»;)

  6. GIANNIS GIANNOPOULOS avatar
    GIANNIS GIANNOPOULOS 17/04/2013 19:40:26

    Τα δικά σας παιδιά θα απολογηθούν μετά από χρόνια στην ζωή τους γιατί εσείς όταν τα φέρατε στον κόσμο είχατε έναν φίλο ή φίλη και τους επιλέξατε για νονούς;
    Εδώ καράβια χάνονται, η χώρα έχει ανάγκη απο νέα πρόσωπα και νέες φωνές και εσείς ασχολείστε με τις κολυμπήθρες !!!

  7. GIANNIS GIANNOPOULOS avatar
    GIANNIS GIANNOPOULOS 17/04/2013 19:46:26

    Δηλαδή η αξία κάποιου έχει να κάνει με το college ή το university ή ακόμη και με το ποιος τον βάφτισε σε ηλικία 1 έτους; "Ωραία" πολιτικά επιχειρήματα βλέπω έχετε σίγουρα με εσάς θα πάμε πολύ μπροστά ...Αφού ενδιαφέρεστε να κάνετε ανάλυση του προφίλ της γιατι δεν ψάχνετε τις τοποθετήσεις ,τις απόψεις , τις θέσεις της όσο καιρό είναι στο κοινοβούλιο για να βγάλετε καλύτερα συμπεράσματα

  8. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 17/04/2013 20:23:30

    Αν αναφέρεσαι στο δικό μου σχόλιο ,αναφέρομαι στο επικοινωνιακό θέμα ,δηλ. πως κάποιοι θα το χρησιμοποιήσουν κατά της ΝΔ.

    Κατα τα άλλα ,προσωπικά, Αννα-Μαρία και Κωνσταντίνος μου είναι συμπαθέστατοι (δεν μπορω δυστυχώς να πω το ίδιο για τα εξαμερικανισμένα παιδιά τους)

  9. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 17/04/2013 20:51:48

    Καλή ἐρώτηση.Μᾶλλον καινούρια εἶναι ἡ θέση.

  10. roadrunner avatar
    roadrunner 17/04/2013 21:35:38

    Αν διοριζόταν υπουργός Οικονομικών, θα το καταλάβαινα το ξεψάχνισμα του πτυχίου που διαθέτει στα οικονομικά. Αλλά, η θέση είναι εκπρόσωπος Τύπου , οπότε, οι επιδόσεις σε αυτήν, μάλλον δεν θα καθοριστούν από το που ακριβώς σπούδασε τα οικονομικά της.
    Και στο κάτω-κάτω οι προηγούμενοι εκπρόσωποι τύπου της ΝΔ, εφάμιλλοι του Κρουγκμαν ήταν ;

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ roadrunner 18/04/2013 12:18:10

      Ἂχ παιδιὰ you don't get it. Δὲ μᾶς ἐνδιαφέρει τόσο ἂν κάποιος σπούδασε στὸ Harvard, στὸ ΜΙΤ, σὲ κορυφαῖα Colleges, στὴν Πάντειο, στὸ «πανεπιστήμιο τῆς ζωῆς» ἢ στὴν καλύβα τοῦ μπαρμπα-Θωμᾶ. Μᾶς ἐνδιαφέρει τὰ ἀναφερόμενα σὲ ἕνα βιογραφικὸ σημείωμα νὰ ἀντιστοιχοῦν στὰ πραγματικὰ δεδομένα. Δὲν καταλαβαίνω τί δὲν καταλαβαίνετε.

      Ἂν τὸ βιογραφικὸ ἔγραφε «πέρασε τὰ λυκειακά της χρόνια στὴν Παλλήνη» ἐνῷ τὸ σωστὸ θὰ ἦταν «στὸν Χολαργό», πάλι θὰ τὸ παρατηροῦσα, γιὰ λόγους ἀκρίβειας. Ξεκολλῆστε.

  11. Σταύρος avatar
    Σταύρος 18/04/2013 10:58:50

    Αυτός είμαι "εγώ".
    Αν δεν σου αρέσω, έχω άλλο!

    • Ένας avatar
      Ένας @ Σταύρος 19/04/2013 09:45:12

      Όλες οι εκδοχές σου, για τα ...μπάζα είναι καημένε ...Στραύβο (πιό σωστό όνομα).

  12. Σταύρος avatar
    Σταύρος 18/04/2013 11:17:52

    Τα γυρίζεις "γυριστρούλα".

    ...γυριστρούλα σε θυμάμαι,
    γυριστρούλα, σε φοβάμαι...

    • B.Q avatar
      B.Q @ Σταύρος 18/04/2013 18:54:50

      Μπα...Μη φοβάστε γα@@σαυρε. Εσείς δεν κινδυνεύετε, παρά μονάχα απ΄την απύθμενη κακοήθειά σας.
      Σας μάθαμε πια....

  13. Θανάσης avatar
    Θανάσης 09/07/2013 09:11:14

    Αγαπητέ Σωτ Μητραλ,

    Επειδή ακριβώς όπως λέτε στο βιογραφικό πρέπει να ακριβολογούμε, είναι λάθος να χρησιμοποιούμε τον όρο "κολέγιο" εφόσον αυτός δεν είναι συνώνυμος με τον όρο "college" όπως χρησιμοποιείται στις ΗΠΑ. Είναι λοιπόν ποιο ακριβές να πει κανείς "πανεπιστήμιο" στο βιογραφικό του. Κολέγια στην Ελλάδα λέμε τα κέντρα ελευθέρων σπουδών που δεν δίνουν αναγνωρισμένα πτυχία. Ελπίζω τώρα να καταλάβατε.

    Θανάσης

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.