#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/03/2013 21:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μόνο επιμήκυνση του ρωσικού δανείου προσφέρει η Μόσχα



Καμία συμμετοχή στο πρόγραμμα διάσωσης της Κύπρου δεν θα έχει η Ρωσία, όπως ενημέρωσε ο κύπριος υπουργός Οικονομικών Μιχάλης Σαρρής τον Νίκο Αναστασιάδη σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν απόψε.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι Ρώσοι ξεκαθάρισαν στον υπουργό Οικονομικών ότι δεν συζητούν τίποτε άλλο πέραν της επιμήκυνσης του ρωσικού δανείου ύψους 2,5 δισ. ευρώ.

Πηγή:ΚΥΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 21/03/2013 23:49:04

    Αρκουδα με ψηλοτακουνα :)

    • Βατάτζης avatar
      Βατάτζης @ Ρεαλιστης 22/03/2013 01:25:22

      Οι Ρώσοι λένε ότι ο Σαρρής απέρριψε τις προτάσεις τους. Αυτές τέθηκαν εκβιαστικά μεν, αλλά λιγότερο από τις ωμότητες της ΕΕ.

      Μάλλον λένε αλήθεια οι Ρώσοι για τον Σαρρή. Αυτοί ζήτησαν πάρα πολλά, αλλά καλύτερα να τα έπαιρναν: 20% και τερματικούς και να είχαμε το κεφάλι μας ήσυχο.

      Τώρα αυτό το 20% θα το μοιραστούν ΕΕ-ΗΠΑ, αλλά και κοψίδι της ΑΟΖ Ελλάδος οι Τούρκοι και τέλος, απειλείται με οικονομική καταστροφή η Κύπρος. Και με πολύ κακές σχέσεις Ελληνισμού και Ρώσων.

      Τα γεγονότα εν συντομία: Ο Αναστασιάδης αιφνιδιάστηκε μεν την Παρασκευή στο πρώτο Γιούρογκρουπ και φαίνεται ότι συμφώνησε γρήγορα. Αυτό φάνηκε από τις δηλώσεις και το ύφος Στουρνάρα, ύφος συνεννοημένου κόκκορα. Μετά και από ένα διάγγελμα που καλούσε σε θετική ψήφο, είδε ότι δεν βγαίνουν τα κουκιά, και έδωσε έμμεση γραμμή για ΟΧΙ. Και μετά την τελευταία στάση της ΕΕ, πήγε με την ουρά στα σκέλια στην Ρωσία για δανεικά και ανταλλάγματα.. Αρα, καμμία αξιοπιστία.

      Θυμίζω και τα χαΐρια του Χριστόφια, που ενεργοποίησε το ELA για την χασούρα της Κύπρου από το εληνικό psi που ουσιαστικά ήταν η κερκόπορτα, εφόσον ναι μεν περιόριζαν τη ζημια, αλλα τους έδενε πισθάγγωνα.. . Δυστυχώς, ηττηθήκαμε για άλλη μια φορά και φταίμε ΠΑΛΙ, μόνο εμείς...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Ρεαλιστης 22/03/2013 06:34:51

      Αλεπού τελικά, λιγδιάρα, τσουρομαδημένη και άθλια.

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Queen For The Black Side 22/03/2013 07:11:57

        Διακρίνω μια απογοήτευση;

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Σχετικά Ασχετος 22/03/2013 07:26:23

          Μία αηδία θα έλεγα.....

          • tak avatar
            tak @ Queen For The Black Side 22/03/2013 07:46:38

            «Ακόμα τούτη την άνοιξη,
            ραγιάδες, ραγιάδες,
            τούτο, το καλοκαίρι,
            όσο να 'ρθει ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι»

            Προφανώς περιμένουμε ακόμα το καλοκαίρι του 1770 ή του 1771 έστω!
            Απογοήτευση!

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ tak 22/03/2013 07:56:29

            Aν σ αρεσει μπαρμπα Λαμπρο
            ξαναπερνα απο την Ανδρο

            Λαικον ασμα για το Λαμπρο Κατσωνη που τον πουλησε η τσαρινα Αικατερινη το 1788.Του παρεχωρησε ομως μια εκταση για τα γεραματα του στη ΓΙΑΛΤΑ οπου εκτισε ανακτορο και το ονομασε ανακτορο Λιβαντια απο τη Λειβαδεια.
            Απο εκει την ανοιξη του 1945 μετα την υποχωρηση των Αγγλοαμερικανων στο θεμα της ΠΟΛΩΝΙΑΣ ξεκινησε ενα πουλακι και ειπε στο ΕΑΜ να υπογραψει ενα χαρτακι στη Βαρκιζα.

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ tak 22/03/2013 09:53:37

            Ο Τσάρος το 1821 όταν ο Μέετερνιχ ήθελε να καταπνίξουν οι Μεγ. Δυνάμεις την Επανάστασή μας που εορτάζουμε σε 3 ημέρες, μπήκε μπροστά και μας προστάτευσε. Και είχε υπουργό εξωτερικών του τον Ι. Καποδίστρια που τον κατάφερε να πάει κόντρα σε Αγγλία, Γαλλία, Αυστροουγγαρία. Και τον Καποδίστρια τον σκότωσαν τα τσοτσέκια των Άγγλων και των Γάλλων επειδή τάχα ήταν περισσότερο Ρώσος παρά Έλλην. Και μας έφεραν τον Όθωνα και τους Βαυαρούς με το Μάουερ να διαλύει κάθετι Ελληνορθόδοξο ως προτεστάντης και μασόνος. Οι Ρώσοι θα φταίνε και για τις παλινωδίες μας ως λαός έτσι; Αφού τρωγώμαστε μεταξύ μας, πως θα συμφωνήσουν με κάποιον που ο επόμενος ακυρώνει τις συμφωνίες; Βλέπε προ 3-4 ετών τι έγινε με Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη. Έχουν απόλυτο δίκιο να ζητούν εγγυήσεις και ανταλάγγματα που οι επόμενοι να μη μπορούν να ακυρώσουν.

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ Γεώργιος Τ. 22/03/2013 11:53:29

            Γεωργιε πολυ σωστα!

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Γεώργιος Τ. 22/03/2013 22:24:40

            Kαλα κρασια.Η ανεξαρτησια της Ελλαδος οφειλεται στον κυριο που εχει το ονομα του η πλατεια στην αρχη της Ακαδημιας : Πλατεια Καννινγκος.Αυτος ανοιξε το δρομο για το Ναυαρινο.

          • Ελλην-1821 avatar
            Ελλην-1821 @ tak 22/03/2013 09:57:33

            ερχεται το ξανθο γενος. γιατι δεν εστελναν τον Λιακοπουλο;

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ Ελλην-1821 22/03/2013 11:07:43

            Ήρθε το ξανθό γένος και μας ξεπαράδιασε.

          • Ελλην-1821 avatar
            Ελλην-1821 @ tak 22/03/2013 10:26:10

            θυμωμενοι που δεν βοηθησαν με τα τρισ τον ΓΑΠ Πολυ χρημα θα ερρεε. χρυσαφι διαμαντια.

          • Μάνια avatar
            Μάνια @ Ελλην-1821 22/03/2013 12:12:38

            Μαυροκορδατος ή Κωλέττης;

  2. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 21/03/2013 23:55:38

    Αντε και το εφαγε το κρυο στη Μοσχα το Μιχαλη...

    • Tassos avatar
      Tassos @ MAYRO XABIARI 22/03/2013 08:29:19

      Αυτός θα μείνει στην Μόσχα αμανάτι παρέα με τον Μάρκο Μιλόσεβιτς (να του πει κι από κοντά τα μαντάτα, μεγαλοπελάτης ήταν)

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Tassos 22/03/2013 11:17:35

        Όταν κατακαθίσει ο κουρνιαχτός θα αρχίσουν να βγαίνουν στη φόρα πελάτες και μπίζνες και ποια όχι ήταν αγνά και ποια όχι.

  3. αρμ
    αρμ'υρας 22/03/2013 00:25:34

    ΟΡλωφικα..... σπασιμπα.

  4. The Owl avatar
    The Owl 22/03/2013 00:43:34

    Για αυτούς που μιλάνε για τη προστασία που θα μας παρέχει το ξανθο γένος και τη χαμένη ευκαιρία επι Καραμανλή να γίνουμε προτεκτορατο των μεγαλύτερων losers όλων των Ρώσων

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ The Owl 22/03/2013 07:28:17

      Ο ΓΑΠ δεν είναι βλαξ. Τον αθωώνετε. ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ The Owl 22/03/2013 08:14:39

      Πάντως, του Καραμανλή, μετά τις συμφωνίες με τους Ρώσους, του έκαναν και μία απόπειρα δολοφονίας στη Νέα Μάκρη και μετά κρυβόταν για 15 μέρες σε κάποιο υπόγειο, όχι του σπιτιού του. Τώρα, μην ρωτάς που τα ξέρω, πάντως δεν είναι μπαρούφες. Δεν θα τα έγραφα αν ήταν ράδιο αρβύλα...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ The Owl 22/03/2013 09:55:19

      Είσαι ανεκδιήγητος! Πως να εμπιστευτεί η Ρωσία ανθρώπους που δεν ξέρει δηλαδή; Να σου δώσει 5-10 δις και σε ένα χρόνο να της κάνεις νερά και να μην έχει καμιά εγγύηση; Φιλανθρωπικό ίδρυμα είναι. Εμείς δεν έχουμε μπέσα όπως έδειξε ο ΓΑΠ που ακύρωσε τις συμφωνίες Καραμανλή-Πούτιν. Γιατί να μας εμπιστευτούν χωρίς ανταλλάγματα; Εσύ θα το έκανες;

      • Ελλην-1821 avatar
        Ελλην-1821 @ Γεώργιος Τ. 22/03/2013 11:32:47

        νομιζω οτι την ακυρωση την ξεκινησε η βουλγαρια.

      • Μάνια avatar
        Μάνια @ Γεώργιος Τ. 22/03/2013 12:01:48

        Ασε Γιωργο,,,βρηκαν ευκαιρια τα "αγγλοφιλα " οι Μαυροκορδατοι και οι Κωλετηδες να τα ριξουν στην Ρωσία και να παρουν μαζι και το ποπολο!
        Ξεχνανε οτι παντα οι λιγοι εκαναν την διαφορα ,,που μεταξυ αλλων δεν μασαγαν σε τετοιες προπαγανδες!

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Μάνια 22/03/2013 12:29:33

          Ας μην συντηρούμε αυταπάτες. Νεοναζί και Ρώσοι, μια χαρά συνεργάτες. Δεν τα χαλάνε, δεν θα τα χαλάσουν για καμιά Κύπρο και καμιάν Ελλάδα. Πώς θα διαμοιράσουν τα ιμάτιά μας μόνο νοιάζονται, εισπράττοντας καθένας το μεγαλύτερο όφελος για την πλευρά του.
          Γι αυτό οι εσωτερικές ...διενέξεις μεταξύ ΓεμανοΑγγλοΑμερικανοΡωσώφιλων, φαντάζουν αστείες κι εκτός πραγματικότητας.
          Ο Ελληνισμός δέχτηκε επίθεση ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΕ.
          Ας το κρατήσουμε ως πολύτιμη γνώση-εμπειρία.
          Όχι ως αφορμή διχαστικών διενέξεων.
          Ας πανηγυρίζουν οι ανεγκέφαλοι γραικύλοι, που επιθυμούν ταπεινωμένη Κύπρο.

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Queen For The Black Side 22/03/2013 12:30:01

            @ Μάνια

        • μεταρρυθμιστής avatar
          μεταρρυθμιστής @ Μάνια 22/03/2013 12:52:19

          Ποιοι λίγοι; Πάντα πλειοψηψία ήταν οι ρωσόφιλοι στην Ελλάδα, ιδίως μεταξύ των χαμηλότερων κοινωνικά και μορφωτικά στρωμάτων...Τυχαίο; Μάλλον όχι. Γιατί η Ρωσία απευθύνεται στο συναίσθημα που έχουν όλοι, ενώ η Δύση στο μυαλό ( που αρκετοί στερούνται...)

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ μεταρρυθμιστής 22/03/2013 13:03:31

            ΓΑΠ, 2009: «Λεφτά υπάρχουν!». Χωρίς εξήγηση, χωρίς στοιχεία. Ένα λογικό επιχείρημα με αποδέκτες τους μορφωμένους αστούς που κρίνουν με βάση τη λογική και εμπιστεύονται την επίσης λογική Δύση και τους εκφραστές της που δεν κάνουν επίκληση στο συναίσθημα.

            Άντε δούλεψε κανέναν άλλον, μεταρρυθμιστή. :)

  5. Padron avatar
    Padron 22/03/2013 01:46:31

    Φίλε Owl οι μεγαλύτεροι loosers όλων των εποχών παραμένουν οι Γερμανοί, και συνεχίζουν ακάθεκτοι για τη διασφάλιση της πρωτιάς, και ηθικά και ουσιαστικά...
    Δυστυχώς για εμάς

  6. Αμφιβολία avatar
    Αμφιβολία 22/03/2013 03:06:19

    "μια λύση με τη Ρωσία προσκρούει στο πρόσωπο του Νίκου Αναστασιάδη, που έστειλε, σύμφωνα με πολύ αξιόπιστες πληροφορίες από τη ρωσική πρωτεύουσα, τον Υπουργό Οικονομικών του στη Μόσχα, όχι για να αναζητήσει βοήθεια, αλλά για να τορπιλίσει μια ουσιαστική συμφωνία με τη Ρωσία, αρνούμενος να επεκτείνει τις συζητήσεις πέραν του αιτήματος αναδιάρθρωσης προηγούμενου ρωσικού δανείου".

    Konstantakopoulos.blogspot com

    • Ελλην-1821 avatar
      Ελλην-1821 @ Αμφιβολία 22/03/2013 10:13:31

      τσ... τσ.... τι λες βρε παιδι μου. Τον αμοιρο τον Πουτιν τι επαθε, πως τον κοροιδευεουν

    • Velanis D. avatar
      Velanis D. @ Αμφιβολία 22/03/2013 12:08:19

      Κύριε Κωνσταντακόπουλε έχετε απόλυτο δίκαιο . Αυτή ακριβώς η θέση αναλύεται σήμερα από όλους τους σοβαρούς κύκλους της Ρωσίας . Θεωρούν οτι το σχέδιο αυτό στοχεύει μόνο τα ρωσικά συμφέροντα στην Κύπρο και την κυπριακή κυβέρνηση συμμέτοχη σε αυτό. Θεωρώ οτι άρχισε έτσι και η αποδόμηση των σοβαρών οικονομικών και φιλικών δεσμών των δύο χωρών που τόσο πολύ είχαν μέχρι σήμερα βοηθήσει την ίδια την Κύπρο και αποτελούσαν μια προστατευτική ασπίδα της σε κάθε επιβολή. Κατα τα άλλα ... η ρωσική ROSNEFT εξαγόρασε χτες την BP και έγινε η πρώτη πετρελαική εταιρεία στον κόσμο , η Γερμανία αυξάνει τις ποσότητες του ρωσικού αερίου πάνω από 70 δισ. , και το μόνο που μας απομένει είναι να βγάζουμε έναν βαθειά ριζωμένο μέσα μας ..αντισοβιετισμό που εξελίχθηκε σε αντιρωσισμό . Καλά δάνεια λοιπόν και ..καλές επενδύσεις .

  7. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 22/03/2013 06:59:23

    Που χάθηκαν όλοι ( και όλες) οι πουτινόπληκτοι; Πού πήγε η άρκτος; Ούτε για αρκουδάκι στα jumbo δεν κάνει η Ρωσία. Θέλει να το παίξει και παγκόσμια δύναμη, αλλά είναι εντελώς ανίσχυρη ή απρόθυμη να αναλάβει τις ευθύνες της. Πηγαίνετε τώρα στη Δύση, μπας και πάρετε κανα φράγκο.

    • Μάνια avatar
      Μάνια @ μεταρρυθμιστής 22/03/2013 07:54:15

      Εσεις μαλλον βρηκατε ευκαιρια να ξεσαλωσετε ολοι,,,και να τα φορτωσετε στην Ρωσία προκειμενου να βρεθει αποδιοπομπιαίος τραγος γιατο ποπολο! Τσιρακια,,
      Τι φταιει η Ρωσία αν η λουγκρα ο Σαρρης και ο προδοτης Αναστασιαδης , παραμενουν δεμενοι στο αρμα της Εβραικης Ενωσης αλλα θελουν ρευστο χρημα απ την Ρωσία;
      Τι είναι η Ρωσια , φιλανθρωπικο ιδρυμα;
      Αν ησασταν τιμιοι θα βαζατε και τους λογους που δεν δίνεται-προςτο παρον- αλλη βοηθεια η Ρωσία,,!

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Μάνια 22/03/2013 08:09:16

        Ενώ οι...πάμπλουτες Σλοβακία και Εσθονία για παράδειγμα είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και υποχρεούνται να δανείσουν με ευνοϊκούς όρους την... πτωχή Κύπρο;
        Με κάτι τέτοια που γράφεις , καθίσταται σαφές που βρίσκει πελάτες ο Λιακό και πουλάει τα βιβλία του με το κιλό.

        • Μάνια avatar
          Μάνια @ μεταρρυθμιστής 22/03/2013 09:37:22

          ΑΛλα για αλλα , αμερικανικο τσιρακι!

          ΟΙ Ρωσοι σας φταίνε που οι ΕΛλαδιτες και οι Κυπριοι βγαζουν προδοτες πολιτικους
          Καθιστε με την ξοφλημενη Εβραικης ενωση και τα μπατιρια τους Αμερικανους να μας παρουν τον πλουτο και αφηστε τις συνεργασιες -τις σωστες και δικαιες -με χωρες και ενωσεις που βρισκονται μπροστα στην παγκοσμια οικονομια και οχι μονο .

          http://english.ruvr.ru/2013_03_22/For-the-last-two-decades-the-economies-of-BRICS-countries-have-been-in-the-lead-of-global-economic-growth-Putin/

      • Ελλην-1821 avatar
        Ελλην-1821 @ Μάνια 22/03/2013 10:00:26

        ειδες τους εβραιοπληκτους; τελικα ποτε πηγαινει ο Νεταναχιου στον Πουτιν ειπαμε;

        • Μάνια avatar
          Μάνια @ Ελλην-1821 22/03/2013 12:04:09

          ΑΚου ,,καποιοι δεν μασανε κουτοχορτο σ αυτην την χωρα ,,γι αυτο τις προπαγανδες αλλου ,εκει που σας παίρνει ,,στο ποπολο,,
          ( το να παει ο Νετανιαχου δεν σημαίνει οτι ο ΠΟυτιν είναι φιλος των Εβραίων ,,)

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Μάνια 22/03/2013 11:41:04

        @ Μάνια : Αυτός που θέλει να βοηθήσει βοηθάει, χωρίς να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί με την ...ηθική του νταβατζή τον βρισκόμενο σε ανάγκη. Αν η συμπεριφορά των Ρώσων και η πρακτική τους ταυτίζεται με τον ΝεοΝαζιστών, γιατί θα πρέπει να τυγχάνουν διαφορετικής αντιμετώπισης; Αισχροί και μισητοί οι μεν, αισχροί και μισητοί ΚΑΙ οι δε.

    • Tassos avatar
      Tassos @ μεταρρυθμιστής 22/03/2013 08:27:01

      Κάτσε να αρχίσω να καταγράφω αυτούς που περίμεναν να μας σώσει η Ρωσσία. Και οι ρόμπες θα ναι δώρο.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ μεταρρυθμιστής 22/03/2013 10:09:19

      Ποιές ευθύνες ν' αναλάβουν οι κυβερνώντες τη Ρωσία αγαπητέ μεταρρυθμιστή;
      Να αναλάβει η Ρωσία τις ευθύνες για τις "χοντροπατάτες" που κάνανε μαζί και απο κοινού το Eurogroup με την Κυπριακή πολιτική τάξη και τους μεγαλοεπενδυτές (έστω και Ρώσους πολίτες, αλλά ιδιωτες, στο ιδιωτικό κέρδος αποβλέποντες) που τροφοδοτούσαν με ρευστό τον "χαμένο παράδεισο";
      Τρελοί είναι; Ευθύνες έχουν καταρχήν απέναντι στους πολίτες τους. Και η Ρωσία δεν είναι (ακόμη!) μέλος της ΕΕ η της Ευρωζώνης για να έχει συνυπευθυνότητα.
      Στοιχειώδη νομίζω...

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ μεταρρυθμιστής 22/03/2013 10:38:59

      Τώρα έγινε Πουτινοπληξία η αναζήτηση οδού διαφυγής. Αλλά οι γονυκλισίες στον Γερμανοευρωπαϊκό στραγγαλισμό δεν είναι...Γερμανοπληξία, βέβαια. Είναι ο «μόνος δρόμος» και η «φωνή της λογικής». :)

      Ουδείς ισχυρίστηκε εδώ μέσα ότι οι Ρώσοι θα παρέμβουν στα της Κύπρου επειδή την αγαπάνε ή ότι ο Πούτιν είναι ο σωτήρας του Ελληνισμού. Αν έχεις διαβάσει (και έχεις διαβάσει) τα επιχειρήματα που διατυπώθηκαν, είναι ξεκάθαρο ότι οι υποστηρικτές της άλλης λύσης θεωρούν(-ούμε) τη Ρωσία έναν καλύτερο προαγωγό και τίποτα παραπάνω. Μια πιο αξιοπρεπή «συνεργασία». Οι ίδιοι δε σχολιαστές έχουν(-ουμε) ξεκάθαρα υποστηρίξει ότι και από τη λύση της Ρωσίας το καλύτερο θα ήταν ένα «άει σιχτίρ» σε όλους και εθνική ανεξαρτησία. Ναι, να είμαστε ρεαλιστές αν πρέπει, αλλά έχει κι ο ρεαλισμός τα όριά του, όπως έχει και το νταβαντζιλίκι διακυμάνσεις.

      Αλλά, όπως λέει και η Μάνια, οι στρεψοδικίες έχουν μια τακτική. Πρέπει να βλέπουν το δέντρο και να χάνουν το δάσος. Το δέντρο είναι ότι οι Ρώσοι προσφέρουν μόνο επιμήκυνση κι ότι ο Σαρρής γυρίζει σήμερα «άπρακτος». Το δάσος, όμως, είναι ότι ο Σαρρής παρέμεινε στην Ρωσία για τρεις μέρες. Πιστεύει κανείς ότι χρειάζονταν τρεις μέρες για να γυρίσει πίσω άπρακτος; Πιστεύει κανείς ότι χρειάζονται τρεις μέρες για εισπράξει κανείς αρνητική απάντηση αν η άλλη πλευρά την έχει ήδη αποφασισμένη; Αν η Ρωσία πραγματικά δεν ήθελε συμμετοχή στα της Κύπρου για να μην συγκρουστεί με την ΕΕ, θα το ανακοίνωνε αμέσως και στον ίδιο και ΔΗΜΟΣΙΑ με ρητές διατυπώσεις κι ο Σαρρής θα ήταν πίσω την Τετάρτη. Το τι διημείφθη στη Ρωσία δεν το ξέρουμε φυσικά, αλλά είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι ο ίδιος άνθρωπος που έφερε αδιαμαρτύρητα το κούρεμα των καταθέσεων στην Κύπρο ως εντολοδόχος της ΕΕ θα είχε την παραμικρή ικανότητα ή διάθεση να διαπραγματευτεί επί της ουσίας με την άλλη πλευρά. Οπωσδήποτε, πάντως, αν η Ρωσία είχε προαποφασισμένη την άρνηση, θα είχε προβεί άμεσα σε ρητές ανακοινώσεις προς πάσα κατεύθυνση. Δεν έχουν γλωσσοδέτη.

      Στο ίδιο δάσος, αν έχει κανείς τη διάθεση να ψάξει, θα βρει κι άλλα δέντρα, από αυτά που οι στρεψόδικοι επιμένουν να αγνοούν. Ότι μετά το ΟΧΙ η στάση των πολιτικών ΔΕΝ είναι ξεκάθαρη. O Γιαννάκης Ομήρου δήλωσε ότι «Τα μέτρα που θα πάρουμε τουλάχιστον θα διασφαλίζουν τα κυριαρχικά δικαιώματα της Κυπριακής Δημοκρατίας», αλλά την ίδια στιγμή απέκλεισε το ενδεχόμενο αποχώρησης της Κύπρου από την ευρωζώνη ή την Ευρωπαϊκή Ένωση(!). Είναι αναφαίρετο δικαίωμα των Κυπρίων να μείνουν ή να φύγουν κι από την ΕΕ και την ΟΝΕ, αλλά δεν είναι δικαίωμα κανενός να αντιφάσκει και να θέλει να τον παίρνουν στα σοβαρά. Δεν μπορώ να πάρω στα σοβαρά τον Γιαννάκη Ομήρου όταν υποστηρίζει, έχοντας δεδομένα τριών χρόνων οικονομικής κρίσης και ΕυρωΓερμανικής διαχείρισης της κρίσης αυτής μπροστά του, ότι πραγματικά πιστεύει ότι θα εξασφαλίσει κυριαρχικά δικαιώματα στη χώρα του εντός ΟΝΕ τουλάχιστον. Είναι για γέλια, αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν είναι για γέλια γιατί είναι χοντρό δούλεμα. Όπως δούλεμα (και στυγνός εκβιασμός) είναι η απόρριψη από πλευράς Eurogroup κάθε σχεδίου που δεν περιλαμβάνει κούρεμα.

      Και πάμε στο τελευταίο (για τώρα). Για όποιον παρακολουθεί τις τελευταίες μέρες Κυπριακά κανάλια (εγώ είμαι συντονισμένη σε δυο μέσω Ίντερνετ), η ακόλουθη διαπίστωση είναι αυταπόδεικτη: αυτή την στιγμή, εκτονώνονται οι αντιδράσεις του Κυπριακού λαού όσο στα κανάλια παρελαύνουν «μετριοπαθείς» υποστηρικτές της λύσης εντός Ευρωζώνης και, βέβαια, του κουρέματος των καταθέσεων. Την επιχειρηματολογία δεν την αναλύω, την ξέρουμε όλοι διότι έχει γίνει το νέο «Πιστεύω» μας εδώ και τρία χρόνια. Τι επιχειρείται; Ξεκάθαρο: η εκτόνωση της οργής των Κυπρίων και η αντικατάστασή της με τρόμο. Θα τονιστεί όσο δεν γίνεται η μη Ρωσική συμμετοχή ώστε να πειστούν και αυτοί, όπως πείστηκαν έως τώρα κι οι υπόλοιποι, ότι η νεοναζιστική Ευρώπη είναι ο μόνος δρόμος. Αυτό που δεν θα πει κανένας στους Κυπρίους είναι ότι κακώς επιτρέπουν να χειρίζονται την κατάσταση οι ίδιοι που τη δημιούργησαν και ότι η Ρωσία, όσο και να θέλει να βάλει πόδι στην Κύπρο, δεν θα το κάνει (ή θα το κάνει με ασήμαντο τρόπο) όσο η Κύπρος είναι μέλος της Ευρωζώνης. Η Ρωσία έχει καλές σχέσεις με τη Γερμανία όταν την έχει πελάτη. Τη συμπαθεί όμως αρκετά για να την κάνει συνεταίρο;

      Αν οι Κύπριοι θέλουν εθνική ανεξαρτησία, όσο αυτή είναι εφικτή στα πλαίσια του ρεαλισμού, δεν θα τη βρουν εντός της ΟΝΕ. Η απόφαση και οι συνέπειες της μιας και της άλλης απόφασης είναι δικές τους, αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

      • Συριζαλβανία τοτ Χότζα avatar
        Συριζαλβανία τοτ Χότζα @ Νιόβη 22/03/2013 10:56:22

        Η Ελλάδα μπορεί να έχει εθνική ανεξαρτησία εντός ΟΝΕ;

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Συριζαλβανία τοτ Χότζα 22/03/2013 12:27:00

          Εσύ τι νομίζεις από τα τεκταινόμενα των τελευταίων ετών; Ότι μπορεί να έχει;

          Δεν θα το πάω πολύ μακριά. Το πόσο εθνικά κυρίαρχη είναι η Κύπρος εντός ΟΝΕ φωνάζει από το γεγονός ότι κάθε σχέδιο που εκπονεί η ίδια ως «εθνικά κυρίαρχη» πρέπει να εγκριθεί από το Eurogroup. Το πόσο εθνικά κυρίαρχη είναι η Ελλάδα φωνάζει από το γεγονός ότι η Τρόικα πρέπει να εγκρίνει τις πολιτικές της. Το αν συμφωνεί ή διαφωνεί κάποιος με τις απόψεις της Τρόικα είναι άλλο θέμα. Το αν συμφωνεί επίσης με τις παρεμβάσεις της είναι τελείως άλλο θέμα. Δεν γίνεται όμως να υποστηρίξει, ακόμα κι αν συμφωνεί, ότι υφίσταται εθνική κυριαρχία της Ελλάδας. Τον διαψεύδουν αναφανδόν τα γεγονότα.

          Αν η Κύπρος δεν ήταν στην ΟΝΕ, ακόμα κι αν ήταν πραγματικά «χρεωκοπημένη», θα έκοβε αυτή την στιγμή που μιλάμε νόμισμα. Πληθωριστικό ή όχι, θα είχε ρευστό να ρίξει στην αγορά. Αυτό μόνο σκέψου.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 22/03/2013 17:37:37

            Συμφωνώ με τη Νιόβη,περίεργα πράγματα! Με την ερώτηση που σου έκανα ήθελα να καταλάβω τον τρόπο σκέψης σου. Διαφωνώ σχετικά με την επιλογή που θα έκανα εγώ αλλά συμφωνώ ότι αυτό που λες είναι η μόνη αντιπρόταση

      • Ελλην-1821 avatar
        Ελλην-1821 @ Νιόβη 22/03/2013 11:39:07

        θα μας κανετε μ αυτα που γραφετε να αγαπησουμε την Μερκελ. Μα καλα εδω θα μας εδινε το ξανθο γενος ολοκληρη Πολη τσαμπα και δεν μπορει να δωσει μερικα δις;

        το αρθρο το μοιραζει η Ρωσικη πρεσβεια;

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Ελλην-1821 22/03/2013 11:57:55

          Αυτά τα σοβαρά επιχειρήματα μπορείτε να τα αντιπαραθέσετε σε όσους μίλησαν για την Πόλη και την προσφορά της στους Έλληνες από ξανθό γένος. Όχι σ᾽ εμένα. Δεν είστε υποχρεωμένος να γνωρίζετε τι έχω γράψει στο παρελθόν εδώ, αλλά υποθέτω ότι μπορείτε να καταλάβετε τι γράφω στην ανάρτησή μου ακριβώς πάνω από τη δική σας και τι ακριβώς λέω για το «ξανθό γένος». Αν δεν μπορείτε, ρωτήστε με να σας εξηγήσω. Όσο για το σχόλιο για τη Ρωσική πρεσβεία και τις στρατευμένες απόψεις, έχει φορεθεί πολύ τελευταία. Προσέξτε: μου δίνετε το δικαίωμα να σκεφτώ ότι κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια και δεν σας συμφέρει.

          • Μάνια avatar
            Μάνια @ Νιόβη 22/03/2013 12:07:55

            Βγηκαν οι ΜΑυροκορδατοι και οι Κωλετηδες παγανια Νιοβη ,,,Ασε τα ιδια και τοτε ,,,τα ιδια και τωρα
            ΑΠιστευτες οι ομοιότητες!

  8. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 22/03/2013 07:22:57

    Μην ξεχνάμε πώς ο Μεντβέντεφ ήταν αυτός που έσπρωξε πρώτος την Ελλάδα προς το ΔΝΤ και σήμερα η Ρωσική διπλωματία δείχνει πόση βαρύτητα είχαν οι ισχυρισμοί οτι στο ταξίδι Παπανδρέου ο Βλ. Πούτιν του προσέφερε δάνειο με ευνοϊκούς όρους ύψους 25 δισ. ευρώ .Για άλλη μια φορά δικαιωνονται όσοι το 2010 αρθρογραφούσαν περί πλημμυρίδας ρωσικών κεφαλαίων και όσοι κυκλοφορούσαν την είδηση ως αποκλειστικοί κάτοχοι της πληροφορίας.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ

    Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα η Ρωσία επιβεβαίωσε όλες τις εκτιμήσεις που την θέλουν μια τρίτης κατηγορίας δύναμη πλήρως εξαρτημένη από τις τιμές του πετρελαίου και τα ευρώ που πληρώνουν οι ευρωπαίοι για φυσικό αέριο. Η Τουρκία διαθέτει πολύ μεγαλύτερη επιρροή στην ευρύτερη περιοχή από τη Ρωσία και αυτό θα πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά τόσο οι Κύπριοι όσο και οι Ελλαδίτες.Η γεωπολιτική ασφάλεια της Κύπρου και της Ελλάδας είναι συνυφασμένη με τη συμμετοχή τους στην ΕΕ, το ευρώ και το ΝΑΤΟ και την υποστήριξη του διεθνούς δικαίου στην επίλυση των διαφορών.Τα όσα συμβαίνουν στην Κύπρο τις τελευταίες μέρες αποδεικνύουν πόσο επικίνδυνο είναι να ακολουθεί ένας λαός τους δημαγωγούς που εκφωνούν «πατριωτικούς» και «σοσιαλιστικούς» δεκάρικους.(.capital.gr)

    Την ίδια ώρα άλλη εικόνα δίνει ο εκ των ιδεολογικών καθοδηγητών του Κου Τσίπρα Κος Κωνσταντακόπουλος "Αλλά μια λύση με τη Ρωσία προσκρούει στο πρόσωπο του Νίκου Αναστασιάδη, που έστειλε, σύμφωνα με πολύ αξιόπιστες πληροφορίες από τη ρωσική πρωτεύουσα, τον Υπουργό Οικονομικών του στη Μόσχα, όχι για να αναζητήσει βοήθεια, αλλά για να τορπιλίσει μια ουσιαστική συμφωνία με τη Ρωσία, αρνούμενος να επεκτείνει τις συζητήσεις πέραν του αιτήματος αναδιάρθρωσης προηγούμενου ρωσικού δανείου. Η αποστολή Σαρρή στη Μόσχα θυμίζει το ταξίδι Παπανδρέου τον Φεβρουάριο 2010 –έγινε για «ξεάρφωμα», όχι με πραγματική βούληση στήριξης στη Ρωσία. Ο Πρόεδρος της Βουλής, οι ανθυποψήφιοι του κ. Αναστασιάδη, το Κυπριακό Εθνικό Συμβούλιο οφείλουν να απαιτήσουν τη συνδιαχείριση του κυπριακού. Αν το αφήσουν στον Πρόεδρο, μετά από όσα έπραξε, έχουν συνυπογράψει τη θανατική καταδίκη της Κυπριακής Δημοκρατίας."

    Ισως ο Κος Κωνσταντακόπουλος να μην γνωρίζει την τυχαία και εκτενής προβολή από τον τουρκικό Τύπο των “σκιών” που έριξε ως προς την αξιοποίηση του κυπριακού φυσικού αερίου ο Ρώσος πρωθυπουργός Dmitry Medvedev δηλώνοντας, σε συνέντευξή του στους Financial Times και λοιπά ευρωπαϊκά μέσα, ότι η αξία των κοιτασμάτων δεν είναι διαπιστωμένη και άλλωστε “υπάρχουν προβλήματα με την Τουρκία”.

    Στην διελκυστίνδα Γερμανίας-Ρωσίας το καθεστώς Πούτιν δεν φαίνεται διατεθειμένο να ασκήσει ιδιαίτερη δύναμη.Αυτό ας το έχουν υπόψιν του όσοι Ελληνες Αναλυτές κραύγαζαν για το σωτήριο σχέδιο του Κου Λιλλήκα και έχυσαν άφθονο μελάνι.Οπως λέγει μια παροιμία στραβός στραβό οδήγαγε κι' ηύραν κι οι δυό στο βράχο.

    Τέλος επί του Ηρωικού ΟΧΙ καλό θα είναι όσοι ζητωκραυγάζουν να γνωρίζουν ότι απο το 2005 είχε αρχίσει η δημοσιονομική εκτροπή της Κύπρου.Το Κούρεμα των Ελληνικών ομολόγων, η εκρηξη στο Μαρί έδωσαν τραγικό τόνο στην ηδη δραματική κατάσταση.Ουδείς λοιπόν εξαιρείται, όσο για τον Κο. Αναστασιάδη η ευθύνη του είναι οτι δεν είχε κανένα εναλλακτικό σχέδιο και απλά σύρθηκε και αυτός απο τις εξελίξεις

    Η Ελλειψη Εθνικής Στρατηγικής καθιστά τον Ελλαδικό χώρο χειραγωγήσιμο.Η Ρωσική διπλωματία εκβίασε και την Ελλάδα γιατί το όποιο οικόπεδο φυσικού αερίου στην Κύπρο δεν ΈΧΕΙ ΚΑΜΙΆ ΑΞΊΑ χωρίς την ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ.Αν Κύπρος και Ελλάδα είχαν απο πολύ νωρίς χαράξει Εθνική στρατηγική ανεξαρτήτως ηγεσιών ο Ελληνισμός θα ήταν σε άλλη θέση σήμερα.Το ότι δεν είναι αποτελεί απόρροια των επιλογών ολάκερου του πολιτικού κόσμου Ελλάδας και Κύπρου

  9. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 22/03/2013 07:27:28

    Επιθυμώ κι εγώ μια επιμήκυνση.Μήπως η αρκούδα μπορεί να μου την προσφέρει;

    • Ελλην-1821 avatar
      Ελλην-1821 @ Σχετικά Ασχετος 22/03/2013 10:04:48

      ναι μονο για τετοια ειναι ικανος ο Πουτιν. Στα λογια . Σαν νταβατζης μιλαει μονο
      https://www.youtube.com/watch?v=zm0e4bUnHbk

  10. euagelos avatar
    euagelos 22/03/2013 07:55:37

    Εφόσον δεν προσφέρει λεφτά και δεν επιθυμεί κούρεμα καταθέσεων, στην ουσία εξωθεί κι αυτός την Κύπρο εκτός ΟΝΕ όπως η κα Μέρκελ. Ίσως αυτός να είναι ο στόχος του.

    • Ελλην-1821 avatar
      Ελλην-1821 @ euagelos 22/03/2013 10:06:30

      τρεμει το μεγαλο αφεντικο και συνεταιρο ...την Μερκελ

  11. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 22/03/2013 08:45:16

    "Με δισταγμόν και νυσταγμόν, εδήλωσαν ότι παρακολουθούν το πρόβλημα αγρύπνως", όπως θα έλεγε και ο Μακάριος....

  12. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 22/03/2013 09:01:18

    Ας τα δουμε τα πραγματα απλα και πρακτικα.
    Ειναι δυνατον μια χωρα περιπου 700000 κατοικων
    οπου οι Τραπεζες της εχουν καταθεσεις 68 δις Ευρω
    να πτωχευσει;
    Με κανενα τροπο.
    Τοτε τι συμβαινει;
    'Η τα χρηματα αυτα δεν υπηρξαν ποτε(σ'αυτο το υψος) και ηταν αυλες εγγραφες
    'η - και το πιθανοτερο- ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ και δεν υπαρχουν, τουλαχιστον στις
    Κυπριακες Τραπεζες.
    Και για αυτο καποιοι στην ΚΥΠΡΟ και στην Ελλαδα πολιτικοι εχουν μεγαλες ευθυνες να μην πω και συμμετοχη σ' αυτην την κλεψια.
    Ισως αυτα τα χρηματα να ειναι παρκαρισμενα σε αλλους παραδεισους.
    Απο αυτο το σημειο πρεπει να αρχισουμε να ερμηνευουμε τις κινησεις των μεγαλων.
    Και σιγα που θα ηταν προβλημα για την Ρωσια να δωσει 6 δις Ευρω
    και να τα παρει ολα.
    Αλλα γιατι να το κανει ;
    Για να σωσει τους αχρηστους Πολιτικους της Κυπρου που την επομενη στιγμη
    θα τους πουλαγαν διακινδυνευωντας σοβαρωτερα συμφεροντα στην ΕΥΡΩΠΗ.
    Και υστερα νομιζεται οτι τα 6 δις θα εφταναν;
    Αμ' δε.
    Θα χρειαστουν πολυ περισσοτερα και οι Ρωσοι το γνωριζουν οπως και οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ.
    Οι Ρωσοι εχουν υπομονη και ο χρονος δουλευει για αυτους.
    Για αυτους η ευκαιρια θα ειναι η εξοδος απ' το Ευρω των Κυπριων.
    Τοτε θα παρουσιαστουν ως σωτηρες και θα τα παρουν ολα και φτηνοτερα.
    Οι χαμενοι θα ειναι πρωτιστως οι ΚΥΠΡΙΟΙ-αν δεν την κανουν μια ωρα αρχητερα απ' το Ευρω, το μη χειρον βελτιστο- που εξελεξαν τον αχρηστο Χριστοφια και τον ενδοτικο ,οπαδο της Δυσης και του προδοτικου Σχεδιου Αναν , ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ.
    Ας μην κλαιγονται λοιπον εχουν και αυτοι της ευθυνες τους οπως και εμεις
    εν Ελλαδι με τις επιλογες μας.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 22/03/2013 10:25:41

      Στο γυμνάσιο θα μάθετε ότι οι τράπεζες δεν είναι θησαυροφυλάκια που κρατάν σε σεντούκια τις καταθέσεις.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ MAYRO XABIARI 22/03/2013 12:38:27

        Χαχαχα σωστοτατη η επιτομη της Τραπεζικης αναλυσης!

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 22/03/2013 12:11:40

      Οπως τα λές αγαπητέ ΕΠΙΔΕΞΙΕ.
      Το χρέος της Κύπρου δημιουργήθηκε ακριβώς όπως και το δικό μας, όπως και όλων των PIIGS και όλων των χρεωμένων κρατών.

      Το χρέος δημιουργείται σε αγαστή συνεργασία του Δανειστή-Τραπεζίτη μέσω του πουλημένου ή εκβιαζόμενου πολιτικού και του τελικού παραλήπτη-Νταβατζή του χρήματος.
      Σε μας μάλιστα είναι ως συνήθως απροκάλυπτος ο τρόπος με την περίπτωση Ακη.
      Ο δανειστής Bundesbank μέσω Ακη χρεώνει την Ελλάδα (δήθεν για αγορά 9 υποβρυχίων που δεν παραδόθηκαν ποτέ) και τό χρήμα παραλαμβάνει ο Νταβατζής Ferrostahl+Μπόμπολας. Το χρλημα αυτό βεβαίως καταλήγει μέσω των Offshore στα νησιά Κέυμαν πχ.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 22/03/2013 12:51:29

      Δεν γίνεται όμως ξεκάθαρο πώς ο λαός άγεται και φέρεται και με πόση ευκολία; Δείτε τι γίνεται τώρα στην Κύπρο. Κατ᾽ αρχάς, δείτε πώς έχει επιτραπεί να παραμείνουν σε θέσεις εξουσίας ως βασικοί διαχειριστές της κρίσης αυτοί που δημιούργησαν τη λαίλαπα από την αρχή. Εστάλη ο Σαρρής στη Ρωσία για να διαπραγματευτεί! Ποιός; Ο ίδιος που έφερε ασυζητητί τη λαίλαπα στην Κύπρο πάει να συζητήσει, υποτίθεται, με τους άλλους για εύρεση εναλλακτικής λύσης. Δείτε πώς επειχειρούν να εκτονώσουν τη λαϊκή οργή και ποιά είναι η αναλογία των υποστηρικτών της λύσης της Ευρωζώνης με όσους είναι ενάντια σ᾽ αυτήν στα Κυπριακά κανάλια. Παρατηρήστε την υποκρισία των πολιτικών της Κύπρου (ορισμένων): διατείνονται ότι επιζητούν λύση που να εξασφαλίζει τα κυριαρχικά δικαιώματα της Κύπρου εντός Ευρωζώνης όταν την ίδια στιγμή ως εθνικά υποτελείς υποβάλλουν κάθε εθνικό εναλλακτικό σχέδιο στο Eurogroup για έγκριση! Κι ο λαός δεν βλέπει. Ακούει τι του λένε και δεν καταλαβαίνει τι σημασία αυτών που λέγονται, ούτε μπορεί να διακρίνει την αντίφαση μεταξύ λόγων κι έργων. Όχι μόνο οι Κύπριοι, φυσικά. Όλοι, με πρώτους και καλύτερους εμάς.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Νιόβη 22/03/2013 12:52:52

        «επιχειρούν» και όχι «επειχειρούν», φυσικά. Συγγνώμη για το λάθος.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Νιόβη 22/03/2013 13:11:15

          «τι σημασία έχουν αυτά που λέγονται» ήταν η αρχική φράση πριν από το editing που δεν έγινε σωστά. Αυτά συμβαίνουν ότι σβήνεις και γράφεις. Συγγνώμη και πάλι.

  13. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/03/2013 09:51:41

    Τι θέλατε να έκανε ο Πούτιν;
    Να πηδούσε ο ίδιος μέσα στο βαρέλι δίχως πάτο, για να κλείσουν οι διαρροές;
    Είναι τραγικό που απογοητεύεστε αγαπητοί και αγαπητές συν-σχολιαστές. Τα λέμε εδώ και τόσο καιρό, αλλά αρνείστε να ακούσετε.
    Η συμπεριφορά του Πούτιν είναι αναμενόμενη και λογικά εξηγήσιμη.
    Μιλάμε για πολιτικές και οικονομικές αποφάσεις στον πραγματικό κόσμο, όχι για παιχνίδι μονόπολυ ή στρατέγκο.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Uncle Stgm 22/03/2013 11:54:20

      ''Η συμπεριφορά του Πούτιν είναι αναμενόμενη και λογικά εξηγήσιμη''.
      Απόλυτα αγαπητέ Θείε. Αυτή τη συμπεριφορά και τη ''λογική'' όμως, επιτρέψτε μου να τις θεωρώ το ίδιο αισχρές, φτηνές, μικρόψυχες και νεοταξίτικες, όπως και των λοιπών ανίκανων, ελάχιστων και άθλιων ηγετίσκων, που παίζουν ασυνείδητα στη ματωμένη σκακιέρα, αφανίζοντας χωρίς καμιά τύψη, ανθρώπινες ζωές.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Queen For The Black Side 22/03/2013 12:04:21

        Μα τι περιμένατε να κάνει;
        Εσεις τι θα κάνατε στη θέση του;
        Θα πηδούσατε μέσα στο βαρέλι για να σώσετε τους πλούσιους που χάνουν μια μερίδα του πλούτου, όση είχαν στην Κύπρο;
        Εντάξει, να πληρώνουν ένα μέρος της ζημιάς οι φορολογούμενοι της Ευρωζώνης και ΕΕ το καταλαβαίνω - υπάρχει η θεσμική υποχρέωση λόγω συμμετοχής σε κοινό οργανισμό, "κοινότητα πεπρωμένου", τα ντόμινο κτλ.
        Αλλά οι απλοί Ρώσοι φορολογούμενοι γιατί; Τι υποχρέωση έχουν; Απέναντι στους ολιγάρχες τους;

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Queen For The Black Side 22/03/2013 12:58:14

        Ο Θείος έχει δίκιο. Δεν μπορεί η Ρωσία να παρέμβει πέραν ενός ορίου το οποίο σε μεγάλο βαθμό καθορίζεται από την Κυπριακή ηγεσία. Η Κύπρος δεν είναι ξεκάθαρη. Το ότι η Ρωσία δεν ήταν από την αρχή αρνητική να παρέμβει φαίνεται από το γεγονός ότι δεν απέρριψε τη συμμετοχή της ρητά και ξεκάθαρα και, προπάντων, δημόσια. Αν ήταν έτσι, δεν θα πήγαινε καν ο Σαρρής στη Ρωσία και, αφού πήγε, θα γύριζε πίσω την επόμενη με μια ξεκάθαρη και επίσης δημόσια άρνηση για να μην μείνει καμιά αμφιβολία. Πέρα από τα συμφέροντα των μεγάλων, παίζει ρόλο και η αποφασιστικότητα των μικρών. Δεν είναι ούτε οι μικροί άμοιροι ευθυνών.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Νιόβη 22/03/2013 13:33:36

          Το έχουν πεί πολλές φορες οι αρμόδιοι Ρώσοι επίσημα: Ενδεχόμενη συμφωνία τους για να συνεισφέρουν (με απλά λόγια deal με την Κύπρο) προυποθέτει πρώτα συμφωνία ΕΕ-Κύπρου.
          Ειναι απλό: Θέλουν να είναι εξασφαλισμένοι. Και παίζουν με ανοιχτά χαρτιά. Ούτε θα ρίξουν λεφτά σε Κύπρο μη προστατευμένη απο την ασπίδα της ΕΕ, ούτε επιθυμούν τριβές με ΕΕ (δηλ. κυριως Γερμανούς και Γαλλους).

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Uncle Stgm 22/03/2013 16:59:28

            Αγαπητέ Θείε, οι αρμόδιοι (συγκεκριμένα, ο Μεντβέντεφ) έχουν εξαπολύσει και δριμεία επίθεση (στα «διπλωματικά») και για τις πολιτικές της ΕΕ. Δεν είναι κι αυτοί τόσο αμέτοχοι στα δρώμενα όσο φαίνονται, ούτε έχουν κάνει λεκτικές χάρες μέχρι στιγμής στην ΕΕ.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Νιόβη 22/03/2013 13:57:15

          Προσπαθώ να βοηθήσω, μήπως και γίνει κατανοητό. Αλλά...
          Μια συν-σχολιάστρια που ξέρει απο τραπεζικά, έγραψε ότι ο κ. Σαρρής ήταν στέλεχος της "Λαικής".
          Τα ξέρουν καλά, υπό διπλή ιδιότητα, και τα πολιτικά και τα οικονομικά δεδομένα.
          Τα "κουκιά" είναι μετρημένα και κανείς δεν θέλει να τραβήξει απο την τράπουλα τον μουτζούρη. Οι Ρώσοι έχουν ένα παραπάνω λόγο να είναι επιφυλακτικοί: Οι ίδιοι ολιγάρχες τους που είναι "μέσα" στην Κύπρο, είναι πολύ πιό "μέσα" σε κέντρα πολύ μεγαλύτερα. Λέει τίποτε το όνομα Ρόμαν Αμπράμοβιτς πέρα απο Λονδίνο, Τσέλσι;

  14. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 22/03/2013 10:35:37

    Ρωσία: Gazprom και Rosneft δεν ενδιαφέρονται για το κυπριακό αέριο
    Οι ρωσικές εταιρίες Gazprom και Rosneft δεν έδειξαν ενδιαφέρον για συμμετοχή στο φυσικό αέριο της Κύπρου, δήλωσε πηγή του ρωσικού υπουργείου Ενέργειας στο πρακτορείο Itar-Tass.Δεν υπάρχουν αποτελέσματα μέχρι στιγμής, δήλωσε η πηγή του πρακτορείου, επισημαίνοντας «το πρόβλημα του ότι η περιοχή αμφισβητείται από την Τουρκία».Όταν ρωτήθηκε εάν υπάρχουν πλήρη στοιχεία και πόσο καλά ήταν προετοιμασμένες οι προτάσεις, η πηγή τόνισε πως οι Κύπριοι πρότειναν (στις ρωσικές εταιρείες) να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό.Η σεισμολογική έρευνα στο πεδίο δεν έχει ολοκληρωθεί. Δεν είναι ξεκάθαρο τι πεδίο είναι αυτό, πρέπει να μελετηθεί βαθύτερα, δήλωσε ο ίδιος.«Η Gazprom και η Rosneft δεν έδειξαν ενδιαφέρον στις προτάσεις», κατέληξε.
    Το πόκερ Πούτιν-Μέρκελ μάλλον πάει για μπιρίμπα

  15. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 22/03/2013 10:41:21

    κ. ΜΑΥΡΟ ΧΑΒΙΑΡΙ

    Στο Γυμνασιο που μαθητευσατε εσεις μαλλον σας εμαθαν
    ενδεχομενως με ποιους τροπους μπορειτε να χρεωκοπηστε μια
    Τραπεζα καταληστευοντας τις καταθεσεις 'η δινοντας αλογιστως θαλασοδανεια σε ημετερους.
    Και εκ του αποτελεσματος φαινεται οτι ειχατε αρκετους συμμαθητες.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 22/03/2013 13:05:18

      ok υποθέτω σας πείραξε το σχόλιό μου και απαντάτε ανάλογα παρόλο που δεν έδωσα δικαίωμα να μου λέτε περί μαθητείας σε καταληστεύσεις. Έχετε δίκαιο για τη δηκτικότητα του σχόλιου μου, σας ζητώ συγνώμη. Επεσήμανα (με λάθος τρόπο) την αφέλεια της φράσης σας "Ειναι δυνατον μια χωρα περιπου 700000 κατοικων οπου οι Τραπεζες της εχουν καταθεσεις 68 δις Ευρω να πτωχευσει; Με κανενα τροπο. Τοτε τι συμβαινει; ‘Η τα χρηματα αυτα δεν υπηρξαν ποτε(σ’αυτο το υψος) και ηταν αυλες εγγραφες". Συγνώμην αν σας προσέβαλα.
      ‘η – και το πιθανοτερο- ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ και δεν υπαρχουν, τουλαχιστον στις
      Κυπριακες Τραπεζες.

  16. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 22/03/2013 11:13:31

    Για να επανέλθουμε στην σκληρή πραγματικότητα...Λεφτά στην κύπρο δεν υπάρχουν...Πραγματικά λεφτά, μετρητά και κολαριστά.
    Ούτε στις τράπεζες,ούτε στα δημόσια ταμεία.
    Ουσιαστικά είναι χρεοκοπημένη.
    Οτι χρήμα πέσει μέσα στο βαρέλι αυτό θα εξαυλωθεί αυτοστιγμεί.
    Οι "κακοί" ευρωπαίοι θα ρίξουν 10 δις ευρώ που ξέρουν ότι ποτέ δεν θα πάρουν πίσω.
    Οι κυπριοι έπρεπε να πάρουν 6 δις απο τα όσα λεφτά των ρώσων απέμειναν στα μπαούλα για να ρεφάρει το σύστημα και να κρατηθεί εν ζωή η χώρα.Το πάρτυ όμως τλεέιωσε και γιαυτούς, το ξέρουν ,και πρέπει να μαζευτουν σπασμένα και ζημιές.
    Θα πρέπει να θεωρούμε πολύ ηλίθιους τους ρώσους ,ως κράτος, να ρίξουν αυτοί δεκάδες δις ευρώ σε ένα πηγάδι, για να τα χάσουν, και να προστατευτούν οι φοροφυγάδες τους και οι κύπριοι επενδυτές.
    Τα πετρέλεια και τα αέρια ΠΟΥ ΘΑ βγούν, δεν μετράνε σε μια χώρα που ΕΧΕΙ άπειρα αποθέματα , με το ίδιο πάθος που τα αντιμετωπίζουμε εμείς, ώστε να τους πουλήσουμε αέρα αντί πραγματικού ρευστού, με ομόλογα μελλοντικής εκμετάλευσης .
    Με 17 δις που πρέπει να πετάξει η ρωσία,ξέρετε πόσα αέρια μπορεί να βγάλει απο τους γύρω γειτόνους της...Αγοράζει όλη την ασία με τα λεφτά ,σε ρευστό,.
    Η φούσκα που έφτιαξαν οι κύπριοι ξεπλένοντας χρήμα και περνώντας καλά όλοι τους πρέπει να ξεφουσκώσει.Δεν γίνεται αλλιώς
    Η θα γίνει σιγά σιγά με το σχέδιο της ευρώπης ή θα σκάσει βίαια με κάθε άλλο τρόπο που δοκιμάσουν.
    Ολα τα υπόλοιπα είναι ψευδεισθήσεις και όνειρα που θα σβύσουν σε 2-3 μέρες.
    Αν δεν επανέλθουμε στην πραγματικότητα, τουλάχιστον οι υπεύθυνοι να αποφασίζουν στην κύπρο,θα ξυπνήσουμε πολύ άγρια και απότομα.
    Δεν καταστράφηκε ο καπιταλισμός αδέρφια απο την χρεοκοπία μερικών τραπεζών.Μερικοί καταθέτες και μέτοχοι μπορεί, αλλά όμως ο καπιταλισμός και το σύστημα όχι.
    Για άλλη μια φορα στην κύπρο αποτύχαμε .Πουλάμε μούρη ,απορίπτουμε προτάσεις ,μετά παρακαλάμε για χειρότερες και δεν μπορούμε να τις πετύχουμε ούτε αυτές.
    Ο χρόνος πάντα κυλά αδυσώπητος και εις βάρος μας.

  17. Albert avatar
    Albert 22/03/2013 11:17:13

    Έχει πλάκα να μαλώνετε/ουμε για τη Ρωσία. Συγγνώμη, αλλά εγώ γιατί ποτε δεν έχαψα την ειδική σχέση της με την Ελλάδα?
    Ο Λιακόπουλος πουλάει βιβλία ιδίοις αναλώμασι (που έλεγε και ο Έκο κάποτε), κάποιοι όμως τον πήραν στα σοβαρά. Έβγαζαν οι Ρώσοι κανένα καινούριο αντιαεροπορικό και εδώ κάποιοι φαντασιώνονταν την επάνοδο της αρκούδας. Αν είναι δυνατόν..
    Τα δεδομένα με τη Ρωσία είναι απλά και συγκεκριμένα: πρόκειται για χώρα κατεστραμμένη από πλευράς υποδομών και παραγωγικής δυνατότητας, εξαρτημένη από τις τιμές του φυσικού αερίου, εξυπηρετεί τα συμφέροντα της αυστηρά (και σχεδόν ταυτίζονται με τα γερμανικά, αλίμονο...).
    Η πρεμούρα που διακρίνει πολλούς να παν να κρεμαστούν από τη Ρωσία είναι αξιοθρήνητη. Δηλαδή δεν έχουν πρόβλημα να είναι προτεκτοράτο, απλώς προτιμούν να είναι ρώσικο προτεκτοράτο. Ευτυχώς ο Βλαντιμίρ, σκασμένος που οι Γερμανοί του τη φέραν, απαίτησε ορθά κοφτά τον ουρανό με τ' άστρα και καταλάβαμε σε τι επίπεδο παίζεται το παιχνίδι.
    Φυσικά όλα αυτά είναι αφιερωμένα στους βιαστικούς αναλυτές και σχολιαστές που τώρα είναι εκτεθειμένοι (κι εγώ πίστεψα ότι ο Βλαδίμηρος θα έκοβε ένα τσεκ και θα αγόραζε όλο το νησί.)
    Και τώρα? Τι θα κάνουμε χωρίς μαγικές λύσεις? Βεβαίως θα ανασκουμπωθούμε, μπας και ανακτήσουν οι χώρες μας, εν καιρώ, ερείσματα και ισορροπήσουν, τη γερμανική ισχύ.

    • άγρυπνη avatar
      άγρυπνη @ Albert 23/03/2013 02:00:57

      Το καθεστώς στην Ρωσία είναι ολιγαρχικό,αν κρίνει κανείς την απίστευτη φτώχεια και εγκατάλειψη των κατοίκων της,κυρίως στην επαρχία.Το ΔΝΤ πάντα εμφανίζεται κατόπιν εορτής,όταν η περιουσία μιας χώρας έχει υπεξαιρεθεί από τους λίγους,ανεπιστρεπτί.Παντού τα ίδια.Τώρα όσον αφορά την Κύπρο[έχω φρικάρει με τις προοπτικές της],με αφορμή την τραπεζική κρίση,παρατηρείται[κι'από την Ρωσία] μια προσπάθεια, ,υποβάθμισης του πλούτου της και της γεωστρατηγικής της θέσης.Ολοι, ξαφνικά,την απαξιώνουν.Μετά ,στο μεγάλο παζάρι,ο πλειστηριασμός.Οι φούσκες-τράπεζες που υπάρχουν σ'όλες τις χώρες,με το πλαστικό τους χρήμα,αποτελούν το τέλειο όπλο στα χέρια των εξουσιομανών.Σημαδεύουν την χώρα που θέλουν,και την ανατινάζουν.

  18. Ρηνα avatar
    Ρηνα 22/03/2013 12:50:13

    Αγαπητη βασιλισσα δεκτο το περι Ελληνισμου, αλλα παντα το.... ιππικο δεν εφθανε οταν το αιμα ειχε ρευσει ποταμηδον; Το αιμα ειναι που αφυπνιζει συνειδησεις και οχι το χρημα. Οταν θα ερθει η ωρα του αιματος καποιοι θα αφυπνιστουν τελικα αλλα παλι για τα δικα τους συμφεροντα. Απλα μπορει Καποιος να φροντισει να συμπιπτουν με τα δικα μας....

  19. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 22/03/2013 13:13:01

    Μη φοβάσαι κι ο μέσος πασόκος ρωσόφιλος είναι...Το πόπολο πάντα γουστάρει παραμυθι, σκοταδισμό, Τσάρους, ανάκτορα, ξανθά γένη, Πατερούληδες κτλ. Είναι οι ίδιοι που γουστάρουν Άραβες τυράννους και θεωρούν χώρες πρότυπα δημοκρατίας, όπως το Ισραήλ, ως " τρομοκράτες" και εχθρούς της Ελλάδας. Η βλακεία, η αγραμματοσύνη και η έλλειψη ιστορικής γνώσης διαχέονται σε όλους τους πολιτικούς χώρους, μην ανησυχείς...

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ μεταρρυθμιστής 22/03/2013 13:44:05

      Επιτέλους λίγος φρέσκος αέρας λογικής

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ μεταρρυθμιστής 22/03/2013 14:18:03

      «Η βλακεία, η αγραμματοσύνη και η έλλειψη ιστορικής γνώσης διαχέονται σε όλους τους πολιτικούς χώρους, μην ανησυχείς…».

      Μια φορά που θα συμφωνήσω μαζί σου εκατό τοις εκατό, μεταρρυθμιστή. Και για το πόπολο θα συμφωνήσω. Και για τα παραμύθια που καταπίνει αμάσητα θα συμφωνήσω. Αλλά, σε παρακαλώ, μην ταυτίζεις το πόπολο με καμία φανταστική Ρωσοφιλία γιατί μετά θα δυσκολευτείς πολύ να εξηγήσεις ποιός και γιατί έφαγε το άλλο μεγάλο παραμύθι από έναν αδιαμφησβήτητα «Δυτικό» πολιτικό που ανέκραξε ηρωϊκά στα κανάλια πριν από λίγα χρόνια ότι «Λεφτά υπάρχουν!».

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Νιόβη 22/03/2013 17:43:04

        Συγγνώμη. «αδιαμφησβήτητα» έγραψα αντί για «αδιαμφισβήτητα». Δεν είμαι ανορθόγραφη όταν γράφω με το χεράκι μου, αλλά μάλλον αυτό δεν ισχύει όταν πληκτρολογώ. :(

  20. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 22/03/2013 13:20:48

    Αγαπητη Νιοβη ενας λαος αγεται και φερεται ευκολα οταν δεν εχει παιδεια, οταν κοιταζει μονο τον εαυτον του και δεν τον ενδιαφερει το κοινωνικο συνολο. Οταν πετα τα σκουπιδια του στο διπλανο οικοπεδο . Οταν του αρεσουν τα ωραια λογια και οι ψευτομαγκιες. Οταν οι Πολιτικοι ηγετες δεν επενδυσαν ποτε στην καλη μας πλευρα αλλα μονο στα κομπλεξ που εχουμε. Οταν ο ρεαλισμος και η σεμνοτητα ειναι αγνωστες λεξεις για τον Νεοελληνα και τον Νεοελληνοκυπριο. Οταν ο διχασμος μας εχει καταστρεψει πολλες φορες στην Ιστορια μας. Οταν ο φοροδιαφευγων δεν ενδιαφερεται που κλεβει το μελλον των παιδιων του και την συνταξη των γονεων του. Οταν, οταν, οταν......

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Ρεαλιστης 22/03/2013 13:45:38

      Σε ένα πρώτο επίπεδο, όλα αυτά είναι σωστά, αγαπητέ Ρεαλιστή. Φοβάμαι, όμως, ότι το πρόβλημα έχει πολύ πλατύτερες διαστάσεις από αυτές.

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Νιόβη 22/03/2013 17:35:32

        Συμφωνω αγαπητη μου, αλλα για να αντιμετωπισουμε τις απειλες απο εξω πρεπει να δουμε καταματα την πραγματικοτητα και να λυσουμε τα του οικου μας προβληματα.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Ρεαλιστης 22/03/2013 19:01:40

          Έχουμε δώσει υπερβολική βαρύτητα στις κακοτεχνίες του οίκου μας, αγαπητέ φίλε, κι αυτό δεν έχει συμβεί τυχαία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.